JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200617/551733-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 551733-N-2020 z dnia 2020-06-17 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Limanowski Dom Kultury</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zakup wyposażenia techniki sceny na potrzeby działalności kulturalno - edukacyjnej realizowanej przez LDK. </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie nieobowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Tak</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Limanowski Dom Kultury</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">10697490000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Ul. B. Czecha</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">4</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">34-600</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Limanowa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">18 33 71 603, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">biuro@ldk.limanowa.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">18 33 71 623</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ldk.limanowa.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://www.ldk.limanowa.pl/22/przetargi</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://www.ldk.limanowa.pl/22/przetargi</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zakup wyposażenia techniki sceny na potrzeby działalności kulturalno - edukacyjnej realizowanej przez LDK. </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP 2/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Część 1 – Dostawa, montaż, strojenie, regulacja, ustawienie, programowanie zestawu nagłośnieniowego do Sali Widowiskowo Kinowej, przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanego sprzętu, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Część 2 – Dostawa, montaż, strojenie, regulacja, ustawienie, programowanie zestawu oświetleniowego do Sali Widowiskowo Kinowej, przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanego sprzętu, wykonanie dokumentacji powykonawczej.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">32342400-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31500000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>51000000-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-08-30</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-08-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"> Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">W okresie ostatnich 5-ciu lat wykonał należycie minimum 1 (jedno) zamówienie, które obejmowało dostawę, montaż, strojenie systemu nagłośnieniowego (w przypadku gdy oferent składa ofertę na część pierwszą) lub 1 (jedno) zamówienie, które obejmowało dostawę i montaż sprzętu oświetleniowego (w przypadku gdy oferent składa ofertę na część drugą), a w przypadku gdy oferent składa ofertę na obydwie części w okresie ostatnich 5-ciu lat wykonał należycie minimum 1 (jedno) zamówienie, które obejmowało dostawę i montaż sprzętu oświetleniowego oraz 1 (jedno) zamówienie które obejmowało dostawę, montaż, strojenie systemu nagłośnieniowego.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"> Wykonawca, którego oferta będzie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, przed udzieleniem zamówienia, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia w terminie 5 dni następujących, aktualnych na dzień złożenia dokumentów:a) dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w Rozdziale 4 ust. 1 pkt. 1 lit. b). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców, z którego wynikać będzie że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określoną w Rozdziale 4 ust. 1 pkt. 1 lit. b).b) wykaz zamówień wykonanych nie wcześniej niż 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania, i podmiotów na rzecz których te zamówienia zostały zrealizowane z załączeniem dowodów czy te zamówienia zostały zrealizowane należycie, przy czym dowodowymi o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz których zamówienia były realizowane. Zakres ww. wykazu musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w w Rozdziale 4 ust. 1 pkt. 1 lit. c) w tiret pierwszym. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku Nr 4.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) Wypełniony Formularz ofertowy, 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 3) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy) Wykonawca bez wezwania ze strony Zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców. Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:Dla części I: 10.000,00 złDla części II 10.000,00 zł</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach (nie mniej niż 24 miesięcy i nie więcej niż 48 miesięcy)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena ofertowa brutto </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonegoz zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.2.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku:1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), wówczas zmianie podlega zapis, którego dotyczy zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa;2) konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia w związku z okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcywówczas zmiana terminu będzie uzależniona do okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian 3)	Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony lub zmieniony przez Zamawiającego w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym nie leży w interesie publicznym, lub stało się to niemożliwez przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-06-30</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa, montaż, strojenie, regulacja, ustawienie, programowanie zestawu nagłośnieniowego do Sali Widowiskowo Kinowej, przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanego sprzętu, wykonanie dokumentacji powykonawczej.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa, montaż, strojenie, regulacja, ustawienie, programowanie zestawu nagłośnieniowego do Sali Widowiskowo Kinowej, przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanego sprzętu, wykonanie dokumentacji powykonawczej.Moduł systemu linearry 2x8” , trójdrożny, pasywny moduł systemu liniowego o symetrycznym układzie przetworników bi-amp podziałem pasma Wykonana ze sklejki drewnianej lub kompozytu drewnianego. Posiadający zintegrowane elementy stalowe umożliwiające podwieszanie i regulację kąta między kolejnymi modułami w zakresie min. 0⁰ - 12⁰. Nominalna dyspersja dźwięku w płaszczyźnie horyzontalnej – dla pasma powyżej 250 Hz przy spadku max -6 dB - symetryczna: 110⁰ ± 10⁰; zawierający minimalnie 2 sztuki czterostykowego złącza głośnikowego; minimalny zakres przenoszonych częstotliwości 70 Hz – 18 kHz (±3dB); z maksymalnym, szczytowym poziomem SPL - > 135 dB; z skutecznością > 100 dB (1W/1m) w paśmie przenoszenia, w polu swobodnym; Pasywny głośnik sub-niskotonowy, posiadający minimum 1 przetwornik o średnicy membrany powyżej 450 mm, wentylowaną obudowę wykonaną ze sklejki drewnianej. Wyposażony w elementy metalowe zintegrowane pozwalające podwieszanie i łączenie kolejnych głośników w zestaw. Charakterystyka kierunkowa dookólna z dolną granicą przenoszonych częstotliwości (-10 dB) do 28 Hz, o maksymalnym, szczytowym poziomie SPL ≥ 135 dB. System podwieszania musi współpracować z modułami liniowymi z poz. 1.Czterokanałowy wzmacniacz mocy, klasa D, z wbudowanym procesorem DSP obsługującym fabryczne presety ustawień dla oferowanych głośników z poz. 1, posiadający wbudowany wyświetlacz umożliwiający monitoring i podstawową konfigurację oraz konfigurację z poziomu aplikacji na komputerze PC. Posiadający aktywne chłodzenie oraz regulowaną prędkość wentylatorów. Nominalna moc na kanał powyżej 2000 W przy 8 Ω lub 4000 W przy 4 Ω. Korektor parametryczny powyżej 20 pasm zapewniający układ ciągłego monitorowania stanu linii głośnikowej oraz limiter o minimum trzech stopniach ochrony, filtry FIR oraz IIR oraz opóźnienie (min. 2 s.). Dopuszczalną częstotliwość próbkowania wbudowanego DSP	≥96 kHz, posiadający minimum 4 wbudowane wejścia analogowe symetryczne na złączach XLR, minimum 2 wbudowane wejścia cyfrowe dwukanałowe AES/EBU na złączach XLR, sterowanie z minimum 1 gniazdem Ethernet, RJ-45pozwalające na zarządzanie pracą wzmacniacza poprzez wbudowaną obsługę wielokanałowej magistrali audio. Dopuszczalna nierównomierności charakterystyki częstotliwościowej w paśmie 20 Hz – 20 kHz do 0,5 dB. Preferowane wymiary umożliwiające montaż w standardowym uchwycie typu „Rack 19”(≤ 2U wysokości, ≤50cm głębokości),Rama montażowa modułów systemu liniowego w pełni kompatybilna z modułami z poz. 1, umożliwiająca podwieszanie min 12 modułów systemu liniowego, preferowane oferty tego samego producenta co moduły systemu liniowegoPasywny, dwudrożny, pełnopasmowy zestaw głośnikowy, z podziałem pasma	na Aktywny - Bi-amp lub pasywny – możliwym do obsługi przez użytkownika, z minimum 1 przetwornikiem LF o średnicy > 300 mm oraz minimum 1 przetwornikiem HF kompresyjny driver, o średnicy cewki >75 mm. Dopuszczalna dyspersja dźwięku w płaszczyźnie horyzontalnej (-6 dB) 60⁰- 90⁰, dyspersja dźwięku w płaszczyźnie wertykalnej (-6 dB)	40⁰-50⁰, Preferowana obudowa wykonana ze sklejki z twardych gatunków drewna, wykończona powłoką o podwyższonej odporności mechanicznej, wyposażona w co najmniej 12 otworów gwintowanych M10 umożliwiających podwieszenie oraz co najmniej dwa uchwyty umożliwiające transport. Maksymalny poziom SPL minimum 135 dB. Pasmo przenoszenia nie węższe niż: 50 Hz – 20 kHz (-10 dB). Dodatkowe wyposażenie Dwukanałowy wzmacniacz mocy, klasa D, z wbudowanym procesorem DSP , obsługującym fabryczne presety ustawień dla oferowanych głośników z poz. 1, posiadający wbudowany wyświetlacz LCD umożliwiający monitoring i podstawową konfigurację oraz konfigurację z poziomu aplikacji na komputerze PC, posiadający aktywne, wentylatory regulowane automatycznie. Nominalna moc na kanał powyżej 1200 W przy 8 Ω lub 2000 W przy 4 Ω. Wzmacniacz powinien posiadać equalizer parametryczny ≥ 12 pasm, limiter, filtry krosownicze, opóźnienie oraz minimum 2 wbudowane wejścia analogowe symetryczne na złączach XLR. Dopuszczalne pasmo przenoszenia nie węższe niż 20 Hz – 20 kHz. Dopuszczalna nierównomierności charakterystyki częstotliwościowej w paśmie 20 Hz – 20 kHz poniżej 1 dB. Współczynnik tłumienia (8Ω)	>500 (w paśmie nie węższym niż 20 Hz – 400 Hz) przy stosunku sygnału do szumu	powyżej 102 dBA. Preferowane wymiary umożliwiające montaż w standardowym uchwycie typu „Rack 19”, Cyfrowa konsola foniczna przeznaczona do realizacji dźwięku „na żywo”, zintegrowana w jednej obudowie, posiadająca sterownik zintegrowany z modułem przetwarzania. Minimalna liczba kanałów miksowania 96, minimalna liczba stereofonicznych szyn wyjściowych typu aux/sub-grupa 24, minimalna liczba grup VCA/DCA 16. Minimalna liczba regulatorów suwakowych 20, regulatorów o długości minimum 10 cm w tym minimum jeden regulator „Master” dostępny niezależnie od wyboru warstwy. Minimum 2 kolorowe, dotykowe ekrany umożliwiające jednoczesną niezależną kontrolę różnych parametrów oraz procesory sygnałowe dostępne na każdym z kanałów wejściowych. Wyposażona w filtr dolnozaporowy oraz filtr górnozaporowy, EQ parametryczne, czteropasmowe, minimum dwa niezależne procesory dynamiki (minimum bramka szumów/ deesser, kompresor/limiter). Posiadająca minimum 8 wbudowanych wejść analogowych symetrycznych mikrofonowo-liniowych, ze złączami XLR i zasilaniem Phantom. Minimum 2 wbudowane wejścia AES/EBU	ze złączami XLR.. Zastępcza SEM szumu (EIN) wejść mikrofonowych poniżej -126 dBuSzum szczątkowy na wyjściu poniżej -90 dBu. Dopuszczalne nierównomierności charakterystyki częstotliwościowej między wejściem i wyjściem analogowym w paśmie 20 Hz – 20 kHz poniżej 1,2 dB. Konsoleta wyposażona powinna być w oświetlenie całej powierzchni konsolety, minimum dwa redundantne zasilacze oraz powinna umożliwiać podłączenia do sieci cyfrowej DANTE (min. 64 wejścia i 64 wyjścia @ fs 48 kHz), przy czym dopuszcza się zastosowanie zewnętrznego konwertera dostarczanego przez producenta. Konsoletę należy dostarczyć wyposażoną w możliwość lokalnego (na stanowisku realizatora) podłączenia minimum 16 sygnałów analogowych, mikrofonowych, za pomocą przedwzmacniaczy wbudowanych w konsoletę i/lub w zewnętrznym module wejściowym kompatybilnym z konsoletą. Ewentualny moduł wejściowy należy dostarczyć. Konsoletę należy dostarczyć wyposażoną w możliwość wyprowadzenia lokalnie minimum 16 sygnałów analogowych, za pomocą wyjść wbudowanych w konsoletę i/lub poprzez podłączony zewnętrzny moduł wyjściowy kompatybilny z konsoletą. Ewentualny moduł wyjściowy należy dostarczyć. Konsoleta musi umożliwiać podłączenie, za pomocą wielokanałowego, cyfrowego protokołu przesyłu dźwięku, zewnętrznego modułu cyfrowego I/O, pochodzącego od tego samego producenta.Cyfrowy moduł wejściowy/wyjściowy, wielokanałowy protokół audio, ze zdalną kontrolą poziomu wysterowania przedwzmacniaczy mikrofonowych, zgodny z wykorzystywanym przez cyfrową konsoletę z poz. 8. Minimalna ilość wejść mikrofonowych 32, minimalna ilość wyjść liniowych 16. Preferowane połączenie cyfrowe z konsoletą.	Redundantne, światłowodowe. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dodatkowo co najmniej 1 wolny slot na opcjonalne karty umożliwiające zwiększenie ilości kanałów wyjściowych.Dwudrożny, pasywny zestaw głośnikowy szerokopasmowy, wykonany ze sklejki z twardych gatunków drewna, wykończony powłoką o podwyższonej odporności mechanicznej. Zawierający minimum 4 uchwyty instalacyjne o gwintowanych otworach umożliwiających podwieszenie lub montaż dedykowanych uchwytów oraz minimum 2 czteropolowe dedykowane gniazda głośnikowe ozakresie pasma przenoszenia (±3 dB)≥ 90 Hz – 17,5 kHz, kącie propagacji powyżej 90° (symetryczne), maksymalnym ciągłym poziomie SPL powyżej 107 dB, impedancji nominalnej powyżej 12Ω. Wyposażony w minimum 1 sztukę przetwornika niskotonowego powyżej 130 mm średnicy z cewką o średnicy > 35 mm oraz minimum 1 sztukę przetwornika wysokotonowego o średnicy ≥ 25mmW zestawie metalowy uchwyt typu „U”, umożliwiający pionowy montaż naścienny lub poziomy, w przypadku montażu sufitowego, kompatybilny z oferowanymi głośnikami.Dwukanałowy wzmacniacz mocy, klasa D, z wbudowanym procesorem DSP, posiadający wbudowany wyświetlacz LCD umożliwiający monitoring i podstawową konfigurację oraz konfigurację z poziomu aplikacji na komputerze PC, posiadający aktywne, wentylatory regulowane automatycznie. Nominalna moc na kanał powyżej 600W przy 8 Ω lub 1100 W przy 4 Ω. Wzmacniacz powinien posiadać equalizer parametryczny ≥ 12 pasm, limiter, filtry krosownicze, opóźnienie oraz minimum 2 wbudowane wejścia analogowe symetryczne na złączach XLR. Dopuszczalne pasmo przenoszenia nie węższe niż 20 Hz – 20 kHz. Dopuszczalna nierównomierności charakterystyki częstotliwościowej w paśmie 20 Hz – 20 kHz poniżej 1 dB. Współczynnik tłumienia (8Ω)	>500 (w paśmie nie węższym niż 20 Hz – 400 Hz) przy stosunku sygnału do szumu	powyżej 99 dBA. Preferowane wymiary umożliwiające montaż w standardowym uchwycie typu „Rack 19”,Dostawa, montaż, strojenie, regulacja, ustawienie, programowanie, przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanego sprzętu, wykonanie dokumentacji powykonawczej<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>32342400-6, 51000000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-08-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena ofertowa brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">kres gwarancji jakości w pełnych miesiącach	</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa, montaż, strojenie, regulacja, ustawienie, programowanie zestawu oświetleniowego do Sali Widowiskowo Kinowej, przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanego sprzętu, wykonanie dokumentacji powykonawczej.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa, montaż, strojenie, regulacja, ustawienie, programowanie zestawu oświetleniowego do Sali Widowiskowo Kinowej, przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanego sprzętu, wykonanie dokumentacji powykonawczejRuchoma głowa typu WASH, minimalne źródło światła 37 chipów LED o mocy minimum 15W każdy, minimalna żywotność źródła: 50 000 h, o temperaturze barwowej źródła światła od 2700K - 9000K, zakres kąta świecenia w zakresie min 6° - 66° , minimalna szybkość ruchu 1:11, wymagana możliwość wyostrzenia wiązki przy minimalnym zoomie (kąt 6° ), system kolorów RGBW umożliwiający sterowanie każdym pixelem osobno, wyposażona w wirtualną tarczę kolorów, kanały optyczne (światłowód) dla dokładnego mieszania barw przed systemem optycznym, zakres ruchu Tilt: minimum 265°; Pan: min 540° z możliwością zmiany na 630° , wyposażona w protokoły: DMX, Auto, Manual, RDM, z możliwością wbudowania odbiornika WDMX Wireless Solution, posiadająca możliwość zmiany rozdzielczości ruchu: 8 lub 16 bit, tryb automatycznego powrotu urządzenia do zaprogramowanej pozycji w obu osiach w razie przypadkowej zmiany tej pozycji (z możliwością wyłączenia), tryb ograniczający prędkość ruchu w obu płaszczyznach pozwalający na zredukowanie hałasu generowanego przez urządzenie oraz tryb hibernacji pozwalający na wprowadzenie urządzenia w stan czuwania po ustalonym czasie od zaniku sygnału DMX oraz natychmiastowe, ponowne uruchomienie po jego dostarczeniu. Urządzenie wyposażone w wbudowaną baterię, automatycznie regulowane wentylatory chłodzone cieczą, minimum 4 złącza XLR (3 i 5-pinowe wejścia i wyjścia) typu PowerCon, z trybem oszczędzania energii pozwalającym na redukcję poboru prądu o 50% po wprowadzeniu urządzenia w tryb blackout. Dopuszczalna waga do 17 kg. Wyposażenie dodatkowe: linka zabezpieczającą, haki do zawieszenia, na rurę Ø 50mm oraz kabel zasilający.Ruchoma głowa – hybryda (typu BEAM, SPOT) - lampa o temperaturze 7800K oraz układ optyczny Hi-Q, wiązka beam (2,7° - 11°) o natężeniu ok 80.000 lux przy 20 metrach, wiązka w opcji spot (5° - 23°) o natężeniu ok 25.000 lux przy 10m, tarcza z 13 kolorami oraz filtrami CTO i CTB, tarcza gobo z 14 statycznymi efektami, tarcza z 9 rotacyjnymi gobo, zmotoryzowany zoom i focus , trójfazowe silniki krokowe MOONS zakres ruchu pan/tilt o zakresie 540°/270° 8 lub 16-bit, kolorowy ekran dotykowy z automatyczną rotacją wyświetlania zależnie od pozycji jednostki, obsługa trzech trybów DMX (16, 24 i 25 kanałowy), Wyposażona w komplet z wtyczką, hakami do zawieszenia na rurze Ø 50mm, linką zabezpieczającą.Reflektor teatralny na żarówkę minimum 1000W, gniazdem GX 9,5, preferowany kolor czarny, soczewka płasko-wypukła zabezpieczona siatką zabezpieczającą, o kącie świecenia minimum 10-50 stopni lub lepszy, wyposażony w system blokowania ramki filtra oraz sferyczne lustro aluminiowe i system chłodzenia nie przepuszczający przypadkowego światła przez obudowę. Urządzenie powinno spełniać standardy CE EN 60598-2-17 , być wyposażone w ramkę filtra foliowego, uchwyt montażowy do rury Ø 50 linkę zabezpieczającą z atestem i żarówkę, przysłonę czterolistną. Reflektor teatralny na żarówkę minimum 2000W, gniazdem GX 9,5, preferowany kolor czarny, soczewka płasko-wypukła zabezpieczona siatką zabezpieczającą, o kącie świecenia minimum 10-50 stopni lub lepszy, wyposażony w system blokowania ramki filtra oraz sferyczne lustro aluminiowe i system chłodzenia nie przepuszczający przypadkowego światła przez obudowę. Urządzenie powinno spełniać standardy CE EN 60598-2-17 , być wyposażone w ramkę filtra foliowego, uchwyt montażowy do rury Ø 50 linkę zabezpieczającą z atestem i żarówkę, przysłonę czterolistną. Reflektor profilowy 2000W GY16 z systemem optycznym zoom minimum 10-20, z przysłonami zasuwkowymi, z ramką filtra.Reflektor powinien być wyposażony w przewód zasilający zakończony wtyczką 16A. Wymagane natężenie plamy świetlnej z odległości 12 m nie mniejsze niż 6000 lx dla żarówki 2000W. Możliwość obracania tubusa o 360o. Wyposażony dodatkowo w przesłonę irys, żarówkę, ramki, maski gobo, uchwyt hakowy na rurę 50mm i atestowaną linkę zabezpieczającą.Reflektor profilowy LED źródle światła o kącie świecenia minimum 15-30 stopni, źródle światła: min. 92 x Led, wyposażony w system mieszania barw: RGBAL, płynną korekcję temperatury barwowej w zakresie min. 2000K – 10000K, żywotność źródła: minimum 30000 godzin z możliwością wymiany tubusów optycznych na stało kątowe 19°, 26°, 36°, 50° , sterowany za pomocą systemów: DMX512, RDM , posiadający min. 26 wbudowanych presetów kolorów,.. Wyposażony dodatkowo w przesłonę irys, ramki, maski gobo, uchwyt hakowy na rurę 50mm i atestowaną linkę zabezpieczającą.Reflektor typu PAR LED wyposażony w minimum 18 chipów LED o mocy minimum 15W każdy, system kolorów: RGBW, tryby pracy MASTER/SLAVE/AURO/SOUND, możliwość ustawienia danego koloru bez sterownika DMX. Wyposażony w komplet z hakami do zawieszania na rurze Ø 50mm. linka zabezpieczającą.Profesjonalna maszyna do wytwarzania mgły o minimalnej mocy 1500W, maksymalnym czasie nagrzewania 60 s, pojemności zbiornika minimum 2l, wyposażona w wydajny wentylator pozwalający szybko wypełnić przestrzeń mgłą o zmiennej wydajności mgły, o wydajności do 50 h pracy minimum trzy tryby pracy sterowane przez DMX lub pilot. Urządzenie powinno posiadać panel kontrolny z przyciskami do obsługi urządzenia oraz wyświetlaczem LED, wbudowany timer, system kontroli gęstości dymu. Preferowane urządzenie ciche,.SWITCH ETHERNET, zarządzany poprzez CLI oraz przeglądarkę www przełącznik. Preferowane wymiary umożliwiające montaż w standardowym uchwycie typu „Rack 19”, minimalna prędkość magistrali minimum 56 Gbps, minimalna przepustowość 41,7 mpps, minimalna pamięć - bufor 6MB. Minimalna ilość złącz 10/100/1000Mb/s - 24 porty, złącz SFP – 4 porty. Bramka konwertująca sygnał Art-Net na cztery porty DMX512, zasilana napięciem z sieci 230V AC. Montaż w standardowym uchwycie typu „Rack 19”. Preferowany model z trybem scalania sygnałów HTP i LTP oraz wersją protokołu Art-Net II. Złącze Ethernet pracujące w standardzie minimum 10/100BaseTX. Urządzenie wyposażone w minimum sześć diod sygnalizujących stan w którym znajduje się urządzenie (tryby pracy) oraz wyświetlacz i cztery klawisze służące do konfiguracji Art-Net, ustawień sieci Ethernet oraz konfigurację parametrów czasowych protokołu DMX takich jak: Brake, MAB, MBF, WAIT oraz ilości transmitowanych kanałów DMX.Rozdzielacz sygnału DMX zasilany napięciem z sieci 230V AC, umożliwiający tworzenie rozgałęzień w rozbudowywanych instalacjach DMX przy pomocy splittera, obsługujący minimum 512 kanałów DMX, posiadający minimum 1 wejście DMX i 6 wyjść DMX, wejście sygnały DMX – 3 – pinowy wtyk, wyjście DMX 3 – pinowe gniazdo, poszczególne tory separowane optycznie oraz galwanicznie, urządzenie posiadające zabezpieczenie napięcia przebicia izolacji WE/Wy powyżej 5000 V,.Montaż w standardowym uchwycie typu „Rack 19”.Konsola oświetleniowa posiadająca wbudowane: minimum 8 encoderów, minimum 13 faderów, minimum 10 suwaków odtwarzania Playback oraz zapis na 200 stronach. Konsola powinna mieć wbudowany ciekłokrystaliczny, kolorowy monitor dotykowy, wbudowane min. 4 złącza DMX, wbudowane min. 4 złącza sieciowe oraz wbudowane min. 6 portów USB; wejście / wyjście MIDI , wejście audio. Sterownik oświetlenia powinien umożliwiać obsługę opraw konwencjonalnych, ruchomych, LED oraz media serwerów. Programowa możliwość pracy równoczesnej w min. 24 środowiskach DMX jednocześnie, łącznie 12 288 kanałów DMX pozwalająca zapisać minimum 5000 CUE, 4000 palet, 5000 grup. Preferowane urządzenie z możliwością podłączenia monitora dotykowego o rozdzielczości Full HD (1920x1200), możliwością dołączenia dodatkowych pól manualnych z suwakami (fader wing) oraz możliwością zdalnego sterowania.Pokrowiec ochronny, aplikację do wizualizacji i do odtwarzania multimediów, zewnętrzny monitor dotykowy, tablet z systemem Android. DIMMER do reflektorów teatralnych dwunastokanałowy, moc. jednego kanału min. 2000 W. Szafa typu „Rack 19”Dostawa, montaż, strojenie, regulacja, ustawienie, programowanie, przeszkolenie pracowników z obsługi zamontowanego sprzętu, wykonanie dokumentacji powykonawczej.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>31500000-1, 51000000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-08-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena ofertowa brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">kres gwarancji jakości w pełnych miesiącach</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com