JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200117/502882-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 502882-N-2020 z dnia 2020-01-17 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00067518100000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Kule</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">2</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">42-110</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Popów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">034 3104030, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zp_kule@sw.gov.pl , </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">034 3103653</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www..sw.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.zp.sw.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty nalezy zlożyć w formie pisemnej do siedziby Zamawiajacego</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Kule 2, 42-110 Popów, pokój nr 3 sekretariat pawilon "Liswarta"</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">COS-DKW.2232.3.2020.JP </span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia na potrzeby Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie w Kulach są dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych. Zadanie nr 1 - Dostawy mrożonek dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach: 1. Pyzy z mięsem kg 200 2. Brokuły kg	250 3. Frytki kg 350 4. Mieszanka owocowa kg 600 5 Mieszanka warzywna 7 składnikowa kg 300 6 Szpinak kg 60 7 Warzywa na patelnię kg 350 8 Pierogi z serem kg 250 9 Pierogi z kapustą i grzybami kg 50 10 Uszka z mięsem kg 60 11 Pizza mrożona kg 500 12 Knedle z owocami kg 200 13 Kalafior kg 300 14 Fasolka szparagowa kg 300 15 Krokiety z mięsem kg 100 16 Kartacze z mięsem kg 200 17 Kukurydza mrożona kg 20 18Papryka mrożona	kg 20 19 Frytki - kuleczki kg 350 20 Marchew - mini mrożona kg 350 21 Bukiet warzyw kwiatowy kg 350 22 Ciasto francuskie mrożone kg 100 23 Brukselka	kg 200. Zadanie nr 2 - Dostawy ryb i konserw rybnych dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach1	Filet śledziowy a la matias kg 200 2 Filet z dorsza SHP kg 500 3 Tuńczyk w oleju kg 70 4 Kostka rybna panierowana kg 60 5 Szprot w sosie pomidorowym	kg 120 6 Łosoś wędzony kg 3 7 Pasta rybna kg 2 8	Kawior kg 1. Zadanie nr 3 - Dostawy mrożonek dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy Sulejowie 1 Podgrzybek mrożony kg 100 2 Maślak mrożony kg	100 3 Różyczki kalafiorowe mrożone kg 400 4	Brokuły różyczki mrożone kg 350 5	Kapusta brukselka mrożona kg 200 6 Fasolka szparagowa cięta zamrożona kg 220 7 Marchew typu junior mrożona kg 200 8 Marchew plastry mrożona kg 200 9 Marchew kostka mrożona kg	200 10 Groszek zielony mrożony kg 80 11 Mieszanka warzywna 7 - składnikowa mrożona kg 120 12 Mieszanka chińska kg 220 13 Frytki karbowane kg 360 14 Mieszanka kompotowa	kg 2000. Zadanie nr 4 - Dostawy ryb i konserw rybnych dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy Sulejowie 1 Miruna mrożona kg 350 2 Morszczuk mrożony kg 350 3 Śledzie solone matias	kg 100 4 Makrela wędzona tusza b/głowy kg 115 5 Filet z makreli w pomidorach kg 170 6 Szprot w oleju	kg 150 7 Paprykarz rybny kg	140 8 Tuńczyk w oleju	kg 100 9 Paluszki rybne kg 200 10	Ryba z pieca kg 330 11 Śledź po kaszubsku kg	120.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">15000000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15896000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15331170-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15311100-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15811300-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15241200-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15220000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15243000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15240000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15234000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15244100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15331135-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15230000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15241400-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15241700-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15242000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-01-29</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia, przez co zamawiający rozumie realizację w okresie trzech ostatnich lat minimum dwóch dostaw, przy czym każda z dostaw powinna dotyczyć odrębnej umowy przedmiotowych produktów o wartości: •	Dla części I, III: których sumaryczna wartość przekracza wartość 30 000,00 zł brutto•	Dla części II, IV których sumaryczna wartość przekracza wartość 15 000,00 zł bruttoJeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy spełnienie niniejszego warunku powinno nastąpić w tym okresie. Wykonawcy muszą podać Zamawiającemu dane dotyczące zrealizowanych w tym okresie dostaw ze wskazaniem wartość, opisu przedmiotu wykonanej dostawy, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców). </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik od nr 2 do 2c SIWZ.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Dodatkowa dostawa o minimalnej kwocie do jakiej wykonawca zrealizuje zamówienie złożone przez zamawiającego</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-01-27</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Ofertę należy sporządzić w języku polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30 (od ostatecznegoterminu składania ofert)</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawy mrożonek dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1 Pyzy z mięsem	15896000-5 Opakowanie jednostkowe 400 - 500 g. Ciasto - skład: ciasto nie mniej niż:- ziemniaki gotowane 37%, woda, grys ziemn.23%, skrobia ziemniaczana, sól. Farsz nie mniej niż: mięso gotowane wieprzowe 32%, wołowe 32%, cebula duszona, tłuszcz wieprzowy, błonnik 3,2%, sól, przyprawy. Zawartość w wyrobie: mięsa nie mniej niż 12%, ziemniaków 30 %, grysu 18,5%, farszu nie mniej niż 20%. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 200 kg 2	Brokuły 15331170-9 Op. Jedn. 400-1000g. Produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 250 kg 3 Frytki 15311100-2	Op. Jedn. 2-2,5 kg. Szybko smażące frytki karbowane podsmażone i zamrożone. Składniki: ziemniaki, olej roślinny, dextroza. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 350 kg 4 Mieszanka owocowa	15896000-5 Op. jedn. 400-500g. Produkt naturalny głęboko mrożony. Skład: Owoce ( truskawki, śliwki, porzeczki, wiśnie, agrest, aronie) w różnych proporcjach. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 600 kg 5	Mieszanka warzywna 7 składnikowa 15331170-9 Op. jedn.400-600g. Produkt głeboko mrożony. Skład: marchew, kalafior, fasola szparag.pietruszka, seler, cebula, groch zielony. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 300 kg 6 Szpinak	15331170-9 Op. jedn. 400-500g. Produkt rozdrobniony głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 60 kg 7	Warzywa na patelnię 15331170-9	Op. jedn. 400-600g. Mieszanka warzywna o składzie: kalafior, marchew, brokuły, seler, cebula, kapusta biała, groch zielony, kukurydza, Produkt głeboko mrożony. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 350 kg 8 Pierogi z serem	15896000-5 Op. jedn. 400-600g. Pierogi domowe, ręcznie robione, głęboko mrożone. Skład: ser twarogowy nie mniej niż 40%, mąka pszenna, woda, cukier, jaja, cukier waniliowy. Minimalna zawartość nadzienia nie mniej niż 40%. Produkt nie powinien zawierać barwników. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 250 9 Pierogi z kapustą i grzybami 15896000-5 Op. jedn. 400-600g. Skład: mąka pszenna, kapusta kwaszona nie mniej niż27%, woda, grzyby leśne nie mniej niż 7%, tłuszcz roślinny, przyprawy, cebula, jaja. Zawartość nadzienia min.40%. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 50 kg 10 Uszka z mięsem 15896000-5 Op. jedn. 400-500g. Produkt głęboko mrożony. Skład: mąka pszenna, minimalna zawartość mięsa wołowego 24 %, woda, bułka tarta, jaja, cebula, przyprawy. Minimalna zawartość nadzienia 28 %. Produkt nie zawierający barwników. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 60 kg 11 Pizza mrożona	15896000-5 Skład: Spód: mąka, woda, olej, cukier, sól, drożdże. 8,2% ser (edamski, mozzarella), 8,00% szynka , 6,00 %pieczarki , 5,1 % sos (śmietana, olej, woda), 1,6%czosnek , cebula, przyprawy. Masa netto 250-300g. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 500 kg 12	Knedle z owocami 15896000-5 Op. jedn. 400-500g. Skład: ciasto: ziemniaki gotowane nie mniej niż 54,8 %, mąka pszenna nie mniej niż18 %, woda, skrobia ziemniaczana nie mniej niż 9%, płatki ziemniaczane, sól. Farsz:: truskawki mrożone nie mniej niż 79,8% lub śliwki mrożone nie mniej niż 79,8%, cukier, zagęszczacz. Zawartość w wyrobie nie mniej niż: truskawki lub śliwki 16%, ziemniaki do 11%, mąka pszenna do 3,6 %, farsz nie mniej niż 20 %. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 200 kg 13 Kalafior 15331170-9 Kalafior różyczki. Skład: Kalafior 100%. Produkt głęboko mrożony. Waga 400-600g. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 300 kg 14 Fasolka szparagowa 15331170-9 Fasola szparagowa cięta. Produkt głęboko mrożony. Waga 400-600g. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 300 kg 15 Krokiety z mięsem	15896000-5 Op. jedn. 2-2,5 kg. Skład: Ciasto- woda, mąka pszenna, mleko w proszku odtłuszczone, jajka, sól. Farsz - mięso wołowe i wieprzowe mniej niż po 34%. Panierka - bułka tarta. Zawartość w wyrobie: mięso nie mniej niż 20,4%, farsz nie mniej niż 30 %. Waga 1 szt 60-150g. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 100 kg 16 Kartacze z mięsem	15896000-5 Op. jedn. 2-2,5kg. Skład: Ciasto- ziemniaki gotowane do 37%, woda, grys ziemniaczany do 23%, skrobia ziemniaczana, sól. Farsz - mięso gotowane wieprzowe nie mniej niż 32%, wołowe nie mniej niż 32%, cebula duszona, tłuszcz wieprzowy, błonnik 3,2 %, sól, przyprawy. Zawartość w wyrobie nie mniej niż mięsa 12,8%, ziemniaków 30%, grysu 18,5%, farsz 20%. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 200 kg 17 Kukurydza mrożona	15331170-9 Op.jedn. 2-2,5kg. Mrożone ziarno kukurydzy. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 20 kg 18 Papryka mrożona 15331170-9 Op.jedn.2-2,5kg. Papryka mrożona cięta czerwona lub kolorowa. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 20 kg 19 Frytki - kuleczki 15311100-2 Op.jedn 2-2,5kg. Szybko smażące frytki kuleczki o różnych smakach. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 350 kg 20 Marchew - mini mrożona 15331170-9	Op.jedn.400-550g. Skład: marchew mini 100%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	350 kg 21	Bukiet warzyw kwiatowy 15331170-9 Op. jedn. 400-550g. Skład: brokuł, kalafior, marchew. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 350 kg 22 Ciasto francuskie mrożone 15811300-9 Op. jedn. 400-500g. Skład: mąka pszenna, woda, tłuszcz roślinny, oleje roślinne: rzepakowy i słonecznikowy, sól. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 100 kg 23 Brukselka	15331170-9 Kapusta brukselska 100%. Op. 400-600g. Produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 200 kg.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15000000-8, 15896000-5, 15331170-9, 15311100-2, 15811300-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-01-29<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Dodatkowa dostawa o minimalnej kwocie do jakiej wykonawca zrealizuje zamówienie złożone przez zamawiającego</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawy ryb i konserw rybnych dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1 Filet śledziowy a la matias	15241200-1 Skład: filet śledziowy, sól, ocet, zaprawa śledziowa. Masa 5 kg, masa ryby 4 kg. Termin przydatności do spożycia : nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 200 kg 2 Filet z dorsza SHP 15220000-6 Filety z dorsza. Shatter pack. ( nie dopuszcza się JQF), bez obcych zanieczyszczeń, po rozmrożeniu maksymalny ubytek masy nie więcej niż 5%, barwa mięsa charakterystyczna dla danego gatunku. Produkt głęboko mrożony. Opakowania: kartony od 6 do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 500 kg 3 Tuńczyk w oleju 15243000-3 Jasne mięso tuńczyka. Duże kawałki. Skład: tuńczyk duże kawałki, olej roślinny, sól. Masa netto 170-200g, masa po odcieku nie mniej niż 120g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 70 kg 4 Kostka rybna panierowana	15243000-3 Skład: ryba- nie mniej niż 55%. Masa jednej porcji od 110 do 150 g Opakowanie do 5 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy.	60 kg 5 Szprot w sosie pomidorowym 15240000-2 Skład: szprot nie mniej niż 40%, sos pomidorowy : woda, koncentrat pomidorowy, cukier, sól spożywcza, ocet spirytusowy, skrobia modyfikowana, mąka pszenna, olej roślinny, seler, pietruszka, przyprawy. Masa netto300-350g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 120 kg 6	Łosoś wędzony 15234000-7 Łosoś wędzony plastry. Skład: ryba łosoś, sól, cukier. Pakowany próżniowo Op.jedn. 90-120g. Termin do spożycia do 20 dni liczony od daty dostawy. 3 kg 7 Pasta rybna 15243000-3 Pasta rybna : z tuńczyka, z łososia, z makreli. Op. Jedn. 80-100g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 2 kg 8 Kawior 15244100-1 Kawior drobnoziarnisty czarny i czerwony. Skład: ikra 91 %, sól, cukier. Op. Jedn. 80-100g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. 1 kg<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15000000-8, 15241200-1, 15220000-6, 15243000-3, 15240000-2, 15234000-7, 15244100-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-01-29<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Dodatkowa dostawa o minimalnej kwocie do jakiej wykonawca zrealizuje zamówienie złożone przez zamawiającego</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawy mrożonek dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1 Podgrzybek mrożony 15331135-2 Kapelusze podgrzybka w całości, bez obcych smaków i zapachów, bez skaz, zanieczyszczeń, uszkodzeń mechanicznych, wolne od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 100 kg 2 Maślak mrożony 15331135-2 Kapelusze maślaka krojone w kostkę, bez obcych smaków i zapachów, bez skaz, zanieczyszczeń, uszkodzeń mechanicznych, wolne od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 100 kg 3 Różyczki kalafiorowe mrożone 15331170-9 Różyczki – część róży kalafiorowej, powstałej przez jej rozdzielenie na mniejsze części, z głąbikami przyciętymi do 20 mm, mierząc od nasady najniższego rozgałęzienia. Wielkość 15 do 35 mm; wygląd – różyczki, bez przerastających zielonych listków, bez uszkodzeń mechanicznych, bez zlepieńców trwałych, nieoblodzone, bez zanieczyszczeń. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze – pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 400 kg 4 Brokuły różyczki mrożone 15331170-9 Różyczki – część róży brokułowej, powstałej przez jej rozdzielenie na mniejsze części, z głąbikami przyciętymi do 20 mm, mierząc od nasady najniższego rozgałęzienia. Wielkość 15 do 35 mm; wygląd – różyczki, bez przerastających zielonych listków, bez uszkodzeń mechanicznych, bez zlepieńców trwałych, nieoblodzone, bez zanieczyszczeń. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze – pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	350 kg 5 Kapusta brukselka mrożona 15331170-9 Brukselka – kapusta, główki obrane z zewnętrznych liści, całe, bez uszkodzeń mechanicznych, zwarte, bez zlepieńców trwałych, nieoblodzone, główka koloru zielono-kremowego, bez zanieczyszczeń. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 200 kg 6 Fasolka szparagowa cięta zamrożona 15331170-9	Fasolka zielona lub żółta, zamrożona, w postaci strąków ciętych; kształtne, niepołamane, sypkie, wolne od zlepieńców, bez skazy, barwa – intensywna zielona lub żółta, nie zbrązowiała, jednolita w całej masie partii, bez uszkodzeń przez choroby, szkodniki; konsystencja w stanie zamrożonym twarda, po ugotowaniu krucha, bez mączystych ziaren, nie gąbczasta, nie włóknista, bez zanieczyszczeń. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 220 kg 7 Marchew typu junior mrożona 15331170-9 Marchew, średnica korzenia 10-15 mm, długość od 5 do 7 cm, bez uszkodzeń mechanicznych, bez obcego smaku i zapachu, bez skaz, jednolita odmiana w partii, wolna od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 200 kg 8	Marchew plastry mrożona 15331170-9 Marchew, poprzecznie krojona w karbowane plastry, średnica 20-30 mm, bez obcego smaku i zapachu, bez skaz, jednolita odmiana w partii, wolna od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 200 kg 9 Marchew kostka mrożona 15331170-9	Kostka marchwi 12-15 mm, bez uszkodzeń, bez obcego smaku i zapachu, bez skaz, wolna od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	200 kg10 Groszek zielony mrożony 15331170-9 Groszek cały, bez uszkodzeń, bez obcego smaku i zapachu, bez skaz, wolny od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 80 kg 11 Mieszanka warzywna 7-składnikowa mrożona	15331170-9 Skład: kalafior, fasolka szparagowa, marchew, pietruszka, groszek, por, seler; warzywa nieuszkodzone, bez obcego smaku i zapachu, mieszanka wolna od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 120 kg 12	Mieszanka chińska 15331170-9 Skład: marchew, papryka, kiełki fasoli Mung, grzyby chińskie Mun, kalafior, pędy bambusa, cebula, por; warzywa nieuszkodzone, bez obcego smaku i zapachu, mieszanka warzywna wolna od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 220 kg 13	Frytki karbowane 15331170-9 Ziemniaki rozdrobnione, pokrojone w kształt słupków, przeznaczone do pieczenia w piecu, bez obcych smaków i zapachów, bez skaz, zanieczyszczeń, uszkodzeń mechanicznych, frytki wolne od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45 kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 360 kg14 Mieszanka kompotowa 15896000-5 Skład: różne owoce, nie mniej niż cztery asortymenty. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna ok. 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudełko kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 2000 kg.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15000000-8, 15331135-2, 15331170-9, 15896000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-01-29<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Dodatkowa dostawa o minimalnej kwocie do jakiej wykonawca zrealizuje zamówienie złożone przez zamawiającego</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawy ryb i konserw rybnych dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1 Miruna mrożona	15220000-6 Filety całe, ze skórą, shatterpack (nie dopuszcza się JQF), bez obcych zanieczyszczeń, glazura techniczna maksymalnie do 5%, barwa mięsa charakterystyczna dla danego gatunku. Opakowania: pudła kartonowe od 6 kg do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 350 kg 2 Morszczuk mrożony 15220000-6	Filety całe, bez skóry, bez obcych zanieczyszczeń, o nieregularnej wielkości i kształcie, płat mięsa oddzielony od pozostałych części anatomicznych ryby cięciem, wykonanym równolegle do kręgosłupa, tkanka mięsna jasna, o naturalnej barwie, charakterystycznej dla morszczuka. Nie dopuszcza się pozostałości wnętrzności, smaku obcego, lub gorzkiego i zapachu obcego lub jełkiego. Opakowania: pudła kartonowe od 6 kg do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 350 kg 3 Śledzie solone matias 15230000-9 Filety całe bez obcych zanieczyszczeń, produkt o wysokich walorach smakowych, soczysty, o delikatnej teksturze i łagodnym smaku, barwa tkanki mięsnej jasna, biała do lekko kremowej; cechy dyskwalifikujące: filety rozpadające się, filety o luźnej konsystencji, przebarwienia świadczące o nieświeżości filetów. Opakowanie: wiaderko plastikowe. Waga netto od 2 kg do 4 kg .Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 100 kg 4 Makrela wędzona tusza b/głowy 15234000-7 Makrela wędzona na gorąco, tusze o wadze 250-300 g ułożone w kartonie równolegle; cechy dyskwalifikujące: zapleśnienia na powierzchni, uszkodzenia mechaniczne, zanieczyszczenia lub uszkodzenia przez szkodniki, smak i zapach jełki, gorzki, pleśni, gnilny, tekstura tkanki mięsnej mazista. Opakowanie: pudło kartonowe od 2 do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. 115 kg 5 Filet z makreli w pomidorach 15240000-2 Konserwa rybna sterylizowana: filety z makreli (nie mniej niż 50%), sos pomidorowy (woda, koncentrat pomidorowy, cukier, maka pszenna, olej roślinny, ziemniak, przyprawy, mąka ziemniaczana, substancja wzmacniająca smak i zapach – glutaminian sodu, ocet, marchew, seler, cebula, sól, kwas octowy. Opakowanie jednostkowe: puszka łatwo otwieralna, waga ok. 175 g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy. 170 kg 6 Szprot w oleju 15240000-2	Konserwa rybna; skład: szprot minin. 60 %, olej roślinny, woda, sól, przyprawy. Opakowanie jednostkowe: puszka łatwo otwieralna, waga ok. 170 g . Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy. 150 kg 7	Paprykarz rybny 15240000-2	Konserwa rybna; skład: rozdrobnione mięso ryb minim. 31%, woda, koncentrat pomidorowy, marchew, ryż, cebula smażona, mąka ryżowa, olej roślinny, sól, przyprawy. Opakowanie jednostkowe: puszka, waga od 160 g do 350 g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy. 140 kg 8 Tuńczyk w oleju 15241400-3 Konserwa rybna; skład: duże kawałki tuńczyka, olej słonecznikowy, woda, sól. Opakowanie jednostkowe: puszka otwierana za pomocą otwieracza, waga ok. 170 g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy.	100 kg 9 Paluszki rybne 15241700-6 Filety z ryb białych w panierce w kształcie podłużnej kostki o wymiarach ok. 20x30x70 mm, bez obcych zanieczyszczeń. Opakowania: pudła kartonowe od 2 do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 200 kg 10 Ryba z pieca 15242000-6 Filet z mintaja minim. 50%, szpinak minim. 9 %, woda, mąka pszenna, śmietana, oleje roślinne, ser, cebula, masło, sól, aromat, drożdże, skrobia ziemniaczana, kwasy, sole eliminujące barwnik, betakaroten, czosnek, laktoza. Opakowania: pudła kartonowe od 2 do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 330 kg 11 Śledź po kaszubsku	15243000-3 Zawartość filetów w produkcie minim. 50%, przypraw 10% w zalewie aromatyczno-korzennej (pomidorowej), o konsystencji zawiesistej, filety całe, bez obcych zanieczyszczeń, produkt o wysokich walorach smakowych, soczysty o delikatnej teksturze i łagodnym smaku, barwa tkanki mięsnej jasna, biała do lekko kremowej; cechy dyskwalifikujące: filety rozpadające się, przebarwienia świadczące o nieświeżości filetów, niedopuszczalny zapach zjełczały, gnilny, chemiczny, stęchły lub inny obcy, niedopuszczalna mazista lub twarda tekstura mięsna. Opakowanie: wiaderko plastikowe. Waga netto od 2kg do 4 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 120 kg<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15000000-8, 15220000-6, 15230000-9, 15234000-7, 15240000-2, 15241400-3, 15241700-6, 15242000-6, 15243000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-01-29<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Dodatkowa dostawa o minimalnej kwocie do jakiej wykonawca zrealizuje zamówienie złożone przez zamawiającego</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com