JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200127/505965-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 505965-N-2020 z dnia 2020-01-27 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h"> „Modernizacja oferty kształcenia w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie. Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w ramach modyfikacji/dostosowania treści programowych w wybranych zawodach (Model lII)- pracownie szkolne” Numer konkursu RPWM.02.04.01 -28-0015/19 W ramach Osi priorytetowej: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki Działania RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego Poddziałania: RPWM.02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego-projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Postępowanie III</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Oś priorytetowa: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki Działania RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego Poddziałania: RPWM.02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego-projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego </span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">28026065200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Karolewo</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">12</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">11-400</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kętrzyn</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">warmińsko-mazurskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">897 524 753</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zsckr@karolewo.com</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">897 524 753</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.karolewo.com/bip </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA PODLEGŁA I NADZOROWANA PRZEZ MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI </span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.karolewo.com/bip </span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.karolewo.com/bip </span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres Zamawiającego </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie Adres: 11- 400 Kętrzyn, Karolewo 12, sekretariat- pok. 100</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu"> „Modernizacja oferty kształcenia w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie. Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w ramach modyfikacji/dostosowania treści programowych w wybranych zawodach (Model lII)- pracownie szkolne” Numer konkursu RPWM.02.04.01 -28-0015/19 W ramach Osi priorytetowej: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki Działania RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego Poddziałania: RPWM.02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego-projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Postępowanie III</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">NR.ZSCKR.Z.2241/1/2020 </span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">4</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie. 2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia (4)4.	Zamówienie zostało podzielone na niżej wymienione części:CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA- WYPOSAŻENIE WETERYNARII- grooming CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA- WYPOSAŻENIE WETERYNARII- modele anatomiczne krówCZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA- WYPOSAŻENIE SPAWALNICZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA- WYPOSAŻENIE KUŹNI5.	Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr do SIWZ oraz będą zgodne pod względem:1)	gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),2)	charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),3)	charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),4)	parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itp),5)	parametrów bezpieczeństwa użytkowania,6)	standardów emisyjnych,7)	izolacyjności cieplnej.6.	Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ-SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA7.	Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w tabeli (Załącznik nr 2 do SIWZ: kolumna nr 12 - Formularz Ofertowy) oferowanych urządzeń spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.8.	Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA- WYPOSAŻENIE WETERYNARII- grooming 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 31000000-6- Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 44411000-4 Wyroby sanitarneCZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA- WYPOSAŻENIE WETERYNARII- modele anatomiczne krów39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39162000 -5 Pomoce naukowe CZĘŚĆ III WYPOSAŻENIE SPAWALNI 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 42662000-4 Sprzęt spawalniczy42662100-5- Elektryczny sprzęt spawalniczy42662200-6- Nieelektryczny sprzęt spawalniczy44315100-2 –Akcesoria spawalnicze CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA- WYPOSAŻENIE KUŹNI 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 43840000-3 - Urządzenia kowalskie 9.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.10.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (Załącznik nr 2 SIWZ). 11.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 12.	W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.	Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt. 12 -23 ustawy PZP zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39162100-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31000000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44411000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39162000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42662000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42662100-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42662200-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44315100-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>43840000-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-03-16</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach, stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, należy złożyć zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu- Załącznik nr 6 do SIWZ. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 4 składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w §2 niniejszej umowy, w szczególności: 1) wstrzymania, zawieszenia dostaw przez Zamawiającego, o czas wstrzymania. 2) w sytuacji gdy Zamawiający nie będzie w stanie odebrać przedmiotu umowy, np. ze względu na okoliczności organizacyjne, o czas trwania tych okoliczności, 3) jeżeli dochowanie terminu przewidzianego w umowie stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 5) w przypadku zmiany technologii, jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy, 6) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 3. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia dostaw w przypadku: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 4) zmiany zaoferowanego asortymentu, w przypadku, gdy zmiana producenta asotymentu będzie korzystna dla Zamawiającego oraz spowoduje poprawę parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych asortymentu, a zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia wykonawcy. 5) zmiany producenta zaoferowanego asortymentu (urządzenia) w szczególności w przypadku: a) wycofania z produkcji określonego rodzaju asotymentu, b) niedostępności na rynku asortymentu wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego asortymentu z zastrzeżeniem, iż nowy asortyment będzie zapewniać takie same lub lepsze parametry techniczne jak wskazane w ofercie Wykonawcy. Zamiany, o których mowa nie mogą spowodować wzrostu wynagrodzenia wykonawcy. 6) zmiany producenta asortymentu w przypadku pojawienia się na rynku asortymentu nowej generacji albo nowych technologii wykonania dostaw pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, a zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia wykonawcy. 7) zmiany producenta asortymentu, w przypadku wycofania z produkcji określonego rodzaju asortymentu, niedostępności na rynku asortymentów wskazanych w ofercie, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego asortymentu, z zastrzeżeniem, iż nowy asortyment będzie zapewniać takie same lub lepsze parametry techniczne jak wskazane w ofercie Wykonawcy, a zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia wykonawcy. 8) zmiany producenta asortymentu w przypadku pojawienia się na rynku asortymentu nowej generacji albo nowych technologii wykonania dostaw pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-02-05</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>WYPOSAŻENIE WETERYNARII- grooming </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>l.p.	Asortyment	Wymogi Zamawiającego	J.m.	Ilość1. Stół do grooming’u	-minimalne wymiary blatu: 110 cm x 60 cm-stół pokryty matą antypoślizgową, z możliwością jej odczepienia w celu umycia-wysokość stołu regulowana za pomocą silnika elektrycznego o zasilaniu 230v- regulacja wysokości blatu-stół wyposażony w wysięgnik groomerski wraz ze smyczami (min. 2 sztuki)- deklaracja zgodności CE lub certyfikat CE	Szt.	12. Bezprzewodowa maszynka do strzyżenia psów	-urządzenie bezprzewodowe zasilane bateriami litowo-jonowymi-czas pracy urządzenia min. 40 minut po pełnym załadowaniu baterii-urządzenie współpracujące z ostrzami snap-on lub ich odpowiednikami-stacja ładująca-dwa akumulatory- deklaracja zgodności CE lub certyfikat CE	Szt.	13. Wanna do kąpieli psów	-wykonana z tworzywa sztucznego lub stali nierdzewnej-minimalne wymiary:długość 148 cmszerokość 80 cmwysokość/głebokość 90 cm-wyposażona w drzwiczki na boku zapewniające łatwiejsze wprowadzenie do wanny psa-wyposażona w wysięgnik do przypięcia psa wraz z dwiema smyczami	Szt.	14. Taboret groomerski	-krzesło z regulowaną wysokością siedziska-krzesło obrotowe na kółkach z siedziskiem bez oparcia-unoszenie siedziska za pomocą dźwigni przyciskanej nogą-kolor obicia jasny: biały/beżowy/ecru	Szt.	65. Suszarka groomerska	-stojak na kółkach z regulowaną wysokością-suszarka na stojaku, moc suszarki nie mniejsza niż 2200 W-suszarka wyposażona w system jonizacji powietrza -suszarka wyposażona w wąż elastyczny o dł. nie mniejszej niż 2m z dyszą (końcówką)-suszarka zapewnia płynną regulację siły nadmuchuoraz temperatury nawiewu w przedziale co najmniej 30- 60 st. C lub szerszym- deklaracja zgodności CE lub certyfikat CE	Szt.	16. Skaler ultradźwiękowy	-urządzenie przystosowane do usuwania kamienia naddziąsłowego i poddziąsłowego,-rękojeść oraz końcówki i klucz przystosowane do sterylizacji w autoklawie,-możliwość grawitacyjnego zasilania w wodę-urządzenie winno posiadać regulację ciśnienia strumienia wody oraz mocy,-urządzenie powinno obsługiwać końcówki w standardzie EMS-światło w rączce LED-załączanie urządzenia za pomocą pedału-częstotliwość wibracji/drgań końcówki 28kHZ +/- 5kHZ-Napięcie zasilania 230 V, 50 Hz- deklaracja zgodności CE lub certyfikat CE	Szt.	17. Zestaw nożyczek prostych do strzyżenia zwierząt -nożyczki groomerskie proste o wymiarach 5 (1 sztuka), 7 (1 sztuka) oraz 7, 5 (1 sztuka) cali – dla osób praworęcznych -materiał wykonania stal nierdzewna polerowana	Zestaw	18. Zestaw nożyczek giętych do strzyżenia zwierząt -nożyczki groomerskie gięte o wymiarach 5 (1 sztuka), 7 (1 sztuka) oraz 7,5 (1 sztuka) cali - dla osób praworęcznych)-materiał wykonania stal nierdzewna polerowana	Zestaw	19. Zestaw nożyczek degażowek -nożyczki degażowki o wymiarach 6,5 – 30 ząbków (1 sztuka), 6,5 – 40 ząbków (1 sztuka),-materiał wykonania stal nierdzewna polerowana	Zestaw	110. Zestaw szczotek pudlówek -zestaw szczotek pudlówek o różnych wymiarach S (1 sztuka) , M (1 sztuka), L (1 sztuka)-rękojeść tworzywo sztuczne, szpilki stalowe	Zestaw	111. Zestaw filcaków	-filcak boczny (1 szt.): liczba zębów 12 -filcak poprzeczny (1 szt.): liczba zębów 10-rękojeść: tworzywo sztuczne	Zestaw	1Przedmiot dostawy fabrycznie nowy. Data produkcji nie dłuższa niż 12 m-cy od daty zakupu.Okres gwarancji: minimum 12 m-cy.Do zamawianych elementów musza być dołączone dokumenty techniczne, instrukcje, karty katalogowe, itp., sporządzone w języku polskim.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 31000000-6, 44411000-4<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-03-16<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>WYPOSAŻENIE WETERYNARII- modele anatomiczne krów</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>l.p.	Asortyment	Wymogi Zamawiającego	J.m.	Ilość1. Model krowy do dojenia	Materiał wykonania:-tworzywo sztuczne-zbiornik umożliwiający wlanie płynu do symulacji dojenia min. 5l-wymiona wykonane z silikonu-wymiary:Model wielkościowo winien odpowiadać naturalnej wielkości krowy:-długość 2,3 m +/- 30 cm-szerokość 0,75 m+/- 30 cm-wysokość 1,55 m+/- 30 cm	Szt.	12. Model krowy do zabiegu inseminacji	-model powinien odpowiadać naturalnej wielkości krowy-materiał wykonania: tworzywo sztuczne-model posiada szybkę do obserwacji zabiegu inseminacji przez obserwatorów-model wyposażony w sztuczny układ rozrodczy, szyjkę macicy, prostnicę (worek jelitowy)-mechanizm symulacji zapewnia również podgrzanie wnętrza modelu do naturalnej temperatury organów oraz wypełnienia prostnicy- urządzenie powinno zapewniać możliwość przeprowadzenia szkoleń i egzaminów na kurs inseminacyjny	Szt.	1Przedmiot dostawy fabrycznie nowy. Data produkcji nie dłuższa niż 12 m-cy od daty zakupu.Okres gwarancji: minimum 12 m-cy.Do zamawianych elementów musza być dołączone dokumenty techniczne, instrukcje, karty katalogowe, itp., sporządzone w języku polskim. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 39162000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-03-16<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>WYPOSAŻENIE SPAWALNI</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>l.p.	Asortyment	Wymogi Zamawiającego	J.m.	Ilość1. Odciąg spawalniczy (ramię odciągowe)	-możliwość połączenia ramienia z centralnym podsufitowym zespołem wentylacyjnym opartym na wentylacyjnych rurach okrągłych -ramię pokryte powłoką niepalną oraz odporną na topienie od iskier spawalniczych-ssawka musi być zakończona kratką uniemożliwiającą wessanie do systemu wentylacji innych przedmiotów niż gazy spawalnicze-ramię musi posiadać mechanizm przegubowy umożliwiającym jego łatwe ustawianie przy stole spawalniczym oraz łatwą zmianę jego położenia-ssawka odciągu regulowana we wszystkich kierunkach -średnica rury ssącej 160mm-liczba ramion w odciągu – 2-ramiona ruchome-długości ramionRamię górne min. 420 mm – maksimum 470 mmRamię dolne min. 490 mm – maksimum 540 mmZamawiający posiada instalację filtrującą i wymaga dostawy jedynie dodatkowych ciągów spawalniczych (ramion odciągowych).Zamawiający przez zapis "liczba ramion w odciągu - 2" i "ramię górne (...)", "ramię dolne (...)", rozumie:1 odciąg spawalniczy składający się z :Ramienia górnego min. 420 mm – maksimum 470 mmRamienia dolnego min. 490 mm – maksimum 540 mmPołączonych przegubowo do których przymocowana jest rura ssąca odciągu.Liczba odciągów 2 szt.	Szt.	22. Prasa hydrauliczna	Minimalna siła nacisku 20 tTłok napędzany pompą ręczną dwustopniową z automatycznym powrotem tłoka oraz hydraulicznym zabezpieczeniem przed przeciążaniemPrasa wyposażona powinna być w manometrTłok chromowanyBelka prasy regulowanaWymiary zewnętrzne prasy:Szerokość – nie mniejsza niż 950 mmPrasa winna być wyposażona w 2 sztuki pryzm typu VDeklaracja zgodności CE lub certyfikat CE	Szt.	13. Ostrzałka do elektrod nietopliwych (wolframowych)	-zasilanie 230V-ostrzałka zapewnia możliwość ostrzenia elektrod wolframowych pod różnym kątem w przedziale minimalnym od 20 do 60 stopni-do ostrzałki powinien być załączony osprzęt umożliwiający ostrzenie elektrod wolframowych o ośrednicach 1,6 ; 2,0 oraz 2,4 mm - deklaracja zgodności CE lub certyfikat CE	Szt.	14. Nożyce dźwigniowe do cięcia metalu	Urządzenie powinno zapewniać cięcie płaskowników stalowych o grubości min. 8mm, prętów okrągłych i kwadratowych o średnicy min. 16 mm. Długość ostrzy urządzenia ma zapewnić cięcie płaskownika o długości min. 150 mmDźwignia oparta o mechanizm zębatkowy , noże wykonane ze stali narzędziowej-hartowane	Szt.	15. Kurtyna spawalnicza	Wymiary kurtyny:Wysokość min. 1,8 m – maks. 2,0 mSzerokość min. 1,4 – maks. 1,6 mOchrona DIN: 9Kurtyna wyposażona winna być w oczka metalowe wraz haczykami umożliwiające jej zawieszenie na pręcie	Szt.	26. Szlifierka kątowa	Silnik o mocy nie mniejszej niż. 1400WRegulacja prędkości obrotowej szlifierkiFunkcja łagodnego startuZabezpieczenie przed uruchomieniem silnika po przywróceniu zasilaniaBeznarzędziowa wymiana tarczyMaksymalna średnica tarczy 125 mmWyposażona w antywibracyjną rękojeść bocznąWyposażona w silnik bezszczotkowy lub szczotkowy- deklaracja zgodności CE lub certyfikat CE	Szt.	17. Przyłbica samościemniająca	Regulacja zaciemnienia stopniowa lub bezstopniowa w min. przedziale od 8-12 DIN /bez zaciemnienia 3 DINPrzyłbica zabezpiecza twarz/oczy przed promieniowaniem UV oraz IR przy pracach spawalniczychWaga przyłbicy spawalniczej z filtrem i pałąkami nagłowia nie więcej niż: 500gPole widzenia: min. 54 x min. 107 mmUrządzenie winno spełniać wymogi norm EN175, EN166, EN 379Zamawiający uzna za równoważną przyłbicę samościemniającą o polu widzenia 100mm x 65 mm = 6500 m2 tj. większym niż zdefiniowane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia wymiarami poprzecznymi 54 mm x 107 mm = 5778 mm2.	Szt.	18. Urządzenie spawalnicze MIG/MAG	Adaptacyjny ( synergiczny ) system sterowania ustawieniami parametrów spawalniczych gdzie parametry wyświetlane są na ekranie operatora w zależności od wprowadzonych danych takich jak: rodzaj spawanego materiału, średnicę drutu spawalniczego, rodzaj gazu osłonowegoPanel operatora powinien dodatkowo dawać możliwość zapisu programów spawalniczych (parametrów spawalniczych) Ekran operatora LCD4 rolkowy system podawania drutu spawalniczegoTryb pracy wyłącznika uchwytu 2T/4TPłynna regulacja parametrów spawania V/A oraz prędkość podawania drutuNapięcie zasilania ~3, 400 V (±15%), 50/60 HzZakres parametrów spawania w przedziale min. 20-250 A Minimalne obciążenie dopuszczalne przy spawaniu: 100% cyklu pracy min. 150 A *) Cykl pracy 100% oznacza, że urządzenie może pracować w sposób ciągły, bez przerw Urządzenie powinno być wyposażone dodatkowo:-przewód masy długości min 5m-przewód gazowy min. 1 m-uchwyt długości min. 5m chłodzony gazem-dwa zestaw rolek i/lub docisków rolek umożliwiające spawanie drutami o średnicy przekroju 0,8 (1 komplet) oraz 1,2 (1 komplet)- deklaracja zgodności CE lub certyfikat CEZamawiający uzna za równoważne urządzenie spawalnicze MIG/MAG Lorch M-Pro 250 posiadający ekran operatora wykonany w technologii OLED, płynną regulację parametrów spawania A/V realizowaną za pomocą enkodera z układem multpleksującym poprzez płynne przełączanie się pomiędzy 21-oma zakresami modułu przemieniającego prądu spawania, przy zakresie prądu spawania 30-250A przy czym tabele technologiczne przewidujące najniższe nastawy dla drutu 0.8 - prąd rzędu 45A.	Szt.	29. Urządzenie spawalnicze TIG	-Minimalny zakres prądu spawania dla TIG AC/DC 3 - 220 A-Minimalny zakres prądu spawania dla MMA 4-160 A-Zasilenia urządzenia 1 fazowe 230V , 50/60 Hz-Stopień ochrony IP23 lub wyższy-Minimalne obciążanie dopuszczalne przy spawaniu TIG: 100% cyklu pracy przy min. 140 A -Minimalne obciążenie dopuszczalne przy spawaniu MMA: 100% cyklu pracy min. 160 A *) Cykl pracy 100% oznacza, że urządzenie może pracować w sposób ciągły, bez przerw-Urządzenie musi być wyposażone w wyświetlacz, na którym będzie można regulować minimalny zakres parametrów takich jak prąd spawania A, napięcie spawania V oraz czas podawania gazu -Urządzenie pozwalać musi na zapamiętanie programów z określonymi przez użytkownika parametrami spawalniczymi-Funkcja VRD (Voltage Reduction Device) -Funkcja PFC (Power Factor Correction) -Funkcja zajarzania łuku stykowo i bezstykowo (HF)-Spawarka wyposażona w opcję spawania pulsacyjnego-Spawarka wyposażona w funkcję wstępnego podgrzewania elektrody-Urządzenie powinno być wyposażone dodatkowo:-Przewód zasilający o długości między 2,5 - 3 m o 3 x 2,5 mm2 , przewód gazowy o dł. 2 m z dwoma zaciskami opaskowymi, przewód masowy o długości między 2,5 - 3 m-Urządzenie wyposażone w chłodnicę cieczową do chłodzenia uchwytu spawalniczego o pojemności min. 2l.-Uchwyt spawalniczy chłodzony cieczą o długości od 3 do 4 m.- deklaracja zgodności CE lub certyfikat CE	Szt.	2Przedmiot dostawy fabrycznie nowy. Data produkcji nie dłuższa niż 12 m-cy od daty zakupu.Okres gwarancji: minimum 12 m-cy. Do zamawianych elementów musza być dołączone dokumenty techniczne, instrukcje, karty katalogowe, itp. sporządzone w języku polskim.  <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 42662000-4, 42662100-5, 42662200-6, 44315100-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-03-16<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wyposażenie kuźni</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>l.p.	Asortyment	Wymogi Zamawiającego	J.m.	Ilość1. Kleszcze uniwersalne kowalskie	Narzędzie służyć będzie do chwytania płaskowników, prętów okrągłych i kwadratowych, długość szczęk nie krótsza niż 85 mm, długość rękojeści nie krótsza niż 400 mm	Szt. 12. Kleszcze uniwersalne kowalskie	Narzędzie służyć będzie do chwytania prętów okrągłych i kwadratowych od czoła i z boku szczęki, całkowita długość narzędzia wraz ze szczękami nie krótsza niż 500 mm	Szt.	13. Kleszcze uniwersalne kowalskie	Narzędzie służyć będzie do podłużnego oraz poprzecznego chwytania prętów okrągłych i kwadratowych a także płaskowników o dużym przekroju; całkowita długość narzędzia wraz ze szczękami nie krótsza niż 500 mm	Szt.	14. Kleszcze płaskie domknięte kowalskie	Narzędzie służyć będzie do chwytania prętów kwadratowych oraz płaskowników o niewielkiej grubości; całkowita długość narzędzia wraz ze szczękami nie krótsza niż 500 mm	Szt.	15. Kleszcze płaskie otwarte kowalskie	Narzędzie służyć będzie do chwytania grubych prętów kwadratowych i płaskowników. Zakres chwytanego materiału od 5 do 10 mm; całkowita długość narzędzia wraz ze szczękami nie krótsza niż 500 mm	Szt.	16. Kleszcze płasko-wypukłe kowalskie	Narzędzie służyć będzie do chwytania różnego rodzaju prętów i płaskowników; całkowita długość narzędzia wraz ze szczękami nie krótsza niż 500 mm	Szt.	17. Chwytak rurowy kowalski	Narzędzie służyć będzie do chwytania rur i grubych wałków, długość szczęk nie krótsza niż 80 mm. długość rękojeści nie krótsza niż 400 mm	Szt.	18. Kleszcze do blachy kowalskie	Narzędzie służyć będzie do chwytania blach, płaskowników, teowników, dwuteowników, ceowników, długość szczęk nie krótsza niż 80 mm; długość rękojeści nie krótszy niż 400 mm	Szt.	19. Chwytak prosty kowalski	Narzędzie służyć będzie do chwytania płaskowników, regeneracji oraz wykonywania narzędzi np. siekier; całkowita długość narzędzia wraz ze szczękami nie krótsza niż 500 mm	Szt.	110. Kleszcze do płaskowników kowalskie	Kleszcze do płaskowników; całkowita długość narzędzia wraz ze szczękami nie krótsza niż 500 mm	Szt.	111. Młotek typ angielski wraz z trzonkiem kowalski	Waga obucha 1000 g; dwa obuchy okrągłe: jeden płaski a drugi wypukły	Szt.	112. Młotek precyzyjny wraz z trzonkiem kowalski	Waga obucha 500g; młotek posiada rąb ustawiony w osi podłużnej trzonka oraz okrągły kulisty obuch	Szt.	113. Młotek kowalski podłużny wraz z trzonkiem kowalski	Waga obucha 1500g; romb młotka znajduje się w osi trzonka	Szt.	114. Młotek kowalski podłużny wraz z trzonkiem kowalski	Waga obucha 2000g; romb młotka znajduje się w osi trzonka	Szt.	115. Młotek kowalski podłużny	Waga obucha 1000 g; romb młotka znajduje się w osi trzonka	Szt.	116. Młotek odsadzak wraz z trzonkiem kowalski	Narzędzie służyć będzie do wstępnego nacinania materiału w procesie odsadzania; długość krawędzi roboczej narzędzia 50 mm	Szt.	117. Podstawa odsadzka kowalska	Narzędzie służyć będzie do wstępnego nacinania materiału w procesie odsadzania; długość krawędzi roboczej narzędzia 50 mm	Szt.	118. Młotek profilowy żłobnik wraz z trzonkiem kowalski	Młotek służący do profilowania stali; średnica rębu 10mm	Szt.	119. Podstawka żłobnik kowalska	Narzędzie służyć będzie do profilowania stali; średnica rębu 10mm	Szt.	120. Młotek gładzik wraz z trzonkiem kowalski	Narzędzie służyć będzie do profilowania blachy; obuch okrągły o średnicy 80 mm	Szt.	121. Podstawka kulista kowalska	Narzędzie służyć będzie do wyoblania blachy; średnica sfery 80mm	Szt.	122. Podstawka płaska okrągła kowalska	Narzędzie służyć będzie do płaskiego kształtowania blachy; średnica okręgu 60mm Szt.	123. Młotek do nitowania/zagławiacz wraz z trzonkiem kowalski	Narzędzie służyć będzie do formowania na gorąco łbów nitów; młotek zagławiacz przeznaczony do formowania na gorąco łbów nitów; średnica powstałego łba nitu 15 mm	Szt.	124. Podstawka do nitowania/zagławiająca kowalska	Narzędzie służyć będzie do formowania łba nitu na gorąco, o średnicy Ø 15 mm	Szt.	125. Przecinak kowalski podłużny wraz z trzonkiem	Narzędzie służyć będzie do przecinania płaskowników stalowych, ostrze podłużne; szerokość ostrza 35 mm	Szt.	126. Podcinka kowalska	materiał wykonania: kuta stal narzędziowa; ostrze podłużne; szerokość ostrza 1,5 cala	Szt.	127. Kleszcze płasko-wklęsłe kowalskie	Narzędzie służyć będzie do chwytania płaskowników z jednej strony zaokrąglonych; długość szczęk nie mniejsza niż 80 mm, długość rękojeści nie krótsza niż 400	Szt.	128. Kleszcze płasko wypukłe kowalskie	Narzędzie służyć będzie do chwytania różnego rodzaju prętów i płaskowników; minimalny zakres chwytanego materiału 20x5-10 [mm]	Szt.	129. Kleszcze wklęsłe kowalskie	Narzędzie służyć będzie do chwytania prętów okrągłych; całkowita długość narzędzia wraz ze szczękami nie krótsze niż 500 mm	Szt.	130. Imadło kowalskie	Imadło kowalskie - szerokość szczęk min. 170 mm, całkowita długość imadła (korpus wraz z nogą) nie krótsze niż 900 mm, śruba dociągowa z gwintem trapezowym, szczęki hartowane; Szt.	231. Kotlina kowalska wraz z nadmuchem	Minimalne wymiary kotliny [mm] 320x240x80 do kotliny musi być dołączony system nadmuchowy z silnikiem zasilanym jednofazowo 230V, wydajność nadmuchu ma być nie mniejsza niż 600 m3/h. Kotlina musi być dodatkowo wyposażona w regulację siły nadmuchu.- deklaracja zgodności CE lub certyfikat CE	Szt.	2Przedmiot dostawy fabrycznie nowy. Data produkcji nie dłuższa niż 12 m-cy od daty zakupu.Okres gwarancji: minimum 12 m-cy.Do zamawianych elementów musza być dołączone dokumenty techniczne, instrukcje, karty katalogowe, itp. sporządzone w języku polskim. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 43840000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-03-16<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com