JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200722/564912-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 564912-N-2020 z dnia 2020-07-22 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Areszt Śledczy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przetarg nieograniczony nr 7/DKW/2020 na usługę modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych - przebudowy systemów kontroli dostępu i domofonowego w pawilonie N Aresztu Śledczego w Gdańsku</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Areszt Śledczy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">62649000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Kurkowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">12</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">80-803</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Gdańsk</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">058 3231000, 3231260</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">dkw_gdansk@sw.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">583 025 125</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http//www.sw.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka organizacyjna SW nie posiadająca osobowości prawnej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.zp.sw.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.zp.sw.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Inny sposób : operator pocztowy, osobiście</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Areszt Śledczy w Gdańsku, ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przetarg nieograniczony nr 7/DKW/2020 na usługę modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych - przebudowy systemów kontroli dostępu i domofonowego w pawilonie N Aresztu Śledczego w Gdańsku</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"></span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">I część zamówienia – modernizacja systemu kontroli dostępu. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu kontroli dostępu pawilonu N spełniającego wytyczne nr 4/2013 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 10 czerwca 2013 roku. Wymagania systemu serwer (szt. 1):- Architektura klient – serwer - Możliwość konfiguracji serwera rezerwowego z automatycznym przełączaniem pracy serwerów w przypadku awarii jednego z nich - Zdalny backup bazy danych - Możliwość przypisania wielu identyfikatorów dla jednego użytkownika (karta, pin dynamiczny, QRcode, numer rejestracyjny)- Niezależny serwer czasu - Obsługa wielu rozłącznych podmiotów w ramach jednego serwera - Możliwość instalacji serwera w środowisku wirtualnym - Szyfrowana baza danych kontrolerów - Edycja, drukowanie nadruków na identyfikatorach bezpośrednio z aplikacji głównej - Obsługa przenośnych terminali z wizualną (zdjęcie) weryfikacją użytkownika - Moduł API dla integracji systemu z systemami zewnętrznymi - Liczba obsługiwanych przejść – bez ograniczeń- Liczba posiadaczy kart – bez ograniczeń- Liczba stacji roboczych – bez ograniczeń - Wyświetlanie zdarzeń, bieżąca obsługa systemu za pomocą przeglądarki internetowej, brak konieczności instalacji dedykowanego oprogramowania na stacji / stacjach klienckich - Strefy przebywania użytkowników - Mechanizm tworzenia własnych pól przez użytkownika opisujących kartotekę pracownika - Integracja z Microsoft Active Directory, możliwość korzystania z mechanizmów SSO w celu autoryzacji administratorów systemu - Ciągłe (online) wyświetlanie zdarzeń (transakcji) - Zarządzanie systemem, przetwarzanie danych oraz raporty (zdarzenia i alarmy) w dowolnej stacji roboczej systemu globalnego (bez konieczności przenoszenia danych pomiędzy lokalnymi serwerami) - oprogramowanie ma umożliwić stworzenie czytelnego programu operatora zawierającego mapę obiektu, który spełni wymagania: potwierdzenie otwarcia drzwi do cel po wcześniejszym przyciśnięciu żądania wejścia na celę, sali widzeń, możliwość włączenia/wyłączenia śluzowania, możliwość włączenia/wyłączenia głośnika radiowęzła w celach, sygnalizowanie stanu przejść - program operatora musi znajdować się także na stacji roboczej w pomieszczeniu dowódcy zmiany (awaryjnie) - Interfejs programowy do integracji z depozytorami kluczy - Obsługa terminali przenośnych, wizualna na podstawie zdjęcia weryfikacja użytkownika - Szyfrowana transmisja ze stacji Operatora do systemu zarządzającego KD - Szyfrowana transmisja pomiędzy kontrolerami a systemem zarządzającym - Szyfrowana transmisja pomiędzy kontrolerami - Możliwość użycia klucza SSL Zamawiającego do obsługi szyfrowania transmisji pomiędzy komponentami systemu KD - Dwuskładnikowa autoryzacja Administratorów do systemu zarządzającego z wykorzystaniem dynamicznego składnika TOTP - Dwuskładnikowa autoryzacja do przejść krytycznych z wykorzystaniem karty rfid oraz dynamicznego kodu PIN - Mechanizm automatycznego deaktywowania/aktywowania karty po autoryzacji na wskazanych czytnikach - Obsługa antypassback’u globalnego bez konieczności komunikacji z serwerem zarządzającym (realizowanym w przypadku braku łączności pomiędzy kontrolerami KD) - Obsługa śluz (w tym sieciowa pomiędzy kontrolerami) - Tryb dozoru operatorskiego dla przejść - Automatyczna zmiana trybu dozoru operatorskiego dla wskazanych przejść w przypadku wywołania trybu globalnego alarmu - Mechanizmy korelacji zdarzeń kontroli dostępu i notyfikacji dla określonych scenariuszy - Możliwość stworzenia ról operatorów, pozwalających na wskazanie obszarów KD, którymi mogą administrować - Zgodność systemu z normą PN-EN 60839-11 na poziomie 4 - Automatyczna obsługa kart nierotujących, z możliwością automatycznego ich: blokowania, tymczasowego blokowania, przypisywania do puli kart wolnych w funkcji czasu - Nieograniczona liczba wzorców uprawnień - Nieograniczona liczba harmonogramów czasowych dostępu do stref - Definicja wzorców uprawnień w czasie - Definicja poświadczeń z możliwością kontroli dostępu do stref - Możliwość ograniczenia limitu ilościowego użycia karty kontroli dostępu - Obsługa jednorazowych kart kontroli dostępu - Wizualizacja w czasie rzeczywistym: -stanu kontrolera i jego statusu połączenia z serwerem zarządzającym - poszczególnych wejść oraz wyjść kontrolera - sygnału braku zasilania podstawowego AC230V - stanów przejść - informacji o autoryzacjach na przejściach informacji o ilości osób w pomieszczeniach oraz na całym obiekcie - Automatyczna blokada czytników w przypadku użycia karty obcej bądź wykrycia alarmu tampera czytnika - Automatyczna blokada kontrolera w przypadku naruszenia tampera obudowy kontrolera - Kontrola minimalnej/maksymalnej ilości osób w pomieszczeniach - Komisyjne otwarcie strefy - Obsługa komunikatów audio na stacji operatora (w zależności od zdarzeń KD) - Obsługa komunikatów audio na przejściu (w zależności od zdarzeń KD) - Automatyczna blokada / odblokowanie stref w przypadku użycia przycisku napadowego - Moduł awizacji gości w tym mechanizm oprowadzania gości po wybranych strefach (autoryzacja gościa na przejściu odbywa się po zatwierdzeniu kartą pracownika/ funkcjonariusza) - Równoległa synchronizacja danych o kartach/ uprawnieniach pomiędzy systemem głównym kontrolerami (niezależnie od ich liczby). Czas przesyłania pojedynczych uprawnień na wszystkie kontrolery nie powinien przekraczać 0,4 sekundy - Weryfikacja wprowadzonych terminów poświadczeń przy dostępie do wskazanych stref objętych kontrolą dostępu - Mechanizm sterowania wieloma przejściami (p>1) z wykorzystaniem 1 czytnika z klawiaturą pinpad (wybór przejścia z klawiatury numerycznej potwierdzony karta uprawnionego pracownika/ funkcjonariusza). Kontroler 34 szt. - Kontroler musi zmieścić się w obecną ościeżnicę przycelową o wymiarach dług. 38cm, szer. 15cm, głęb. 9 cm, - Musi posiadać interfejs komunikacyjny min. Ethernet 100Mb/s - Kontroler przycelowy (20 szt.) musi posiadać minimum 6 wyjść NO/NC i minimum 10 wejść - Kontrolery pozostałe (14 szt.) muszą posiadać minimum 2 wyjścia NO/NC i minimum 4 wejścia - Obsługa czytników w ilości minimum 2 sztuk- Autonomiczna praca kontrolera po utracie komunikacji z serwerem - Do komunikacji z czytnikiem dopuszcza się protokoły Wieganda, RS485 i TCP/IP - Możliwość obsługi protokołu OSDP w wersji nie starszej niż 2 - Autoryzacja za pomocą pinu dynamicznego - Możliwość autoryzacji za pomocą pinu dynamicznego - Szyfrowana baza danych - Szyfrowanie informacji w kontrolerze - Zabezpieczenie protokołami IDS, IPS - Pamięć minimum 400 000 identyfikatorów, alarmy i transakcje minimum 10 000 000 - Modułowa budowa (płytka komunikacji z czytnikami, płytka zasilania, płytka wejść/wyjść) - Rozbudowa kontrolera o moduły czytników i wejść/wyjść bez konieczności montażu nowego kontrolera - Wymiana modułów bez konieczności wymiany całego kontrolera - Dowolne programowanie wejść/wyjść i czytników - Jedno z wyjść każdego kontrolera przycelowego musi sterować głośnikiem radiowęzła (włącz/wyłącz), sterowanie odbywać ma się z programu operatorskiego u oddziałowego, - Możliwość pracy tylko z modułem wejść/wyjść - Możliwość sterowania więcej niż jednym wyjściem - Obsługa funkcji globalnego AntiPassBack między kontrolerami - Integracja z kamerami IP - Zdalne programowanie i flashowanie - Komunikaty głosowe dla przejścia. Czytnik kart (19 szt.): - Do komunikacji z kontrolerem dopuszcza się protokoły Wieganda, RS485 i TCP/IP - Obsługa kart Mifare Plus X - Możliwość obsługi protokołu OSDPv2 (rozbudowa czytnika o płytkę protokołu OSDPv2) - Wsparcie bezpiecznych poświadczeń SIO - Możliwość blokady odczytu numeru CSN - Szyfrowanie procesora pamięci kart - Możliwość zmiany kluczy szyfrujących - Możliwość zmiany koloru diody sygnalizacyjnej LED - Sygnalizacja stanu dioda LED RGB + buzzer dla odczytu kart. Zamek więzienny mechaniczno-elektryczny szt. 12 (tylko dostawa) - zasilany napięciem 24V prądu stałego - dwuczęściowy składający się z części mechanicznej i elektrycznej - wymiar części mechanicznej (w x s x g) 150x130x30 mm - wymiar części elektrycznej (w x s x g) 180x155x60 mm - wysuw rygla – 20mm (tylko w części mechanicznej) - korpus zamka wykonany z odlewu żeliwnego i osłony z blachy stalowej grubości minimum 3mm - zamek i elementy zabezpieczone antykorozyjnie cynkiem galwanicznym - zamykanie przez zatrzaśnięcie lub kluczem z wkładką patentową. Zasilacz buforowy 24V prądu stałego szt. 3 - moc nie mniej niż 600W - prąd wyjściowy nie mniej niż 24A - akumulator 12V nie mniej niż 28Ah szt. 6. Stycznik szt. 31 - znamionowe napięcie sterowania: 24V DC - minimalne zasilanie cewki stycznika 12V AC/DC - liczba styków głównych zwiernych: 3. Zasilacz buforowy 12V prądu stałego 5 szt. - prąd wyjściowy nie mniej niż 10A - akumulator 12V nie mniej niż 7Ah szt. 5II część zamówienia (system domofonowy): ELEMENTY SYSTEMUSerwer 1 szt. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: - Obsługiwać minimum 600 abonentów - Obsługiwać 60 jednoczesnych połączeń lub więcej - Obsługiwać połączenia audio jak i audio-wideo - Zapewniać połączenia głosowe jakości HD z pasmem akustycznym w zakresie od 200 Hz do 7kHz (kodek szerokopasmowy G.722) - Obsługiwać minimum 25 pokoi konferencyjnych w trybie duplex - Posiadać rejestr połączeń - Zapewniać podłączenie do centrali telefonicznej lub publicznej sieci telefonicznej poprzez SIP trunk. Zapewnione ma być minimum 4 jednoczesne połączenia pomiędzy systemami. Wandaloodporny Interkom Więzienny 21 szt. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: - Posiadać panel frontowy wykonany z co najmniej 3 mm stali nierdzewnej kwasoodpornej gatunku 1.4301 lub innego materiału spełniającego normę IK10 - Posiadać głośnik i mikrofon zabezpieczony przed aktami wandalizmu - Posiadać 1 przycisk wezwania z diodą sygnalizacyjną LED - Posiadać wbudowany czujnik sabotażu stacji - Umożliwiać podłączenie zewnętrznego sygnalizatora oraz przycisku kasowania - Posiadać wbudowany min 3W wzmacniacz mocy klasy D - Komunikować się poprzez sieć IP - Być zasilany z PoE - Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711μ, G.722 - Obsługiwać funkcję detekcji hałasu - Obsługiwać funkcję kontroli toru audio (sprawności głośnika i mikrofonu) - Sygnalizator optyczny LED 1 kolor 21 szt. Stacja biurkowa 1 sztuka. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: - Posiadać wyświetlacz informacyjny nie mniejszy niż 4.3” - Posiadać wbudowany głośnik i mikrofon - Posiadać słuchawkę telefoniczną - Umożliwiać prowadzenie rozmów w trybie głośnomówiącym lub przez słuchawkę telefoniczna - Posiadać minimum 30 programowalnych przycisków pamięci z diodami LED - Być zasilany z PoE - Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711μ, G.722. Interkom na wejściu 2 sztuki. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: - Posiadać obudowę z aluminium lub innego trwałego materiału - Być przeznaczony do montażu natynkowego - Posiadać 1 przycisk wezwania z diodą sygnalizacyjną LED - Posiadać 1 przekaźnik - Posiadać wbudowany min 3W wzmacniacz mocy klasy D - Komunikować się poprzez sieć IP - Być zasilany z PoE - Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711μ, G.722 - Realizacja torów kablowych oraz okablowania strukturalnego wraz z przewodami zasilającymi system zostanie zrealizowana przez Zamawiającego. Demontaż systemu w I i II części zamówienia oraz przygotowanie do modernizacji będzie zrealizowany przez Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł rozpocząć usługę po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego z minimum tygodniowym wyprzedzeniem o powyższym w terminie od września do końca października 2020 z zastrzeżeniem, że prace będą realizowane sukcesywnie w porozumieniu z Zamawiającym bez możliwości całkowitego wyłączenia systemu. Podmiot, który będzie realizował usługę jest zobowiązany uprzednio poinformować o parametrach technicznych nowo instalowanych części systemu umożliwiając Zamawiającemu wykonanie niezbędnych prac budowlanych przygotowujących do instalacji oraz modernizacji systemu domofonowego i kontroli dostępu. W przypadku użytych w opisie nazw w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze, co wskazany w opisie konkretny z nazwy.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dokonać modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych w pawilonie N Aresztu Śledczego w Gdańsku tj. dokonać przebudowy systemów kontroli dostępu i domofonowego. Zadanie to obejmuje również dostawę niezbędnych urządzeń, wykonanie montażu oraz uruchomienie systemu.Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, a także muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach użyteczności publicznej.Wymagania dodatkowe: - dostarczany sprzęt wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowy – nieużywany, wolny od wad, - transport oraz inne koszty dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia powinny być zawarte w oferowanej cenie, - w przypadku instalacji konieczność skonfigurowania zestawu oraz przetestowania pod obciążeniem. - gwarancja na okres nie mniejszy niż 24 miesiące, termin płatności minimum 30 dni - Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski, - oferowane urządzenie powinno posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające je do użytkowania na terenie Polski. Skutki jakichkolwiek błędów w wycenie dokonanej przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, w tym ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: - Dane firmy instalacyjnej - Projekt powykonawczy systemu z naniesionymi ewentualnymi zmianami ( w opisie zestawieniu materiałów jak i rysunku – zmiana sprzętowa wniesiona w stosunku do niniejszej dokumentacji). Projekt powykonawczy, plany muszą uwzględniać schematy obecnie użytkowanego systemu. - Instrukcję obsługi systemu, szczegółową na tyle, by zminimalizować możliwość niewłaściwego użytkowania. Instrukcja powinna mieć dwie części: pierwszą - dotyczącą włączania / wyłączania, weryfikacji stanu alarmu, kasowania, blokowania i testowania, drugą - opisującą pozostałe funkcje systemu. - Instrukcję reagowania na alarmy i postępowania w przypadku awarii systemu. - Instrukcję konserwacji i napraw z danymi kontaktowymi osoby odpowiedzialnej za konserwację i naprawę. - Protokół z przeszkolenia obsługi przekazywanego systemu z zapisem miejsca, daty oraz danych osób szkolących i przeszkolonych. - Protokół odbioru. Termin realizacji usługi w I i II części zamówienia od września do końca października 2020r. potwierdzonej końcowym protokołem odbioru potwierdzającym instalację systemu i jego poprawne działanie. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest projekt budowlany modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych w pawilonie N-przebudowa systemu kontroli dostępu i domofonowego oraz przedmiary robót na oba systemy</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">51900000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1) odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów w odniesieniu do innych podmiotów, na których zasoby wykonawca się powołuje, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeżeli dotyczy)</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) Formularz cenowy (załącznik nr 1 do specyfikacji) 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie nie jest wymagane w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>0,60</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>0,40</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Dopuszcza się także zmiany związane z zaistnieniem stanu zagrożenia epidemicznego, klęski żywiołowej oraz związanych z koniecznością zastosowania przepisów warunkujących funkcjonowanie w związku z w/w zdarzeniami. Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-07-30</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">14:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Oferta winna być sporządzona w języku polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Modernizacja systemu kontroli dostępu</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I część zamówienia – modernizacja systemu kontroli dostępu. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu kontroli dostępu pawilonu N spełniającego wytyczne nr 4/2013 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 10 czerwca 2013 roku. Wymagania systemu serwer (szt. 1): - Architektura klient – serwer - Możliwość konfiguracji serwera rezerwowego z automatycznym przełączaniem pracy serwerów w przypadku awarii jednego z nich - Zdalny backup bazy danych - Możliwość przypisania wielu identyfikatorów dla jednego użytkownika (karta, pin dynamiczny, QRcode, numer rejestracyjny) - Niezależny serwer czasu - Obsługa wielu rozłącznych podmiotów w ramach jednego serwera - Możliwość instalacji serwera w środowisku wirtualnym- Szyfrowana baza danych kontrolerów - Edycja, drukowanie nadruków na identyfikatorach bezpośrednio z aplikacji głównej - Obsługa przenośnych terminali z wizualną (zdjęcie) weryfikacją użytkownika - Moduł API dla integracji systemu z systemami zewnętrznymi - Liczba obsługiwanych przejść – bez ograniczeń - Liczba posiadaczy kart – bez ograniczeń - Liczba stacji roboczych – bez ograniczeń - Wyświetlanie zdarzeń, bieżąca obsługa systemu za pomocą przeglądarki internetowej, brak konieczności instalacji dedykowanego oprogramowania na stacji / stacjach klienckich - Strefy przebywania użytkowników - Mechanizm tworzenia własnych pól przez użytkownika opisujących kartotekę pracownika - Integracja z Microsoft Active Directory, możliwość korzystania z mechanizmów SSO w celu autoryzacji administratorów systemu - Ciągłe (online) wyświetlanie zdarzeń (transakcji) - Zarządzanie systemem, przetwarzanie danych oraz raporty (zdarzenia i alarmy) w dowolnej stacji roboczej systemu globalnego (bez konieczności przenoszenia danych pomiędzy lokalnymi serwerami) - oprogramowanie ma umożliwić stworzenie czytelnego programu operatora zawierającego mapę obiektu, który spełni wymagania: potwierdzenie otwarcia drzwi do cel po wcześniejszym przyciśnięciu żądania wejścia na celę, sali widzeń, możliwość włączenia/wyłączenia śluzowania, możliwość włączenia/wyłączenia głośnika radiowęzła w celach, sygnalizowanie stanu przejść - program operatora musi znajdować się także na stacji roboczej w pomieszczeniu dowódcy zmiany (awaryjnie) - Interfejs programowy do integracji z depozytorami kluczy - Obsługa terminali przenośnych, wizualna na podstawie zdjęcia weryfikacja użytkownika - Szyfrowana transmisja ze stacji Operatora do systemu zarządzającego KD - Szyfrowana transmisja pomiędzy kontrolerami a systemem zarządzającym - Szyfrowana transmisja pomiędzy kontrolerami - Możliwość użycia klucza SSL Zamawiającego do obsługi szyfrowania transmisji pomiędzy komponentami systemu KD - Dwuskładnikowa autoryzacja Administratorów do systemu zarządzającego z wykorzystaniem dynamicznego składnika TOTP - Dwuskładnikowa autoryzacja do przejść krytycznych z wykorzystaniem karty rfid oraz dynamicznego kodu PIN - Mechanizm automatycznego deaktywowania/aktywowania karty po autoryzacji na wskazanych czytnikach - Obsługa antypassback’u globalnego bez konieczności komunikacji z serwerem zarządzającym (realizowanym w przypadku braku łączności pomiędzy kontrolerami KD) - Obsługa śluz (w tym sieciowa pomiędzy kontrolerami) - Tryb dozoru operatorskiego dla przejść - Automatyczna zmiana trybu dozoru operatorskiego dla wskazanych przejść w przypadku wywołania trybu globalnego alarmu - Mechanizmy korelacji zdarzeń kontroli dostępu i notyfikacji dla określonych scenariuszy - Możliwość stworzenia ról operatorów, pozwalających na wskazanie obszarów KD, którymi mogą administrować - Zgodność systemu z normą PN-EN 60839-11 na poziomie 4 - Automatyczna obsługa kart nierotujących, z możliwością automatycznego ich: blokowania, tymczasowego blokowania, przypisywania do puli kart wolnych w funkcji czasu - Nieograniczona liczba wzorców uprawnień - Nieograniczona liczba harmonogramów czasowych dostępu do stref - Definicja wzorców uprawnień w czasie - Definicja poświadczeń z możliwością kontroli dostępu do stref - Możliwość ograniczenia limitu ilościowego użycia karty kontroli dostępu - Obsługa jednorazowych kart kontroli dostępu - Wizualizacja w czasie rzeczywistym: - stanu kontrolera i jego statusu połączenia z serwerem zarządzającym - poszczególnych wejść oraz wyjść kontrolera - sygnału braku zasilania podstawowego AC230V - stanów przejść - informacji o autoryzacjach na przejściach informacji o ilości osób w pomieszczeniach oraz na całym obiekcie - Automatyczna blokada czytników w przypadku użycia karty obcej bądź wykrycia alarmu tampera czytnika - Automatyczna blokada kontrolera w przypadku naruszenia tampera obudowy kontrolera - Kontrola minimalnej/maksymalnej ilości osób w pomieszczeniach - Komisyjne otwarcie strefy - Obsługa komunikatów audio na stacji operatora (w zależności od zdarzeń KD) - Obsługa komunikatów audio na przejściu (w zależności od zdarzeń KD) - Automatyczna blokada / odblokowanie stref w przypadku użycia przycisku napadowego - Moduł awizacji gości w tym mechanizm oprowadzania gości po wybranych strefach (autoryzacja gościa na przejściu odbywa się po zatwierdzeniu kartą pracownika/ funkcjonariusza) - Równoległa synchronizacja danych o kartach/ uprawnieniach pomiędzy systemem głównym kontrolerami (niezależnie od ich liczby). Czas przesyłania pojedynczych uprawnień na wszystkie kontrolery nie powinien przekraczać 0,4 sekundy - Weryfikacja wprowadzonych terminów poświadczeń przy dostępie do wskazanych stref objętych kontrolą dostępu - Mechanizm sterowania wieloma przejściami (p>1) z wykorzystaniem 1 czytnika z klawiaturą pinpad (wybór przejścia z klawiatury numerycznej potwierdzony karta uprawnionego pracownika/ funkcjonariusza). Kontroler 34 szt. - Kontroler musi zmieścić się w obecną ościeżnicę przycelową o wymiarach dług. 38cm, szer. 15cm, głęb. 9 cm, - Musi posiadać interfejs komunikacyjny min. Ethernet 100Mb/s - Kontroler przycelowy (20 szt.) musi posiadać minimum 6 wyjść NO/NC i minimum 10 wejść - Kontrolery pozostałe (14 szt.) muszą posiadać minimum 2 wyjścia NO/NC i minimum 4 wejścia - Obsługa czytników w ilości minimum 2 sztuk - Autonomiczna praca kontrolera po utracie komunikacji z serwerem - Do komunikacji z czytnikiem dopuszcza się protokoły Wieganda, RS485 i TCP/IP - Możliwość obsługi protokołu OSDP w wersji nie starszej niż 2 - Autoryzacja za pomocą pinu dynamicznego - Możliwość autoryzacji za pomocą pinu dynamicznego - Szyfrowana baza danych - Szyfrowanie informacji w kontrolerze - Zabezpieczenie protokołami IDS, IPS - Pamięć minimum 400 000 identyfikatorów, alarmy i transakcje minimum 10 000 000 - Modułowa budowa (płytka komunikacji z czytnikami, płytka zasilania, płytka wejść/wyjść) - Rozbudowa kontrolera o moduły czytników i wejść/wyjść bez konieczności montażu nowego kontrolera - Wymiana modułów bez konieczności wymiany całego kontrolera - Dowolne programowanie wejść/wyjść i czytników - Jedno z wyjść każdego kontrolera przycelowego musi sterować głośnikiem radiowęzła (włącz/wyłącz), sterowanie odbywać ma się z programu operatorskiego u oddziałowego, - Możliwość pracy tylko z modułem wejść/wyjść - Możliwość sterowania więcej niż jednym wyjściem- Obsługa funkcji globalnego AntiPassBack między kontrolerami - Integracja z kamerami IP - Zdalne programowanie i flashowanie - Komunikaty głosowe dla przejściaCzytnik kart (19 szt.): - Do komunikacji z kontrolerem dopuszcza się protokoły Wieganda, RS485 i TCP/IP - Obsługa kart Mifare Plus X - Możliwość obsługi protokołu OSDPv2 (rozbudowa czytnika o płytkę protokołu OSDPv2) - Wsparcie bezpiecznych poświadczeń SIO - Możliwość blokady odczytu numeru CSN - Szyfrowanie procesora pamięci kart - Możliwość zmiany kluczy szyfrujących - Możliwość zmiany koloru diody sygnalizacyjnej LED - Sygnalizacja stanu dioda LED RGB + buzzer dla odczytu kart. Zamek więzienny mechaniczno-elektryczny szt. 12 (tylko dostawa) - zasilany napięciem 24V prądu stałego- dwuczęściowy składający się z części mechanicznej i elektrycznej- wymiar części mechanicznej (w x s x g) 150x130x30 mm- wymiar części elektrycznej (w x s x g) 180x155x60 mm - wysuw rygla – 20mm (tylko w części mechanicznej)- korpus zamka wykonany z odlewu żeliwnego i osłony z blachy stalowej grubości minimum 3mm- zamek i elementy zabezpieczone antykorozyjnie cynkiem galwanicznym - zamykanie przez zatrzaśnięcie lub kluczem z wkładką patentową. Zasilacz buforowy 24V prądu stałego szt. 3 - moc nie mniej niż 600W - prąd wyjściowy nie mniej niż 24A - akumulator 12V nie mniej niż 28Ah szt. 6. Stycznik szt. 31 - znamionowe napięcie sterowania: 24V DC - minimalne zasilanie cewki stycznika 12V AC/DC - liczba styków głównych zwiernych: 3. Zasilacz buforowy 12V prądu stałego 5 szt. - prąd wyjściowy nie mniej niż 10A - akumulator 12V nie mniej niż 7Ah szt. 5. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: - Dane firmy instalacyjnej - Projekt powykonawczy systemu z naniesionymi ewentualnymi zmianami ( w opisie zestawieniu materiałów jak i rysunku – zmiana sprzętowa wniesiona w stosunku do niniejszej dokumentacji). Projekt powykonawczy, plany muszą uwzględniać schematy obecnie użytkowanego systemu. - Instrukcję obsługi systemu, szczegółową na tyle, by zminimalizować możliwość niewłaściwego użytkowania. Instrukcja powinna mieć dwie części: pierwszą - dotyczącą włączania / wyłączania, weryfikacji stanu alarmu, kasowania, blokowania i testowania, drugą - opisującą pozostałe funkcje systemu. - Instrukcję reagowania na alarmy i postępowania w przypadku awarii systemu. - Instrukcję konserwacji i napraw z danymi kontaktowymi osoby odpowiedzialnej za konserwację i naprawę. - Protokół z przeszkolenia obsługi przekazywanego systemu z zapisem miejsca, daty oraz danych osób szkolących i przeszkolonych. - Protokół odbioru. Termin realizacji usługi w I i II części zamówienia od września do końca października 2020r. potwierdzonej końcowym protokołem odbioru potwierdzającym instalację systemu i jego poprawne działanie. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest projekt budowlany modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych w pawilonie N-przebudowa systemu kontroli dostępu i domofonowego oraz przedmiary robót na oba systemy<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>51900000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-10-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Modernizacja systemu domofonowego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>II część zamówienia (system domofonowy): ELEMENTY SYSTEMU Serwer 1 szt. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: - Obsługiwać minimum 600 abonentów - Obsługiwać 60 jednoczesnych połączeń lub więcej - Obsługiwać połączenia audio jak i audio-wideo - Zapewniać połączenia głosowe jakości HD z pasmem akustycznym w zakresie od 200 Hz do 7kHz (kodek szerokopasmowy G.722) - Obsługiwać minimum 25 pokoi konferencyjnych w trybie duplex - Posiadać rejestr połączeń - Zapewniać podłączenie do centrali telefonicznej lub publicznej sieci telefonicznej poprzez SIP trunk. Zapewnione ma być minimum 4 jednoczesne połączenia pomiędzy systemami. Wandaloodporny Interkom Więzienny 21 szt.. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: - Posiadać panel frontowy wykonany z co najmniej 3 mm stali nierdzewnej kwasoodpornej gatunku 1.4301 lub innego materiału spełniającego normę IK10 - Posiadać głośnik i mikrofon zabezpieczony przed aktami wandalizmu - Posiadać 1 przycisk wezwania z diodą sygnalizacyjną LED - Posiadać wbudowany czujnik sabotażu stacji - Umożliwiać podłączenie zewnętrznego sygnalizatora oraz przycisku kasowania - Posiadać wbudowany min 3W wzmacniacz mocy klasy D - Komunikować się poprzez sieć IP - Być zasilany z PoE - Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711μ, G.722 - Obsługiwać funkcję detekcji hałasu - Obsługiwać funkcję kontroli toru audio (sprawności głośnika i mikrofonu) - Sygnalizator optyczny LED 1 kolor 21 szt. Stacja biurkowa 1 sztuka Ma spełniać minimum poniższe wymagania: - Posiadać wyświetlacz informacyjny nie mniejszy niż 4.3” - Posiadać wbudowany głośnik i mikrofon - Posiadać słuchawkę telefoniczną - Umożliwiać prowadzenie rozmów w trybie głośnomówiącym lub przez słuchawkę telefoniczna - Posiadać minimum 30 programowalnych przycisków pamięci z diodami LED - Być zasilany z PoE - Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711μ, G.722. Interkom na wejściu 2 sztuki. Ma spełniać minimum poniższe wymagania: - Posiadać obudowę z aluminium lub innego trwałego materiału - Być przeznaczony do montażu natynkowego - Posiadać 1 przycisk wezwania z diodą sygnalizacyjną LED - Posiadać 1 przekaźnik - Posiadać wbudowany min 3W wzmacniacz mocy klasy D - Komunikować się poprzez sieć IP - Być zasilany z PoE - Obsługiwać kodeki głosowe G.711a, G.711μ, G.722. Realizacja torów kablowych oraz okablowania strukturalnego wraz z przewodami zasilającymi system zostanie zrealizowana przez Zamawiającego. Demontaż systemu w I i II części zamówienia oraz przygotowanie do modernizacji będzie zrealizowany przez Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł rozpocząć usługę po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego z minimum tygodniowym wyprzedzeniem o powyższym w terminie od września do końca października 2020 z zastrzeżeniem, że prace będą realizowane sukcesywnie w porozumieniu z Zamawiającym bez możliwości całkowitego wyłączenia systemu. Podmiot, który będzie realizował usługę jest zobowiązany uprzednio poinformować o parametrach technicznych nowo instalowanych części systemu umożliwiając Zamawiającemu wykonanie niezbędnych prac budowlanych przygotowujących do instalacji oraz modernizacji systemu domofonowego i kontroli dostępu.W przypadku użytych w opisie nazw w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze, co wskazany w opisie konkretny z nazwy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dokonać modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych w pawilonie N Aresztu Śledczego w Gdańsku tj. dokonać przebudowy systemów kontroli dostępu i domofonowego. Zadanie to obejmuje również dostawę niezbędnych urządzeń, wykonanie montażu oraz uruchomienie systemu.Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, a także muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach użyteczności publicznej. Wymagania dodatkowe: - dostarczany sprzęt wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowy – nieużywany, wolny od wad, - transport oraz inne koszty dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia powinny być zawarte w oferowanej cenie, - w przypadku instalacji konieczność skonfigurowania zestawu oraz przetestowania pod obciążeniem. - gwarancja na okres nie mniejszy niż 24 miesiące, termin płatności minimum 30 dni - Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski, - oferowane urządzenie powinno posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające je do użytkowania na terenie Polski. Skutki jakichkolwiek błędów w wycenie dokonanej przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, w tym ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: - Dane firmy instalacyjnej - Projekt powykonawczy systemu z naniesionymi ewentualnymi zmianami ( w opisie zestawieniu materiałów jak i rysunku – zmiana sprzętowa wniesiona w stosunku do niniejszej dokumentacji). Projekt powykonawczy, plany muszą uwzględniać schematy obecnie użytkowanego systemu. - Instrukcję obsługi systemu, szczegółową na tyle, by zminimalizować możliwość niewłaściwego użytkowania. Instrukcja powinna mieć dwie części: pierwszą - dotyczącą włączania / wyłączania, weryfikacji stanu alarmu, kasowania, blokowania i testowania, drugą - opisującą pozostałe funkcje systemu. - Instrukcję reagowania na alarmy i postępowania w przypadku awarii systemu. - Instrukcję konserwacji i napraw z danymi kontaktowymi osoby odpowiedzialnej za konserwację i naprawę. - Protokół z przeszkolenia obsługi przekazywanego systemu z zapisem miejsca, daty oraz danych osób szkolących i przeszkolonych. - Protokół odbioruTermin realizacji usługi w I i II części zamówienia od września do końca października 2020r. potwierdzonej końcowym protokołem odbioru potwierdzającym instalację systemu i jego poprawne działanie. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest projekt budowlany modernizacji systemu zabezpieczeń elektronicznych w pawilonie N-przebudowa systemu kontroli dostępu i domofonowego oraz przedmiary robót na oba systemy<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>51900000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2020-10-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com