JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200525/542035-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 542035-N-2020 z dnia 2020-05-25 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH PRZEDMIOTAMI ORTOPEDYCZNYMI</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">24112785700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Zamkowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">4</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">41-803</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Zabrze</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">32 277 61 00</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">administracja3@szpitalzabrze.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">32 271 73 11</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.szpitalzabrze.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://szpitalzabrze.logintrade.net</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://szpitalzabrze.logintrade.net</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Tak</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne">https://szpitalzabrze.logintrade.net</span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Składanie oferty może również odbyć się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. ul. Zamkowa 4 41-803 Zabrze</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH PRZEDMIOTAMI ORTOPEDYCZNYMI</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">11/PN/20</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych będących przedmiotami ortopedycznymi zgodnie z klasyfikacją Narodowego Funduszu Zdrowia. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) pakiety. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pełne pakiety, zgodnie z opisem w szczegółowym formularzu ofertowo cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość pakietów. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). Wszystkie oferowane wyroby medyczne będące przedmiotem ortopedycznym muszą być fabrycznie nowe, gotowe do użycia (bez konieczności dokupienia dodatkowego wyposażenia, czy akcesoriów, przeprowadzenia dodatkowych testów itp.). Transport, montaż, szkolenie po stronie Wykonawcy. Wszystkie produkty są dopuszczone do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.Oferowane produkty muszą spełniać parametry wymagane opisane w SIWZ. 4.	Wykonawca zapewnia, że materiały będące przedmiotem umowy będą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie wymaganych dopuszczeń.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">33141700-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">12</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu sytuacji ekonomicznej lub finansowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu zdolności technicznej lub zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania /ZAŁĄCZNIK nr 3 do SIWZ/ – składane do oferty. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert,• Zgodnie z art. 24 ust. 11 P. z. p. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P. z. p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Oświadczenie dotyczące spełniana warunków udziału w postępowaniu (ZAŁĄCZNIK nr 2 do SIWZ) - składane do oferty,</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 4 (składane do oferty) do SIWZ stwierdzającego że wszystkie wymienione w Formularzu ofertowym / Załącznik nr 1a do SIWZ / produkty będące wyrobami medycznymi będącymi przedmiotami ortopedycznymi;•	dopuszczone są do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z 20 maja 2010r o wyrobach medycznych,• spełniają wymagania NFZ w zakresie refundacji przedmiotu ortopedycznego (Zarządzenie 131/2019/DSOZ PREZESA NFZ) będącego przedmiotem zamówienia.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych oraz w następujących przypadkach:a)	podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian,b)	przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Termin realizacji może zostać przedłużony do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy,c)	zmiany limitów ilościowych poszczególnych wyrobów w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych. szczegóły - wzór umowy część V SIWZ.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-06-04</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Zgodnie z art. 13 ust. 1 -3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze;b)	inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Miejskim w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze jest pracownik Zamawiającego dostępny pod adresem e-mail: iod@szpitalzabrze.pl, telefon: 32 277 61 00 ;c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 214.000 EURO;d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy P. z. p, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h)	posiada Pani/Pan:	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i)	nie przysługuje Pani/Panu:a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;j)	w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursuk)	wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet nr 1 </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Temblak kończyny górnej Wykonany z przyjaznej pacjentowi przewiewnej tkaniny, wyposażony w pas piersiowy regulowany za pomocą rzepa Orteza (sznurówka) tułowia sztywna , wysoka ze stalkami lub fiszbinami Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie M.59. Tkanina ażurowa, guma z wysoką zawartością bawełny, przepuszczająca wilgoć, fiszbiny lub stalki umożliwiające dopasowanie, dodatkowe pasy dociągowe, anatomicznie ukształtowany odcinek lędźwiowo-krzyżowy i piersiowy wyposażony w pasy stabilizujące łopatki, z podpaskami. Zestaw przeciwodleżynowy (z wyłączeniem materacy piankowych)	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P.117. Wyposażony w pompkę elektryczną, zmiennociśnieniowy wykonany z wytrzymałego PCV o strukturze bąbelkowej z możliwością płynnej regulacji ciśnienia. Wózek inwalidzki ręczny	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P.127. Siedzisko szer. 46cm, koła tylne standard 24”, pompowane (opcja pełne koła), pompka oraz zapasowe dętki (min. 2 szt.) i komplet kluczy w zestawie, koła wyposażone w szybko-złączki, koła przednie pełne ok. 8”, kolor ramy boczków oraz siedziska czarny, uchylne boczki siedziska, max obciążenie min. 100 kgOrteza ręki stabilizująca lub korygująca (z wyłączeniem aparatu STACKA i CAPENERA) Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie L.47. Wyposażony w szynę dłoniową oraz stalkę (nie fiszbinę) umożliwiającą dopasowanie odwiedzenia kciuka, wykonany z tkaniny przepuszczającej wilgoć, obwód regulowany trzy - punktowo samoprzylepnymi taśmami.Orteza ręki stabilizująca lub korygująca (z wyłączeniem aparatu STACKA i CAPENERA)	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie L. 47. Wyposażony w szynę dłoniową oraz stalkę (nie fiszbinę), wykonany z tkaniny przepuszczającej wilgoć, obwód regulowany trzy - punktowo samoprzylepnymi taśmami bez kciuka.Gorset stabilizująco - unieruchamiający	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie M 57. Tkanina ażurowa, guma z wysoką zawartością bawełny, przepuszczająca wilgoć, pas zapinany na rzepy, wyposażony w dodatkowe dociągi, kolory cielisty (ok. 80% ilości) oraz czarny (ok. 20% ilości). Orteza (sznurówka) tułowia sztywna, wysoka ze stalkami lub fiszbinami	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie M 59. Tkanina ażurowa, guma z wysoką zawartością bawełny, przepuszczająca wilgoć, pas zapinany na rzepy, wyposażony w dodatkowe dociągi, kolory cielisty (ok. 80% ilości) oraz czarny (ok. 20% ilości). Orteza stawu łokciowego z regulacją kąta zgięcia i ujęciem ręki lub bez	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie L. 49. Aparat na przedramię i ramię (rozmiar uniwersalny) z możliwością regulacji długości i obwodów, pojedynczy zegar (reg. w stawie łokciowym co 10 stopni) dodatkowa taśma odciążająca kończynę, możliwość zastosowania uchwytu na dłoń (wersja lewa, prawa).Orteza sztywna lub półsztywna z tworzywa sztucznego na goleń i stopę spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie J. 37, orteza w pełni plastikowa posiadająca stabilizację pneumatyczną.Kołnierz półsztywny (Schantza )	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie M. 62. wykonany z materiałów przyjaznych pacjentowi, anatomiczny kształt, regulacja obwodu za pomocą rzepa, zróżnicowanie rozmiarowe umożliwiające optymalny dobór wysokości i obwodu Kołnierz półsztywny typu Floryda	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie M. 62. wykonany z materiałów przyjaznych pacjentowi, anatomiczny kształt, regulacja obwodu za pomocą rzepa, zróżnicowanie rozmiarowe umożliwiające optymalny dobór wysokości i obwodu Balkonik albo podpórka ułatwiające chodzenie	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P. 123. Rama aluminiowa anodyzowana, blokada funkcji kroczenia, pojedyncza blokada składania, uchwyty z tworzywa sztucznego, regulacja wysokości, bez kółek. Balkonik składany wyposażony w kółka z przodu	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P. 123, aluminiowa anodyzowana pojedyncza blokada składania, uchwyt z tworzywa sztucznego, regulacja wysokości, kółka z przodu, pełne 5". Orteza stawu kolanowego obejmująca całą goleń i udo z regulacją zakresu ruchomości	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie J. 39. Orteza uniwersalna pod względem podziału na strony i rozmiary, regulowana teleskopowo (minimum cztery stopnie regulacji rozsuwania). Zapięcie ortezy z przodu na klamry w celu szybkiego i łatwego zakładania i ściągania aparatu. Zegar z możliwością regulacji zgięcia i wyprostu co 10 stopni, możliwość blokowania zegara na sztywno. Orteza stawu kolanowego z ruchomym stawem kolanowym z regulacją kąta zgięcia	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie J. 38. Orteza stawu kolanowego z bocznymi dwuosiowymi przegubami wersja otwarta, zapinana z przodu na rzepy ułatwiające zakładanie, dół podkolanowy otwarty wyścielony miękką dzianiną Orteza na ramię i bark typu DESSAULT	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie L. 52, kamizelka ortopedyczna przypominająca w konstrukcji klasyczny opatrunek DESAULTA, wykonana z pianki poliuretanowej pokrytej dwustronnie neutralną dla ciała dzianiną uniwersalną prawa/lewa Orteza na ramię i bark typu DESSAULT	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie L. 52. Temblak na szelkach z pasem, wykonany z trwałych, przyjaznych pacjentowi, przepuszczających wilgoć materiałów, uniwersalny – prawo/lewostronny, regulacja za pomocą taśm wyposażonych w rzepy. Składający się z szerokiej, piersiowej zawieszki szelkowej oraz szerokiego, poprzecznego pasa stabilizującego ramię. Orteza na rękę i przedramię	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie L. 48, szyna na dłoń i przedramię w postaci wyprofilowanej metalowej szyny dającej się formować w części dłoniowej, wyposażony w 4 pasy mocujące zapinane na rzep. Tkanina pokrywający szynę delikatna i przyjemna dla ciała przepuszczająca wilgotność (z kciukiem lub bez) Orteza odwodząca stawu barkowego z regulacją kąta odwiedzenia. Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie L. 53., orteza z rotacją zewnętrzną 15 stopni, paski utrzymujące w odpowiedniej pozycji kończynę, wykonana z tkaniny przyjemnej dla ciała przepuszczającej wilgotność, oddychający materiał. Wózek inwalidzki wykonany z lekkich stopów z systemem szybkiego demontażu kół, składany dla osób samodzielnie poruszających się na wózku.	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P. 129. Rama lekka aluminiowa, składana (krzyżak) powyżej 100kg (podwójny krzyżak), podłokietniki składane za oparcie, koła tylne pompowane 22", koła przednie pełne 8", podnóżki uchylne, ściągane, poduszka na siedzisko i pas brzuszny zabezpieczający pacjenta w standardzie, szerokość siedziska 41 - 46 cm. Opcja z hamulcem ręcznym dla prowadzącego wózek. Wózek inwalidzki specjalny	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P. 130. Wózek wykonany z aluminiowej ramy wzmocnionej podwójnym krzyżakiem, wyposażony w przedłużone oparcie stabilizujące głowę, posiadający funkcję regulacji kąta nachylenia oparcia od 0 do 90 stopni oraz w regulację kąta podnóżka Kołnierz ortopedyczny typu Philadelphia	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie M. 61. Dwuczęściowy, bardzo lekki, sztywny kołnierz wykonany z nietoksycznej i hypoalergicznej pianki poliuretanowej, zapinany dwustronnie taśmami, posiadający otwór tracheostomojny oraz otwory do swobodnego przepływu powietrza, przenikalny dla promieni rtg, łatwy w użytkowaniu i konserwacji, w kolorze cielistym. Balkonik albo podpórka ułatwiające chodzenie	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P. 123. Podpórka czterokołowa, składana, wykonana z ramy aluminiowej, wyposażona w hamulec postojowy- szerokie siedzisko, miękkie oparcie Orteza lędźwiowo - krzyżowa przewiewna Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie M 60. Produkt zalecany przy ostrych chronicznych nerwobólach lęźwiowych, bólach pleców. Orteza zapinana na rzep, wykonana z przewiewnego materiału. Kula inwalidzka łokciowa z uchylną obejmą	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P.118,kula inwalidzka wykonana z aluminiowego trzonu oraz mocnego uchwytu, obejma rękojeści wykonana z tworzywa sztucznego posiadająca funkcje uchyleniaWózek inwalidzki wykonany ze stopów lekkich z systemem szybkiego demontażu kół,składany dla osób samodzielnie poruszających się na wózku	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P.129 Odpinana wymienna tapicerka, podłokietniki z funkcją uchylania, regulacja głębokości siedziska, regulacja kąta oparcia, regulacja podłokietników na wysokość, regulacja środka ciężkości na przednich i tylnIch kołach, szybkozłącza, regulowane koła anty-wywrotne, max obciążenie 125 kg Orteza kciuka stabilizująca	Orteza wykonana jest z najnowocześniejszych materiałów, łączy nowoczesne wzornictwo z funkcjonalnością. Orteza umożliwia zachowanie funkcji chwytnej ręki poprzez swobodę ruchu paliczka kciuka. Uniwersalna prawa i lewa kończyna. Balkonik albo podpórka ułatwiajaco chodzenie	Przedmiot spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P.123 Podpórka 4-kołowa przeznaczona dla osób o obniżonej sprawności ruchowej które potrzebują stabilnego podparcia podczas chodzenia. Wyposażona w hamulec z zaciskiem postojowym, siedzisko, regulowane na wysokość podparcie na łokieć składana do transportu Komplet wkładek do buta marszowego a’5 prawy/lewy. Nasadka gumowa do kul szara a’2. Kula łokciowa ze stopniową regulacją wysokości	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P.118, uchwyt z tworzywa sztucznego, obejma stała, otwarta, stopniowa regulacja wysokości, opcja kolorystyczna całej kuli lub uchwytu, rama (rurka) aluminiowa, max obciążenie 130 kg, nasadka gumowa, waga poniżej 0,6 kg Wózek inwalidzki wykonany z lekkich stopów z systemem szybkiego demontażu kół, składany dla osób samodzielnie poruszających się na wózku.	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P. 129. Wyposażony w hamulce dla osoby prowadzącej, oparcie (łamane) z poduszką, pas dla użytkownika, podłokietnik z funkcją uchylną, hamulec postojowy, tylne koła pompowane o średnicy 22”, przednie koła gumowe o średnicy 6”, plastikowe ciągi, szybkozłączkę – funkcja szybkiego demontażu kół, kółka anty – wywrotne, regulowane, ramę wzmocnioną podwójnym krzyżem, maksymalne obciążenie100 kg. Balkonik albo podpórka ułatwiające chodzenie	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P. 123. Balkonik 3 – funkcyjny, wykonany z podwójne wzmocnionej ramy aluminiowej, posiadający funkcję statyczno – kroczącą, przednie nóżki z nasadkami lub z kołami o średnicy 5”, regulowana wysokość nóżek , tylne nóżki zakończone gumowymi nasadkami antypoślizgowymi, funkcja składana do transportu i przechowywania Orteza stabilizująca goleń - udo	Wykonana jest z lekkiej tkaniny piankowej obszytej z zewnątrz dodatkowym materiałem, a od wewnątrz materiałem typu frotte. Składa się z trzech części, materiału oraz aluminiowych szyn zapewniających unieruchomienie kończyny w kierunku bocznym, środkowym oraz przednio – tylnym. Orteza posiada system pasów z rzepami z płynnym bezstopniowym dostosowaniem obwodu. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141700-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet nr 2</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Orteza stabilizująca staw skokowy Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie J.36. Wyprofilowane anatomicznie usztywniające łuski, wyścielone poduszkami powietrznymi tworzące masujący ucisk wspomagający redukcje obrzęku z dodatkowym paskiem skrzyżnym, szybkie i proste dopasowanie za pomocą sznurówek, uniwersalna bez rozgraniczenia na lewą czy prawą stronę Orteza stabilizująca staw skokowy	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie J.36, wyposażona w podwójny system zapinania umożliwiający równomierne dopasowanie obydwu sztywnych łusek (anatomicznie ukształtowane łupki), dopasowanie do stopy. uniwersalny Pas brzuszny pooperacyjny uniwersalny wys. 20-23 cm	Pas wykonany z lekkiej tkaniny ażurowej, przepuszczającej wilgoć, zapięcie na rzep, kolor cielisty, zróżnicowanie rozmiarowe umożliwiające optymalne dopasowanie do pacjenta. Pas brzuszny pooperacyjny uniwersalny wys. 27-30 cm	Pas wykonany z lekkiej tkaniny ażurowej, przepuszczającej wilgoć, zapięcie na rzep, kolor cielisty, zróżnicowanie rozmiarowe umożliwiające optymalne dopasowanie do pacjenta. Kula łokciowa ze stopniową regulacją wysokości	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie P. 118. Uchwyt z tworzywa sztucznego, obejma stała, otwarta, stopniowa regulacja wysokości, opcja kolorystyczna całej kuli lub uchwytu, rama (rurka) aluminiowa, max obciążenie 130 kg, nasadka gumowa, waga poniżej 0,6 kg Orteza sztywna lub półsztywna z tworzywa sztucznego na goleń i stopę	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie J. 37. Orteza w pełni plastikowa z minimum czterema wewnętrznymi komorami powietrznymi wspomagająca redukcję obrzęku, z wyprofilowanym spodem (lewa, prawa kończyna), posiadająca w zestawie komplet podpiętek (lewa, prawa stopa) zapewniających podniesienie pięty na minimum 20 - 22 stopni z możliwością stopniowego ich usuwania (model długi i krótki) Opaska na "łokieć tenisisty"	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie L. 50. Obciążenia przyczepów ścięgien do obydwu nadkłykci. Wyściółka z naturalnego filcu wyposażona w specjalne w peloty sylikonowe. Orteza sztywna lub półsztywna z tworzywa sztucznego na goleń i stopę	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie J. 37. Anatomiczny kształt (zachowana kierunkowość) pełna stopa lub ¾, wyposażony w obwodową taśmę/taśmy zapinane na rzep, utrzymująca prawidłową pozycję stopy, pozwalającą na zastosowanie w dowolnym obuwiu. Pas lędźwiowo-krzyżowy	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmioty ortopedycznego o kodzie M.60. Pas wykonany z przewiewnej tkaniny, który zapewnia maksymalną stabilizację. Dodatkowe usztywnienie zapewniają fiszbiny w tylnej części pasa. Pas lędźwiowo-krzyżowy z dociągiem	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmioty ortopedycznego o kodzie M.60, Pas wykonany z przewiewnej tkaniny, który zapewnia maksymalną stabilizację. Dodatkowe usztywnienie zapewniają fiszbiny w tylnej części pasa, w przedniej części pasa posiada pasy dociągowe. Orteza na rękę i przedramię. Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie L.48. Orteza stabilizująca nadgarstek bez kciuka, lekka, pochłaniająca wilgoć, nadająca się do długotrwałego użytkowania, równomierna stabilizacja – paski 2w1. Orteza na rękę i przedramię	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie L.48. Orteza stabilizująca nadgarstek z kciukiem, lekka, pochłaniająca wilgoć nadająca się do długotrwałego użytkowania. Pas lędźwiowo-krzyżowy Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmioty ortopedycznego o kodzie M.60. Pas wykonany z przewiewnej tkaniny, bezszwowy, dzięki temu jest możliwość zakładania bezpośrednio na skórę. Modułowe unieruchomienie nadgarstkowo – palcowe. Dopasowane stalki unieruchamiające stawy śródręczno – paliczkowe, międzypaliczkowe. Dwie opcje unieruchomienia zależnie od zaleceń, po grzbietowej lub wewnętrznej stronie dłoni. Cztery paski, dwa z nich modulowane, ochrona opuszek palców, wersja uniwersalna. Kołnierz miękki Typu SCHANTZA w rozmiarze 8cm; 9,5cm; 10cm Temblak siatkowy.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141700-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet nr 3</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Gorset stabilizująco - unieruchamiający	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie M. 57. Lekka aluminiowa konstrukcja wyścielona miękką, bawełnianą tkaniną , rama łatwo dopasowująca się do sylwetki pacjenta, ruchoma pelota piersiowa, regulacja wysokości gorsetu i dodatkowy pasek podtrzymujący mostek. Kołnierz ortopedyczny typu Philadelphia	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmioty ortopedycznego o kodzie M.61. Dwuczęściowy sztywny kołnierz ortopedyczny, bardzo lekki wykonany z kontaktowo “ciepłej”, nietoksycznej i hipoalergicznej pianki poliuretanowej, zapinany dwustronnie taśmami Velcro®, posiada otwór tracheotomijny oraz otwory dla swobodnego przepływu powietrza, przenikalny dla promieni RTG, CT, MRI, łatwy w użytkowaniu i konserwacji. Półgorsetowa orteza szyjna	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmioty ortopedycznego o kodzie M.63. Konstrukcja półsztywna, lekka i trwała, do stosowania z kołnierzem typu sztywnego, zapewniająca stabilizację odcinka szyjnego względem odcinka piersiowego kręgosłupa, nieposiadająca metalowych części, przenikalny dla promieni RTG, CT, MRI, zapinana na rzepy. Orteza stawu łokciowego z regulacją kąta zgięcia z ujęciem ręki lub bez	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie L.49. Aparat na przedramię i ramię z pojedynczym zegarem kontrolującym zakres ruchu w stawie łokciowym (regulacja co 10º), możliwe unieruchomienie, możliwość regulacji zakresu ruchów w stawie łokciowym w miarę postępu procesu leczenia, dodatkowa taśma nośna do odciążenia i podtrzymania zaopatrzonej kończyny, możliwość regulacji długości i obwodów, oraz możliwość zastosowania z uchwytem na dłoń, wersja prawa i lewa, rozmiar uniwersalny. Orteza czaszkowa typu Halo	Zwiększająca stabilizację uzyskaną przez kołnierz sztywny, oddziaływującą na górną część czaszki, nieposiadającą metalowych elementów, •przenikalna dla promieni RTG, CT, MRI, zapinaną na rzep. Orteza na rękę i przedramię	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie L.48. Lekka otwarta konstrukcja wykonana z pianki, nylonu, poliestru, anatomicznie profilowana, aluminiowa stalka wzmocniona dodatkowo dwiema fiszbinami, orteza zapewniająca stabilizację kciuka dzięki dodatkowej uniwersalnej stalce z ujęciem kciuka, profil ortezy zapewniający unieruchomienie stawu nadgarstkowego w pozycji funkcjonalnej, trzy paski dociągowe zapewniające prawidłowe dopasowanie do kończyny, miękkie wykończenie gwarantujące komfort użytkowania, zaopatrzenie uniwersalne na prawą i lewą rękę. Gorset stabilizująco-unieruchamiający	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie M.57. Sznurówka wykonana z miękkiej, elastycznej, oddychającej i hipoalergicznej dzianiny, dwie półsztywne stalki z tworzywa, dwie fiszbiny w części grzbietowej oraz dwie fiszbiny w części brzusznej (umieszczone na pasach dociągowych zapewniają zewnętrzną stabilizację odcinka lędźwiowo-krzyżowego), dodatkowe taśmy dociągowe dające możliwość regulacji docisku grzbietowego z uwzględnieniem poziomu uszkodzenia oraz kontroli kierunku działania dynamicznej korekty postawy, posiada wymienne stalki (półsztywne PCV 2 szt. lub profilowane metalowe 2 szt.) Orteza stawu kolanowego obejmująca całą goleń i udo z regulacją zakresu ruchomości. Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie J.39. Dwuszynowa boczna stabilizacja, pięć samoprzyczepnych niezależnie regulowanych taśm stabilizujących w tym pas podrzepkowy, łatwy w obsłudze monocentryczny zamek umożliwiający podwójne ograniczenie kąta zgięcia: od 0° do 120°, co 10° i wyprostu: od -10° do 90° co 10°, możliwość zablokowania i szybkiego odblokowania zegara dzięki funkcji Quick lock w 0°,15°,30°,45°, płaska konstrukcja zegara, intuicyjny system dopasowania długości ortezy, panel przedni umożliwiający szybkie dopasowanie obwodów ortezy, możliwość podpięcia opaski chłodzącej do konstrukcji zegara, miękkie wyściełanie chroni kończynę oraz utrzymuje ortezę w pożądanym położeniu, uniwersalne zaopatrzenie prawej i lewej kończyny dolnej, waga ortezy nie przekraczająca 800 g, regulacja długości w przedziale: 48 – 61 cm (udo: 22 – 28 cm, goleń: 26 – 33 cm). Orteza stawu kolanowego obejmujaca całą goleń i udo z regulacja zakresu ruchomości	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie J.39. Dwuszynowa boczna stabilizacja, cztery samoprzyczepne niezależnie regulowane taśmy stabilizujące, łatwy w obsłudze monocentryczny zamek umożliwiający podwójne ograniczenie kąta zgięcia/wyprostu, zgięcia: od 0° do 120°, wyprostu: od 0° do 90°, możliwość zablokowania i szybkiego odblokowania zegara dzięki funkcji Quick lock w 0°,15°,30°,45°, płaska konstrukcja zegara intuicyjny system dopasowania długości ortezy, panel przedni umożliwiający szybkie dopasowanie obwodów ortezy, miękkie wyściełanie chroniące kończynę oraz utrzymujące Ortezę w pożądanym położeniu, uniwersalne zaopatrzenie prawej i lewej kończyny dolnej, regulacja długości w przedziale: 49 – 66c. Orteza sztywna lub półsztywna z tworzywa sztucznego na golen i stopę	Produkt spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie J.37. Orteza składająca się ze sztywnego, perforowanego korpusu, który zapewnia efektywną stabilizację, korpus zapewniający swobodną cyrkulację powietrza, profilowana podeszwa pozwalająca na chód zbliżony do fizjologicznego, wewnętrzna wyściółka wykonana z miękkiego, oddychającego materiału, dwie komory powietrzne zapewniające możliwość regulacji siły kompresji tkanek miękkich oraz siły stabilizacji, regulowana osłona zapewniająca ochronę palców, uniwersalne zaopatrzenie prawej i lewej kończyny, wersja wysoka i niska. Orteza (sznurówka) tułowia sztywna, wysoka ze stalkami lub fiszbinami	spełnia wymagania NFZ dla przedmiotu ortopedycznego o kodzie M.59 Orteza wykonana z elastycznych, rozciągliwych taśm, składa się z dwóch części: sznurówki lędźwiowo-krzyżowej oraz z prostotrzymacza (dopinany przy pomocy rzepów) możliwość stosowania w dwóch wariantach samej sznurówki lub wraz z prostotrzymaczem. trzy taśmy dociągowe umożliwiające regulację siły docisku. W części lędźwiowej dwie metalowe, profilowane stalki, w części prostotrzymacza również dwie możliwe do profilowania stalki. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33141700-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com