JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200319/525073-N-2020.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 525073-N-2020 z dnia 2020-03-19 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Kruszwica</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Usługi wykaszania terenów zielonych na terenie gminy Kruszwica</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Kruszwica</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">92350777000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Nadgoplańska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">4</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">88-150</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kruszwica</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">kujawsko-pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">523 515 010</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">523 516 021</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/?app=przetargi</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/?app=przetargi</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w sposób pisemny</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miejski w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Usługi wykaszania terenów zielonych na terenie gminy Kruszwica</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">PIFZ-Z.271.4.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">3</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Zadanie 1: „Wykaszanie terenów zielonych na obszarach miejskich w Kruszwicy”Wspólny Słownik Zamówień: CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawnikówCPV 773100006 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonychCPV 77312000-0 Usługi usuwania chwastówZamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: do 30.11.2020 r.I.	Przedmiot zamówienia 1.	Przedmiot umowy obejmuje następujący zakres prac: 1)	mechaniczne i ręczne koszenie trawy na terenach zielonych w Kruszwicy wraz z zebraniem pokosu:a) przy ulicy Nadgoplańskiej o powierzchni - 3,2 ha,b) przy ulicy Kujawskiej i Wiejskiej o powierzchni - 5,0 ha,c) przy ulicy Portowej o powierzchni – 0,3 had) przy ulicy Osiedle Robotnicze i Lipowej o powierzchni – 1,5 ha,e) przy alejce pieszo-rowerowej pomiędzy mostami i na małym moście o powierzchni – 1,1 ha,lokalizacje i zakres terenów koszenia przedstawiają mapy poglądowe - załącznik nr 10 do SIWZ.2)	po skoszeniu trawy każdorazowe wykoszenie wykaszarką trawy na skarpach, przy drzewach, krzewach oraz krawężnikach, 3)	oczyszczanie wszystkich terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu i wywozie nieczystości m.in.: kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp. przy każdorazowym wykonywaniu zleconych prac we wszystkich wskazanych lokalizacjach.II.	Wytyczne dla Wykonawcy:1.	Ustala się 4-krotne koszenie każdego z terenów wymienionych w punkcie I „Przedmiot zamówienia” w czasie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem pkt. 62.	Zamówienie realizowane będzie na podstawie zleceń wykonania, ze wskazaniem zakresu zlecanych prac, lokalizacji i terminu realizacji przekazanych Wykonawcy pisemnie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2019 r. poz. 123).3.	Zlecenie wykonania usługi będzie każdorazowo poprzedzone zgłoszeniem pisemnym lub e-mailowym przez Zamawiającego, co najmniej na 2 dni przed terminem rozpoczęcia usługi.4.	Jedno zlecenie może obejmować maksymalnie 2 lokalizacje. 5.	Maksymalna wysokość trawy na terenach zielonych w Kruszwicy po skoszeniu nie może być wyższa niż 2 cm.6.	W zależności od warunków atmosferycznych ilość koszeń może ulec zmianie. 7.	Zgodnie z ustawą z dnia 14. grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) wytwórcą odpadów jest Wykonawca. Zagospodarowanie powstających odpadów powinno następować zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019r. poz. 1396 z późn. zm.) i ustawie o odpadach. 8.	Dowody przekazania odpadów (karty przekazania odpadów), należy przekazywać Zamawiającemu podczas odbioru koszenia. Dostarczenie kserokopii karty odpadu Zamawiającemu jest warunkiem niezbędnym do dokonania odbioru prac a brak karty w dniu odbioru traktowany będzie jako opóźnienie w wykonaniu prac oraz będzie podstawą do naliczenia kary umownej. 9.	Podana ilość wykonywanych prac, jak również wielkości wyrażone w jednostkach miar są wielkościami szacunkowymi, niezbędnymi do wyceny danego zakresu prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia większej ilości niektórych prac oraz prawo do niezrealizowania pełnej ilości niektórych prac. 10.	Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości prac w przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że realizacja pełnej ilości prac jest niemożliwa lub nie jest konieczna.11.	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy na piśmie. III.	Termin realizacji zamówienia1.	Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy ustala się na dzień zawarcia umowy, a ich zakończenia do dnia 30.11.2020 r.2.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania koszenia trawy na terenach zielonych w Kruszwicy na danym terenie w terminie: 1)	przy ulicy Nadgoplańskiej o powierzchni 3,2 ha - 5 dni roboczych2)	przy ulicy Kujawskiej i Wiejskiej o powierzchni 5,0 ha- 7 dni roboczych3)	przy ulicy Portowej o powierzchni 0,3 ha– 1 dzień roboczy4)	przy ulicy Osiedle Robotnicze i Lipowej o powierzchni 1,5 ha– 3 dni robocze5)	przy alejce pieszo-rowerowej pomiędzy mostami i na małym moście o powierzchni 1,1 ha– 3 dni robocze3.	Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zlecenia w ciągu …… dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zlecenia. 4.	Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) z określeniem miejsca wykonywania prac.IV.	Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:1)	pracownicy fizyczni,2)	operatorzy sprzętu koszącego,jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w §9 projektu umowy.Zadanie 2: „Wykaszanie terenów zielonych na obszarach wiejskich gminy Kruszwica”.Wspólny Słownik Zamówień: CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawnikówCPV 773100006 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonychCPV 77312000-0 Usługi usuwania chwastówZamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: do 30.11.2020 r.I.	Przedmiot zamówienia: 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykaszaniu terenów zielonych na terenach sołectw Gminy Kruszwica bez zbierania pokosu (wykaz terenów koszenia przedstawia załącznik nr 11 do SIWZ) oraz koszenie terenów zielonych na terenach sołectw Gminy Kruszwica wraz ze zebraniem i wywozem pokosu (wykaz terenów koszenia przedstawia załącznik nr 12 do SIWZ). 2.	Zakres świadczenia usług obejmuje: 1)	mechaniczne i ręczne koszenie terenów zielonych w tym terenów przy świetlicach, boiskach, terenach rekreacyjnych, placach zabaw oraz pozostałych terenach zielonych należących do Gminy Kruszwica.2)	wywóz odpadów zielonych powstałych w trakcie wykonywania prac z miejsc wskazanych w załączniku nr 12 na składowisko odpadów.3)	oczyszczanie terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu i wywozie nieczystości m.in.: kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp. przy każdorazowym wykonywaniu zleconych prac we wszystkich lokalizacjach wskazanych w załącznikach nr 11 i nr 12 do SIWZ,lokalizacje i zakres terenów koszenia przedstawiają mapy poglądowe - załącznik nr 13 do SIWZ.3.	Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zlecenia w ciągu …… dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zlecenia. 4.	Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) z określeniem terminu i miejsca wykonywania prac.II.	Wytyczne dla Wykonawcy:1.	Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia, lokalizacja, częstotliwość wykonywania prac, orientacyjny szacunkowy obmiar powierzchni zostały określone w załącznikach nr 11 i nr 12. 2. Zamówienie realizowane będzie na podstawie pisemnych zleceń wykonania, ze wskazaniem zakresu zlecanych prac, przedmiaru, lokalizacji, kolejności wykonania usługi i terminu realizacji przekazanych Wykonawcy pisemnie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2019 r. poz. 123).3.	Zlecenie wykonania usługi będzie każdorazowo poprzedzone zgłoszeniem pisemnym lub e-mailowym przez Zamawiającego, co najmniej na 2 dni przed terminem rozpoczęcia usługi.4.	Jedno zlecenie może obejmować maksymalnie 4 sołectwa.5.	Przy określaniu terminu realizacji Zamawiający przyjmuje zasadę, że Wykonawca winien w ciągu 1 dnia roboczego wykonać usługi objęte przedmiotem zamówienia do 5.000 m2. Długość terminu zostanie dostosowana proporcjonalnie do ilości zleconej w danym zleceniu powierzchni (obowiązuje zaokrąglenie w górę).6.	W zależności od warunków atmosferycznych ilość koszeń może ulec zmianie. 7.	Maksymalna wysokość trawy na terenach zielonych po skoszeniu nie może być wyższa niż 2 cm.8.	W przypadku wykaszania ogrodzonych terenów zielonych Wykonawca zobowiązany jest do wycięcia zewnętrznej strony ogrodzenia na szerokości minimum 30 cm.9.	Zgodnie z ustawą z dnia 14. grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) wytwórcą odpadów jest Wykonawca. Zagospodarowanie powstających odpadów powinno następować zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019r. poz. 1396 z późn. zm.) i ustawie o odpadach. 10.	Dowody przekazania odpadów (karty przekazania odpadów), należy przekazywać Zamawiającemu podczas odbioru koszenia. Dostarczenie kserokopii karty odpadu Zamawiającemu jest warunkiem niezbędnym do dokonania odbioru prac a brak karty w dniu odbioru traktowany będzie jako opóźnienie w wykonaniu prac oraz będzie podstawą do naliczenia kary umownej. 11.	Podana ilość wykonywanych prac, jak również wielkości wyrażone w jednostkach miar są wielkościami szacunkowymi, niezbędnymi do wyceny danego zakresu prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia większej ilości niektórych prac oraz prawo do niezrealizowania pełnej ilości niektórych prac. 12.	Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości prac w przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że realizacja pełnej ilości prac jest niemożliwa lub nie jest konieczna.13.	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy na piśmie.III.	Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:1)	pracownicy fizyczni,2)	operatorzy sprzętu koszącego,jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w §9 projektu umowy.Zadanie 3: „Wykaszanie traw i chwastów w pasie drogowym dróg gminnych na terenie gminy Kruszwica”Wspólny Słownik Zamówień: CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawnikówCPV 773100006 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonychCPV 77312000-0 Usługi usuwania chwastówZamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: do 30.09.2020 r.I.	Przedmiot zamówienia: 1.	Przedmiot umowy obejmuje wykonanie usługi wykaszania terenów zielonych w pasie drogowym dróg gminnych na terenie gminy Kruszwica. Lokalizacje i zakres terenów przeznaczonych do wykoszenia przedstawia załącznik nr 14 do SIWZ – wykaz dróg.2.	Zamówienie obejmuje koszenie traw, chwastów i odrostów krzewów na powierzchni koszonej w pasie drogowym bez zbierania pokosu. Przez powierzchnię koszoną w pasie drogowym rozumie się pobocze, rów, skarpę, przeciwskarpę w odległości 1,5 m od krawędzi jezdni bitumicznej lub powierzchniowo utrwalonej i linii utwardzenia dla drogi gruntowej.3.	Przy określaniu terminu realizacji Zamawiający przyjmuje zasadę, że Wykonawca winien w ciągu 1 dnia kalendarzowego wykonać usługi objęte przedmiotem zamówienia na odcinku minimum 5 km drogi. Wykaszanie będzie obejmować stroną prawą i lewą drogi. Wskazana długość dotyczy pikietaża drogi. Długość terminu zostanie dostosowana proporcjonalnie do ilości zleconych w danym zleceniu kilometrów drogi.4.	Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zlecenia w ciągu …… dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zlecenia. 5.	Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) z określeniem terminu i miejsca wykonywania prac.II.	Wytyczne dla Wykonawcy:1.	Wykonawca będzie realizował usługi w pasie drogowym w sposób nie utrudniający ruchu pojazdów i nie zagrażający bezpieczeństwu użytkowników dróg.2.	Wykonawca zobowiązany jest realizować usługi nie powodując uszkodzenia istniejącej infrastruktury drogowej.3.	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania odcinka drogi na długości wykonywania prac znakami A 14 „roboty na drodze”. Środki transportowe i inny sprzęt kołowy wykorzystywany do realizacji zamówienia musi być obowiązkowo wyposażony w lampy ostrzegawcze oraz znaki A 14 „roboty na drodze” i C 10 „nakaz jazdy z lewej strony znaku”.4.	Zamówienie realizowane będzie na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie gminy Kruszwica. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg gminnych i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów.5.	Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych.6.	Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni sprzęt techniczny. Sprzęt niżej wymieniony musi być w pełnej sprawności, gotowy do przedstawienia komisji przetargowej:-	ciągnik z kosiarką doczepną bijakową do koszenia poboczy lub sprzęt równoważny 2 szt.-	kosa spalinowa żyłkowa lub z trójzębem lub sprzęt równoważny: 3 szt.III.	Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:3)	pracownicy fizyczni,4)	operatorzy sprzętu koszącego,jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 9 projektu umowy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">77314100-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77310000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77312000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77312000-0</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-11-30</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-11-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:a) Wykonawca przestawi i udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przez upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w ramach wykonanych lub wykonywanych usług wykonał:dla zadania nr 1: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dla tej części zamówienia. dla zadania nr 2: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dla tej części zamówienia. dla zadania nr 3: - co najmniej jedną usługę polegającą na wykaszaniu traw i chwastów w pasie drogowym o wartości co najmniej 50.000,00 zł.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia (dot. zadania nr 3):a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór zał. nr 6 do SIWZ.Dowodami, o których mowa powyżej, zgodnie z §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126, z 2018r. poz. 1993 z późn. zm.), są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Formularz oferty; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy; oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, formularz cenowy odpowiedni dla każdej części</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena (koszt)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Czas przystąpienia do realizacji zlecenia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jeśli będzie konieczny dodatkowy czas na wykonanie usług, w przypadku:1)	wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. W takim wypadku termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o ilość dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Wykonawca ma obowiązek złożenia wniosku do Zamawiającego w tym zakresie wraz z udokumentowaniem tego faktu,2)	siły wyższej.2.	Zmiana terminu może dotyczy również realizacji poszczególnych zleceń, zarówno w zakresie ich rozpoczęcia, jak i zakończenia. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-03-27</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">20.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica;b)	inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Kruszwicy jest Pan Mariusz Andryszak, kontakt: e-mail: mariusz.andryszak@gmail.com, telefon: 797 599 363;c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Usługi wykaszania terenów zielonych na terenie gminy Kruszwica” prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony;d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h)	posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i)	nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykaszanie terenów zielonych na obszarach miejskich w Kruszwicy</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wspólny Słownik Zamówień: CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawnikówCPV 773100006 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonychCPV 77312000-0 Usługi usuwania chwastówZamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: do 30.11.2020 r.I.	Przedmiot zamówienia 1.	Przedmiot umowy obejmuje następujący zakres prac: 1)	mechaniczne i ręczne koszenie trawy na terenach zielonych w Kruszwicy wraz z zebraniem pokosu:a) przy ulicy Nadgoplańskiej o powierzchni - 3,2 ha,b) przy ulicy Kujawskiej i Wiejskiej o powierzchni - 5,0 ha,c) przy ulicy Portowej o powierzchni – 0,3 had) przy ulicy Osiedle Robotnicze i Lipowej o powierzchni – 1,5 ha,e) przy alejce pieszo-rowerowej pomiędzy mostami i na małym moście o powierzchni – 1,1 ha,lokalizacje i zakres terenów koszenia przedstawiają mapy poglądowe w załączniku nr 10 do SIWZ.2)	po skoszeniu trawy każdorazowe wykoszenie wykaszarką trawy na skarpach, przy drzewach, krzewach oraz krawężnikach, 3)	oczyszczanie wszystkich terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu i wywozie nieczystości m.in.: kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp. przy każdorazowym wykonywaniu zleconych prac we wszystkich wskazanych lokalizacjach.II.	Wytyczne dla Wykonawcy:1.	Ustala się 4-krotne koszenie każdego z terenów wymienionych w punkcie I „Przedmiot zamówienia” w czasie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem pkt. 62.	Zamówienie realizowane będzie na podstawie zleceń wykonania, ze wskazaniem zakresu zlecanych prac, lokalizacji i terminu realizacji przekazanych Wykonawcy pisemnie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2019 r. poz. 123).3.	Zlecenie wykonania usługi będzie każdorazowo poprzedzone zgłoszeniem pisemnym lub e-mailowym przez Zamawiającego, co najmniej na 2 dni przed terminem rozpoczęcia usługi.4.	Jedno zlecenie może obejmować maksymalnie 2 lokalizacje. 5.	Maksymalna wysokość trawy na terenach zielonych w Kruszwicy po skoszeniu nie może być wyższa niż 2 cm.6.	W zależności od warunków atmosferycznych ilość koszeń może ulec zmianie. 7.	Zgodnie z ustawą z dnia 14. grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) wytwórcą odpadów jest Wykonawca. Zagospodarowanie powstających odpadów powinno następować zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019r. poz. 1396 z późn. zm.) i ustawie o odpadach. 8.	Dowody przekazania odpadów (karty przekazania odpadów), należy przekazywać Zamawiającemu podczas odbioru koszenia. Dostarczenie kserokopii karty odpadu Zamawiającemu jest warunkiem niezbędnym do dokonania odbioru prac a brak karty w dniu odbioru traktowany będzie jako opóźnienie w wykonaniu prac oraz będzie podstawą do naliczenia kary umownej. 9.	Podana ilość wykonywanych prac, jak również wielkości wyrażone w jednostkach miar są wielkościami szacunkowymi, niezbędnymi do wyceny danego zakresu prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia większej ilości niektórych prac oraz prawo do niezrealizowania pełnej ilości niektórych prac. 10.	Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości prac w przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że realizacja pełnej ilości prac jest niemożliwa lub nie jest konieczna.11.	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy na piśmie. III.	Termin realizacji zamówienia1.	Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy ustala się na dzień zawarcia umowy, a ich zakończenia do dnia 30.11.2020 r.2.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania koszenia trawy na terenach zielonych w Kruszwicy na danym terenie w terminie: 1)	przy ulicy Nadgoplańskiej o powierzchni 3,2 ha - 5 dni roboczych2)	przy ulicy Kujawskiej i Wiejskiej o powierzchni 5,0 ha- 7 dni roboczych3)	przy ulicy Portowej o powierzchni 0,3 ha– 1 dzień roboczy4)	przy ulicy Osiedle Robotnicze i Lipowej o powierzchni 1,5 ha– 3 dni robocze5)	przy alejce pieszo-rowerowej pomiędzy mostami i na małym moście o powierzchni 1,1 ha– 3 dni robocze3.	Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zlecenia w ciągu …… dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zlecenia. 4.	Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) z określeniem miejsca wykonywania prac.IV.	Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:1)	pracownicy fizyczni,2)	operatorzy sprzętu koszącego,jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w §9 projektu umowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77314100-5, 77310000-6, 77312000-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-11-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena (koszt)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Czas przystąpienia do realizacji zlecenia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykaszanie terenów zielonych na obszarach wiejskich gminy Kruszwica</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wspólny Słownik Zamówień: CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawnikówCPV 773100006 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonychCPV 77312000-0 Usługi usuwania chwastówZamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: do 30.11.2020 r.I.	Przedmiot zamówienia: 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykaszaniu terenów zielonych na terenach sołectw Gminy Kruszwica bez zbierania pokosu (wykaz terenów koszenia przedstawia załącznik nr 11 do SIWZ) oraz koszenie terenów zielonych na terenach sołectw Gminy Kruszwica wraz ze zebraniem i wywozem pokosu (wykaz terenów koszenia przedstawia załącznik nr 12 do SIWZ). 2.	Zakres świadczenia usług obejmuje: 1)	mechaniczne i ręczne koszenie terenów zielonych w tym terenów przy świetlicach, boiskach, terenach rekreacyjnych, placach zabaw oraz pozostałych terenach zielonych należących do Gminy Kruszwica.2)	wywóz odpadów zielonych powstałych w trakcie wykonywania prac z miejsc wskazanych w załączniku nr 12 na składowisko odpadów.3)	oczyszczanie terenów zielonych z zanieczyszczeń polegające na zbieraniu i wywozie nieczystości m.in.: kamieni, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi itp. przy każdorazowym wykonywaniu zleconych prac we wszystkich lokalizacjach wskazanych w załącznikach nr 11 i nr 12 do SIWZ,lokalizacje i zakres terenów koszenia przedstawiają mapy poglądowe w załączniku nr 13 do SIWZ.3.	Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zlecenia w ciągu …… dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zlecenia. 4.	Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) z określeniem terminu i miejsca wykonywania prac.II.	Wytyczne dla Wykonawcy:1.	Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia, lokalizacja, częstotliwość wykonywania prac, orientacyjny szacunkowy obmiar powierzchni zostały określone w załącznikach nr 11 i nr 12. 2. Zamówienie realizowane będzie na podstawie pisemnych zleceń wykonania, ze wskazaniem zakresu zlecanych prac, przedmiaru, lokalizacji, kolejności wykonania usługi i terminu realizacji przekazanych Wykonawcy pisemnie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2019 r. poz. 123).3.	Zlecenie wykonania usługi będzie każdorazowo poprzedzone zgłoszeniem pisemnym lub e-mailowym przez Zamawiającego, co najmniej na 2 dni przed terminem rozpoczęcia usługi.4.	Jedno zlecenie może obejmować maksymalnie 4 sołectwa.5.	Przy określaniu terminu realizacji Zamawiający przyjmuje zasadę, że Wykonawca winien w ciągu 1 dnia roboczego wykonać usługi objęte przedmiotem zamówienia do 5.000 m2. Długość terminu zostanie dostosowana proporcjonalnie do ilości zleconej w danym zleceniu powierzchni (obowiązuje zaokrąglenie w górę).6.	W zależności od warunków atmosferycznych ilość koszeń może ulec zmianie. 7.	Maksymalna wysokość trawy na terenach zielonych po skoszeniu nie może być wyższa niż 2 cm.8.	W przypadku wykaszania ogrodzonych terenów zielonych Wykonawca zobowiązany jest do wycięcia zewnętrznej strony ogrodzenia na szerokości minimum 30 cm.9.	Zgodnie z ustawą z dnia 14. grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) wytwórcą odpadów jest Wykonawca. Zagospodarowanie powstających odpadów powinno następować zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019r. poz. 1396 z późn. zm.) i ustawie o odpadach. 10.	Dowody przekazania odpadów (karty przekazania odpadów), należy przekazywać Zamawiającemu podczas odbioru koszenia. Dostarczenie kserokopii karty odpadu Zamawiającemu jest warunkiem niezbędnym do dokonania odbioru prac a brak karty w dniu odbioru traktowany będzie jako opóźnienie w wykonaniu prac oraz będzie podstawą do naliczenia kary umownej. 11.	Podana ilość wykonywanych prac, jak również wielkości wyrażone w jednostkach miar są wielkościami szacunkowymi, niezbędnymi do wyceny danego zakresu prac. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia większej ilości niektórych prac oraz prawo do niezrealizowania pełnej ilości niektórych prac. 12.	Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości prac w przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że realizacja pełnej ilości prac jest niemożliwa lub nie jest konieczna.13.	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy na piśmie.III.	Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:1)	pracownicy fizyczni,2)	operatorzy sprzętu koszącego,jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w §9 projektu umowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77314100-5, 77310000-6, 77312000-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-11-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena (koszt)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Czas przystąpienia do realizacji zlecenia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykaszanie traw i chwastów w pasie drogowym dróg gminnych na terenie gminy Kruszwica</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wspólny Słownik Zamówień: CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawnikówCPV 773100006 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonychCPV 77312000-0 Usługi usuwania chwastówZamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: do 30.09.2020 r.I.	Przedmiot zamówienia: 1.	Przedmiot umowy obejmuje wykonanie usługi wykaszania terenów zielonych w pasie drogowym dróg gminnych na terenie gminy Kruszwica. Lokalizacje i zakres terenów przeznaczonych do wykoszenia przedstawia załącznik nr 14 do SIWZ – wykaz dróg.2.	Zamówienie obejmuje koszenie traw, chwastów i odrostów krzewów na powierzchni koszonej w pasie drogowym bez zbierania pokosu. Przez powierzchnię koszoną w pasie drogowym rozumie się pobocze, rów, skarpę, przeciwskarpę w odległości 1,5 m od krawędzi jezdni bitumicznej lub powierzchniowo utrwalonej i linii utwardzenia dla drogi gruntowej.3.	Przy określaniu terminu realizacji Zamawiający przyjmuje zasadę, że Wykonawca winien w ciągu 1 dnia kalendarzowego wykonać usługi objęte przedmiotem zamówienia na odcinku minimum 5 km drogi. Wykaszanie będzie obejmować stroną prawą i lewą drogi. Wskazana długość dotyczy pikietaża drogi. Długość terminu zostanie dostosowana proporcjonalnie do ilości zleconych w danym zleceniu kilometrów drogi.4.	Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zlecenia w ciągu …… dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zlecenia. 5.	Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344) z określeniem terminu i miejsca wykonywania prac.II.	Wytyczne dla Wykonawcy:1.	Wykonawca będzie realizował usługi w pasie drogowym w sposób nie utrudniający ruchu pojazdów i nie zagrażający bezpieczeństwu użytkowników dróg.2.	Wykonawca zobowiązany jest realizować usługi nie powodując uszkodzenia istniejącej infrastruktury drogowej.3.	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania odcinka drogi na długości wykonywania prac znakami A 14 „roboty na drodze”. Środki transportowe i inny sprzęt kołowy wykorzystywany do realizacji zamówienia musi być obowiązkowo wyposażony w lampy ostrzegawcze oraz znaki A 14 „roboty na drodze” i C 10 „nakaz jazdy z lewej strony znaku”.4.	Zamówienie realizowane będzie na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie gminy Kruszwica. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg gminnych i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów.5.	Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych.6.	Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni sprzęt techniczny. Sprzęt niżej wymieniony musi być w pełnej sprawności, gotowy do przedstawienia komisji przetargowej:-	ciągnik z kosiarką doczepną bijakową do koszenia poboczy lub sprzęt równoważny 2 szt.-	kosa spalinowa żyłkowa lub z trójzębem lub sprzęt równoważny: 3 szt.III.	Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:3)	pracownicy fizyczni,4)	operatorzy sprzętu koszącego,jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 9 projektu umowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>77314100-5, 77310000-6, 77312000-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-09-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena (koszt)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Czas przystąpienia do realizacji zlecenia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com