JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200819/575903-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 575903-N-2020 z dnia 2020-08-19 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Rejonowy Zarząd Infrastruktury</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kościoła garnizonowego wraz z rozbiórką kaplicy – budynku nr 36 w Koszalinie (PKOB 1274).</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Rejonowy Zarząd Infrastruktury</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">81006093700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Narutowicza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">17B</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">70-240</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Szczecin</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">zachodniopomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">26 1452026</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">26 1452024</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.rziszczecin.wp.mil.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka Organizacyjna MON </span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://platformazakupowa.pl/pn/rziszczecin</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">RZI Szczecin, ul. Narutowicza 17b, 70-240 Szczecin, budynek 22, Kancelaria pok. 4</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kościoła garnizonowego wraz z rozbiórką kaplicy – budynku nr 36 w Koszalinie (PKOB 1274).</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">46/RB/20</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa kościoła garnizonowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka istniejącego budynku nr 36 pełniącego funkcję kaplicy (PKOB 1274). W ramach zadania inwestycyjnego przewidziano zagospodarowanie terenu przyległego do zaprojektowanego kościoła obejmujące: rozbiórkę, budowę, przebudowę zewnętrznych instalacji podziemnych oraz przyłączy: kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym i przepompownią, wodociągowej, gazowej, cieplnej, elektroenergetycznej, kanalizacji kablowej, telekomunikacyjnych linii kablowych, rozbiórkę istniejących i budowę nowych nawierzchni utwardzonych oraz parkingu, budowę płyty fundamentowej wraz z posadowieniem jednostki zewnętrznej klimatyzacji wraz z ogrodzeniem lamelowym, wykonanie opasek przyściennych, częściową rozbiórkę oraz budowę nowych odcinków ogrodzenia, budowę obiektów małej architektury, wycinkę drzew oraz rekultywację terenów zielonych na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego na działce 2/26 obręb 0028 Koszalin, powiat koszaliński, województwo zachodniopomorskie stanowiącej teren zamknięty MON.	Zadanie inwestycyjne obejmuje również budowę przyłącza kanalizacji deszczowej do istniejącej studni zlokalizowanej w ul. Zwycięstwa oraz przebudowę zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 26 (ul. Zwycięstwa) zlokalizowanych na działkach nr 408 i 1 obręb 0028 Koszalin, powiat koszaliński, województwo zachodniopomorskie. Powyższy zakres realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową na podstawie której przewiduje się dokonanie zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej robót nie wymagających uzyskanie pozwolenia na budowę.	Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu o Decyzję o pozwoleniu na budowę Nr 30/O/2019 z dnia 25.09.2019 r., Decyzję o pozwoleniu na budowę Nr 5/O/2020 z dnia 04.05.2020 r. oraz Zaświadczenia Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie z dnia 06.02.2020 r., stwierdzającego brak podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót budowlanych, Decyzję z dnia 03.12.2019 r. Zarządu Dróg i Transportu w Koszalinie zezwalającą na usunięcie drzew – 36 szt.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach:-	projektach budowlanych i wykonawczych,-	specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,Ponadto w przedmiarach robót, które należy traktować jako materiały pomocnicze.Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: Wymiary poziome po obrysie ścian zewnętrznych ok. 46,52 m x 19,36 m,Powierzchnia użytkowa budynku ok. 951,70 m2,Powierzchnia zabudowy ok. 655,55 m2,Kubatura użytkowa budynku ok. 5184,48 m3,Kubatura całkowita budynku ok. 6067,40 m3,Ilość kondygnacji 3 (bez podpiwniczenia) ,Wysokość bryły nawy głównej (do kalenicy) ok. 14,88 m,Wysokość wieży dzwonnicy (do kalenicy) ok. 26,19 m,Wysokość części zaplecza kościoła ok. 11,60 m.Przedmiotem zamówienia w szczególności są następujące prace:1.	Budowa nowego obiektu	a w szczególności:-	wykonanie robót rozbiórkowych budynku nr 36 (kaplica), -	wykonanie fundamentów bezpośrednich (w postaci żelbetowych ław i stóp fundamentowych),-	wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych klasy 15 na zaprawie cementowej M10 o gr. 24 cm lub żelbetowych,-	wykonanie posadzek betonowych zbrojonych wraz z wykończeniem,-	budowę ścian nośnych nadziemia gr. 24 cm z bloczków silikatowych klasy 15 MPa, na zaprawie cienkospoinowej,-	wykonanie ścian działowych nadziemia gr. 12 i 24 cm z bloczków silikatowych klasy 15 MPa,-	wykonanie ściany oddzielenia przeciwpożarowego w osi 8 z bloczków silikatowych klasy 15 MPa na zaprawie cienkospoinowej,-	wykonanie elementów żelbetowych tj. słupy, rdzenie, tarcze, podciągi, belki, nadproża, wieńce,-	wykonanie nadproży prefabrykowanych typu „L19N” lub żelbetowych wylewanych na budowie,-	budowę konstrukcji dachu z drewna klejonego oraz kratownicy stalowej w nawie głównej oraz płatwiowo-kleszczowej w części zaplecza kościoła,-	wykonanie monolitycznych, żelbetowych stropów między kondygnacjami,-	wykonanie wieży dzwonnicy wraz z dostawą i montażem dzwonów wyposażonych w napęd elektryczny-	wykonanie wewnętrznych żelbetowych schodów klatki schodowej,-	wykonanie pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych,-	wykonanie izolacji termicznych,-	wykonanie tynków wraz z wykończeniem ścian,-	wykonanie obudów z płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych w klasie REI60 i REI30,-	wykonanie wentylacji grawitacyjnej,-	montaż stolarki okiennej aluminiowej oraz PCV z parapetami z blachy tytanowo-cynkowej, parapety wewnętrzne granitowe oraz z konglomeratu,-	montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej drewnianej, wewnętrznej płytowej, specjalnej-stalowej,-	wykończenie pokrycia dachowego dachówką ceramiczną wraz z izolacją przeciwwilgociową oraz termiczną,-	montaż na połaci dachowej śniegołapów, law i stopni kominiarskich,-	wykonanie sufitów podwieszonych w odpowiedniej klasie ppoż.,-	wykonanie podbitek dachowych,-	wykonanie obróbek blacharskich-	montaż odpowiedniego sprzętu ppoż.,-	dostawa i montaż stalowego krzyża na wieży dzwonnicy,-	wykonanie zadaszeń o konstrukcji lekkiej nad drzwiami zewnętrznymi,-	dostawa i montaż lameli aluminiowych na wieży kościoła,-	wykonanie zadaszenia ze szkła hartowanego,-	wykonanie robót elewacyjnych,-	dostawę i montaż wyposażenia,-	wykonanie konstrukcji żelbetowej pod przyszłe wykonanie ołtarza,-	dostawa i montaż ołtarza, ambonki kamiennej, chrzcielnicy kamiennej, -	wykonanie stalowych konstrukcji wsporczych do montażu centrali wentylacyjnej i jednostek klimatyzacji,- montaż wewnętrznych wycieraczek obiektowych z wkładami czyszczącymi,-	dostawa i montaż ścian mobilnych wraz z podkonstrukcją,-	montaż pilastrów z drewna klejonego w nawie głównej,-	wykonanie robót sanitarnych (instalacje wewnętrzne: wod.-kan., grzewcze, kotłownia gazowa, instalacja gazowa, wentylacja i klimatyzacja),-	wykonanie instalacji elektrycznych,-	wykonanie instalacji teletechnicznych (system sygnalizacji pożarowej, instalacja audiowizualna, teleinformatyczna sieć strukturalna, instalacja RTV, instalacja wyświetlania, telewizyjny system nadzoru, kanalizacja kablowa).2. Zagospodarowanie terenu:-	wykonanie wycinki drzew (szt. 36) i krzewów – opłata za wycinkę wynikająca z Decyzji TZ.5040.5.2019.AK z dnia 03.12.2019 r. wydanej przez Zarząd Dróg i Transportu została opłacona przez Zamawiającego, natomiast drewno użytkowe Zamawiający odsprzeda Wykonawcy.-	wykonanie rozbiórki ogrodzenia, nawierzchni drogowych, -	wykonanie robót ziemnych i niwelacji terenu,-	wykonanie chodników i opasek,-	wykonanie drogi wewnętrznej, parkingów i znaków drogowych,-	wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, bylin oraz pielęgnacja,- dostawa i montaż krzyża zewnętrznego,-	dostawa i montaż ławek i koszy na śmieci, stojaków na rowery,-	dostawa i montaż lameli z furtką,-	wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych wraz z bramą.3.	Wykonanie przyłączy:-	przyłącze wodociągowe,-	przyłącze kanalizacji sanitarnej,-	kanalizacja deszczowa,-	kanalizacja deszczowa, – instalacja podziemna i przyłącza do budynków 12 i 13,-	kanalizacja elektroenergetyczna,-	kanalizacja kablowa, telekomunikacyjnych linii kablowych.4.	Wyposażenie obiektu:-	dostawa oraz montaż sprzętu, urządzeń oraz mebli stanowiących wyposażenie obiektu.Uwaga:-	Ołtarz, ambona i chrzcielnica winny być przed montażem uzgodnione z Użytkownikiem w zakresie kolorystyki marmuru, kształtu.- Sprzęt musi spełniać wymagania norm PN-EN 527 1-3. -	Przy znakowaniu sprzętu należy zachować informację dotyczącą roku produkcji.- Przed złożeniem zamówienia na kwaterunek Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu atest higieniczny potwierdzając wykonanie w klasie higieny E1 wydany nie później niż 5 lat (nie dopuszcza się protokołów badań) na płytę wiórową, płytę pilśniową, sklejkę, farbę proszkową, piankę tapicerską, tkaninę tapicerską. Tkanina tapicerska winna charakteryzować się wysoką odpornością na ścieranie oraz plamienie.-	Kolorystykę i fakturę wyposażenia należy uzgadniać z Użytkownikiem podczas realizacji zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:1)	Wykonawca wykona instrukcję bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010.109.719) – Rozdział 2, § 6.1. instrukcję eksploatacji dla wykonanych instalacji, urządzeń i systemów, instrukcję eksploatacji obiektu.2)	Wykonawca przeprowadzi szkolenia wytypowanych przedstawicieli Administratora i Użytkowników z obsługi, zasad eksploatacji i podstawowej konserwacji bieżącej wszystkich urządzeń montowanych na obiekcie w terminie wyprzedzającym zgłoszenie gotowości Wykonawcy do odbioru. Terminy przeprowadzenia szkoleń winny być ujęte w harmonogramie rzeczowo- finansowym. Z przeprowadzonego szkolenia Wykonawca sporządzi protokół zawierający temat, zakres, datę oraz listę uczestników (z podpisami) szkolenia.3)	Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć instalacje i rurociągi (oznaczenie instalacji co 3 m i przy zmianie kierunków) - opisać, jakie media znajdują się w rurociągach, zaznaczyć kierunki przepływu danego medium. Należy opisać również zawory – co odcinają (jakie medium oraz jakie pomieszczenia). Dla zaworów regulujących należy podać nastawy zaworów.4)	Wykonawca zobowiązany jest opisać zainstalowane urządzenia – typ, model, numer seryjny oraz dane, co dane urządzenie obsługuje. Opisy należy wykonać na tabliczkach PCV lub metalowych i zamontować w sposób trwały. Dla każdej instalacji należy umieścić schemat instalacji w miejscach uzgodnionych z inspektorem nadzoru.5)	Wykonawca wykona dokumentację kolaudacyjną – zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz przekaże Zamawiającemu, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 07.07.1994 r Prawo budowlane. z późniejszymi zmianami, materiały wymienione w art. 60 – to jest dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem.6) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. - tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21. (sposób postępowania z odpadami został określony w §4 wzoru umowy).7)	Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną. Dokumentacja fotograficzna (min 10 zdjęć) zostanie dostarczona Zamawiającemu odpowiednio do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy oraz po zakończeniu robót zostanie dołączona do dokumentacji kolaudacyjnej.8)	Wykonawca opracuje świadectwo charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz. U. 2015.376) oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym po uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu. 9)	Wykonawca jest zobowiązany prowadzić serwis urządzeń przez okres gwarancji. 10)	Wykonawca ma obowiązek w terminie do 7 dni od wykonanego przeglądu serwisowego dostarczyć do Zamawiającego kopię protokołu przeglądu serwisowego, potwierdzonego przez Administratora.11)	Wykonawca uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, zgodnie z Decyzją Nr 30/O/2019 z dnia 25.09.2019 r., Decyzją Nr 5/O/2020 z dnia 04.05.2020 r. oraz Zaświadczenia Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie z dnia 06.02.2020 r. (na podstawie udzielonego Wykonawcy pełnomocnictwa).12)	Wykonawca w ramach czynności i wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego uzyska z GDDKiA Oddział w Szczecinie pozwolenie na zajęcie części pasa drogowego pod budowę chodnika i miejsc parkingowych, opracuje projekt organizacji ruchu i pokryje koszty zajęcia pasa drogowego. UWAGA:-	Roboty budowlane będą realizowane na terenie komplesku wojskowego.-	Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.- Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować, jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej, po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego.- Odstępstwa od wymagań podanych w STWiORB mogą mieć miejsce tylko w uzasadnionych przypadkach, potwierdzonych uzgodnieniami z przedstawicielem Zamawiającego, wyznaczonym do nadzorowania prac.2.	Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projektach budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), projektach wykonawczych (załącznik nr 8 do SIWZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ).3.	Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Wykonawca, jak również jego Podwykonawcy, zobowiązani są do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy, osób biorących udział przy realizacji zamówienia, wykonujących czynności opisane poniżej. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym, obowiązuje.Zamawiający, działając w oparciu o art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy, osób wykonujących następujące czynności:1)	Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia wymagane do wykonania przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:a)	czynności bezpośredniego nadzoru i kierowania pracami branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej:- jako majster budowlany (1 osoba może nadzorować więcej niż 1 pracę w przypadku posiadania odpowiednich kwalifikacji),b)	czynności w zakresie prac:- ziemnych- rozbiórkowych- murarskich, tynkarskich, malarskich- izolacyjnych- wykończenia wnętrz- elewacyjnych- instalacyjnych elektrycznych, teletechnicznych wewnętrznych i zewnętrznych- instalacyjnych wodociągowych, kanalizacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych, c.o., wentylacji- chodnikowych, brukarskich- montażowych, stolarskich, ślusarskich- montaż instalacji i wyposażenia zabezpieczeń technicznych,•	zatrudnienie osób do wykonywania w/w czynności musi trwać co najmniej przez okres realizacji tych czynności wynikający z harmonogramu rzeczowo-finansowego (HRF) uzgodnionego z Zamawiającym,•	w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną do wykonywania czynności wykazanych w poz. 1 przed upływem czasu wykonania tej czynności Wykonawca powinien zatrudnić bez zbędnej zwłoki na to miejsce na podstawie umowy o pracę inną osobę(y), które będą spełniały warunki udziału w postepowaniu będą mogły wykonywać powierzone czynności.2)	Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w poz. 1):Wykonawca jest zobowiązany prowadzić ewidencję osób, dokumentującą zatrudnienie na podstawie umowy o pracę:a)	Wykonawca/Podwykonawca na etapie realizacji zamówienia jest zobowiązany do prowadzenia listy obecności, która powinna obejmować osoby zatrudnione do wykonywania czynności, o których mowa w poz. 1) i być zgodna z harmonogramem realizacji zamówienia,b)	Wykonawca/Podwykonawca na etapie realizacji zamówienia jest zobowiązany do posiadania dokumentacji dotyczącej zatrudnienia jak: kopii umów o pracę, deklaracje zgłoszenia do ZUS, dokumentów potwierdzających opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub innych dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności, o których mowa w poz. 1.3)	Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę wymagań, o których mowa w poz. 1) oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: •	żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, •	żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, •	przeprowadzania kontroli zatrudnienia na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem zapisów Prawa w zakresie ochrony danych osobowych. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności określonych powyżej:a)	oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Przekazane Zamawiającemu oświadczenia powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności określone w HRF wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy; obowiązek ochrony danych ciąży na Wykonawcy;b)	do wglądu - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji Umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;c)	do wglądu w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami Prawa, zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy.Z dokonanej kontroli, zostanie sporządzony protokół podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy - kierownika budowy i Zamawiającego – inspektora nadzoru.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111300-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45223000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233220-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45401200-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>50000000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39000000-2</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">13733108,25</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">730</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:3.1) w zakresie robót budowlanych – w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa budynków użyteczności publicznej w zakresie wielobranżowym, tj. wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych, instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych wraz z montażem systemów sygnalizacji pożarowej, instalacji audiowizualnej, teleinformatycznej sieci strukturalnej, instalacji RTV, instalacji wyświetlania, telewizyjnego systemu nadzoru, kanalizacji kablowej, o minimalnej łącznej wartości 6 mln zł brutto;3.2)	dysponuje osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje i uprawnienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiada:a) pracowników do kierowania robotami budowlanymi:•	minimum 1 pracownika posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami – kierownik budowy (wymagane minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót);•	minimum 1 pracownika posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej, teletechnicznej lub równoważne – kierownik robót (wymagane minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót);•	minimum 1 pracownika posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – kierownik robót (wymagane minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót). •	minimum 1 pracownika posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych – kierownik robót (wymagane minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót).•	minimum 1 pracownika posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej – kierownik robót (wymagane minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót);b)	pracownikami przewidzianymi do prac geodezyjnych:•	minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno- wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych;c)	pracownikami przewidzianymi do realizacji prac:•	minimum 2 instalatorów, posiadających uprawnienia w zakresie instalowania systemów alarmowych.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1)	Ustanawiają Lidera – pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zawarcia umowy i realizowania jej.2)	W składanej ofercie Lider wykazuje, jaki będzie podział zadań i imiennie wskazuje wszystkie osoby, wchodzące w skład Konsorcjum, które będą uczestniczyły w wykonaniu przedmiotu zamówienia.3)	W terminie określonym przez Zamawiającego w części XIII ust. 8 SIWZ Lider dostarczy umowę Konsorcjum, w której dokonany będzie podział zadań oraz określony sposób i warunki realizacji umowy.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Zamawiający po dokonaniu oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia z powodów określonych w sekcji III.2.2) niniejszego ogłoszenia, tj.:odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	Wykaz robót budowlanych, określonych w sekcji III.1.3) pkt 3.1) niniejszego ogłoszenia, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (według tabeli stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ). Ww. wykaz należy złożyć w oryginale.Dowody i inne dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.2)	Wykaz osób, określonych w sekcji III.1.3) pkt 3.2) niniejszego ogłoszenia, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wykonanie dokumentacji projektowej, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według tabeli stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ). Ww. wykaz należy złożyć w oryginale.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.1)	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2)	Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór załącznik nr 12 do SIWZ).3)	W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.2.	Do oferty należy załączyć:a)	wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów);b)	harmonogram rzeczowo - finansowy (załącznik nr 11) z wypełnionymi kolumnami 3 (wartość elementów brutto), 4 (ilość roboczodni elementów) i 5 (ilość osób) z graficznym (w formie linii) określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów robót. Suma wartości poszczególnych elementów robót zamówienia musi być tożsama z wartością oferty z uwzględnieniem limitów finansowych określonych przez Zamawiającego na dany rok kalendarzowy. UWAGA:Brak załączenia do oferty powyższych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 PLN</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedłużenie okresu gwarancji jakości</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Wysokość kar umownych za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie/kwalifikacje kadry kierowniczej Wykonawcy </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy, a ich zakres został określony we wzorze umowy będącej załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-09-14</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">1.	Opis kryteriów, ich znaczenie i sposób oceny ofert1)	Kryterium: cena znaczenie: 60 % 2)	Kryterium: przedłużenie okresu gwarancji jakości znaczenie: 10 %3)	Kryterium: wysokość kar umownych za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji znaczenie: 15 %4)	Kryterium: doświadczenie/kwalifikacje kadry kierowniczej Wykonawcy znaczenie: 15 % Znaczenie:Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez wykonawcę = 100 punktów (tj.: cena 60 punktów + przedłużenie okresu gwarancji 10 pkt + wysokość kar umownych za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji 15 pkt + doświadczenie/kwalifikacje kadry kierowniczej Wykonawcy 15 %) Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.1)	Liczba punktów za kryterium „cena” (waga kryterium 60):Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „cena” zostanie określona wg wzoru: Pc = X/Yx 60 Pc – liczba punktów przyznanych za kryterium „cena”X – cena najniższa wśród badanych ofert (zł)Y – cena badanej oferty (zł)Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez wykonawcę: 60 pkt.2)	Liczba punktów za kryterium „przedłużenia okresu gwarancji jakości” (waga kryterium 10):Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji jakości” zostanie określona wg wzoru: Pg = X/Y x 10Pg – obliczone punkty za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji jakości”X – przedłużenie okresu gwarancji jakości w badanej ofercie (w miesiącach) Y – maksymalne przedłużenie okresu gwarancji jakości (w miesiącach)Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pktWykonawca, który nie zaoferuje przedłużenia okresu gwarancji jakości otrzyma 0 pkt. Warunki brzegowe:- gwarancja nie może być krótsza niż 60 m-cy.- maksymalne przedłużenie okresu gwarancji wynosi 12 miesięcy3)	Liczba punktów za kryterium: „wysokość kar umownych za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji” (waga kryterium 15):Pk - Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „wysokość kar umownych za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji” zostanie określona wg następującej punktacji:a)	jeżeli Wykonawca zaoferuje karę umowną za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji w wysokości 0,02 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto za każdy dzień opóźnienia otrzyma 0 pkt.b)	jeżeli Wykonawca zaoferuje karę umowną za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji w wysokości 0,03 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto za każdy dzień opóźnienia otrzyma 3 pkt.c)	jeżeli Wykonawca zaoferuje karę umowną za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji w wysokości 0,05 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto za każdy dzień opóźnienia otrzyma 5 pkt.d)	jeżeli Wykonawca zaoferuje karę umowną za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji w wysokości 0,07 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto za każdy dzień opóźnienia otrzyma 7 pkt.e)	jeżeli Wykonawca zaoferuje karę umowną za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji w wysokości 0,1 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto za każdy dzień opóźnienia otrzyma 10 pkt.f)	jeżeli Wykonawca zaoferuje karę umowną za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji w wysokości 0,15 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto za każdy dzień opóźnienia otrzyma 15 pkt.W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni żadnej opcji lub wypełni więcej niż jedną opcję, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalną karę w wysokości 0,02 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto. Wykonawca otrzyma wówczas 0 pkt w tym kryterium.4)	Liczba punktów za kryterium „doświadczenie/kwalifikacje kadry kierowniczej Wykonawcy” (waga kryterium 15):Pd -	Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „doświadczenie/ kwalifikacje kadry kierowniczej wykonawcy” zostanie określona wg następującej punktacji:a)	jeżeli Wykonawca będzie dysponować 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami – kierownik budowy (wymagane minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót) otrzyma 0 pkt;b)	jeżeli Wykonawca będzie dysponować 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami – kierownik budowy (wymagane minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót), który wcześniej sprawował nadzór jako kierownik budowy lub kierownik robót przy realizacji obiektu/ów sakralnego/ych za każdy pełny rok nadzoru otrzyma 2 pkt;c)	jeżeli Wykonawca będzie dysponować dodatkowo 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami – kierownik robót (wymagane minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót), który wcześniej sprawował nadzór jako kierownik budowy lub kierownik robót przy realizacji obiektu/ów sakralnego/ych za każdy pełny rok nadzoru otrzyma 1 pkt;Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 15 pkt.Potwierdzeniem sprawowania nadzoru, o którym mowa w lit. b) i c) może być każdy dokument, potwierdzenie, poświadczenie itp. podpisany przez osoby uprawnione Wykonawcy, na rzecz których osoba wykazana w kryterium „doświadczenie/kwalifikacje kadry kierowniczej Wykonawcy” realizowała roboty budowlane obiektu/obiektów sakralnego jako kierownik budowy/kierownik robót budowlanych z podaniem nazwy zadania i terminów realizacji. Brak wiarygodnego dokumentu potwierdzającego będzie skutkował niezaliczeniem punktów w tym kryterium.Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny, przedłużenia okresu gwarancji jakości, wysokości kar umownych za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji, doświadczenia/kwalifikacji kadry kierowniczej Wykonawcy wg następującego wzoru:Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty w kryterium cena) + Pg (Punkty w kryterium przedłużenie okresu gwarancji jakości) + Pk (Punkty w kryterium wysokość kar umownych za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy oraz za opóźnienie w usunięciu wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym i ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji) + Pd (Punkty w kryterium doświadczenie/kwalifikacje kadry kierowniczej Wykonawcy2.	Wykonawca ma obowiązek przestrzegania zakazu nieuprawnionego utrwalania obrazu i dźwięku oraz różnego rodzaju sprzętu niezbędnego do realizacji umowy bez uzgodnień z Zamawiającym: jak telefon komórkowy, tablet, i-phone, BSP - aparatów latających, aparatów jeżdżących oraz pływających na terenach kompleksów wojskowych przez własnych pracowników, jak również podwykonawców pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.3.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarząd Infrastruktury z siedzibą przy ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, tel. 261 45 20 00, kontakt z inspektorem danych w Rejonowym Zarząd Infrastruktury możliwy jest pod nr tel. 261 45 20 32 lub adresem email: rziszczecin@ron.mil.pl;	inspektorem ochrony danych osobowych w Rejonowym Zarząd Infrastruktury z siedzibą przy ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin jest Pani Marika Aramowicz, kontakt: nr tel. 261 45 20 32 lub adresem email: rziszczecin@ron.mil.pl; 	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Nr sprawy: 46/RB/20 na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kościoła garnizonowego wraz z rozbiórką kaplicy – budynku nr 36 w Koszalinie (PKOB 1274), prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;	posiada Pani/Pan:−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; −	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;	nie przysługuje Pani/Panu:−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com