JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200227/516176-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 516176-N-2020 z dnia 2020-02-27 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zarząd Dróg Powiatowych</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">„Usługi utrzymania zieleni w pasach dróg powiatowych dla ZDP Słupsk” z podziałem na zadania</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zarząd Dróg Powiatowych</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">77098312400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Słoneczna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">76-200</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Słupsk</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">059 8420730, 0598420269</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">mozarek@zdp.slupsk.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">598420284</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://bip.zdp.slupsk.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://bip.zdp.slupsk.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://bip.zdp.slupsk.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">„Usługi utrzymania zieleni w pasach dróg powiatowych dla ZDP Słupsk” z podziałem na zadania</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"> ZDP-GIZ.2611.4.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">rzedmiotem zamówienia publicznego są usługi polegające na utrzymaniu zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych tj.: frezowanie pni drzew, wycinka zakrzaczeń, pielęgnacja zadrzewienia ( cięcia pielęgnacyjne gałęzi z podnośnika), usunięcie karpin po wywrotach ( z odtworzeniem pobocza) z podziałem na Obwody Drogowe :a) Obwód Drogowy nr 1 w Słupsku(Gmina Kępice, Gmina Kobylnica ,Gmina Dębnica Kaszubska ,Gmina Ustka ,Gmina Słupsk)b) Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach(Gmina Damnica, Gmina Słupsk, Gmina Potęgowo, Gmina Smołdzino, Gmina Ustka, Gmina Główczyce)Zadanie nr 1 – Usługi utrzymania zieleni w pasach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku frezowanie pni ściętych drzew w ilości :- 100 szt. dla Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku W szczegółowy zakres frezowania pni wchodzą czynności :- oznakowanie miejsca robót znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 220 z późń. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach,- prowadzenie usługi zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie,- obniżenie pnia po wyciętym drzewie 15 cm poniżej krawędzi jezdni (sfrezować),- uzupełnienie wyrwy w ziemi gruntem z przyległego terenu- uprzątnięcie terenu z wszelkich zanieczyszczeń po zakończeniu robót (konary, gałęzie, trociny),wycinka zakrzaczeń w ilości :- 120.000,00 m2 dla Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku W szczegółowy zakres wycinki zakrzaczeń wchodzi:- oznakowanie miejsca robót własnymi znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 220 z późń.zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchudrogowego i warunków ich umieszczenia na drogach.- prowadzenie usługi zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie,- wycinka krzaków zgodnie z szerokością pasa drogowego,- w okresie lęgowym ptaków, tj. od 1 marca do 15 października, Wykonawca zobowiązany jest do oględzin miejsca usługi pod kątem występowania siedlisk ptaków. W wypadku natrafienia przez Wykonawcę na ptasie gniazda, Wykonawca zoobowiązany jest zgłosić ten fakt Kierownikom Obwodów Drogowych.- po zakończeniu przedmiotowych robót, należy pozostawić uprzątnięty teren z wszelkich zanieczyszczeń.cięcia pielęgnacyjne korony drzewa w ilości (1szt = komplet cięć pielęgnacyjnych w obrębie korony 1 drzewa, wraz z odrostami przy pniu) :- 500szt dla Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku W szczegółowy zakres pielęgnacji wchodzi:- Oznakowanie miejsca robót znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 220 z późń.zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczenia na drogach,- przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych w obrębie do 30% objętości korony poprzez wykonanie wycięcia odrostów i podcięcia konarów do wysokości 6 m od poziomu terenu, 10 m jeśli chodzi o topole,- odcięcie posuszu w obrębie całej korony drzewa,- W okresie lęgowym ptaków, tj. od 1 marca do 15 października, Wykonawca zobowiązany jest do oględzin miejsca usługi pod kątem występowania siedlisk ptaków. W wypadku natrafienia przez Wykonawcę na ptasie gniazda, Wykonawca zoobowiązany jest zgłosić ten fakt Kierownikowi Obwodu,- prowadzenie pielęgnacji zadrzewienia zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie, w razie łamania przepisów osoba nadzorująca usługę ma wprawo wstrzymać wykonanie usługi,- uprzątnięcie terenu z wszelkich zanieczyszczeń po zakończeniu robót (konary, gałęzie, korzenie, trociny).usuwanie karpin po wywrotach w ilości:- 50szt dla Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku Szczegółowy zakres usunięcia karpin po wiatrołomach z pasa drogowego obejmuje:- oznakowanie miejsca robót znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 220 z późń. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach,- prowadzenie usługi zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie,- wykarczowanie pniaków z częścią podziemną drzewa z usunięciem korzeni,- wywiezienie pozyskanego materiału poza teren robót i zutylizowanie go we własnym zakresie,- zasypanie powstałych wyrw gruntem, w tym uzupełnienie pobocza jeżeli zostało uszkodzone,- uporządkowanie miejsc prowadzonych robót.Usunięte pniaki wraz z karpiną należy przewozić transportem samochodowym. Nie dopuszcza sięspalania pozyskanego materiału w miejscu prowadzenia robót (w pasie drogowym). Powstałe dołypo karczowaniu należy zsypać gruntem przydatnym do budowy nasypów w sposób warstwowy.Każda warstwa gruntu o grubości 30 cm powinna być wyrównana i zagęszczona (współczynnik0,97).Termin dla wykonania wycinki min.30.000,00 m2 krzaków ustala się do dn.:30.04.2020r.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty podpisania umowy - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do dnia 30.04.2021r. lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu usług w zależności od tego który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy. Zadanie nr 2 – Usługi utrzymania zieleni w pasach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach frezowanie pni ściętych drzew w ilości :- 100 szt. dla Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach W szczegółowy zakres frezowaniem pni wchodzą czynności :- oznakowanie miejsca robót znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 220 z późń. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach,- prowadzenie usługi zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie,- obniżenie pnia po wyciętym drzewie 15 cm poniżej krawędzi jezdni (sfrezować),- uzupełnienie wyrwy w ziemi gruntem z przyległego terenu- uprzątnięcie terenu z wszelkich zanieczyszczeń po zakończeniu robót (konary, gałęzie, trociny),wycinka zakrzaczeń w ilości :- 120.000,00 m2 dla Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach W szczegółowy zakres wycinki zakrzaczeń wchodzi:- oznakowanie miejsca robót własnymi znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 220 z późń.zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach.- prowadzenie usługi zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie,- wycinka krzaków zgodnie z szerokością pasa drogowego.- w okresie lęgowym ptaków, tj. od 1 marca do 15 października, Wykonawca zobowiązany jest do oględzin miejsca usługi pod kątem występowania siedlisk ptaków. W wypadku natrafienia przez Wykonawcę na ptasie gniazda, Wykonawca zoobowiązany jest zgłosić ten fakt Kierownikowi Obwodu,- po zakończeniu przedmiotowych robót, należy pozostawić uprzątnięty teren z wszelkich zanieczyszczeń.cięcia pielęgnacyjne korony drzewa w ilości (1szt = komplet cięć pielęgnacyjnych w obrębie korony 1 drzewa, wraz z odrostami przy pniu) :- 500szt dla Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach W szczegółowy zakres pielęgnacji wchodzi:- Oznakowanie miejsca robót znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 220 z późń.zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczenia na drogach,- przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych w obrębie do 30% objętości korony poprzez wykonanie wycięcia odrostów i podcięcia konarów do wysokości 6 m od poziomu terenu, 10 m jeśli chodzi o topole,- odcięcie posuszu w obrębie całej korony drzewa,- w okresie lęgowym ptaków, tj. od 1 marca do 15 października, Wykonawca zobowiązany jest do oględzin miejsca usługi pod kątem występowania siedlisk ptaków. W wypadku natrafienia przez Wykonawcę na ptasie gniazda, Wykonawca zoobowiązany jest zgłosić ten fakt Kierownikowi Obwodu,- prowadzenie pielęgnacji zadrzewienia zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie, w razie łamania przepisów osoba nadzorująca usługę ma wprawo wstrzymać wykonanie usługi,- uprzątnięcie terenu z wszelkich zanieczyszczeń po zakończeniu robót (konary, gałęzie, korzenie, trociny).usuwanie karpin po wywrotach w ilości:- 50szt dla Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach Szczegółowy zakres usunięcia karpin po wiatrołomach z pasa drogowego obejmuje:- oznakowanie miejsca robót znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 220 z późń. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach,- prowadzenie usługi zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie,- wykarczowanie pniaków z częścią podziemną drzewa z usunięciem korzeni,- wywiezienie pozyskanego materiału poza teren robót i zutylizowanie go we własnym zakresie,- zasypanie powstałych wyrw gruntem, w tym uzupełnienie pobocza jeżeli zostało uszkodzone,- uporządkowanie miejsc prowadzonych robót.Usunięte pniaki wraz z karpiną należy przewozić transportem samochodowym. Nie dopuszcza sięspalania pozyskanego materiału w miejscu prowadzenia robót (w pasie drogowym). Powstałe dołypo karczowaniu należy zsypać gruntem przydatnym do budowy nasypów w sposób warstwowy.Każda warstwa gruntu o grubości 30 cm powinna być wyrównana i zagęszczona (współczynnik0,97).Termin dla wykonania wycinki min.30.000,00 m2 krzaków ustala się do dn.:30.04.2020r.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty podpisania umowy - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do dnia 30.04.2021r. lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu usług w zależności od tego który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">77211500-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77300000-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-04-30</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2021-04-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjnądla zadania nr 1 : minimum 173.000,00 PLN dla zadania nr 2: minimum 173.000,00 PLN </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">zdolności technicznej lub zawodowej.Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:dla zadania nr 1: a) Wykonawca wykaże, że w okresie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał,usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. frezowania pni drzew, wycinka zakrzaczeń, pielęgnacja zadrzewienia ( cięcia pielęgnacyjne gałęzi z podnośnika), usunięcie karpin po wywrotach ( z odtworzeniem pobocza) przy drogach publicznych, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane.Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.Oświadczenie Wykonawcy o skierowaniu odpowiednich osób na wykonanie zadania – wedługzałącznika Nr 10 do SIWZ.dla zadania nr 2: a) Wykonawca wykaże, że w okresie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał,usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia frezowanie pni drzew, wycinka zakrzaczeń, pielęgnacja zadrzewienia ( cięcia pielęgnacyjne gałęzi z podnośnika), usunięcie karpin po wywrotach ( z odtworzeniem pobocza) przy drogach publicznych, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane.Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.Oświadczenie Wykonawcy o skierowaniu odpowiednich osób na wykonanie zadania – wedługzałącznika Nr 10 do SIWZ.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Nie</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejinformacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, októrej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcamoże przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – Wzór oświadczenia oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni – aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:Oraz dokumenty w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy:Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 PZP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni – aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:Dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej:Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjnądla zadania nr 1 : minimum 173.000,00 PLN dla zadania nr 2: minimum 173.000,00 PLN Np. opłacona polisa z terminem ważności na okres realizacji zamówienia na w/w kwoty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na w/w kwoty. Dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:dla zadania nr 1 wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał,usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. frezowania pni drzew, wycinka zakrzaczeń, pielęgnacja zadrzewienia ( cięcia pielęgnacyjne gałęzi z podnośnika), usunięcie karpin po wywrotach ( z odtworzeniem pobocza) przy drogach publicznych, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZOświadczenie Wykonawcy o skierowaniu odpowiednich osób na wykonanie zadania – wedługzałącznika Nr 10 do SIWZ.dla zadania nr 2 wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał,usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. tj. frezowania pni drzew, wycinka zakrzaczeń, pielęgnacja zadrzewienia ( cięcia pielęgnacyjne gałęzi z podnośnika), usunięcie karpin po wywrotach ( z odtworzeniem pobocza) przy drogach publicznych, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZOświadczenie Wykonawcy o skierowaniu odpowiednich osób na wykonanie zadania – wedługzałącznika Nr 10 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Do oferty- załącznik nr 1 formularz oferty wraz z załącznikiem nr 9 formularzem cenowym, Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającegopotwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu. – wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ.Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawcanie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.Wraz z ofertą należy także załączyć załącznik nr 11 - oświadczenia woli wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, 14 RODO.Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żądadokumentów–pisemnego zobowiązania tych podmiotów(Załącznik Nr 4 do SIWZ)- wówczas należy załączyć go do Formularza oferty.Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa;Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.;Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów;W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć oryginałdokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, zaś w przypadku wniesienia wadiumw formie pieniężnej zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadaniaprzelewu.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>skrócenie czasu przystąpienia do wykonania każdorazowej usługi od max czasu 5 dni</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treśczawartej umowy Załącznik nr 8 do SIWZ w następujących przypadkach:zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającejzastosowanie do przedmiotu umowy, wydania decyzji, postanowień lub innych aktów organów administracji publicznej bądź instytucjikontrolujących działania Zamawiającego mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, o ileokoliczności powodują konieczność zmiany wysokości, wartości lub sposobu spełnieniaświadczeń stron, w przypadku zmiany danych teleadresowych, nr konta bankowego Wykonawcy/Zamawiającego,osób reprezentujących firmę przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.termin zakończenia przedmiotu umowy może ulec zmianie wyłącznie z przyczyn niezawinionych i niezależnych od Wykonawcy takich jak:występują warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót - silne opady deszczu lub śniegu a także utrzymująca się temperatura poniżej 5°C udokumentowana pomiarami wykonanymi na budowie i potwierdzonymi wpisem do dziennika budowy przez Wykonawcę oraz osobę uprawnioną z ramienia Zamawiającego, zgłoszone pisemnie przez Wykonawcę wraz z potwierdzeniem zasadności przez osobę uprawnioną z ramienia Zamawiającego,Inne okoliczności do wprowadzenia zmian zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6: łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi- inne okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania dokumentacji przetargowej. Strony nie będą ponosiły żadnej odpowiedzialności za częściowe lub całkowite nie wywiązanie się ze zobowiązań umownych spowodowanych przypadkami „siły wyższej”. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie wydarzenia, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy spowodowane wyjątkowymi okolicznościami, takimi jak: pożar, powódź, trzęsienie ziemi i inne kataklizmy przyrodnicze mające charakter siły wyższej. Strona poszkodowana przez siłę wyższą jest zobowiązana do bezzwłocznego poinformowania napiśmie drugiej strony o jej wystąpieniu. W przypadku niespełnienia tego obowiązku, strona zainteresowana traci prawo do powoływania się na siłę wyższą. Po zakończeniu trwania siły wyższej, druga strona powinna być o tym natychmiast poinformowana.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-09</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 1 – Usługi utrzymania zieleni w pasach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi polegające na utrzymaniu zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych tj.: frezowanie pni drzew, wycinka zakrzaczeń, pielęgnacja zadrzewienia ( cięcia pielęgnacyjne gałęzi z podnośnika), usunięcie karpin po wywrotach ( z odtworzeniem pobocza) z podziałem na Obwody Drogowe :a) Obwód Drogowy nr 1 w Słupsku(Gmina Kępice, Gmina Kobylnica ,Gmina Dębnica Kaszubska ,Gmina Ustka ,Gmina Słupsk)Zadanie nr 1 – Usługi utrzymania zieleni w pasach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku frezowanie pni ściętych drzew w ilości :- 100 szt. dla Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku W szczegółowy zakres frezowania pni wchodzą czynności :- oznakowanie miejsca robót znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 220 z późń. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach,- prowadzenie usługi zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie,- obniżenie pnia po wyciętym drzewie 15 cm poniżej krawędzi jezdni (sfrezować),- uzupełnienie wyrwy w ziemi gruntem z przyległego terenu- uprzątnięcie terenu z wszelkich zanieczyszczeń po zakończeniu robót (konary, gałęzie, trociny),wycinka zakrzaczeń w ilości :- 120.000,00 m2 dla Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku W szczegółowy zakres wycinki zakrzaczeń wchodzi:- oznakowanie miejsca robót własnymi znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 220 z późń.zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchudrogowego i warunków ich umieszczenia na drogach.- prowadzenie usługi zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie,- wycinka krzaków zgodnie z szerokością pasa drogowego,- w okresie lęgowym ptaków, tj. od 1 marca do 15 października, Wykonawca zobowiązany jest do oględzin miejsca usługi pod kątem występowania siedlisk ptaków. W wypadku natrafienia przez Wykonawcę na ptasie gniazda, Wykonawca zoobowiązany jest zgłosić ten fakt Kierownikom Obwodów Drogowych.- po zakończeniu przedmiotowych robót, należy pozostawić uprzątnięty teren z wszelkich zanieczyszczeń.cięcia pielęgnacyjne korony drzewa w ilości (1szt = komplet cięć pielęgnacyjnych w obrębie korony 1 drzewa, wraz z odrostami przy pniu) :- 500szt dla Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku W szczegółowy zakres pielęgnacji wchodzi:- Oznakowanie miejsca robót znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 220 z późń.zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczenia na drogach,- przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych w obrębie do 30% objętości korony poprzez wykonanie wycięcia odrostów i podcięcia konarów do wysokości 6 m od poziomu terenu, 10 m jeśli chodzi o topole,- odcięcie posuszu w obrębie całej korony drzewa,- W okresie lęgowym ptaków, tj. od 1 marca do 15 października, Wykonawca zobowiązany jest do oględzin miejsca usługi pod kątem występowania siedlisk ptaków. W wypadku natrafienia przez Wykonawcę na ptasie gniazda, Wykonawca zoobowiązany jest zgłosić ten fakt Kierownikowi Obwodu,- prowadzenie pielęgnacji zadrzewienia zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie, w razie łamania przepisów osoba nadzorująca usługę ma wprawo wstrzymać wykonanie usługi,- uprzątnięcie terenu z wszelkich zanieczyszczeń po zakończeniu robót (konary, gałęzie, korzenie, trociny).usuwanie karpin po wywrotach w ilości:- 50szt dla Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku Szczegółowy zakres usunięcia karpin po wiatrołomach z pasa drogowego obejmuje:- oznakowanie miejsca robót znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 220 z późń. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach,- prowadzenie usługi zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie,- wykarczowanie pniaków z częścią podziemną drzewa z usunięciem korzeni,- wywiezienie pozyskanego materiału poza teren robót i zutylizowanie go we własnym zakresie,- zasypanie powstałych wyrw gruntem, w tym uzupełnienie pobocza jeżeli zostało uszkodzone,- uporządkowanie miejsc prowadzonych robót.Usunięte pniaki wraz z karpiną należy przewozić transportem samochodowym. Nie dopuszcza sięspalania pozyskanego materiału w miejscu prowadzenia robót (w pasie drogowym). Powstałe dołypo karczowaniu należy zsypać gruntem przydatnym do budowy nasypów w sposób warstwowy.Każda warstwa gruntu o grubości 30 cm powinna być wyrównana i zagęszczona (współczynnik0,97).Termin dla wykonania wycinki min.30.000,00 m2 krzaków ustala się do dn.:30.04.2020r.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty podpisania umowy - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do dnia 30.04.2021r. lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu usług w zależności od tego który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77211500-7, 77300000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>zł<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-04-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">skrócenie czasu przystąpienia do wykonania każdorazowej usługi od max czasu 5 dni</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 2 – Usługi utrzymania zieleni w pasach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi polegające na utrzymaniu zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych tj.: frezowanie pni drzew, wycinka zakrzaczeń, pielęgnacja zadrzewienia ( cięcia pielęgnacyjne gałęzi z podnośnika), usunięcie karpin po wywrotach ( z odtworzeniem pobocza) z podziałem na Obwody Drogowe :b) Obwód Drogowy nr 2 w Główczycach(Gmina Damnica, Gmina Słupsk, Gmina Potęgowo, Gmina Smołdzino, Gmina Ustka, Gmina Główczyce)Zadanie nr 2 – Usługi utrzymania zieleni w pasach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycachfrezowanie pni ściętych drzew w ilości :- 100 szt. dla Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach W szczegółowy zakres frezowaniem pni wchodzą czynności :- oznakowanie miejsca robót znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 220 z późń. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach,- prowadzenie usługi zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie,- obniżenie pnia po wyciętym drzewie 15 cm poniżej krawędzi jezdni (sfrezować),- uzupełnienie wyrwy w ziemi gruntem z przyległego terenu- uprzątnięcie terenu z wszelkich zanieczyszczeń po zakończeniu robót (konary, gałęzie, trociny),wycinka zakrzaczeń w ilości :- 120.000,00 m2 dla Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach W szczegółowy zakres wycinki zakrzaczeń wchodzi:- oznakowanie miejsca robót własnymi znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 220 z późń.zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach.- prowadzenie usługi zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie,- wycinka krzaków zgodnie z szerokością pasa drogowego.- w okresie lęgowym ptaków, tj. od 1 marca do 15 października, Wykonawca zobowiązany jest do oględzin miejsca usługi pod kątem występowania siedlisk ptaków. W wypadku natrafienia przez Wykonawcę na ptasie gniazda, Wykonawca zoobowiązany jest zgłosić ten fakt Kierownikowi Obwodu,- po zakończeniu przedmiotowych robót, należy pozostawić uprzątnięty teren z wszelkich zanieczyszczeń.cięcia pielęgnacyjne korony drzewa w ilości (1szt = komplet cięć pielęgnacyjnych w obrębie korony 1 drzewa, wraz z odrostami przy pniu) :- 500szt dla Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach W szczegółowy zakres pielęgnacji wchodzi:- Oznakowanie miejsca robót znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 220 z późń.zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczenia na drogach,- przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych w obrębie do 30% objętości korony poprzez wykonanie wycięcia odrostów i podcięcia konarów do wysokości 6 m od poziomu terenu, 10 m jeśli chodzi o topole,- odcięcie posuszu w obrębie całej korony drzewa,- w okresie lęgowym ptaków, tj. od 1 marca do 15 października, Wykonawca zobowiązany jest do oględzin miejsca usługi pod kątem występowania siedlisk ptaków. W wypadku natrafienia przez Wykonawcę na ptasie gniazda, Wykonawca zoobowiązany jest zgłosić ten fakt Kierownikowi Obwodu,- prowadzenie pielęgnacji zadrzewienia zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie, w razie łamania przepisów osoba nadzorująca usługę ma wprawo wstrzymać wykonanie usługi,- uprzątnięcie terenu z wszelkich zanieczyszczeń po zakończeniu robót (konary, gałęzie, korzenie, trociny).usuwanie karpin po wywrotach w ilości:- 50szt dla Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach Szczegółowy zakres usunięcia karpin po wiatrołomach z pasa drogowego obejmuje:- oznakowanie miejsca robót znakami zgodnie z przepisami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Nr 220 z późń. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach,- prowadzenie usługi zgodnie z przepisami bhp przez osoby przeszkolone w tym zakresie,- wykarczowanie pniaków z częścią podziemną drzewa z usunięciem korzeni,- wywiezienie pozyskanego materiału poza teren robót i zutylizowanie go we własnym zakresie,- zasypanie powstałych wyrw gruntem, w tym uzupełnienie pobocza jeżeli zostało uszkodzone,- uporządkowanie miejsc prowadzonych robót.Usunięte pniaki wraz z karpiną należy przewozić transportem samochodowym. Nie dopuszcza sięspalania pozyskanego materiału w miejscu prowadzenia robót (w pasie drogowym). Powstałe dołypo karczowaniu należy zsypać gruntem przydatnym do budowy nasypów w sposób warstwowy.Każda warstwa gruntu o grubości 30 cm powinna być wyrównana i zagęszczona (współczynnik0,97).Termin dla wykonania wycinki min.30.000,00 m2 krzaków ustala się do dn.:30.04.2020r.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: od daty podpisania umowy - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do dnia 30.04.2021r. lub do czasu wyczerpania przewidywanego zakresu usług w zależności od tego który z warunków zostanie spełniony jako pierwszy. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77211500-7, 77300000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-04-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Skrócenie czasu przystąpienia do wykonania każdorazowej usługi od max czasu 5 dni</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com