JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200312/522468-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 522468-N-2020 z dnia 2020-03-12 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Wykonanie termomodernizacji budynku wspólnoty mieszkaniowej nieruchomości przy ul. Paderewskiego 28 w Ostrowie Wielkopolskim.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"> </span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">25047065700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Kościuszki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">14</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">63-400</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Ostrów Wielkopolski</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">627 387 090</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">mzgm@mzgm.ostrow-wielkopolski.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.mzgm.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">sp. z o.o.</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.mzgm.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pisemnie na adres wskazany poniżej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">MZGM sp. z o.o., ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Wykonanie termomodernizacji budynku wspólnoty mieszkaniowej nieruchomości przy ul. Paderewskiego 28 w Ostrowie Wielkopolskim.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">PNO 01/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">tylko jednej części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku poprzez ocieplenie elewacji, stropu nad ostatnią kondygnacją budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Paderewskiego 28, będącego w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.1.	ZAKRES PRAC TERMOMODERNIZACYJNCYHProjekt termomodernizacji obejmuje ocieplenie ścian zewnętrznych, podłogi loggii i balkonów, stropodachu z określeniem kolorystyki elewacji. Prace obejmują także wykonanie wszystkich obróbek blacharskich, orynnowania, wymianę okien na strychu wraz z kratkami wentylacyjnymi, wymianę balustrad loggii i balkonów, wykonanie podłogi loggii z jej ociepleniem, remont opaski wokół budynku,wykonanie chodnika przed budynkiem wraz z dojściami do klatek schodowych, montaż instalacji odgromowej.1.1.	ŚCIANY ZEWNĘTRZNEPrzed przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych należy sprawdzić jakość podłoża, skuć tynki niestabilne, uzupełnić ubytki, wyrównać i przygotować podłoże do przyklejania płyt styropianowych. Zgodnie z instrukcją producenta sprawdzić przyczepność płyt do podłoża. Przed pracami termomodernizacyjnymi zdemontować z elewacji obróbki blacharskie, anteny satelitarne,anteny do radiowej transmisji internetowej wraz z biegnącymi po elewacjach budynku przewodami, parapety zewnętrzne, tabliczki i inne elementy występujące na elewacji budynku. Wykonać ułożenie możliwych do zdemontowania przewodów biegnących po elewacji budynku w rurkach osłonowych PCV. Wymienić na nowe lampy oświetleniowe typu LED znajdujące się przed wejściami do klatek schodowych. Wymienić na nowe koszyczki na ulotki przed każdą z klatek.System ociepleń – kompletny system ociepleń ścian zewnętrznych, w technologii bez spoinowego ocieplania ścian (ETICS, dawniej BSO).Zastosowane materiały:Płyty styropianowe współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,036 W/mK EPS 80-036 FASADA, grubość płyty styropianowej – 14 cm Uwaga: płyty styropianowe na całej wysokości elewacji klejone oraz kołkowane do podłożaTynk silikonowy – barwiony w masie, dyspersyjny tynk cienkowarstwowy z domieszką emulsji żywicy silikonowej, odporny na warunki atmosferyczne, zabrudzenia, hydrofobowy, na warstwie siatki zbrojącej wtopionej w warstwę klejuFarba elewacyjna akrylowa – matowa farba nawierzchniowa na bazie wodnej dyspersji ( farba do wykorzystania podczas wykonywania oznaczeń adresowych i oznaczenia poszczególnych klatek schodowych)Ościeża okien i drzwi:Płyty styropianowe współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,036 W/mK EPS 80-036 FASADA, grubość płyty styropianowej – 1-3 cm Tynk silikonowy – barwiony w masie, dyspersyjny tynk cienkowarstwowy z domieszką emulsji żywicy silikonowej, odporny na warunki atmosferyczne, zabrudzenia, hydrofobowy, na warstwie siatki zbrojącej wtopionej w warstwę klejuW obrębie stref wejściowych (w odległości min. 1,0m od skrzydła drzwiowego oraz w narożnikach okien) w celu zabezpieczenia elewacji przed uszkodzeniami należy zastosować podwójną siatkę elewacyjnąUwaga: ościeża okien należy wykończyć w kolorze odpowiadającym płaszczyźnie ściany przylegającej z danej strony do ościeża.1.2.	ŚCIANY FUNDAMENTOWE, COKOŁYIstniejące ściany ocieplone styropianem i wykończone tynkiem mozaikowym. Wykonać zmianę kolorystyki cokołu wg części rysunkowej opracowania. Wymiana na nową obecnie zamontowanej na elewacji skrzynki gazowej.Zastosowane materiały:Mozaikowy tynk żywiczny – zewnętrzne ściany piwnicy oraz cokół - cienkowarstwowy tynk dekoracyjny na bazie barwionych piasków kwarcowych i spoiwa z żywicy syntetycznej, barwiony w masie wg projektu kolorystyki1.3.	LOGGIE I BALKONYZakłada się demontaż wierzchnich warstw podłogi loggii do poziomu stropu a następnie wykonanie warstw hydroizolacji, izolacji cieplnej, jastrychu oraz wykończenie płytkami. Uszkodzone płyty loggii należy wyremontować przy użyciu systemu naprawczego dla konstrukcji betonowych oraz systemu balkonowego np. Ceresit PCC, zgodnie z zaleceniami producenta. Istniejące balustrady oraz pionowe elementy betonowe płyt należy zdemontować a następnie wykonać nowe balustrady, z podziałami nawiązującymi do istniejących balustrad, pomalowane farbą antykorozyjną w kolorze zgodnym z kolorystyka elewacji, z wypełnieniem z płyt poliwęglanowych matowych przeźroczystych. Pionowe elementy betonowe balustrady należy zastąpić płytami z poliwęglanu w kolorystyce wg części rysunkowej opracowania.Na posadzkach płyt balkonowych i loggi należy położyć płytki gresowe o wymiarach 30x30 cm mrozoodpornych, antypoślizgowych w min. IV klasie ścieralności , np. MISTRAL GRYS poler, satyna - Ceramika ParadyżZastosowane materiały:Płyty styropianowe współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,031 W/mK EPS 80-031 PODŁOGA, grubość płyty styropianowej – min. 4 cm 1.4.	OCIEPLENIE PODŁOGI PODDASZA NIEUŻYTKOWEGOWykonanie docieplenia całej podłogi w obrębie poddasza nieużytkowego z wełny mineralnej oraz wykonanie pokrycia podłogi z płyt OSB na konstrukcji drewnianej (NRO).Elementy konstrukcji drewnianej należy wykonać z legarów drewnianych o przekroju 8x8 cm ustawionych na słupkach drewnianych 8x8x18 cm (na wysokość ocieplenia). Przestrzeń między konstrukcja należy wypełnić wełną mineralną. Powierzchnie użytkową podłogi należy wykonać z płyt OSB.Zastosowane materiały:Granulat z wełny szklanej współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,039 W/mK dopuszcza się również stosowanie mat z wełny, grubość warstwy ocieplenia – 18 cm 1.5.	OCIEPLENIE ŚCIAN PODDASZA NIEUŻYTKOWEGOPrzed przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych należy sprawdzić jakość podłoża, skuć tynki niestabilne, uzupełnić ubytki, wyrównać i przygotować podłoże do przyklejania płyt styropianowych. Zgodnie z instrukcją producenta sprawdzić przyczepność płyt do podłoża. Ściany poddasza oddzielające je od klatek schodowych należy docieplić w zakresie określony w części rysunkowej opracowania oraz wykończyć tynkiem.Zastosowane materiały:Płyty z wełny mineralnej szklanej współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,033 W/mK grubość płyty z wełny mineralnej– 10 cm 1.6.	DACHWykonanie remont nieszczelnego pokrycia dachowego, poprzez usunięcie starych warstw papy i wykonanie nowego pokrycia z 2 warstw papy – podkładowej i termozgrzewalnej,wierzchniego krycia o gr. min: 5,2 – 5,5 mm. Dodatkowo zakłada się docieplenie stropodachu nad klatkami schodowymi wełną mineralną szklaną oraz wymianę wyłazów dachowych, na nowe o U = 1,6 W/m2K.Zastosowane materiały:Granulat z wełny szklanej współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,035 W/mK dopuszcza się również stosowanie mat z wełny, grubość warstwy ocieplenia – 18 cm 1.7.	KOMINYNa częściach istniejących kominów, wyprowadzonych ponad połać dachu, należy wykonać wyprawy tynkarskie mozaikowe – cienkowarstwowy tynk dekoracyjny na bazie barwionych piasków kwarcowych i spoiwa z żywicy syntetycznej, barwiony w masie wg projektu kolorystyki. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo lub powlekanej.1.8.	ZADASZENIE WEJŚĆ DO BUDYNKÓWSystem ociepleń – kompletny system ociepleń ścian zewnętrznych, w technologii bez spoinowego ocieplania ścian (ETICS, dawniej BSO). Wykonać nowe pokrycie daszku nad wejściem z papy termozgrzewalnej o gr. min: 5,2 – 5,5 mm.Zastosowane materiały:Płyty styropianowe współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,036 W/mK EPS 80-036 FASADA, grubość płyty styropianowej – 5 cm 1.9.	STOLARKA OKIENNAWymiana drewnianych okien na poddaszu nieużytkowym. Stolarka okienna nowa PCV; okna uchylno-rozwieralne. Kolor okien – biały. Okna należy zamontować w zewnętrznym licu ściany. Montaż ciepły okien (z użyciem taśm uszczelniających). W trakcie ocieplania ściany, w obrębie okien, wykonać węgarek ze styropianu o szerokości 3 cm.Przed zamówieniem stolarki wymiary wszystkich otworów sprawdzić na budowie.1.10.	STOLARKA DRZWIOWA ZEWNĘTRZNAWymiana zewnętrznych drzwi metalowych do piwnicy. Stolarka drzwiowa nowa PCV. Kolor drzwi – brązowy. Drzwi należy zamontować w zewnętrznym licu ściany. W trakcie ocieplania ściany, w obrębie drzwi, wykonać węgarek ze styropianu o szerokości 3 cm.Przed zamówieniem stolarki wymiary wszystkich otworów sprawdzić na budowie.1.11.	STOLARKA DRZWIOWA WEWNĘTRZNAWymiana drewnianych drzwi na poddaszu nieużytkowym. Stolarka drzwiowa nowa drewniana. Współczynnik całkowity przenikania ciepła nie większy niż U = 1,5 W/m2K; kolor drzwi – brązowy. Drzwi należy zamontować w zewnętrznym licu ściany. W trakcie ocieplania ściany, w obrębie drzwi, wykonać węgarek ze styropianu o szerokości 3 cm.Przed zamówieniem stolarki wymiary wszystkich otworów sprawdzić na budowie.1.12.	PARAPETYNowe parapety wykonać z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo lub blachy powlekanej. Kolorystyka wg części rysunkowej opracowania.1.13.	RYNNY I RURY SPUSTOWEWszystkie rynny i rury spustowe wymienić na ocynkowane malowane proszkowo. Studzienki rewizyjne wymienić na systemowe w kolorze rur spustowych. Kolorystyka wg części rysunkowej opracowania. W trakcie demontażu należy sprawdzić drożność systemu kanalizacji deszczowej w przypadku stwierdzenia ich niedrożności należy je udrożnić.1.14.	OBRÓBKI BLACHARSKIEWymiana wszystkich obróbek blacharskich. Wszystkie obróbki blacharskie i opierzenia z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo lub blachy powlekanej. Obróbki dopasować zgodnie ze zmianą grubości ścian. Kolorystyka wg części rysunkowej opracowania.1.15.	INSTALACJA ODGROMOWAW ramach prac budowlanych zakłada się wykonanie nowej instalacji odgromowej. Projektowaną instalację wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Zwody poziome i odprowadzające wykonać drutem FeZn stalowym ocynkowanym 8mm. Zwody poziome połączyć do obróbek z blachy oraz wszystkich metalowych urządzeń umieszczonych na dachu. Nowe przewody odprowadzające należy ułożyć pod ociepleniem w rurkach rvlk. Przewody odprowadzające podłączyć do instalacji odgromowej za pomocą zacisków krzyżowych drut bednarka. Zakłada się wykorzystanie istniejącego uziomu. Należy wykonać pomiary instalacji, w przypadku stwierdzenia braku wymaganego uziemienia należy wykonać nowe uziemienia pionowe. Przewody odprowadzające łączyć z uziomem przewodami uziemiającymi poprzez złącza kontrolno–pomiarowe.1.16.	KOLORYSTYKA ELEWACJIKolorystyka elewacji zgodnie z projektem elewacji.1.17.	OPASKA ODWADNIAJĄCA I CHODNIK PRZED BUDYNKIEMW miejscach demontażu istniejącej opaski na czas prowadzenia robót, po zakończeniu termomodernizacji należy wykonać jej odtworzenie zgodnie z stanem istniejącym. Demontaż istniejącego chodnika znajdującego się przed budynkiem wraz z obrzeżami i dojściami do klatek schodowych. Po zakończeniu wszelkich prac należy wykonać nowy chodnik, wraz z dojściami do budynku i nowymi obrzeżami. Chodnik wykonać z kostki brukowej szarej o grubości 6 cm. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku poprzez ocieplenie elewacji, stropu nad ostatnią kondygnacją budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Paderewskiego 28, będącego w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.1.	ZAKRES PRAC TERMOMODERNIZACYJNCYHProjekt termomodernizacji obejmuje ocieplenie ścian zewnętrznych, podłogi loggii i balkonów, stropodachu z określeniem kolorystyki elewacji. Prace obejmują także wykonanie wszystkich obróbek blacharskich, orynnowania, wymianę okien na strychu wraz z kratkami wentylacyjnymi, wymianę balustrad loggii i balkonów, wykonanie podłogi loggii z jej ociepleniem, remont opaski wokół budynku,wykonanie chodnika przed budynkiem wraz z dojściami do klatek schodowych, montaż instalacji odgromowej.1.1.	ŚCIANY ZEWNĘTRZNEPrzed przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych należy sprawdzić jakość podłoża, skuć tynki niestabilne, uzupełnić ubytki, wyrównać i przygotować podłoże do przyklejania płyt styropianowych. Zgodnie z instrukcją producenta sprawdzić przyczepność płyt do podłoża. Przed pracami termomodernizacyjnymi zdemontować z elewacji obróbki blacharskie, anteny satelitarne,anteny do radiowej transmisji internetowej wraz z biegnącymi po elewacjach budynku przewodami, parapety zewnętrzne, tabliczki i inne elementy występujące na elewacji budynku. Wykonać ułożenie możliwych do zdemontowania przewodów biegnących po elewacji budynku w rurkach osłonowych PCV. Wymienić na nowe lampy oświetleniowe typu LED znajdujące się przed wejściami do klatek schodowych. Wymienić na nowe koszyczki na ulotki przed każdą z klatek.System ociepleń – kompletny system ociepleń ścian zewnętrznych, w technologii bez spoinowego ocieplania ścian (ETICS, dawniej BSO).Zastosowane materiały:Płyty styropianowe współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,036 W/mK EPS 80-036 FASADA, grubość płyty styropianowej – 14 cm Uwaga: płyty styropianowe na całej wysokości elewacji klejone oraz kołkowane do podłożaTynk silikonowy – barwiony w masie, dyspersyjny tynk cienkowarstwowy z domieszką emulsji żywicy silikonowej, odporny na warunki atmosferyczne, zabrudzenia, hydrofobowy, na warstwie siatki zbrojącej wtopionej w warstwę klejuFarba elewacyjna akrylowa – matowa farba nawierzchniowa na bazie wodnej dyspersji ( farba do wykorzystania podczas wykonywania oznaczeń adresowych i oznaczenia poszczególnych klatek schodowych)Ościeża okien i drzwi:Płyty styropianowe współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,036 W/mK EPS 80-036 FASADA, grubość płyty styropianowej – 1-3 cm Tynk silikonowy – barwiony w masie, dyspersyjny tynk cienkowarstwowy z domieszką emulsji żywicy silikonowej, odporny na warunki atmosferyczne, zabrudzenia, hydrofobowy, na warstwie siatki zbrojącej wtopionej w warstwę klejuW obrębie stref wejściowych (w odległości min. 1,0m od skrzydła drzwiowego oraz w narożnikach okien) w celu zabezpieczenia elewacji przed uszkodzeniami należy zastosować podwójną siatkę elewacyjnąUwaga: ościeża okien należy wykończyć w kolorze odpowiadającym płaszczyźnie ściany przylegającej z danej strony do ościeża.1.2.	ŚCIANY FUNDAMENTOWE, COKOŁYIstniejące ściany ocieplone styropianem i wykończone tynkiem mozaikowym. Wykonać zmianę kolorystyki cokołu wg części rysunkowej opracowania. Wymiana na nową obecnie zamontowanej na elewacji skrzynki gazowej.Zastosowane materiały:Mozaikowy tynk żywiczny – zewnętrzne ściany piwnicy oraz cokół - cienkowarstwowy tynk dekoracyjny na bazie barwionych piasków kwarcowych i spoiwa z żywicy syntetycznej, barwiony w masie wg projektu kolorystyki1.3.	LOGGIE I BALKONYZakłada się demontaż wierzchnich warstw podłogi loggii do poziomu stropu a następnie wykonanie warstw hydroizolacji, izolacji cieplnej, jastrychu oraz wykończenie płytkami. Uszkodzone płyty loggii należy wyremontować przy użyciu systemu naprawczego dla konstrukcji betonowych oraz systemu balkonowego np. Ceresit PCC, zgodnie z zaleceniami producenta. Istniejące balustrady oraz pionowe elementy betonowe płyt należy zdemontować a następnie wykonać nowe balustrady, z podziałami nawiązującymi do istniejących balustrad, pomalowane farbą antykorozyjną w kolorze zgodnym z kolorystyka elewacji, z wypełnieniem z płyt poliwęglanowych matowych przeźroczystych. Pionowe elementy betonowe balustrady należy zastąpić płytami z poliwęglanu w kolorystyce wg części rysunkowej opracowania.Na posadzkach płyt balkonowych i loggi należy położyć płytki gresowe o wymiarach 30x30 cm mrozoodpornych, antypoślizgowych w min. IV klasie ścieralności , np. MISTRAL GRYS poler, satyna - Ceramika ParadyżZastosowane materiały:Płyty styropianowe współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,031 W/mK EPS 80-031 PODŁOGA, grubość płyty styropianowej – min. 4 cm 1.4.	OCIEPLENIE PODŁOGI PODDASZA NIEUŻYTKOWEGOWykonanie docieplenia całej podłogi w obrębie poddasza nieużytkowego z wełny mineralnej oraz wykonanie pokrycia podłogi z płyt OSB na konstrukcji drewnianej (NRO).Elementy konstrukcji drewnianej należy wykonać z legarów drewnianych o przekroju 8x8 cm ustawionych na słupkach drewnianych 8x8x18 cm (na wysokość ocieplenia). Przestrzeń między konstrukcja należy wypełnić wełną mineralną. Powierzchnie użytkową podłogi należy wykonać z płyt OSB.Zastosowane materiały:Granulat z wełny szklanej współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,039 W/mK dopuszcza się również stosowanie mat z wełny, grubość warstwy ocieplenia – 18 cm 1.5.	OCIEPLENIE ŚCIAN PODDASZA NIEUŻYTKOWEGOPrzed przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych należy sprawdzić jakość podłoża, skuć tynki niestabilne, uzupełnić ubytki, wyrównać i przygotować podłoże do przyklejania płyt styropianowych. Zgodnie z instrukcją producenta sprawdzić przyczepność płyt do podłoża. Ściany poddasza oddzielające je od klatek schodowych należy docieplić w zakresie określony w części rysunkowej opracowania oraz wykończyć tynkiem.Zastosowane materiały:Płyty z wełny mineralnej szklanej współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,033 W/mK grubość płyty z wełny mineralnej– 10 cm 1.6.	DACHWykonanie remont nieszczelnego pokrycia dachowego, poprzez usunięcie starych warstw papy i wykonanie nowego pokrycia z 2 warstw papy – podkładowej i termozgrzewalnej,wierzchniego krycia o gr. min: 5,2 – 5,5 mm. Dodatkowo zakłada się docieplenie stropodachu nad klatkami schodowymi wełną mineralną szklaną oraz wymianę wyłazów dachowych, na nowe o U = 1,6 W/m2K.Zastosowane materiały:Granulat z wełny szklanej współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,035 W/mK dopuszcza się również stosowanie mat z wełny, grubość warstwy ocieplenia – 18 cm 1.7.	KOMINYNa częściach istniejących kominów, wyprowadzonych ponad połać dachu, należy wykonać wyprawy tynkarskie mozaikowe – cienkowarstwowy tynk dekoracyjny na bazie barwionych piasków kwarcowych i spoiwa z żywicy syntetycznej, barwiony w masie wg projektu kolorystyki. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo lub powlekanej.1.8.	ZADASZENIE WEJŚĆ DO BUDYNKÓWSystem ociepleń – kompletny system ociepleń ścian zewnętrznych, w technologii bez spoinowego ocieplania ścian (ETICS, dawniej BSO). Wykonać nowe pokrycie daszku nad wejściem z papy termozgrzewalnej o gr. min: 5,2 – 5,5 mm.Zastosowane materiały:Płyty styropianowe współczynnik przewodzenia ciepła λobl ≤ 0,036 W/mK EPS 80-036 FASADA, grubość płyty styropianowej – 5 cm 1.9.	STOLARKA OKIENNAWymiana drewnianych okien na poddaszu nieużytkowym. Stolarka okienna nowa PCV; okna uchylno-rozwieralne. Kolor okien – biały. Okna należy zamontować w zewnętrznym licu ściany. Montaż ciepły okien (z użyciem taśm uszczelniających). W trakcie ocieplania ściany, w obrębie okien, wykonać węgarek ze styropianu o szerokości 3 cm.Przed zamówieniem stolarki wymiary wszystkich otworów sprawdzić na budowie.1.10.	STOLARKA DRZWIOWA ZEWNĘTRZNAWymiana zewnętrznych drzwi metalowych do piwnicy. Stolarka drzwiowa nowa PCV. Kolor drzwi – brązowy. Drzwi należy zamontować w zewnętrznym licu ściany. W trakcie ocieplania ściany, w obrębie drzwi, wykonać węgarek ze styropianu o szerokości 3 cm.Przed zamówieniem stolarki wymiary wszystkich otworów sprawdzić na budowie.1.11.	STOLARKA DRZWIOWA WEWNĘTRZNAWymiana drewnianych drzwi na poddaszu nieużytkowym. Stolarka drzwiowa nowa drewniana. Współczynnik całkowity przenikania ciepła nie większy niż U = 1,5 W/m2K; kolor drzwi – brązowy. Drzwi należy zamontować w zewnętrznym licu ściany. W trakcie ocieplania ściany, w obrębie drzwi, wykonać węgarek ze styropianu o szerokości 3 cm.Przed zamówieniem stolarki wymiary wszystkich otworów sprawdzić na budowie.1.12.	PARAPETYNowe parapety wykonać z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo lub blachy powlekanej. Kolorystyka wg części rysunkowej opracowania.1.13.	RYNNY I RURY SPUSTOWEWszystkie rynny i rury spustowe wymienić na ocynkowane malowane proszkowo. Studzienki rewizyjne wymienić na systemowe w kolorze rur spustowych. Kolorystyka wg części rysunkowej opracowania. W trakcie demontażu należy sprawdzić drożność systemu kanalizacji deszczowej w przypadku stwierdzenia ich niedrożności należy je udrożnić.1.14.	OBRÓBKI BLACHARSKIEWymiana wszystkich obróbek blacharskich. Wszystkie obróbki blacharskie i opierzenia z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo lub blachy powlekanej. Obróbki dopasować zgodnie ze zmianą grubości ścian. Kolorystyka wg części rysunkowej opracowania.1.15.	INSTALACJA ODGROMOWAW ramach prac budowlanych zakłada się wykonanie nowej instalacji odgromowej. Projektowaną instalację wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Zwody poziome i odprowadzające wykonać drutem FeZn stalowym ocynkowanym 8mm. Zwody poziome połączyć do obróbek z blachy oraz wszystkich metalowych urządzeń umieszczonych na dachu. Nowe przewody odprowadzające należy ułożyć pod ociepleniem w rurkach rvlk. Przewody odprowadzające podłączyć do instalacji odgromowej za pomocą zacisków krzyżowych drut bednarka. Zakłada się wykorzystanie istniejącego uziomu. Należy wykonać pomiary instalacji, w przypadku stwierdzenia braku wymaganego uziemienia należy wykonać nowe uziemienia pionowe. Przewody odprowadzające łączyć z uziomem przewodami uziemiającymi poprzez złącza kontrolno–pomiarowe.1.16.	KOLORYSTYKA ELEWACJIKolorystyka elewacji zgodnie z projektem elewacji.1.17.	OPASKA ODWADNIAJĄCA I CHODNIK PRZED BUDYNKIEMW miejscach demontażu istniejącej opaski na czas prowadzenia robót, po zakończeniu termomodernizacji należy wykonać jej odtworzenie zgodnie z stanem istniejącym. Demontaż istniejącego chodnika znajdującego się przed budynkiem wraz z obrzeżami i dojściami do klatek schodowych. Po zakończeniu wszelkich prac należy wykonać nowy chodnik, wraz z dojściami do budynku i nowymi obrzeżami. Chodnik wykonać z kostki brukowej szarej o grubości 6 cm. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111300-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112710-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45223100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45223210-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233222-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45261000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262210-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262300-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262311-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262410-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262500-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45320000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45321000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45410000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421146-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45430000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45442100-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do dnia 30.09.2020 lub do dnia 15.10.2020 -termin wykonania zamówienia jest kryterium oceny ofert</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złZamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczania wykonawcy i kopii polisy OC.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej 3 roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie, ociepleniu budynku lub budowie budynku o wartości min 100.000,00 zł brutto każda;</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Wzór oferty na roboty budowlane - formularz ofertowyWykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcomOświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę zawarte w formularzu ofertowymZamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty kosztorys ofertowy.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">10 000.00 zł</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow">0</span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow">0</span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena ryczałtowa</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin wykonania</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">wszelkie zmiany umowy są dopuszczalne na zasadach określonych we wzorze umowy</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-31</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">07:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">pl</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com