JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200226/516630-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 516630-N-2020 z dnia 2020-02-26 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Wójt Gminy Stary Zamość</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">„Utrzymanie, eksploatacja, naprawa, konserwacja i obsługa ujęć wody, sieci, obiektów i urządzeń wodociągowych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę na terenie gminy Stary Zamość</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Wójt Gminy Stary Zamość</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">95036858100010</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Stary Zamość</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">6</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">22-417</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Stary Zamość</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubelskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">846 164 231, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">gmina@staryzamosc.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">846 163 224</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">wersja papierowa dokumentów</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość, sekretariat</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">„Utrzymanie, eksploatacja, naprawa, konserwacja i obsługa ujęć wody, sieci, obiektów i urządzeń wodociągowych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę na terenie gminy Stary Zamość</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">IT.2710.3.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Utrzymanie, eksploatacja, naprawa, konserwacja i obsługa ujęć wody, sieci, obiektów i urządzeń wodociągowych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę na terenie gminy Stary Zamość w okresie od 01.04.2020 r. do 31.03.2022 r.”2.2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV:65111000-4 Przesył wody pitnej Dodatkowe kody CPV:65110000-7 Przesył wody41110000-3 Woda pitna65120000-0 Obsługa zakładów oczyszczania wody65130000-3 Obsługa stacji wody65100000-4 Usługi przesyłu wody i podobne,90733900-3 Uzdatnianie lub oczyszczanie wód gruntowych79993000-1 Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami79993100-2 Usługi zarządzania urządzeniami65500000-8 Odczyty liczników45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów45232152-2 Roboty budowlane w zakresie przepompowni45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 50760000-0 Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 50800000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji50510000-3 Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych.2.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).2.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:2.3.1.1. Przyjęcie do utrzymania, eksploatacji, naprawy, konserwacji i obsługi ujęć wody podziemnej, sieci wodociągowej, obiektów i urządzeń wodociągowych (w tym wybudowanych i oddanych do użytkowania w trakcie realizacji niniejszej umowy), stanowiących infrastrukturę wodociągową na terenie Gminy Stary Zamość, na okres realizacji niniejszej umowy.2.3.1.2. Wydobywanie wody podziemnej ze studni na wszystkich ujęciach, dezynfekcja wody na ujęciach (w miejscowości Wierzba poprzez sterylizator wody UV), dezynfekcja urządzeń, sieci i instalacji wodociągowych.2.3.1.3. Eksploatację studni głębinowych i stacji uzdatniania wody zapewniającą pozyskanie wody w odpowiedniej ilości, odpowiednim ciśnieniem i o parametrach zgodnychz obowiązującymi przepisami, dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę. Eksploatację obiektów i urządzeń wodociągowych, a w szczególności rurociągów, przepompowni, stacji redukcyjnych, zbiorników ciśnieniowych, przyłączy (wraz zaworem za wodomierzem głównym, od którego instalacja stanowi własność odbiorcy, a w przypadku braku wodomierza wraz z zaworem głównym zlokalizowanym bezpośrednio za wejściem do budynku lub zasuwą zainstalowaną na przyłączu), zapewniającą całodobowe dostarczanie wody do odbiorców.2.3.1.4. Prowadzenie dozoru na ujęciach wody podziemnej w celu zapewnienia dobrej jakości wody pitnej i zachowania bezpieczeństwa, w tym maksymalne ograniczenie przedostania się na teren ujęć wody osób nieupoważnionych, dozoru zbiorników ciśnieniowych oraz dozoru nad urządzeniami wodociągowymi w celu kontroli ich poprawnego działania.2.3.1.5. Całodobowe dostarczanie, z istniejących ujęć wody podziemnej, wody o należytej jakości, o parametrach określonych w obowiązujących przepisach, w ilości co najmniej 0,3 m3 na dobę, pod ciśnieniem nie mniejszym niż 0,05 MPa (0,5 bara) i nie większym niż 0,6 MPa (6 barów) u wylotu na zaworze głównym za wodomierzem głównym, do gospodarstw domowych, obiektów działalności gospodarczej i instytucji wymienionych w wykazie nieruchomości przekazanym przez Zamawiającego z uwzględnieniem zmian powstałychw trakcie realizacji niniejszej umowy.2.3.1.6. Utrzymanie w należytym stanie technicznym stacji uzdatniania wody, zbiorników ciśnieniowych oraz innych obiektów i urządzeń wodociągowych, w tym przyłączy (wraz zaworem za wodomierzem głównym, od którego instalacja stanowi własność odbiorcy,a w przypadku braku wodomierza wraz z zaworem głównym zlokalizowanym bezpośrednio za wejściem do budynku lub zasuwą zainstalowaną na przyłączu). Bieżąca konserwacja wszystkich obiektów i urządzeń wodociągowych, w szczególności uzupełnianie wadliwej lub uszkodzonej armatury i wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów. Bieżąca kontrola stanu technicznego studni głębinowych, zbiorników ciśnieniowych, stacji uzdatniania wody, przepompowni, stacji redukcyjnych, rurociągów sieci wodociągowej, hydrantów przeciwpożarowych, wodomierzy, przyłączy (wraz zaworem za wodomierzem głównym, od którego instalacja stanowi własność odbiorcy, a w przypadku braku wodomierza wrazz zaworem głównym zlokalizowanym bezpośrednio za wejściem do budynku lub zasuwą zainstalowaną na przyłączu).2.3.1.7. Niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieciach wodociągowych i przyłączach (wraz zaworem za wodomierzem głównym, od którego instalacja stanowi własność odbiorcy, a w przypadku braku wodomierza wraz z zaworem głównym zlokalizowanym bezpośrednio za wejściem do budynku lub zasuwą zainstalowaną na przyłączu)w celu obniżenia wielkości strat w dostarczaniu wody.2.3.1.8. Niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych, powstałych na ujęciach wody, przepompowniach, stacjach redukcyjnych, sieci wodociągowej, przyłączach wraz z wodomierzami (wraz zaworem za wodomierzem głównym, od którego instalacja stanowi własność odbiorcy, a w przypadku braku wodomierza wraz z zaworem głównym zlokalizowanym bezpośrednio za wejściem do budynku lub zasuwą zainstalowaną na przyłączu), zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksploatację sieci.2.3.1.9. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych awariach w infrastrukturze wodociągowej będącej w zarządzie Zamawiającego. Przekazywanie Zamawiającemu dokładnych informacji o miejscach tych awarii, ich rodzaju i skali oraz czasu potrzebnego na ich usunięcie.2.3.1.10. Posiadanie w całodobowej dyspozycji pracowników zdolnych do całodobowej obsługi w zakresie zabezpieczenia miejsca awarii i usuwania awarii wodociągowych zgodnie z pkt. 2.3.1.11, 2.3.1.12, 2.3.1.13, 2.3.1.14 wraz z udostępnieniem numerów telefonów, na które można zgłaszać awarie sieci w godzinach od 6.00 do 22.00.2.3.1.11. Zabezpieczanie miejsc awarii w ciągu 2 godzin od ich zgłoszenia. 2.3.1.12. Usuwanie awarii, o których mowa w pkt. 2.2.1.8., w ciągu 12 godzin przy zgłoszeniu awarii do godz. 12.00.2.3.1.13. Usuwanie awarii, o których mowa w pkt. 2.2.1.8., w ciągu 24 godzin przy zgłoszeniu awarii po godzinie 12.00.2.3.1.14. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, wynikających z rozległości uszkodzenia lub trudności w dostępie do miejsca uszkodzenia w infrastrukturze wodociągowej, usunięcie awarii, o których mowa w pkt. 2.2.1.8., może trwać dłużej. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia Zamawiającemu pisemnych wyjaśnień w przypadku wystąpienia takich okoliczności.2.3.1.15. Informowanie Odbiorców o planowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody oraz przewidywanym obniżeniu jej jakości, trwających ponad 12 godzin, w sposób zwyczajowo przyjęty z wyprzedzeniem co najmniej 2 dniowym. Niezwłoczne informowanie Odbiorców o zaistniałych nieplanowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody, oraz obniżeniu jakości wody, o ile przewidywany czas ich trwania przekracza 12 godzin,w sposób zwyczajowo przyjęty. Ponadto udzielanie odbiorcom usług wszelkich istotnych informacji, w szczególności dotyczących prawidłowego sposobu wykonywania przez Odbiorcę usług umowy o zaopatrzenie w wodę, występujących zakłóceń w dostawach wody.2.3.1.16. Zapewnienie zastępczego punkt poboru wody w przypadku planowanych przerw lub nieplanowanych zaistniałych przerw w dostawie wody nadającej się do spożycia, trwających ponad 12 godzin, informowanie Odbiorców o tym fakcie oraz wskazywanie im lokalizacji zastępczego punktu poboru wody. W powyższym przypadku Wykonawca rozpoczyna dostawę wody (beczkowozem) do odbiorców wraz z upływem okresu 12 godzin przerwyw dostawie wody. W przypadku przerw w dostawie wody nadającej się do spożycia, trwających do 12 godzin, miarę swoich możliwości technicznych i organizacyjnych, zapewnienie zastępczego punktu poboru wody oraz poinformowanie Odbiorców o tym fakcie oraz wskazanie im lokalizacji zastępczego punktu poboru wody. 2.3.1.17. Prowadzenia regularnej wewnętrznej kontroli jakości wydobywanej i dostarczanej wody zgodnie z ustawą z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodęi zbiorowym odprowadzaniu ścieków (t. j. Dz. U. 2019 poz. 1437 z późn. zm.) oraz zgodniez Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294).2.3.1.18. Utrzymywanie sprawności hydrantów przeciwpożarowych, okresowe przeglądy sieci hydrantów przeciwpożarowych – nie rzadziej niż raz na rok, uczestniczeniew kontrolach sprawności hydrantów przeciwpożarowych realizowanych przez Zamawiającego.2.3.1.19. Demontaż uszkodzonych wodomierzy, montaż i oplombowanie nowych wodomierzy u odbiorców wody, dostarczonych przez Zamawiającego lub przez odbiorcę wody, w tym u odbiorców rozliczanych ryczałtowo. 2.3.1.20. Utrzymywanie ustanowionych stref ochronnych ujęć wód podziemnych.2.3.1.21. Określania warunków technicznych i udzielanie zgody na podłączenia do sieci wodociągowej nowym odbiorcom.2.3.1.22. Odbiór nowo wybudowanych przyłączy wodociągowych.2.3.1.23. Informowanie Zamawiającego o nieruchomościach, na których występują okoliczności znane Wykonawcy i uzasadniające odcięcie wody odbiorcy, zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków.2.3.1.24. Odcinanie na pisemne zalecenie Zamawiającego dostaw wody u odbiorców,u których występują okoliczności uzasadniające odcięcie wody, zgodnie z art. 8 ustawyz dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków.2.3.1.25. Odczyt wskazań liczników wody u odbiorców wody (w tym liczników wskazujących zużycie wody pobranej przez sąsiednie gminy) i dostarczenie do Urzędu Gminy - 1 raz na kwartał w terminie do 10 dni roboczych po zakończeniu kwartału. Przy czym kwartał to ¼ roku kalendarzowego i trwa trzy miesiące oraz rozróżnia się cztery kwartały: I kwartał – styczeń-marzec, II kwartał – kwiecień-czerwiec, III kwartał – lipiec-wrzesień, IV kwartał – październik-grudzień.2.3.1.26. Dostarczanie faktur za pobraną wodę wystawionych przez Gminę Stary Zamość za pokwitowaniem do odbiorców wody 1 raz na kwartał w terminie do 10 dni roboczych od daty otrzymania faktur od Urzędu Gminy. Pokwitowanie dostarczenia faktur powinno być dostarczone do Urzędu Gminy Stary Zamość w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania faktur od Urzędu Gminy.2.3.1.27. Zwrot powierzonej infrastruktury wodociągowej, w stanie niepogorszonym, w dniu zakończenia okresu realizacji niniejszej umowy.2.3.2. Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy usługi, poza wykonaniem zakresu przedmiotu umowy określonego w pkt. 2.3.1, należy w szczególności:2.3.2.1. Prowadzenie eksploatacji zgodnie z obowiązującymi szczegółowymi przepisami branżowymi, a zwłaszcza z przepisami dotyczącymi gospodarki wodnej na zasadach ustawyo zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.2.3.2.2. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za eksploatację całego systemu wodociągowegoi przestrzeganie przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów Kodeksu Pracy, BHP i innych.2.3.2.3. Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych ujęć wody, urządzeń, obiektów i sieci wodociągowych oraz prowadzenie ewidencji awarii sieci wodociągowej zawierającej co najmniej: a) pochodzenie informacji o awarii, b) data i godzina przyjęcia zgłoszenia, c) krótki opis awarii i miejsce wystąpienia, d) krótki opis naprawy, e) czy zabezpieczano miejsce awarii,f) data i godzina rozpoczęcia usuwania awarii, g) data i godzina zakończenia usuwania awarii.2.3.2.4. Okazywanie legitymacji służbowej i pisemnego upoważnienia przez osoby reprezentujące Wykonawcę, przed wejściem na teren nieruchomości lub do obiektów budowlanych należących do osób, z którymi Gmina Stary Zamość zawarła umowęo zaopatrzenie w wodę, w celu dokonania czynności, o których mowa w art. 7 ustawyo zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.2.3.2.5. Niezwłoczne dostarczanie Zamawiającemu dokumentacji z demontażu lub montażu wodomierza, podpisanej przez odbiorcę wody (protokoły).2.3.2.6. Stosowanie wyłącznie materiałów i urządzeń przeznaczonych do zastosowania pod ziemią i do kontaktu z wodą pitną. Wymagany jest wysoki standard materiałów i urządzeń zastosowanych do montażu i napraw. Wykonawca na żądanie Zamawiającego udostępnia do wglądu faktury na zakupione materiały i urządzenia.2.3.2.7. Reagowanie na nielegalny pobór wody i prowadzenie wspólnych działańz Zamawiającym w celu ich eliminowania.2.3.2.8. Dokładanie wszelkich możliwych starań w celu zminimalizowania strat wody na sieci wodociągowej. 2.3.2.9. Wypłacanie rekompensat właścicielom za zniszczone uprawy i mienie podczas usuwania awarii w infrastrukturze wodociągowej , w szczególności na sieci wodociągowej lub na przyłączach.2.3.2.10. Ponoszenie skutków finansowych nieprawidłowego działania „granicznych” liczników wody wskazujących zużycie wody pobranej przez sąsiednie gminy.2.3.2.11. Ponoszenie opłat i kosztów związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia m.in.: a) opłat za pobór wód podziemnych,b) kosztów dozoru technicznego,c) opłat za badania fizykochemiczne, bakteriologiczne i inne wody przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną lub inne uprawnione jednostki,d) kosztów zatrudnienia odpowiedniego personelu, e) kosztów energii elektrycznej pobranej na potrzeby poboru i przesyłu wody,f) opłat za podatek od nieruchomości (od budowli),g) koszty wszelkich materiałów i koszty użycia narzędzi,h) innych kosztów i opłat wynikających z obowiązujących przepisów.2.4. Charakterystyka infrastruktury wodociągowej, dotyczącej przedmiotu zamówienia, zawarta jest w Załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ.2.5. Wymagania dotyczące zatrudnienia:2.5.1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. osób, wykonujących bezpośrednie czynności fizyczne w zakresie utrzymania, eksploatacji, naprawy konserwacji i obsługi ujęć wody, sieci, obiektów i urządzeń wodociągowych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę, (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2019, poz. 1040 z późn. zm.).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">65111000-4</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>65110000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>41110000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>65120000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>65130000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>65100000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90733900-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>79993000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>79993100-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>65500000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232150-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232100-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232152-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332200-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>50760000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>50800000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>50510000-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2020-04-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2022-03-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający stawia warunki w ww. zakresie.4.2.3.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie (w przypadku świadczeń usług okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum jednej usługi obejmującej swoim zakresem konserwację, naprawę, eksploatację, obsługę sieci wodociągowej. Przy czym usługa/usługi ta/te została/zostały wykonana/wykonane lub jest/są wykonywana/wykonywane (przypadku świadczeń usług okresowych lub ciągłych) należycie, terminowo i zgodniez umową oraz łączny nieprzerwany okres wykonania/wykonywania tej/tych usług/usług wyniósł co najmniej 36 miesięcy, a łączna wartość tej/tych usługi/usług wyniosła co najmniej 300 000 zł brutto rocznie.Zamawiający będzie badał spełnienie niniejszego warunku na podstawie wykazu usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, oraz załączonych do niego dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane (przypadku świadczeń usług okresowych lub ciągłych) należycie, terminowo i zgodnie z umową. Wykaz usług,o którym wyżej mowa, zawiera nazwę/opis/zakres wykonanej/wykonywanej usługi obejmującej utrzymanie, konserwację, naprawę, eksploatację, obsługę sieci wodociągowej, wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę, łączną wartość i roczną wartość wykonanej/wykonywanej usługi brutto, miejsce/obszar i datę wykonania lub wykonywania usługi oraz dane podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Dowodami, określającymi czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, terminowo i zgodnie z umową, są:- poświadczenie, - inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli wykonawca składa inny dokument, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. Poświadczenie, w przypadku nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.4.2.3.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji usługi wyposażeniem technicznym, niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej takim i w takiej ilości jak to określone jest poniżej:a. koparko-ładowarka - 2 szt.b. samochód osobowy lub dostawczy - 2 szt.c. pojazd do transportu ziemi (samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą) - 1 szt.d. agregat prądotwórczy odpowiedni dla pompy szlamowej - 1 szt.e. pompa szlamowa - 1 szt.f. zbiornik z atestem do wody pitnej o pojemności min. 3 000 litrów - 1 szt. Zamawiający będzie badał spełnienie niniejszego warunku na podstawie wykazu wyposażenia technicznego, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz wyposażenia technicznego, o którym wyżej mowa, zawiera informacje o rodzaju wyposażenia technicznego (w zależności od rodzaju: nazwę/markę/model/typ/nr rejestracyjny pojazdu), dane o jego ilości (egz./szt.), informacje o podstawie dysponowanie wyposażeniem technicznym (np. własność, wynajem, leasing lub oddanie do dyspozycji przez inny podmiot na innych warunkach) oraz okres dysponowania nim w przypadku innym niż własność.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, art. 25 ust.1 pkt. 3).</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">b)Wykazu usług oraz dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane (przypadku świadczeń usług okresowych lub ciągłych) należycie, terminowoi zgodnie z umową, spełniających warunki opisane pkt. 4.2.3.1. SIWZ. Wzór wykazu usług, składanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu (pkt. 4.2.3.1.), stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.c) Wykazu wyposażenia technicznego, określonego w pkt. 4.2.3.2. SIWZ, zawierającego informacje o rodzaju wyposażenia technicznego (w zależności od rodzaju: nazwę/ markę/model/typ/nr rejestracyjny pojazdu), dane o jego ilości (egz./szt.), informacjeo podstawie dysponowanie wyposażeniem technicznym (np. własność, wynajem, leasing lub oddanie do dyspozycji przez inny podmiot na innych warunkach) oraz okres dysponowania nim w przypadku innym niż własność. Wzór wykazu wyposażenia technicznego, składanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu (pkt. 4.2.3.2.), stanowi </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">5.5. Dokumenty składane przez Wykonawcę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp:- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, tj. w rozumieniu ustawyz dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. 2019 poz. 369z późn. zm.).Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniuo udzielenie zamówienia. Wzór ww. oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczeniei dowody ww. składa każdy z nich oddzielnie.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000 zł.6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawyz dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(t. j. Dz. U. 2019 poz. 310 z późn. zm.). 6.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego - Gminy Stary Zamość: Numer rachunku:18 9610 0002 0020 0420 2012 0014, tytułem: „Wadium przetargowe: „Utrzymanie, eksploatacja, naprawa, konserwacja, i obsługa ujęć wody, sieci, obiektów i urządzeń wodociągowych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę.Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (lub jego kserokopii).6.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się kwotę wyznaczonego wadium, która przed upływem terminu składania ofert, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca powinien dokonać przelewu środków pieniężnych ze stosownym wyprzedzeniem, uwzględniając ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych. Gdy środki pieniężne wpłyną na rachunek Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w terminie,a oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . 6.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.2.	Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:1)	W zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia przedmiotowej usługi:a)	Zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływającego na sposób spełnienia świadczenia,b)	Zmiany podwykonawcy albo rezygnacji podwykonawcy z udziału przy realizacji przedmiotu zamówienia lub zmiany podmiotu trzeciego na zasobach, którego polega Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy do wykonania,c)	Dopuszczenia udziału w wykonaniu przedmiotu umowy Podwykonawcy/óww sytuacji, gdy Wykonawca w treści oferty zadeklarował samodzielną realizację zamówienia.d)	Zmiany treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy,2)	W zakresie wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadkach:a)	Zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) wynikającej z interpretacji indywidualnej lub ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług lub innych przepisów podatkowych przez władzę ustawodawczą.b)	Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c)	Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.d)	Zmiana o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług ogółem w stosunku do roku poprzedniego - dotyczy wyłącznie okresu od 13 do 24 miesiąca obowiązywania umowy.- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę.3)	Zmian dotyczących nazw, siedzib, numerów kont bankowych, danych teleadresowych, form organizacyjno-prawnych, osób reprezentujących oraz innych danych identyfikacyjnych strony w trakcie trwania umowy.4)	Wszelkich zmian nieistotnych rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.3.	Zmiana podwykonawcy albo rezygnacja z podwykonawcy, o której mowa w ust. 2 pkt. 1) lit. b), może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasobach Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełniania warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o akceptacji zmiany powierzonego mu zakresu wykonania przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy.4.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w postaci aneksu do umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-05</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com