JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200306/519063-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 519063-N-2020 z dnia 2020-03-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa materiałów biurowych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">15271428000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Młynarska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">43/45</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">01-170</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">22 8511612</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">22 6656044</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.strazmiejska.waw.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.strazmiejska.waw.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Składanie wniosków odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz.2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Wniosek musi być złożony w formie papierowej.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Straż Miejska m.st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, budynek A, wejście C</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa materiałów biurowych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SM-WZP-2131-4/20</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych. Asortyment oraz maksymalna ilość artykułów i materiałów biurowych określone są w formularzu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Materiały biurowe muszą być zgodne z opisem poszczególnych pozycji w wykazie przedmiotu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: blok biurowy w kratkę A5 , 50 kartek - w ilości 50 szt., blok do flipcharta 65x100 cm, 50 kartek, gładki - w ilości 20 szt., cienkopisy kolorowe (czarny, niebieski, czerwony, zielony) - w ilości 360 szt., deska z klipsem i okładką A4 z tworzywa - w ilości 250 szt., długopis biurowy automatyczny w aluminiowej obudowie z wymiennym metalowym wkładem typu Zenith, uchwyt wyposażony w mechanizm chowania wkładu, kolor wkładu niebieski, czarny - w ilości 50 szt., długopis biurowy z wymiennym wkładem, typu Pilot, Pentel, gumowy uchwyt wyposażony w mechanizm chowania wkładu, kolor wkładu niebieski, czarny - w ilości 6000 szt., długopis na łańcuszku z podstawką do przyklejenia - w ilości 100 szt., długopis żelowy z wymiennym wkładem, typu Pilot, końcówka ze wzmacnianej stali, gumowy uchwyt, kolor wkładu czarny, niebieski, zielony, czerwony - w ilości 2000 szt., dziurkacz biurowy wykonany z metalu, dziurkuje do 30 kartek, listwa formatowa i wskaźnik środka strony, rozstaw dziurek 80mm, przezroczysty pojemnik na ścinki - w ilości 50 szt., dziurkacz biurowy wykonany z metalu, dziurkuje do 70 kartek, listwa formatowa i wskaźnik środka strony, rozstaw dziurek 80mm, przezroczysty pojemnik na ścinki - w ilości 100 szt., flamastry, 4 kolory w komplecie, odporne na wysychanie, końcówka z włókna o śr. 1,8 mm, łatwo zmywalny tusz - w ilości 80 kpl, folie do laminowania(przejrzyste) format 75 mmx105 mm, grubość 2x125 mic, 100 szt./op. - w ilości 10 op., folie do laminowania(przejrzyste) format 80 mm x 111 mm, grubość 2x125 mic, 100 szt./op. - w ilości 10 op., folie do laminowania(przejrzyste) format A3, grubość 125 mic, 100 szt./op. - w ilości 10 op., folie do laminowania(przejrzyste) format A4, grubość 125 mic, 100 szt./op. -w ilości 10 op., gumki ołówkowe prostokątne 30X15 mm - w ilości 100 szt., karteczki samoprzylepne 51x38 mm, żółte, 100 kartek/bl - w ilości 1000 bl., karteczki samoprzylepne 76x127, żółte, 100 kartek/bl - w ilości 100 bl., karteczki samoprzylepne 76x76 mm, żółte, 100 kartek/bl. - w ilości 500 bl., klej biurowy w płynie ok. 30g/szt. - w ilości 200 szt., klej w sztyfcie ok. 21g/szt.	- w ilości 200 szt., klipy biurowe 19mm, 12 szt./op. - w ilości 100 op., klipy biurowe 41 mm, 12 szt./op. - w ilości 100 op., klipy biurowe 51 mm, 12 szt./op. - w ilości 100 op., koperty białe C4 RBD HK, 25 szt./op. - w ilości 2 op., koperty białe C4 samoklejące, 250 szt./op. - w ilości 50 op., koperty białe C5 HK, 500 szt./op. - w ilości 1100 op., koperty białe C6 HK, 1000 szt./op. - w ilości 20 op., koperty białe DL z okienkiem prawym, 1000 szt./op. - w ilości 50 op., koperty brązowe samoklejące B4 HK RBD gr. 130, 250 szt./op. - w ilości 20 op., koperty ozdobne C6 kolor kość słoniowa gr. 120, 10 szt./op. - w ilości 30 op., koperty ozdobne DL kolor kość słoniowa gr. 120, 10 szt./op. - w ilości 30 op., kostka klejona 8,5x8,5 cm, 500 ark./szt. - w ilości 200 szt., koszulki krystaliczne A4, wykonane z folii PP gładkiej, min. 40 mic, otwierane u góry, multiperforowane, pasujące do każdego segregatora, 100 szt./op. - w ilości 400 op., koszulki krystaliczne A5, wykonane z folii PP gładkiej, min. 40 mic, otwierane u góry, multiperforowane, pasujące do każdego segregatora, 100 szt./op. - w ilości 20 op., koszulki poszerzane A4 z poszerzanym brzegiem do przechowywania katalogów, otwierane od góry, pasujące do każdego segregatora, wykonane z folii PP, mieszczące min. 60 kartek papieru o gramaturze 80 g/m², 10 szt./op. - w ilości 20 op., linijka przezroczysta, 20 cm - w ilości 20 szt., linijka przezroczysta 30 cm - w ilości 20 szt., linijka przezroczysta 50 cm - w ilości 5 szt., magnesy do tablic średnica 20 mm, 12 szt./op. - w ilości 20 op., marker olejowy, cienka końcówka, kolor biały, czarny - w ilości 40 szt., marker permanentny z cienką okrągłą końcówką, piszący po każdej powierzchni, szybkoschnący tusz, nie rozmazujący się, wodoodporny, nie blaknący pod wpływem działania promieni słonecznych, aluminiowa obudowa, odporny na wysychanie, zgniecenia i pęknięcia - w ilości 50 szt., marker permanentny z grubą okrągłą końcówką, piszący po każdej powierzchni, szybkoschnący tusz, nie rozmazujący się, wodoodporny, nie blaknący pod wpływem działania promieni słonecznych, aluminiowa obudowa, odporny na wysychanie, zgniecenia i pęknięcia - w ilości 300 szt., marker z gąbką do tablic suchościeralnych, 4 szt./kpl. - w ilości 10 kpl., nawilżacz do palców na bazie gliceryny - w ilości 30 szt., nożyczki wykonane ze stali nierdzewnej, z uchwytem powlekanym plastikiem, dł. nożyczek ok. 21 cm - w ilości 100 szt., ofertówki krystaliczne, sztywne A4, przezroczyste, wykonane ze sztywnej folii PCV o grubości min.150 mic, otwierane u góry i prawej strony, z zaokrąglonymi narożnikami, 25 szt./op. - w ilości 100 op., okładki do bindowania chromolux, błyszczące (różne kolory), format A4, grubość 250d/m2, 100 szt./op. - w ilości 10 op., okładki przezroczyste do bindowania (przezroczyste), format A4, grubość 150 mic, 100 szt./op. - w ilości 30 op., ołówki - w ilości 120 szt., ołówki automatyczne, grafit 0,5 mm - w ilości 10 szt., papier “kość słoniowa” satynowy 200 g/m2, A4, 250 ark/op. - w ilości 3 op., papier biały satynowy, 250 g/m2, format A3, 125 ark/op. - w ilości 3 op., papier biały satynowy, 250g/m2, format A4, 250 ark/op. - w ilości 3 op., papier biały satynowy, 300g/m2, format A4, 125 ark/op. - w ilości 3 op., papier xero A4/80g, białość min. 136 CIE, 500 ark./ryza - w ilości 9000 ryz, pinezki, kolorowe końcówki, 50 szt./op. - w ilości 30 op., pinezki srebrne, 50 szt./op. - w ilości 5 op., plastelina, 6 szt./op. - w ilości 20 op., poduszki do stempli kołkowych 16 x 9 cm - w ilości 5 szt., pojemnik na długopisy, srebrny, okrągły wykonany z metalu powlekanego srebrnym lakierem, wymiary (wys x śred) 10 x 7,5 cm - w ilości 20 szt., pojemnik PP składany o wymiarach w 245 x 85 x 315 mm, wykonany z odpornego na pęknięcia ekologicznego polipropylenu przeznaczony na katalogi, foldery, prospekty, itp. posiadający wycięcie na palec ułatwiające wkładanie i zdejmowanie pudełka z półki, ażurowy, ścięte boki ułatwiają wkładanie i wyjmowanie dokumentów - w ilości 50 szt., półka na dokumenty A4, wykonana z trwałego przezroczystego plastiku, możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo o wymiarach 254 x 60 x 346 mm - w ilości	100 szt., półka na dokumenty A4, wykonana z trwałego przezroczystego plastiku, możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo o wymiarach 255 x 103 x 357 mm - w ilości 100 szt., przekładki kartonowe do segregatora, 1/3 A4 MIX, 100 szt./op. - w ilości 20 op., przybornik na biurko akrylowy, duży - w ilości 40 szt., rolka papierowa do maszyny liczącej 57 mm/30m - w ilości 70 szt., rozszywacz - w ilości 40 szt., samoprzylepne zakładki indeksujące typu post-it 25x43 mm, 50 szt./op. - w ilości 200 op., segregator A5 z mechanizmem dźwigowym, kolorowy, kartonowy, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz folią, grzbiet 75mm - w ilości 30 szt., segregator standard A4 z mechanizmem 2 ringowym, kolorowy, kartonowy, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz folią, z wymienną etykietą na grzbiecie, na grzbiecie otwór na palec, grzbiet 40 mm - w ilości 100 szt., segregator standard A4 z mechanizmem dźwigowym, kolorowy, kartonowy, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz folią, z wymienną etykietą na grzbiecie, na grzbiecie otwór na palec, grzbiet 50 mm - w ilości 700 szt., segregator standard A4 z mechanizmem dźwigowym, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz folią, z wymienną etykietą na grzbiecie, na grzbiecie otwór na palec, grzbiet 75 mm - w ilości 2000 szt., skoroszyt kartonowy z wąsami, format A4, 50 szt./op. - w ilości 40 op., skoroszyt kartonowy z wąsami, format A4, oczkowy, umożliwiający wpięcie do segregatora, kolor biały, 50 szt./op. - w ilości 35 op., skoroszyt plastikowy format A4, z wąsem, wykonany z folii PP, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna, na grzbiecie wymienny papierowy pasek do opisu, 25 szt./op. - w ilości 40 op., skoroszyt plastikowy format A4, z wąsem, wykonany z folii PP, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna, na grzbiecie wymienny papierowy pasek do opisu, standardowa perforacja na grzbiecie do wpięcia w segregator, 25 szt./op. - w ilości 30 op., spinacze biurowe małe, 28 mm, 100 szt./op. - w ilości 1500 op., spinacze biurowe, duże, 50 mm, 100 szt./op. - w ilości 1000 op., taśma klejąca przezroczysta szerokość ok. 20 mm, długość ok.10 m. - w ilości 500 szt., taśma pakowa brązowa, szerokość 48 mm, długość ok. 50 m. - w ilości 500 szt., taśma pakowa przezroczysta, szerokość ok. 48 mm, długość ok. 50 m. - w ilości 300 szt., teczka do podpisu dokumentów A4, kartonowa twarda, 20 przegródek - w ilości 30 szt., teczka kartonowa na dokumenty format A4, szerokość grzbietu ok. 40mm, wykonana ze sztywnej, wytrzymałej tektury, na zewnątrz oklejona folią, klapa zamykana na zatrzask, plastikowa rączka z możliwością składania - w ilości 100 szt., teczka kopertowa na dokumenty A5, zamykana na zatrzask, wykonana z polipropylenu o grubości 300 mic, posiadająca zaokrąglone rogi - w ilości 10 szt., teczka na gumkę, A4 skrzydłowa, wykonana z twardej tektury (grubość tektury ok. 2mm) z okleiną polipropylenową, zamykana na gumkę - w ilości 150 szt., teczka wiązana papierowa, 50 szt./op. - w ilości 500 op., temperówka metalowa pojedyncza - w ilości 60 szt., tusz do pieczątek typu Noris, czarny, niebieski, czerwony, zielony, 25 ml/szt. - w ilości 25 szt., wąsy do skoroszytów, 25 szt./op. - w ilości 800 op., wkład (metalowy) typu zenith do długopisu biurowego automatycznego - w ilości 200 szt., wkład do długopisu biurowego z wymiennym wkładem oraz długopisu na łańcuszku zaoferowanego przez Wykonawcę - w ilości 4000 szt., wkład do długopisu żelowego z wymiennym wkładem zaoferowanego przez Wykonawcę - w ilości 3000 szt., wkłady do ołówków automatycznych 0,5 mm, twardość "B", 12 szt./ op. - w ilości 30 op., zakreślacze, różne kolory, silnie fluorescencyjne i super trwałe, nie zasychające przez dłuższy czas nawet bez skuwki, skośnie ukształtowana końcówka do kreślenia różnych grubości linii - w ilości 500 szt., zeszyt A4 w kratkę, 96 kartkowy, twarda oprawa - w ilości 100 szt., zeszyt A5 w kratkę, 60 kartkowy, miękka oprawa - w ilości 50 szt., zeszyt A5 w kratkę, ok. 100 kartkowy, twarda oprawa - w ilości 40 szt., zszywacz, obudowa metalowa o dużej wytrzymałości, zszywa od 25 do 100 kartek zszywkami od 23/6 do 23/13 - w ilości 20 szt., zszywacz, plastikowa obudowa, metalowe elementy, mechanizm ładowany od góry na zszywki 24/6 , zszywa do 20 kartek - w ilości 200 szt., zszywki 23/8, 1000 szt./op. - w ilości 400 op., zszywki 24/6, 1000 szt./op. - w ilości 2000 op.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30190000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197644-2</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">228134,37</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-31</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: 1) Wniosek musi być sporządzony czytelnie, w języku polskim, z zachowaniem formy papierowej, 2) Wniosek i oświadczenia muszą być podpisane. Za podpisanie uznaje się własnoręczny, czytelny podpis lub podpis z pieczątką imienną, złożony przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, 3) Do wniosku należy załączyć dokumenty wymagane postanowieniami ogłoszenia o zamówieniu 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 5) Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej zadrukowanej stronie "za zgodność z oryginałem" przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub jako potwierdzona notarialnie kopia. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku oraz udziałem w postępowaniu, w tym w licytacji elektronicznej. Opakowanie wniosku powinno być oznakowane jako "WNIOSEK" oraz opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy (lub opisem w przypadku jej braku) zawierającą co najmniej jego nazwę i adres. Opakowanie należy zaadresować i opisać według wzoru: Zamawiający: Straż Miejska m. st. Warszawy Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji na „Dostawę materiałów biurowych” - SM-WZP-2131-4/20.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia, 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia (o którym mowa w sekcji III pkt 3 Ogłoszenia). 3) Dokument potwierdzający, że wniosek został podpisany przez osobę/y właściwie umocowaną/e, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do Wniosku. Po przekazaniu informacji dotyczącej wyników kwalifikacji Wykonawców do udziału w licytacji, Wykonawca składa oświadczenia dotyczące przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca nie należący do żadnej grupy kapitałowej może złożyć odpowiednio wypełnione oświadczenie wraz z wnioskiem. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: 1) Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III – pkt. 3</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">https://strazmiejska.waw.pl/</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7">https://strazmiejska.waw.pl/</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">W licytacji może wziąć udział osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz ogłoszeniu o zamówieniu. Warunkiem wzięcia udziału w licytacji elektronicznej jest dysponowanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bowiem zgodnie z art.10 a ust. 5 w związku z art.78 ust. 1 ustawy Pzp oferty pod rygorem nieważności opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o zamówieniu strony internetowej http://www.strazmiejska.waw.pl wzór wniosku. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami - między innymi: Oświadczeniem Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia. Złożenie wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji i wzoru umowy. Zamawiający, po weryfikacji nadesłanych wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji. Zamawiający poprzez platformę zakupową przekaże zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Licytacja elektroniczna zwana jest przez platformę zakupową "Aukcją elektroniczną". UWAGA!!! Wszędzie tam gdzie występuje używana przez platformę zakupową nazwa "Aukcja elektroniczna" należy przez to rozumieć postępowanie prowadzone na podstawie art 74 ustawy Pzp w trybie licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie link do platformy zakupowej, na której odbywać się będzie licytacja (aukcja) oraz parametry licytacji elektronicznej (Reguły aukcji) takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji (aukcji). Zaproszenie do udziału w licytacji (aukcji) zawiera informację o sposobie rejestracji na platformie zakupowej. W chwili zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej (aukcji) zamawiający poprzez platformę zakupową udostępnia wszystkim wykonawcom do chwili otwarcia licytacji (aukcji) właściwej możliwość przeprowadzania licytacji (aukcji) testowych. Formularzu Wniosku należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w licytacji elektronicznej. Po otrzymaniu zaproszenia w przypadku gdy Wykonawca nie posiada jeszcze konta rejestruje się na platformie zakupowej zamawiającego postępując zgodnie z przekazaną procedurą rejestracji. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma login i hasło do platformy zakupowej. Adres e-mail użyty do rejestracji lub do logowania w platformie zakupowej musi być tożsamy z adresem e-mail we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji wskazanym przy osobie upoważnionej do składania ofert w trakcje licytacji elektronicznej. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z platformy zakupowej.Dopuszczalne przeglądarki internetowe:- Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11;- Google Chrome 31;- Mozilla Firefox 26;- Opera 18.Pozostałe wymagania techniczne:- dostęp do sieci internet;- obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;- włączona obsługa JavaScript;- zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;- zainstalowany Acrobat Reader;- zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.Zamawiający wskazuje na format przesyłanych przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznej oświadczeń lub dokumentów: .pdf. Jednak Wykonawca może przygotować oświadczenia lub dokumenty w każdym innym formacie określonym treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320).</span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9">W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie objętym Ogłoszeniem o zamówieniu oraz wzorem umowy. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w Opisie. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w cenie oferty. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Minimalna wysokość postąpień - 500,00 zł. Czas trwania licytacji elektronicznej – 15 minut. Zamawiający przewiduje jedną 5 minutową dogrywkę w przypadku złożenia postąpienia w ostatniej minucie trwania licytacji.</span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: 15 minut</span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2020-03-16</span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 10:00:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">2020.03.27</span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">Zamawiający otworzy licytację elektroniczną 27.03.2020 r. o godzinie 10:00. Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut. Licytacja zostanie zamknięta, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia licytacji.</span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">WZÓRU M O W A Nr ………………zawarta w dniu ........................... w Warszawie,w wyniku wyboru oferty Wykonawcy, złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, udzielanym w częściach, których łączna wartość przekracza 30.000 euro – nr sprawy ……………………., prowadzonym w trybie ………………………………………, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 1843), zwanej dalej ustawą Prawo zamówień publicznych,pomiędzy:Miastem Stołecznym Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, w imieniu i na rzecz którego działa Straż Miejska m.st. Warszawy, utworzona na podstawie uchwały Rady m.st. Warszawy nr XII/54/91 z dnia 21 stycznia 1991 r. w sprawie utworzenia Straży Miejskiej, działająca na podstawie uchwały Rady m.st. Warszawy nr IX/158/2011 z dnia 10 lutego 2011 r. w sprawie nadania statutu Straży Miejskiej m.st. Warszawy,reprezentowana przez:Zbigniewa Leszczyńskiego – Komendanta Straży Miejskiej m.st. Warszawy, działającego na podstawie udzielonego przez Prezydenta m.st. Warszawy pełnomocnictwa nr GP-0158/3141/2007 z dnia 14.05.2007 r.,zwanym dalej Zamawiającym,a…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………zwanym dalej Wykonawcą,łącznie zwanymi dalej Stronami,o następującej treści:§ 1Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa artykułów i materiałów biurowych (zwanych dalej także materiałami lub materiałami biurowymi). Asortyment oraz maksymalna liczba materiałów określone zostały w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej umowy.§ 21.	Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia przedmiotu umowy, a Zamawiający zobowiązuje się do jego odbioru i zapłaty umówionej ceny.2.	Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie, na podstawie zamówień jednostkowych składanych do Wykonawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: ……………………… lub faksem pod nr ……………………...3.	Termin realizacji każdego zamówienia jednostkowego, nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia, przy czym ostatnia dostawa nastąpi nie później niż dnia 10 grudnia 2020 r.4.	Przedmiot umowy dostarczany będzie na adres Straży Miejskiej m.st. Warszawy: 01-163 Warszawa, ul. Sołtyka 8/10, budynek B, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-14.00, na koszt i ryzyko Wykonawcy.5.	Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone:1)	braki ilościowe - Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia brakującej liczby materiałów, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku), liczone od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych brakach, 2)	wady jakościowe - Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wadliwych materiałów na wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku), liczone od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych wadach.§ 31.	Za realizację przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust. 1, Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości ……………………….. zł brutto (słownie złotych: ……………………………………………….), zwane dalej wynagrodzeniem umownym brutto, w tym kwota ……………………….. netto (słownie złotych: ……………………………………………….), zwane dalej wynagrodzeniem umownym netto, oraz podatek VAT w kwocie ……………………….. zł (słownie złotych: ……………………………………………….).2.	Straż Miejska m.st. Warszawy/Płatnik zobowiązuje się dokonywać płatności za przedmiot umowy według cen jednostkowych netto, wskazanych w Formularzu cenowym.3.	Ceny jednostkowe netto określone w Formularzu cenowym są stałe i nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.4.	Wartość umowy, określona w ust. 1, może ulec zmniejszeniu, w przypadku mniejszego niż zakładane przez Zamawiającego wykorzystania artykułów i materiałów biurowych. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przeliczone w oparciu o ceny jednostkowe, zawarte w Załączniku nr 1 do umowy, w stosunku do wartości faktycznej liczby dostarczonych materiałów biurowych. Strony uzgadniają, że wartość umowy w wyniku zmniejszenia dostaw może zostać obniżona nie więcej niż o 30% wartości określonej w ust. 1.5.	Wynagrodzenie umowne brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym także koszty transportu na adres wskazany przez Zamawiającego, opłaty, cła, podatki i inne konieczne zobowiązania cywilnoprawne. Wynagrodzenie wyczerpuje wszelkie należności przysługujące Wykonawcy od Zamawiającego związane z realizacją umowy.6.	Zapłata wynagrodzenia za dostarczone materiały biurowe będzie dokonywana każdorazowo na podstawie faktury VAT za zrealizowane zamówienie jednostkowe, przy czym faktura VAT za ostatnią dostawę zostanie dostarczona do siedziby Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnika do dnia 10 grudnia 2020 r.7.	Faktury VAT będą zawierały ceny jednostkowe netto zgodnie z Formularzem cenowym.8.	Faktury VAT będą wystawiane na: Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, natomiast Płatnikiem i odbiorcą faktur VAT będzie Straż Miejska m.st. Warszawy, z siedzibą przy ul. Młynarskiej 43/45, 01-170 Warszawa.9.	Wykonawca zobowiązuje się do umieszczania w fakturach VAT, o których mowa w ust. 6, numeru niniejszej umowy.10.	Z tytułu wykonania przedmiotu umowy, Straż Miejska m.st. Warszawa/Płatnik dokona przelewu bankowego na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w fakturze VAT, w terminie do 21 dni kalendarzowych, od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT, do siedziby Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnika, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa.11.	Za dzień zapłaty wynagrodzenia, uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnika.12.	Termin zapłaty uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku bankowego Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnika, nastąpiło nie później niż w ostatnim dniu upływu terminu zapłaty.13.	Straż Miejska m.st. Warszawy/Płatnik oświadcza, że będzie dokonywała płatności wynagrodzenia za przedmiot umowy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.14.	Wykonawca oświadcza, że wskazany w fakturze VAT rachunek bankowy jest rachunkiem rozliczeniowym służącym wyłącznie do celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej.**opcjonalnie – w przypadku, gdy Wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą§ 41.	Osobą odpowiedzialną za koordynację realizacji umowy, w tym uprawnioną do składania zamówień jednostkowych oraz wskazaną do kontaktów ze strony Zamawiającego jest: ………………………..2.	Wszelkie obowiązki wynikające z umowy, obciążające Zamawiającego, realizuje właściwy Zastępca Komendanta.3.	Osobą odpowiedzialną za koordynację realizacji umowy oraz wskazaną do kontaktów ze Strony Wykonawcy jest: ………………………..§ 51.	W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca lub odstąpienia Wykonawcy od umowy bez winy Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto.2.	W przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający lub odstąpienia przez Zamawiającego od umowy bez winy Wykonawcy, Straż Miejska m.st. Warszawy/Płatnik, będzie zobowiązana do zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto.3.	Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnikowi kary umownej za zwłokę w terminie dostawy w wysokości 1% wartości netto danego zamówienia jednostkowego, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.4.	Za zwłokę w usunięciu braków lub wad, określonych w § 2 ust. 5, Wykonawca zapłaci Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnikowi karę umowną, w wysokości 5% wartości netto materiałów, których wada lub brak dotyczy, za każdy dzień zwłoki.5.	Kara umowna, określona w ust. 1, 3 i 4, zostanie potrącona przez Straż Miejską m.st. Warszawy/Płatnika, z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za przedmiot umowy, na podstawie noty księgowej lub, w przypadku braku takiej możliwości, zostanie zapłacona przez Wykonawcę na podstawie wystawionej przez Straż Miejską m.st. Warszawy/Płatnika noty księgowej, w terminie 7 dni od daty jej dostarczenia do Wykonawcy.6.	Maksymalna łączna kwota kar umownych określonych w niniejszej umowie nie może przekroczyć 30% wynagrodzenia umownego netto.7.	Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych.§ 61.	Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:1)	Wykonawca przystąpił do likwidacji swojej firmy, z wyjątkiem likwidacji przeprowadzonej w celu przekształcenia lub restrukturyzacji,2)	Wykonawca nie wykonywał przedmiotu umowy z wymaganą starannością, realizował umowę niewłaściwie i niezgodnie z jej zapisami, a wezwania (co najmniej dwukrotne) Zamawiającego do należytego wykonania tych czynności okazały się nieskuteczne,3)	Wykonawca z własnej winy przerwał świadczenie dostaw i w ciągu 7 dni roboczych nie rozpoczął świadczenia, pomimo pisemnego wezwania przez Zamawiającego.2.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3.	W przypadku, o którym mowa w ust. 1 i 2, Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.4.	Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z podaniem uzasadnienia, w terminie 30 dni licząc od dnia następnego po dniu, w którym Straż Miejska m.st. Warszawy powzięła informację o zaistniałych podstawach faktycznych do odstąpienia.§ 7Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zakazu cesji, tj. zakazu przenoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie, dokonywania obciążeń tych praw w jakiejkolwiek formie, a także poprzez ustanowienie zastawu czy objęcia umową poręczenia, bez wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie aneksu do umowy, sankcjonującego zmianę umowy dopuszczalną na gruncie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.§ 8Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego brutto za zrealizowanie przedmiotu umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.§ 9Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności podczas wykonywania prac stwarzających możliwość dostępu do tych danych, do ich ochrony przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.§ 101.	W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową, mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.2.	Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.3.	Wszelkie spory powstałe w związku z realizacją niniejszej umowy Strony będą starały się rozstrzygnąć polubownie. W przypadku jeżeli rozstrzygnięcie sporu na drodze polubownej okaże się niemożliwe, zostanie on poddany pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego, właściwego miejscowo dla siedziby Straży Miejskiej m.st. Warszawy.4.	Wszelkie zobowiązania i uprawnienia Zamawiającego wynikające z niniejszej umowy realizuje Straż Miejska m.st. Warszawy.5.	Wszelka korespondencja w sprawach wynikających z niniejszej umowy kierowana będzie przez Wykonawcę na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy, 01-170 Warszawa, ul. Młynarska 43/45.6.	Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i dla Wykonawcy.7.	Załącznik do umowy stanowiący integralną część umowy:– kserokopia Formularza cenowego. ZAMAWIAJACY WYKONAWCA</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje zmiany umowy we wzorze umowy zawartym w treści niniejszego ogłoszenia.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-16</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu sporządzony formularz cenowy (w formie pisemnej). Ceny jednostkowe w formularzu cenowym mają zostać określone tak, aby łączna cena zamówienia brutto była równa lub nie wyższa niż cena oferty, która wygrała licytację elektroniczną. Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Integralną częścią niniejszego ogłoszenia są: 1) wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - załącznik nr 1 do ogłoszenia, 2) wzór oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do ogłoszenia, 3) wzór informacji o grupie kapitałowej - załącznik nr 3 do ogłoszenia. Powyższe załączniki są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.strazmiejska.waw.pl</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com