JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200213/509943-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 509943-N-2020 z dnia 2020-02-13 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Kartuzy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Usługi w zakresie remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Kartuzy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">52754600000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. gen. Józefa Hallera</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">83-300</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kartuzy</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">58 694 52 00</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">586 945 135</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.przetargi.kartuzy.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.przetargi.kartuzy.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1 (parter)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Usługi w zakresie remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.5.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">3</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską.2.	Zamówienie podzielone jest na trzy części:1)	Część nr 1 zamówienia – „Wykonywanie usług w zakresie bieżących remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na terenie sołectw Bącz, Głusino, Mirachowo, Nowa Huta, Sianowo, Staniszewo, Stara Huta, Kolonia w 2020 roku”,2)	Część nr 2 zamówienia – „Wykonywanie usług w zakresie bieżących remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na terenie sołectw Kiełpino, Mezowo, Borowo, Dzierżążno, Sitno, Kaliska, Brodnica Dolna, Brodnica Górna w 2020 roku”,3)	Część nr 3 zamówienia – „Wykonywanie usług w zakresie bieżących remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na terenie Łapalice, Prokowo, Pomieczyńska Huta, Sianowska Huta, Ręboszewo, Smętowo, Kosy, Grzybno oraz miasto Kartuzy w 2020 roku”.3.	Szacowane ilości poszczególnych maszyn na dane Części zamówienia:LP	RODZAJ MASZYNY BUDOWLANEJ	ILOŚĆ WYNAJMOWANYCH MASZYN BUDOWLANYCH cz. nr 1	cz. nr 2	cz. nr 31	Równiarka 1 1 12	Koparko-ładowarka	1 1 13	Walec drogowy 1 1 14.	Wynajmowane maszyny budowlane muszą spełniać n/w parametry techniczne:1)	Równiarka - ciężar całkowity równiarki 10 t – 15 t, szerokość lemiesza środkowego 3000 mm – 4500 mm,2)	Koparko-ładowarka – ciężar całkowity 8 t – 9 t, pojemność łyżki dwudzielnej 1m3 – 1,5m3,3)	Walec drogowy – ciężar całkowity 8 t – 12 t.5.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych.6.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia.7.	W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych.8.	Operatorzy maszyn budowlanych muszą posiadać aktualne uprawnienia do prowadzenia danego typu maszyny.9.	Orientacyjne zapotrzebowanie na wynajem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską wynosi:NUMER CZĘŚCI ZAMÓWIENIA	RODZAJ MASZYNY BUDOWLANEJ	RÓWNIARKA[h]	KOPARKO-ŁADOWARKA [h]	WALEC DROGOWY[h]1 120 40 752 120 40 753 120 40 7510.	Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do:1)	zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 15%,2)	zmiany ilości godzin dla poszczególnych maszyn przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie,3)	zwiększenia ilości godzin pracy maszyn danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie z jednoczesnym założeniem, że wartości zawartej umowy ulegnie zwiększeniu maksymalnie o 50%.11.	Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 11, w tym:1)	zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za godzinę pracy maszyny danego rodzaju,2)	żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej.12.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych.13.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia.14.	W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych.15.	Wynajmowane maszyny budowlane wykorzystywane będą do prowadzenia robót na terenie gminy Kartuzy, polegających na równaniu i profilowaniu dróg gruntowych, wałowaniu, formowaniu przydrożnych skarp, czyszczeniu rowów, układaniu płyt YOMB, równomiernym rozkładaniu kruszywa na drogach, itp.16.	Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg, obejmuje wykonanie następujących czynność:1)	wyrównywanie wybojów ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni, 2)	uzupełnienie głębokich lokalnych ubytków materiałem zbliżonym do miejscowego, 3)	uzyskanie przekroju daszkowego (za zgodą inspektora nadzoru dopuszcza się inny przekrój), ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein,4)	wykonanie rowków odprowadzających wodę w przypadku występowania zawyżonych poboczy,5)	usunięcie nasypanego w trakcie roboty gruntu z pobocza, 6)	zagęszczanie walcem samojezdnym po każdorazowym przejechaniu równiarki. 17.	Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami ochrony środowiska i warunkami bezpieczeństwa pracy.18.	Zamawiający nie zapewnia zaplecza dla potrzeb Wykonawcy ani miejsca poboru energii elektrycznej oraz wody.19.	Podczas wykonywania robót Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót.20.	Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji roboty nastąpi na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego zawierającego informacje między innymi o:1)	rodzaju zamawianej maszyny budowlanej,2)	miejscu prowadzenia robót,3)	zakresie i technologii wykonania robót,4)	terminie rozpoczęcia robót.21.	Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót.22.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową.23.	Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach.24.	Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót.25.	Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 26.	Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót.27.	Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi.28.	Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:1)	Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin płatności nie krótszy niż 14 dni nie dłuższy niż 30 dni, od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowego zewnętrznego dowodu księgowego prawidłowej wraz z wymaganymi dokumentami. Termin płatności należy podać w pełnych dniach;2)	Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi wynajętych maszyn (operatorzy maszyn);</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45500000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-18</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy do wykorzystania 100% maksymalnej ceny umowy, lecz nie dłużej niż do dnia 18.12.2020 r.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że:1)	dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do prowadzenia danego typu maszyny, wskazanej w ppkt 2) – co najmniej jedną osobą do każdego wymienionego pojazdu.2)	dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem technicznym:a)	Dla Części nr 1 zamówienia:	Równiarka spełanijąca wymagania określone w pkt 5 ppkt 1) Części II SIWZ - min. 1 szt.	Koparko- ładowarka spełanijąca wymagania określone w pkt 5 ppkt 2) Części II SIWZ – 1 szt.,	Walec drogowy spełanijący wymagania określone w pkt 5 ppkt 3) Części II SIWZ - min. 1 szt.,b)	Dla Części nr 2 zamówienia:	Równiarka spełanijąca wymagania określone w pkt 5 ppkt 1) Części II SIWZ - min. 1 szt.	Koparko- ładowarka spełanijąca wymagania określone w pkt 5 ppkt 2) Części II SIWZ – 1 szt.,	Walec drogowy spełanijący wymagania określone w pkt 5 ppkt 3) Części II SIWZ - min. 1 szt.,c)	Dla Części nr 3 zamówienia:	Równiarka spełanijąca wymagania określone w pkt 5 ppkt 1) Części II SIWZ - min. 1 szt.	Koparko- ładowarka spełanijąca wymagania określone w pkt 5 ppkt 2) Części II SIWZ – 1 szt.,	Walec drogowy spełanijący wymagania określone w pkt 5 ppkt 3) Części II SIWZ - min. 1 szt.,Wykonawca nie może wykazywać tego samego sprzętu do różnych Części zamówienia. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną Część zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował łączną ilością sprzętu z tych Części zamówienia.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:a)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.b)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w następującej wysokości: 1) dla Części Nr 1 – 500,- zł (słownie: pięćset złotych),2) dla Części Nr 2 – 500,- zł (słownie: pięćset złotych),3)	dla Części Nr 3 – 500,- zł (słownie: pięćset złotych). 2. Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatności</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian określono w § 12 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-02</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykonywanie usługi polegającej na wynajmie maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na terenie sołectw Bącz, Głusino, Mirachowo, Nowa Huta, Sianowo, Staniszewo, Stara Huta, Kolonia w 2020 roku</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie bieżących remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską.2.	Wynajmowane maszyny budowlane muszą spełniać n/w parametry techniczne:1)	Równiarka - ciężar całkowity równiarki 10 t – 15 t, szerokość lemiesza środkowego 3000 mm – 4500 mm,2)	Koparko-ładowarka – ciężar całkowity 8 t – 9 t, pojemność łyżki dwudzielnej 1m3 – 1,5m3,3)	Walec drogowy – ciężar całkowity 8 t – 12 t.3.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych.4.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia.5.	W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych.6.	Operatorzy maszyn budowlanych muszą posiadać aktualne uprawnienia do prowadzenia danego typu maszyny.8.	Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do:1)	zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 15%,2)	zmiany ilości godzin dla poszczególnych maszyn przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie,3)	zwiększenia ilości godzin pracy maszyn danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie z jednoczesnym założeniem, że wartości zawartej umowy ulegnie zwiększeniu maksymalnie o 50%.9.	Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 11, w tym:1)	zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za godzinę pracy maszyny danego rodzaju,2)	żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej.10.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych.11.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia.12.	W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych.13.	Wynajmowane maszyny budowlane wykorzystywane będą do prowadzenia robót na terenie gminy Kartuzy, polegających na równaniu i profilowaniu dróg gruntowych, wałowaniu, formowaniu przydrożnych skarp, czyszczeniu rowów, układaniu płyt YOMB, równomiernym rozkładaniu kruszywa na drogach, itp.14.	Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg, obejmuje wykonanie następujących czynność:1)	wyrównywanie wybojów ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni, 2)	uzupełnienie głębokich lokalnych ubytków materiałem zbliżonym do miejscowego, 3)	uzyskanie przekroju daszkowego (za zgodą inspektora nadzoru dopuszcza się inny przekrój), ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein,4)	wykonanie rowków odprowadzających wodę w przypadku występowania zawyżonych poboczy,5)	usunięcie nasypanego w trakcie roboty gruntu z pobocza, 6)	zagęszczanie walcem samojezdnym po każdorazowym przejechaniu równiarki. 15.	Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami ochrony środowiska i warunkami bezpieczeństwa pracy.16.	Zamawiający nie zapewnia zaplecza dla potrzeb Wykonawcy ani miejsca poboru energii elektrycznej oraz wody.17.	Podczas wykonywania robót Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót.18.	Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji roboty nastąpi na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego zawierającego informacje między innymi o:1)	rodzaju zamawianej maszyny budowlanej,2)	miejscu prowadzenia robót,3)	zakresie i technologii wykonania robót,4)	terminie rozpoczęcia robót.19.	Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót.20.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową.21.	Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach.22.	Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót.23.	Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 24.	Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót.25.	Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi.26.	Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:1)	Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin płatności nie krótszy niż 14 dni nie dłuższy niż 30 dni, od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowego zewnętrznego dowodu księgowego prawidłowej wraz z wymaganymi dokumentami. Termin płatności należy podać w pełnych dniach;2)	Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi wynajętych maszyn (operatorzy maszyn);•	terminie rozpoczęcia robót.27.	Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót.28.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową.29.	Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach.30.	Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 31. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót.32.	Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 33.	Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót.34.	Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45500000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-18<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykonywanie usługi polegającej na wynajmie maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na terenie sołectw Kiełpino, Mezowo, Borowo, Dzierżążno, Sitno, Kaliska, Brodnica Dolna, Brodnica Górna w 2020 roku</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie bieżących remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską.2.	Wynajmowane maszyny budowlane muszą spełniać n/w parametry techniczne:1)	Równiarka - ciężar całkowity równiarki 10 t – 15 t, szerokość lemiesza środkowego 3000 mm – 4500 mm,2)	Koparko-ładowarka – ciężar całkowity 8 t – 9 t, pojemność łyżki dwudzielnej 1m3 – 1,5m3,3)	Walec drogowy – ciężar całkowity 8 t – 12 t.3.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych.4.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia.5.	W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych.6.	Operatorzy maszyn budowlanych muszą posiadać aktualne uprawnienia do prowadzenia danego typu maszyny.8.	Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do:1)	zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 15%,2)	zmiany ilości godzin dla poszczególnych maszyn przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie,3)	zwiększenia ilości godzin pracy maszyn danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie z jednoczesnym założeniem, że wartości zawartej umowy ulegnie zwiększeniu maksymalnie o 50%.9.	Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 11, w tym:1)	zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za godzinę pracy maszyny danego rodzaju,2)	żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej.10.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych.11.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia.12.	W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych.13.	Wynajmowane maszyny budowlane wykorzystywane będą do prowadzenia robót na terenie gminy Kartuzy, polegających na równaniu i profilowaniu dróg gruntowych, wałowaniu, formowaniu przydrożnych skarp, czyszczeniu rowów, układaniu płyt YOMB, równomiernym rozkładaniu kruszywa na drogach, itp.14.	Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg, obejmuje wykonanie następujących czynność:1)	wyrównywanie wybojów ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni, 2)	uzupełnienie głębokich lokalnych ubytków materiałem zbliżonym do miejscowego, 3)	uzyskanie przekroju daszkowego (za zgodą inspektora nadzoru dopuszcza się inny przekrój), ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein,4)	wykonanie rowków odprowadzających wodę w przypadku występowania zawyżonych poboczy,5)	usunięcie nasypanego w trakcie roboty gruntu z pobocza, 6)	zagęszczanie walcem samojezdnym po każdorazowym przejechaniu równiarki. 15.	Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami ochrony środowiska i warunkami bezpieczeństwa pracy.16.	Zamawiający nie zapewnia zaplecza dla potrzeb Wykonawcy ani miejsca poboru energii elektrycznej oraz wody.17.	Podczas wykonywania robót Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót.18.	Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji roboty nastąpi na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego zawierającego informacje między innymi o:1)	rodzaju zamawianej maszyny budowlanej,2)	miejscu prowadzenia robót,3)	zakresie i technologii wykonania robót,4)	terminie rozpoczęcia robót.19.	Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót.20.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową.21.	Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach.22.	Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót.23.	Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 24.	Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót.25.	Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi.26.	Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:1)	Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin płatności nie krótszy niż 14 dni nie dłuższy niż 30 dni, od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowego zewnętrznego dowodu księgowego prawidłowej wraz z wymaganymi dokumentami. Termin płatności należy podać w pełnych dniach;2)	Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi wynajętych maszyn (operatorzy maszyn);•	terminie rozpoczęcia robót.27.	Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót.28.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową.29.	Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach.30.	Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 31. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót.32.	Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 33.	Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót.34.	Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45500000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-18<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykonywanie usługi polegającej na wynajmie maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na terenie Łapalice, Prokowo, Pomieczyńska Huta, Sianowska Huta, Ręboszewo, Smętowo, Kosy, Grzybno oraz miasto Kartuzy w 2020 roku.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie bieżących remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską.2.	Wynajmowane maszyny budowlane muszą spełniać n/w parametry techniczne:1)	Równiarka - ciężar całkowity równiarki 10 t – 15 t, szerokość lemiesza środkowego 3000 mm – 4500 mm,2)	Koparko-ładowarka – ciężar całkowity 8 t – 9 t, pojemność łyżki dwudzielnej 1m3 – 1,5m3,3)	Walec drogowy – ciężar całkowity 8 t – 12 t.3.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych.4.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia.5.	W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych.6.	Operatorzy maszyn budowlanych muszą posiadać aktualne uprawnienia do prowadzenia danego typu maszyny.8.	Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do:1)	zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 15%,2)	zmiany ilości godzin dla poszczególnych maszyn przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie,3)	zwiększenia ilości godzin pracy maszyn danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie z jednoczesnym założeniem, że wartości zawartej umowy ulegnie zwiększeniu maksymalnie o 50%.9.	Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 11, w tym:1)	zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za godzinę pracy maszyny danego rodzaju,2)	żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej.10.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych.11.	Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia.12.	W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych.13.	Wynajmowane maszyny budowlane wykorzystywane będą do prowadzenia robót na terenie gminy Kartuzy, polegających na równaniu i profilowaniu dróg gruntowych, wałowaniu, formowaniu przydrożnych skarp, czyszczeniu rowów, układaniu płyt YOMB, równomiernym rozkładaniu kruszywa na drogach, itp.14.	Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg, obejmuje wykonanie następujących czynność:1)	wyrównywanie wybojów ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni, 2)	uzupełnienie głębokich lokalnych ubytków materiałem zbliżonym do miejscowego, 3)	uzyskanie przekroju daszkowego (za zgodą inspektora nadzoru dopuszcza się inny przekrój), ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein,4)	wykonanie rowków odprowadzających wodę w przypadku występowania zawyżonych poboczy,5)	usunięcie nasypanego w trakcie roboty gruntu z pobocza, 6)	zagęszczanie walcem samojezdnym po każdorazowym przejechaniu równiarki. 15.	Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami ochrony środowiska i warunkami bezpieczeństwa pracy.16.	Zamawiający nie zapewnia zaplecza dla potrzeb Wykonawcy ani miejsca poboru energii elektrycznej oraz wody.17.	Podczas wykonywania robót Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót.18.	Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji roboty nastąpi na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego zawierającego informacje między innymi o:1)	rodzaju zamawianej maszyny budowlanej,2)	miejscu prowadzenia robót,3)	zakresie i technologii wykonania robót,4)	terminie rozpoczęcia robót.19.	Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót.20.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową.21.	Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach.22.	Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót.23.	Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 24.	Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót.25.	Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi.26.	Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:1)	Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin płatności nie krótszy niż 14 dni nie dłuższy niż 30 dni, od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowego zewnętrznego dowodu księgowego prawidłowej wraz z wymaganymi dokumentami. Termin płatności należy podać w pełnych dniach;2)	Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi wynajętych maszyn (operatorzy maszyn);•	terminie rozpoczęcia robót.27.	Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót.28.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową.29.	Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach.30.	Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 31. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót.32.	Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 33.	Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót.34.	Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45500000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-18<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com