JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191127/628949-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 628949-N-2019 z dnia 2019-11-27 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przeprowadzenie certyfikowanych kursów specjalistycznych dla studentów PWSZ w Tarnowie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Zamówienie finansowane jest ze środków Projektu ”Perspektywy Współpraca Synergia Zarządzanie w Tarnowie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z III Osi priorytetowej: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-Z087/17-00.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">85163430300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Mickiewicza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">8</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">33-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Tarnów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">014 6316601, 6316612</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">j_ligeza@pwsztar.edu.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">146 316 600</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://www.pwsztar.edu.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Uczelnia publiczna</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://www.pwsztar.edu.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://www.pwsztar.edu.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">W formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">PWSZ w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przeprowadzenie certyfikowanych kursów specjalistycznych dla studentów PWSZ w Tarnowie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">L.Dz./PRO-dzpz/382-6/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pięciu certyfikowanych kursów specjalistycznych dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie (części zamówienia od 1 do 5). Zamówienie finansowane jest ze środków Projektu ”Perspektywy Współpraca Synergia Zarządzanie w Tarnowie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z III Osi priorytetowej: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-Z087/17-00.1.	Wymagania dotyczące wszystkich szkoleń1)	Liczba edycji szkoleń: 3.2)	Okres realizacji: 2019r-2022r.3)	Uczestnicy: studenci Zamawiającego spełniający kryteria projektu.4)	Wycena: Cena za przeprowadzenie całego szkolenia jest sumą cen wszystkich edycji szkolenia prowadzonych w kolejnych latach (3 edycje). W przypadku edycji składających się z więcej niż jednego szkolenia (dotyczy Części 2) należy podać odrębnie ceny każdego szkolenia w edycji.5)	Materiały dydaktyczne do szkoleń: Muszą zawierać oznaczenie graficzne oraz informację o projekcie zgodnie z wymaganiami projektu.6)	Język szkoleń – polski.7)	Wymagania dokumentacyjne (dla każdego szkolenia):•	Opracowanie programu szkolenia•	Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)•	Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentacji zgodnie z etapami weryfikacji uzyskanych kompetencji zgodnie z pkt 12. Wymagane jest opracowanie etapu II, III oraz IV•	Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach•	Gromadzenie wytworzonych w trakcie zajęć materiałów oraz prac, w tym prac zaliczeniowych, testów, prezentacji, raportów•	Wszystkie w/w dokumenty, materiały oraz prace muszą zostać przekazane Zamawiającemu po zrealizowaniu edycji szkolenia8)	Wymagania pomiaru dydaktycznego (dla każdego szkolenia):•	Przeprowadzenie bilansu kompetencji „na wejściu”•	Przeprowadzenie bilansu kompetencji „na wyjściu” (pkt. 12, etap III)•	Przeprowadzenie porównania obydwu bilansów i wykazanie, w formie raportu dla każdego studenta, przyrostu kompetencji w odniesieniu do zdefiniowanych standardów wymagań tj. efektów uczenia się (pkt. 12, etap IV)9)	Certyfikacja: Dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Wzór certyfikatu do ustalenia z zamawiającym po wyborze oferty.10)	Miejsce odbywania szkolenia: Siedziba Zamawiającego tj. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów.11)	Oznaczenia:•	1 godzina oznacza 60 min.•	1 godzina lekcyjna oznacza 45 min.12)	Weryfikacja uzyskania kompetencji	Weryfikacja uzyskania kompetencji odbywa się zgodnie ze Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Załącznik nr 1 do siwz). Definicje wskaźników monitorowania POWER – definicja wskaźnika dotycząca kompetencji), tj. poprzez zrealizowanie wszystkich wymaganych etapów:	ETAP I – Zakres – zdefiniowanie w ramach wniosku o dofinansowanie grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz wybranie obszaru interwencji EFS, który będzie poddany ocenie (został zdefiniowany we wniosku aplikacyjnym, grupa/y objęte wsparciem),	ETAP II – Wzorzec – zdefiniowanie standardu wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań projektowych,	ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie,	ETAP IV – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie.	Kompetencja to wyodrębniony zestaw efektów uczenia się/kształcenia. Opis kompetencji zawiera jasno określone warunki, które powinien spełniać uczestnik projektu ubiegający się o nabycie kompetencji tj. wyczerpującą informację o efektach uczenia się dla danej kompetencji oraz kryteria i metody ich weryfikacji.2.	Wymagania dotyczące szkoleń (części od 1 do 5)Część 1 - Szkolenie „Altium Designer – projektowanie PCB kompleksowe”1.	Czas trwania szkolenia: 3 dni (3 x 8 godzin).2.	Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie.3.	Forma organizacji zajęć: 3 spotkania. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron.4.	Liczba uczestników: do 12 studentów.5.	Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia:•	Środowisko Altium Designer – obsługa oraz jego konfiguracja•	Przechowywanie danych w programie – dokumenty i projekty•	Podstawy edytora schematu•	Nawigacja po projekcie, edycja globalna•	Tworzenie własnego szablonu schematu•	Wstawianie i parametryzacja elementów bibliotecznych•	Łączenie elementów na schemacie•	Kompilowanie i weryfikacja projektu•	Wstawianie dyrektyw oraz parametryzacja schematu•	Tworzenie elementów bibliotecznych•	Budowa schematu z wycinków•	Budowa projektu wielokanałowego•	Synchronizacja schematu•	Tworzenie nowej płytki PCB•	Synchronizacja schematu z PCB•	Konfiguracja warstw oraz przelotek•	Rozmieszczanie elementów•	Prowadzenie ścieżek w tym również sygnałów różnicowych•	Tworzenie reguł projektowych i weryfikacja projektu•	Penalizacja projektu•	Generowanie dokumentacji technologicznej – Gerber, NCDrill, Pick&Place6.	Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk z systemem operacyjnym Windows (min. wersja 7) wyposażonych w oprogramowanie Altium Designer z aktywną subskrypcją w wersji akademickiej.7.	Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w projektowaniu PCB przy użyciu programu Altium Designer.•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu projektowania PCB przy użyciu programu Altium Designer.8.	Podmiot realizujący:•	brak dodatkowych wymagań.9.	Egzamin certyfikacyjny: nie wymagany.Część 2 - Szkolenie „The KNX Basic Course”1.	Czas trwania szkolenia: 4 dni (4 x 10 godzin lekcyjnych).2.	Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 2 szkolenia.3.	Forma organizacji zajęć: 4 spotkania. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron.4.	Liczba uczestników: do 16 studentów (2 szkolenia * do 8 studentów = do 16 studentów).5.	Program szkolenia: musi być zgodny z wymaganiami certyfikacji KNX Association, Brussels, w tym musi obejmować następujące zagadnienia:•	Podstawy systemu KNX•	Komunikacja w systemie KNX•	Topologia systemu KNX•	Urządzenia magistralne pracujące w systemie KNX•	Instalacja systemu KNX•	KNX Powerline•	Integracja systemu KNX z innymi •	Sterowanie oświetleniem, roletami, ogrzewaniem przez system KNX•	Tworzenie projektu i struktury budynku w rozbudowanym projekcie•	Tworzenie topologii, adresowanie, magistrale•	Funkcje centralne, testowe, bezpieczeństwa, nagrywania, kopiowania urządzeń•	Weryfikacja, uruchamianie oraz dokumentowanie projektu•	Zarządzanie urządzeniami•	Parametryzacja i uruchomienie typowych obiektów (stacji pogodowych, czujników ruchu i obecności, czujników natężenia oświetlenia, paneli dotykowych)•	Wprowadzenie do programowania modułów logicznych oraz programów wizualizacyjnych6.	Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk z systemem operacyjnym Windows (min. wersja 7). Pracownia wyposażona jest w projektor multimedialny.7.	Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	Status KNX Tutor•	Minimum 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu KNX8.	Podmiot realizujący:•	Wymagane posiadanie statusu certyfikowanego centrum szkoleniowego KNX “KNX Certified Training Centre” dla szkolenia “The KNX Basic Course”,•	Zapewnia niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie (w wersji nie niższej niż ETS 5) do realizacji szkolenia.9.	Egzamin certyfikacyjny: egzamin końcowy pozwalający uzyskać Międzynarodowy Certyfikat wystawiany przez KNX Association, Brussels.Część 3 - Szkolenie „Profesjonalna administracja systemem Linux”1.	Czas trwania szkolenia: 7 dni (7 x 8 godzin).2.	Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie.3.	Forma organizacji zajęć: 7 spotkań. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron.4.	Liczba uczestników: do 10 studentów.5.	Program szkolenia: musi być zgodny z wymaganiami certyfikacji Linux Professional Institute (LPIC-2) w tym musi obejmować następujące zagadnienia:•	Serwer WEB z wykorzystaniem systemu Linux, Apache, DB oraz PHP•	Zarządzanie dyskami (LVM, macierze RAID, szyfrowanie)•	Bezpieczeństwo danych oraz kopie zapasowe (rdiff-backup, Bareos/Bacula)•	Wirtualizacja w systemie Linux (KVM, XEN)•	Nadzorowanie infrastruktury z użyciem systemu Linux (SNMP, Nagios, Munin)•	Automatyzacja zadań, zarządzanie infrastrukturą (Ansible)•	Konteneryzacja (Docker)6.	Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk wyposażonych w oprogramowanie niezbędne do realizacji szkolenia. Pracownia wyposażona jest w projektor multimedialny.7.	Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	Posiadanie certyfikatu Linux Professional Institute (LPIC) lub Red Hat Certified Engineer (RHCE)•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu administracji systemem Linux8.	Podmiot realizujący:•	Wymagane autoryzowane partnerstwo Linux Professional Institute "Gold Approved Training Partner"9.	Egzamin certyfikacyjny: nie wymagany.Część 4 - Szkolenie „Programowanie sterowników PLC i paneli HMI”1.	Czas trwania kursu: 3 dni (3 x 8 godzin)2.	Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie3.	Forma organizacji zajęć: 3 spotkania. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron4.	Liczba uczestników: do 10 studentów5.	Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia:•	Obsługa sterowników PLC i paneli HMI•	Oprogramowanie narzędziowe sterowników PLC i paneli HMI•	Praca off-line z projektem, symulacja działania programu•	Połączenie on-line ze sterownikiem•	Wspierane interfejsy komunikacyjne•	Praca z projektem, wgrywanie projektu z dysku do sterownika, zaczytywanie zawartości sterownika, sposoby zabezpieczania programu sterownika przed nieautoryzowanym odczytaniem•	Wykorzystanie wejść/wyjść analogowych (przykłady)•	Wykorzystanie wejść/wyjść cyfrowych (przykłady)•	Wykorzystanie czujników (przykłady)•	Komunikacja sterownika z panelem HMI•	Biblioteki, wykresy, alarmy i animacje w HMI•	Bargrafy i wyświetlacze wskazówkowe w HMI6. Program szkolenia: musi być uzgodniony w porozumieniu z Zamawiającym.7.	Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk z systemem operacyjnym Windows (min. wersja 7).8.	Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	Minimum 5 – letni staż pracy w firmie w branży automatyki przemysłowej•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów z branży automatyki9.	Podmiot realizujący:•	prowadzi szkolenia dla klientów z przemysłu od minimum 2 lat•	prowadzi szkolenia z zakresu automatyki dla studentów od minimum 2 lat•	zabezpiecza i przygotowuje sprzęt szkoleniowy oparty o rozwiązania stosowane aktualnie w przemyśle (minimum 5 kompletnych zestawów dla 10 uczestników)10.	Zajęcia zakończone egzaminem i wydaniem certyfikatu po spełnieniu przez uczestnika określonych wymagańCzęść 5 - Szkolenie „SEP w grupie elektroenergetycznej G1 w zakresie eksploatacji (E)”1.	Czas trwania kursu: min. 20 godzin lekcyjnych (min. 10 x 2 godzin lekcyjnych) + przeprowadzenie egzaminu.2.	Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie3.	Forma organizacji zajęć: min. 10 spotkań w cyklu cotygodniowym (1 spotkanie/tydzień). Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron.4.	Liczba uczestników: do 15 studentów.5.	Program szkolenia: musi być uzgodniony w porozumieniu z Zamawiającym.6.	Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię/salę szkoleniową z projektorem multimedialnym.7.	Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	osoby prowadzące kurs oraz przeprowadzające egzamin, muszą posiadać wymagane kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,•	Minimum 5 – letni staż pracy w firmie w branży elektrycznej•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów z branży elektrycznej 8.	Podmiot realizujący:•	prowadzi szkolenia dla klientów z przemysłu od minimum 5 lat•	prowadzi szkolenia z zakresu elektryki od minimum 5 lat,9.	Egzamin certyfikacyjny: egzamin końcowy pozwalający uzyskać uprawnienia elektroenergetyczne w grupie G1 w zakresie eksploatacji (E).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">80531000-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2022-06-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunku</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunku</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek gdy dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – tj. dysponuje lub będzie dysponować co najmniej następującymi osobami:- Część 1 - Szkolenie „Altium Designer – projektowanie PCB kompleksowe”Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w projektowaniu PCB przy użyciu programu Altium Designer.•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu projektowania PCB przy użyciu programu Altium Designer.- Część 2 - Szkolenie „The KNX Basic Course”Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	Status KNX Tutor•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu KNX- Część 3 – Szkolenie „Profesjonalna administracja systemem Linux”Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	Posiadanie certyfikatu Linux Professional Institute (LPIC) lub Red Hat Certified Engineer (RHCE)•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu administracji systemem Linux- Część 4 – Szkolenie „Programowanie sterowników PLC i paneli HMI”Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	Minimum 5 – letni staż pracy w firmie w branży automatyki przemysłowej•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów z branży automatyki- Część 5 – Szkolenie „SEP w grupie elektroenergetycznej G1 w zakresie eksploatacji (E)”Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	osoby prowadzące kurs oraz przeprowadzające egzamin, muszą posiadać wymagane kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,•	Minimum 5 – letni staż pracy w firmie w branży elektrycznej•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów z branży elektrycznej</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca przedkłada:a.	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b.	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W celu wykazania zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca przedkłada wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do siwz.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>wsparcie edukacyjne dla uczestników szkolenia </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 8 do siwz</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 8 do niniejszej siwz.2.	Zamawiający informuje, że nie przewiduje istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do oferty.3.	Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.4.	Zamawiający będzie odbierał od Wykonawcy ustrukturyzowane faktury elektroniczne przesyłane na konto Zamawiającego na platformie.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-12-06</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część 1 - Szkolenie „Altium Designer – projektowanie PCB kompleksowe</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Czas trwania szkolenia: 3 dni (3 x 8 godzin).2.	Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie.3.	Forma organizacji zajęć: 3 spotkania. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron.4.	Liczba uczestników: do 12 studentów.5.	Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia:•	Środowisko Altium Designer – obsługa oraz jego konfiguracja•	Przechowywanie danych w programie – dokumenty i projekty•	Podstawy edytora schematu•	Nawigacja po projekcie, edycja globalna•	Tworzenie własnego szablonu schematu•	Wstawianie i parametryzacja elementów bibliotecznych•	Łączenie elementów na schemacie•	Kompilowanie i weryfikacja projektu•	Wstawianie dyrektyw oraz parametryzacja schematu•	Tworzenie elementów bibliotecznych•	Budowa schematu z wycinków•	Budowa projektu wielokanałowego•	Synchronizacja schematu•	Tworzenie nowej płytki PCB•	Synchronizacja schematu z PCB•	Konfiguracja warstw oraz przelotek•	Rozmieszczanie elementów•	Prowadzenie ścieżek w tym również sygnałów różnicowych•	Tworzenie reguł projektowych i weryfikacja projektu•	Penalizacja projektu•	Generowanie dokumentacji technologicznej – Gerber, NCDrill, Pick&Place6.	Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk z systemem operacyjnym Windows (min. wersja 7) wyposażonych w oprogramowanie Altium Designer z aktywną subskrypcją w wersji akademickiej.7.	Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w projektowaniu PCB przy użyciu programu Altium Designer.•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu projektowania PCB przy użyciu programu Altium Designer.8.	Podmiot realizujący:•	brak dodatkowych wymagań.9.	Egzamin certyfikacyjny: nie wymagany.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80531000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2022-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">wsparcie edukacyjne dla uczestników szkolenia </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część 2 - Szkolenie „The KNX Basic Course”</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Czas trwania szkolenia: 4 dni (4 x 10 godzin lekcyjnych).2.	Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 2 szkolenia.3.	Forma organizacji zajęć: 4 spotkania. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron.4.	Liczba uczestników: do 16 studentów (2 szkolenia * do 8 studentów = do 16 studentów).5.	Program szkolenia: musi być zgodny z wymaganiami certyfikacji KNX Association, Brussels, w tym musi obejmować następujące zagadnienia:•	Podstawy systemu KNX•	Komunikacja w systemie KNX•	Topologia systemu KNX•	Urządzenia magistralne pracujące w systemie KNX•	Instalacja systemu KNX•	KNX Powerline•	Integracja systemu KNX z innymi •	Sterowanie oświetleniem, roletami, ogrzewaniem przez system KNX•	Tworzenie projektu i struktury budynku w rozbudowanym projekcie•	Tworzenie topologii, adresowanie, magistrale•	Funkcje centralne, testowe, bezpieczeństwa, nagrywania, kopiowania urządzeń•	Weryfikacja, uruchamianie oraz dokumentowanie projektu•	Zarządzanie urządzeniami•	Parametryzacja i uruchomienie typowych obiektów (stacji pogodowych, czujników ruchu i obecności, czujników natężenia oświetlenia, paneli dotykowych)•	Wprowadzenie do programowania modułów logicznych oraz programów wizualizacyjnych6.	Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk z systemem operacyjnym Windows (min. wersja 7). Pracownia wyposażona jest w projektor multimedialny.7.	Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	Status KNX Tutor•	Minimum 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu KNX8.	Podmiot realizujący:•	Wymagane posiadanie statusu certyfikowanego centrum szkoleniowego KNX “KNX Certified Training Centre” dla szkolenia “The KNX Basic Course”,•	Zapewnia niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie (w wersji nie niższej niż ETS 5) do realizacji szkolenia.9.	Egzamin certyfikacyjny: egzamin końcowy pozwalający uzyskać Międzynarodowy Certyfikat wystawiany przez KNX Association, Brussels.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80531000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2022-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">wsparcie edukacyjne dla uczestników szkolenia </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część 3 - Szkolenie „Profesjonalna administracja systemem Linux”</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Czas trwania szkolenia: 7 dni (7 x 8 godzin).2.	Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie.3.	Forma organizacji zajęć: 7 spotkań. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron.4.	Liczba uczestników: do 10 studentów.5.	Program szkolenia: musi być zgodny z wymaganiami certyfikacji Linux Professional Institute (LPIC-2) w tym musi obejmować następujące zagadnienia:•	Serwer WEB z wykorzystaniem systemu Linux, Apache, DB oraz PHP•	Zarządzanie dyskami (LVM, macierze RAID, szyfrowanie)•	Bezpieczeństwo danych oraz kopie zapasowe (rdiff-backup, Bareos/Bacula)•	Wirtualizacja w systemie Linux (KVM, XEN)•	Nadzorowanie infrastruktury z użyciem systemu Linux (SNMP, Nagios, Munin)•	Automatyzacja zadań, zarządzanie infrastrukturą (Ansible)•	Konteneryzacja (Docker)6.	Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk wyposażonych w oprogramowanie niezbędne do realizacji szkolenia. Pracownia wyposażona jest w projektor multimedialny.7.	Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	Posiadanie certyfikatu Linux Professional Institute (LPIC) lub Red Hat Certified Engineer (RHCE)•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu administracji systemem Linux8.	Podmiot realizujący:•	Wymagane autoryzowane partnerstwo Linux Professional Institute "Gold Approved Training Partner"9.	Egzamin certyfikacyjny: nie wymagany.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80531000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2022-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">wsparcie edukacyjne dla uczestników szkolenia </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część 4 - Szkolenie „Programowanie sterowników PLC i paneli HMI”</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Czas trwania kursu: 3 dni (3 x 8 godzin)2.	Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie3.	Forma organizacji zajęć: 3 spotkania. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron4.	Liczba uczestników: do 10 studentów5.	Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia:•	Obsługa sterowników PLC i paneli HMI•	Oprogramowanie narzędziowe sterowników PLC i paneli HMI•	Praca off-line z projektem, symulacja działania programu•	Połączenie on-line ze sterownikiem•	Wspierane interfejsy komunikacyjne•	Praca z projektem, wgrywanie projektu z dysku do sterownika, zaczytywanie zawartości sterownika, sposoby zabezpieczania programu sterownika przed nieautoryzowanym odczytaniem•	Wykorzystanie wejść/wyjść analogowych (przykłady)•	Wykorzystanie wejść/wyjść cyfrowych (przykłady)•	Wykorzystanie czujników (przykłady)•	Komunikacja sterownika z panelem HMI•	Biblioteki, wykresy, alarmy i animacje w HMI•	Bargrafy i wyświetlacze wskazówkowe w HMI6. Program szkolenia: musi być uzgodniony w porozumieniu z Zamawiającym.7.	Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk z systemem operacyjnym Windows (min. wersja 7).8.	Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	Minimum 5 – letni staż pracy w firmie w branży automatyki przemysłowej•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów z branży automatyki9.	Podmiot realizujący:•	prowadzi szkolenia dla klientów z przemysłu od minimum 2 lat•	prowadzi szkolenia z zakresu automatyki dla studentów od minimum 2 lat•	zabezpiecza i przygotowuje sprzęt szkoleniowy oparty o rozwiązania stosowane aktualnie w przemyśle (minimum 5 kompletnych zestawów dla 10 uczestników)10.	Zajęcia zakończone egzaminem i wydaniem certyfikatu po spełnieniu przez uczestnika określonych wymagań<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80531000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2022-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">wsparcie edukacyjne dla uczestników szkolenia </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część 5 - Szkolenie „SEP w grupie elektroenergetycznej G1 w zakresie eksploatacji (E)”</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Czas trwania kursu: min. 20 godzin lekcyjnych (min. 10 x 2 godzin lekcyjnych) + przeprowadzenie egzaminu.2.	Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie3.	Forma organizacji zajęć: min. 10 spotkań w cyklu cotygodniowym (1 spotkanie/tydzień). Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron.4.	Liczba uczestników: do 15 studentów.5.	Program szkolenia: musi być uzgodniony w porozumieniu z Zamawiającym.6.	Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię/salę szkoleniową z projektorem multimedialnym.7.	Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:•	osoby prowadzące kurs oraz przeprowadzające egzamin, muszą posiadać wymagane kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,•	Minimum 5 – letni staż pracy w firmie w branży elektrycznej•	Minimum 5 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów z branży elektrycznej 8.	Podmiot realizujący:•	prowadzi szkolenia dla klientów z przemysłu od minimum 5 lat•	prowadzi szkolenia z zakresu elektryki od minimum 5 lat,9.	Egzamin certyfikacyjny: egzamin końcowy pozwalający uzyskać uprawnienia elektroenergetyczne w grupie G1 w zakresie eksploatacji (E).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80531000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2022-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">wsparcie edukacyjne dla uczestników szkolenia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com