JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200430/536269-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 536269-N-2020 z dnia 2020-04-30 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miejski Zakład Usług Komunalnych</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) Część 1 materiału roślinnego: krzewów liściastych i iglastych, drzew liściastych, bylin oraz traw ozdobnych, Część 2 grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk i kory kamiennej, Część 3materiału ogrodniczego: agrowłókniny, obrzeży trawnikowych (Eko-Bord), nasion traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miejski Zakład Usług Komunalnych</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27681549000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Plonów</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">22/I</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">41-200</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Sosnowiec</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">32 291 79 22</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.mzuk.sosnowiec.pl/bip</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">osobiście/kurierem do siedziby Zamawiającego</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) Część 1 materiału roślinnego: krzewów liściastych i iglastych, drzew liściastych, bylin oraz traw ozdobnych, Część 2 grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk i kory kamiennej, Część 3materiału ogrodniczego: agrowłókniny, obrzeży trawnikowych (Eko-Bord), nasion traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP 64/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa (sprzedaż w raz z transportem): Część 1: materiału roślinnego: krzewy liściaste i iglaste, drzewa liściaste, byliny oraz trawy ozdobne dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego:ZADANIE I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę (BO 20/XI/1)ZADANIE II: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6)ZADANIE III: dostawa materiału roślinnego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca.Część 2. grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk i kory kamiennej,ZADANIE I: realizowane w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6)- frakcja 8-16 mmZADANIE II: dostawa kruszywa ozdobnego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca - frakcja 8-16 mm / 16-22 mmCzęść 3. Materiału ogrodniczego: agrowłóknina, obrzeża trawnikowe (Eko-Bord), nasiona traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego:Zadanie I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę (BO 20/XI/1),Zadanie II: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6),Zadanie III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i Remontów. Zadanie IV: dostawa materiału ogrodniczego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">03451000-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03121000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>19200000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03441000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>14212000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20161100-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego: dla części 1, dla wszystkich ZADAŃ: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2020 roku lub do wyczerpania środków w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej, dla części 2 i 3: ZADANIE I, II, III: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2020 roku lub do wyczerpania środków w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej, ZADANIE IV: od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2020 roku lub do wyczerpania środków w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej,</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:-	wykonał należycie co najmniej jedną dostawę drzew i/ krzewów i/lub bylin, i/lub traw ozdobnych o wartości jednorazowego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto-	wykonał należycie co najmniej dwie dostawy drzew i/ krzewów i/lub bylin, i/lub traw ozdobnych o wartości jednorazowego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto,	wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz przedstawieniem na żądanie Zamawiającego dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym, dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Doświadczenie Wykonawcy – ilość wykonanych dostaw o charakterze tożsamym z opisanym w SIWZ, jest jednym z kryteriów oceny ofert.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:-	wykonał należycie co najmniej jedną dostawę drzew i/ krzewów i/lub bylin, i/lub traw ozdobnych o wartości jednorazowego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto-	wykonał należycie co najmniej dwie dostawy drzew i/ krzewów i/lub bylin, i/lub traw ozdobnych o wartości jednorazowego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto,	wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz przedstawieniem na żądanie Zamawiającego dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym, dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Doświadczenie Wykonawcy – ilość wykonanych dostaw o charakterze tożsamym z opisanym w SIWZ, jest jednym z kryteriów oceny ofert.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>TERMIN REALIZACJI cz. 1</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>TERMIN REALIZACJI cz. 2 i 3</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY cz.1</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zmiany umowy, a w szczególności w przypadkach przewidzianych w przepisach dotyczących zamówień publicznych wymagają, dla swej ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Jeżeli jakieś postanowienie niniejszej umowy jest lub stanie się nieskuteczne, to nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Strony umowy w takim przypadku zobowiązane są do dokonania uregulowania zastępczego, które jest możliwie najbliższe celowi gospodarczemu postanowienia nieskutecznego.3. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”, Wykonawca w formie pisemnej przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, b) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, c) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia kruszywa ozdobnego w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”, d) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, e) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w § 5 ust. 2 umowy, f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony">Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu obowiązujących przepisów.</span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-05-08</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa (sprzedaż w raz z transportem): Część 1: materiału roślinnego: krzewy liściaste i iglaste, drzewa liściaste, byliny oraz trawy ozdobne dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: ZADANIE I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę (BO 20/XI/1) ZADANIE II: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6) ZADANIE III: dostawa materiału roślinnego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Wymagania dotyczące materiału szkółkarskiego: a) ogólne:-	rośliny ozdobne powinny być czyste odmianowo, hodowla powinna być zgodna z zasadami agrotechniki szkółkarskiej,-	rośliny powinny być prawidłowo uformowane, zdrewniałe i zahartowane,-	rośliny powinny charakteryzować się dla danego gatunku i odmiany odpowiednim pokrojem, wysokością, długością pędów, a także równomiernym rozgałęzieniem i rozkrzewieniem, -	rośliny powinny mieć zachowane odpowiednie proporcje między pniem, koroną i bryłą korzeniową, -	stopień rozwoju, wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii,-	rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte,-	rośliny powinny być zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych, bez odrostów podkładki,-	system korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, przerośnięty, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny, a także wilgotny,-	każda partia roślin powinna być oznaczona etykietą zawierającą podstawowe dane: nazwa gatunkowa - odmiana, wysokość, rodzaj pojemnika.b) krzewy:-	krzewy iglaste powinny być dostarczane w pojemnikach podanych w formularzu cen jednostkowych. W przypadku posiadania krzewów w mniejszych lub większych pojemnikach w stosunku do wskazanych w formularzu, Wykonawca powinien sugerować się żądaną wysokością danej rośliny,-	krzewy iglaste powinny posiadać barwę igieł typową dla danej odmiany i być dostarczane w pojemnikach podanych w formularzu cen jednostkowych. W przypadku posiadania krzewów w mniejszych lub większych pojemnikach w stosunku do wskazanych w formularzu, Wykonawca powinien sugerować się żądaną wysokością danej rośliny,-	krzewy liściaste powinny mieć minimum trzy pędy z rozgałęzianiami dla danej odmiany,-	ilość pędów powinna odpowiadać do wielkości doniczki przykładowo C3 – 3 pędy, nie dotyczy krzewów słabo krzewiących się.c)	drzewa:-	drzewa liściaste powinny posiadać formę naturalną,-	rozgałęzienie u drzew powinno być typowe dla danego gatunku i odmiany,-	korzeń po balotowaniu powinien posiadać odpowiednie proporcje do pnia drzewa np: obwód pnia 18-25 cm korzeń 65-75 cm.d)	byliny:-	muszą być zgodne w wyglądzie z odmianą, -	muszą posiadać prawidłowo rozwinięty systemem korzeniowy w stosunku do wielkości rośliny i odmiany,-	powinny być w dobrej kondycji zdrowotnej, bez oznak chorób i żerowania szkodników,-	materiał w ramach gatunku i odmiany powinien być wyrównany pod względem wielkości i kształtu,-	podłoże w pojemniku powinno być równomiernie przerośnięte korzeniami, bryła korzeniowa musi pozostać w całości po usunięciu pojemnika,-	na organach trwałych (kłącza, bulwy, korzenie, zdrewniałe nasady tegorocznych pędów) powinny być widoczne pąki odnawiające, ewentualnie przyziemne rozety liści,-	powinny być dostarczone w pojemnikach P9.e)	trawy:-	trawy powinny posiadać równomiernie przerośniętą bryłę korzeniową, z jasnymi i żywotnymi wierzchołkami,-	w okresie wegetacji trawy powinny być silne, prawidłowo wybarwione, bez uszkodzeń mechanicznych i objawów chorobotwórczych.- 2. Wady niedopuszczalne roślin:-	występowanie w dostarczonej partii roślin innych gatunków i odmian,-	występowanie w dostarczonej partii roślin chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki,-	uszkodzenia mechaniczne roślin,-	zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni,- uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,- zwiędnięcia liści i kwiatów,- uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni,- wybiegnięcie roślin.3. Transport materiału roślinnego:- koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego,-	Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym,-	Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem),-	Wykonawca jest zobowiązany do rozładunku materiału roślinnego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego,-	zamówiony materiał roślinny należy dostarczyć na teren jednostki Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu – Dział Utrzymania Czystości przy ul. Władysława Andersa 9 (boczna) lub bezpośrednio na miejsce wysadzenia i w godzinach wskazanych przez Zamawiającego.4. Warunki odbioru zamówienia:-	dostarczony materiał roślinny będzie podlegał protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonych roślin oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego,-	w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia innej, pozbawionej wad partii materiału roślinnego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.5. Termin wykonania zamówienia-	zamówienie materiału roślinnego odbędzie się w formie jednorazowego zamówienia dla Zadania I: „W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę” , osobno dla Zadania II: „Przebudowa ul. Czołgistów”, zgodnie z podziałem na gatunki i ilości wymienione w formularzu cen jednostkowych oraz ze wskazaniem miejsca rozładunku oraz osobno dla Zadania IIIWykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia dla wszystkich zadań w terminie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 6 dni i nie dłuższym niż 9 dni po złożeniu zamówienia drogą elektroniczną, licząc od dnia następnego po dniu, w którym złożono zamówienie. ZADANIE I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną NiwkęROSLINY	GATUNEK	DONICZKA	SADZONKA(wys.)	ILOŚĆ	NAZWA ŁACIŃSKA	NAZWA POLSKA Krzewy liściaste	Hamamelis x intermedia	Oczar pośredni ‘Rubin’ lub ‘Feuerzauber’	min. C5	120/+	1	Viburnum opulus	Kalina koralowa	C5 lub bryła korzeniowa	70/+	3	Hydrangea paniculata 'Polar Bear'	Hortensja bukietowa	C3	50/+	3	Euonymus alatus	Trzmielina oskrzydlona	C3	50/+	2Krzewy iglaste	Pinus Mugo var. Pumilio	Kosodrzewina var. Pumilio	C5	35/+	30Byliny	Polugonum bistorta	Rdest wężownik	P9	10/+	5	Lychnis flos cuculi	Firletka poszarpana	P9	10/+	5	Geranium pratense	Bodziszek łąkowy	P9	10/+	5	Dactylorhiza maculata	Kukułka "Foliorella" (lub szerokolistna/plamista)	P9	10/+	5Drzewa liściaste	Tilia cordata	Lipa drobnolistna – obwód pnia na wys. 100 cm: 20-25 cm	bryła korzeniowa	250/+	3 suma	62ZADANIE II: Przebudowa ul. CzołgistówROSLINY	GATUNEK	DONICZKA	SADZONKA(wys.)	ILOŚĆ	NAZWA ŁACIŃSKA	NAZWA POLSKA Krzewy liściaste	Berberis thunbergii Atropurpurea Nana	Berberys Thunberga Atropurpurea Nana	C2	40/+	40	Spiraea japonica Goldmound	Tawuła japońska Goldmound	C2	30/+	144Krzewy iglaste	Juniperus horizontalis Prince of Wales	Jałowiec płożący Prince of Wales	C3	35/+	25	Juniperus horizontalis Wiltonii	Jałowiec płożący Wiltonii	C3	35/+	23	Thuja occidentalis Aureospicata	Żywotnik zachodni Aureospicata	C12	150/+	4Trawy	Pennisetum alopecuroides Hameln	Rozplenica japońska Hameln	C5	45/+	24Drzewa liściaste	Ulmus Camperdownii	Wiąz Camperdownii – obwód pnia na wys. 100 cm: 18-20 cm	bryła korzeniowa	250/+	2 suma	262Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 rokuTermin wykonania zamówienia jest w tej części postępowania jednym z kryteriów oceny ofert.WYMAGANIA DLA ZADANIA III:1.	Wymagania dotyczące materiału szkółkarskiego:- rośliny ozdobne powinny być czyste odmianowo, hodowla powinna być zgodna z zasadami agrotechniki szkółkarskiej,- rośliny powinny być prawidłowo uformowane, zdrewniałe i zahartowane, rośliny powinny charakteryzować się dla danego gatunku i odmiany odpowiednim pokrojem, wysokością, długością pędów, a także równomiernego rozgałęzienia i rozkrzewienia, - rośliny powinny mieć zachowane odpowiednie proporcje między pniem, koroną i bryłą korzeniową, - stopień rozwoju , wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii,- rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte,- rośliny powinny być zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych, bez odrostów podkładki,- system korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, przerośnięty, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny, a także wilgotny,- krzewy iglaste powinny być dostarczane w pojemnikach minimum 2 litrowych,- krzewy iglaste powinny posiadać barwę igieł typową dla danej odmiany,- krzewy liściaste powinny mieć minimum trzy pędy z rozgałęzianiami dla danej odmiany,- ilość pędów powinna odpowiadać do wielkości doniczki C3 – 3 pędy, nie dotyczy krzewów słabo krzewiących się,-	pnącza powinny być przywiązane do bambusowego palika,-	pnącza powinny posiadać minimum 2 silne pędy, 10 cm od podstawy,-	róże powinny posiadać minimum trzy (klasa A) pędy dostatecznie zdrewniałe, -	dopuszcza się sprzedaż roży bez bryły korzeniowej prawidłowo zabezpieczone, pęczkowane po 5 lub 10 sztuk,-	trawy powinny posiadać równomiernie przerośniętą bryłę korzeniową, z jasnymi i żywotnymi wierzchołkami, -	w okresie wegetacji trawy powinny być silne, prawidłowo wybarwione, bez uszkodzeń mechanicznych i objawów chorobotwórczych,-	każda partia roślin powinna być oznaczona etykietą zawierającą podstawowe dane: nazwa gatunkowa - odmiana, wysokość, rodzaj pojemnika.2.	Wady niedopuszczalne roślin:-	występowanie w dostarczonej partii roślin innych gatunków i odmian,- występowanie w dostarczonej partii roślin chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki,-	uszkodzenia mechaniczne roślin,- zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni,- uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,- zwiędnięcia liści i kwiatów,- uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni,- wybiegnięcie roślin.3.	Transport materiału roślinnego:- koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego,- Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny w terminie, na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym na bieżąco,- Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem),- Wykonawca jest zobowiązany do rozładunku materiału roślinnego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.4.	Warunki odbioru zamówienia:- dostarczony materiał roślinny będzie podlegał protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonych roślin oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego,-	w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczeni innej, pozbawionej wady partii materiału roślinnego w terminie wyznawczym przez Zamawiającego. 5.	Termin wykonania zamówienia:- terminy dostaw, asortyment i ilości zamawianych roślin ustalane będą na podstawie składanego przez Zamawiającego zamówienia telefonicznego, potwierdzonego e-mailem z 1 dniowym wyprzedzeniem, z określeniem gatunku, ilości i miejsca rozładunku. O ilościach zamawianego materiału decyduje jednostronnie Zamawiający.- Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 7 dni po informacji (zamówieniu) droga elektroniczną lub telefonicznie od Zamawiającego.- Zamawiający przy składaniu poszczególnych zamówień na dostawę roślin zastrzega sobie możliwość ewentualnej zmiany gatunku, odmiany lub ilości zamawianego materiału roślinnego.- zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji.- Wykonawca dostarczy zamówiony materiał roślinny na własny koszt: do Działu Utrzymania Czystości Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych; 41-200 Sosnowiec, ul. Andersa - / boczna / 9 lub bezpośrednio na miejsce ich wysadzenia ( po uzgodnieniu z Wykonawcą ).	WYKAZ ROŚLIN BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA:ROSLINY	GATUNEK	DONICZKA	SADZONKA	ILOŚĆ	NAZWA ŁACIŃSKA	NAZWA POLSKA Krzewy liściaste	Berberys thunberga 'Atropurpurea'	Berberys thunberga	C2	40/+	300	Berberys thunberga 'Aurea'	Berberys thunberga	C2	20/+	300	Berberys thunberga 'Erecta'	Berberys thunberga	C2	30/+	300	Berberys thunberga 'Golden Rocket'	Berberys thunberga	C2	30/+	400	Berberys thunberga Green carpet'	Berberys thunberga	C2	20/+	200	Berberys thunberga 'Red carpet'	Berberys thunberga	C2	30/+	200	Berberys thunberga 'Red Rocket'	Berberys thunberga	C2	40/+	400	Cornus alba 'IVORY HALO 'Bailhalo'	Dereń biały	C2	40/+	400	Cornus alba 'Sibirica'	Dereń biały	C2	40/+	300	Cornus sericea 'Flaviramea'	Dereń rozłogowy	C2	40/+	300	Cotoneaster ×suecicus 'Coral Beauty'	Irga szwedzka	C2	20/+	300	Physocarpus opulifolius 'Diabolo'	Pęchrznica kalinolistna	C2	40/+	400	Physocarpus opulifolius 'Luteus'	Pęchrznica kalinolistna	C2	40/+	400	Spirea japonica 'Anthony Waterer'	Tawuła nippońska	C3	25/+	300	Spirea japonica 'Magic Carpet'	Tawuła japońska	C3	25/+	300	Spirea japonica 'White Gold'	Tawuła japońska	C2	15/+	300	Spirea nipponica 'Snowmound'	Tawuła japońska	C2	30/+	300	Symphoricarpos chenaultii 'Hancock'	Śnieguliczka C2	30/+	200Krzewy iglaste	Juniperus horizontalis 'Limglow'	Jałowiec płożacy C3	35/+	100	Juniperus horizontalis 'Prince of Wales'	Jałowiec płożacy C3	35/+	100	Juniperus horizontalis Tamariscifolia',	Jałowiec płożacy C3	35/+	100	Pinus mugo var pumilio	Sosna kosodrezwina	C3	20/+	300	Thuja occidentalis 'Golden Tuffet'	Żywotnik zachodni	C3	20/+	200	Thuja occidentalis 'Hoserii'	Żywotnik zachodni	C3	20/+	200Trawy	Achnatherum calamagrostis	Chropatka trzcinnikowata C2	25/+	300	Calamagrostis acutiflora 'Karl Foerster'	Trzcinnik ostrokwiatowy	C2	25/+	300	Deschampsia cespitosa 'Goldshleier'	Śmiałek darniowy	C2	25/+	300	Festuca glauca	Kostrzewa sina	P9	10/+	300	Festuca scoparia	Kostrzewa miotlasta niedźwiedzie futro	P9	10/+	300	Miscanthus sinensis 'Graziella' lub 'Glacillimus'	Miskant chiński	C3	35/+	200	Miscanthus sinensis 'Kleine Fohtane'	Miskant chiński	C3	35/+	300	Miscanthus sinensis 'Sioux'	Miskant chiński	C3	30/+	300	Pamicum virgatum 'Rotstrahlbush'	Proso rózgowate	C2	30/+	200	Stipa tenuissima 'Pony Tails'	Ostnica cieniutka	P15r	30/+	200Pnącza	Parthenocissus quinquefolia	Winobluszcz pięciolistkowy	P9	60/+	100Róże	Rosa 'Black forest'	Róża rabatowa	C3 30/+	min 3 pędy	200	Rosa 'Hansestadt Rostock'	Róża rabatowa	C3 30/+	min 3 pędy	200	Rosa 'Kristall'	Róża rabatowa C3 30/+	min 3 pędy	200 suma	10000TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 roku.Termin wykonania zamówienia jest w tej części postępowania jednym z kryteriów oceny ofertWYMAGANIA OGÓLNE Zamawiający zastrzega sobie:-	możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznego zapotrzebowania,-	możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem materiału roślinnego, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym, -	dopuszcza się po uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadkach uzasadnionych koniecznością realizacji nowego zadania, zamawianie innego asortymentu materiału roślinnego wg rozliczenia indywidualnego. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03451000-6, 03441000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-09-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN REALIZACJI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa (sprzedaż wraz z transportem): -	grysu granitowego szarego typu DALMATYŃCZYK- frakcja 8-16 mm dla ZADANIA I realizowanego w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XVI/6) oraz -grysu granitowego szarego typu DALMATYŃCZYK- frakcja 8-16 mm/16-22 mm oraz kory kamiennej- frakcja 11-31,5 mm dla ZADANIA II</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZADANIE I:Zakup wraz z transportem grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk – frakcja 8-16 mm ZAPOTRZEBOWANIE - 10 TON1. Wymagania dotyczące kruszywa-	kruszywo powinno być jednolite do danego rodzaju,-	kruszywo nie powinno być zanieczyszczone innymi materiałami,-	kruszywo powinno być pochodzenia naturalnego,-	kruszywa powinny być bezpieczne pod względem chemicznym, tak by nie stanowić zagrożenia dla człowieka, zwierząt czy środowiska.2. Transport kruszywa:- koszt transportu wliczony jest w cenę kruszyw,-	Wykonawca własnym transportem dostarczy grys granitowy w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym,-	Wykonawca powinien zabezpieczyć kruszywo w czasie transportu przed wszelkimi zanieczyszczeniami oraz uszkodzeniami,-	Wykonawca jest zobowiązany do rozładunku grysu granitowego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.3. Termin wykonania zamówienia:-	zamówienie grysu granitowego odbędzie się w formie jednorazowego zamówienia dla zadania realizowanego w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6) ze wskazaniem miejsca rozładunku.4. Warunki odbioru zamówienia:-	dostarczony grys granitowy będzie podlegał protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonego kruszywa oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego,-	w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia innej, pozbawionej wad partii kruszywa, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia dla Zadania I w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 2 dni i nie dłuższym niż 5 dni po złożeniu zamówienia drogą elektroniczną, licząc od dnia następnego po dniu, w którym złożono zamówienie.Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 roku.Termin wykonania zamówienia jest w tej części postępowania jednym z kryteriów oceny ofert.ZADANIE I: Przebudowa ul. CzołgistówLp.	Asortyment	J.m.	Ilość1	Grys granitowy szary typu Dalmatyńczyk – frakcja 8-16 mm	Mg	10,00suma	10,00ZADANIE II:	Kora kamienna - frakcja 11-31,5 mm -	ZAPOTRZEBOWANIE - 30 TON	Grys granitowy szary typu Dalmatyńczyk – frakcja 8-16mm, 16-22mm - ZAPOTRZEBOWANIE - 40 TON1.	Wymagania dotyczące kruszywa:-	kruszywo powinno być jednolite do danego rodzaju,-	kruszywo nie powinno być zanieczyszczone innymi materiałami,-	kruszywo powinno być pochodzenia naturalnego,-	kruszywa powinny być bezpieczne pod względem chemicznym, tak by nie stanowić zagrożenia dla człowieka, zwierząt czy środowiska.2.	Transport kruszywa:-	koszt transportu wliczony jest w cenę kruszywa, -	Wykonawca własnym transportem dostarczy kruszywo ozdobne w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym,-	Wykonawca powinien zabezpieczyć kruszywo w czasie transportu przed wszelkimi zanieczyszczeniami oraz uszkodzeniami,-	Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa ozdobnego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego,-	zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji.3.	Warunki odbioru zamówienia:-	dostarczone kruszywo ozdobne będzie podlegało protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonych roślin oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego,-	w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczeni innej, pozbawionej wady partii materiału roślinnego w terminie wyznawczym przez Zamawiającego. WYMAGANIA OGÓLNE Zamawiający zastrzega sobie:-	możliwość wyboru frakcji kruszywa przez Zamawiającego bez zmiany ceny,-	możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznie przeprowadzonych robót,-	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 7 dni po informacji (zamówieniu) mailem lub telefonicznie od Zamawiającego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>14212000-0, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN REALIZACJI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>dla zadania I do 30 września 2020 rokudla zadania II do 31 grudnia 2020 roku<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) materiału ogrodniczego: agrowłókniny, obrzeży trawnikowych (Eko-Bord), nasion traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: ZADANIE I: „W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę”, ZADANIE II: „Przebudowa ul. Czołgistów”, ZADANIE III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i Remontów ZADANIE III: Dostawa materiału ogrodniczego: agrowłó</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZADANIE I, II i III:1. Wymagania dotyczące agrowłókniny:-	powinna być czarna, -	materiał powinien być w rolkach, -	materiał powinien mieć 0,8 m szerokości, -	powinna mieć min. 1 mm grubości,-	powinna mieć gramaturę 50-100 g/m2,-	na 1 m2 agrowłókniny powinny być dodane 3 szpilki mocujące,-	agrowłóknina nie powinna być uszkodzona, z śladami przebarwień lub gnicia. Agrowłóknina + szpilki 3szt/m2 – ZAPOTRZEBOWANIE 260 m22. Wymagania dotyczące obrzeży trawnikowych (Eko-Bord):-	wysokość obrzeża od 4,5 cm do 5,8 cm, -	materiał powinien być elastyczny, łatwy do układania,-	na 1 m obrzeża powinny być dodane 4 kotwy mocujące,-	obrzeża nie powinny być połamane, uszkodzone ze śladami przebarwień,-	powinny być wykonane z polietylenu w kolorze czarnym.Obrzeże trawnikowe (Eko-Bord) + kotwy 4szt/m - ZAPOTRZEBOWANIE 150 m3. Wymagania dotyczące nasion traw:-	w składzie mieszanki nasion trawy uniwersalnej powinny znajdować się następujące gatunki roślin: życica trwała, wiechlina łąkowa, kostrzewa czerwona, kostrzewa owcza / szczeciniasta – z największym udziałem procentowym w całej mieszance życicy trwałej, a z najmniejszym udziałem kostrzewy owczej / szczeciniastej,-	opakowania zawierające nasiona traw powinny uwzględniać: skład gatunkowy i ich udział procentowy, datę ważności,-	barwa nasion: niebieskie.ZAPOTRZEBOWANIE 110 kg4. Wymagania dotyczące kory ogrodowej:-	powinna być sortowana,-	zawartość suchej masy w opakowaniu powinna wynosić min. 60%,-	opakowania powinny zawierać korę sosnową o frakcji 50 -120 mm,ZAPOTRZEBOWANIE 14 800 l 5. Wymagania dotyczące siatki zabezpieczającej dla rabat:-	kolor: zielony,-	opakowanie: rolka o długości 25 mb,-	materiał wykonania: polietylen, koncentrat barwny,-	kształt oczka: kwadratowy,-	wymiary oczka: 15 x 15 mm-	szerokość siatki: 50 cmZAPOTRZEBOWANIE 25 mb o szerokości 50 cm 5. Wymagania dotyczące palików drewnianych do ochrony drzewek:-	kolor: naturalny,-	materiał wykonania: sosna,-	wysokość: 200 cm oraz 80 cmZAPOTRZEBOWANIE 200 cm – 12 sztuk, 80 cm – 3 sztuki 6. Transport materiału ogrodniczego:- koszt transportu wliczony jest w cenę materiału,-	wykonawca własnym transportem dostarczy materiał w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym,-	wykonawca powinien zabezpieczyć materiał w czasie transportu przed uszkodzeniem, -	wykonawca jest zobowiązany do rozładunku materiału we wskazanym miejscu przez Zamawiającego,-	zamówiony materiał należy dostarczyć na teren jednostki Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu – Dział Utrzymania Czystości przy ul. Władysława Andersa 9 (boczna) lub bezpośrednio na miejsce wskazane przez Zamawiającego i w godzinach ustalonych z Zamawiającym.7. Termin realizcji zamówienia-	zamówienie materiału ogrodniczego odbędzie się w formie jednorazowego zamówienia dla ZADANIA I: „W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę”, osobno dla ZADANIA II: „Przebudowa ul. Czołgistów” oraz osobno dla ZADANIA III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i Remontów zgodnie z podziałem na asortyment i ilości wymienione w formularzu cen jednostkowych, oraz ze wskazaniem miejsca rozładunku.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 2 dni i nie dłuższym niż 5 dni po złożeniu zamówienia drogą elektroniczną, licząc od dnia następnego po dniu, w którym złożono zamówienieTermin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert8. Warunki odbioru zamówienia:-	dostarczony materiał ogrodniczy będzie podlegał protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonego materiału oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego,-	w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia innej, pozbawionej wad partii materiału, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.-	Część I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną NiwkęLp.	Asortyment	J.m.	Ilość1	Agrowłóknina o szerokości 0,8 mGramatura 50-100 g/m2, wraz z kotwami mocującymi	m2	602	Kora ogrodowa sortowana	l	2 8003	Paliki drewniane o wysokości 200 cm	szt.	94	Paliki drewniane o wysokości 80 cm	szt.	3Część II: Przebudowa ul. CzołgistówLp.	Asortyment	J.m.	Ilość1	Agrowłóknina o szerokości 0,8 mGramatura 50-100 g/m2, wraz z kotwami mocującymi	m2	2002	Kora ogrodowa sortowana	l	12 0003	Paliki drewniane o wysokości 200 cm	szt.	64	Nasiona trawy uniwersalnej	kg	105	Obrzeża trawnikowe Eko-Bord (wraz ze szpilkami)	m	1506	Siatka zabezpieczająca o szerokości 0,5 m i długości rolki 25 m	rol.	1Część III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i RemontówLp.	Asortyment	J.m.	Ilość	Cena jedn. netto	Wartość netto1	Nasiona trawy uniwersalnej	kg	100	24,00	2 400,00suma	2 400,00Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 roku.ZADANIE IV:Dostawa materiału ogrodniczego: agrowłóknina i obrzeże trawnikowe typu Eko-Bord, celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej.	Agrowłóknina + szpilki 3szt/m2 – ZAPOTRZEBOWANIE 1000 m21.	Wymagania dotyczące agrowłókniny:-	powinna być czarna, -	materiał powinien być w rolka, materiał powinien mieć min. 2 m szerokości, -	powinna mieć min. 1mm grubości,-	powinna mieć gramaturę 50-100 g/m2-	agrowłóknina nie powinna być uszkodzona, z śladami przebarwień lub gnicia. 	Obrzeże trawnikowe (Eko-Bord) + kotwy 4szt/m - ZAPOTRZEBOWANIE 400 m2.	Wymagania dotyczące obrzeży:-	wysokość obrzeża 4,5cm do 5,8cm -	materiał powinien być elastyczny, łatwy do układania,-	na 1 m obrzeża powinny być dodane 4 kotwy mocujące,-	obrzeża nie powinny być połamane, uszkodzone ze śladami przebarwień.3.	Transport materiału ogrodniczego:-	koszt transportu wliczony jest w cenę materiału, -	Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym,-	Wykonawca powinien zabezpieczyć materiał w czasie transportu przed uszkodzeniem,-	Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku materiału we wskazanym miejscu przez Zamawiającego,-	Wykonawca dostarczy zamówiony materiał do Działu Utrzymania Czystości Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych ; 41-200 Sosnowiec, ul. Andersa - / boczna / 9 lub bezpośrednio na miejsce ich wysadzenia ( po uzgodnieniu z Wykonawcą ),4.	Warunki odbioru zamówienia:-	dostarczony materiał ogrodniczy będzie podlegało protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonych roślin oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego,-	w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczeni innej, pozbawionej wady partii materiału roślinnego w terminie wyznawczym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 7 dni po informacji (zamówieniu) mailem lub telefonicznie od Zamawiającego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>19200000-8, 19520000-7, 20161100-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN REALIZACJI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>dla zadania I, II, III do 30 września 2020 rokudla zadania IV do 31 grudnia 2020 roku<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com